11306 відвідувачів онлайн

Гегсет заявив про успіхи США у війні проти Ірану: "Ми тільки почали воювати"

Гегсет про удор США по Ірану

Сполучені Штати заявляють про впевнений поступ у війні проти Ірану.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це йдеться під час брифінгу міністра оборони США в Пентагоні.

Операція "Епічна лють"

Піт Гегсет заявив, що операція під назвою "Епічна лють" лише набирає обертів. За його словами, бойові дії тривають четвертий день, однак вже спостерігаються відчутні результати.

"Через чотири дні ми тільки почали воювати. Ми діємо рішуче, руйнівно та безжально", — наголосив міністр.

За словами Гегсета, Сполучені Штати витратять стільки часу, скільки потрібно для досягнення поставлених цілей. Він підкреслив, що кампанія демонструє суттєві зміни на полі бою, а американські сили отримують додаткові можливості для посилення тиску.

США та Ізраїль координують дії

Міністр також зазначив, що Вашингтон очолює кампанію спільно з Армією оборони Ізраїлю. За його словами, дії двох країн становлять серйозну загрозу для іранського керівництва.

Гегсет охарактеризував Ізраїль як надійного партнера та підкреслив високий рівень координації між сторонами. Він також заявив, що США встановили контроль над повітряним простором і водними шляхами Ірану без введення наземних військ.

Окремо міністр звернув увагу на безпеку американських військових. За його словами, ще до початку активної фази конфлікту близько 90% сил у регіоні були передислоковані за межі потенційної зони ураження.

Можлива участь союзників

За інформацією глави Пентагону, держави Перської затоки підтримують контакт зі Сполученими Штатами. Йдеться про співпрацю у сфері логістики, базування та забезпечення можливості прольотів.

Він уточнив, що союзники можуть посилити участь у кампанії на різних рівнях. Водночас міністр наголосив, що цілі США не пов’язані з підтримкою чи озброєнням будь-якої окремої сили всередині Ірану.

У Пентагоні підкреслюють, що операція триватиме до досягнення визначених результатів, а стратегія залишається спрямованою на послаблення військових можливостей Тегерана.

  • Раніше Піт Гегсет заявив, що повний контроль над повітряним простором Ірану буде встановлено менш ніж за тиждень. 
Топ коментарі
+19
Хизуються що всім світом воюють з бабуїнами. І то бабуїни вже в усьому регіоні колапсу наробили. Україна ж невелика країна і воює одна з втричі більшим ворогом. Ще й нас всі за руки тримають, підніжки ставлять і забороняють сильно бити
показати весь коментар
04.03.2026 19:34 Відповісти
+16
нотатки у ***** стибзділі?
той теж: ще не починав, тільки почав, беріть владу у свої руки, всьо по плану....
показати весь коментар
04.03.2026 19:33 Відповісти
+14
Я буду сміятись коли врешті решт через три роки сша будуть тікати з ірану як тікали похапцем з Афганістану від моджахедів в шльопках на верблюдах.
показати весь коментар
04.03.2026 19:36 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
· Слухайте, ніхто й не думав зазіхати на ваші знання у космосі - я ж розумію, що ви в темі ще з тих часів, коли Маск пішки під стіл ходив (хоча, сподіваюся, з Гагаріним ви все ж таки разом особисто не літали). Але давайте повернемося до нашої суперечки про те, хто насправді ,,замовляє музику'' в історії. Хто казав що Форд дурень? Він геній ! Він як справжній бізнесмен - капіталіст,ночі не спав і мучився і думав якраз про те , щоб таке вигадати, щоб заробити побільше грошенят. І Форд не просто ,,вигадав'' конвеєр'' - він перетворив хаос на ідеальний механізм. До нього машини збирали вручну, як дорогі годинники: майстри бігали навколо одного авто, підганяючи деталі напилком. Форд зробив навпаки: поставив робітників на місця, а машину пустив повз них на тросах. Результат? Час збирання шасі впав з 12 годин до 93 хвилин. Всі деталі стали ідентичними, що дозволило збирати авто як конструктор. Замість майстрів-універсалів на лінію ставили людей для виконання однієї простої дії. Саме це принесло йому космічні гроші. Його статки зростали не завдяки високій націнці, а за рахунок величезних обсягів продажу. Бо Форд зрозумів головний секрет: краще заробити по 10 доларів з мільйона машин, ніж по 1000 доларів з десяти. Ціна на модель ,,Т'' постійно падала, і в результаті він просто ,,завалив'' світ своїми авто. Щоб бізнес не зупинявся, він купував усе: від копалень із рудою до лісів для дерев'яних деталей, щоб не платити жодної зайвої копійки посередникам. А щодо Китаю - тоді це була б ідея-самогубство. По-перше, у 1910-х роках у Китаї було простіше знайти верблюда, ніж стабільну електрику чи залізницю для заводу. По-друге, перевезення машин на кораблях через океан тоді коштувало дорожче за саме авто. Форду не потрібна була ,,дешева праця'', бо його конвеєр і так робив роботу майже безкоштовною за рахунок швидкості. До того ж він хотів, щоб його власні робітники купували його машини, тому платив їм у США вдвічі більше за ринок. У Китаї того часу просто не було кому продавати ,,Форди'' - там не було середнього класу, лише суцільна бідність, основний платоспроможний клієнт знаходився в Америці, і доставка машин через океан з'їла б усю економію на виробництві. І ваш приклад із Фордом - це ж ідеальне підтвердження моїх слів! Дивіться: німці Бенц і Даймлер винайшли самохідний візок, поршні та клапани. Вони зробили ,,якісно''. Але хто змінив світ? Форд. Бо він винайшов систему. Конвеєр - це не просто ,,поставити заводи'', це фундаментальний винахід у логіці мислення. Він винайшов доступність. І саме тому він номер один, а не ті, хто потім просто довів його ідею до ідеалу, обтягнувши салон шкірою і нашпігувавши його усілякими прибамбасами і цецьками-пацьками як космічний корабель.... Те саме зараз із Маском. Можна скільки завгодно критикувати якість збірки Тесли (і тут я з вами погоджуся - зазори там іноді ,,гуляють''), але він винайшов екосистему. Поки гіганти типу Mercedes думали, як краще відшліфувати циліндри, він створював мережу Supercharger і софт. Проблема з мережами, про яку ви пишете, - реальна, але він і тут на крок попереду: Tesla - це вже не лише авто, а й Tesla Energy. Вони вже масово будують і встановлюють гігантські промислові акумулятори (Megapack) для стабілізації мереж у США та Австралії, щоб як ви пишете, мережі ,,не лягли''. Також система V2G (Vehicle-to-Grid) дозволяє самим електрокарам віддавати енергію в мережу в пікові години, перетворюючи автопарк на гігантську розподілену батарею. Тож ,моя логіка проста і незмінна: в історії залишається той, хто створює нові правила гри, а не той, хто краще за всіх грає за старими. Можна зробити ,,вічний'' молоток, який передадуть онукам, але якщо хтось інший винайде лазерний різак, цей молоток просто стане красивим музейним експонатом. Лідером завжди буде той, хто приносить щось нове, якусь нову ідею, нову технологію, а всі інші ,,доводчики'' та ,,покращувачі'' - це завжди лише другий ешелон, який намагається наздогнати потяг, що вже пішов.....
показати весь коментар
08.03.2026 19:13 Відповісти
Сперечатися з сектантом це ше те задоволення - а ви сектант . Маск нічого проривного не винайшов - він просто чужі ідеї трішечки вдосконалив , тобто він доводжувач і покращувач - а теперка шо ви там друкували про подібне . До речі як ви збираєтесь лазерним різаком гвіздки забивати - тобто приклад має бути прикладистим а не дибільним . До речі якшо ви не знали деякі винаходи винаходили одночасно декілька людей але - але хтось з них був спритніший і швидше інших добіг до патентного бюро ( а бо мав змогу це зробити ) . І ше дешо - людей шо вигадують шось дійсно нове ( чого ніколи ні під ніяким виглядом не існувало ) дуже мало , більшість винахідників ( і творців в інших галузях - як то письменники або композитори ) займаються компіляцією - тобто вони використовують старі ідеї і винаходи комбінуючи їх або ,або наприклад використовуючи ідеї з інших галузей у своїй . Тобто Форд вдосконалив техніку італійських зброярів - додавши те чого вони не мали ( рухому стрічку чи шось подібне ) . До речі Старлінк придумали давно - але відповідні технології були дуже дорогими , і відповідно ніхто і не будував подібне ( крім того Старлінк може спричинити катастрофу піісля якої запуск в космос чогось стане не можливим або надто вартісним - але шоб про подібне знати тре трішечки шось читати а не зубоскалити шось про Гагаріна ). І насамкінець ось вам приклад завдяки чому Спейс Ікс зробив повернення ступенів можливим ( один з прикладів ) - шоб керувати тими ступенями потрібен комп продуктивністью в 1 Гігафлопс ( цифри не точні а наведені в якості ілюстрації шо змінилося починаючи наприклад з 1980 років ) в 1980 роках вахив кілограм сто і споживав кіловат 100 електроенергії , компютер з такою самою продуктивністью у 2000 роки важить 100 грамм і споживає 100 ватт електроенергії . Сектанство то є недобре - такшо кидайте ту вашу секту гаразд .
показати весь коментар
09.03.2026 03:15 Відповісти
Дуже дякую за розгорнутий екскурс в історію компіляцій! Приємно мати справу з людиною, яка так завзято відстоює роль ,,покращувачів''. Пропоную вийти з режиму ярликів про ,,секти'' і повернутися до конструктиву: розділимо емоції про сектанство та сухі факти бізнесу й прогресу.....Ви стверджуєте, що Маск чи Форд лише ,,вдосконалили'' чужі ідеї. Проте в історії залишається саме той, хто створює точку відліку -перший робочий прототип. Покращувати існуюче - це ремесло, а створити те, чого раніше не було (або що вважали неможливим) - це архітектура майбутнього. Без першого, нехай навіть недосконалого прототипу, наступникам просто не було б чого вдосконалювати....Це як говорити про поняття, сенс і значимість фундаменту і фасаду. Щодо мого порівняння лазерного різака та молотка і цвяхів. ВІн як ви висловились ,не був дебільним. Ви його просто не зрозуміли. Мій приклад був про рівень інструментів, а не про методи забивання. Це зовсім інші поняття. Можна ідеально володіти молотком (вдосконалювати старе), але світ змінює той, хто вигадує лазер. Поки одні вдосконалюють тертя дерева об дерево, інші вигадують сірники. Про обчислювальні потужності та SpaceX....Тут Ви абсолютно праві: залізо стало меншим і потужнішим. Це еволюція. Але геній не в тому, щоб дочекатися дешевого чипа, а в тому, щоб змінити парадигму (використати цей чип для реверсивної посадки, яку всі експерти називали божевіллям). Десятки компаній мали ті самі чипи, але ступені повертає лише той, хто мав сміливість вигадати схему, а не просто чекати прогресу. І щодо ,,сектантства''. Якщо віра в те, що першовідкривач важить більше за копіювальника - це секта, то запишіть мене в її лави. Але в бізнесі це називається ,,інноваційним лідерством''. Копіювати завжди дешевше і безпечніше, проте вершки знімає той, хто йде першим.Тому на мою думку, і має більшу цінність для цивілізації саме той, хто створює новий ринок, а не той, хто приходить на нього другим і просто робить товар дешевшим.
Ви класно розібрали технічні деталі, але за деревами не помітили лісу. Можна бути кращим у світі складальником пазлів (компілятором), але справжній творець - той, хто цей пазл намалював і нарізав......
показати весь коментар
09.03.2026 14:58 Відповісти
Лазер не замінить молоток тому шо в них принципи трішечки різні ( хоча коли трішечки цікавишся всяким різним і вмієш компілювати то - то можна придумати шоб лазер виконував роботу у молотці ) і призначенні для різних цілей - і навіть через мілярд років молотки будуть існувати бо робота для них завжди знайдеться . Ше раз ви сектант - Маск нічого нового не придумував , Маск крім того не Стівен Возняк ( це той шо придумав і зробив власними ручками перші Яблука ) він Стівен Джобс на мінімалках ( ранній ) гарний піарщик і все . Крім того ракети Спейс Ікс можуть бути ракетами наприклад Боїнга - просто Боїнг вирішив не звязуватися напряму в ці проекти будучи не впевненими у успіху , ост тутка Маск і знадобився - якшо шо піде не так реноме Боїнга не постраждає , якшо вийде Боїнг заробить доляри . На цю думку мене навела стаття десь 10 річної давнини про Інтел - в цій статті було надруковано шо ше на початку 2000 років Інтел мав розробленні хімікати і подібне для виробництва транзисторів які можуть бути економічнішими проівняно з існуючими на той момент зразками , і ось теперка 2026 рік і вже років 10 як Інтел використовує ці хімікати - тобто років пятнацять вони тримали ці розробки в сейфі а теперка видають шо то неймовірний прорив останього часу . Такшо ше раз - сектанство то є недобре , кидайте ту секту але якшо вам подобається дивуватися речам які не нові але вам сказали шо то нове створена черговим ВИНАХІДНИКОМ то тоді продовжуйте .
показати весь коментар
09.03.2026 16:53 Відповісти
Ну послухайте, давайте почнемо з головного. Винахід без реалізації - це лише ідея на папері, яка не змінює світ. Історія пам'ятає не того, хто першим щось накреслив у блокноті, а того, хто зробив це доступним для людства. Саме тому Форд і Маск стали символами прогресу: Форд винайшов і створив конвеєр і перевернув уявлення про виробництво, а Маск - вертикальну інтеграцію та багаторазовість космічних систем, що знизило вартість запусків у рази. І Ви кажете про ,,піар''. Але бути ,,піарщиком'' рівня Стіва Джобса - це не про красиві презентації. Це про здатність бачити майбутнє і переконувати тисячі інженерів та інвесторів працювати над тим, що інші вважають неможливим. Якби все справді зводилося до піару, будь-який багатий ,,піарник'' уже мав би власну космічну компанію. Але чомусь більшість навіть і близько не підходить до цього рівня. Щодо Boeing - Ви припускаєте, що SpaceX ,,підняли штучно''. Але Boeing має свій Starliner, і він суттєво поступається SpaceX за надійністю, ціною та темпами розвитку. Можливості були в усіх, але виграв той, хто рухався швидше та сміливіше. А щодо Intel - комерціалізація технологій відбувається не тоді, коли ,,хтось дозволив'', а коли ринок готовий і технологія стає рентабельною. Це не змова, а економічна логіка. І Ви знову згадали ,,молоток і лазер''. Так, молоток нікуди не зникне, але ефективність економіки визначають саме ,,лазери''. Можна продовжувати забивати цвяхи вручну, поки інші будують автоматизовані заводи. Світ рухається вперед завдяки тим, хто не боїться переходити на новий рівень. І ось тут виходить дуже таки цікава річ. Ви постійно звинувачуєте мене у ,,сектантстві», але самі захищаєте справжню ,,релігію минулого'' - віру в те, що нічого нового не створюється, а ми лише нескінченно вдосконалюємо старе..... Така логіка веде до світу, де прогрес неможливий, а майбутнє нібито вже визначене великими корпораціями, які все придумали та сховали в сейфах. Це нагадує віру в те, що Земля стоїть на трьох китах: зручно, стабільно, але абсолютно відірвано від реальності. Але подивімося на це тверезо. Справжнє закрите мислення - це небажання бачити очевидне: світ змінюється не через креслення, а через сміливість втілити їх у життя. Якщо вважати, що все - лише ,,удосконалення'', тоді за вашою логікою і ******** смартфон - це просто дуже хороший старий телеграф. Але ж ми з Вами розуміємо, що це інший рівень реальності. Відмовлятися визнавати винахідниками і успіх тих, хто реально змінює правила гри : того ж Маска, Джобса, Форда та інших інноваторів - означає залишатися прибічником старої системи, яка боїться усього нового. Boeing мав усі шанси, але програв у швидкості та інноваціях, бо залишився корпорацією минулого. Маск - творець сьогодення. І зрештою, триматися за думку що ,,нічого нового не існує'' - це значно більша релігія , секта і несвобода, ніж захоплюватися тим, як технології змінюють наше життя прямо зараз. Можливо, Вам вже варто вийти з цієі секти самому , вийти з цього ,,сейфа минулого'' і подивитися на світ таким, яким він є: динамічним, сміливим і надзвичайно цікавим? Це набагато приємніше, ніж шукати змови там, де є просто праця, ризик і результат......
показати весь коментар
09.03.2026 18:01 Відповісти
Ну тутка я не допоможу - тутка тре з масс культурою боротися . Я пас бо довести фанату фактами шо Бітли то просто Бекстріз Бойс 60 років практично неможливо .
показати весь коментар
10.03.2026 04:00 Відповісти
Сторінка 2 з 2