12011 відвідувач онлайн

Польща пропонує позбавити українських чоловіків призовного віку тимчасового захисту в ЄС

Варшава виступає за поступове скасування спеціальних пільг для українських біженців

Польща виступає за виключення українських чоловіків призовного віку із системи тимчасового захисту, яка діє в країнах Європейського Союзу.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це пише RMF24.

За інформацією видання, відповідну позицію Варшава озвучує під час закритих консультацій у Брюсселі щодо майбутнього статусу українських біженців у країнах ЄС.

У ЄС готують нові правила для українців

Очікується, що питання обговорять міністри внутрішніх справ держав Євросоюзу 4 червня.

Після цього Європейська комісія має представити пропозицію щодо продовження механізму тимчасового захисту для українців до 2028 року.

"На нашу думку, не має бути суперечностей у тому, щоб люди, які й так не можуть легально залишати Україну, не отримували тимчасовий захист у країнах ЄС", – цитує видання польського дипломата.

У Варшаві вважають, що права українських чоловіків призовного віку мають регулюватися на загальних умовах, як і для інших іноземців, без автоматичного надання статусу тимчасового захисту.

Польща проти поділу українців за регіонами

Водночас польська сторона не підтримує ідею прив’язувати право на тимчасовий захист до регіону проживання в Україні.

У Варшаві наголошують, що ракетні удари можуть відбуватися на всій території країни, тому такий підхід вважають несправедливим.

Топ коментарі
+17
Сам де служиш?
показати весь коментар
02.06.2026 14:45 Відповісти
+13
Це чесно. Бо воно вкурвило, коли знайомі потікали, а я на облік встав. І думаю - а мені воно більше всіх треба? Вони живі здорові повернуться в свої квартири, а я заради цього їхнього добра здохну?
показати весь коментар
02.06.2026 14:39 Відповісти
+12
давно пора!еньку захищати хай йдуть а не закордоном відсижуватись!
показати весь коментар
02.06.2026 14:36 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Правильно, може тоді вистачить "ресурсу" щоб повоювати додатково рік-другий.
А що далі? Та яка різниця, не поляки ж гинуть.
показати весь коментар
02.06.2026 14:45 Відповісти
Да помощь уже везде понемногу сокращают, при том всем. Просто это ещё один предлог чтобы ещё немного сэкономить. Вот и все. Никто не хочет годами содержать чужих беженцев. Ну кроме арабов. Их там бояться. Если начнут притеснять махмудов, те им такой аллах акбар на улицах устроят, что легче не трогать. А украинцы будут молчать.
показати весь коментар
02.06.2026 16:22 Відповісти
А вообще не очень понимаю людей который в Польше сидят. Самая последняя страна в которой оставался бы жить. Даже Болгария лучше. И народ адекватнее и язык ещё проще. Зарплаты уже примерно те же. Ладно ещё раньше на роботу ездили, особо выбора небыло, но сейчас в любую страну езжай, находи работу, живи. Кум второй год в Испании дальнобойщиком ездит. Работа не из легких но платят норм. Условия не то что у нас. Выходные брать буквально заставляют, иначе штрафы. За свою зарплату и жену и ребенка содержит. Жена не работает. К себе зовёт. Поеду как вся эта хрень закончится. Устроиться можно, было бы желание.
показати весь коментар
02.06.2026 16:31 Відповісти
Ну так вони і дякують: гроші виділяють, зброю так-сяк постачають, але є один нюанс. Ці панове не зацікавлені в будь-якому завершенні війни. Оце "загрузання пуйловських військ в Україні" і є самоціллю.
показати весь коментар
02.06.2026 15:56 Відповісти
Переїдуть в Чехію, і Чехія вийде в лідери приросту економіки.
показати весь коментар
02.06.2026 18:18 Відповісти
соціл: мед страховка житло, ком.послуги+ кошти на прокорм
показати весь коментар
02.06.2026 14:44 Відповісти
Тоді виходить що це українські чоловіки (і жінки) в Україні захищають пшеків
показати весь коментар
02.06.2026 15:21 Відповісти
ти навіть не розумієш чому ЛЮДИ такий скот як ти підорами називають. тупо 0 емпатії, ходяча гнида на ніжках.
колись отак хрюкнеш при людях приблизно те що ти людині відповів а тобі розколотять черепушку. мовчки. на автоматі. "проста ні за чьто".
показати весь коментар
02.06.2026 15:24 Відповісти
якщо всі стануть такими ухилєсами як ти то знову буде актуальною
показати весь коментар
02.06.2026 15:27 Відповісти
Дай вгадаю, Британія кинула свою колонію "Польшу" і щоб не згадали пацифікації треба виторгувати хоть щось.
показати весь коментар
02.06.2026 16:51 Відповісти
Все це у межах норм Конституції України, як для громадянина України!!!
Головне, щоб і за отих фірташів та шиферів з ригоАНАЛЬНИМИ, не забули в законодавчих рішеннях країн ЄС! Військовозобов'язаний в Україні, він і країнах ЄС та НАТО, є військовозобов'язаний!!
показати весь коментар
02.06.2026 14:42 Відповісти
А мене вкурвило,що прихильники президента потікали.14 мільйонів виборців було.
показати весь коментар
02.06.2026 14:46 Відповісти
І ще закон про порнушку.Чолрвіки на війну,а жіночки в порнушку.Бо ж навряд чи буде економічне бронювання.І взагалі все це ну точно не начасі.
показати весь коментар
02.06.2026 14:48 Відповісти
Чоловіки там працюють.
показати весь коментар
02.06.2026 14:49 Відповісти
саме так. дозволяють жити не під ракетами і дронами. це і є захист. хіба ні?
показати весь коментар
02.06.2026 14:43 Відповісти
та все чесно. біженці з Сирії і біженці з України - то різні біженці. мова тут тільки про чоловіків призовного віку. і не варто сюди приплітати дітей, жінок, старих. біженці з Сирії - це люди, які втікали з країни від громадянської війни, а от біженці з України - втікали не від громадянської війни, а від агресії окупанта. ось в чому різниця. а не в вірі чи у кольорі шкіри. статус біженця на військовозобов'язаних чоловіків поширюватися не повинен. це потрібно було робити ще у 22-му році.
показати весь коментар
02.06.2026 15:12 Відповісти
а ти чого смієшся? ти ж пишеш, що ти не встиг виїхати з України. ну так тобі має бути зовсім не смішно, бо коли чим більше втече з України, то тим швидше путєн до тебе прийде з бурятами. чи тоді тобі теж смішно буде?
показати весь коментар
02.06.2026 15:18 Відповісти
а далі вже може бути так, що доведеться і полякам з німцями та французами гинути, в тому числі і в Україні, щоб не допустити кацапню до своїх кордонів. такий варіант теж не можна виключати.
показати весь коментар
02.06.2026 15:22 Відповісти
у тебе вже тоді не буде вибору перебирати харчами. можуть бути буряти, а можуть бути кадировці чи калмики. не тобі то вирішувати.
показати весь коментар
02.06.2026 15:25 Відповісти
жодної дискримінації. статус військовозобов'язаного - це не про дискримінацію, а про обов'язок із захисту Батьківщини. а то на весь світ воляють про права, а про обов'язок ні слова. так не буває. разом з правами є і обов'язки..
показати весь коментар
02.06.2026 15:28 Відповісти
в тому числі і так. і не тільки пшеків, а й балтів, молдаван, інші країни Європи. та й не тільки Європи. Казахи та країни Закавказзя теж нам мають завдячувати, що поки ху йло загрузло в Україні, то до них воно на танках не поїхало.
показати весь коментар
02.06.2026 15:32 Відповісти
це ваше право погоджуватись чи не погоджуватись. проте від того погоджуєтесь ви чи не погоджуєтесь вупше ж нічого не зміниться.
показати весь коментар
02.06.2026 20:35 Відповісти
так, в будь-якому варіанті закінчення війни вони точно не зацікавленні. зацікавлені тільки у варіанті щоб рашка максимально послабла і не прийшла до них. і щоб вона не тільки не прийшла до них, але і не стала лупити по них шахедами і ракетами, то вони себе наразі і ведуть так, як ведуть. і будуть продовжувати так себе вести, щоб війна не наближалася до їхніх кордонів. а щоб війна не наближалася до їхніх кордонів, то вони будуть і далі підтримувати Україну, але так, щоб Україна не впала і так, щоб Україна сильно не лупашила по кацапах, щоб у тих не підгоріло запускати ракети по тих, хто з Європи постачає Україні зброю. і щоб Україна довше трималась, то європейці будуть і надалі надавати нам військову та грошову допомогу. з часом реально справа може дійти і до висилки наших чоловіків назад в Україну для поповнення лав ЗСУ. не будуть ж вони посилати в Україну своїх солдатів, поки там по Європах сидять сотні тисяч, а вже може і мільйон чи навіть ще більше чоловіків з України. тож спочатку будуть повертати їх, бо не можуть дозволити, щоб фронт прийшов до польських кордонів.
показати весь коментар
02.06.2026 20:45 Відповісти
так отож. спочатку гинути мають українці. в тому числі і ті, які зараз ховаються у Європі..
показати весь коментар
02.06.2026 20:47 Відповісти
у війську на першому місці обов'язок. права були до війська.
показати весь коментар
02.06.2026 20:48 Відповісти
права були. до війни. тепер на першому місці обов'язок. права будуть потім після війни, якщо живим лишиться.
показати весь коментар
02.06.2026 20:49 Відповісти
під час війни обов'язок має вищий пріоритет над правами.
показати весь коментар
02.06.2026 22:00 Відповісти
під час війни, а не в помийках.
показати весь коментар
02.06.2026 23:07 Відповісти
та так.
показати весь коментар
02.06.2026 23:43 Відповісти
та є. і права, є і обов'язок. під час війни обов'язок - це пріоритет. ухиляєшся від обов'язку, не маєш і прав.
показати весь коментар
03.06.2026 02:02 Відповісти
Сам де служиш?
показати весь коментар
02.06.2026 14:45 Відповісти
За клавіатурою на дивані точно не здохнеш. )
показати весь коментар
02.06.2026 14:46 Відповісти
Треба ж якось налякати тих, хто планує стати на лижі )
показати весь коментар
02.06.2026 14:48 Відповісти
Для таких як ти є спецільні клуби і сайти.
показати весь коментар
02.06.2026 15:03 Відповісти
Одразу видно, що в цьому ти добре розбираєшся )
показати весь коментар
02.06.2026 15:13 Відповісти
Ну то переїдуть у інші країни. Світ великий, у чому проблема?
показати весь коментар
02.06.2026 14:44 Відповісти
А у чому цей "захист" полягає? Тільки у тому, що дозволяють жити, чи ще щось?
показати весь коментар
02.06.2026 14:37 Відповісти
Кошти на прокорм??? У Польщі?? Які ще кошти? Польща не платить коштів українським біженцям. На дітей виділяються, тільки якщо ти платиш податки у Польщі.
показати весь коментар
02.06.2026 15:00 Відповісти
Точно - це ж люди на фронті не свій дім, свою Батьківщину, існування українського народу, майбутнє своїх дітей захищають, що хоче відібрати і знищити кацапська сволота, а "підорів, що при владі", еге ж. Чисто кацапська методичка.
показати весь коментар
02.06.2026 15:46 Відповісти
Це свіжозареєстрований бот, який строчить чисто за кацапською методичкою, що "не варто гинути за цих підорів при владі" і т. д. - підводячи до того, що українці мають здатися його кремлівському *****.
показати весь коментар
02.06.2026 15:48 Відповісти
Набридли, бо ти ідіот, або кацап, що в принципи - одне й те саме.
Бо мета кацапів знищити Україну і українців не змінилася.
показати весь коментар
02.06.2026 15:50 Відповісти
Де там давно - лютий 2026 року реєстрація.
показати весь коментар
02.06.2026 15:53 Відповісти
Вони по черзі активуються. Для початку він не сильно відсвічував. Зараз перейняв естафету по повній.
показати весь коментар
02.06.2026 15:57 Відповісти
Я думаю, що не чесно, коли ж біженці з різних країн отримують тимчасовий захист, то ччим українці відрізняються? Це , що Європа має повстати і створити умови для знищення нації? Токого не було ні в 1-й , 2-й світових воїн. При тому , я не оправдовую сцикунів, які втекли з України, але то питання риго-зеленої влади, яка зробила собі заробіток на ухилянтах!
показати весь коментар
02.06.2026 14:45 Відповісти
Закони пишуться не під окремі нації. Їм пофіг, чи біженець із Закарпаття, чи із Донецька. Для Європи вон ивсі з України. Але питання до влади, чому вони випустили біженця-ухилянта, чому хтось має вирішувати наші проблеми, коли влада сама організувала корупційну схему!
показати весь коментар
02.06.2026 16:11 Відповісти
Не погоджуюсь, коли влада випускала цих сцикунів, чомусь вона ніяких дій не робила, а навпаки і навіть гімнюк Зе на це не реагував, ще влітку 2024 року розказували, що їхали забиті битком поїзди з ухилянтами і всі все розуміли , але випускали. А ще в догонок пацвандрів добавив. Але ми судимо зі своєї сторони, а зі сторони Європи, то ненормально, що з українців роблять ізгоями, в порівнянні сирійцями, афганцями і такими подібними!
показати весь коментар
02.06.2026 16:17 Відповісти
Так, мають виконувати, але представники влади риго-зелених на це плювали! Вони створили цей безлад! Що змінилось з 22-го року, коли купа народу йшли в війскомат і мали воювати каменюками, рогатками і коктейлями молотова, а що зараз в 26 році, коли є чим воювати , а не має черг і питання не до народу , чому не йдуть, а до влади, бо вони створили бізнес на житті людини, а самі ні при чому! Жлодної гниди зі влади не посаджено, яка вкрала, яка наводила ракети, яка запрошувала рашистів в Україну вбивати українців! Ось і маємо результат.
показати весь коментар
02.06.2026 16:23 Відповісти
Я знахожусь в Україні, ходжу раз в рік в ТЦК, проходжу ВЛК і не тобі вказувати де мені бути! Тобі неадеквату і не потрібно щось знати! Сиди і переховуйся!
показати весь коментар
02.06.2026 17:41 Відповісти
Це порушення прав феміністок призовного віку.
показати весь коментар
02.06.2026 14:43 Відповісти
Олеже - Чухчух і Теодор Всевеликий - кацапи на работє. Забий хєр на них - ними займеться модер.
показати весь коментар
02.06.2026 16:19 Відповісти
Пане Деніс Войцеховський - Чухчух і Теодор Всевеликий - кацапи на работє. Забий хєр на них - ними займеться модер.
показати весь коментар
02.06.2026 16:20 Відповісти
Маю думку, що коли українець призовного віку за кордоном, має роботу, сплачує за житло, сплачує податки, то ніхто його ні з Польщі, ні з інших країн Євросоюзу не депортує. А той хто роками живе на податки європейців, працювати не хоче, сидить на коштах тимчасового захисту та ще й "бикує", то навіщо вони в Європі потрібні!
показати весь коментар
02.06.2026 15:10 Відповісти
"Эта хрень" имеет название - нацистская россия.
показати весь коментар
02.06.2026 17:07 Відповісти
Вони не планують гинути, інакше не продавали оркам компоненти для зброї та станки для її виробництва.
показати весь коментар
02.06.2026 15:36 Відповісти
багато хто його вже й продав, або в процесi.
показати весь коментар
02.06.2026 15:02 Відповісти
проституцiю i травку давно вже потрiбно легалiзувати.
показати весь коментар
02.06.2026 15:06 Відповісти
и она не закончится
показати весь коментар
03.06.2026 03:14 Відповісти
Все самые яркие поклонники Зеленского- и войны до границ 1991 года проживают за бугром, пускай приезжают в Украину и воют за своего любимого торчка тут.
показати весь коментар
02.06.2026 16:03 Відповісти
Давно час повернути ухилянтів... електорат Гундосого.
показати весь коментар
02.06.2026 16:27 Відповісти
В статье чётко написано "wykluczenie z systemu nowych wnioskodawców w wieku poborowym" (можно поиском найти на источнике), т.е. речь о новоприбывших, и то это всего лишь предложение, которое не будет вероятнее всего одобрено, да и кроме статуса временной защиты, есть и множество других опций как оставаться в ЕС... но тут подано конечно красиво)
показати весь коментар
02.06.2026 14:43 Відповісти
Цікаво, чи багато там прав у війську ? Держава точно права віськових забезпечує - зброєю, амуніцією, ротації проводить, лікування надає безкоштовне коли потрібно ?! Не треба розказувати про права, будь - ласка: влада гроші пи...ть, як востаннє, купа навчених воювати "ухилянтів" ловить всіх підряд, про які такі права мова взагалі ?
показати весь коментар
02.06.2026 15:41 Відповісти
Та ви шо - не видумуйте - немає прав - немає обов'язків, а інакше це диктатура! У Північній Кореї саме так - прав ніяких, обов'язків ціла купа. Не треба тут з України Північну корею ліпити!
показати весь коментар
03.06.2026 00:03 Відповісти
Вибачте, але не розказуйте - ходите в ТЦК і не на фронті. Забирають зараз ВСІХ, хто є придатний за станом здоров'я і не має бронювання чи відстрочки.
показати весь коментар
03.06.2026 00:06 Відповісти
Так само ні до чого і ваш тупий висєр про "здохнеш за підорів при владі".
Між іншим, на цьому русня палиться аж бігом.
У них держава - то влада, а влада - то держава, іншого вона не розуміє впритул.
показати весь коментар
02.06.2026 14:57 Відповісти
Не заперечуєте, значить, що для вас або влада, або добро цінність являють.
Русня сюди теж хто за "вєлікую русь" (вже майже закінчились), хто за длінним рубльом.
Совпадєніє?
показати весь коментар
02.06.2026 15:02 Відповісти
Тетяна Чорновол, Ігор Луценко, Роман Костенко - це представники влади, чи ні?
показати весь коментар
02.06.2026 15:05 Відповісти
Стандартний аргумент русні, коли аргументів немає.
Мовчан ще любить "білий халат начепити" і всім розповідати, кому куди лікуватись.
показати весь коментар
02.06.2026 15:06 Відповісти
У нас сотні тисяч депутатів ВРУ?
показати весь коментар
02.06.2026 15:07 Відповісти
Звичайно, коли немає чим відповісти, називай опонента розумово неповноцінним, це ж має нівелювати всю його аргументацію за замовчуванням.
показати весь коментар
02.06.2026 15:10 Відповісти
Тобто депутат вищого органу правління держави - Верховної Ради України - не представник влади.
Про що і написав вище: немає чим крити - назви опонента тупим.
показати весь коментар
02.06.2026 15:12 Відповісти
Представики влади не підуть на війну
Навів три приклади представників вищого ***** влади, що пішли на війну.
показати весь коментар
02.06.2026 15:15 Відповісти
Не три. Це три на слуху.
Ще Роман Лозинський, Сергій Рудик, Святослав Юраш і Людмила Буймістер.
показати весь коментар
02.06.2026 15:20 Відповісти
Він тут вже давно.
показати весь коментар
02.06.2026 15:50 Відповісти
Ну його ж досі не випиляли, як всяких всуньжидуханук, ті лічені години живуть.
показати весь коментар
02.06.2026 15:56 Відповісти
Періодично "прокидається".
показати весь коментар
02.06.2026 16:12 Відповісти
Я б сказав, тільки ця гілка під наглядом зараз, судячи з переліку лайкнувших чухчуха. Тому промовчу.
показати весь коментар
02.06.2026 16:23 Відповісти
Було б надзвичайно круто повернути всіх виборців Зєлі разом з "противсіхами" назад в Україну. Шкода тільки, що наразі цього не буде. Це треба шоб вся Європа таке надумала і зробила. Інакше понасипляться до дойчів, конкурувати з бібізянами за виплати...
показати весь коментар
02.06.2026 15:49 Відповісти
Польща може й прийме таке рішення хоча навряд але ж і призовники можуть переїхати до сусідів. В Європі країн багато а в світі ще більше.
показати весь коментар
02.06.2026 14:53 Відповісти
НавIщо тобі виїзжати,путін тебе осінню мобілізує,поїдеш сюди,в Україну,тут і залишишся
показати весь коментар
02.06.2026 14:55 Відповісти
І що що не діють, люди все рівно залишилися громадянами України і мають виконувати закони України, включно з Законом про воєнну службу і мобілізацію.
показати весь коментар
02.06.2026 15:54 Відповісти
Якщо так підійти то Україна може вимагати екстрадиції тих, хто нарушив закон України і втік за кордон, то таким же чином можна вимагати екстрадиції ухилянтів, що залишилися громадянами України, але нарушили закон про мобілізацію і обовязок по Конституції.
показати весь коментар
02.06.2026 16:37 Відповісти
Чудова пропозиція, ухилянтам можуть перекрити "лафу"... дай Бог!
показати весь коментар
02.06.2026 15:04 Відповісти
чумандер, яке відношення твоєї корови до твого святого обов,язку - захищати країну, її народ, сім,ю, дітей? в ухилянтів все не так, як у людей....
показати весь коментар
02.06.2026 19:42 Відповісти
та ні, це лише дешеві маніпуляції від ухилянтів
показати весь коментар
02.06.2026 21:19 Відповісти
чумандер, схоже, ти навіть виростеш не зрозумієш місію чоловіка-захисника. амебам це місія не привита.
показати весь коментар
02.06.2026 22:33 Відповісти
схоже, що в тебе тільки їх імітація - дешева репліка... чи звичайний імплантат від мавпи з габону... жаль невинну мавпочку...
показати весь коментар
02.06.2026 23:16 Відповісти
Тільки чому Польща (чи будь-яка інша країна) має забезпечувати це право за власний рахунок коштами своїх громадян? Люди колись створили свої національні держави саме тому, що інші країни (зі своїм добробутом, що створювався не одним поколінням) їм нічим не зобов'язані та не мають створювати навіть такі умови життя, як власним громадянам.
показати весь коментар
02.06.2026 15:54 Відповісти
Я особисто проти того, щоб давати т. зв. 'тимчасовий захист' будь-кому (хоч з України, хоч з Африки). Співчуваєте, підтримуєте когось, хочете допомогти? Так дайте їм зброю в потрібних кількості та асортименті, щоб вбити всіх, хто не дає їм нормально жити в себе вдома. Це з тієї самої 'опери', що й парадигма 'вудка чи риба'.
показати весь коментар
02.06.2026 15:59 Відповісти
Може вони і роблять якийсь внесок сьогодні, але при цьому користуються благами, які створювалися не протягом тижнів я місяців, а, як мінімум, десятиліттями та зовсім не ними чи їхніми предками (тож на які вони насправді не мають жодного права, якби не збочене розуміння гуманізму в сьогоднішній Європі).
показати весь коментар
02.06.2026 16:05 Відповісти
І всі в захваті від цього 'завжди', особливо в економічно розвинених країнах. Саме тому там обирають трампів, ле пенів, адн тощо.
показати весь коментар
02.06.2026 16:20 Відповісти
Чього їхнього, ще он індусів привезуть.
"Мені погано, то і всім так має бути" ппц кончяний
показати весь коментар
02.06.2026 16:07 Відповісти
Ти ж і є ухілянт
показати весь коментар
02.06.2026 16:13 Відповісти
Це чесно. Бо воно вкурвило, коли знайомі потікали, а я на облік встав. І думаю - а мені воно більше всіх треба? Вони живі здорові повернуться в свої квартири, а я заради цього їхнього добра здохну?
показати весь коментар
02.06.2026 14:39 Відповісти
Зараз на фронті не так як було ще рік тому. Не сци. Йди служити.

Обрав він життя)))))
Придумають же ж
показати весь коментар
02.06.2026 16:32 Відповісти
Тебе вкурвило що хтось цінуе сіре життя?
показати весь коментар
02.06.2026 15:14 Відповісти
Сторінка 1 з 2