4427 відвідувачів онлайн

Угорщина зняла 17-місячне вето на початок переговорів про вступ України до ЄС, - FT

Переговори про вступ до ЄС: Угорщина зняла вето

Новий уряд Угорщини погодився розблокувати просування заявки України та Молдови на членство в ЄС.

Про це пише Financial Times, передає Цензор.НЕТ.

Подробиці

Видання нагадало, що Україна та Молдова отримали статус країн-кандидатів на вступ до ЄС у червні 2022 року, а заявки цих двох країн були "об’єднані".

У січні 2025 року Європейська комісія рекомендувала розпочати офіційні переговори щодо узгодження національного законодавства зі стандартами ЄС, але цей крок був заблокований тодішнім прем’єр-міністром Угорщини Віктором Орбаном.

Очікується, що вже 15 червня офіційно стартують переговори щодо першого переговорного кластера.

Що передувало?

  • Раніше прем'єр-міністр Угорщини Петер Мадяр заявив, що Київ та Будапешт досягли всеосяжної угоди щодо розширення мовних, освітніх, культурних та політичних прав угорської меншини Закарпаття.
Топ коментарі
+6
Чекаю пояснення місцевих експертів, чому ця новина погана.
показати весь коментар
04.06.2026 08:59 Відповісти
+6
Погана тим що невідомо чим за це "заплачено"! Завтра може з'явитися "угорська автономія",на зразок "динири-линири",яка забажає !воз₴єднатися" з Угорщиною!
показати весь коментар
04.06.2026 09:09 Відповісти
+4
Зара повилазять експєрдіровать.
показати весь коментар
04.06.2026 09:00 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А ти догадайся. Тому що це не новина, а лише пів новини і пів правди, другу частину тобі не показали, бо нашо то тобі. Просто так взяли і розблокували? Звичайно! За це розблокування зелені фактично злили Закарпаття угорцям і перетворили на автономну область. Щоб потім народу показати заголовки і "досягнення" по євроінтеграції.
показати весь коментар
04.06.2026 18:12 Відповісти
Євросоюзу і НАТО потрібно відмінити цей дибільний принцип, коли одна єдина дрібна країна може заблокувати нахрен все і вся.
показати весь коментар
04.06.2026 18:15 Відповісти
Скажи, ти дійсно такий інфантил, якщо не виразитись грубіше, що віриш, що багатомісячне блокування Угорщина раптом взяла і припинила просто так?
Я не сидів у кабінетах і не слухав розмови на телефонних лініях між лідерами держав. Чи є парафований договір, чи є усні домовленості, але ясно точно, що взамін довелося піти на поступки по ряду угорських вимог по Закарпаттю. Яких саме, ти можеш загуглити, це питання угорцями піднімалося давно і регулярно, і Мадяр, за якого так вболівала вся Україна, в цих питаннях виявився не маенш принциповим ніж Орбан.
показати весь коментар
04.06.2026 18:32 Відповісти
Цікаво спостерігати, як наша влада та позітівні регулярно і не церемонячись поливали лайном Орбана. Зеленський розповідав про живіт та погрожував що дасть адресу Орбана військовим і т.д.
І як тепер всі тихенько соплять а на лапки стають перед новим харизматичним молодим прем'єром Угорщини, роздвигають булки і виконують всі забаганки. Що сталось? Зеленський, чому не погрожуєш Петеру Мадяру дроном у вікно чи не відпустиш якийсь дебільний жарт типу про живіт?
показати весь коментар
04.06.2026 18:47 Відповісти
Ти мене кумариш чувак, бляха муха, да почитай же ти що було завжди каменем спотикання і що говорив сам Мадяр з приводу цього кейсу, і які питання обговорювалися як обов'язкові "до врегулювання" для розблокування Угорщиною руху України до ЄС. Ну де беруться такі обдаровані екземпляри як ти?
показати весь коментар
04.06.2026 18:58 Відповісти
Правильно. А що гальмувати? Зеля сам миттєво заморозить рух.
показати весь коментар
04.06.2026 10:58 Відповісти
З іншого боку який в тому сенс якщо в ЕС немає кордонів..Звичайно коли щось приховують це викликає підозри.
показати весь коментар
04.06.2026 13:25 Відповісти
десь так. непрямо це й справді може означати, що з'явились якісь більш потужніші, або рівні по силі гальма, чим мадьярщина, яка майже зробила своє діло і тепер може тихенько йти в ліс. перепочити якусь пору. ввімкнуть інші гальма.
показати весь коментар
04.06.2026 09:45 Відповісти
Чим розплачуватимемось?
показати весь коментар
04.06.2026 09:42 Відповісти
Dmitro
@dmitriypaut
·
17 год
Зненацька з'ясувалося що Зелемське поступилося правами українців на Закарпатті на користь мадярів. І ми це узнали від Мадяра, а не від гаранта Конституції України.
показати весь коментар
04.06.2026 16:39 Відповісти
Мадяри крутять Україною в усі боки! Користуються нашими внутрішніми і зовнішніми проблемами. Нікуди нас найближчі 20 років не приймуть! Ні в НАТО, ні в ЄС! Постійно будуть висуватись нові вимоги. Дише б нікуди нас не прийняти! Молдова має більше шансів вступити до ЄС ніж ми і скоріш за все вступить раніше. А потім і вони почнуть висувати свої вимоги до нас! Все лише починається!
показати весь коментар
04.06.2026 11:45 Відповісти
У турков спроси, которые уже почти 30 лет ведут переговоры.
показати весь коментар
04.06.2026 12:20 Відповісти
Погана тим що невідомо чим за це "заплачено"! Завтра може з'явитися "угорська автономія",на зразок "динири-линири",яка забажає !воз₴єднатися" з Угорщиною!
показати весь коментар
04.06.2026 09:09 Відповісти
Мадяру потрібні заморожені дотації. Днями розморозили 16 мільярдів євро. І це лише початок.
показати весь коментар
04.06.2026 09:24 Відповісти
Багато років суперечок Польщі та Угорщини з Єврокомісією показали що батоги на них не діють.
показати весь коментар
04.06.2026 09:37 Відповісти
Угорцям вже заплатили 16 мільярдів за зняття вето. Гроші вперед.😂
показати весь коментар
04.06.2026 09:59 Відповісти
Чекаю пояснення місцевих експертів, чому ця новина погана.
показати весь коментар
04.06.2026 08:59 Відповісти
Але ж без обіцянок, ймовірність переговорів взагалі нульова. Чи не так?
показати весь коментар
04.06.2026 09:04 Відповісти
Я вирішив??? Там вже місцевий експерт "Яр Холодний" висловив сумнів, що я і передбачав.
показати весь коментар
04.06.2026 09:05 Відповісти
Цікаве припущення. Дякую. Може ще які варіанти?
показати весь коментар
04.06.2026 09:14 Відповісти
Ви не зрозуміли мій комент. Обіцянки можна обнулити. Без обіцянок обнуляти нема що.
показати весь коментар
04.06.2026 09:17 Відповісти
Я повністю зрозумів твій комент. Так, обіцянки можна виконати, можна не виконати. Але ж це не означає, що обіцянка погана. Обіцянка передує будь-якій дії. Наприклад, тобі обіцяють підвищити зарплату. Твій роботодавець може виконати обіцянку, і підвищити зарплату, а може і не підвищити. Ти ж не будеш через цю обіцянку сумувати, і вишукувати якийсь негатив? Чи ти після такої обіцянки увійдеш у депресію?
показати весь коментар
04.06.2026 09:30 Відповісти
Для України немає різниці, як Євросоюз буде впливати на Угорщину, батогом або пряником. Головне - результат.
показати весь коментар
04.06.2026 09:33 Відповісти
Але ж не надання вже обіцяної дотації - це і є батіг.
показати весь коментар
04.06.2026 09:43 Відповісти
Золотом, діамантами.
показати весь коментар
04.06.2026 09:45 Відповісти
Суть полеміки у тому, що ти та тобі подібні навіть у цілком позитивних новинах вишукують негатив, і накидують лайно на вентилятор тільки через те, що або вам не подобається українська влада, або ви отримуєте за це гроші, або ви рашистські тролі (можливе поєднання факторів).
показати весь коментар
04.06.2026 17:14 Відповісти
У тому-то і проблема, що у тебе немає критичного ставлення до фактів, у тебе звичайне лайно на вентилятор, по методичці. У цій новині немає нічого такого, за що до неї можна ставитись критично.
показати весь коментар
04.06.2026 17:21 Відповісти
"зелені фактично злили Закарпаття угорцям і перетворили на автономну область".... Можна посилання на конкретні пункти (певно, якогось договору), де це було б видно?
показати весь коментар
04.06.2026 18:18 Відповісти
Не можу не погодитись. ЄС дійсно потрібно реформувати, і скасувати право вето. Це право було доцільним, коли членів ЄС було небагато.
показати весь коментар
04.06.2026 18:21 Відповісти
Звичайно, що у тебе інший, я б сказав, альтернативний шлях.
показати весь коментар
04.06.2026 18:22 Відповісти
Ти написав багато порожніх слів та конспірологічну теорію. Я тебе просив не свої божевільні думки в черговий раз висловити, а конкретні пункти конкретних домовленостей (якщо такі існують).
А свою маячню ти краще рептилоїдам розповідай.
показати весь коментар
04.06.2026 18:41 Відповісти
О.К.
показати весь коментар
04.06.2026 18:42 Відповісти
Це тебе наркота кумарить. Не вживай її!
Мадяр може все, що завгодно говорити з приводу цього кейсу, бо він політик, і має постійно щось говорити. А питання можна будь-які обговорювати. Обговорення якоїсь проблеми є позитивним кроком.
Я тобі поставив конкретне питання з приводу твоєї заяви: "зелені фактично злили Закарпаття угорцям і перетворили на автономну область". У тебе є текст цих домовленостей? Або проєкт цих майбутніх домовленостей? (Не кажучи вже про те, що подібні рішення можуть прийматися лише парламентом, як зміни до Конституції, які під час дії воєнного стану взагалі не можливі).
показати весь коментар
04.06.2026 19:09 Відповісти
Не можу повністю погодитись. Наприклад, початок ЄС - Бенелюкс. У цьому випадку вето дозволяло одній з трьох країн уникнути небажаного для себе рішення, навіть якщо дві інші країни за таке рішення. Це як у маленькій сім'ї, якщо одна дитина категорично чогось не хоче, інші члени не будуть цього робити. Але коли це вже не сім'я, а наприклад, шкільний клас, тоді вето дійсно стає проблемою, бо завжди знайдеться хтось, кому якесь рішення не подобається.
показати весь коментар
04.06.2026 20:42 Відповісти
Дорогу осилить ідущий
показати весь коментар
04.06.2026 09:19 Відповісти
чому ти вирішив, що ця новина погана?
показати весь коментар
04.06.2026 09:03 Відповісти
Великий похід починається с першого кроку. Дай Боже, щоб в добру годину!
показати весь коментар
04.06.2026 09:14 Відповісти
Невже і їм Угорщина заважає?
показати весь коментар
04.06.2026 13:14 Відповісти
Зате у тайожного ніяких умов вступу немає.
Закривай очі та вступай.
Тільки назад вже - ні-ні, іначє Украіна.
показати весь коментар
04.06.2026 13:15 Відповісти
це лише означає що другі шестірки штатів будуть це ветувати...
показати весь коментар
04.06.2026 09:12 Відповісти
Приємна новина -- мадьярам вказали на їх справжнє місце (тобто, пояснили "політику партії і правітєльства").
показати весь коментар
04.06.2026 08:59 Відповісти
Зара повилазять експєрдіровать.
показати весь коментар
04.06.2026 09:00 Відповісти
Всуну свого п'ятак у вашу невеличку дискусію, пробачте.
Собачий хвіст буде й надалі крутити собакою допоки ЄС не змінить свої правила фунціонування. А хто "хвости" у ЄС, то ви здогадуєтесь.
показати весь коментар
04.06.2026 18:06 Відповісти
Взагалі то, я не вважаю, що поняття "вето" якось може мирно співіснувати з поняттям "демократія". Скоріше, це ознака проявів диктатури, а не демократії. Не буду тут занадто категоричним, але вважаю так: якшо ти не погоджуєшся з якоюсь часткою більшості (50%+1, 2/3, 3/4 тощо), то залиши цей "клуб", та живи собі, як бажаєш за потрібне, а не нав'язуй усьому "клубові" свої хатєлкі. Зі своїми "вето" ти вже виступаєш у ролі диктатора (нав'язуєш усім свою волю).
показати весь коментар
04.06.2026 20:32 Відповісти
"Обіцять - не значить, "одружиться...". Це стосується ОБОХ сторін...
показати весь коментар
04.06.2026 09:00 Відповісти
При вдалій грі, можна "обнулить" всі обіцянки...
показати весь коментар
04.06.2026 09:09 Відповісти
Це ТИ мій коментар не зрозумів... Обіцять можна багато чого... А от чи можна те виконать, чи втілить у життя - "ХЗ"... Можуть завадить якісь об'єктивні, чи суб'єктивні причини. Зміна політичної обстановки. Чи інше...
показати весь коментар
04.06.2026 09:20 Відповісти
Тоді в чому суть нашої полеміки, з твого боку? Аби "потриндіть"?
показати весь коментар
04.06.2026 10:07 Відповісти
Не плутай "критичне ставлення до фактів", з "негативом"...
показати весь коментар
04.06.2026 17:18 Відповісти
Це - твій особистий погляд... У мене - інший...
показати весь коментар
04.06.2026 18:21 Відповісти
Це у тебе "альтернативний"... Бо крім тебе, по ньому ніхто ходить не хоче...
показати весь коментар
04.06.2026 18:28 Відповісти