10296 відвідувачів онлайн

МЗС Ізраїлю засудило перепоховання голови ОУН Мельника в Україні

Голову ОУН Мельника перепоховали на НВМК: подробиці

Ізраїль засудив перепоховання в Україні лідера ОУН Андрія Мельника.

Про це заявили в Міністерстві закордонних справ Ізраїлю, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на "Інтерфакс-Україна".

Реакція Ізраїлю

"Ми висловлюємо жаль з приводу рішення провести офіційну державну церемонію перепоховання лідера ОУН Андрія Мельника, який співпрацював з нацистами. Не можна ігнорувати історичну правду та пам'ять про жертв, вбитих нацистами та їхніми поплічниками", - йдеться у повідоменні.

Що передувало?

Раніше повідомлялося, що голову ОУН Мельника та його дружину перепоховали на військовому кладовищі.

Топ коментарі
+76
Як пшеничка українська????Не давитесь???Кошерна???
показати весь коментар
26.05.2026 13:38 Відповісти
+58
Я так розумію що до Міндіча і Цукермана в МЗС Ізраїлю немає питань, Голодомор вже визнаний геноцидом, Бібі вже не носить георгіївські стрічки, то можна доколупатися до наших борців за свободу України (не Ізраїлю).
показати весь коментар
26.05.2026 13:40 Відповісти
+49
Сралін теж співпрацював з нацистами та ще готував тотальну депортацію євреїв до Біробіджану.
Але до нього черга в москві стоїть - та МЗС Ізраілю не переймається...
показати весь коментар
26.05.2026 13:39 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
показати весь коментар
26.05.2026 13:38 Відповісти
Величезна "подяка" Нетаньяху, який поклав свій обрізаний прибор на Україну і "дуже вчасно для України" перехопив потік допомоги від США, щоб побандитствувати на Близькому Сході. В результаті Україна залишилась без ракет ППО, що й привело до жахливих наслідків варварства скаженого Пуйла.
показати весь коментар
26.05.2026 14:38 Відповісти
Андрі́й Атанасович Ме́льник
Під час https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 Другої світової війни був заарештований https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%96%D0%B9_%D0%A0%D0%B5%D0%B9%D1%85 нацистською Німеччиною та утримувався в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D1%83%D0%B7%D0%B5%D0%BD концтаборі Заксенгаузен.

Співрацював з нацистами сидячи в концтаборі? Серйозно?
показати весь коментар
26.05.2026 15:54 Відповісти
Ось ще один нацист, за кацапькою версією, яку поширюють друзі *****.

5 липня 1941 року німецька влада заарештувала Степана Бандеру, призначивши домашній арешт. Потім, з 15 вересня 1941 року, його ув'язнили в https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%82%D1%8E%D1%80%D0%BC%D0%B0&action=edit&redlink=1 Берлінській тюрмі. З початку 1942 року до серпня 1944 року Бандера перебував у концтаборі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D1%83%D0%B7%D0%B5%D0%BD Заксенгаузен, у бункері https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B5%D0%BB%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B1%D0%B0%D1%83 «Целленбау»

Двоє рідних братів Степана Бандери, Василь та Олександр, у липні 1942 року були депортовані до концтабору Аушвіц. Вони загинули там за неповних два тижні, у кінці липня 1942 року.
показати весь коментар
26.05.2026 16:05 Відповісти
Від рук не німців, а поляків, теж в'язнів цього табору.
показати весь коментар
26.05.2026 16:16 Відповісти
28 січня 1945 року частини https://ru.wikipedia.org/wiki/107-%D1%8F_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%8F_(2-%D0%B3%D0%BE_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F) 107-й стрілецької дивизії (командир - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B9_%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%A1%D0%BE%D1%8E%D0%B7%D0%B0 Герой Радянського Союзу полковник https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE,_%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%B9_%D0%AF%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87 Василь Петренко) звільнили Біркенау- головний табір Освєнціму. Є така звичка у українців-витягувати кошерних із печей крематоріїв. Якщо ізраїльський посол буде ляпати язиком невпопад, то в слідуючий раз українці можуть ще подумати, чи варто їм витягувати кошерних з печей крематорію.
показати весь коментар
26.05.2026 16:30 Відповісти
Як пшеничка українська????Не давитесь???Кошерна???
показати весь коментар
26.05.2026 13:38 Відповісти
показати весь коментар
26.05.2026 14:04 Відповісти
У турків питав?
показати весь коментар
26.05.2026 14:36 Відповісти
показати весь коментар
26.05.2026 13:39 Відповісти
100 тисяч іудеїв мали нагороди нацистської Німеччини в часи 2 світової! А гетто у Варшаві так взагалі влаштували самі іудеї, і наглядачі з поліцаями там були їхні. Чому ця маніпулятивна брехня ізраельська має цілий час когось у світі хвилювати? Не брешіть вже стільки і ставлення до вас зміниться.
показати весь коментар
26.05.2026 13:39 Відповісти
Не 100 тис. іудеїв, бо іудаїзм - це РЕЛІГІЯ, іудеїв у Вермахт не брали. Брали осіб із частиною єврейської крові, причому переважно по батьковій лінії (бо у євреїв національність по матері передається), які зазвичай були вихрещеними, а не іудеями. А вихрещених і тих, у кого єврейська кров по батьковій лінії, самі євреї перестають вважати євреями...
показати весь коментар
26.05.2026 13:45 Відповісти
Саме так. Мішлінге - напівкровки.
показати весь коментар
26.05.2026 13:49 Відповісти
У повсякденній німецькій мові, у медіа та офіційному дискурсі найчастіше використовують саме слово Jude / Juden. Коли кажуть, наприклад, "die jüdische Gemeinde" (єврейська громада), зазвичай мають на увазі і релігійний, і культурний аспект разом.
показати весь коментар
26.05.2026 13:53 Відповісти
В Африці частина негрів у Ефіопії, приміром, є іудеями. Хіба вони євреї?
показати весь коментар
26.05.2026 14:28 Відповісти
Негр це не національність. А Зеленський єврей?
показати весь коментар
26.05.2026 14:31 Відповісти
Ефіоп - національність, Зе - єврей. Що ще цікавить?
показати весь коментар
26.05.2026 15:07 Відповісти
А люди кажуть, що:
слово «ефіопи» - це скоріше політонім (назва всіх громадян держави) або загальна назва для групи народів, ніж одна конкретна національність.
В Ефіопії немає єдиного етносу. Країна надзвичайно різноманітна й об'єднує понад 80 різних народів та етнічних груп. Кожна з них має свою мову, культуру та традиції.
показати весь коментар
26.05.2026 15:19 Відповісти
Це вже деталі. Немає різниці, етнічно вони не є євреями (вони взагалі іншої раси), хоч і сповідують іудаїзм... Отже, іудей не є автоматично євреєм за національністю.
Хазари теж от іудеями були, але це тюркський народ.
показати весь коментар
26.05.2026 15:38 Відповісти
А от цікаво, як думаєш - євреї це європейці, чи азіати?
показати весь коментар
26.05.2026 14:45 Відповісти
Із біологічної точки зору це європеоїдна раса, із географічної - це Азія.
показати весь коментар
26.05.2026 15:06 Відповісти
У євреїв немає однієї єдиної гаплогрупи, оскільки їхня генетика формувалася через міграції, змішування та ізоляцію різних діаспор протягом тисячоліть. Проте у єврейських популяціях переважають кілька специфічних батьківських (Y-ДНК) та материнських (мтДНК) гаплогруп, які підтверджують спільне стародавнє походження з Близького Сходу.
показати весь коментар
26.05.2026 15:16 Відповісти
І? Все одно вони належать до європеоїдної раси...
показати весь коментар
26.05.2026 15:36 Відповісти
Незгідний...Ші вам в поміч...У євреїв немає однієї єдиної гаплогрупи, оскільки їхня генетика формувалася через міграції, змішування протягом тисячоліть...Це народ переселенців, мігрантів, як тепер називають таких, які плакали, як вони втекли з рабства і користуючись жалістю до них, пролазили у верхівки влади і шкодили цим державам. Прикладів є чимало. Приклад наглядний- пушкін. А те, що вони ну дуже "талантьєвиє" - пропаганда, тому, що в них була протекція, тобто "телефонне право", сам знаю , бо працював на військовому заводі в ссср. Тупі, інваліди з народження і т.д, але он же наш...Світова селекція талановитих люде- це Європа і осідла частина Азії. 1до 10 мільйонів. В тому числі китайці і похідні цих народів, європейці з різних країн Європи, і ми з вами, і індіанці з Індії. Є винятки...Але це інша історія.
показати весь коментар
26.05.2026 17:32 Відповісти
І ще зауваження раса - це не те , про що ми говоримо в даному контексті.
показати весь коментар
26.05.2026 17:37 Відповісти
Гаплогрупи Європи - це великі генетичні родини, які об'єднують людей за спільним походженням. В Європі виділяють Y-хромосомні гаплогрупи (передаються по батьківській лінії) та мітохондріальні (мтДНК, по материнській). Найпоширенішими чоловічими гаплогрупами є R1b (Західна Європа) та R1a (Східна Європа), які охоплюють більшість населення.
показати весь коментар
26.05.2026 15:18 Відповісти
Вони іудеї з Ефіопії- повноцінні євреї. Це визнав равіннат Ізраїлю . Вони мають повне право на повернення в Ізраїль, наряду з іншими євреями.
показати весь коментар
26.05.2026 16:19 Відповісти
Чоловіче, ти їх бачив взагалі? Вони ЧОРНОШКІРІ!
Раввінат може визнати якраз іудеями, бо це релігійна організація...
показати весь коментар
26.05.2026 16:40 Відповісти
Чоловіче, ти знаєш, хто має право на репатріацію в Ізраїль? Виключно євреї, незалежно від того, іудеї вони, чи ні. А ефіопські іудеї мають таке право. Значит, хто вони? Підскажи.
показати весь коментар
26.05.2026 16:57 Відповісти
Ефіопські євреї або фалаші (самоназва мовою https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D1%94%D0%B7 геєз - бєте Исраел - «дім Ізраїлю») - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D0%B5%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B8 етнолінгвістична група (громада) євреїв, яка до масової https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BB%D1%96%D1%8F_(%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D1%80%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B5%D1%97%D0%B2) алії до https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8C Ізраїлю (початок 1980-х) проживала в основному у північній та північно-західній https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D1%96%D0%BE%D0%BF%D1%96%D1%8F Ефіопії. Це стаття з Вікіпедії.
показати весь коментар
26.05.2026 17:00 Відповісти
До речі, багато їх служило в люфтваффе. І слава Герінга: у себе в люфтваффе я вирішую хто єврей, а хто не єврей, нікуди не поділися.
показати весь коментар
26.05.2026 13:46 Відповісти
У всіх єврейських гетто на окупованій території так звана "допоміжна поліція" набиралася виключно з євреїв, зокрема в гетто Львова, Мінська. Їх привілеєм була тільки відправка в Освєнцім в останню чергу. Але звинувачувати цих людей в співробітництві з фашистами, не побувавши в їхніх умовах- нечесно. Невідомо, як би самі критики діяли в подібних умовах.
показати весь коментар
26.05.2026 14:09 Відповісти
Так в що це, як не співпраця?
показати весь коментар
26.05.2026 14:12 Відповісти
Так співпраця? Чи все таки не співпраця? Чи як би ви поступили на місці цих євреїв, українців, німців і т.д. які відправляли інших українців, євреїв, німців на смерть?
показати весь коментар
26.05.2026 14:26 Відповісти
Відправляли не українці, не пересмикуй. Українців змушували німецькі фашисти це робити і якби вони відмовились, самі опинились би в ешелонах в Освєнцім.
показати весь коментар
26.05.2026 14:32 Відповісти
Ну так і в гетто нацисти змушували одних євреїв дивитися за іншими і якби вони відмовились, самі опинились би в ешелонах в Освєнцім.
показати весь коментар
26.05.2026 15:08 Відповісти
Згоден, так і було.
показати весь коментар
26.05.2026 15:37 Відповісти
Ну прям самі організували, ще й перед 01.09.39 кричали Пу.., Гітлере введи! Наглядачі звичайно були їхні, як і ті хто відбирав хліб в українців, були українцями по національності.
показати весь коментар
26.05.2026 14:41 Відповісти
Сралін теж співпрацював з нацистами та ще готував тотальну депортацію євреїв до Біробіджану.
Але до нього черга в москві стоїть - та МЗС Ізраілю не переймається...
показати весь коментар
26.05.2026 13:39 Відповісти
Уважаемый в Израиле тов.Сталин отдал в оккупированную Польшу часть евреев из оккупированной Западной Белорусии, которых посчитал буржуазным и мелкоборжуазным элементом и которым не место в стране строящей коммунизм.
показати весь коментар
26.05.2026 14:59 Відповісти
І от що йому скажеш.))) Відразу під закон про антисемітизм підпадаєш.) Вова молодець!
показати весь коментар
26.05.2026 13:40 Відповісти
вова - жи'добандерівець..
показати весь коментар
26.05.2026 13:47 Відповісти
Але не ...мельниківець.
показати весь коментар
26.05.2026 13:54 Відповісти
бо відводив війська?
показати весь коментар
26.05.2026 14:00 Відповісти
Бо на відміну від ...бандерівець, ...мельниківець не вживається.
показати весь коментар
26.05.2026 14:11 Відповісти
Вова попросив в Ізраїлю прихисток своїх статків і своєї дупи, а також членів команди. Ізраїль погодився, а тепер крутить Вовою - то закон про антисемітизм подавай, то Мельника тут покладіть, а завтра всі кіпи носіть…
показати весь коментар
26.05.2026 17:32 Відповісти
Я так розумію що до Міндіча і Цукермана в МЗС Ізраїлю немає питань, Голодомор вже визнаний геноцидом, Бібі вже не носить георгіївські стрічки, то можна доколупатися до наших борців за свободу України (не Ізраїлю).
показати весь коментар
26.05.2026 13:40 Відповісти
Ну так хай висувають претензії "Головному єврею України"... Він же давав дозвіл...
Я теж не згоден з цим похованням. Бо багато патріотів України, з його "благословення", служили німцям, та склали голови, за інтереси Німеччини. В тому числі, й від рук самих німців... Наприклад, Олена Теліга... І що паскудно - вона була вбита в Бабиному Яру, охорону якого несли, в тому числі, і "мельниківці"...
показати весь коментар
26.05.2026 13:41 Відповісти
Не бреши потвора фсбешна,які мельниківці охороняли бабин яр ,ти що верзеш совдєпівська чіпуха обісьцяна?
показати весь коментар
26.05.2026 13:46 Відповісти
Мало того, мельниківці на бандерівців полювання влаштували - були бої між різними гілками ОУН. Це я кажу вам як дипломований історик!
показати весь коментар
26.05.2026 13:56 Відповісти
то розкажіть ще про 1,5 млн власівців, щоб принишкли совки болотні..
показати весь коментар
26.05.2026 13:59 Відповісти
Мельниківці проти бандерівців,і навпаки.Ще були бульбівці.Читав "Армія без держави" Бульби-Боровця.Цікава книжка.
показати весь коментар
26.05.2026 14:15 Відповісти
Читав, що мельниківці здавали гестапівцям квартири й інші місця в яких збирались бандерівці. Тобто, чужими руками прибирали, так би мовити опонентів. А ті й раді старатись були.
показати весь коментар
26.05.2026 14:46 Відповісти
Дослідники та архівні документи підтверджують, що в охороні периметра та етапах масових вбивств у Бабиному Яру в Києві (особливо наприкінці вересня 1941 року) були задіяні члени допоміжної української поліції. Багато з тих, хто формував і входив до цієї поліції, належали до похідних груп ОУН(м) (ОУН Андрія Мельника). [https://history.kby.kiev.ua/publication/doc_4948.Uchasniki_pidpillya_OUN(m)_-_gertvi_Babinogo_Yaru_(1941-1943).html 1, https://babynyar.org/storage/main/a7/9f/a79f5d1b95d299fa377952d1c4b88297081d938c50781072bb3f8cb3f381dbc2.pdf 2, https://maidan.org.ua/arch/hist/1161675394.html 3, https://resource.history.org.ua/cgi-bin/eiu/history.exe?C21COM=2&I21DBN=ELIB&P21DBN=ELIB&Image_file_name=book/0018995.pdf&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=0 4, https://holocaust.kyiv.ua/Files/naykVid/babiy_yar_small_web.pdf 5, https://ekmair.ukma.edu.ua/bitstreams/774312e7-f28a-4657-a3a1-b815b6e9369d/download 6]
Пов'язані з цим історичні факти включають:
Створення поліції: Після входу німців до Києва восени 1941 року похідні групи ОУН(М) ініціювали створення київської української поліції, яка мала виконувати охоронні функції. До її складу увійшли чимало представників мельниківців та прибулих з ними членів Буковинського куреня.Участь в оточенні: 29-30 вересня 1941 року частини київської поліції (серед яких були члени ОУН(м)) брали участь у блокуванні доріг та огородженні території, здійснюючи супровід і охорону колон євреїв, яких нацисти гнали до Бабиного Яру. Загальне ж керівництво та безпосередні розстріли здійснювали айнзацгрупи СД та поліцейські батальйони нацистів.Репресії нацистів: Згодом, коли німецька окупаційна влада усвідомила, що ОУН прагне створити незалежну українську державу, нацисти почали масові арешти. Багато членів ОУН(м) (зокрема відома поетеса Олена Теліга та інші) були кинуті до гестапо і згодом розстріляні німцями у тому ж Бабиному Яру
показати весь коментар
26.05.2026 14:18 Відповісти
За даними Всесоюзного перепису населення 1939 р. найбільш чисельними національностями Києва були:

українці ‒ 450 556 ‒ 53,21 %

євреї ‒ 224 236 ‒ 26,48 %

росіяни ‒ 139 495 ‒ 16,47 %

поляки ‒ 11 808 ‒ 1,39 %

білоруси ‒ 9 594 ‒ 1,13 %

А де ж ті рускоязичниє євреєї та росіяни поділися в 1941?
А, то як Київ - мать городов русских, як поліція, то українська чомусь.

Чим займалися ті 47% коли вели на розстріл в Бабин Яр, українців, євреїв та інших національностей?
показати весь коментар
26.05.2026 14:38 Відповісти
Звісно, що серед кацапні поліцаїв було ще більше. Але якщо от брати саме поліцаїв-українців за національністю, то серед них було багато мельниківців. звісно, менше, ніж власовців, але також чимало.

І так БАНДЕРІВЦІВ СЕРЕД ПОЛІЦАЇВ НЕ БУЛО!
показати весь коментар
26.05.2026 15:11 Відповісти
Ну, чесно кажучи, вони були... Небагато - але були. В період від Проголошення "Акту незалежності", і початком репресій німців, проти ОУН (б). Тоді вони, виконуючи розпорядження Провідника, покинули службу, у німців, та пішли в підпілля чи ліси. Там вони прийняли участь у створенні "боївок", та формуванні УПА...
показати весь коментар
26.05.2026 15:20 Відповісти
Піздьож
показати весь коментар
26.05.2026 21:27 Відповісти
Ну, так хто ж "потвора фсбешна", і "совдєпівська чіпуха обісьцяна"?
Вибачаться за наклеп, будеш? Чи "насрав, і в кущі"?!!!
показати весь коментар
26.05.2026 15:14 Відповісти
Ти зовсім на старості рехнувся? Чи може в тобі забулькало твоє минуле? Мельниківців, так само , як і бандерівців німецькі фашисти розстрілювали і відправляли в концтабори. Зовнішню охорону Бабиного яру допомагала нести фашистам українська поліція. Підкреслюю- зовнішню охорону, бо розстрілами займались виключно члени німецької айнзатцкоманди.
показати весь коментар
26.05.2026 14:16 Відповісти
"Рехнувся", мабуть, ТИ... Підніми очиці вище, і почитай... Це тобі пише УКРАЇНСЬКА Вікіпедія... І я писав не про РОЗСТРІЛИ. Я писав про ОХОРОНУ...
показати весь коментар
26.05.2026 14:22 Відповісти
Прибуття до Києва та трагедія «Бабиного яру»

Основна частина куреня прибула до https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2 Києва https://uk.wikipedia.org/wiki/29_%D0%B6%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BD%D1%8F 29 жовтня https://uk.wikipedia.org/wiki/1941 1941 року, тому в розстрілах євреїв https://uk.wikipedia.org/wiki/29_%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F 29-30 вересня https://uk.wikipedia.org/wiki/1941 1941 року в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BD_%D0%AF%D1%80 Бабиному Яру, у чому Буковинський курінь часто звинувачують, участі не бралиhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-1 [1]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-:0-2 [2].

Але за твердженням істориків https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BB_%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B3%D0%BE%D1%84 Карела Беркгофа та Юрія Радченка, окремі відділи куреня прибули до Києва раніше й могли брати участь у розстрілах, хоча їх участь у розстрілах є ними не доведеною.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-3 [3]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-4 [4] Однак, існує документ, який свідчить про те, що жодні підрозділи Буковинського куреня до та під час розстрілів у Бабиному Яру в кінці вересня 1941 року не прибували.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-5 [5]

Головна та пряма роль у розстрілах належала німцям із Зондеркоманди 4а Айнзацгрупи С під керівництвом https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%84%D1%8E%D1%80%D0%B5%D1%80 штандартенфюрера https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%A1 СС Пауля Блобеля за підтримки двох підрозділів полку поліції «Південь»https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-6 [6] - 45-го і 303-го батальйонів поліції (Polizei-Bataillon) порядкуhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-7 [7]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-:0-2 [2].
показати весь коментар
26.05.2026 14:47 Відповісти
Військовослужбовці Зондеркоманди 4а та 45-го батальйону німецької поліції порядку взяли безпосередню участь у розстрілах. Військовослужбовці 303-го батальйону німецької поліції порядку в цей час охороняли зовнішній периметр місць розстрілівhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-8 [8]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-tkuma.dp.ua-9 [9]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-10 [10]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-11 [11].

Після прибуття до Києва Буковинський курінь був об'єднаний із https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C Київським куренем під командуванням https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D1%85%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE Петра Захвалинського.
показати весь коментар
26.05.2026 14:52 Відповісти
Я вибачаюся - ти ІДІОТ?!!! Тебе в школі читать навчали?
Яр Холодний

Ну так хай висувають претензії "Головному єврею України"... Він же давав дозвіл...
Я теж не згоден з цим похованням. Бо багато патріотів України, з його "благословення", служили німцям, та склали голови, за інтереси Німеччини. В тому числі, й від рук самих німців... Наприклад, Олена Теліга... І що паскудно - вона була вбита в Бабиному Яру, охорону якого несли, в тому числі, і "мельниківці"...

26.05.2026 13:41
Що саме суперечить мною сказаному?!!!
Може, пора ВИБАЧИТЬСЯ? За "Ти зовсім на старості рехнувся? Чи може в тобі забулькало твоє минуле? "
показати весь коментар
26.05.2026 15:09 Відповісти
Суперечить, що ти: "теж не згоден з цим похованням.Бо багато патріотів України, з його "благословення", служили німцям, та склали голови, за інтереси Німеччини. В тому числі, й від рук самих німців." Ти точно рехнувся. Поясни, як можна одночасно служити німцям і скласти голови від рук самих німців. В тебе вже зовсім кукуха поїхала?
показати весь коментар
26.05.2026 15:26 Відповісти
Я тебе уже "послав"... Бо ти чуєш лише самого себе...
показати весь коментар
26.05.2026 15:35 Відповісти
Так, під час найбільш масових розстрілів євреїв восени 1941 мельниківців мабуть не було там. Але Бабиному Яру розстрілювали аж до 1943 року, а концтабір на Сирці організували з літа 1942. Телігу розстріляли в лютому 1942 року.
показати весь коментар
26.05.2026 15:14 Відповісти
Ясно... Ти читаєш лише те, що тебе влаштовує... Тобто ВИБІРКОВО... Читать, як всі нормальні люди, ти так і не навчився... Вибачення, я від тебе, я бачу, не дочекаюся...
Тому, у відповідь на твою безпідставну образу, посилаю тебе, в "початок твого життєвого шляху" - в труси до батька, чи до матері...Вибирай САМ...
показати весь коментар
26.05.2026 15:33 Відповісти
Краще б той нещасний дефектний сперматозоїд твого предка заблудився в фалопієвих трубах, ніж на світ появився такий долбо-б, як ти.
показати весь коментар
26.05.2026 15:57 Відповісти
І хто-б, тоді, тебе "уму-розуму", навчав? Так-би, дурним, і вмер-би... А так, додаткова мозкова звивина, може, почне формуваться...
показати весь коментар
26.05.2026 16:54 Відповісти
Вікіпєрдія це чтиво для ідіотів
показати весь коментар
26.05.2026 22:34 Відповісти
Бо німці дуже добре прощупали тріщину поміж М й Б, й вдало почали вбивати клин між ними, бо порозуміння й об"єднання обидвох ворогуючих угруповань несло небезпеку самому Рейху.
показати весь коментар
26.05.2026 14:51 Відповісти
Тріщину між фракціями Мельника і Бандери допоміг вбити провокатор Ріко Ярий, наполовину чех , наполовину єврей і по сумісництву "український націоналіст" його чомусь не чіпали ні німецькі фашисти, ні Совєти, які окупували Австрію, де він жив. Є підозріння, що він працював зразу на декілька розвідок.
показати весь коментар
26.05.2026 14:56 Відповісти
Я читав цю інфу, але ж самі розумієте, спихувати все на якогось одного провокатора...ну, таке. Тоді виходить, що й Мельник й Бандера були не надто розумними, якщо повелись на провокації однієї людини й заварили криваву ворожнечу.
показати весь коментар
26.05.2026 15:01 Відповісти
Таки дійсно були не надто розумними. А єврейські провокатори внесли вагомий вклад в історію. Взяти хоча б таких відомих провокаторів, як Азеф, Парвус.
показати весь коментар
26.05.2026 15:11 Відповісти
Ісраєль це ворожа країна для українців,всі сіоністи українофоби, всі без винятку.Потрібно нарешті зробити висновки стосовно цього племені, жодного сіоніста не повинно бути на державних посадах в Україні.
показати весь коментар
26.05.2026 13:41 Відповісти
Ги-ги... Ротяку відкрити не було сил 24.02.22 року??? путінські ви...лядки..То наше право а не ваше... Портрети Натяньгу з х...йлом вже демонтували?? Чи й досі ваш з фюрером стоїть по Ізраілю???Колт б засудили агресію проти Україні, то я б поважав би вашу країну так як за часів Голди..А так на сьогодні ви такі ж самі окупанти.
показати весь коментар
26.05.2026 13:42 Відповісти
а скільки тих засуджуючих співпрацювало з нацистами на стороні сталіна,
та організовувало Голод в Україні..

це ж вже факти, про які знають всі..
показати весь коментар
26.05.2026 13:42 Відповісти
Голодомор в Украине 1932-1933. Имена организаторов



Косиор Станислав Викентьевич, с 1932 г. генеральный секретарь ЦК КП(б)У - поляк. Чубарь Влас Яковлевич, с 1923 председатель СНК УССР - малоросс. Балицкий Всеволод Аполлонович, с 1931 по 1934 годы заместитель председателя ОГПУ при СовНарКоме СССР. В ноябре 1932 направлен особым уполномоченным ОГПУ на Украину, с задачей "безусловно выполнить план хлебозаготовок" - еврей. Письменный Яков Вульфович, в 1931-1933 гг. работал вместе с Балицким в центральном аппарате ОГПУ (начальник Учетно-статистического отдела) и вместе с ним вернулся на Украину - еврей. Хатаевич Мендель Маркович, один из главных организаторов коллективизации на Украине, в 1932-37 гг. член Политбюро КП(б) Украины - еврей. Яковлев (настоящая фамилия Эпштейн) Яков Аркадьевич, в 1929-34 гг. нарком земледелия СССР - еврей. Майоров Михаил Моисеевич (настоящее имя Биберман Меер Моисеевич), в 1930-32 гг. нарком снабжения УССР - еврей. Скрыпник Николай Алексеевич, в 1927-33 гг. нарком просвещения УССР. С февраля 1933 заместитель председателя СНК и председатель Госплана УССР, малоросс. Леопольд (настоящая фамилия Ройтман) Даниил Самойлович, руководил в 1932 - 1936 гг. отделами ГПУ-НКВД в Винницкой и Донецкой областях - еврей. Меламед Григорий Моисеевич, в 1930-е гг. заместитель председателя Верховного суда УССР - еврей. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%81,_%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2_%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87 Реденс, Станислав Францевич Председатель ДПУ УССР - еврей, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BB%D1%81%D0%BE%D0%BD,_%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BB_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%8B%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Карлсон Карл Мартынович Заместитель Председателя ГПУ УССР - еврей, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%86%D0%BD%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BE%D0%BD,_%D0%97%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Кацнельсон Зиновий Борисович Начальник Харьковского облотдела ГПУ УССР - еврей, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9,_%D0%AF%D0%BA%D0%BE%D0%B2_%D0%97%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Каминский Яков Зельманович Заместитель начальника Одесского облотдела ГПУ УССР - еврей, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9,_%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81_%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Козельский Борис Владимирович Вр. и. о. начальника Секретно-политического отдела (СПВ) ГПУ УССР - еврей, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D1%88%D0%BF%D0%B0%D0%BD,_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B8%D0%BB_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Букшпан Михаил Маркович начальник Учётно-статистического отдела ГПУ УССР - еврей, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%80%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%81,_%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86_%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D1%91%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Друскис Франц Семёнович начальник Транспортного отдела (ТВ) ДПУ УСРР - еврей, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9,_%D0%98%D0%B7%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BB%D1%8C_%D0%94%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Ивановский Израиль Давидович начальник ЭКВ ПП ОГПУ в Крыму - еврей.

Единственный этнический русский в руководстве Украины того времени - второй секретарь КП(б)У Постышев. Каттель Михаил Абрамович, Гендлер Лев Давидович, Браславский Иосиф Моисеевич, Фрадков Савелий Ефимович и "примкнувший к ним" Ситов Иван Петрович, идейным вдохновителем перечисленной группы товарищей выступил Лазарь Моисеевич Каганович, а ответственность за пропагандистское прикрытие их деятельности возлагается на кинематографистов Левкова и Койфмана.
показати весь коментар
26.05.2026 13:50 Відповісти
показати весь коментар
26.05.2026 13:56 Відповісти
показати весь коментар
26.05.2026 13:56 Відповісти
показати весь коментар
26.05.2026 15:00 Відповісти
а шварцбурд герой? (хоча він застрелив Петлюру але...)
показати весь коментар
26.05.2026 13:42 Відповісти
отдайте нам Степана Андрийовича!
показати весь коментар
26.05.2026 13:45 Відповісти
120 000 євреїв служили в Вермахті. Отримували нагороди. Після війни всі вони "раптом" стали жертвами Холокосту і бійцями Цахалу. Щоб було зручніше воювати проти арабів їм поставили зброю фашистської Німеччини, до якої вони звикли під час служби в Вермахті. Варто звернути увагу що військовий вишків в Вермахті пройшло в 4 рази менше українців ніж євреїв, але українці "нацисти", а євреї "жертви Холокосту". Це так, нагадування про "єврейську міфологію"...
показати весь коментар
26.05.2026 13:46 Відповісти
Може у відповідь потрібно перепоховати рабі Нахмана біля Мельника?!?
показати весь коментар
26.05.2026 13:46 Відповісти
Хай забирають це тіло до себе в Ізраїль, менше буде срачу і паломників хасидів!
показати весь коментар
26.05.2026 13:54 Відповісти
Ага , заберуть! Їм мощі Нахмана потрібні саме в Умані для оправдання майбутньої експансії.
показати весь коментар
26.05.2026 14:18 Відповісти
Нє, на фіга, нехай лежить, але перекрити до нього доступ
показати весь коментар
26.05.2026 19:29 Відповісти
нема тут ніякого нахмана . байка, як привід для колонізації, а хоч би і були якісь кісточки, то хто він?? ватажок "відбитої на голову" секти, типу аум сен рике
показати весь коментар
26.05.2026 13:57 Відповісти
А де вони його візьмуть? Немає СПРАВЖНЬОЇ могили... В Умані встановлено КЕНОТАФ... Тобто, СИМВОЛІЧНЕ поховання. Припускають, що його поховання знаходиться на місці заводського ставка-відстійника, куди десятки років зливали промислові відходи... Тому деякі паломники рвуться викупаться там, під час відвідування Умані... Про це мені самі євреї говорили...
показати весь коментар
26.05.2026 17:57 Відповісти
Нема там ніякого Нахмана. Це брехня. Є живі нащадки ребе, але "єврейська громада" категорично проти незалежної ДНК експертизи і категорично проти перепоховання в Ізраїлі. Бо це завадить "бізнесу" - ну де ще можна знайти народ який погодиться прибирати за євреями які ведуть себе як свині?
показати весь коментар
26.05.2026 21:46 Відповісти
Не існує ніякого тіла нахмана,це все казочки для захоплення землі
показати весь коментар
26.05.2026 22:09 Відповісти
Як що до цих - жаль не висловлюють ?
Подаріть послу цю книжку -
показати весь коментар
26.05.2026 13:47 Відповісти
Могли б і промовчати, але хто тоді буде підтримувати мінімальний рівень антисемітизму в Україні? Міндича з Цукеманом вже евакуювали.
показати весь коментар
26.05.2026 13:48 Відповісти
Обмудки пейсаті.
показати весь коментар
26.05.2026 13:50 Відповісти
Геноцид українців коли визнаєте? !
показати весь коментар
26.05.2026 13:50 Відповісти
Коли росія визнає що їхні діди, які на палках, проводили геноцид українців - тоді і нащадки євреїв теж визнають.
показати весь коментар
26.05.2026 14:13 Відповісти
хочеш сказати що бібі такий же пітор як і *****?
показати весь коментар
26.05.2026 14:39 Відповісти
Сторінка 1 з 2