5696 відвідувачів онлайн

Зеленський: 90% українців проти проведення виборів під час війни

Зеленський про вибори

Президент України Володимир Зеленський заявив, що у разі короткого перемир’я можливе проведення виборів.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це йдеться в інтерв’ю глави держави виданню Politico.

За словами глави української держави, вибори можуть відбутися за умов припинення вогню на два-три місяці. Він наголосив, що першочерговою умовою є безпека.

Умови для проведення виборів

Президент підкреслив, що для організації виборів необхідні зміни до законодавства. Відповідне рішення має ухвалити парламент.

Він висловив сподівання, що Верховна Рада зможе оперативно внести потрібні зміни. Водночас безпековий фактор залишається ключовим.

Зеленський зауважив, що проведення голосування під час активної фази війни є складним. Особливо це стосується військових і громадян за кордоном.

   Позиція суспільства

За словами президента, більшість українців не підтримують вибори під час війни. Він заявив, що 90% громадян виступають проти такого кроку.

"Якщо комусь цікаво, що думають українці, то 90% проти, бо розуміють, що це жахливо — проводити вибори зараз, під час війни, під обстрілами. Жахливо, як голосуватимуть наші солдати, які нас захищають. Вони мають голосувати. Ми маємо їх почути. Жахливо, як голосуватимуть 8 мільйонів людей за кордоном, але вони мають обрати президента, парламент і місцеву владу", — сказав Зеленський.

Президент наголосив, що участь військових і громадян за межами країни є принциповою. Без створення належних умов забезпечити це складно.

Він підсумував, що питання виборів напряму залежить від безпекової ситуації. Остаточні рішення ухвалюватимуть з урахуванням позиції суспільства.

Топ коментарі
+73
Іди вже на х-й...
показати весь коментар
15.02.2026 18:53 Відповісти
+53
О! Зе наклонували ботів, які будуть топити за нього перед виборами.
показати весь коментар
15.02.2026 18:55 Відповісти
+42
******** досі Порох в лапті сцить... дякуючи ЗЕленому ******, який зазирав в очко ***** в пошуках "міра", ******** 21% нашої землі, сотні тисяч загиблих, мільйони біженців, бо обранець ЗЕбаранів клав хєр на десятки попереджень про початок широкомасштабного вторгнення, на попередження директора ЦРУ Бернса. При Пороху Маріуполь звільнили від рускаваміра, а Бердянськ, Скадовськ, Залізний Порт біули курортними містами, які з 2022 окуповані завдяки тупорилому стаду, яке наголосувало кремлівського блазня під гаслом "нікакого Порошенка!!!" саме так хотіли в кремлі - щоб в 2019 обрали зеленського https://www.facebook.com/reel/25746075241723560
показати весь коментар
15.02.2026 19:10 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Іди вже на х-й...
показати весь коментар
15.02.2026 18:53 Відповісти
Царь *****
показати весь коментар
15.02.2026 18:57 Відповісти
О! Зе наклонували ботів, які будуть топити за нього перед виборами.
показати весь коментар
15.02.2026 18:55 Відповісти
Кісулька Реєстрація: 12.02.2026
Таки схоже на підготовку до виборів.
Трольня свіженька. Вона вже не перша за сьогодні.
показати весь коментар
15.02.2026 19:12 Відповісти
Так , бо гнида зелена все покрала вже але ж ще хочеться...
показати весь коментар
15.02.2026 18:55 Відповісти
Зелений шоколад? що це таке?
показати весь коментар
15.02.2026 18:56 Відповісти
******** досі Порох в лапті сцить... дякуючи ЗЕленому ******, який зазирав в очко ***** в пошуках "міра", ******** 21% нашої землі, сотні тисяч загиблих, мільйони біженців, бо обранець ЗЕбаранів клав хєр на десятки попереджень про початок широкомасштабного вторгнення, на попередження директора ЦРУ Бернса. При Пороху Маріуполь звільнили від рускаваміра, а Бердянськ, Скадовськ, Залізний Порт біули курортними містами, які з 2022 окуповані завдяки тупорилому стаду, яке наголосувало кремлівського блазня під гаслом "нікакого Порошенка!!!" саме так хотіли в кремлі - щоб в 2019 обрали зеленського https://www.facebook.com/reel/25746075241723560
показати весь коментар
15.02.2026 19:10 Відповісти
А аргументів в підтвердження свого висеру, у тебе зехудобини повний 0,як і мозоку.
показати весь коментар
15.02.2026 19:37 Відповісти
Вас взводний відпустить з окопу кісульку підрізати й у корыті обмитися.😁
показати весь коментар
15.02.2026 19:18 Відповісти
ІДІОТАМ 73% ПРИСВЯЧУЮ
Ось вчинив помилку-дуру
Найрозумніший нарід
Сів під дуб та взяв бандуру,
Щоб співати про свій рід.

«-На дворі тепліш чим в хаті..»,
Ллється з жалібних пісень,
Більшість виборців вухаті
Зелю вибрали за день.

Той привів свою шарагу,
Та роздів простий нарід…
Зім'яв дух, булу їх славу,
Що заплакав в труні дід.

У лайні сидить побите,
В темряві й ракети свист.
-« Мене грабує те небрите…»,
Співає й плаче бандурист!!!
11.11.2025
Анатолій Березенський
показати весь коментар
15.02.2026 19:23 Відповісти
Та ні, це для зебілів, для насєленія 73%, які зробили себе разом і для одного з них ботяри під ніком Кісулька.
показати весь коментар
15.02.2026 19:47 Відповісти
Вот и первое недо ношенное существо из грядки мишки подоляка вылезлО скоро такого дерь ма по всем сайтам будет тьма! Не хочет зеленский со своей ботвой власть отдавать!
показати весь коментар
15.02.2026 19:24 Відповісти
Зелена гнида, згинь з обрію... Засмерділи вже так, що дихати неможливо... Здохни мразь...
показати весь коментар
15.02.2026 19:27 Відповісти
Так то ж зеленський не в шоколаді, а весь в гімні!
показати весь коментар
15.02.2026 19:31 Відповісти
О, бачите, як оперативно нам підвезли свіжу порцію ..ісконно-болотної'' експертизи! Тільки-но зареєструвалося, а вже з порога намагається вчити українців, як нам жити, прикриваючись дешевою маскою ,,турбо-патріота'' чинної влади..... Ну що чортило ти московське, вітаємо тебе на ,,Цензорі''! Що, на болотах підмосковних інтернет на годину видали за гарну поведінку, чи лапті нарешті висохли, що ти аж сюди дочовгало? Твій коментар настільки ,,свіжий'', що від нього за милю тхне кислими щами та казенною методичкою з Ольгіно. Ти б хоч портянки випрашило, та трусняки своі поміняло перш ніж у наш інфопростір лізти, бо твій сморід та ,,акцент'' за версту видає в тобі фахівця з чищення боярських унітазів, а не знавця української політики. Знаєш, нам тут неймовірно ,,важлива'' думка істоти, чий максимум - це вибирати між путіним і ,,тим іншим путіним''..... Ти так затято ,,топиш'' проти одного і за іншого, що аж кокошник на очі наліз. Спробуй наступного разу писати без помилок у методичці, а то премія в рублях згорить - не вистачить навіть на гнилу моркву......
Іди вже, ,,експерте'', перевір, чи солом'яний дах на твоїй хаті не протік, а ми тут якось без порад з лапотної федерації розберемося, кого нам обирати, а кого - ні.....
показати весь коментар
15.02.2026 19:34 Відповісти
Ніколи зеленій мусі не доведеш що шоколад краще лайна, так що жуй лайно і не жужи.
показати весь коментар
15.02.2026 19:38 Відповісти
Кисулька, ******* головою об щось... Хоча, вкщо мозгів нема, то на жаль і ефекту не буде... Тупа як солома... В мене є сірники... Гори синім полум'ям....
показати весь коментар
15.02.2026 19:42 Відповісти
О як йому кортить дерибанити допомогу далі, як вуж на сковороді
показати весь коментар
15.02.2026 18:54 Відповісти
За 2-3 місяці може відбутися лише фальсифікація! На такому сценарії,чомусь в один голос,наполягають лише три зацікавлені особи і це не українці!
показати весь коментар
15.02.2026 18:55 Відповісти
А хіба не в Дії буде голосування?
показати весь коментар
15.02.2026 18:58 Відповісти
Ага, анонімне
показати весь коментар
15.02.2026 19:08 Відповісти
суто технічно я б взявся написати відкриту на читання систему
з авторизацією по бенк ід
для голосувань бо будь якому привіду

але навіть тут волають шо не можна ж такого
анонімне голосування подавай!
бздять під себе...
тьфу
показати весь коментар
15.02.2026 18:59 Відповісти
Та не бздять, а хочуть коригувати глосування під себе. Онлайн - потім кожний може бачити куди зарахували його голос , на відміну від бамажки в урні.
показати весь коментар
15.02.2026 19:16 Відповісти
оце все цвк з купою бездельників та папірцями - нах вже не треба в 21 сторіччі
гроші через інтернет платять а голосувати страшно
показати весь коментар
15.02.2026 21:31 Відповісти
А я можу написати вже готовий результат, тільки для читання. Але ти будеш ходити під себе та волати що не можна такого.
показати весь коментар
15.02.2026 19:19 Відповісти
ще раз вислови свою думку
бо наче дебіл шось наваляв
показати весь коментар
15.02.2026 21:32 Відповісти
Тільки після Вас.
показати весь коментар
15.02.2026 21:34 Відповісти
показати весь коментар
15.02.2026 21:34 Відповісти
Кожний джун-довбойоб може написати такої ***** що не всякий архітектор виправить.
показати весь коментар
15.02.2026 20:49 Відповісти
рот закрий та не патякай
я створив усі держрєестри в мінюсті, з 2000 по 2013
до того едапс
потім в пенсіфйному робив
зараз в рафвайзені працюю

джун ***...
показати весь коментар
15.02.2026 21:29 Відповісти
Це ті держреєстри яких хіба що на Петрівці в розвалах з дисками не продають?😹
Пенсія, ти не тим хвалишся.
В держ. структурах жоден цвнкючий себе спеціаліст працювати не став би через мізерні зарплати.
показати весь коментар
15.02.2026 21:38 Відповісти
наших реєстрів не дисках не було
не влізуть, там 4 ТБ

в держструктурах програмістам платять ринкову зп
принаймні ведучим
мені 3 штуки баксів платив шеф
бо я робив реєстри а не ****** про асфальт

а як працювати?
звісно за 20 тис нікого не наймеш
навіть сраний люксофт 50тис пропонує уроди
показати весь коментар
15.02.2026 21:41 Відповісти
Перша робота мого одногрупника в 00-х була в земельному кадастрі. По грошам херня, обстановка гадюшник. Ну для першої роботи пайдьот🤷

Правда зараз під час війни наш приватний ринок теж просів. А якщо дають бронь то мабуть вважають що це вже як пів зарплати.

В ЗСУ ж 21 тис. грн. у одної відомої ВЧ.
А ще ж годують, не робота а мрія.
показати весь коментар
15.02.2026 21:53 Відповісти
з кадастром працювали ми в мінюсті
корупційна помийка, дебіли співробітники
показати весь коментар
15.02.2026 22:49 Відповісти
ааа...то це через таких д...в як ти учасники бойових дій не можуть отримати компенсацію за автоцивілку
показати весь коментар
15.02.2026 22:55 Відповісти
розвєйте мисль коллега...
зараз я працюю шоб в тебе долбоящера банківськи картки працювали
показати весь коментар
15.02.2026 23:01 Відповісти
чуєш ти ......... ти працюєш лиш тому що ми зі зброєю в руках змогли зупинити ворога
показати весь коментар
15.02.2026 23:43 Відповісти
Регистрація, вход в систему дво-трирівнева ідентифікація обов'язкові, але само голосування має бути тайним - це ж закріплено в Конституції: пряме, рівне, тайне голосування...
Зе каже про 2- 3 місяці, а пу - обіцяє лише в день голосування припинити вогонь.. і після ...перетворити на труху більшисть дільниць разом з центр.виб.коміссієй... і? Адже, вже сьоголні відомо, що результати пу не задовольнять... по зрозумітим причинам: колаборанти і ждуни не пройдуть.
... коли бувших вже нема, а нових ще нема крахна стане ще вразливішою... і тут пу вилазить зі своєю пра- па- зицЫ єй временнага анешнега управления ..
Вибори проводяться після закінчення війни і все інше абсурд.
показати весь коментар
15.02.2026 23:13 Відповісти
в чому проблема проголосуаати військовим, за 30 км від Покровська в Синельниковому районі, діти в парку бігають, магазини працюють, маршрутки їздятт. проблеми хібащо у віддалених і кинутих командірами позиціях. просто він не хоче ніяких виборів.
показати весь коментар
15.02.2026 19:00 Відповісти
Проблема в тому що хлопці з позицій вийти не можуть тижнями, іноді місяцями. А так звісно що ЗЕскот хоче царювати довічно.
показати весь коментар
15.02.2026 20:50 Відповісти
А що, пакет з бюлетенями дрон не потягне?
показати весь коментар
15.02.2026 21:20 Відповісти
Та можна і на пеньках голосувати, в принципі. Але краще звісно не уподоблюватись свинособакам і хоча б поміняти для цих цілей законодавчу базу.
показати весь коментар
15.02.2026 21:43 Відповісти
Боїться...
показати весь коментар
15.02.2026 19:01 Відповісти
Ніяких виборів під час війни, бо це будуть перевибори Голобородька - брехливої і злочинної потвори. Перед виборами мають бути закриті марафони, а діяти всі засоби масової інформації однакові для кожної політичної сили. А так Голобородько за бюджетні гроші буде прославляти своє мародерське кодло міндичів-галущенків-баканових і брехати на реальних патріотів. Бабусі і дідусі по звичці довіряють телевізору і підуть ставити галочки за Голобородька, який не відповів ще за скоєні ним і його кланом злочини проти народу!!!
показати весь коментар
15.02.2026 19:02 Відповісти
Провести вибори Президента за 80 днів (від оголошення включно з першим туром) можна; але тільки один тур. А знадобиться два тури.

Але ж потрібні вибори і Верховної Ради, в контексті того, що, що її склад фактично розпався; попросту нема конституційної кількості депутатів...

Так що доведеться проводити обидва види вборів вже після війни...
показати весь коментар
15.02.2026 19:03 Відповісти
Як же ж у нього свербить, щоб фальсифікувати вибори під час війни всупереч Конституції. Перемир'я - це не закінчення війни і за Конституцією вибори проводити неможна!
показати весь коментар
15.02.2026 19:03 Відповісти
Вибори тільки після закінчення бойових дій і війни! Це типо три місяці буде перемир'я (яке ні туди не сюди) якщо нарід знову проголосує як в 2019 році, до після "виборів" бойові дії відновляться з новою силою і можна спокійно ще сидіти 5 років і дерибанити бюджет, ні так не вийде, ішака у відставку!
показати весь коментар
15.02.2026 19:05 Відповісти
За словами президента, більшість українців не підтримують вибори під час війни. Він заявив, що 90% громадян виступають проти такого кроку.

"Опитування" проводили мабуть серед депутатів, мерів і всіх інших "просроченних"?)
показати весь коментар
15.02.2026 19:05 Відповісти
тупін не дасть три місяці, сказав одного дня достатньо.
Каже у них на раші взагалі виборів немає і русіше швайн якось живуть
показати весь коментар
15.02.2026 19:06 Відповісти
Для проведення виборів треба щонайменше 5-6 місяців без війни ,що б висувати кандидатів, проводити передвибочу агітацію, інакше то фікція ,вибори одного актора.
показати весь коментар
15.02.2026 19:06 Відповісти
Навіщо ті вибори оркам? Таке наче ставить умови фуйлу. Йому чим більше квартал95 буде розвалювати Україну- тим краще. Не стрілятимуть же вони собі в ногу.
показати весь коментар
15.02.2026 19:07 Відповісти
вони розуміють шо після "виборів" зе буде майдан
кдбісти рахують наперед
показати весь коментар
15.02.2026 21:36 Відповісти
то 90% проти, бо розуміють, що це жахливо Джерело: https://censor.net/ua/n3600704

90% ЗА бо розуміють, що це жахливо продовжувати мандат
показати весь коментар
15.02.2026 19:09 Відповісти
ми казали ,шо цей зелений торчок 🤡 ,прийшов на довго ,ху* ло його підтримає , і це буде достатньо, з'явиться лукашенко -2 ,і гулаги теж ...
показати весь коментар
15.02.2026 19:14 Відповісти
Отличная идея при чём на всех избирательных участках будут размещены пункты приёма от ТЦК.
показати весь коментар
15.02.2026 19:15 Відповісти
І що вони будуть робити в бойових бригадах? Ще в 2023, коли наш підрозділ в Лимані стояв, туди ні ТЦК, ні поліція не потикались.
показати весь коментар
15.02.2026 21:23 Відповісти
Хочеться вірити, що зелене плем'я не в повному складі встигне здриснути за кордон.
А особливо його "вошдь".
показати весь коментар
15.02.2026 19:16 Відповісти
підори ж сказали, що не будуть зупинятись більше ніж на день: чекісти і дня не можуть без вбивства українців, та й трамп на стороні чекістів.

Нахера зе прилітає вигадане опитування про 90% ? Знов з себе знімає відповідальність?
показати весь коментар
15.02.2026 19:16 Відповісти
Це там де і 50 тисяч загиблих. Хтось геть тупий пише тексти Лідару. Або підствляє навмисно.
показати весь коментар
15.02.2026 19:22 Відповісти
Мда... Страшніше дурака тільки ініціативний дурак.
показати весь коментар
15.02.2026 19:16 Відповісти
йому не казали що по Конституції після 100 днів найближча неділя?
показати весь коментар
15.02.2026 19:17 Відповісти
Мабуть всіх в кабінеті опитав, ще і охорону теж
показати весь коментар
15.02.2026 19:18 Відповісти
ну треба розуміти українців , в 19 р.їм набридло їсти шоколад , під мирним небом ,їздити за кордон по безвізу , мати достаток ,можливості працювати за кордоном , та і взагалі задовбав цей Порох ,дуже розумний , тому послали Петра подалі ,вибрали обдовбаного 🤡, шоб поржати ,бо все всі ,вже мали . Тепер по горло в крові та розрусі ,з бомбами на голову, проср* ли все шо мали ,зате лідор племені , свій хлопець ...
показати весь коментар
15.02.2026 19:22 Відповісти
Орки теж з тої ж опери- відїлись на нафтові гроші, захотілось движухи. Прямо брати та сестри.
показати весь коментар
15.02.2026 19:37 Відповісти
То були не українці, хіба що за паспортом. Отаке щастя нам хохли навибирали.
показати весь коментар
15.02.2026 20:51 Відповісти
Просрочений захватив владу
показати весь коментар
15.02.2026 19:29 Відповісти
а він їх питав??
показати весь коментар
15.02.2026 19:29 Відповісти
Зеленский такой же, как Путин и Лукашенко и Назарбаев. Сам не уйдет. Он уже 7 лет у власти. Так будет придумывать бесконечно, - а меня поддерживает 90%. -Буду еще 10 лет править. Хотя после всех скандалов - 90% населения его презирает. И 5% за него от силы и 5% вообще не имеет мнения про политику.
показати весь коментар
15.02.2026 19:29 Відповісти
Спроси их про отстранение от посады пид час войны.
показати весь коментар
15.02.2026 19:31 Відповісти
"Він висловив сподівання, що Верховна Рада зможе оперативно внести потрібні зміни" - так само оперативно, як в історії з НАБУ минулого року? Чого варте буде це чергове приниження "народних" депутатів.
показати весь коментар
15.02.2026 19:33 Відповісти
Вибори підчас воєнного стану, то передача України під оруду Кремля "демократичним шляхом". Трамп і Путін "играют против Украины в четыре руки": Путин на фронте и тотальным уничтожением инфраструктуры выжывания тыла, а Трамп "дипломатическим путем" - Трампу похоже уже удалось, с подачи "абсолютно легитимного президента РФ" Путина, навязат Зеленскому выборы и референдум во времена, когда часть Украины под окупацией.

Гитлер и Сталин использовали референдумы, плебисциты, выборы как псевдодемократический инструмент легитимизации оккупации.

Кто уважает историю, то вспомнит о том, что хотя
"плебисцит по вопросу Рейнской области, как демилитаризованной зоны по Версальскому договору, не проводился - т. Адольф Гитлер осуществил одностороннюю ремилитаризацию региона, введя войска. Вместо был "https://www.google.com/search?q=%D0%9F%D0%BB%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%86%D0%B8%D1%82+%D0%B2+%D0%A1%D0%B0%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B9+%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8&rlz=1C1SQJL_ruUA795UA795&oq=%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%86%D0%B8%D1%82+%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F+%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIKCAEQABiiBBiJBTIKCAIQABiABBiiBDIKCAMQABiABBiiBDIKCAQQABiiBBiJBTIHCAUQABjvBdIBCTE1MDMzajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfDxXBmEaVCq8-fr5bM6A5b0x71lMh8plUdPbJmrcSYBM2_R5pmaOKSXgw0ZFM4paxPwweGtfeG6CJsPW4PymoZWI2YCakA9a2CTYQkD7uHNnSfknTUX0ZPWZGQXJIE-jMGC8onbox4XqHpUe0_hvyc-LUs_fKAY_7CNV4H9LUnZJYA&csui=3&ved=2ahUKEwje0fqn39OSAxWlEhAIHbryCskQgK4QegQIAhAB плебисцит в Саарской области, хотя территориально Саар не полностью совпадает с Рейнской областью. Потом были референдумы на части терретории Чехословакии, аншлюс Австрии тоже ...

А т. Сталин как "демократически" страны Прибалтики "ореферендил" и не только... Еще много много примеров...

А еще есть всякие опытные ******** - т. Сталин говорил что не важно КАК голосуют, важно КАК считают.

Путин это уже проделывал с Грузией, у Крыму, ЛуганДоне. У 21-м. столетие результаты выборов предоапределяют СМИ и спец. службы
показати весь коментар
15.02.2026 19:34 Відповісти
Рева про зедрань -
https://www.youtube.com/watch?v=mMYe2oBFtZQ
показати весь коментар
15.02.2026 19:36 Відповісти
ВУМНОМУ НАСЄЛЄНІЮ 73%
Не плачте дуже вумні люди,
Що ваша доленька гірка.
Зе віддали себе на блюді
А зараз очі як в Сірка?

Купіть «кравчучку» цукерманам,
Щоб не тягли важких сумок.
Допомагайте його фанам,
Та не тримайте злих думок.

Бо не для себе ті старались,
Все для Гундоса, як для вас.
Аж раптом всі НАБУ злякались,
Гундосік крикнув їм «Атас»!!!

Ви їх продовжуйте любити,
Не слухайте отих «бариг».
Допоможіть їм вас добити,
І щоб Гундосік втекти встиг!!!
14.11.2025
Анатолій Березенський
показати весь коментар
15.02.2026 19:40 Відповісти
Саме завдяки війні Зеленський все ще президент.
Тому Зеленському невигідна ні перемога ні капітуляція.
Війна буде тягнутися довго.
показати весь коментар
15.02.2026 19:41 Відповісти
да да , титульная нация хочет чтобы не было выборов в украине и правили и грабили только жиды
показати весь коментар
15.02.2026 19:47 Відповісти
Як же зелена скотина хоче переобратися!
показати весь коментар
15.02.2026 19:47 Відповісти
На "Главком" вже два місяця йде опитування: "Чи підтримуєте ви проведення виборів під час війни."
Так - 54.12% (136086)
Ні - 23.09% (58.068)
Лише за умов перемир'я і безпеки - 22.79 (57323)
Загальна кількість 251472
показати весь коментар
15.02.2026 19:54 Відповісти
якщо "зепоцріот" без охорони вийде до українського народу і скаже подібне, то іпальник буде начищений конкретно, і фінгалів із синяками буде дюже багато...
показати весь коментар
15.02.2026 20:02 Відповісти
Сара, ти знала, що в моїй сечі знайшли цукор, я що поц віддавати її... Голосуй чи не голосуй, все одно отримаєш куй.
показати весь коментар
15.02.2026 20:09 Відповісти
Видел опросы на улицах. Никто не хочет выборов.
показати весь коментар
15.02.2026 20:12 Відповісти
90% українців вже готові вішати без суду
показати весь коментар
15.02.2026 20:29 Відповісти
То е правда!!!!! Тому шо опитування було в ОП.
показати весь коментар
15.02.2026 21:18 Відповісти
90 відсотків проти але 66 відсотків за мене! Кєп пояснює
показати весь коментар
15.02.2026 21:22 Відповісти
Як фізично можливо провести вибори ? Відкиньте хто за і хто проти . Ну візьмемо до прикладу Херсон . Прийшло 30 душ одразу голосувати і прилетів ланцет . Далі що ?
показати весь коментар
15.02.2026 21:53 Відповісти
Забудьте слово вибори при зєлєнскому. При повній узурпації влади результат буде такий же, як на расії, на білорусі чи в диктатурах Середньої Азії
показати весь коментар
15.02.2026 22:07 Відповісти
З того Зеленський це взяв ? Якщо ми не змінимо президента то маємо підписувати капітуляцію. Це було ясно ще під час поїздки в Оман.
показати весь коментар
15.02.2026 22:19 Відповісти
Проведення виборів під час війни, це дике безглузд'я.
показати весь коментар
15.02.2026 22:22 Відповісти
Я так розумію, саме Зеленський: 90% проти. Народу тут і близько немає %
показати весь коментар
15.02.2026 23:34 Відповісти
Апологетам Петра Алексеевича присвячується. Багато говориться тут про 73 відсотки, і чомусь цих людей ображають, називають дурними, ідіотами. Чому звернення до тих, хто голосував за Порошенка? Тому що це стосується саме Порошенка. Різниця між голосуванням у першому турі та у другому - це протестне голосування. Ось скільки у першому турі за Зеленського проголосувало - це все його. Те, що зроблено у другому турі, цифра, яку вони нам озвучують 73 відсотки, - це протестне. Ось ця дельта між першим і другим туром - це протест саме проти Петра Алексеевича, кумира та захисника бездольних. Тобто нікому не можна дорікати.
Знову ж таки, називати третину населення, що проголосувала у першому турі за Зеленського (а це більше третини), ідіотами - це, мабуть, неправильно. Так, є люди, які дивляться «Квартал», яким подобається «Квартал», які на одній хвилі з «Кварталом». Але є також люди, яких просто обдурили. Називати їх усіх дурнями чи ідіотами - неправильно. І, як мінімум, це некрасиво.
Тож пускати піну й бульбашки з усіх навколо себе, а тим більше, якщо ви вважаєте, що цих людей більше 70%, - виходить, усі навколо ідіоти. І тільки прихильники Петра Алексеевича - сіль землі української. Якось не сходиться.
показати весь коментар
15.02.2026 23:39 Відповісти
Українці проти виборів під час війни і в той же час страшенно хочуть вигнати гниду і злодія Зеленського...
показати весь коментар
15.02.2026 23:59 Відповісти