4443 відвідувача онлайн

Українських чоловіків потрібно повернути з ЄС для участі у війні, - міністр міграції Швеції Форсселл

Міністр міграції Швеції Йоган Форсселл

У Швеції закликали скасувати статус тимчасового захисту для нових біженців — українських чоловіків призовного віку, щоб вони поверталися захищати батьківщину та "здобували перемогу у війні".

З такими заявами у четвер під час зустрічі міністрів ЄС у Люксембурзі виступив міністр з питань міграції Швеції Йоган Форсселл, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на матеріал The Guardian.

Заклик повернути військовозобов'язаних українців

Шведський урядовець наголосив, що Європа має переглянути дію "директиви про тимчасовий захист", яку ЄС активував у 2022 році для надання права на проживання, роботу та соцзабезпечення масовому припливу біженців з України.

"Для нас надзвичайно важливо надати українцям захист, але водночас війну потрібно вести й виграти. Щоб це сталося, необхідно, щоб більше чоловіків залишилися в Україні та воювали", - заявив шведський міністр.

Водночас він уточнив: будь-які обмеження та скасування статусу захисту мають стосуватися виключно новоприбулих українців призовного віку, а не тих громадян, які вже тривалий час перебувають у ЄС під захистом.

  • Зазначається, що наразі директивою користуються понад 4,33 мільйона осіб, які втекли від війни (за даними Євростату). Левова частина з них осіла в Німеччині, Польщі та Чехії. Будь-які зміни до програми має спочатку розробити Єврокомісія, а потім затвердити всі країни-члени.

Вимога закрити Шенген для росіян

Крім того, Швеція спільно з великою групою європейських держав виступила проти туризму громадян РФ. Польща, Норвегія, країни Балтії та ще дев’ять членів Шенгенської зони подали офіційний спільний лист із вимогою ускладнити росіянам відпочинок в Європі.

У документі наводяться факти: попри чинні санкції та обмеження воєнного часу, лише за 2025 рік європейські структури видали росіянам понад 470 тисяч туристичних шенгенських віз, чимало з яких є багаторазовими.

"Я хочу, щоб більше не було вихідних для покупок. Я хочу, щоб більше не було розкішних поїздок [росіян] до Європи, поки українці гинуть на полі бою. Ця ситуація є абсолютно божевільною, і її потрібно зупинити", - обурився Форсселл.

Як зазначає інформаційне агентство Agence France-Presse, у своєму листі європейські міністри висловили глибоку тривогу через те, що російські туристи продовжують масово розважатися на європейських пляжах та розкішних курортах у той самий час, коли армія РФ своїми ракетами та дронами знищує цивільне населення та критичну інфраструктуру всередині України.

Топ коментарі
+26
Сирійців і інших вони не повертали і не повертають.
показати весь коментар
05.06.2026 23:36 Відповісти
+20
здравые мысли начали посещать европейцев!
показати весь коментар
05.06.2026 23:35 Відповісти
+19
Цікава думка від міністра з країни ЄС ! Але є питання - а чому вони не повертають в свої країни чоловіків-біженців з країн Азії та Африки - щоб вони в своїх країнах боролися за краще життя з диктаторськими режимами ?!
показати весь коментар
05.06.2026 23:41 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 4
Ну так я з народу, а не з керівництва! **...нута ти особа, що незаконно уникає військового обліку, призову на строкову службу або мобілізації.
показати весь коментар
06.06.2026 01:55 Відповісти
Тут якраз плачуть ухилянти, які бояться, що їх з ЄС до України повернуть. )
показати весь коментар
06.06.2026 02:31 Відповісти
Карма чомусь не діє на міндічІв.Хитрозроблені це ті,хто пішов в тцк і якісь добровольчі об'єднання,щоб полювати за іншими людьми.Я пишу нормально,а в тебе зад згорів.

Ти там напасав за Тараса Шевченка.Так він жив на москальщині і доволі не погано жив.Він міг жити в своїй українській хаті,але не хотів повернутися.І нікуди не женуть.Бо потрібні прийняти загальні дискримінаційні закони.
показати весь коментар
06.06.2026 02:48 Відповісти
Ти ботська тварина,яка пише по команді.Ти розумієш,хто ти є?
показати весь коментар
06.06.2026 02:50 Відповісти
Ти, дурко, все переплутав. Глобалісти якраз за об'єднану Європу і Євросоюз. А от зруйнувати його хочуть праві путінські посіпаки.
І дійсно, так, Європі не потрібні сцикуни-ухилянти, у них своїх громадян таких багато. Причому, згідно новин, ці ухилянти нічим не кращі за афганців та іракців.
показати весь коментар
06.06.2026 02:50 Відповісти
Це якраз брат по розуму тобі.Не дурно ти його згадав.
показати весь коментар
06.06.2026 02:56 Відповісти
Коли на війну підеш сцикло?
показати весь коментар
06.06.2026 03:34 Відповісти
Кацап, тут воткі нєт. Іди собі...
показати весь коментар
06.06.2026 06:18 Відповісти
Бедненький😂
показати весь коментар
06.06.2026 06:24 Відповісти
Ага, ще з кацапських методичок: "Тюремні двері колись відкриються, а домовина не відриється ніколи."
Вас, кацапських агітаторів, вже вирахували і досліджують, як хробаків у банці.
показати весь коментар
06.06.2026 06:43 Відповісти
ти або зовсім тупий або дурний або і те і друге разом --- швеція під час другой світовой була НЕЙТРАЛЬНОЮ .а після нападу ***** і параші вступила в НАТО разом з фінляндією
показати весь коментар
06.06.2026 07:34 Відповісти
Бідненьке чмо . якби я хотів кудись убіжати . то давно убіжав.
Ти сам то кацапське бидло - чухан і пітух тупорилий
показати весь коментар
06.06.2026 07:48 Відповісти
Такі гілки - це мисливські угіддя для СБУ. Вся кацапота світиться як новорічна ялинка.
показати весь коментар
06.06.2026 07:57 Відповісти
Це ще багато в чому залежить від жінки, є різні випадки, знаю і одну знайому яка вже декілька разів розлучалася, одружувалася в Польщі спочатку з поляком потім з ним розвелося, і спустилася до ухилянта якогось взагалі, діти від всіх, а перший чоловік після поранення та з рисом ще й від такої зради взагалі трохи дахом тронувся. А я свою ще на початку повномаштабки відправляв, за кордон категорично відмовилася їхати, а дім у Київській області покинула тільки коли я наполіг рятувати дітей по під.ари вже за 35 км були.
показати весь коментар
06.06.2026 08:15 Відповісти
"Ухилес "- це твоя під#рська кацапська фамілія
показати весь коментар
06.06.2026 08:24 Відповісти
Украине нужно договориться со странами куда уехали Украинские мужчины призывного возраста их там по последним данным один миллион мужчин даже отобрать тысяч 450 этого хватит что бы отбить все области включая и Крым я не понимаю уже можно было с Евросоюзом договориться о возврате даже принудительном мужчин призывного возраста, есть даже статья в уставе ООН что страна которая подверглась нападению имеет права запросить о возвращение своих людей призывного возраста обратно на родину если вернуть этих мужчин вы пополните все свои бригады и армейский корпуса даже будет стратегический резерв, но также почему власти Украины не хотят принимать у себя Украинце которые живут в средней азии я сам живу в Казахстане но мне что бы приехать в Украину нужно собрать кучу документов и получить официальное разрешение на въезд, и потом 5 лет жить что бы получить паспорт в средней азии и южном Кавказе армении и азербайджане живет без малого 348 тыс Украинцев почему среди них не проводят рекрутинг
показати весь коментар
06.06.2026 08:53 Відповісти
Так це вже було:
" Домовленості про повернення радянських остарбайтерів та військовополонених до СРСР були закріплені лідерами антигітлерівської коаліції (США, Велика Британія, СРСР) на Ялтинській конференції у лютому 1945 року. Союзники зобов'язалися примусово передати радянській владі мільйони людей, що опинилися в західних зонах окупації, навіть якщо вони категорично відмовлялися повертатися..."
В Ссср цих людей чекало фізичне знищення, переслідування та примусові роботи ...
Історія повторюється, Європа прикривається живим щитом з українців!
показати весь коментар
06.06.2026 09:01 Відповісти
для них важливо, воно хоче... Хочеш - впірьод, шведе, і сам йди воюй. Ніякий українець вам нічого не винен. Своїй родині винен. Трошки. І все
показати весь коментар
06.06.2026 09:06 Відповісти
Друже,приїжджай,візьмуть
показати весь коментар
06.06.2026 11:20 Відповісти
Нехай Луганського та Олешка повернуть!
показати весь коментар
05.06.2026 23:47 Відповісти
Людожерненько. Власне, нічого нового.
показати весь коментар
05.06.2026 23:54 Відповісти
Ну не можна таку дурню писати.
показати весь коментар
05.06.2026 23:57 Відповісти
По закону в першу чергу йдуть на війфну силові структури,держслужбовці і тд. Это где, в Великобритании или в Германии такой закон? Можно ссылочку на закон государства о котором вы пишите.
показати весь коментар
06.06.2026 00:01 Відповісти
Ммммм , запахло либеральностью и свободой )) как же они кацапов бояться. Жесть. Ну хоть притворяются меньше.
показати весь коментар
06.06.2026 00:04 Відповісти
Ідіоти. Навіть якщо ЄС прийме такий закон, люди поїдуть в Сербію, Хорватію, Китай чи Алжир.
показати весь коментар
06.06.2026 00:29 Відповісти
Немає такого поняття в судових рішеннях,мається на увазі.Термін ухилянт придумали недавно.Ти сам то хто? Яке ти маєш тут право щось павтякати? Ти зареєстрований недавно,а це ознака.що такі істоти це боти.
показати весь коментар
06.06.2026 00:37 Відповісти
І помирали в провальних наступах.як на курщині так?Ті хто переживає має гарантовану бронь і не просто переживає,а патякає за кордони 1991 року і що потрібно дотискати,чужими руками.
показати весь коментар
06.06.2026 00:40 Відповісти
Ти - дебіл, який не в змозі зрозуміти сенс написаного. Я тобі вже багато разів пояснював, що слово "ухилянт" не є юридичним терміном, тому його і немає у судових рішеннях. Цим словом у народі називають "особу, що незаконно уникає військового обліку, призову на строкову службу або мобілізації". А от таке повне формулювання якраз є у судових рішеннях.
Сам я - людина, яка марно намагається таким дебілам пояснити елементарні поняття.
показати весь коментар
06.06.2026 00:45 Відповісти
Хорош pisdity, усi по камерам.
показати весь коментар
06.06.2026 00:47 Відповісти
Ну то приїдуть в цю вільну країну.Он кільуа днів назад,такого іноземця запакували в тцк,хоча в нього є громадянство їншої країни є.А ти цинічний лицемір,як і багато інших.
показати весь коментар
06.06.2026 01:14 Відповісти
Все так, ЄС кака, клятий концтабір, де жи2 знищує українчиків в трусіках, ну прямо новий КНДР. І навіщо вони тільки туди всі приперлися)))
показати весь коментар
06.06.2026 01:28 Відповісти
А ти чому тут так пєтушися? Хто ти взагалі такий?Видно що в тебе срака горить чомусь.
показати весь коментар
06.06.2026 01:52 Відповісти
Навпаки, я радий що карма починає наздоганяти всяке хитрозроблених бидло.
Мені цікавіше чому пєтушишся ти? Ти ж в Україні в не в ЄС Класова солідарність ухилєсів?
показати весь коментар
06.06.2026 01:56 Відповісти
Логічно буде в такому разі припинити вести будь-які ділові відносини з кацапстаном і надати Україні всю необхідну для перемоги зброю, щоб бомбити москву, як Гамбург та інші німецькі міста під час другої світової війни.
Можливо повернути статус ядерної держави для стримування агресора.
показати весь коментар
06.06.2026 03:17 Відповісти
Так ти ж сам ухилянт, чи не так?)
показати весь коментар
06.06.2026 03:19 Відповісти
Міндіч це узагалюнюючий образ.А ти то сам хто? Тит сам на цензорі воюєш?Він просто немав як втекти і не міг.Але жив він потім не в Україні і водився з москалями.
показати весь коментар
06.06.2026 03:19 Відповісти
Ти сам то хто? Заброньований інвалід?Він жив на москальщині,а міг би жити в самій Україні.
показати весь коментар
06.06.2026 03:32 Відповісти
Мені ні.Я там ніколи не був.Коли сам на війну?
показати весь коментар
06.06.2026 03:33 Відповісти
Своє гівно не смердить )
показати весь коментар
06.06.2026 05:10 Відповісти
"Війну потрібно виграти". Мужик прямо говорить те що жоден європейський хитроокий шакал Табакi не може сказати вголос.
показати весь коментар
06.06.2026 05:29 Відповісти
То не скавчи.
показати весь коментар
06.06.2026 06:27 Відповісти
Це все пусті балачки, бо з України можна виїхати лише за умови непридатності або відстрочки, тобто ці люди звільнені від війни. Якщо там через Тису сотня і прорветься це не рятує саму проблему мобілізації - де щомісячна потреба більше 30 тис. чоловік. Тому цей політик не зовсім володіє ситуацією і думає що в Україні працюють права людини і люди вільно переміщуються, а це не так і без дозволу тцк навіть в сусідній район не можна їхати, якщо по закону. Правда закон не для всіх працює але для багатьох працює.
показати весь коментар
06.06.2026 06:32 Відповісти
Дай Боже! Якби поскоріше.
показати весь коментар
06.06.2026 07:25 Відповісти
Не кіпішуй. Май терпіння, і все побачиш.
показати весь коментар
06.06.2026 07:25 Відповісти
Логічно та правильно, тільки один момент повертати треба не чоловіків, бо Чоловіки нікуди з України не виїжджали(окрім як у відпустку), повертати потрібно тих безправних сцикунів, що по тікали як щурі, і тепер свою ганьбу можуть змити тільки кров'ю.
показати весь коментар
06.06.2026 08:18 Відповісти
Чому Швеція не перемагала нацистів?
показати весь коментар
05.06.2026 23:43 Відповісти
Що??? Де ти такий закон побачив? Напиши, будь ласка, назву цього закону і номер статті.
показати весь коментар
06.06.2026 00:00 Відповісти
Для глобалістів українці в Євросоюзі не потрібні тому, що українці на відміну від афганців , іракців, африканців , індусів (і прочих муслімов) не будуть руйнувати Європу.( тобто робити те, що планують ці глобалісти на найближчий час)
показати весь коментар
06.06.2026 00:06 Відповісти
Я читав Конституцію. Там немає такої статті.
показати весь коментар
06.06.2026 00:08 Відповісти
Ні,Європа хоче,саме українців втопити.Бо самі пісь пісь москаля.
показати весь коментар
06.06.2026 00:13 Відповісти
У деяких словниках української мови. «Ухилянт» - це поширений у суспільстві побутовий та медійний термін, яким називають людину, що незаконно уникає військового обліку, призову на строкову службу або мобілізації. Це поняття не є офіційним юридичним терміном і не закріплене в українському законодавстві у такому вигляді.
А от термін "особа, що незаконно уникає військового обліку, призову на строкову службу або мобілізації" є у адміністративному та кримінальному кодексі і судових рішеннях". "Ухилянт" - це просто зрозуміле всім скорочення юридичного терміну.
показати весь коментар
06.06.2026 00:14 Відповісти
тут вам файно відповів інший дописувач. А ставити питання чому міністр скажім швеції не виселяє сірійці пакистанців чи альдебаранців то таке. НЕ НАША СПРАВА. Наша Справа щоб наші люде підтримували)читай вювали) за країну а не душевно переживали за неї на Уемблі, в Місті світла, в пивних Германщини і вулицях Вічного Міста!!! Велком хоум, хлопці!
показати весь коментар
06.06.2026 00:15 Відповісти
А твій брат по розуму з ніком "пятачок" написав, що це слово на цьому ресурсі поширене. Ви, довб...би між собою домовтесь, а то якось у вас все неузгоджено виходить.
показати весь коментар
06.06.2026 00:21 Відповісти
Ніхто нікого не поверне, не розповсюджуйте кацапську пропаганду!
показати весь коментар
06.06.2026 00:24 Відповісти
В законах і судових рішеннях під словом "ухилянт" мається на увазі "особа, що незаконно уникає військового обліку, призову на строкову службу або мобілізації." "Ухилянт" - це просто зрозуміле всім скорочення. Якщо хочеш, я буду називати тебе особою, що незаконно уникає військового обліку, призову на строкову службу або мобілізації. Тобі від цього буде легше?
показати весь коментар
06.06.2026 00:31 Відповісти
Ти потворо,ніхто такого раніше не казав і не вживав слово ухилянт.Ніхто і ніколи в народі так не казав.Так закрий брехливий рот.Це почали тільки недавно це вживати.Причому ті,хто самі не воювали і не воюють.Бо себе уявили вельможами,а інших бидлом і скотом,яке можна пускати в розхід.
показати весь коментар
06.06.2026 00:48 Відповісти
То закрий тоді рот і не патякай.А то ви всі такі потужники розповідавєте казки.Виїхав,сиди і не смерди.
показати весь коментар
06.06.2026 01:08 Відповісти
Як в тебе смішно горить жопа)))
Ану давай розкажи про ******* ЄС, про їх корупцію і погану владу якій ухилянти-біженці нічого не винні))))
показати весь коментар
06.06.2026 01:25 Відповісти
Все простіше - в ланцюжку цінності життя європейці ставлять своє життя вище за життя українських ухилєсів так само як ухилєси ставлять своє вище за мєнтів, прокурорів та наловлених лохів.
показати весь коментар
06.06.2026 02:27 Відповісти
Легко з Австрії звиздіти, ти краще як його виконати той обов'язок і при цьому залишитися живим?Бо Зеленський і Сирський шансів вижити не дадуть нікому
показати весь коментар
06.06.2026 03:49 Відповісти
Хитрожопі звикли загрібати жар чужими руками.
показати весь коментар
06.06.2026 04:37 Відповісти
Які шведи вумні. В Другу Світову впали на мороз і заявили про свою нейтральність, але залізну руду справно поставляли Вермахту до 1944 року і дозволяли транзит через свою територію німецьким військам. Дуже схоже на ******* Білорусь.
показати весь коментар
06.06.2026 05:18 Відповісти
Це ти собі в дзеркало кажеш? Скільки заплатив щоб тебе в Польщу переправили? А тепер назад, Батьківщину захищати.
показати весь коментар
06.06.2026 07:30 Відповісти
Не лише з ЄС. З Канади теж, єслі что...
показати весь коментар
05.06.2026 23:56 Відповісти
В Україні режим воєнного стану, згідно якого всі придатні до служби чоловіки, які не мають бронювання або відстрочки, повинні служити у ЗСУ.
показати весь коментар
05.06.2026 23:58 Відповісти
Дуже уважно прочитав. У якому пункті ст.17 Конституції України написано, що: "в першу чергу йдуть на війфну силові структури,держслужбовці і тд.А далеко далеко потім може трактористи."?
показати весь коментар
06.06.2026 00:28 Відповісти
А якби не було міндіча, чим би ти свою сцикунську натуру виправдовував? Але, певно знайшов щось.
Добре, що ти Шевченка згадав. Він нікуди з армії не тікав, хоча у нього були реальні підстави не бажати служити в російській імператорській армії.
показати весь коментар
06.06.2026 03:03 Відповісти
Так тобі ж теж дуже подобається москальщина. Ти ж сцишся Батьківщину від москалів захищати. "Бо міндіч".
показати весь коментар
06.06.2026 03:30 Відповісти
Після війни чоловіче населення України буде поділене на дві касти. Хто воював і хто не воював. З відповідним відношенням до цих каст.
показати весь коментар
06.06.2026 06:14 Відповісти
Правильно - поки одні тягнуть на собі війну аже пятий рік інші швендяють по світу прикриваючись українським паспортом.
показати весь коментар
06.06.2026 07:00 Відповісти
Все навпаки, Європа не хоче, щоб українці топились у крові, у той час як ухилянти відпочивали у Європі за її ж гроші.
показати весь коментар
05.06.2026 23:54 Відповісти
Немає різниці,кожна людина має прво втікати від війни.Це вже окремо видумати хочуть для українських чоловіків якісь закони і постанови.
показати весь коментар
06.06.2026 00:11 Відповісти
Дякую. Але, на жаль, тут таких п'ятачків багато, і моїх "аристократичних" сил інколи не вистачає.
показати весь коментар
06.06.2026 00:35 Відповісти
Звичайно, що міндіч - це узагальнюючий для ухилянтів образ яким можна виправдати все, що завгодно. "Чому ти сцикун? - Бо міндіч!". "Чому ти крадій? - Бо міндіч!". "Чому ти **...нат? - Бо міндіч!"
Втекти завжди можна, як подібні тобі сцикуни зараз роблять. Шевченко служив і жив у країні, громадянином якої був, і водився він зі своїми співгромадянами.
показати весь коментар
06.06.2026 03:28 Відповісти
Згідно закону, державу мають захищати силовики, які давали присягу, які живуть за рахунок платників податків. Але чомусь в окопи женуть цих самих платників податків, а силовики жирують в тилу. Чи не так?
показати весь коментар
06.06.2026 05:03 Відповісти
Втопити москалів в крові українців щоб Європа врятувалась від навали орди
показати весь коментар
05.06.2026 23:39 Відповісти
Бо хитрожопі.
показати весь коментар
05.06.2026 23:46 Відповісти
Бо сирійська армія не відбиває напад зовнішнього ворога.
показати весь коментар
05.06.2026 23:55 Відповісти
По закону в першу чергу йдуть на війфну силові структури,держслужбовці і тд.А далеко далеко потім може трактористи.
показати весь коментар
05.06.2026 23:58 Відповісти
Ось, довб...бе, стаття 17 Конституції України. Найди мені у ній фразу, що " в першу чергу йдуть на війфну силові структури,держслужбовці і тд.А далеко далеко потім може трактористи.".

"Захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу.

Оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності покладаються на Збройні Сили України.

Забезпечення державної безпеки і захист державного кордону України покладаються на відповідні військові формування та правоохоронні органи держави, організація і порядок діяльності яких визначаються законом.

Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян або з метою повалення конституційного ладу, усунення органів влади чи перешкоджання їх діяльності.

Держава забезпечує соціальний захист громадян України, які перебувають на службі у Збройних Силах України та в інших військових формуваннях, а також членів їхніх сімей.

На території України забороняється створення і функціонування будь-яких збройних формувань, не передбачених законом.

На території України не допускається розташування іноземних військових баз.
показати весь коментар
06.06.2026 00:25 Відповісти
До широкомасштабної рашисьської агресії ти і тобі подібні покидьки спокійно жили в Україні, концтабором не називали, мали шанс виїхати у будь-який час, але не робили цього. А коли згідно закону та совісті настав час цю державу захищати, раптом ви вирішили, що живете у концтаборі...
Добре. Але у концтаборі паспортів та безвізу не видають. Ви маєте віддати всі документи, які вам надала держава Україна, і спробувати перетнути кордон з ЄС без документів і грошей, зароблених в Україні (бо у концтаборі грошей не заробляють). Так буде чесніше. Чи не так?
показати весь коментар
06.06.2026 01:07 Відповісти
Тобто ви вмирати не хочете, в українців вам не шкода
показати весь коментар
06.06.2026 01:50 Відповісти
Жалюгідним скавулінням хитродупих ухилянтів у цій темі задоволений.
показати весь коментар
06.06.2026 06:18 Відповісти
Захистом концтабору повинна займатися адміністрація та охорона концтабору, а не його в'язні! Навіть в націстських концтаборах було так ... хоча в "кошерних" концтаборах мабуть охороною мають займатися гои?!
показати весь коментар
06.06.2026 00:08 Відповісти
Відправляти чоловіків на війну, але приймати їхніх дітей та жінок - мерзенне, лицемірне та антиукраїнське рішення.
А ви в курсі, що відбувається, коли чоловік іде у військо, без перспективи демобілізації, а його жінка та діти отримують захист в ЄС? Жінка скоро подає на розлучення, знаходить нового чоловіка, нову роботу, соціалізується та вивчає мову, діти навчаються в іноземних школах та втрачають українську ідентичність. Все. Навіть якщо війна закінчиться, держава Україна втратила їх незворотньо.
показати весь коментар
06.06.2026 03:47 Відповісти
Ось що подумав,москалів то не будуть виганняти,які втекли наче як від *****.
показати весь коментар
05.06.2026 23:40 Відповісти
А для чого Європі такі "українці" як вони і ти? Звичайно, що європейці хочуть жити в шоколаді, а не годувати ухилянтів.
показати весь коментар
05.06.2026 23:50 Відповісти
Можна все, але поки потрібно ухилянтів в Україну повернути.
показати весь коментар
05.06.2026 23:57 Відповісти
Дикуни не розуміють однієї простої речі в ЄС закони вище всього іншого, включаючи міністра ливака зі Швеціи. Ну не змінюють у Європі закони щоранку під настрій зеленого царя, це тільки в Україні таке може бути Ще якийсь лівак-марксист з Швеции розповідатиме байки.😂
показати весь коментар
06.06.2026 00:28 Відповісти
Оце нормально ухилєсам жопи спалили.
Вони тут 5й рік смердять про те який в Україні концтабір, в Твіттері/Тредсі ця ж срань малює прапорці України поряд к КНДР (чиї солдати вбивали наших) і всіляко інакше демонструють свою нетрадиційну громадянську орієнтацію.
Аж тут раптом місце їх вологих мрій несподівано завдає такий підступний удар в псіну і прямим текстом каже - агов, півники, ви там нічого не переплутали? Ми не зобов'язані вас тут утримувати як інвалідів чи багатодітних! У вас є своя країна де мільйони людей живуть, працюють і воюють щодня. І якій ми допомагаємо зброєю і грошима на сотні мільярдів. Тож зібрали сраки в жменю і цурюк нах хаус!

Ну і що ви їм, ухилєси, скажете?))!Ви там *** з бугра, ви там ніхто. Коли вам про це писали ви тут сраку рвали про те як ви на одних трускавках там цілі статки маєте і всі права ваші захищені.
То де тепер ваші права, чумазі?))

Тарас Григорович написав для вас, ідіотів, безсмертні рядки про те що "в своїй хаті своя правда, своя сила й воля". А ви насрали в тій хаті і втікли до сусідів поки ваша горіла. І от тепер вас ті сусіди женуть копняками, а ви тут смішно хрюкаєте про якісь права у чужому домі.))

Заслужили повністю!
показати весь коментар
06.06.2026 01:43 Відповісти
а чого тільки для нових біженців? не дуже справедливо, не по європейськи, чи то в Європі така справедливість? Є там такі чрловіки і немало, що 4 роки сидять на соціалці в Німеччині, а є , що й цілими сім'ями. Крім того, є синки еліт, яких також повивозили заздалегідь. Бо якщо всі, то всі.
показати весь коментар
05.06.2026 23:42 Відповісти
Тут мова йде не про "диктаторські режими", а про боротьбу із зовнішнім ворогом у складі законних збройних сил країни, що по закону повинен робити кожен придатний до служби українець.
показати весь коментар
05.06.2026 23:52 Відповісти
Морскалі бомбили Сирію і ніхто нек відправляв назад.І взагалі немає різниці.Кожен має право на життя.А шведи скільки проти нацистів провоювали?
показати весь коментар
06.06.2026 00:02 Відповісти
Для нас надзвичайно важливо надати українцям захист, але водночас війну потрібно вести й виграти.

А мігрантів з інших країн, де також тривають війни, вони також будуть депортувати, щоб "вигравали війни"? Чи це стосується лише українців, які повинні воювати заради Європи?
показати весь коментар
05.06.2026 23:43 Відповісти
Ні, сонечко. Будуть ті, що залишились живі, і ті хто загинув.
показати весь коментар
06.06.2026 06:17 Відповісти
А чому саме чоловіки? Є там багато жіночок,які без дітей повиїждлали і сидять на соціалці.Можуть бути медикинями.
показати весь коментар
05.06.2026 23:45 Відповісти
Сторінка 3 з 4