9225 відвідувачів онлайн

ТЦК на Прикарпатті затримали батька вісьмох дітей, який не оформив відстрочку від мобілізації

тцк

В Івано-Франківській області військовослужбовці ТЦК на чотири години затримали батька-вихователя дитячого будинку сімейного типу з Донеччини, який виховує вісьмох дітей-сиріт. Згодом чоловік пройшов ВЛК та отримав можливість оформити законну відстрочку, яка не була зафіксована вчасно.

Про це повідомив уповноважений ВРУ з прав людини Дмитро Лубінець, інформує Цензор.НЕТ.

Інцидент з ТЦК: затримання вихователя

Офіс омбудсмена отримав інформацію про подію, що сталася з багатодітним батьком-вихователем дитячого будинку сімейного типу, який разом із родиною приїхав до Івано-Франківщини з прифронтової Донеччини. Чоловік та його дружина спільно виховують вісьмох дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Під час перебування всієї великої родини на оздоровленні в Івано-Франківській області, чоловіка раптово затримали на вулиці та примусово доставили до місцевого районного ТЦК та СП, де утримували близько чотирьох годин.

"Ми з’ясували: українець має законне право на відстрочку, однак вчасно її не оформив і не пройшов військово-лікарську комісію (ВЛК). Після мого втручання в ситуацію чоловік пройшов ВЛК та отримав можливість оформити відстрочку через ЦНАП відповідно до вимог чинного законодавства", — повідомив Лубінець.

Відстрочку треба фіксувати самостійно

Зважаючи на цей випадок, омбудсмен звернувся із закликом до всіх категорій громадян, які мають підстави для звільнення від призову за сімейними обставинами: опікунів, піклувальників, прийомних батьків, патронатних вихователів та батьків-вихователів, на утриманні яких перебувають діти-сироти або діти, позбавлені батьківського піклування до 18 років.

Лубінець наголосив, що держава не надає звільнення від мобілізації автоматично за фактом наявності документів про опіку. Громадяни зобов'язані самостійно і завчасно ініціювати цей процес одним із доступних способів:

  • Через територіальні центри комплектування (ТЦК та СП);

  • Через Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП);

  • За допомогою електронних інструментів у застосунку "Резерв+".

Вимога припинити "бусифікацію"

Водночас Лубінець наголосив, що провина за подібні інциденти лежить не лише на правовій необізнаності громадян, а й на самих представниках мобілізаційних органів, які продовжують практикувати затримання.

"Такі історії знову і знову піднімають питання необхідності системної реформи підходів до мобілізаційних процедур та недопущення ситуацій, коли люди з законним правом на відстрочку змушені це право додатково доводити на місці. Або коли трапляються системні випадки бусифікації. Важливо вдосконалювати підходи до мобілізаційних процедур. Наше завдання — не лише реагувати на конкретні випадки, а й запобігати виникненню подібних ситуацій у майбутньому", - резюмував омбудсмен.

Топ коментарі
+18
Кріпак ходив по панським угіддям без відпускної грамоти, гайдуки були тут як тут.
показати весь коментар
16.06.2026 17:54 Відповісти
+12
Так а що, власне, не так у конкретному випадку? 8 дітей є? Є! Законний опікун? Законний! Людина повинна мати право скористатися своїм законним правом на відстрочку...
показати весь коментар
16.06.2026 17:57 Відповісти
+10
Панас несе понос. Бо статті він не читає
показати весь коментар
16.06.2026 18:02 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Ще у радянськи часи , на Комісії з питань приписки, ликаp спитав мене (та й всiх iнших хлопцiв так само опитував) , - ти хочєшь защiщать родєну? Я сказав нi, не хочу! Але вiн мабуть був дядько добрий, каже - синок, из моєго кабинєта двє двєри, одна в армiю, другая в псiхбольнiцу. Подумай єщє раз и отвєть правильно!
показати весь коментар
17.06.2026 01:07 Відповісти
А що, ти вже став перейматися, що Лубінець викреслить тебе з посалди " первой жє..и" , зніме бронь і полетиш ти білим лебідем у війська?
показати весь коментар
17.06.2026 01:06 Відповісти
Звісно що ухилянти. Такіж як ти і Лубінець. І від вашого Подляка і від Зеленьського горя для України і її обороноздатності навіть більше ніж від безпосередньо від тебе і Лубінця. Але свій вклад у зниження обороздатності країни ти і Лубінець вносите. За що і відповідати будете.
показати весь коментар
17.06.2026 01:00 Відповісти
Подоляк - ухилянт ?

Квартал 95- ухилянти ?
показати весь коментар
17.06.2026 00:44 Відповісти
тобі за кількість знаків платять ?
показати весь коментар
17.06.2026 00:42 Відповісти
магнезія
показати весь коментар
17.06.2026 00:40 Відповісти
Забовтати роботу Лубінця на агресора не вдасться. Або ви з Лубінцем собою компенсуєте нестачу на фронті тих ухилянтів, що ваша контора одмазала, або після зміни влади будуть вас судити як посібників окупантів.
показати весь коментар
17.06.2026 00:38 Відповісти
Не бреши, посіпака Лубінця
Рєшєтілова- це взагалі посада від Зеленьського, абсолютно безправна, на відміну від Уповноваженого Верховної Ради України з Прав Людини. Правда Лубінець поклав на свої обов'язки і вирішив, що для хайпу буде для нього кориснішим займатися захистом ухилянтів, за рахунок зниження обороноздатності України.
показати весь коментар
17.06.2026 00:34 Відповісти
і холодильник не працює, щоб білизна була попрасована
показати весь коментар
16.06.2026 23:17 Відповісти
ну тебе реально десь за яйця взяли, бо сказати, що Лубінець - начальник Решетілової - то вже повна подоляцькість )))
показати весь коментар
16.06.2026 23:15 Відповісти
Наталья Истомина

Не перекручуй.
Уповноважений з прав Людини( парламентський обмбудсмен) призначається Парламентом і МАЄ НАЙВИЩИЙ МАНДАТ із захисту прав ВСІХ громадян в Країні.
А якщо у Лубінця громадян України, що захищають країну не вважають за Повноцінних Громадян, а якимось другим сортом," нєхай там Рєшєтвлова єтіх ваяк захіщаєть.., нам надо ухілятвов бєрєчь..", то навіщо Україні потрібен Лубінець і його свора?
Двідка
Так, захист прав військовослужбовців входить до прямих обов'язків Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Дмитра Лубінця. З початку повномасштабної війни це один із головних напрямків його роботи, проте інституція більше зосереджена на системних порушеннях і взаємодії з держорганами. [https://mof.gov.ua/uk/commissioner_of_the_verkhovna_rada_of_ukraine_on_human_rights-682 1, https://parlament.org.ua/analytics/ofis-vijskovogo-ombudsmana/ 2, https://www.ukrinform.ua/rubric-society/4010680-lubinec-vijskovij-ombudsman-ne-dubluvatime-funkcii-upovnovazenogo-z-prav-ludini.html 3]
От і вся петрушка.
Не вважає Лубінець своїм приорітетом захист тих людей що захищають Україну і спину твою і Лубінця.

показати весь коментар
показати весь коментар
16.06.2026 23:10 Відповісти
А може де..іл не знає відповідей на такі прості запитання? Або знає, і розуміє, що Лубінець прямо працює виключно тільки на свій рейтинг, не бажає захищати права військових на фронті, і прямо працює на зниження обороноздатності України, зриваючи мобілізацію, чим зриває можливості ротацій на фронті.
показати весь коментар
16.06.2026 23:08 Відповісти
Не перекручуй.
Уповноважений з прав Людини( парламентський обмбудсмен) призначається Парламентом і МАЄ НАЙВИЩИЙ МАНДАТ із захисту прав ВСІХ громадян в Країні.
А якщо у Лубінця громадян України, що захищають країну не вважають за Повноцінних Громадян, а якимось другим сортом," нєхай там Рєшєтвлова єтіх ваяк захіщаєть.., нам надо ухілятвов бєрєчь..", то навіщо Україні потрібен Лубінець і його свора?
Двідка
Так, захист прав військовослужбовців входить до прямих обов'язків Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Дмитра Лубінця. З початку повномасштабної війни це один із головних напрямків його роботи, проте інституція більше зосереджена на системних порушеннях і взаємодії з держорганами. [https://mof.gov.ua/uk/commissioner_of_the_verkhovna_rada_of_ukraine_on_human_rights-682 1, https://parlament.org.ua/analytics/ofis-vijskovogo-ombudsmana/ 2, https://www.ukrinform.ua/rubric-society/4010680-lubinec-vijskovij-ombudsman-ne-dubluvatime-funkcii-upovnovazenogo-z-prav-ludini.html 3]
От і вся петрушка.
Не вважає Лубінець своїм приорітетом захист тих людей що захищають Україну і спину твою і Лубінця.
показати весь коментар
16.06.2026 23:04 Відповісти
бо права військових захищає Ольга Решетилова - військовий обмудсман
показати весь коментар
16.06.2026 22:55 Відповісти
чому холодильник не прасує білизну ?

тому що білизну прасує праска.

і тільки дебіл задає такі питання.
показати весь коментар
16.06.2026 22:53 Відповісти
бо права військових захищає Ольга Решетилова - військовий обмудсман
показати весь коментар
16.06.2026 22:51 Відповісти
Так є пряма відповідь, яка невідома дебілам або тим, які з себе тут на публіку зображають дебілів.

Відповідь проста - Лубінець не захищає права військових на фронті, бо права військових на фронті має захищати Ольга Решетилова ( військовий омбудсман).
показати весь коментар
16.06.2026 22:49 Відповісти
Гарячка, чи самогон неякісний?
Питання одно і то ж.
Чому Уповноважений із Прав Людини Лубінець, не захищає права військових на фронті, а захищає виключно права ухилянтів?
Відповідь буде?
показати весь коментар
16.06.2026 22:49 Відповісти
хто заробляє очки на захисті сотні ухилянтів з 95 кварталу ?

Ай хев е дрім :

кожен п'ятий з мужського складу 95 кварталу йде воювати. Начолі літінант Баканов. І йдуть вони штурмувати посадку імені Сирського і Баканов кричить не "Впірьод!!!", а кричить "За мною!!!"
показати весь коментар
16.06.2026 22:43 Відповісти
Ты сам веришь, в то что тебе написали? И, своей подруге марине привет передай. Закрыть глаза и потом кричать, что я в "домике") Если это ваше жизненное кредо) Психиатр никогда с глупыми вопросами не пристает).
показати весь коментар
16.06.2026 22:40 Відповісти
збоченцю доля, мого пса не проведеш... неодмінно будеш цілувати його під хвіст . потім йдеш за кораблем.
показати весь коментар
16.06.2026 22:37 Відповісти
Ну от і вся відповідь на пряме запитання до Лубінця, чому Уповноважений з Прав Людини в Україні не захищає права військових на фронті., а захищає виключно права ухилянтів..
показати весь коментар
16.06.2026 22:36 Відповісти
У тебе вже біла гарячка почалася, що ти несеш?
Є пряме запитання, чому, Уповноважений із Прав Людини в Україні, такий собі хайповик пан Лубінець, не захищає Права Військових На Фронті, а займається виключно захистом прав ухилянтів?
показати весь коментар
16.06.2026 22:33 Відповісти
Декілька років було ким змінити. Потім підключився Зеленьський, його свора, учасник свори-Лубінець і всі почали хайпувати і заробляти собі очки на захисті ухилянтів. І звісно чому, на захисті військових рєйтінги не отримеш. А на захисту ухилянтів - ще і як!
показати весь коментар
16.06.2026 22:29 Відповісти
іди *****
показати весь коментар
16.06.2026 22:29 Відповісти
а тебе таки конкретно за яйця взяли, бо навіть за гроші так, як ти, звиватись не будеш )))

в мене в 90-х був випадок, коли в роддомі дружина колеги лежала на зберіганні. От тоді його СБУ крутили на всі боки, шантажуючи здоров'ям дружини.

в тебе подібна ситуація ?
показати весь коментар
16.06.2026 22:27 Відповісти
То бто відповіді, чому уповнажений із Прав Людини в Україні не захищає права віськових на фронті у тебе немає..
показати весь коментар
16.06.2026 22:24 Відповісти
Це ви із Лубінцем винні у тому що немає ким тих солдатів замінити.

точно не Зеленський ?

А до Лубінця було ким замінити ?
показати весь коментар
16.06.2026 22:23 Відповісти
тобі б магнезії пропити
показати весь коментар
16.06.2026 22:21 Відповісти
Ти стрілки не переводь із себе і твого своло..у Лубінця. Ця отвора і ти з нею не військових захищаєте, а УХИЛЯНТІВ.
Ваш шеф Зеленьськи й Подляк своє отримають також. А ви, захисники ухилянтів, прямо повинні відповідати перед солдатами на фронті. Це ви із Лубінцем винні у тому що немає ким тих солдатів замінити.
показати весь коментар
16.06.2026 22:19 Відповісти
так і в тебе читають 0 і ти читаєш 0.
показати весь коментар
16.06.2026 22:15 Відповісти
та тільки якби не водіїв Подоляка, тебе і квартал 95 на сотню 40-45 річних мужиків
показати весь коментар
16.06.2026 22:14 Відповісти
Ти не можеш тут нічого " розкидати". То му що знаходишся аж у передмісті Вологди, і до України тобі як до Місяця.
показати весь коментар
16.06.2026 22:10 Відповісти
🖕
показати весь коментар
16.06.2026 22:08 Відповісти
Перечитай, що написано, ще раз, дійде які претензії до Лубінця.
Цей посіпака Зеленьського, не військових захищає, що за некомплекту у бригадах які сидять по півроку у окопах, без можливости навіть водою вмитися, а захищає виключно ухилянтів, всіма силами, зриваючи обороноздатність країни.
Тому і проста пропозиція. Захистив Лубінець роту ухилянтів від мобілізації, роту тероборони відводять у тил, а своло..у Лубінця, його шоферів, охоронців, заступників, начальників управлінь, департаментів, підносчиків паперів, рознсчиків наказів, офіціантів і кухарів Лубінця у роту на заміну. І да, тебе у ту ж саму роту.
показати весь коментар
16.06.2026 22:08 Відповісти
Я ж не претендую на "відомість". Зате відома іспанська хвойда розтикає наряди, кому, куди, на який напрямок. А медикинею не хоче. Тому що хвойда, таке буває...
показати весь коментар
16.06.2026 22:04 Відповісти
збоченцю доля, пес передає тобі вітання, крутить хвостом, чекає твого поцілуя і разом зі мною відсилає за кораблем!
показати весь коментар
16.06.2026 22:04 Відповісти
Пес то жива істота, на відміну від тебе
показати весь коментар
16.06.2026 22:01 Відповісти
Написав невідомо хто, сидячи за клавою.
Доля

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 04.06.2026
показати весь коментар
16.06.2026 21:58 Відповісти
Ти статтю прочитав? Там прямо написано. Не прибиті прізвища на парканах тих, хто має право на відстрочку. Щоб право реалізувати, ти повинен виконати процедури.
Щоб зрозуміліше- право на пенсію є, але щоб її отримати, потрібно зробити масу процедурних речей.
показати весь коментар
16.06.2026 21:55 Відповісти
Вояка, поясни навіщо на лінії фронта тримати мільони цивільних під кабами?
Відсутність мізків тебе не турбує?
показати весь коментар
16.06.2026 21:48 Відповісти
настрочи на мого пса, він також посилає тебе за кораблем
показати весь коментар
16.06.2026 21:39 Відповісти
Скаргу настрочи за булінг, стецьонок
показати весь коментар
16.06.2026 21:38 Відповісти
збоченцю доля, мій пес тебе чекає .
показати весь коментар
16.06.2026 21:38 Відповісти
🍌
показати весь коментар
16.06.2026 21:36 Відповісти
я знаю, що ти не тримаєш, цілувати мого будеш
показати весь коментар
16.06.2026 21:34 Відповісти
Трідвараси не тримають собак
показати весь коментар
16.06.2026 21:31 Відповісти
збоченцю доля, поцілуй мого собаку під хвіст і пшол... за кораблем!
показати весь коментар
16.06.2026 21:29 Відповісти
збоченцю доля, пшол... за кораблем!
показати весь коментар
16.06.2026 21:28 Відповісти
Свиняча ти морда, кобиляча срака, різницький собака, нехрещений лоб, матір твою вйоб
показати весь коментар
16.06.2026 21:28 Відповісти
Числа не знаємо і календаря не маємо, місяць у небі, рік у книзі, а день такий у нас, який і у вас, за це поцілуй у сраку нас
показати весь коментар
16.06.2026 21:26 Відповісти
колись був кацапський серіал про вулицю розбитих фонарєй, так там один дебільнуватий генерал питав у оперів, які заходи вони роблять для профілактики запобіганню замовних вбивств.

та сама ситуація
показати весь коментар
16.06.2026 21:22 Відповісти
збочена доля, пшол за кораблем!!!
показати весь коментар
16.06.2026 21:22 Відповісти
Ти, *******, дозволив собі написати, що в родині з усиновленими дітьми вони "від сусіда". За таке в пристойному товаристві вибивають цюцюрком око.
показати весь коментар
16.06.2026 21:20 Відповісти
Та я розумію, шо криворізькі юризди написали там пісюном по роялю, але питання саме до тебе:

як саме ти тлумачиш ці слова, виконання яких хочеш ?
показати весь коментар
16.06.2026 21:20 Відповісти
"це взагалі про як"

я перечислил его обязанности, опубликованные "Відповідно до закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини»
показати весь коментар
16.06.2026 21:17 Відповісти
доленосне чмо, ти знову з лайна випірнуло? зі своїми збоченнями.
показати весь коментар
16.06.2026 21:17 Відповісти
ты реально не понимаешь, что есть частные больницы, которые могут лечить, а могут и не работать и есть государственные больницы, которые ОБЯЗАНЫ лечить?

ты реально не понимаешь, что есть частные школы, которые имеют право работать или не работать, а должны быть государственные школы, которые ОБЯЗАНЫ учить ?

ты реально не понимаешь, что есть Нова Пошта, Деливери, САТ и прочие частные почтовые службы, которые имеют право работать или не работать, а должны быть государственные отделения УКРПОШТЫ, которые ОБЯЗАНЫ предоставлять почтовые услуги ?

Тебе сколько лет ?
показати весь коментар
16.06.2026 21:15 Відповісти
Це згадав байку щодо психіатра на ВЛК. Поїхав побратим на ВЛК. Вже стерся, ноги не носять, контузії, поранення - отримати обмеженого.
Тут психіатр з дурними питаннями. Не стримався на особливе дурне питання - послав.
Психіатр обідився, пише направлення на стаціонар на дообстеження.
Дзвонить мені - шо робити, кладуть в дурку ! Кого?? Мене!!!! Всьо, йду в СЗЧ...
Ледве уболтали. Окремо там вже на зв'язках по медичці домовилися з госпіталем, шоб його там не кололи їх галаперідолами.
Відпочив, блін.
Мораль басні - при проходженні ВЛК тримати себе в руках та не посилати психіатра за русскім корабльом.
показати весь коментар
16.06.2026 21:10 Відповісти
журналісти можуть робити, а можуть і не робити,

а він спеціально за гроші платників податків зобов'язаний це робити
показати весь коментар
16.06.2026 21:10 Відповісти
1. Його обов'язок "розслідувати" закінчується на відсутності в його штаті оперативників і слідчих, а також жорсткою і кримінально відповідальною законодавчою забороною займатися кому попало оперативно-слідчими діями, тому мимо.

2. "Допомогти запобігти подібним майбутнім порушенням" - це взагалі про як ? Ти хоч сам уявляєш, про що це ? Про всім далжно бути харашо патамуша я хачу ? Механізм запобігання де прописано ?

3. Звертаються до суду потерпілі або їх адвокати, уповноважені ними. Лубінець не адвокат.

4. Направляти ... Так направляє ж.

Що ще зі своїх обов'язків він не виконує ?
показати весь коментар
16.06.2026 21:07 Відповісти
"так а що саме з цього вын не зробив?"

мля, опять. где я написал, что он что-то не зробив? вот первоисточник:
твой коммент:
"Все, що може зробити Лубінець - це лише оприлюднення фактів"
мой ответ:
"оприлюднення фактів могут сделать и журналисты, а он уполномоченный по правам человека"
зачем целый офис омбудсмена, если он может только оприлюднення фактів зробить?
показати весь коментар
16.06.2026 21:02 Відповісти
"Поделись откровением"

написал уже выше, не всё, кое-что
показати весь коментар
16.06.2026 20:57 Відповісти
там много действий, например:
"Розслідувати порушення прав"
"Допомогти запобігти подібним майбутнім порушенням"
"Звертатися до суду про захист прав і свобод осіби"
"Направляти у відповідні органи акти реагування Уповноваженого у разі виявлення порушень прав і свобод людини і громадянина для вжиття цими органами заходів"
и т.д.

так а що саме з цього вын не зробив ?
показати весь коментар
16.06.2026 20:55 Відповісти
я написал, что омбудсмен должен действовать согласно своим обязанностям, а не просто озвучивать факты правонарушения

ну и какие у него обязанности ПОМИМО озвучивания фактов правонарушений ?

Ты же читал, ты же знаешь.

Поделись откровением
показати весь коментар
16.06.2026 20:53 Відповісти
"далі шо він має зробити?"

там много действий, например:
"Розслідувати порушення прав"
"Допомогти запобігти подібним майбутнім порушенням"
"Звертатися до суду про захист прав і свобод осіби"
"Направляти у відповідні органи акти реагування Уповноваженого у разі виявлення порушень прав і свобод людини і громадянина для вжиття цими органами заходів"
и т.д.
конечно не факт, что это работает, но это и есть обязанность омбудсмена, а не просто озвучивание факта правонарушения
показати весь коментар
16.06.2026 20:53 Відповісти
Це ж тебе зробив сусід. Та ще й в неприродний спосіб . Тому й на людей дзявулиш
показати весь коментар
16.06.2026 20:45 Відповісти
Не звертайте увагу. Кацапомовному нудно, походу. Він вже всім нахамив, де можна)))
показати весь коментар
16.06.2026 20:44 Відповісти
Я вам писала? Самі купу тексту написали й ще питання задаєте. ви точно психіатра на ВЛК пройшли?
показати весь коментар
16.06.2026 20:43 Відповісти
"вопрос простой"

тоже вопрос простой: где я написал, что он что-то не исполнил? я написал, что омбудсмен должен действовать согласно своим обязанностям, а не просто озвучивать факты правонарушения, а может или нет это не ко мне. про основную обязанность омбудсмена я написал выше
показати весь коментар
16.06.2026 20:42 Відповісти
ну ти ж з риторики почав :

Цей чоловік з донецьких. Їм усі винні.

Нах ти цю риторику пхаєш, а потім вимагаєш без риторики від інших ?
показати весь коментар
16.06.2026 20:38 Відповісти
він не виконав свої обов'язки, тобто не проконтролював і не виявив ?
показати весь коментар
16.06.2026 20:35 Відповісти
ну він проконтролював, виявив порушення,
далі шо він має зробити ?
показати весь коментар
16.06.2026 20:34 Відповісти
я писал про обязанности

какую обязанность он не исполнил ?

вопрос простой
показати весь коментар
16.06.2026 20:33 Відповісти
Це ти від сусідів! Там всиновлені діти
показати весь коментар
16.06.2026 20:32 Відповісти
Тобто ти посилаєшся на ілюстроване фото як на доказ того що з ТЦКунами були мусора? Я правильно зрозумів твою логіку?
показати весь коментар
16.06.2026 20:27 Відповісти
"Ну розкажи, що омбудсмен від ВР може зробити і не робить"

еще раз: может не может это другой вопрос, я писал про обязанности

"Вас, подоляцьких, сюди випустили, щоб ви провину з Вави, який це все організував"

таблетки не принял? у тебя когнитивность страдает, иначе объяснить связь между написанным тобой и выяснением прямых обязанностей омбудсмена сложно
показати весь коментар
16.06.2026 20:25 Відповісти
Читати вміємо ? Написано "ілюстративне фото". Так виглядає патруль.
показати весь коментар
16.06.2026 20:21 Відповісти
Так, Ваша правда, узагальнив невдало.
Ніяких пліток - з перших рук щодо "деяких" переселенців.
показати весь коментар
16.06.2026 20:20 Відповісти
вот прямая обязанность омбудсмена:
"омбудсмен - посадова особа, на яку покладаються функції контролю за дотриманням законних прав та інтересів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%BD громадян у діяльності органів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0_%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0 виконавчої влади і посадових осіб"
всё остальное производные
показати весь коментар
16.06.2026 20:18 Відповісти
А можна без риторики (демагогії) ?
Тут проста ситуація - громадянин не оформив відстрочку.
показати весь коментар
16.06.2026 20:16 Відповісти
"так а шо може зробити омбудсмен, окрім оприлюднення"

это совсем другой вопрос что может, а что нет, я писал про обязанности
показати весь коментар
16.06.2026 20:11 Відповісти
Хєр ти шо читав.

Вас, подоляцьких, сюди випустили, щоб ви провину з Вави, який це все організував і покриває, перевели на якогось Лубінця, який може тільки висвітлювати насране Вавою
показати весь коментар
16.06.2026 20:09 Відповісти
І що?
показати весь коментар
16.06.2026 20:07 Відповісти
От курва...
Оприлюднення виявлених порушень є одним з ОБОВ'ЯЗКІВ омбудсмена, що здійснюється шляхом прямих заяв в ЗМІ.
Не приховування а оприлюдення! ОБОВ'ЯЗОК!
На то він і омбудсмен...
показати весь коментар
16.06.2026 20:07 Відповісти
Тогда зачем пафос? И сказки, что проблема в частностях?
показати весь коментар
16.06.2026 20:06 Відповісти
питання не про обов'язки омбудсмена, а про прописані Законом його можливості.

Ну розкажи, що омбудсмен від ВР може зробити і не робить ?

Ти ж читав.
показати весь коментар
16.06.2026 20:05 Відповісти
Смейся. Пока смешно.
показати весь коментар
16.06.2026 20:05 Відповісти
Ще й як зтикалась, думаєте ви єдиний чоловік в Україні?
показати весь коментар
16.06.2026 20:04 Відповісти
так а шо може зробити омбудсмен, окрім оприлюднення ?

ти ж читав і знаєш щось більше, ніж я ?

ну то розкажи нам всім.
показати весь коментар
16.06.2026 20:03 Відповісти
Це було смішно. Героїчна обісцянка - мастер кунгфу
показати весь коментар
16.06.2026 20:03 Відповісти
"Але ж то все омбудсмен винен"

опять же, где в моих комментах вы прочитали, что отбудсмен виноват? я лишь написал, что оприлюднення каких-либо фактов нарушения это не обязанность офиса омбудсмена
показати весь коментар
16.06.2026 19:55 Відповісти
"Уповноважений від ВР з прав людини - то не абсолютний імператор всесвіту"

а где в моих комментах ты увидел, что я так считаю? я лишь ответил оппоненту, что для того, чтобы оприлюднити факти нарушения закона целый офис омбудсмена не нужен, у него другие обязанности, и, в отличие от тебя, я знаю какие это обязанности, поэтому и написал то, что написал
показати весь коментар
16.06.2026 19:49 Відповісти
Точно! він зобовязаний віддати наказ ТЦК здійснювати мобілізацію згідно законів і Коституції.
Хоча ні, Конституція в нас на паузі... і закони також. Але ж то все омбудсмен винен. Ну не верховного ж в тому звинувачувати, правда?
показати весь коментар
16.06.2026 19:48 Відповісти
Вы сталкивались с ВЛК? Вы лично знаете как там процессы проходят. Я с 2022 года трижды проходил, и меня каждый раз хотели "надуть", но побоялись связываться. Сказки про " Белого Бычка" это хорошо, пока тюлени из ТЦК не встретятся с Быком или Волки не подумают, что Тюлени "жиру накопили".
показати весь коментар
16.06.2026 19:40 Відповісти
він винен восьми дітям. Їжу винен, одежину, житло, телефони, комп'ютер, догляд і так далі.

і пох звідки він. Він взяв добровільно на себе цей тягар.

А ти чи хтось з твоїх знайомих взяв на виховання 8 чужих дітей ?
показати весь коментар
16.06.2026 19:39 Відповісти
"він уповноважений і зобов'язаний це робити, тобто оприлюднювати"

він уповноважений і зобов'язаний робити то, что входит в его обязанности. вот и узнайте, что входит в обязанности офиса омбудсмена, и оприлюднення в его основных обязанностях нет
показати весь коментар
16.06.2026 19:36 Відповісти
а он уполномоченный по правам человека

є приблизно 73 відсотки населення України, які гребують щось взнати.

от ти, наприклад, як чорт ладана, боїшся взнати що може зробити уповноважений.

Уповноважений від ВР з прав людини - то не абсолютний імператор всесвіту.
показати весь коментар
16.06.2026 19:35 Відповісти
А, фото... Так прокол мій. Ти теж в червні в бушлаті ходиш?
показати весь коментар
16.06.2026 19:32 Відповісти
Сторінка 1 з 2