8071 відвідувач онлайн

ТЦК на Прикарпатті затримали батька вісьмох дітей, який не оформив відстрочку від мобілізації

тцк

В Івано-Франківській області військовослужбовці ТЦК на чотири години затримали батька-вихователя дитячого будинку сімейного типу з Донеччини, який виховує вісьмох дітей-сиріт. Згодом чоловік пройшов ВЛК та отримав можливість оформити законну відстрочку, яка не була зафіксована вчасно.

Про це повідомив уповноважений ВРУ з прав людини Дмитро Лубінець, інформує Цензор.НЕТ.

Інцидент з ТЦК: затримання вихователя

Офіс омбудсмена отримав інформацію про подію, що сталася з багатодітним батьком-вихователем дитячого будинку сімейного типу, який разом із родиною приїхав до Івано-Франківщини з прифронтової Донеччини. Чоловік та його дружина спільно виховують вісьмох дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Під час перебування всієї великої родини на оздоровленні в Івано-Франківській області, чоловіка раптово затримали на вулиці та примусово доставили до місцевого районного ТЦК та СП, де утримували близько чотирьох годин.

"Ми з’ясували: українець має законне право на відстрочку, однак вчасно її не оформив і не пройшов військово-лікарську комісію (ВЛК). Після мого втручання в ситуацію чоловік пройшов ВЛК та отримав можливість оформити відстрочку через ЦНАП відповідно до вимог чинного законодавства", — повідомив Лубінець.

Відстрочку треба фіксувати самостійно

Зважаючи на цей випадок, омбудсмен звернувся із закликом до всіх категорій громадян, які мають підстави для звільнення від призову за сімейними обставинами: опікунів, піклувальників, прийомних батьків, патронатних вихователів та батьків-вихователів, на утриманні яких перебувають діти-сироти або діти, позбавлені батьківського піклування до 18 років.

Лубінець наголосив, що держава не надає звільнення від мобілізації автоматично за фактом наявності документів про опіку. Громадяни зобов'язані самостійно і завчасно ініціювати цей процес одним із доступних способів:

  • Через територіальні центри комплектування (ТЦК та СП);

  • Через Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП);

  • За допомогою електронних інструментів у застосунку "Резерв+".

Вимога припинити "бусифікацію"

Водночас Лубінець наголосив, що провина за подібні інциденти лежить не лише на правовій необізнаності громадян, а й на самих представниках мобілізаційних органів, які продовжують практикувати затримання.

"Такі історії знову і знову піднімають питання необхідності системної реформи підходів до мобілізаційних процедур та недопущення ситуацій, коли люди з законним правом на відстрочку змушені це право додатково доводити на місці. Або коли трапляються системні випадки бусифікації. Важливо вдосконалювати підходи до мобілізаційних процедур. Наше завдання — не лише реагувати на конкретні випадки, а й запобігати виникненню подібних ситуацій у майбутньому", - резюмував омбудсмен.

Топ коментарі
+18
Кріпак ходив по панським угіддям без відпускної грамоти, гайдуки були тут як тут.
показати весь коментар
16.06.2026 17:54 Відповісти
+12
Так а що, власне, не так у конкретному випадку? 8 дітей є? Є! Законний опікун? Законний! Людина повинна мати право скористатися своїм законним правом на відстрочку...
показати весь коментар
16.06.2026 17:57 Відповісти
+10
Панас несе понос. Бо статті він не читає
показати весь коментар
16.06.2026 18:02 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Лубінця- на заміну відділення на Костянтинівському напрямку. Хлопець він моцний, всіх за пояс язиком затикає, можна буде і взвод у подальшому на Лубінця ротувати.
показати весь коментар
16.06.2026 17:53 Відповісти
Так а що, власне, не так у конкретному випадку? 8 дітей є? Є! Законний опікун? Законний! Людина повинна мати право скористатися своїм законним правом на відстрочку...
показати весь коментар
16.06.2026 17:57 Відповісти
Ти статтю прочитав? Там прямо написано. Не прибиті прізвища на парканах тих, хто має право на відстрочку. Щоб право реалізувати, ти повинен виконати процедури.
Щоб зрозуміліше- право на пенсію є, але щоб її отримати, потрібно зробити масу процедурних речей.
показати весь коментар
16.06.2026 21:55 Відповісти
1. Цей схематоз з бусифікацією придумав і організував не Лубінець.

2. У Лубінця немає взагалі ніяких повноважень, інструментів і засобів виправити цей схематоз.

Все, що може зробити Лубінець - це лише оприлюднення фактів.

То які претензії саме до Лубінця ?

Чи то переведення провини з реальних винуватців на когось іншого ?
показати весь коментар
16.06.2026 18:04 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=PJuY8GS61bM "Я вам ничего не должен", - Зеленський
показати весь коментар
16.06.2026 18:09 Відповісти
у Зеленського є можливість створювати, змінювати, розпоряджатись, наказувати і знімати з посади винних за невиконання.

Всього цього немає у Лубінця.

Якось дебільно звинувачувати фотографа в тому, що у клієнтки на фото гидка зачіска.

Але перукаря звинувачувати ніззя, тому винний фотограф.
показати весь коментар
16.06.2026 19:30 Відповісти
"Все, що може зробити Лубінець - це лише оприлюднення фактів"

оприлюднення фактів могут сделать и журналисты, а он уполномоченный по правам человека
показати весь коментар
16.06.2026 19:10 Відповісти
Журналісти можуть, якщо захочуть, а він уповноважений і зобов'язаний це робити, тобто оприлюднювати.
показати весь коментар
16.06.2026 19:26 Відповісти
"він уповноважений і зобов'язаний це робити, тобто оприлюднювати"

він уповноважений і зобов'язаний робити то, что входит в его обязанности. вот и узнайте, что входит в обязанности офиса омбудсмена, и оприлюднення в его основных обязанностях нет
показати весь коментар
16.06.2026 19:36 Відповісти
Точно! він зобовязаний віддати наказ ТЦК здійснювати мобілізацію згідно законів і Коституції.
Хоча ні, Конституція в нас на паузі... і закони також. Але ж то все омбудсмен винен. Ну не верховного ж в тому звинувачувати, правда?
показати весь коментар
16.06.2026 19:48 Відповісти
"Але ж то все омбудсмен винен"

опять же, где в моих комментах вы прочитали, что отбудсмен виноват? я лишь написал, что оприлюднення каких-либо фактов нарушения это не обязанность офиса омбудсмена
показати весь коментар
16.06.2026 19:55 Відповісти
так а шо може зробити омбудсмен, окрім оприлюднення ?

ти ж читав і знаєш щось більше, ніж я ?

ну то розкажи нам всім.
показати весь коментар
16.06.2026 20:03 Відповісти
"так а шо може зробити омбудсмен, окрім оприлюднення"

это совсем другой вопрос что может, а что нет, я писал про обязанности
показати весь коментар
16.06.2026 20:11 Відповісти
він не виконав свої обов'язки, тобто не проконтролював і не виявив ?
показати весь коментар
16.06.2026 20:35 Відповісти
От курва...
Оприлюднення виявлених порушень є одним з ОБОВ'ЯЗКІВ омбудсмена, що здійснюється шляхом прямих заяв в ЗМІ.
Не приховування а оприлюдення! ОБОВ'ЯЗОК!
На то він і омбудсмен...
показати весь коментар
16.06.2026 20:07 Відповісти
вот прямая обязанность омбудсмена:
"омбудсмен - посадова особа, на яку покладаються функції контролю за дотриманням законних прав та інтересів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%BD громадян у діяльності органів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0_%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0 виконавчої влади і посадових осіб"
всё остальное производные
показати весь коментар
16.06.2026 20:18 Відповісти
ну він проконтролював, виявив порушення,
далі шо він має зробити ?
показати весь коментар
16.06.2026 20:34 Відповісти
"далі шо він має зробити?"

там много действий, например:
"Розслідувати порушення прав"
"Допомогти запобігти подібним майбутнім порушенням"
"Звертатися до суду про захист прав і свобод осіби"
"Направляти у відповідні органи акти реагування Уповноваженого у разі виявлення порушень прав і свобод людини і громадянина для вжиття цими органами заходів"
и т.д.
конечно не факт, что это работает, но это и есть обязанность омбудсмена, а не просто озвучивание факта правонарушения
показати весь коментар
16.06.2026 20:53 Відповісти
1. Його обов'язок "розслідувати" закінчується на відсутності в його штаті оперативників і слідчих, а також жорсткою і кримінально відповідальною законодавчою забороною займатися кому попало оперативно-слідчими діями, тому мимо.

2. "Допомогти запобігти подібним майбутнім порушенням" - це взагалі про як ? Ти хоч сам уявляєш, про що це ? Про всім далжно бути харашо патамуша я хачу ? Механізм запобігання де прописано ?

3. Звертаються до суду потерпілі або їх адвокати, уповноважені ними. Лубінець не адвокат.

4. Направляти ... Так направляє ж.

Що ще зі своїх обов'язків він не виконує ?
показати весь коментар
16.06.2026 21:07 Відповісти
"це взагалі про як"

я перечислил его обязанности, опубликованные "Відповідно до закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини»
показати весь коментар
16.06.2026 21:17 Відповісти
Та я розумію, шо криворізькі юризди написали там пісюном по роялю, але питання саме до тебе:

як саме ти тлумачиш ці слова, виконання яких хочеш ?
показати весь коментар
16.06.2026 21:20 Відповісти
колись був кацапський серіал про вулицю розбитих фонарєй, так там один дебільнуватий генерал питав у оперів, які заходи вони роблять для профілактики запобіганню замовних вбивств.

та сама ситуація
показати весь коментар
16.06.2026 21:22 Відповісти
а он уполномоченный по правам человека

є приблизно 73 відсотки населення України, які гребують щось взнати.

от ти, наприклад, як чорт ладана, боїшся взнати що може зробити уповноважений.

Уповноважений від ВР з прав людини - то не абсолютний імператор всесвіту.
показати весь коментар
16.06.2026 19:35 Відповісти
"Уповноважений від ВР з прав людини - то не абсолютний імператор всесвіту"

а где в моих комментах ты увидел, что я так считаю? я лишь ответил оппоненту, что для того, чтобы оприлюднити факти нарушения закона целый офис омбудсмена не нужен, у него другие обязанности, и, в отличие от тебя, я знаю какие это обязанности, поэтому и написал то, что написал
показати весь коментар
16.06.2026 19:49 Відповісти
питання не про обов'язки омбудсмена, а про прописані Законом його можливості.

Ну розкажи, що омбудсмен від ВР може зробити і не робить ?

Ти ж читав.
показати весь коментар
16.06.2026 20:05 Відповісти
Хєр ти шо читав.

Вас, подоляцьких, сюди випустили, щоб ви провину з Вави, який це все організував і покриває, перевели на якогось Лубінця, який може тільки висвітлювати насране Вавою
показати весь коментар
16.06.2026 20:09 Відповісти
"Ну розкажи, що омбудсмен від ВР може зробити і не робить"

еще раз: может не может это другой вопрос, я писал про обязанности

"Вас, подоляцьких, сюди випустили, щоб ви провину з Вави, який це все організував"

таблетки не принял? у тебя когнитивность страдает, иначе объяснить связь между написанным тобой и выяснением прямых обязанностей омбудсмена сложно
показати весь коментар
16.06.2026 20:25 Відповісти
я писал про обязанности

какую обязанность он не исполнил ?

вопрос простой
показати весь коментар
16.06.2026 20:33 Відповісти
"вопрос простой"

тоже вопрос простой: где я написал, что он что-то не исполнил? я написал, что омбудсмен должен действовать согласно своим обязанностям, а не просто озвучивать факты правонарушения, а может или нет это не ко мне. про основную обязанность омбудсмена я написал выше
показати весь коментар
16.06.2026 20:42 Відповісти
я написал, что омбудсмен должен действовать согласно своим обязанностям, а не просто озвучивать факты правонарушения

ну и какие у него обязанности ПОМИМО озвучивания фактов правонарушений ?

Ты же читал, ты же знаешь.

Поделись откровением
показати весь коментар
16.06.2026 20:53 Відповісти
"Поделись откровением"

написал уже выше, не всё, кое-что
показати весь коментар
16.06.2026 20:57 Відповісти
там много действий, например:
"Розслідувати порушення прав"
"Допомогти запобігти подібним майбутнім порушенням"
"Звертатися до суду про захист прав і свобод осіби"
"Направляти у відповідні органи акти реагування Уповноваженого у разі виявлення порушень прав і свобод людини і громадянина для вжиття цими органами заходів"
и т.д.

так а що саме з цього вын не зробив ?
показати весь коментар
16.06.2026 20:55 Відповісти
"так а що саме з цього вын не зробив?"

мля, опять. где я написал, что он что-то не зробив? вот первоисточник:
твой коммент:
"Все, що може зробити Лубінець - це лише оприлюднення фактів"
мой ответ:
"оприлюднення фактів могут сделать и журналисты, а он уполномоченный по правам человека"
зачем целый офис омбудсмена, если он может только оприлюднення фактів зробить?
показати весь коментар
16.06.2026 21:02 Відповісти
журналісти можуть робити, а можуть і не робити,

а він спеціально за гроші платників податків зобов'язаний це робити
показати весь коментар
16.06.2026 21:10 Відповісти
ты реально не понимаешь, что есть частные больницы, которые могут лечить, а могут и не работать и есть государственные больницы, которые ОБЯЗАНЫ лечить?

ты реально не понимаешь, что есть частные школы, которые имеют право работать или не работать, а должны быть государственные школы, которые ОБЯЗАНЫ учить ?

ты реально не понимаешь, что есть Нова Пошта, Деливери, САТ и прочие частные почтовые службы, которые имеют право работать или не работать, а должны быть государственные отделения УКРПОШТЫ, которые ОБЯЗАНЫ предоставлять почтовые услуги ?

Тебе сколько лет ?
показати весь коментар
16.06.2026 21:15 Відповісти
Перечитай, що написано, ще раз, дійде які претензії до Лубінця.
Цей посіпака Зеленьського, не військових захищає, що за некомплекту у бригадах які сидять по півроку у окопах, без можливости навіть водою вмитися, а захищає виключно ухилянтів, всіма силами, зриваючи обороноздатність країни.
Тому і проста пропозиція. Захистив Лубінець роту ухилянтів від мобілізації, роту тероборони відводять у тил, а своло..у Лубінця, його шоферів, охоронців, заступників, начальників управлінь, департаментів, підносчиків паперів, рознсчиків наказів, офіціантів і кухарів Лубінця у роту на заміну. І да, тебе у ту ж саму роту.
показати весь коментар
16.06.2026 22:08 Відповісти
та тільки якби не водіїв Подоляка, тебе і квартал 95 на сотню 40-45 річних мужиків
показати весь коментар
16.06.2026 22:14 Відповісти
Ти стрілки не переводь із себе і твого своло..у Лубінця. Ця отвора і ти з нею не військових захищаєте, а УХИЛЯНТІВ.
Ваш шеф Зеленьськи й Подляк своє отримають також. А ви, захисники ухилянтів, прямо повинні відповідати перед солдатами на фронті. Це ви із Лубінцем винні у тому що немає ким тих солдатів замінити.
показати весь коментар
16.06.2026 22:19 Відповісти
тобі б магнезії пропити
показати весь коментар
16.06.2026 22:21 Відповісти
То бто відповіді, чому уповнажений із Прав Людини в Україні не захищає права віськових на фронті у тебе немає..
показати весь коментар
16.06.2026 22:24 Відповісти
іди *****
показати весь коментар
16.06.2026 22:29 Відповісти
Ну от і вся відповідь на пряме запитання до Лубінця, чому Уповноважений з Прав Людини в Україні не захищає права військових на фронті., а захищає виключно права ухилянтів..
показати весь коментар
16.06.2026 22:36 Відповісти
бо права військових захищає Ольга Решетилова - військовий обмудсман
показати весь коментар
16.06.2026 22:51 Відповісти
Не перекручуй.
Уповноважений з прав Людини( парламентський обмбудсмен) призначається Парламентом і МАЄ НАЙВИЩИЙ МАНДАТ із захисту прав ВСІХ громадян в Країні.
А якщо у Лубінця громадян України, що захищають країну не вважають за Повноцінних Громадян, а якимось другим сортом," нєхай там Рєшєтвлова єтіх ваяк захіщаєть.., нам надо ухілятвов бєрєчь..", то навіщо Україні потрібен Лубінець і його свора?
Двідка
Так, захист прав військовослужбовців входить до прямих обов'язків Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Дмитра Лубінця. З початку повномасштабної війни це один із головних напрямків його роботи, проте інституція більше зосереджена на системних порушеннях і взаємодії з держорганами. [https://mof.gov.ua/uk/commissioner_of_the_verkhovna_rada_of_ukraine_on_human_rights-682 1, https://parlament.org.ua/analytics/ofis-vijskovogo-ombudsmana/ 2, https://www.ukrinform.ua/rubric-society/4010680-lubinec-vijskovij-ombudsman-ne-dubluvatime-funkcii-upovnovazenogo-z-prav-ludini.html 3]
От і вся петрушка.
Не вважає Лубінець своїм приорітетом захист тих людей що захищають Україну і спину твою і Лубінця.
показати весь коментар
16.06.2026 23:04 Відповісти
чому холодильник не прасує білизну ?

тому що білизну прасує праска.

і тільки дебіл задає такі питання.
показати весь коментар
16.06.2026 22:53 Відповісти
А може де..іл не знає відповідей на такі прості запитання? Або знає, і розуміє, що Лубінець прямо працює виключно тільки на свій рейтинг, не бажає захищати права військових на фронті, і прямо працює на зниження обороноздатності України, зриваючи мобілізацію, чим зриває можливості ротацій на фронті.
показати весь коментар
16.06.2026 23:08 Відповісти
і холодильник не працює, щоб білизна була попрасована
показати весь коментар
16.06.2026 23:17 Відповісти
Забовтати роботу Лубінця на агресора не вдасться. Або ви з Лубінцем собою компенсуєте нестачу на фронті тих ухилянтів, що ваша контора одмазала, або після зміни влади будуть вас судити як посібників окупантів.
показати весь коментар
17.06.2026 00:38 Відповісти
магнезія
показати весь коментар
17.06.2026 00:40 Відповісти
Подоляк - ухилянт ?

Квартал 95- ухилянти ?
показати весь коментар
17.06.2026 00:44 Відповісти
Звісно що ухилянти. Такіж як ти і Лубінець. І від вашого Подляка і від Зеленьського горя для України і її обороноздатності навіть більше ніж від безпосередньо від тебе і Лубінця. Але свій вклад у зниження обороздатності країни ти і Лубінець вносите. За що і відповідати будете.
показати весь коментар
17.06.2026 01:00 Відповісти
Це ви із Лубінцем винні у тому що немає ким тих солдатів замінити.

точно не Зеленський ?

А до Лубінця було ким замінити ?
показати весь коментар
16.06.2026 22:23 Відповісти
Декілька років було ким змінити. Потім підключився Зеленьський, його свора, учасник свори-Лубінець і всі почали хайпувати і заробляти собі очки на захисті ухилянтів. І звісно чому, на захисті військових рєйтінги не отримеш. А на захисту ухилянтів - ще і як!
показати весь коментар
16.06.2026 22:29 Відповісти
хто заробляє очки на захисті сотні ухилянтів з 95 кварталу ?

Ай хев е дрім :

кожен п'ятий з мужського складу 95 кварталу йде воювати. Начолі літінант Баканов. І йдуть вони штурмувати посадку імені Сирського і Баканов кричить не "Впірьод!!!", а кричить "За мною!!!"
показати весь коментар
16.06.2026 22:43 Відповісти
Гарячка, чи самогон неякісний?
Питання одно і то ж.
Чому Уповноважений із Прав Людини Лубінець, не захищає права військових на фронті, а захищає виключно права ухилянтів?
Відповідь буде?
показати весь коментар
16.06.2026 22:49 Відповісти
бо права військових захищає Ольга Решетилова - військовий обмудсман
показати весь коментар
16.06.2026 22:55 Відповісти
Наталья Истомина

Не перекручуй.
Уповноважений з прав Людини( парламентський обмбудсмен) призначається Парламентом і МАЄ НАЙВИЩИЙ МАНДАТ із захисту прав ВСІХ громадян в Країні.
А якщо у Лубінця громадян України, що захищають країну не вважають за Повноцінних Громадян, а якимось другим сортом," нєхай там Рєшєтвлова єтіх ваяк захіщаєть.., нам надо ухілятвов бєрєчь..", то навіщо Україні потрібен Лубінець і його свора?
Двідка
Так, захист прав військовослужбовців входить до прямих обов'язків Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Дмитра Лубінця. З початку повномасштабної війни це один із головних напрямків його роботи, проте інституція більше зосереджена на системних порушеннях і взаємодії з держорганами. [https://mof.gov.ua/uk/commissioner_of_the_verkhovna_rada_of_ukraine_on_human_rights-682 1, https://parlament.org.ua/analytics/ofis-vijskovogo-ombudsmana/ 2, https://www.ukrinform.ua/rubric-society/4010680-lubinec-vijskovij-ombudsman-ne-dubluvatime-funkcii-upovnovazenogo-z-prav-ludini.html 3]
От і вся петрушка.
Не вважає Лубінець своїм приорітетом захист тих людей що захищають Україну і спину твою і Лубінця.

показати весь коментар
показати весь коментар
16.06.2026 23:10 Відповісти
ну тебе реально десь за яйця взяли, бо сказати, що Лубінець - начальник Решетілової - то вже повна подоляцькість )))
показати весь коментар
16.06.2026 23:15 Відповісти
Не бреши, посіпака Лубінця
Рєшєтілова- це взагалі посада від Зеленьського, абсолютно безправна, на відміну від Уповноваженого Верховної Ради України з Прав Людини. Правда Лубінець поклав на свої обов'язки і вирішив, що для хайпу буде для нього кориснішим займатися захистом ухилянтів, за рахунок зниження обороноздатності України.
показати весь коментар
17.06.2026 00:34 Відповісти
тобі за кількість знаків платять ?
показати весь коментар
17.06.2026 00:42 Відповісти
А що, ти вже став перейматися, що Лубінець викреслить тебе з посалди " первой жє..и" , зніме бронь і полетиш ти білим лебідем у війська?
показати весь коментар
17.06.2026 01:06 Відповісти
Тебе разом з ним бойовою медикинею на той же напрямок! Вільна...
показати весь коментар
16.06.2026 18:47 Відповісти
То мужик....
показати весь коментар
16.06.2026 18:58 Відповісти
Написав невідомо хто, сидячи за клавою.
Доля

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 04.06.2026
показати весь коментар
16.06.2026 21:58 Відповісти
Я ж не претендую на "відомість". Зате відома іспанська хвойда розтикає наряди, кому, куди, на який напрямок. А медикинею не хоче. Тому що хвойда, таке буває...
показати весь коментар
16.06.2026 22:04 Відповісти
Ти не можеш тут нічого " розкидати". То му що знаходишся аж у передмісті Вологди, і до України тобі як до Місяця.
показати весь коментар
16.06.2026 22:10 Відповісти
а тебе таки конкретно за яйця взяли, бо навіть за гроші так, як ти, звиватись не будеш )))

в мене в 90-х був випадок, коли в роддомі дружина колеги лежала на зберіганні. От тоді його СБУ крутили на всі боки, шантажуючи здоров'ям дружини.

в тебе подібна ситуація ?
показати весь коментар
16.06.2026 22:27 Відповісти
У тебе вже біла гарячка почалася, що ти несеш?
Є пряме запитання, чому, Уповноважений із Прав Людини в Україні, такий собі хайповик пан Лубінець, не захищає Права Військових На Фронті, а займається виключно захистом прав ухилянтів?
показати весь коментар
16.06.2026 22:33 Відповісти
Так є пряма відповідь, яка невідома дебілам або тим, які з себе тут на публіку зображають дебілів.

Відповідь проста - Лубінець не захищає права військових на фронті, бо права військових на фронті має захищати Ольга Решетилова ( військовий омбудсман).
показати весь коментар
16.06.2026 22:49 Відповісти
так і в тебе читають 0 і ти читаєш 0.
показати весь коментар
16.06.2026 22:15 Відповісти
Кріпак ходив по панським угіддям без відпускної грамоти, гайдуки були тут як тут.
показати весь коментар
16.06.2026 17:54 Відповісти
Так так завжди має бути - якщо є право на відстрочку, то в ТЦК мають надавати час оформити її.

Власне, у 2014 так і було. І навіть у 2022 так було - мій знайомий викладач універу не оформив вчасно відстрочку, прийшов уже за повісткою до ТЦК і не доніс якісь там документи. І його ніхто не мобілізував, а просто сказали, що треба донести, і виписали нову повістку на наступний тиждень. Він доніс документи і оформив відстрочку.

Тепер питання: ЧОМУ ЗАРАЗ НЕ ТАК????
показати весь коментар
16.06.2026 17:56 Відповісти
Як тоді вибити гроші? Бізнес є бізнес.
показати весь коментар
16.06.2026 18:39 Відповісти
Ну батько 8 дітей точно не платитиме... Легше зразу в учебці рапорт подати і одразу списатися за законними сімейними обставинами!
показати весь коментар
16.06.2026 18:41 Відповісти
Посидить в підвалі неділю, подумає - заплатить.
показати весь коментар
16.06.2026 18:53 Відповісти
Яка учебка ? Цей чоловік з донецьких. Їм усі винні. Це не я придумую, родичі розказують.

По факту - банально, не оформив відстрочку.
показати весь коментар
16.06.2026 19:19 Відповісти
"їм усі винні"-це про що?плітки збираєте,як стара баба? Ви знаєте,скільки людей з тих міст,які воюють,які допомогають армії,поки ви в інтернеті сидите?навіщо так?
показати весь коментар
16.06.2026 19:28 Відповісти
Так, Ваша правда, узагальнив невдало.
Ніяких пліток - з перших рук щодо "деяких" переселенців.
показати весь коментар
16.06.2026 20:20 Відповісти
він винен восьми дітям. Їжу винен, одежину, житло, телефони, комп'ютер, догляд і так далі.

і пох звідки він. Він взяв добровільно на себе цей тягар.

А ти чи хтось з твоїх знайомих взяв на виховання 8 чужих дітей ?
показати весь коментар
16.06.2026 19:39 Відповісти
А можна без риторики (демагогії) ?
Тут проста ситуація - громадянин не оформив відстрочку.
показати весь коментар
16.06.2026 20:16 Відповісти
ну ти ж з риторики почав :

Цей чоловік з донецьких. Їм усі винні.

Нах ти цю риторику пхаєш, а потім вимагаєш без риторики від інших ?
показати весь коментар
16.06.2026 20:38 Відповісти
Батько не рахував за потрібне оформлювати документ, а може в нього діти від сусіда, той в документі немає потреби... але ж тих діток треба захищати від кацапів, то хто це повинен робити - тато, сусід, чи чужий дядя?
показати весь коментар
16.06.2026 17:57 Відповісти
Уважно читайте, це ВСИНОВЛЕНІ діти! Написано ж - дитячий будинок сімейного типу.
показати весь коментар
16.06.2026 17:59 Відповісти
прочитав, я 100% на стороні ТЦК.
показати весь коментар
16.06.2026 18:28 Відповісти
Питання із зірочкою. ТЦК мають право та повноваження затримувати цивільних осіб?
показати весь коментар
16.06.2026 18:33 Відповісти
питання з двома зірочками до "питання" з зірочкою... ТЦК нікого не затримує взагалі, ТЦК мобілізує ухилянтів, бо нормальні люди самі приходять по повістці, мобілізуються, чи отримують відстрочуку.
показати весь коментар
16.06.2026 18:43 Відповісти
Ти хоч перше речення статті прочитав? Чи нафіг воно потрібно?
показати весь коментар
16.06.2026 18:54 Відповісти
Для особливо розумних виклали ілюстративне фото. На фото поліція + військові.
Доставили у ТЦК.
Що не так ?
показати весь коментар
16.06.2026 19:23 Відповісти
А, фото... Так прокол мій. Ти теж в червні в бушлаті ходиш?
показати весь коментар
16.06.2026 19:32 Відповісти
Читати вміємо ? Написано "ілюстративне фото". Так виглядає патруль.
показати весь коментар
16.06.2026 20:21 Відповісти
Тобто ти посилаєшся на ілюстроване фото як на доказ того що з ТЦКунами були мусора? Я правильно зрозумів твою логіку?
показати весь коментар
16.06.2026 20:27 Відповісти
Це дитбудинок сімейного типу..чи статтю не читали?
показати весь коментар
16.06.2026 18:00 Відповісти
яке то має значення? дії ТЦК абсолютно правильні і логічні.
показати весь коментар
16.06.2026 18:27 Відповісти
А, ну так. Читати, крім заголовка нетреба. Бо яке значення, яка різниця..от і навибирали у владу уродів.
показати весь коментар
16.06.2026 18:35 Відповісти
ви так називаєте зелених слуг, які з останніх сил, жертвуючи всим, служать вам, народу і країні ?
показати весь коментар
16.06.2026 18:56 Відповісти
Під час перебування всієї великої родини на оздоровленні в Івано-Франківській області, чоловіка раптово затримали на вулиці та примусово доставили до місцевого районного ТЦК та СП, де утримували близько чотирьох годин.
Джерело: https://censor.net/ua/n4008689
показати весь коментар
16.06.2026 19:24 Відповісти
І що?
показати весь коментар
16.06.2026 20:07 Відповісти
Панас несе понос. Бо статті він не читає
показати весь коментар
16.06.2026 18:02 Відповісти
сходи за кораблем! заголовок про все сказав.
показати весь коментар
16.06.2026 18:29 Відповісти
Сторінка 1 з 2