8305 відвідувачів онлайн

Група цивільних напала на військових ТЦК в Одесі: є постраждалі

В Одесі група чоловіків напала на військових ТЦК, постраждалі у лікарні

У неділю, 15 лютого, в Одесі під час перевірки документів група цивільних напала на військовослужбовців ТЦК та СП. Проти військових застосували сльозогінні речовини та фізичну силу.

Про це у соцмережі фейсбук повідомив Одеський обласний ТЦК та СП, інформує Цензор.НЕТ.

Деталі інциденту

У терцентрі розповіли, що під час заходів із перевірки військово-облікових документів та супроводження чоловіка, який порушив правила військового обліку, до районного ТЦК група військовослужбовців зазнала агресії з боку цивільних осіб.

"Замість виконання законних вимог представників Збройних Сил України, натовп вдався до масового перешкоджання державній діяльності у сфері мобілізаційної підготовки", - заявили у відомстві.

У ТЦК розповіли, що проти військовослужбовців застосували сльозогінні речовини та фізичну силу. Внаслідок протиправних дій особовий склад групи оповіщення дістав тілесні ушкодження різного ступеня тяжкості та хімічні опіки рогівки очей.

Постраждалих військовослужбовців госпіталізували. Також нападники пошкодили службовий автомобіль та засоби відеофіксації.

"Дії осіб, які брали участь у нападі, підпадають під ознаки тяжких злочинів, передбачених Кримінальним кодексом України. Керівництво Одеського обласного ТЦК та СП ініціює невідкладне клопотання перед правоохоронними органами щодо притягнення до відповідальності максимально широкого кола учасників інциденту згідно з найсуворішими санкціями законодавства", - йдеться у заяві.

Топ коментарі
+24
Як там писав Дніпропетровський ОТЦК: застосував газовий балончик "з метою запобігання поширенню маніпулятивної та недостовірної інформації"
показати весь коментар
15.02.2026 22:27 Відповісти
+23
<<та супроводження чоловіка, який порушив правила військового обліку, до районного ТЦК<<
Дії законні?
Може вони викрали людину з вулиці, та отримали за це пи**ди?
показати весь коментар
15.02.2026 22:25 Відповісти
+20
Цікаво все таки уточнити - то були військовослужбовці чи робітники тцк? Чи просто група чоловіків у мисливському камуфляжі, без знаків розпізнавання, в намордниках?
показати весь коментар
15.02.2026 22:36 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Як там писав Дніпропетровський ОТЦК: застосував газовий балончик "з метою запобігання поширенню маніпулятивної та недостовірної інформації"
показати весь коментар
15.02.2026 22:27 Відповісти
<<та супроводження чоловіка, який порушив правила військового обліку, до районного ТЦК<<
Дії законні?
Може вони викрали людину з вулиці, та отримали за це пи**ди?
показати весь коментар
15.02.2026 22:25 Відповісти
Цікаво все таки уточнити - то були військовослужбовці чи робітники тцк? Чи просто група чоловіків у мисливському камуфляжі, без знаків розпізнавання, в намордниках?
показати весь коментар
15.02.2026 22:36 Відповісти
У Дніпрі 55 років гуляв з собачкою. Так мимо побігла то він помер.(Від страху?) Вони його підняли і повезли на ВЛК (оживляти?). Я так історію зі змі зрозумів
показати весь коментар
15.02.2026 22:29 Відповісти
Дії осіб, які брали участь у нападі, підпадають під ознаки тяжких злочинів, передбачених Кримінальним кодексом України

Саме так, очевидно що ми маємо приклад тяжкого злочину - викрадення людини з метою подальшого утримання, вчиненого групою посадових осіб при попередній змові і перевищенні їх повноважень. Це легко потягне на 10-15 років кожному учаснику.
показати весь коментар
15.02.2026 22:49 Відповісти
Ахаха. Напала раша, крадуть міндічі, прокурори з інвалідностями, в поліцію йдуть заради броні і ще купа трешу повʼязаного з корупцією. Але винні блд міфічні ухилянти. Яке горе вони принесли?
показати весь коментар
16.02.2026 00:43 Відповісти
Враховуючи той трєш з одеськими тцк, це ще спокійна реакція.
показати весь коментар
15.02.2026 22:27 Відповісти
Це оманський договорняк...якщо в 22 народ завадив здати країну а зешоблі втекти, то зараз іде відвертий саботаж від зеленої наволочі, щоб вбити патріотизм в населення
показати весь коментар
15.02.2026 22:45 Відповісти
довго ще влада спостерігатиме як ухилянти зривають мобілізацію?????
показати весь коментар
15.02.2026 22:21 Відповісти
Справедлива і вкрай потрібна для країни !!
показати весь коментар
15.02.2026 22:28 Відповісти
Дегегерпт! Ти і далі підримуєш це протистояння ТЦК з громадянами? Тобі потрібно протистоянння, яке може стати абсолютно непередбачуваним? Ти і такі, як ти очікують чого? Щоб цивільні великими натоврами стали нарадати на ТЦК? В тоді до, розстрвлювати уивільних з кулемета? Блд! Процес мобілізації прописаний у законі, закон інтегрлвпниц у поавп і свободи, а також інтерпретує обов'язки, прописані в Конституції. Не подобається закон? Влада млже змінити його. Не дає Когституція достатньо повноважень? Є правоаий шлях - змінити положення Конституції. Але ж, мцуко! Спостервгати і нагнітати протистояння, нвчого не змвнюючи - це злочин, діяти поза межами конституційного поля - теж злочин! І ситуація буде погіршувптися, бо є пмидурки, які вважають себе богами, вищими за закон.
показати весь коментар
15.02.2026 23:00 Відповісти
Твій предок поліцаєм у німців працював,українців розстрілював?
показати весь коментар
16.02.2026 00:28 Відповісти
До чого тут "повноваження", йди в тцк на відлов і будеш мати. Там таких як ти і набирають. Скажи що хочеш ловити "ухилянтів". В чому проблема?
показати весь коментар
16.02.2026 00:55 Відповісти
як тільки інформація про мобілізацію та ТЦК - натовп раша-ботів і тих, хто їх обслуговують, збігаються сюди і сіруть у три горла! невже у редакції "немае" способів боротися з цією заразою????
показати весь коментар
15.02.2026 22:40 Відповісти
Не мають права представники ТЦК затримувати і обмежувати свободу людини!Це право є у поліції за певних умов.Тобі просте питання,чому цим не займається поліція?Відео не буде,як завжди .
показати весь коментар
16.02.2026 01:01 Відповісти
О, пішла політика "потужних воїнів штурмовиків вагітних пенсів", хто не згідний той кацап. Злився значить.
показати весь коментар
16.02.2026 01:35 Відповісти
Я завжди ходжу з балончиком. Від собак, інших довбнів.
Після зустрічі з поліцією в темному кутку.
показати весь коментар
15.02.2026 22:51 Відповісти
Це сторінка ТЦК ? Невже скарга? Відлови не вічні, а пам'ять на обличчя вічна...
показати весь коментар
15.02.2026 23:31 Відповісти
Яке ти убоге. Перш ніж створювати нацгвардію як США, треба щоб хоча б закони працювали як США, і поліцейські були як в них, тобто знали закон і діяли згідно нього.
Де ти працюєш убогий?
показати весь коментар
16.02.2026 01:54 Відповісти
У вас дебілів-зебуїнів нема ніякого контраргументу,тому лише пишите дату реєстрації.Зкрізь,де зелень-повна срака
показати весь коментар
15.02.2026 23:24 Відповісти
Ще раз перечитай мій коментар, і потім роби висновки чи погоджуюсь я чи ні.
Раз ти ніде не працюєш, то значить ти такий же ухилянт. Піди мобілізуйся, принеси користь країні.
показати весь коментар
16.02.2026 02:40 Відповісти
Бо мобілізація несправедлива.
показати весь коментар
15.02.2026 22:26 Відповісти
Зараз сцикуни і ждуни будуть лити бруд на важкопоранених військовослужбовців ТЦК, відпрацьовуючи свої 15 рублєй з Лубянки. Пора вичистити цю заразу вогнем і мечем, якщо ми хочемо дійти до кордонів 1991 року!
показати весь коментар
15.02.2026 22:50 Відповісти
Він мені нагадує цього персонажа, такий самий набір слів:

Примус! Признание Америки! Москвошвея! Примус! Пивная! Ещё парочку! Буржуи! Не толкайся, подлец, слезай с подножки! Я тебе покажу, твою мать!»
показати весь коментар
15.02.2026 22:57 Відповісти
Ні. Це провокатор
показати весь коментар
15.02.2026 23:00 Відповісти
Хочу на телемарафон резюме подавати, так ось формую портфоліо.
показати весь коментар
15.02.2026 23:02 Відповісти
Так ти сам до неї закликаєш, коли кажеш про ростріли. Чи думаєш що будеш ходити і стріляти безперешкодно? Рано чи пізно прилетить і тобі.
показати весь коментар
16.02.2026 00:40 Відповісти
Ого, який радикальний підхід! Одразу видно - пише людина, яка вже стоїть у черзі до ТЦК, щоб особисто очолити цей "розстрільний загін", а не просто гріє стілець перед монітором. Чи ваш бронежилет настільки важкий, що заважає дійти до військкомату? І чому тільки розстрілювати? Давайте вже одразу запровадимо гладіаторські бої на виживання у прямому ефірі, а ви будете головним суддею з безпечного місця за кордоном (або з глибокого тилу). Ви ж саме таку "європейську" Україну будуєте у своїх фантазіях?
показати весь коментар
16.02.2026 05:42 Відповісти
Не розумію!!!
Чому документи не перевіряє міліція з органами місцевого самоврядування. Шановний пане Президенте, наш Верховний Головнокомандуючий. Наведіть, будь ласка, порядок з цим питанням!
Чому посилають військових для перевірки? Хіба це функція військових?
Це як клістрони (СВЧ прибори) з бойових радіолокаторів правохоронні органи вилучали!?
Кому це вигідно?
Пане Президенте, висвітліть це питання у своєму відеозверненні! І вирішіть, будь ласка.
З повагою.
показати весь коментар
15.02.2026 22:42 Відповісти
Воювати зі зрадником при владі гарантований програш,тому потрібно вирішувати в першу чергу питання з зеленою бандою зрадників.Але ж не на часі скаже мудрий наріт.
показати весь коментар
15.02.2026 22:51 Відповісти
Тому поліція і не втручається,а лише спостерігає.Про покарання,знає,як ніхто краще.
показати весь коментар
15.02.2026 22:54 Відповісти
Це має велике значення?Якщо не згоден з коментарієм можеш зробити зауваження.Може про двушку добавиш,здачу півдня України,оточення Маріуполя,здача Азовців і про шашлики нагадай.
показати весь коментар
15.02.2026 23:22 Відповісти
Якщо не хочеш, щоб вони ходили з тобою по вулиці, то відкрий для них кордон. І їх як вітром здує ) будеш перший хлопець на селі на пустих вулицях ))
показати весь коментар
15.02.2026 23:28 Відповісти
Ти в тупу ігноруєш пропозиції. Я ж тобі пропоную мобілізуватись (чи перевестись) в тцк. А де ти взагалі працюєш? І чого на добровільних тільки?
показати весь коментар
16.02.2026 01:23 Відповісти
А кого ти зрадив,що виліз?
показати весь коментар
16.02.2026 01:31 Відповісти
О, бачу, ми маємо справу зі справжнім поціновувачем ,,міцної руки'' та вуличного регбі у виконанні людей у пікселі? Як мило. Спеціально для тих, хто вважає, що Конституція - це назва туалетного паперу, а права людини - це щось із меню веганського кафе, пояснюю на пальцях (поки їх вам ще не ,,заломили'' за вихід за хлібом).Коротка інструкція: Як не переплутати військкома з Богом.... Слухайте уважно, бо два рази повторювати не буду (хоча представники ТЦК, яких ви так обожнюєте, зазвичай саме так і роблять - одразу до діла, тобто до буса).
Повноваження ТЦК закінчуються там, де починається ваш здоровий глузд. Максимум, на що здатний ,,грізний воїн паперового фронту'' згідно з законом - це вручити вам повістку та з розумним виглядом подивитися у ваш військовий квиток. І ВСЕ !!! На цьому магія закінчується. Закон України ,,Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію'' не наділяв їх суперсилою викрадати людей серед білого дня.Затримання - це не для любителів. Якщо вас крутять, пакують і намагаються запхати в ,,бусик'' люди в камуфляжі без поліції - це не ,,мобілізаційні заходи'', це кримінальне правопорушення (незаконне позбавлення волі). Право на адміністративне затримання мають виключно працівники поліції, і то лише якщо ви вже ,,зірка'' в базі розшуку за порушення обліку.ТЦК - це не каральний загін ,,Безумного Макса''. Вони не мають права вибивати з вас дух, викручувати кінцівки або влаштовувати безкоштовне таксі до найближчого підвалу. Так доходить чи ні? Якщо ні, то щоб дійшло ,приведу Порівняння для особо обдарованих і для тих тих, хто ще досі в танку (або в бусику) :
Уявіть собі звичайний тролейбус. Ви заходите, а там - контролер. Вишуканий, суворий, з бейджиком.Його робота: перевірити ваш квиток.Якщо квитка немає: він може виписати вам штраф. Ну, максимум - попросити вийти на наступній зупинці.
А тепер уявіть, що цей контролер раптом вирішує, що він - агент 007. Оскільки у вас немає квитка, він починає гамселити вас по нирках, крутити руки, викликає пацанів на чорному ..Віто'' і силоміць пхає вас туди, щоб ви відпрацювали вартість проїзду на рудниках.....
Звучить як марення божевільного? Саме так виглядає ваше схвалення свавілля ТЦК. Контролер не може бути спецназом лише тому, що йому дуже хочеться виконати план. Так само і ТЦК не може бути судом, слідством і катом в одній особі.......
Тож, якщо ви так сильно любите цей ,,силовий фітнес'' на вулицях, можливо, вам варто перевірити, чи не затісно сидить ваша власна кепка? Бо коли завтра заломять руки вам (просто тому, що ви ,,схожі на ухилянта''), я впевнений що ви першим же будете кричати і волати про своі права, про які зараз так весело забуваєте.......
показати весь коментар
16.02.2026 06:33 Відповісти
Потрібно драконівське покарання ухиляння. За кожен день прострочки виконання вимог закону про постановку на облік чи явку в ТЦК - рік позбавлення волі без строку давності і дострокового звільнення. І спростити процедуру запрошення в ТЦК. Не треба марати об них руки. Прочитав запрошення в мегафон на відстані достатній для опізнання під відеозапис і достатньо. І треба перевіряти не тільки вулиці, а їх хованки. Оціплювати квартал за кварталом і заходити у всі без виключення приміщення.
показати весь коментар
15.02.2026 23:02 Відповісти
Ні, він хоче, щоб хтось інший їх вбивав, в він, мамина черешенька, буде про це лише в інтернеті читати і гиготіти )
показати весь коментар
15.02.2026 23:53 Відповісти
"Нереформовані ТЦК та СП, які перетворилися на концтабори, корупційні анклави з відлову людей для галочки та прейскурантом на уникнення бути відловленим. У той же час - відсутність заперечень (!) Генштабу щодо відкриття кордонів для молоді до 24 років."

Народний депутат України Мар'яна Безугла
показати весь коментар
16.02.2026 00:37 Відповісти
Зрозуміло, чому влада забороняє громадянам носіння короткоствольної зброї - чисельність так званих оповіщувачів за кілька місяців зменшилась би як мінімум у двоє, тим більше сьогодні середньостатистичного оповіщувача неможливо відрізнити від бурята - лице заховане маскою, одяг без будь-яких опізнавальних знаків, методи оповіщення аналогічні до тих, які застосовують буряти
показати весь коментар
16.02.2026 00:41 Відповісти
Прогони ПВО над своим кварталом. Защищай себя сам, вместе с мамкиными писюнчиками.
показати весь коментар
15.02.2026 22:36 Відповісти
це сарказм?
не вірю шо ти такий тупий
показати весь коментар
15.02.2026 22:54 Відповісти
То йди вбивай. Хтось заважає?
показати весь коментар
15.02.2026 23:45 Відповісти
Я згадую сюжет 2014 року з Покровська. Тоді будівлю міськради.....


- А вот у меня на фронте интересный случай вышел. Мы как раз под Курском стояли...
- Во заливает! На фронте! Тебя сегодня как с лестницы башкой скинули, так тебе и вторая половина отказала!..
Валера. До 16-го года Покровска не было. Красноармейск -да. Там большой склад танков танковых корпусов находился
показати весь коментар
15.02.2026 23:58 Відповісти
Ого! Який ти герой! Справжній воїн! Сильний та сміливий! 😂
показати весь коментар
16.02.2026 00:15 Відповісти
Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.

В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4239 статтями 24, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4242 25, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4247 27, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4250 28, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4253 29, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4291 40, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4320 47, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4331 51, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4334 52, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4348 55, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4355 56, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4356 57, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4359 58, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4363 59, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4369 60, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4371 61, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4373 62, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4378 63 цієї Конституції.

Статей 17 і 19 у переліку необмежуваних під час воєнного стану немає.
А от що стосується статей 28 і 29, для цього в складі патруля має бути поліцейський. Він може затримувати.
показати весь коментар
16.02.2026 00:19 Відповісти
А тепер слухай сюди, йолопе : бачу, копіпаст із Вікіпедії - це межа твоїх інтелектуальних потужностей? Вражає. ПРосто немає слів... Тобі, мабуть, здається, що якщо ти виділив текст жирним, то твій рівень IQ автоматично піднявся вище кімнатної температури? Але мушу тебе розчарувати: ефект тут абсолютно прямо протилежний.....
Слухай сюди, ти ,, диванний експерте'' з гугл-транслейтом замість мізків. Коли ти цитуєш функції Нацгвардії, ти хоча б на секунду замислювався, що таке ,,заходи національної оборони'' або ,,громадська безпека'' у правовій державі? Ні? Чи твій мозок настільки звик до рабської логіки, що поняття ,,захист'' для тебе - це лише можливість когось ,,пакувати''?
Для таких dovboiobiv як ти, або хто просто народився з альтернативним мисленням, пояснюю як хворій на всю голову дитині:
Присяга: Кожен гвардієць National Guard Oath присягає ,,підтримувати та захищати Конституцію Сполучених Штатів''. Не губернатора, не ,,пайку'', а Конституцію - документ, який і є фундаментом прав людини.
Конституційні права: Коли Нацгвардія США захищає право на протест (або стримує мародерів, щоб ті не порушували права інших громадян на власність і життя) - це і є захист конституційного ладу. Дійшло тобі заторможене чи ні? І ще раз про Твої хворі фантазії про ,,пакування": Твоє вологе бажання бачити в Нацгвардії каральний загін для ,,ліквідації" лише показує твою латентну тягу до диктатури. В США Нацгвардія обмежена законом Posse Comitatus Act, який забороняє використовувати федеральні війська для цивільного правопорядку без надзвичайних підстав. Але ж звідки тобі про це убогому і придуркуваптому знати? Ти ж обмежене зупинився вже на першому абзаці Вікіпедії.....
Тож, поки ти не захлинувся власною жовчю, спробуй усвідомити: те, що ти навчився складати букви у слова, ще не робить тебе знавцем права. Ти виглядаєш як дитина, яка вкрала татові окуляри й думає, що тепер вона професор......
Тобі ще ,,пояснення потрібні'', чи підеш далі вивчати світ через дзеркало, де ти єдиний, хто вважає себе розумним?
показати весь коментар
16.02.2026 06:59 Відповісти
О, бачу, аргументи закінчилися, і ти перейшов на мову підворіття? Типово. Коли в голові порожньо, починається "гавкання" про нори та труси. Судячи з твого лексикону, єдине, що ти реально бачив у житті - це чергу за пивом, а не бліндаж...... Але методичка про "піндосів" та "звєздастих" ще з радянських часів у тебе в дирявому мізку застрягла міцно - ти б ще про "загниваючий Захід" щось бовкнув для повного набору "совкового експерта"......
Чуєш, "стратег", якщо ти такий "окопний герой", то що ж ти робиш у коментарях посеред дня? Чи в тебе спецзавдання - воювати з монітором, поки інші справу роблять? Справжні бійці, які пройшли пекло, не кидаються фразами "ти з ним не совався" і не закликають до розстрілів своїх же. Вони знають ціну життя, а ти просто намагаєшся прикрити свою тупість і агресивну обмеженість чужою кров'ю....Бо бачу, що твій патріотизм закінчується якраз там, де починається кнопка "надіслати". В реальності за такі слова швидко пояснюють, хто тут "утирок", тому твій максимум - хамити в мережі. Поки ти вираховуєш, хто в яких кальсонах сидить, світ іде вперед, а ти так і лишаєшся в своїй агресивній бульбашці. Навчися спочатку розмовляти як людина, а потім пробуй відкривати рота про честь......
Продовжуй, "воїн кнопочний", твоя жовч - найкращий доказ того, що я влучив у саму ціль. Нам дуже "важлива" думка героя віртуальних окопів. Відпочивай.....
показати весь коментар
16.02.2026 07:32 Відповісти
Слухай, твої відчайдушні спроби здаватися розумним викликають лише іспанський сором. Те, що твій мозок сприймає посилання як "магічне виділення тексту", свідчить про одне: ти застряг десь у епосі кнопкових телефонів. Дивно, що ти взагалі зміг натиснути кнопку "відповісти", не зламавши собі залишки логіки.Твій пасаж про "автоматичне виділення" - це просто Нобелівська премія в галузі очевидності. Мабуть, це єдине складне технічне відкриття, яке ти зробив за останній рік? .. Щодо Нацгвардії - твій приклад із солдатом на фронті настільки недолугий, що навіть гугл-перекладач видав би помилку. Якщо ти не розумієш, що захист Конституції - це і є захист прав, які вона гарантує, то "розум рибки" тут явно у того, хто забув, як думати далі інструкції до мікрохвильовки..... Намагатися розділити захист Конституції та захист прав громадян -це взагалі ,,геніальна і шедевральна ідея,'' це як доводити, що вода мокра, але пити її не можна. Для тих, хто таки ще й досі в танку і з "розумом рибки": Конституція США - це і є фундамент прав (Bill of Rights). Захищати Конституцію і не захищати права - це як бути "експертом", не маючи жодної клепки в голові. Але ти продовжуй, продовжуй, твої потуги реабілітуватися у власних очах виглядають дуже кумедно Дивись, чудо природи. Я тобі ще раз повторюю: Якщо для тебе захист Конституції (яка складається з Білля про права) - це не захист прав громадян, і ти й досі не спроможний збагнути базові і єлементарні речі - то таки так ,твій рівень IQ дійсно застряг десь між табуреткою та одноглітинною амебою.....І пояснювати тобі щось більш предметно - це як встановлювати Windows 11 на калькулятор: заліза немає, один дешевий пластик......
Ось тобі офіційний сайт Національної гвардії США, де чорним по білому написано про місію захисту народу та закону. https://www.nationalguard.mil Чи для тебе це знову "просто шрифт"? Хоча, кому я це кидаю... Ти ж не відрізниш посилання від тексту, поки тобі його не розжують і не покладуть у рот, як немовляті.....
Краще відпочивай, "інтелектуал", твій ліміт сорому на сьогодні вже вичерпано......
показати весь коментар
16.02.2026 08:25 Відповісти
Прочитавши отой весь срач на перших сторінках я переконався що закликають "стріляти ухилянтів" тільки ті яких війна жодним чином не стосується (броньовані, пенсіонери, нафронтниці) які з теплого дивану в Україні чи за кордоном постійно щось закликають, вас би взяти і на лбз кинути так ви своєю мотивацією мабуть точно до кордонів 91 року дійшли би.
показати весь коментар
16.02.2026 13:24 Відповісти
Пану президенту великий *****,а текста йому такого не напишуть
показати весь коментар
15.02.2026 22:48 Відповісти
ми програемо агентурі московитів і іх корисним ідіотам, або вони зривают поповнення війська і країна загине або ми іх знищемо
показати весь коментар
15.02.2026 22:55 Відповісти
на окупованих територіях таких проблем нема, всі хохли чудово мобілізуються ніяких тобі нападів кіпішу, далі в атаку позаду заградотряд, з чого б це...
показати весь коментар
15.02.2026 23:25 Відповісти
пакують всіх. не бреши.
показати весь коментар
16.02.2026 00:14 Відповісти
То йди в тцк. Покажи як треба.
показати весь коментар
16.02.2026 00:49 Відповісти
Забула дописати - добрiй та людянiй соціальній підтримці.
показати весь коментар
16.02.2026 05:43 Відповісти
"А дальше что? Дальше ваши рыжие кудри примелькаются, и вас просто начнут бить." (с)
показати весь коментар
16.02.2026 07:24 Відповісти
Пора вже ці "групи цивільних осіб" відстрілювати починати.
показати весь коментар
16.02.2026 08:36 Відповісти
Хтось в Кремлі руки потирає.
показати весь коментар
15.02.2026 22:43 Відповісти
Ваші пропозиції?Як ввоювати?Чи просто язиком?
показати весь коментар
15.02.2026 22:47 Відповісти
В Одесі немало російських колаборантів.
показати весь коментар
15.02.2026 22:49 Відповісти
якщо представники ТЦК були не в масках, із знаками розпізнавання, у них був наказ коменданта на них виписаний, то 100% цивільні скоїли злочин. чекаємо відео з бодікамер, де ТЦКашніки пред'явили свої документи і були без масок, щоб можна було банально звірити фотку в посвідченні з обличчам.
показати весь коментар
16.02.2026 00:20 Відповісти
Пане мошко, а про це чому не згадуєте?
Ілі ета другоє?

Стаття 65:


Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, а також шанування її державних символів (прапора, герба, гімну) є обов'язком громадян. Також передбачено проходження військової служби відповідно до закону.
показати весь коментар
16.02.2026 02:13 Відповісти
Це ж і є кацапський підар, який все до чого додумався це ходити вбивати українців.До речі місцева адміністрація завжди толерує закл'ики до масових вбивств цивільних українців.
показати весь коментар
16.02.2026 03:44 Відповісти
О, фахівець з американського права підтягнувся..... Дуже цікаве порівняння з США! Мабуть, ви пропустили ту частину, де в США Нацгвардія не пакує людей у буси серед вулиці, а захищає конституційні права людини а не порушує іх. Але навіщо вам такі дрібниці, коли хочеться просто постріляти у співгромадян, правда?
показати весь коментар
16.02.2026 05:37 Відповісти
++. Монобільшість, авторитарне управління країною. Приймай закони, дій згідно Закону. Так ні, треба людей на вулицях виловлювати, як худобу. Мобілізація проводиться максимально по *********. Гірше вже неможливо
показати весь коментар
16.02.2026 07:11 Відповісти
Ти ж і є той ********** який ховається в підвалі від фронту, і ще й при цьому верещить заклики до масових вбивств українців, але це все лиш до тих пір поки в двері твого підвальчику не постукають.
показати весь коментар
16.02.2026 07:34 Відповісти
Судячи з твого тексту, твій максимум - це ретранслювати чужі методички з помилками в кожному другому слові.Твій дешевий патріотизм на дивані нікому не цікавий. Поки ти розмазуєш соплі про минуле, розумні люди будують майбутнє. А щодо "зустрічей" - зазвичай такі герої кнопочні зникають одразу, як тільки справа доходить до реальної відповідальності. Рівень твоєї лексики чітко показує твій рівень розвитку. Дискутувати з тобою - це як сперечатися з голубом: ти все одно все засреш і полетиш думати, що переміг. Навчися спочатку писати без помилок, а потім намагайся відкривати рот у бік дорослих. Ти так багато розглагольствуєш про "підарасів", що виникає питання: це твій досвід чи нездійсненна мрія? .І ти там дихати таки не забувай, поки жовчю захлинаєшся. Твій потік свідомості навіть на діагноз не тягне - просто набір слів ображеної на життя людини. Сходи провітрися, може, мізки на місце стануть ....хоча навряд чи.....
показати весь коментар
16.02.2026 08:39 Відповісти
Ти так багато розглагольствуєш про "підарасів", що виникає питання: це твій досвід чи нездійсненна мрія? .
показати весь коментар
16.02.2026 08:40 Відповісти
є 1000 способів як проводити нормальну справедливу мобілізацію, але тільки клоуни заради касти корупціонерів і недоторканих створили цю ***** з ТЦК
показати весь коментар
16.02.2026 10:41 Відповісти
в очередь сукіни деті
показати весь коментар
15.02.2026 23:00 Відповісти
Сторінка 1 з 3