9726 відвідувачів онлайн

Зеленський про ЛГБТ-спільноту: "Усі мають однакові права, попри упередження людей"

Президент Володимир Зеленський

Президент України Володимир Зеленський заявив, що необхідно відкрито говорити із суспільством щодо прав ЛГБТ-спільноти та для підвищення толерантності.

Про це він сказав під час презентації результатів державної ініціативи "Тисячовесна", цитує "Укрінформ", передає Цензор.НЕТ.

Культурний продукт для нормалізації ЛГБТ

Оборонець Маріуполя Олександр Деменко запитав у Зеленського, чи потрібні зараз культурні продукти для нормалізації ЛГБТ-спільноти в Україні, а також для підвищення толерантності та інклюзії серед населення.

"Я вважаю, що потрібно із суспільством про все відкрито говорити, і це абсолютно нормально. Ми всі з вами тут, ми захищаємо державу, ми однакові, і в нас однакові права, незважаючи на будь-які упередження, вибачте, людей із XV століття", — заявив Зеленський.

Діалог зі старшим поколінням

  • Президент також вважає, що відверто говорити про толерантність до ЛГБТ-спільноти потрібно не лише з дітьми, а й з дорослим поколінням.

"Я вважаю, що ми повинні розмовляти не тільки з нашими дітьми, бо діти у нас набагато крутіші, ніж наше (покоління – ред.)", - додав глава держави.

Топ коментарі
+31
Мають - тільки для чого ці права вип"ячувати?
показати весь коментар
11.06.2026 16:09 Відповісти
+23
Приходить син до батька і каже:
- Тату... я гей..
Тато спокийно його питає:
- Добре, у тебе є маєток в Буковелі?
- Ні, тату, нема, звісно.
- То може маєш дорогу машину і дачу під Києвом?
- Та де?
- То може хоча б однушку на троєшині?
- Немає.
- То ти, синку, не гей, а звичайнісінький пі*дор*с!
показати весь коментар
11.06.2026 16:13 Відповісти
+20
Бляха-муха, та вам, курвам що хтось забороняє трахати один одного в сраку? Ні ! ***** один одного аж поки з дупи дим не піде, але не треба лізти на очі та це пропагувати. Що ще треба суспільству зробити, щоб ви підари відчували себе комфортно? Може вам кожен українець має свічку потримати?
показати весь коментар
11.06.2026 16:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Мають - тільки для чого ці права вип"ячувати?
показати весь коментар
11.06.2026 16:09 Відповісти
Бо ще і садомазохізм у них присутній.
показати весь коментар
11.06.2026 16:10 Відповісти
Бо мораль, мова, культура, сім"я - це нудно і середньовічно. А от порно, травка, содомія і Какая разніца - круто і весело! Розвиток суспільства нліцо.
показати весь коментар
11.06.2026 16:15 Відповісти
порно, травка, содомія у Європі ці ціності самі цінні . амиж у Єврпу прагнимо то не мовинні цюго цуратися. бо не візьмуть!
показати весь коментар
11.06.2026 17:14 Відповісти
мова, віра, сім'я,захист держави не на часі для тих і для цього.
показати весь коментар
11.06.2026 17:22 Відповісти
Всі чули про стрілянини у американських школах. Так званий масшутінг. Звісно, ЗМІ замовчують правду, а вона в тому що стріляють дітей трансгендерні особини, яких, мабуть, ментально лікувати треба, а не калічити їхнє тіло. Майже всі транси страждають на глибоку депресію і медичні проблеми пов'язані з їхнім перевтіленням.
Цікава цепочка виходить. Спочатку права надаються жінкам і кольоровим, потім лгбт, вже починаються співчутливі дискусії про бідних пєдофілів- вони такими народились, нам треба прийняти. Потім завозяться представники інших рас і терористичних ідеологій, вороже налаштованих до місцевих. Потім поліція і влада прикриває злочини типу зарізав церемоніальним ножем чи намагався відрізати голову, вбив діда , двічі повертався щоб пограбувати і сфоткати його тіло, жодного співчуття чи допомоги- як каже суддя, ліберальна лесбійка,- поганий день у людини, він вільний. Ігноруються банди, які викрадають білих дівчат і передають гвалтівникам по всій країні.
Аби ви у пориві битві за своє життя щось расистське не сказонули, бо ж нападник мігрант може образитись. І не треба дуже захищатись, не треба рятувати когось, бо тоді вас першого і арештують.
Українці ! Ви ще таке хочете ? Вам війни мало і кацапів ?Зеленої банди ?
показати весь коментар
11.06.2026 19:03 Відповісти
// ЗМІ замовчують правду, а вона в тому що стріляють дітей трансгендерні особини,

Шо, в усіх випадках стрілянини ? Да ладна, не може бути.

https://galychyna.if.ua/analytic/epidemiya-masovih-rozstriliv-u-ssha-172-y-vipadok-z-pochatku-2026-roku/

... країна вже наближається до середньорічного показника масових перестрілок, який за останні п'ять років становить приблизно 340-380 випадків на рік. Навіть попри невелике зниження загальної кількості смертей від вогнепальної зброї в першому кварталі 2026 року (близько -4% порівняно з аналогічним періодом 2025-го), кількість інцидентів із множинними жертвами залишається стабільно загрозливою.

172 масових розстрілів за 159 днів 2026 р.~1,1 інцидент щодня

Після чергового розстрілу в соцмережах активізується дискусія про «хворих на психіку». Однак дослідження Стенфордського університету (2025) доводять: менш ніж 4% усіх актів масового насильства скоюють люди з діагностованими важкими психічними розладами. Переважна більшість стрільців - це особи, які не мали офіційного діагнозу, але мали доступ до напівавтоматичної зброї з великими магазинами. Кореляція між рівнем злочинності та бідністю чи соціальною ізоляцією є значно сильнішою, однак політики часто ігнорують складні причини, обираючи просте пояснення «злий одинак».
показати весь коментар
11.06.2026 19:25 Відповісти
Я вам про школи написала. Поза ними більшість злочинів у США на совісті чорношкірих, згідно статистики 13 % популяції вчиняє 90 % тяжких злочинів.
показати весь коментар
11.06.2026 19:29 Відповісти
Значить я так розумію і обов'язки.
показати весь коментар
11.06.2026 16:09 Відповісти
Еге ж ...
Менше з тим, один (одна) відома транс чесно ходив у ТЦК, навіть фото викладала. Але не мобілізували.
показати весь коментар
11.06.2026 19:08 Відповісти
Мабуть одиноко йому у бункері, мабкть тужить за дЕрьмаком.
показати весь коментар
11.06.2026 16:09 Відповісти
там вже фаворит Литвин вже є.
показати весь коментар
11.06.2026 17:24 Відповісти
На молодь як майбутній електорат надії мало, почав залицяння до лгбт 😸
показати весь коментар
11.06.2026 16:10 Відповісти
це він для того щоб його 3.14расом не обзивали...
показати весь коментар
11.06.2026 16:10 Відповісти
Щоб АКТИВНО НАЗИВАЛИ.
показати весь коментар
11.06.2026 17:11 Відповісти
То він лідор,чи толерантний 3.14дор?
показати весь коментар
11.06.2026 17:49 Відповісти
"Ми всі з вами тут, ми захищаємо державу, ми однакові, і в нас однакові права" - взагалі дотепно)
показати весь коментар
11.06.2026 16:12 Відповісти
Ну тепер Закон про Антиелгебетеїзм.
показати весь коментар
11.06.2026 16:12 Відповісти
і 10 років тюрми хто проти голубців
показати весь коментар
11.06.2026 17:25 Відповісти
Приходить син до батька і каже:
- Тату... я гей..
Тато спокийно його питає:
- Добре, у тебе є маєток в Буковелі?
- Ні, тату, нема, звісно.
- То може маєш дорогу машину і дачу під Києвом?
- Та де?
- То може хоча б однушку на троєшині?
- Немає.
- То ти, синку, не гей, а звичайнісінький пі*дор*с!
показати весь коментар
11.06.2026 16:13 Відповісти
Окрім правових норм в державі діють і моральні в суспільстві, які в Україні базуються на християнських цінностях.
Якщо ці норми входять у дисонанс одні з одними, виникає суспільна напруга і корозія влади на рівні з її некомпетентністю і корупцією.
показати весь коментар
11.06.2026 16:15 Відповісти
А більше нічого в нас з християнськими ціно тями не базується ? Скажіть будь ласка , а в нас християни тількі на кацапії , в нас та Білорусі ? Чи може ще десь є ?
показати весь коментар
11.06.2026 16:21 Відповісти
Назвіть хоч одну християнську спільноту, (наголошую - не просто "спільноту людей, окремі члени якої сповідують християнство", а саме "християнську"), яка визнає одностатевість сексуальних стосунків...
показати весь коментар
11.06.2026 17:13 Відповісти
Чому хтось винен давати цьому оцінку ? Чому когось повинно турбувати - хто де і с ким ? Чому б всім не жити своїм власним життям? Досить бути совками кацапсячими
показати весь коментар
11.06.2026 19:59 Відповісти
Я задав КОНКРЕТНЕ питання, а не запрошував до пустопорожнього балабольства...
показати весь коментар
11.06.2026 20:13 Відповісти
мораль чудово існує поза релігією.
а релігія не є першоджерелом моралі.
показати весь коментар
11.06.2026 16:24 Відповісти
💯
показати весь коментар
11.06.2026 17:33 Відповісти
Яка мораль ? Нещодавно бачила відео з індіанкою, яка повела репортера до могил своїх народжених дітей, яких вона закопала, бо то були непотрібні їй дівчатка. А вони з чоловіком сина хотіли. 8 могил.
Наше законодавство побудоване на християнстві. Саме тому певні представники народів хочуть жити у наших суспільствах, інші рівняються на нас. Давайте все спаскудимо. Щоб стало як у всіх.
показати весь коментар
11.06.2026 19:08 Відповісти
Пані, у нас світська держава.
показати весь коментар
11.06.2026 19:14 Відповісти
Побудована на Християнстві, як і весь західний світ. У нас навіть нова ера , в якій ви живете, починається від Різдва Христового.
показати весь коментар
11.06.2026 19:24 Відповісти
Нова ера починається з РХ бо так було легше зпертися хоч на якусь дату.

Якщо повернутися сьогодні до літочисленням за старовинним Візантійським календарем, то шляхом нескладних арифметичних дій, можна обчислити по ньому нинішню дату. Виходить 7520 рік від створення світу
показати весь коментар
11.06.2026 19:28 Відповісти
Ніхто не знає скільки років світові. Чим же не влаштовувала їх поточна дата, що вони заснували нову еру ? Мабуть сталось щось надзвичайне. Бо ж ще 10 років до того жили і сильно не переймались
показати весь коментар
11.06.2026 19:31 Відповісти
Хронологія стародавньої та середньовічної історії в тому вигляді, в якому вона існує сьогодні, була створена лише в XVI - XVII ст. н.е. західноєвропейським хронологом Йосипом Скалигером і католицьким ченцем Діонісієм Петавіусом.

До цього ніхто не ділив хронологію на нашу еру і до нашої ери і нічого не знав ні про яку античності. Вона виникла лише в 17 столітті, коли Скалигер і Петавіусу привели хронологічний розкид дат до спільного знаменника.

До них єдиної шкали відліку років і уніфікації ер не було. Вони вперше, як вони вважали, привели в порядок хаос датувань, який існував до них і, в міру свого розуміння, вони вирахували дати основних подій сивої давнини.

https://varta.com.ua/news/ukraine/1213027
показати весь коментар
11.06.2026 20:23 Відповісти
Ви вкрали 1000 років у нашої ери. Перечитайте інші джерела. Якраз в Європі встановилось Християнство і почались зміни.
показати весь коментар
11.06.2026 20:30 Відповісти
проблемацього ЛГ*Т контингенту навіть не у релігійному консонанті, і навіть не у публічних парадах а у тому, що їм усе мало, мало і мало. Спочатку їм треба парад. Потім - змусити інших стати такими ж. Змусити у макдональдсах, на святкових заходах, у школах і навіть церквах вивішувати їхні кольорові ганчірки. Потім змусити вносити зміни про "різноманіття", щоб на усіх сайтах було купа вибору придуманих гендерів окрім справжніх. А найгірше те, що у випадку об"єктивної відмови, скажімо, взяти на роботу - вони радо затягають по судам, прикраваючи свою позицію буцім-то "гендерною упередженістю". Для них це - давно не про права та утиски - це легалізований спосіб внаглу буром лізти вперед без вазелину, на будь-яке об"єктивне зауваження чи вимогу , волаючи "ти ущімляєш моі права, патамушта я ***й".
показати весь коментар
11.06.2026 16:34 Відповісти
Вони затр***ють всю країну собою і своїми вибриками.
Вважаю що у нас і так всі рівні. Ну більшість. А ці просто хочуть виділитись, хочуть хайпонути.
Скоро будуть лізти у всі щілини вчити інших як жити. Хто вони такі ? Не можуть самі до тями прийти.
показати весь коментар
11.06.2026 19:10 Відповісти
В бибилии есть инцест,ЛГБТ,жестокое убийство детей,геноцид и ещё много прелестей и традиционных ценностей болотных *********. Так что не стоит христианство особо морализировать.
показати весь коментар
11.06.2026 16:40 Відповісти
💯 В усі часи віруючі вбивали невіруючих а не навпаки...
показати весь коментар
11.06.2026 16:55 Відповісти
Неправильно... "Віруючі одних поглядів", убивали "віруючих інших поглядів", відмовляючи своїм противникам у праві вірить у щось інше...
показати весь коментар
11.06.2026 17:27 Відповісти
В ім'я Господа вирізались цілі народи.... Щось я не пам'ятаю, щоб атеїсти так само винищували віруючих.... Заздалегідь вибачаюсь, якщо я не правий...
показати весь коментар
11.06.2026 17:44 Відповісти
Згоден... Більше того - "вирізалися" не тільки цілі народи, які вірили в ІНШОГО Бога. Вирізалися й народи, які вірили в одного й того самого Бога - тільки по-різному... Наприклад, шиїти, з суннітами, католики, православні та протестанти... "Старообрядці", з "ніконіанами"... І так далі...А атеїсти не знищували віруючих, по простій причині - вони не були об'єднані в одну спільноту. Вони просто не визнавали релігії, як такої, і їм не треба було "захищать свої погляди", чи нав'язувать їх, іншим...
показати весь коментар
11.06.2026 17:53 Відповісти
Виходить що релігія це зло?
показати весь коментар
11.06.2026 18:02 Відповісти
НУ, як тобі сказать... Релігія (будь-яка) - це своєрідне відображення моралі тієї, чи іншої, людської спільноти... Така собі "проекція суспільного життя, перенесена в психологічну сферу". Більшість людей у релігії шукає підтвердження "правильності" своєї поведінки, та виправдання свїх дій. При цьому ці люди спираються на релігійні заповіді. Таким чином, вони знімають з себе частину відповідальності за власні дії, посилаючись на "божі заповіді", встановлені "кимось іншим"... Більшість лозунгів , на які спиралися в так званих "релігійних війнах" - "В ім'я Господа!", чи "Так хоче бог!", хоча, насправді, люди, просто, хотіли відібрать у сусіда- "невірного", його матеріальні цінності...
показати весь коментар
11.06.2026 18:24 Відповісти
це які атеїсти, совєцкіє, ті що хліб відбирали в 1933-му ?

так, за християнами водилися гріхи, одне вбивство Іпатії (перша відома в історія математикиня) чого варте, але атеїсти в цьому сенсі аж ніяк не ліпші
показати весь коментар
11.06.2026 18:27 Відповісти
А хто тобі сказав, що "савецкие" були атеїстами? Багато релігієзнавців схильні до думки , що "комунізм" - теж має в собі фундаментальні ознаки РЕЛІЇІЇ...
показати весь коментар
11.06.2026 18:38 Відповісти
ну хто тоді "справжні атеїсти" ? чи це спільнота, чи окремі люди які вірять в те що Бога нема, хоч не можуть пояснити як ДНК виробляє гени, і чому мавпи досі не перетворилися на людей (або навпаки !), за мільйони-то років еволюції ?

он, Максвел створив ******* електродинаміку а Гейзенберг ******* квантову фізику, і обидва були віруючими - чому атеїсти користуються плодами труда віруючих і не бойкотують їх ?
показати весь коментар
11.06.2026 18:47 Відповісти
Немає "спільноти атеїстів"... Їм "спільнота", просто не потрібна...
І не треба плутать "релігійність" з розвитком наукового прогресу... Це різні області існування людства...
показати весь коментар
11.06.2026 18:56 Відповісти
можна сказати й так: "науковий прогрес це пізнання того що створив Бог"
показати весь коментар
11.06.2026 19:10 Відповісти
Ну, тоді, спираючись на науковий прогрес, доведи існування Бога...
показати весь коментар
11.06.2026 19:12 Відповісти
чому ти вважаєш що все в житті має бути непротиречивим, або чорне або біле, або Бог є або його нема ?

у Бога теж були помилки і невдачі, цьому безліч свідоцтв, кожен хто щось робить помиляється інколи

ну от як на Землі з'явилося повітря ? на інших планетах його нема
показати весь коментар
11.06.2026 19:26 Відповісти
Без претензій ...
"Якщо людина не хоче (не може, не вміє) думати, аналізувати, приймати рішення і нести відповідальність, то вона ВІРИТЬ.
показати весь коментар
11.06.2026 19:34 Відповісти
це теж міф, або статистика (що часто одне й те саме)

є багато людей які вміють і критично мислити, і не пасуть задніх а навчаються і діють - і вірують в Бога

атеїсти не можуть пояснити безліч речей - але вони вірять що колись зможуть

чомусь тільки це колись відсувається все далі і далі
показати весь коментар
11.06.2026 20:01 Відповісти
Мабуть так.

Це як ******* фізики, які кажуть "Всесвіт". Але, виявляється, вони мають на увазі Всесвіт, який можуть спостерігати.
показати весь коментар
11.06.2026 20:26 Відповісти
та да, слухав колись одного російського астрофізика, не пам'ятаю прізвища але порядна людина - він сказав, для того щоб створити один грам антиматерії потрібна буде вся енергія всіх електростанцій Землі, ну тобто такий двигун ми ніколи не створимо

якщо тільки іноплатеняни не продадуть нам цей грам за гуртовими цінами (якщо в їхній симметрії права хіральність, а не ліва як у нас)
показати весь коментар
11.06.2026 20:32 Відповісти
Цікаво ще подивитись на молекулярну будова одноклітинних, особливо дивує джгутик бактерії і його кріплення. Чітко видно механіку- ротор, статер і інші причандали як у наших механізмів з металу. А це молекули. Ще цікаве око. Воно не може еволюціонувати і виникнути саме по собі без заданої інформації. Як ми знаємо, інформація є свідченням розуму. А він проявляється скрізь.
показати весь коментар
11.06.2026 20:38 Відповісти
У нас будова ока неправильна - там де входять нерви, коло-пустота. Формально, ми бачимо темну пляму посередині. Щоб цього не було, мозок, виявляється, виправляє реальність, дораховує малюнок.
Правильно око у восьминогів.
показати весь коментар
11.06.2026 21:58 Відповісти
Ой, ну про атеїстів ви не праві зовсім. Якраз наймасовіші страти і вбивства народів вчинили саме атеїсти. Комунізм і в меншій мірі нацизм. Десятки мільйонів жертв за кілька десятиліть.
показати весь коментар
11.06.2026 19:12 Відповісти
Доведіть, що вони - "атеїсти"...
показати весь коментар
11.06.2026 19:17 Відповісти
А хто ж ? Вони самі себе так називали і заборонили Бога.
показати весь коментар
11.06.2026 19:23 Відповісти
Приблизно так. Але вони не могли заборонити Бога. Вони забороняли вірування і практики. Тобто, свободу вірування забороняли.

але це риторика, не суттєво
показати весь коментар
11.06.2026 19:36 Відповісти
Вбивча риторика. Звісно Богу на ті закони байдуже, але людей винищували активненько. І робив це атеїстично налаштований персонаж.
показати весь коментар
11.06.2026 20:35 Відповісти
хм ... То хто водив руками кривавих атеїстів ?? Бох ??
показати весь коментар
11.06.2026 21:51 Відповісти
Не розумію- це хибне питання, чи зибні висновки .
показати весь коментар
11.06.2026 22:42 Відповісти
Наймасовіші - то дещо перебільшення, точно не відомо.
У сенсі співвідношення втрат до загальної кількості наявного.
показати весь коментар
11.06.2026 19:39 Відповісти
Ну як же не відомо. Колись і людей на землі стільки не було, скільки загубили одні комуністи.. Одна рашка знищила 40 мільойнів. Китай ще більше. Своїх же.
показати весь коментар
11.06.2026 19:41 Відповісти
Пропоную не вигадувати і себе не відбілювати. 40 млн угробила комуністична влада.
Влада "більшовиків" і Радянський Союз.

Я писав про співвідношення. Бо 1 млрд був у 1865 р. А зараз вже 8,5 млрд.
показати весь коментар
11.06.2026 20:28 Відповісти
Яким чином ви спростували мої слова ? Я не вказувала на кількість людей на землі століття тому.
показати весь коментар
11.06.2026 20:33 Відповісти
Ksenia VB

Ой, ну про атеїстів ви не праві зовсім. Якраз наймасовіші страти і вбивства народів вчинили саме атеїсти. Комунізм і в меншій мірі нацизм. Десятки мільйонів жертв за кілька десятиліть.

11.06.2026 19:12

Так, цифр там немає.
показати весь коментар
11.06.2026 21:53 Відповісти
А що там неправильно? Зменшені цифри?
показати весь коментар
11.06.2026 22:40 Відповісти
Ну не скажіть, а як те, що за роки антирелігійної кампанії радянська влада - влада атеїстів, тобто невіруючих вбила або репресувала десятки тисяч священнослужителів і зруйнувала тисячі храмів. Точної статистики немає, оскільки каральні органи часто фальсифікували справи, проте масштаби антицерковного терору в СРСР були катастрофічними.
До початку масових репресій на території ******** України та всього СРСР діяли десятки тисяч культових споруд, а вже до 1947 року в країні залишалося менше ніж 20 тисяч церков. Тисячі історичних, архітектурних та релігійних пам'яток було підірвано, перетворено на склади чи клуби, або розібрано на будівельні матеріали.
Духовенство всіх конфесій (православні, греко-католики, римо-католики та ін.) масово відправляли до концтаборів ГУЛАГу або розстрілювали. Тотальні "чистки" відбувалися під час «Великого терору» 1937-1938 років.
показати весь коментар
11.06.2026 17:42 Відповісти
Тут треба дуже обережно підходить до цього...
По-перше, Біблія - це одна з версій Тори, канонізована єретичною сектою, яка зараз іменується "християнством". Тобто, це таке своєрідне "запозичення " з юдаїзму...
По-друге, Тора писалася на "зламі культур" - не тільки зміни релігії (перехід від "багатобожжя", до "монотеїзму"), але й переходу від кочового, скотарського, до осідлого, землеробського способу життя... Тому мораль людська, в той період, сильно трансформувалася... Це все відображалося у релігійних текстах... Наприклад, знамениті "10 заповідей", у первинному варіанті, кардинально відрізнялися від ********...
Тому те, що колись вважалося "моральним", у інші часи проголошувалось "аморальним"...
показати весь коментар
11.06.2026 17:25 Відповісти
Новий Завіт взагалі не є частиною Тори. А твердження, що християнство "запозичило" - це як сказати, що буддизм просто "запозичив" індуїзм. Так не працює. Бо усе звідкись шось запозичує. Іслам запозичив, іудаїзм та й християнство зрештою низку ідей монотеїзму пекла і рая у певній мірі запозичили з Зороастрізму...
"Єретична секта" - це риторичний прийом, а не аналітичне твердження. З точки зору юдаїзму - можливо. Хоча і юдаїзм сам по собі погряз у різних родах сект та відступництва, як інституція - морально деградував і тому нове вчення - було не про закон, а про свободу .
"10 заповідей у первинному варіанті кардинально відрізнялися" - галімий чос. там у второзаконні невеликі і непринципові зміни.
Лоховські у тебе аргументи. Ніяк не ліпляться до дискусії .
показати весь коментар
11.06.2026 17:58 Відповісти
Ти погано вивчав релігієзнавство...
Тора - це перші п'ять книг єврейської Біблії (Закон Мойсея). Біблія ж - це велика збірка текстів, що включає як ці п'ять книг (як частину Старого Заповіту), так і багато інших, а також Новий Заповіт у християн. [https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%BE%D1%80%D0%B0 1, https://russia-israel.com/blog/iudaizm-tora-i-evrejskaya-bibliya-chto-eto-i-v-chem-razlichiya.html 2, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%8F 3, https://esu.com.ua/article-39828 4]
Основна різниця полягає в наступному:
Структура:Тора - це звід із 5 книг (Буття, Вихід, Левит, Числа, Второзаконня).Біблія (у християнстві) - складається зі Старого Заповіту (охоплює єврейські священні тексти, або Танах) та Нового Заповіту, який розповідає про життя та вчення Ісуса Христа. [https://russia-israel.com/blog/iudaizm-tora-i-evrejskaya-bibliya-chto-eto-i-v-chem-razlichiya.html 1, https://vue.gov.ua/%D0%A2%D0%BE%D1%80%D0%B0 2, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%85 3, https://esu.com.ua/article-39828 4, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%8F 5]

Первинний варіант 10 заповідей (Декалогу) записаний у Торі у двох автентичних версіях: у книзі Вихід (Шмот) та Повторення Закону (Дварім). Їх єврейський оригінал називається «Асерет ѓа-Дібрot» (Десять проголошень). На скрижалях вони були висічені у формі 10 чітких тверджень. [https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%81%D1%8F%D1%82%D1%8C_%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9 1, http://www.god.in.ua/?page_id=6917 2, https://toldot.com/10Zapovedei.html 3]
Традиційний текст у хронологічному порядку: [http://www.god.in.ua/?page_id=6917 1]
Я Господь, Бог твій, що вивів тебе з єгипетського краю, з дому рабства.Нехай не буде в тебе інших богів.Не роби собі кумира й жодного зображення того, що на небі вгорі, і що на землі долі.Не вимовляй імені Господа, Бога твого, марно.Пам'ятай день суботній, щоб святити його.Шануй батька твого та матір твою.Не вбивай.Не чини перелюбу.Не кради.Не свідчи неправдиво на ближнього твого.Не жадай [дому ближнього твого, дружини, поля, раба чи всього, що належить ближньому твоєму]
Біблія.

Я - Господь, Бог твій.
Нехай не буде в тебе інших богів, окрім Мене.Не взивай намарно імені Господа, Бога твого.Пам'ятай день святий святкувати.Шануй батька твого і матір твою.Не вбивай.Не чужолож.Не кради.Не свідчи неправдиво на ближнього твого.Не пожадай жінки ближнього твого.Не пожадай нічого того, що є власністю ближнього твого.
І останнє - "зороастризм " (вогнепоклонство), визнає "свободу вибору людини", та пропагує ДУАЛІЗМ... На відміну від християнства, Ахурамазда (бог світла), протистоїть Айхроманью, (богу пітьми). В зороастризмі вони рівноправні, і лише воля людини, її вибір, є основоположним у цьому протистоянні. Але в християнстві немає такого протистояння між Госполом і Сатаною... Він виступає таким собі "дрібним паскудником", що просто шкодить Богу. І Воля Господа є "керівною та направляючою силою", для християнина. "Дуалізмом" там і не пахне...
показати весь коментар
11.06.2026 18:13 Відповісти
Ти пишеш - "По-перше, Біблія - це одна з версій Тори" . А у наступному пості пишеш - "Біблія ж - це велика збірка текстів, що включає як ці п'ять книг (як частину Старого Заповіту), так і багато інших, а також Новий Заповіт у християн." . То біблія - все ж таки збірка , а не версія тори.
показати весь коментар
11.06.2026 18:39 Відповісти
Ти "доколупуєшся" до "несуттєвого"... Я пишу про ОСНОВУ. А це - "П'ятикнижжя". У юдеїв, до нього, у різних версіях, додається теж значна кількість релігійних текстів. Але ОСНОВА - ОДНА...
показати весь коментар
11.06.2026 18:49 Відповісти
Версії не різні. Різні переклади. Але суть у всіх одна, сенс не змінний, бо іншого і не може бути.
А знаєте в чому відмінність християнства і інших релігій ? Всі релігії максимум обіцяють зробити з поганої людини хорошу, а християнство обіцяє зробити з мертвої людини живу. І світотворення максимально реалістично описане саме в Старому Заповіті. Біг бенг, тільки на кнопку натиснув Творець.
показати весь коментар
11.06.2026 19:46 Відповісти
ми всі однакові і мати однакові права - це зовсім не однаково. Хоча можливо це обмовка по Фрейду, тоді єдине питання - хто такі "ми"?
показати весь коментар
11.06.2026 16:16 Відповісти
мо його плем.я? , яке "тримає світ"
показати весь коментар
11.06.2026 16:28 Відповісти
У нього проблеми з формулюваннями. Давно помічено. Зе* інтелектуалом ніколи не був.
Це з треба ... як нашій країні поталанило.
показати весь коментар
11.06.2026 20:32 Відповісти
Каже мандрівник по світу, людям яких зачинили
показати весь коментар
11.06.2026 16:17 Відповісти
В Америці народ вже давно відкрито висміює пропаганду содомії, вокізм, фемнізм нудизм-мазохізм та інші збочення.
показати весь коментар
11.06.2026 16:21 Відповісти
"мага" шолє?😁😁😁
показати весь коментар
11.06.2026 17:00 Відповісти
але в Італії таким заборонили брати чи виховувати дітей ...Як дорослі люди виправдовують свої забаганки ,то то таке , але дітей треба захищати від зламаного у головах світу , чи за зради своєї натури перед світом ... діти у цюму не винні !!!
показати весь коментар
11.06.2026 16:21 Відповісти
Ми всі президенти вже було, тепер ми всі лгбт мабуть, ішак знатно дунув
показати весь коментар
11.06.2026 16:23 Відповісти
Колись, м'яко кажучи, не схвалював одностатеві стосунки. Проте з часом усвідомив, що не маю ніякого права забороняти і вказувати іншим, що їм робити, кого любити і т.д. Якщо це двоє дорослих людей і немає примусу, то будь ласка. Хто я такий, щоб комусь щось забороняти.
Мені випячування таких стосунків теж не до вподоби. Скажімо, коли хлопець цілує дівчину, то наче все нормально, а коли хлопець хлопця, то вже якось недуже. Але бути толерантним - це не означає схвалювати такі стосунки, а означає допускати їх прийнятність.

У мене двоє дітей. Якщо хтось із них колись скаже мені, що він має нетрадиційну орієнтацію, то я не буду в захваті, але прийму це. Чим би діти не гралися... як то кажуть)
показати весь коментар
11.06.2026 16:24 Відповісти
воно, звісно, так. Хоча навіть гидко думати про те, яким чином вони справляють свої високі почуття. Але дійсно - то справа двох дорослих бородатих дядьок, так би мовити. Та проблема у іншому - а саме у тому, що їм усе мало, мало і мало. Спочатку їм треба парад. Потім - змусити інших стати такимиж. Змусити у макдональдсах, на святкових заходах, у школах і навіть церквах вивішувати їхні кольорові ганчірки. Потім змусити вносити зміни про "різноманіття", щоб на усіх сайтах було купа вибору придуманих гендерів окрім справжніх. А найгірше те, що у випадку об"єктивної відмови, скажімо, взяти на роботу - вони радо затягають по судам, прикраваючи свою позицію буцім-то "гендерною упередженістю". Для них це - давно не про права та утиски - це легалізований спосіб внаглу буром лізти вперед без вазелину, на будь-яке об"єктивне зауваження чи вимогу , волаючи "ти ущімляєш моі права, патамушта я ***й".
показати весь коментар
11.06.2026 16:37 Відповісти
Бляха-муха, та вам, курвам що хтось забороняє трахати один одного в сраку? Ні ! ***** один одного аж поки з дупи дим не піде, але не треба лізти на очі та це пропагувати. Що ще треба суспільству зробити, щоб ви підари відчували себе комфортно? Може вам кожен українець має свічку потримати?
показати весь коментар
11.06.2026 16:25 Відповісти
гарно написали
показати весь коментар
11.06.2026 17:28 Відповісти
у давнину це не афішували , тут у Німеччині дійшло до того ,шо вони навіть забувають з відки вилізли , шо дякуючі їх мамам ,вони живуть і мають вибір...І ще натурали в Німеччині ,мають менш захищенність ніж ЛГБТ, а тому шо таким суспільством легше керувати ,та тримати за кольй* ні ...
показати весь коментар
11.06.2026 16:27 Відповісти
Усі ці спільноти нічого спільного з єдністю не мають, нам потрібна єдність і спільнота у нас одна - Українці. У нас немає в законодавстві законів які виділяли б ЛГБТ, тому незрозуміло в чому проблема і чому до них хтось має якось ствитися по особливому?
показати весь коментар
11.06.2026 16:28 Відповісти
А для чого ці питання піднімати ? підори чого ви добиваєтесь ? Їбетесь десь в кущах в сраку чи в рот по кутках так і грайтесь , нормальні люди не виставляють свої відео на загальний погляд .
показати весь коментар
11.06.2026 16:30 Відповісти
права то однакові.., але є одне але, потрібна заборона реклами на збочення..
показати весь коментар
11.06.2026 16:30 Відповісти
Щодо підвищення толерантності до зоофілів, нічого не казав? Дивно, бо це вже дискримінація і треба відкрито говорити із суспільством щодо цього ліберально-ліричного явища.
показати весь коментар
11.06.2026 16:33 Відповісти
Там інша ситуація - то гвалтівники, до них треба застосовувати карний кодекс.
показати весь коментар
11.06.2026 17:27 Відповісти
Гвалтівники? Треба юридично довести, що вівці це не подобається.
показати весь коментар
11.06.2026 17:28 Відповісти
Вівця згоди не давала, значить гвалтівники
показати весь коментар
11.06.2026 17:58 Відповісти
Сторінка 1 з 2