7287 відвідувачів онлайн

Угорщина вимагає від України "реальних кроків" щодо нацменшин для зняття вето на вступ до ЄС

угорщина

Угорщина чекає від Києва виконання додаткових умов щодо прав закарпатських угорців, без яких відмовляється зняти вето на відкриття переговорних кластерів про вступ України до Євросоюзу.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Суспільне", обізнаного з питанням.

Вимоги Угорщини

Співрозмовники видання повідомили, під час других угорсько-українських консультаціях були позитивні зрушення, проте Будапешт наполягає на остаточному врегулюванні спірних моментів.

Зокрема, із так званого "плану з 11 пунктів" щодо нацменшин, який Україна раніше погодила ще з попереднім угорським урядом Віктора Орбана, наразі виконано дев'ять. Спірними залишаються два питання:

  • Представництво меншин у виборних органах влади. Угорщина вимагала гарантованого обрання своїх представників до Верховної Ради, що змусило б Україну змінювати Конституцію та створило б небезпечний прецедент для інших країн ЄС, які мають нацменшину в Україні. 

  • Культурна автономія. Зараз сторони на технічному рівні обговорюють зміни до відповідного Плану дій.

Саме від готовності української влади піти на поступки у цих питаннях залежатиме, чи розблокує Угорщина рух України до ЄС, додає "Суспільне".

Що передувало?

  • Раніше Петер Мадяр заявляв, що готовий особисто приїхати до Берегового на Закарпатті, щоб провести зустріч із президентом України Володимиром Зеленським.
  • Угорщина очікує гарантій захисту прав угорців Закарпаття перед стартом переговорів про вступ України до ЄС.
Топ коментарі
+25
Реальні кроки-заберіть їх до себе
показати весь коментар
28.05.2026 18:00 Відповісти
+23
0,2 % населения требуют гарантированного представительства в Верховной Раде... Нет слов.
показати весь коментар
28.05.2026 18:01 Відповісти
+21
Угорська народна республіка. Не більше не менше. Прав у угорців було повно з часів Совка. Пам'ятники угорцям, вулиці ім. угорців, школи, садки - геть усе. Це не разблокує шлях в ЕС, це разблокує сепаратизм.
показати весь коментар
28.05.2026 18:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Реальні кроки-заберіть їх до себе
показати весь коментар
28.05.2026 18:00 Відповісти
Реальні кроки це посилена мобілізація в ЗСУ
показати весь коментар
28.05.2026 20:05 Відповісти
0,2 % населения требуют гарантированного представительства в Верховной Раде... Нет слов.
показати весь коментар
28.05.2026 18:01 Відповісти
хай мають 0.2% місць, я не проти

(те саме й з євреями має бути, не більше 0.2% місць в органах влади)
показати весь коментар
28.05.2026 18:07 Відповісти
А що, євреї вимагають собі якихось особливих статусів, як мадяри?
показати весь коментар
28.05.2026 18:16 Відповісти
Закон про антисемітизм,це про що? Коли за часів незалежності,були утиски євреїв?
показати весь коментар
28.05.2026 18:35 Відповісти
За часів незалежності справді не було, але завдяки лише кільком особам пішла хвиля антісемітських настроїв. Чомусь, якщо хабарник і казнокрад, зрадник - українець, ніхто не кричить про всю націю крадіїв та хабарників. А якщо єврей - отут одразу починають весь нарід прив'язувати. І закон про антісемітізм не про "особливий статус", якого вимагають мадяри, не треба перекручувати. Хіба це євреї вимагають цього?
показати весь коментар
28.05.2026 21:49 Відповісти
І скільки в нас євреїв побили за часів незалежності?Такі закони викликають негативні наслідки.Єврееї це не велика частина семітських народів.Тому саме поняття антисемітизму,дурня.
показати весь коментар
28.05.2026 23:26 Відповісти
Може тому, що в процентне відношення до чисельності етносу найвідоміших казнокрадів і зрадників українського походження нікчемне та й не в головних ролях виступають, а як підсобники під чуйним керівництвом представників малочисельного етносу? Нє?
показати весь коментар
29.05.2026 00:13 Відповісти
Попри все інше, новий Закон про антисемітизм реально запровадив в Україні кастову систему.
Юристи ржуть: цей Закон в багатонаціональній державі захищає виключно одну націю.
показати весь коментар
28.05.2026 20:06 Відповісти
юристи ржуть над такими, як ви, які навіть цього закону не спромоглися прочитати. цей закон захищає євреїв від нападів тільки за те, що вони євреї, як це було раніше і зараз в деяких країнах відбувається. не треба перекручувати і брехати.
показати весь коментар
28.05.2026 22:02 Відповісти
В деяких країнах,це де? Причому ми до деяких країн?
показати весь коментар
28.05.2026 23:28 Відповісти
А я проти. Чому для них має бути особливий закон?
показати весь коментар
28.05.2026 18:17 Відповісти
не треба робити окремий закон під них, достатньо прописати у виборчому законодавстві, що етнічні меншини мають займати відповідний їх демографії відсоток у державних органах, це автоматично врегулює і ці кукарєку від угорців, й єврейське питання.
показати весь коментар
28.05.2026 18:22 Відповісти
2,7% це не 0,2%. На територіїї України етнічних угорців максимум 80 тис. проти 30 млн усіх інших громадян України.
Але це не робе їх винятком. Вимоги не зрозумілі. Як що проголосують на місцевих,чи будь яких виборах за угорця,той так.
Що таке культурна автономія? Це коли я приїзджаю з Київа до Берегова і замовляю чашку кави мені кажуть,що не розуміють що я кажу? Ну і на воно всім нам?
показати весь коментар
28.05.2026 18:24 Відповісти
Нет там никаких 2,7% даже после полномасштабной войны и массового выезда граждан из Украины. У половины, как минимум, венгерский паспорт в кармане. С остальным согласен.
показати весь коментар
28.05.2026 18:29 Відповісти
"За даними Всеукраїнського перепису населення (2001 рік): В Україні проживало 156,6 тис. угорців, з яких майже всі (151,5 тис.) - на Закарпатті.За ********* оцінками: Станом на 2026 рік, через міграційні процеси, демографічні зміни та вплив повномасштабної війни, реальна кількість угорців на Закарпатті оцінюється в межах 70-80 тисяч осіб. Проте офіційні особи Угорщини традиційно спираються на цифру близько 150 тисяч. [https://grnt.media/interview/andrij-shketa-pro-ugorsku-**************/ 1, https://www.dw.com/uk/ugorci-v-ukraini-miz-dvoma-vognami/a-76620503 2, https://resource.history.org.ua/cgi-bin/eiu/history.exe?Z21ID=&I21DBN=EIu&P21DBN=&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=eiu_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=TRN=&S21COLORTERMS=0&S21STR=Uhortsi_v_Ukraini 3, https://zakarpattya.net.ua/News/235467-Kilkist-uhortsiv-na-Zakarpatti-************-z-kolyshnikh-150-tysiach-do-realnykh-70-80-tysiach-%E2%80%93-OVA 4]"
показати весь коментар
28.05.2026 18:31 Відповісти
серіал "Вимагатель 2" другий сезон...
показати весь коментар
28.05.2026 18:03 Відповісти
вступ до мультикультурного, коричневого ЄС не потрібен

а політика стосовно угорців має бути орієнтованою на Україну, тобто має бути асиміляція та переселення на Закарпаття українців (в першу чергу туди, де багато угорців), щоб зруйнувати місця компактного проживання угорців, для зменшення ризиків сепаратизму.
показати весь коментар
28.05.2026 18:03 Відповісти
Кацапе! Ти знову приперся з своїми провокаціями? Це тільки твої брати, століттями заселяли землі інших, захоплених ними, країн, "щоб зруйнувати місця компактного проживання ........... (корінного народу), для зменшення ризиків ..... (повстань)".
показати весь коментар
28.05.2026 18:09 Відповісти
і це гарна технологія, яка працює

так таких, як ти завозили в Україну з різних уралів
показати весь коментар
28.05.2026 18:15 Відповісти
Я бачив, ЯК вона працює... В Криму... А ще раніше - в Північному Казахстані, де твої "одноплемінники" називали казахів "мамбетами", і вважали їх "людьми другого сорту"...
показати весь коментар
28.05.2026 19:06 Відповісти
Що робити не кацапе?Соснути у цих гавнюків?Я пропоную закрити нахер всі заклади де офіціянти не знають української(такііх 70 відсотків)ніяких шкіл тільки приватні з серйозними горшами за ліцензію-і головне висунути умови Угорщині про признання злочинів гонведів в Україні
показати весь коментар
28.05.2026 18:24 Відповісти
Не "мерехти"... В Україні є чинне законодавство, яке регулює життєдіяльність національних меншин. Є Конституція, яка говорить про рівноправ'я всіх народів, які складають "українську політичну націю". Просто треба чітко дотримуваться норм, визначених законом, а не істерить тут, пишучи всіляку маячню...
показати весь коментар
28.05.2026 18:39 Відповісти
закони в цілому, і держава мають слугувати інтересам етнічних українців, бо Україна - наш життєвий простір
показати весь коментар
28.05.2026 19:02 Відповісти
Щодо першої частини твоєї "сентенції" - згоден... Я сам такої ж, думки... А з другою - ні... Бо Україна - не "ТВІЙ життєвий простір"... "ВнутріМКАДдя" не входить до складу України...
показати весь коментар
28.05.2026 19:10 Відповісти
У Великій Британії діє державна програма розселення шукачів притулку та біженців по різних регіонах країни (Asylum Dispersal).
Принцип "без права вибору": Шукачі притулку, які потребують державного житла, не можуть обирати місто чи район. Їх розселяють по всій території Сполученого Королівства.
показати весь коментар
28.05.2026 20:12 Відповісти
І до чого тут ЦЕ? Аби ляпнуть?
показати весь коментар
28.05.2026 20:15 Відповісти
Споконвік завезені чужинці зорганізовувалися в якісь групи, антагоністичні до влади і народу країни, яка змилостивилася і прийняла їх до себе. Теракт 11 вересня влаштували багато-багато завезених людей пов'язаних вірою, клятвами, ненавистю, іншим світоглядом і менталітетом. Тому їх стараються розселити так, щоб між ними було менше контактів. І це дає результат.
показати весь коментар
28.05.2026 20:26 Відповісти
З головою - порядок? Мадяри там СТОЛІТТЯМИ живуть! А ви, ІДІОТИ та ІДІОТКИ, ДЕПОРТАЦІЙ вимагаєте...
показати весь коментар
28.05.2026 20:29 Відповісти
Йоську, щоб публічно не лажатись, підчитай собі:
https://ipiend.gov.ua/wp-content/uploads/2018/07/makarenko_zakarpattia.pdf
https://www.google.com/search?q=%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F+%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F&sca_esv=14ddabb60189eb57&sxsrf=ANbL-n4UsjFqRSnt7CLL5BXlD3MqxKY97Q%3A1779988804869&ei=RHkYasfgNJ787_UP25_K0AU&biw=1536&bih=703&ved=0ahUKEwjHkqyDv9yUAxUe_rsIHduPEloQ4dUDCBA&oq=%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F+%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiK9C80LDQtNGP0YDQuNC30LDRhtGW0Y8g0LfQsNC60LDRgNC_0LDRgtGC0Y8yBRAAGIAEMgUQABjvBTIIEAAYgAQYogQyCBAAGIAEGKIEMggQABiJBRiiBEiOX1AAWMxHcAF4AZABAJgBiwGgAegRqgEFMTEuMTG4AQzIAQD4AQGYAhegAuESqAIKwgIQEAAYAxiPARjqAhi0AtgBAcICEBAuGAMYjwEY6gIYtALYAQHCAg4QABiABBiKBRixAxiDAcICCxAAGIAEGLEDGIMBwgIIEAAYgAQYsQPCAhQQLhiABBiKBRiNBhixAxjHARivAcICChAuGIAEGIoFGEPCAgoQABiABBiKBRhDwgIOEC4YgAQYigUYjQYYsQPCAggQLhiABBixA8ICGRAuGIAEGIoFGEMYlwUY3AQY3gQY3wTYAQLCAgUQLhiABMICBxAAGIAEGBPCAgkQABiABBgTGArCAgYQABgeGBPCAggQABgFGB4YE8ICBBAAGB7CAgYQABgFGB6YAxDxBb2egh-********************************************************************************&sclient=gws-wiz-serp
показати весь коментар
28.05.2026 20:40 Відповісти
І не збираюся... Я достатньо прочитав сьогодні твоєї маячні... Ситий... Ти, як завжди, "в своєму репертуарі"...
показати весь коментар
28.05.2026 21:09 Відповісти
Вологодський, тебе все рівно, крім роісянь ніхто не залайкає, і значить супервайзер грошей 5е нарахує. Заграй краще балалайку
показати весь коментар
28.05.2026 19:58 Відповісти
і це пише мені жінка з російськомовним ніком
показати весь коментар
28.05.2026 20:07 Відповісти
А ти можеш у ведмедчука попросити " японський ВіПіЄн" замінити, більш підходяще, КНДР, чи там Ефіопію?
показати весь коментар
28.05.2026 21:50 Відповісти
А ці все не угомоняться. Можемо включити ваші меньшини в комітет ліги сексуальних меньшин
показати весь коментар
28.05.2026 18:05 Відповісти
Угорська народна республіка. Не більше не менше. Прав у угорців було повно з часів Совка. Пам'ятники угорцям, вулиці ім. угорців, школи, садки - геть усе. Це не разблокує шлях в ЕС, це разблокує сепаратизм.
показати весь коментар
28.05.2026 18:06 Відповісти
Добре що Угорщини немає інших проблем.
показати весь коментар
28.05.2026 18:06 Відповісти
Та да.
показати весь коментар
28.05.2026 19:59 Відповісти
отакої!
угорця шуфріча ж, відпустили з сізо сбу.
а, отих циганів закарпаття, забирайте собі!!!

показати весь коментар
28.05.2026 18:07 Відповісти
які милі обличчя
показати весь коментар
28.05.2026 18:12 Відповісти
Дай хлєба, дай консєрва.. Это про них разговор?? Это кочевой народ, какие это венгры? Если это венгры то я испанец..
показати весь коментар
28.05.2026 19:14 Відповісти
В принципе это все можно сделать, но тогда эти люди которые живут в Венгрии вдоль границы и считают себя украинцами (а такие люди наверняка есть) тоже имеют право и должны иметь украинскую школу и все остальное.. Нужно поставить встречное требование, это такое же меньшинство, чем оно хуже?
показати весь коментар
28.05.2026 21:01 Відповісти
Вимагай в себе. Або ідіть нах.й.
показати весь коментар
28.05.2026 18:07 Відповісти
Ніфіга собі. А на кацапів квоти теж вставити?
показати весь коментар
28.05.2026 18:09 Відповісти
Один народний обранець формально представляє приблизно від 84 000 до 97 000 громадян. Звідси про представництво в ВР нацменшини угорців, яких в Україні лишилось 70 000, одним депутатом навіть мови бути не може! Також не зрозуміло кого представляють в ВР 76 євреїв (менше 10 000 станом на травень 2026) в "першій сотні" Зєлєнского і що там робить мегрел Арахамія (всі грузини 33 000).
показати весь коментар
28.05.2026 18:10 Відповісти
А хто нарахував у ВР 76 євреїв? Хто вони: Беленюк Жан Венсанович, Абдуллін Олександр Рафкатович чи Безугла Мар'яна Володимирівна?
показати весь коментар
28.05.2026 18:23 Відповісти
В "першій сотні Зєлєнского" 76 євреїв, 14 кацапів, 1 негр Бєлєнюк, 1 мегрел Арахамія і всього 8 етнічних українців. Гугл вам в руки. Це всім відомо ще 2019... То ж може нарешті і довас дійде кому служить і чиї інтереси представляє ВР України в цілому. Якщо згадати що 80% населення України це етнічні українці то узурпація влади негідниками є очевидною і беззаперечною. В ВР має бути 80% депутатів етнічними українцями. Лише за цієї умови влада буде репрезентативною і представницькою.
показати весь коментар
28.05.2026 18:36 Відповісти
А шо таке "перша сотня Зєлєнского"? От дивлюсь я на список депутангів зі "слуги уроду", і... євреїв там ну аж ніяк не 76 на всю фракцію...
показати весь коментар
28.05.2026 21:58 Відповісти
Навіть у нацменшин в Україні буде набагато більше прав (вже мають) чим в українців в Україні (особливо у чоловіків) он вже індійці з пакистанцями права свої качають і 800 доларів в місяць як з куста!
показати весь коментар
28.05.2026 18:11 Відповісти
А де це пакистанці такі в Україні є?
показати весь коментар
28.05.2026 18:22 Відповісти
В кацапских темниках
показати весь коментар
28.05.2026 18:36 Відповісти
Чморбан 2.0
показати весь коментар
28.05.2026 18:11 Відповісти
правильно ,права для нац меншин такі як в ЄС
показати весь коментар
28.05.2026 18:13 Відповісти
Один шантажист пішов, інший прийшов. Ганьба новоспеченому прем'єр-міністру Угорщини.
показати весь коментар
28.05.2026 18:15 Відповісти
Мадьяри-такі мадьяри.Орбана змінили,але політика залишилась тією самою.

- Одне слово, мадяри - бестії, - закінчив старий сапер Водічка, на що Швейк лагідно зауважив:
- Та інший мадяр і не винен, що він мадяр.
- Як це не винен? - розпалився Водічка. - Кожен винен, дурниці ти верзеш!(с)
показати весь коментар
28.05.2026 18:17 Відповісти
Не слышно, шо по этому поводу думают местные этнические немцы(в Закарпатской области их немало). Вот именно.
показати весь коментар
28.05.2026 18:18 Відповісти
треба визнати угорців корінним народом росії і записати це в Конституцію
показати весь коментар
28.05.2026 18:19 Відповісти
Коренные народы России живут в Коми-Пермятском округе.
Переселить мадьяр из Закарпатья на ихнию историческую родину.
показати весь коментар
28.05.2026 19:13 Відповісти
Мадяр - наш! Так їбали голову з дружбою, а в результаті - вон оно чё Михалыч
показати весь коментар
28.05.2026 18:19 Відповісти
нічого особистого - права для нац меншин такі як в ЄС
показати весь коментар
28.05.2026 18:36 Відповісти
Ну тоді і українці в Угорщині мають обратися до парламенту Угорщини.
показати весь коментар
28.05.2026 18:38 Відповісти
Вони "українство", на протязі кількох століть, у своїх землях викорінювали так, що ніяким кацапам, з поляками, і не снилося... Вони всіх насильно "мадяризували", як тільки отримали незалежність, після розпаду Австро-Угорської імперії... Від "українства", в Угорщині, на сьогодні, залишилися лише ікони, з українськими написами, в сільських церквах, у місцях колишнього компактного проживання українців...
показати весь коментар
28.05.2026 19:03 Відповісти
Цікаво,а що там з культурною автономією українців в угощіні? І скільки в парламенті угорщини виділено місць українцям?
показати весь коментар
28.05.2026 18:38 Відповісти
Цитата из одного фильма ( непопулярного в Украине режиссёра, но тем не менее интересная) - " Признать всех венгров в Украине коренным народом кацапстанской сибири, и проблеме конец!"
показати весь коментар
28.05.2026 18:41 Відповісти
Хоч би один мадьяр написа на Цензорі:" Так,мене тут утискають. Навідь на мадьярскій мові комент не можу написати")))
показати весь коментар
28.05.2026 18:42 Відповісти
Найбільш "ображені" країни вимагають від України захисту прав своїх нацменшин - росія та Угорщина. Все тому, що вони мають до України територіальні претензії. Угорцям варто подивитись до чого це може призвести.
показати весь коментар
28.05.2026 18:47 Відповісти
Про Угорщину треба забути поки не прийде час рішати питання з ЄС та НАТО. А поки ми маємо Зеленського, то це ще не на часі.
показати весь коментар
28.05.2026 18:56 Відповісти
Что то доХера "друзья" от Украины требуют. За свои "хороводы" с "друзьями" Украинв потеряла 40% населения и 20 % территории, и еще много чего ( не хочется перечислять)!
показати весь коментар
28.05.2026 18:56 Відповісти
Швиденько ФСБ Мадяра до рук прибрало, а скоріш за все він консервою й був.
показати весь коментар
28.05.2026 19:04 Відповісти
Це вже не смішно бо гріх сміятися з хворих на голову.
показати весь коментар
28.05.2026 19:05 Відповісти
А скільки українців в органах влади Угорщини? Баш на баш, тоді згодні.
показати весь коментар
28.05.2026 19:06 Відповісти
Вимоги до захисту прав нацменшини - це ж повна тотожність до вимог московії, хіба це не очевидно і не зрозуміло до чого йдеться. Будь які подібні вимоги мають ототожнювитися з початком до агресії!
показати весь коментар
28.05.2026 19:25 Відповісти
За "російським кораблем"...
показати весь коментар
28.05.2026 20:04 Відповісти
Тобто?
Коли на всій території України будуть здійснюватись вибори, і буде боротьба за голоси, то закарпатським угорцям "тупо" повинні надати відсоток депутатських місць, на які прийдуть люди, яких ніхто не обирав, ніхто не знає, і, які будуть (в т.ч. за вказівками з Будапешта) тягнути свою політику. Тобто, як мінімум потрібно вносити зміни в Конституцію і ЗУ "Про вибори"?!!
Тобто скільки шарварку із-за 0,2 відсотка?
Перш за все, ці "іноземці" будуть вимагати надання перекладача, т.я. вони, як і кацапи в країнах Балтії, не вважають за необхідне вчити мову держави в якій живуть.
А потім "понесеться" інше...
І головне буде:
- надати автономію з можливістю встановлення дипломатичних зносин (уявляєте, що Мукачівська джамахірія уклала угоду про мир з РФ? А я цілком уявляю, якщо дати волю);
- функціонування угорської мови на цій території;
- формування органів влади і силового апарату (згадайте Крим та прем'єра Мєшкова);
- організація транскордонного руху і т.д.
А потім настане день, коли зайдуть з того боку кордону угорські тітушки, і український прапор щезне.
Невеличкий референдум (кацапи поділяться досвідом) і в "рідну говЄнь".
показати весь коментар
28.05.2026 21:02 Відповісти
Він сказав, що повинні мати права, як в ЄС. От хай би наші і звернулися в ЄС за офіційним розʼясненням, що воно там і як, а потім сунули під ніс мадярському казлу.
показати весь коментар
28.05.2026 22:52 Відповісти
А ми знову кран закриємо, якщо ще трохи повий...тесь.
показати весь коментар
29.05.2026 00:17 Відповісти