8326 відвідувачів онлайн

Офіс військового омбудсмана не підтримує створення Штурмових військ в ЗСУ

зсу

В Офісі військового омбудсмана не підтримують створення Штурмових військ ЗСУ через ризики системних порушень прав військовослужбовців, які вже фіксуються в окремих штурмових підрозділах.

Про це перший заступник військового омбудсмана Руслан Циганков сказав в інтерв'ю "Радіо Свобода", передає Цензор.НЕТ.

Ризики 

За словами Циганкова, наразі надходить значна кількість скарг із 225-го та 425-го штурмових полків ("Скеля"). Йдеться, зокрема, про випадки побиття військових, а також обмеження доступу до телефонів. Формально це пояснюється міркуваннями безпеки, однак, за його припущенням, такі обмеження можуть використовуватися і для недопущення скарг.

"Ці два підрозділи, окрім своєї ефективності, несуть дуже високі ризики саме в контексті порушення прав військовослужбовців. Ми це розуміємо, і ці два підрозділи під нашим поглядом", – заявив перший заступник військового омбудсмана.

Водночас Циганков навів приклад 210-го штурмового полку, де, за результатами нещодавнього візиту, ситуація з правами військових є значно кращою.

Окремо він зазначив, що однією з проблем таких підрозділів є велика чисельність особового складу. Це також впливає на ситуацію з дотриманням прав військовослужбовців.

"Управління полку не здатне повноцінно керувати таким величезним організмом – у вигляді 15 батальйонів", - вважає він.

Створення Штурмових військ

  • 20 вересня 2025 року президент Володимир Зеленський заявив, що ухвалив рішення про створення Штурмових військ.
  • Головнокомандувач ЗСУ Олександр Сирський пояснював, що Генштаб вирішив створити Штурмові війська, тому що постійно шукає нові форми й методи ведення бойових дій, щоб підвищувати наступальний потенціал Збройних сил.
  • Було створено управління Штурмових військ ЗСУ, начальником якого став Герой України, полковник Валентин Манько.
Топ коментарі
+12
В штурмові війська направляти поліцію з ротацією через місяць
показати весь коментар
02.04.2026 18:27 Відповісти
+8
Є статути і законодавство, і конституція. Про опришків і центуріонів краще писати історикам. Правда хотєлок сирських і інших має силою обмежуватися законодавством. До сраки окремий світ смертників. Брєд. Ха ха ха.
показати весь коментар
02.04.2026 18:49 Відповісти
+6
Тобто штрафбати та "команди смертників" із неугодних блогерів та військових ??
показати весь коментар
02.04.2026 18:20 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Тобто штрафбати та "команди смертників" із неугодних блогерів та військових ??
показати весь коментар
02.04.2026 18:20 Відповісти
Невже і таке можливо?😵
показати весь коментар
02.04.2026 18:25 Відповісти
Давно читав подібні повідомлення - критикуєш "владу" - готуйсь що чмобілізують туди, де на 99% не виживеш..
показати весь коментар
02.04.2026 18:30 Відповісти
Не хочу в це вірити
показати весь коментар
02.04.2026 18:38 Відповісти
Доля Дмитра Штанька як приклад.
показати весь коментар
02.04.2026 21:58 Відповісти
Кацап, чи при Дарію, чи при Цезарю, в елітних підрозділах була своя правдаі і свої закони. Штурмовики чи римські, чи перські, чи грецькі - це окремий світ смертників. Це ті самі закони, котрі були і в опришків, і в козаків. Отака правда війни... На жаль...
показати весь коментар
02.04.2026 18:33 Відповісти
😢
показати весь коментар
02.04.2026 18:39 Відповісти
Є статути і законодавство, і конституція. Про опришків і центуріонів краще писати історикам. Правда хотєлок сирських і інших має силою обмежуватися законодавством. До сраки окремий світ смертників. Брєд. Ха ха ха.
показати весь коментар
02.04.2026 18:49 Відповісти
Ти вже на педікюр ходив? Ще нє? То піди. Це твоє...
показати весь коментар
02.04.2026 19:00 Відповісти
Так пиши брєд про опришків і іншу брехню. Хто ваших опришків здавав? Родичі опришків. Опришки з бартками. Брєд. Ще про смертників щось там в бабських трусах мелеш. Правда війни. На якому фронті воював? Совкових фільмів надивився? Чи свого улюбленого галагана начитався? Ха ха ха.
показати весь коментар
02.04.2026 21:00 Відповісти
Цікава у тебе фраза: "Хто ваших опришків здавав?" Ваших, це чиїх? Цією фразою ти себе здав.
Хто такі "ви" і "ми"?
Кацап, прокол...
показати весь коментар
03.04.2026 04:34 Відповісти
В штурмові війська направляти поліцію з ротацією через місяць
показати весь коментар
02.04.2026 18:27 Відповісти
а ти що чмошне будеш робити?
показати весь коментар
02.04.2026 22:22 Відповісти
О, те неповноцінне, що не навчене воювати обізвалось
показати весь коментар
03.04.2026 00:13 Відповісти
Лєна ... до колєна номерна, сказати, що хотіло?
показати весь коментар
03.04.2026 12:24 Відповісти
Сказати хотіла, що хворий і вже давно і на всю голову, потрібно лікуватись, а то в штурмові бригаду лють не візьмуть, чи спеціально під дурника косиш, щоб уникнути мобілізації і не йти захищати нашу батьківщину
показати весь коментар
03.04.2026 15:43 Відповісти
Офіс військового омбудсмана не підтримує створення Штурмових військ в ЗСУ
показати весь коментар
02.04.2026 18:28 Відповісти
Штурмові війська це пережиток середньовіччя, реалії ******** війни демонструють необхідність лише окремих штурмових підрозділів в складі батальйонів і не більше. Про штурмові війська можуть мріяти лише совкові м'ясники, які моляться на портрет Жукова. На мій погляд потрібно формувати універсальні високомобільні бригади, укомплектовані всім необхідним для можливості ведення всіх видів бойових дій автономно, з мінімальною залежністю від вузькоспеціалізованих родів військ. Вузькоспеціалізовані роди військ (авіація, ракетні війська, ППО, окремі частини важкої артилерії, СБС) повинні виконувати свої завдання по нанесенню дальніх ударів, протидії авіації, ворожим далекобійним системам та зачистці ворожих тилів, а при необхідності (по запиту допомоги від бригади або наказу вищого командування для втілення стратегічних задумів) підключатись для забезпечення тактичної переваги бригадам над ворогом на окремих ділянках фронту або знищувати перевагу супротивника. Така реформа забезпечить швидке оперативне реагування на зміни ситуації в зоні бойових дій і змусить вище командування до відповідальності перед бригадами.
показати весь коментар
02.04.2026 22:41 Відповісти
Дякую. Згода з Вашими аргументами. Однак мова не про використання штурмових військ, а про те що якийсь там "Офіс військового омбудсмана" щось там не підтримує.

Це повна профанація - у питаннях керування автомобілем найбільші специ серед тих, які не управляли навіть 3-х колісним велосипедом.

Щодо дефініції "Штурмові війська", то військові з боєвим досвідом здатні напрацювати концепцію/ідеологію штурмових підрозділів у ******** війні - штурмувати прийдеться,

P.S. І взагалі це "Офіс військового омбудсмана не підтримує створення Штурмових військ в ЗСУ" виключно для самореклами - "пацани і пацанки" випускники мішіпоплавського, чи інших з купленимиидипломами творять собі рекламу.
показати весь коментар
03.04.2026 08:58 Відповісти
Між поняттям штурмові війська і штурмовий підрозділ велика різниця. Нє? Не потрібно бути великим і неперевершеним спецом з військової справи, а достатньо трошки психологом з логічним мисленням - підрозділ комбат чи кобриг будуть забезпечувати, прикривати і берегти тільки тому, що недолуго втративши отримають люлєй зверху за невиконання завдання, а коли Жуков з Мухосранська з амбіціями Наполеона край війська не бачить, то впєрьод танкі шашкамі рубіть, а баби єшшо нарожают.
показати весь коментар
03.04.2026 20:46 Відповісти
нафіга нам штурмові війська, якщо треба тримати оборону
показати весь коментар
02.04.2026 18:43 Відповісти
Як звільняти країну без штурмових військ.
показати весь коментар
02.04.2026 18:47 Відповісти
Штурмовими дронами, ракетами, ребрами, артилерією, роботами. А не хотєлками дружбанів сирського. Операції із де окупації розробляються роками і з відповідними технологіями, засобами і інш. З кандочка штурмують сирські, содолі і інші бездарності. Ха ха ха.
показати весь коментар
02.04.2026 18:53 Відповісти
Назвати можна як завгодно. Де взяти спеціальну техніку для наступу? Нам все постачали для глухої оборони і повільного відступу. Не для наступу! А без спецтехніки наступати швидко стане ніким. Та й зараз ніким. Якщо вірити *****, то проти нас стоїть 700 тисяч окупантів. У нас їх винищує 200 тисяч, а вся армія 800 тисяч. Для наступу вважається що потрібна перевага в живій силі 3 до 1, або ******* спецтехніка і масовані авіаційні удари з повною перевагою у повітрі.
показати весь коментар
02.04.2026 19:01 Відповісти
Де взяти? Легко. Менше фінансувати всяку хєрню у вигляді утримання судей скажімо, оздоровчих , премій кожному незрозумілому посадовцю і т. д. Тобто перенаправити бюджет на розвиток технологій. Без технологій ніхто нічого не звільнить. Або займаєтеся війною або бордюрами і барабанами. Якщо барабанами, то відмахайтеся від солдат. Просто штурмувати заради штурму немає бажання. Невже важко зробити три дрони на одного окупанта? Ха ха ха.
показати весь коментар
02.04.2026 21:10 Відповісти
Треба мати власну зброю застосування якої не буде ніким і нічим обмежене. Для цього потрібно фінансувати науку. Донедавна було 0,17% ВВП. В 2025 заявили що 0,33%. Це нічого. Нуль в систему. Потрібно мінімум 4-5% ВВП витрачати на науку. Тобто в 15 разів більше. Інакше будемо в 50-100 разів дорожче купувати готове. І скільки такого готового купиш якщо тупо торгувати сировиною як ми - 90% всьго що продає Україна це сировина. Ми навіть не здатні зерно на муку змолоти...
показати весь коментар
02.04.2026 22:38 Відповісти
Тобто штурмових військ нема але все рівно всіх підряд записують в штурмовики? Зелена країна вмрій
показати весь коментар
02.04.2026 18:59 Відповісти
Тільки, як виняток, за умови, що єрмак, татаров, гетьманцев, умеров, кабміндічі, гончарук, гройсман, дубілєт, кравець, павленко, зеленський з потужниками, та опозажопними з шоблою служок ригоАНАЛІВ, стефанчуки, абрахамія, Веніславський, корнієнко з свириденко, підуть у перших лавах цієї структури, знищувати орків!!!!
А призначенці та держсекретарі з КМУ і ЦОВВ разом з родичами, з 2019 року, підуть теж, щоб їх підстраховувати!!!
показати весь коментар
02.04.2026 19:08 Відповісти
Нехай той офіс УСІМ Составом ЙДЕ НА ФРОНТ «Вони не підтримують» . А хто рашу колені буде ставити ?
показати весь коментар
02.04.2026 19:18 Відповісти
Полк размером в 2.5 бригады(15 батальонов). Тем временем в обычных бригадах хронический некомплект. Загадка природы, видимо...
показати весь коментар
02.04.2026 19:51 Відповісти
Агрофірма "Рога і Копита" теж проти. Хто там ще в списку? Ти, циган вякающий, прилизався там під столом у кобили, ****..й на фронт. Там будеш казати що треба, що не треба робити. Як що встигнеш
показати весь коментар
02.04.2026 20:57 Відповісти