8880 відвідувачів онлайн

Окупанти розстріляли двох полонених українських військових у с.Шахове на Донеччині: розпочато розслідування. ФОТО

Розпочато розслідування за фактом розстрілу представниками зс РФ полонених українських захисників у Покровському районі.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на пресцентр Офісу генпрокурора.

Військові потрапили в полон у селі Шахове

Як зазначається, 27 грудня 2025 року під час штурму позицій у селі Шахове Покровського району представники держави-агресора взяли у полон двох військовослужбовців ЗСУ, які виконували бойове завдання на одній із позицій. Окупанти, погрожуючи вогнепальною зброєю, змусили одного із них частково роздягнутися, після чого розстріляли обох обеззброєних захисників. Побачивши, що військовополонені загинули, вони зняли одяг й з другого вже вбитого оборонця.

страта полонених
страта полонених
страта полонених

"Умисне вбивство військовополонених є грубим порушенням Женевських конвенцій та кваліфікується як тяжкий міжнародний злочин", - зауважили в Офісі генпрокурора.

Розпочато досудове розслідування

За процесуального керівництва Донецької обласної прокуратури розпочато досудове розслідування у кримінальному провадженні за фактом вчинення воєнного злочину, що спричинило загибель людини (ч. 2 ст. 438 КК України).

Наразі проводяться невідкладні слідчі (розшукові) дії, направлені на встановлення всіх обставин події та конкретних осіб, які вчинили вказаний злочин.

Що передувало?

Раніше повідомлялося, що окупанти розстріляли трьох українських захисників поблизу Гуляйполя.

Топ коментарі
+8
В Силах оборони України налічується більше 1,2 млн. військових.
На фронті воює 300 тисяч.
Що роблять решта 800 тисяч у тилу?
показати весь коментар
29.12.2025 10:15 Відповісти
+7
Мала чисельність піхоти в бригадах призводить до таких ситуацій! На позиції має бути 6-8 піхотинців, тоді вони можуть успішно обороняти позицію! А в нас зараз по 1-2 людини на позиції через відстуність мобілізації молоді! Потрібно негайно проводити мобілізацію молоді, медиків, жінок військових професій - діловодів, бухгалтерів, економістів, психологів, складських працівників, логістів, водіїв, охоронців.
показати весь коментар
29.12.2025 10:10 Відповісти
+7
Вже навіть командир батальйону Свобода, який воює на фронті, нещодавно заявив, що з усіх мєнтів на фронті воює лише 2% від їх чисельності.
показати весь коментар
29.12.2025 10:32 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Мала чисельність піхоти в бригадах призводить до таких ситуацій! На позиції має бути 6-8 піхотинців, тоді вони можуть успішно обороняти позицію! А в нас зараз по 1-2 людини на позиції через відстуність мобілізації молоді! Потрібно негайно проводити мобілізацію молоді, медиків, жінок військових професій - діловодів, бухгалтерів, економістів, психологів, складських працівників, логістів, водіїв, охоронців.
показати весь коментар
29.12.2025 10:10 Відповісти
Інвалідів , 60+ ,тільки не прокурорів і поліцію , бо вони не навчені до таких умов
показати весь коментар
29.12.2025 10:14 Відповісти
Поліція давно вже воює, сам ти де?
показати весь коментар
29.12.2025 10:20 Відповісти
Вже навіть командир батальйону Свобода, який воює на фронті, нещодавно заявив, що з усіх мєнтів на фронті воює лише 2% від їх чисельності.
показати весь коментар
29.12.2025 10:32 Відповісти
Батальйону Свобода вже давно немає, і в найкращі часи то був не батальйон а неповна рота. Невідомо кого Ви читаєте і за який рік новини? За 2015?
показати весь коментар
29.12.2025 11:14 Відповісти
Батальйон «Свобода» - формування Національної гвардії України. Входить до складу 4-ї бригади оперативного призначення.
Батальйон брав участь у битвах за Рубіжне, Сєвєродонецьк, Лисичанськ, Бахмут.
Командир батальону, підполковник Петро Кузик заявив це місяць тому.
Існує тільки одна бригада поліції на фронті, це бригада Лють.
А загальна чисельність поліцейських в України тягне на 70-80 бригад.
показати весь коментар
29.12.2025 11:24 Відповісти
Ага ,бачив як вона воює ..Сидять у кущах в бусі чекають як з маршрутки вийде чоловік 25-60 років
показати весь коментар
29.12.2025 10:39 Відповісти
Є й ті, хто воює. Ціла бригада з одних ментів - Лють, ще пару частково з них. Але так, більшість у тилу.
показати весь коментар
29.12.2025 10:49 Відповісти
Скажу тобі таємницю в мене знайомий бивший зек служив у Люті.
показати весь коментар
29.12.2025 10:56 Відповісти
А що мент не може бути бувших зеком? Є окремі пенітенціарні заклади для правоохоронців.
показати весь коментар
29.12.2025 11:06 Відповісти
Там є й підрозділі з зеків, так. Але в основному - поліцейські.
показати весь коментар
29.12.2025 11:25 Відповісти
У кущах це ще нічого, а у нас сиділи біля сміттєвих баків куди населення з багатоповерхівок відходи виносить.., і не безрезультатно
показати весь коментар
29.12.2025 17:23 Відповісти
вовік тебе почує...
показати весь коментар
29.12.2025 10:14 Відповісти
В Силах оборони України налічується більше 1,2 млн. військових.
На фронті воює 300 тисяч.
Що роблять решта 800 тисяч у тилу?
показати весь коментар
29.12.2025 10:15 Відповісти
500 тис вакантних посад в піхоті
показати весь коментар
29.12.2025 10:18 Відповісти
Тобто 800 тисяч тилових військових не можуть бути у піхоті?
Вже не кажучи про сотні тисяч мєнтів, тцкшників, які мають бронь від фронту, хоча це все люди у погонах.
Взагалі, що то за держава, що то за війна, якщо більшість військових не повинні воювати на фронті під час війни?
показати весь коментар
29.12.2025 10:24 Відповісти
В тилу служать обмежено придатні, всі здорові на фронті.
показати весь коментар
29.12.2025 10:56 Відповісти
Нажаль все навпаки, тому і постійний відступ на фронті.
показати весь коментар
29.12.2025 11:00 Відповісти
Ви в ЗСУ? Чому ви розповсюджуєте дезінформацію? В тилових частинах двічі на місяць всіх здорових переводять на фронт!
показати весь коментар
29.12.2025 11:05 Відповісти
Бо у нього задача така і він її виконує. Непогано виконує. Дурницю про 800 тис. тилу вкинув і ніхто не сперечається. 1 100 000 - це всі СОУ, не тільки ЗСУ, а щодо тилу - пару днів тому заїжджав на ппд, то там буквально 20 калік сидить, виконують всю роботу. А вояк в містах багато - хто влк проходить, хто курси якісь, хто у відпустці, хто по волонтерські фпв приїжджає, хто просто відпросився на три дні людиною побути ітд.
показати весь коментар
29.12.2025 12:06 Відповісти
На кожного піхотинця мають працювати ще 3 людини - логістика, координація-командування, медики і таке інше.
показати весь коментар
29.12.2025 10:19 Відповісти
Логістика, водії можуть бути і цивільні або тим кому за 50 років.
показати весь коментар
29.12.2025 10:27 Відповісти
Не можуть водії бути цивільними - та й з якого дива? **********, взагалі-то й беспосередньо на передову потрібно доставляти. Так, туда мають йти або возрастні, або обмежено придатні.
показати весь коментар
29.12.2025 10:35 Відповісти
Але все навпаки відбувається.
Возрастні і нещодавно цивільних в окопи а молоді військови в тилу і логістиці.
Більше того, якщо держава гине то чому призивають тільки стариків та інвалідів а молодь зеля відпустив за кордон?
Чому не призивають на війну з 18 років, чи хоча б з 21 року, як у всьому світі, у всіх країнах під час війни?
Значить влада вирішила , що на фронті вистачає людей.
Всі претензії до зелі, чому відступаємо, чому людей не вистачає, чому такі жахливі випадки з розстрілами відбуваються.
показати весь коментар
29.12.2025 10:45 Відповісти
"Возрастні і нещодавно цивільних в окопи а молоді військови в тилу і логістиці."
Маячня. Молоді і возрастні є і там, і там.

"Чому не призивають на війну з 18 років, чи хоча б з 21 року, як у всьому світі, у всіх країнах під час війни?"
Цьому немає адекватного пояснення.
показати весь коментар
29.12.2025 10:48 Відповісти
Є. Міфічні рейтнги.
показати весь коментар
29.12.2025 12:08 Відповісти
Вони і працюють ... в ЄС - громадяни всього ЄС.
показати весь коментар
29.12.2025 11:04 Відповісти
До чого тут ЄС? Це про військо - на кожного пехотинця на передовій завжди мають працювати мінімум 3 військові людини у тилу
показати весь коментар
29.12.2025 11:06 Відповісти
Наш тил - це ЄС. А українці - це безкоштовний мобілізаційний ресурс, що економить дорогу західну зброю.
показати весь коментар
29.12.2025 11:12 Відповісти
ЄС - не тил, а партнери, які нам допомогають. А українці вимушені захищати свою Батьківщину від московсько-фашиських загарбників, мета яких - знищити український народ.
показати весь коментар
29.12.2025 11:23 Відповісти
Половина Українського бюджету - це західна допомога, він також дає електрику, газ, бензин, а також гроші на бусікі для безкоштовної відправки українців в піхоту замість дорогої західної зброї.
показати весь коментар
29.12.2025 11:28 Відповісти
Європа дає нам і зброю також, не бреши. А ми вимушені захищатися від фашиських загабників, які напали на нас, а не на Європу.
показати весь коментар
29.12.2025 11:36 Відповісти
Ні, рашка воює з НАТО на території України. ввх відкрито сказав що хоче повернути кордони НАТО станом на 1997 рік.
показати весь коментар
29.12.2025 11:40 Відповісти
Не пиши маячні. Московія воює проти України, а про НАТО кацапська пропаганда бреше, щоб не визнавати те, що 4 роки не може перемогти Україну. НАТО жодної участі у війні не приймає.
показати весь коментар
29.12.2025 11:45 Відповісти
Українська зброя закінчилася ще влітку 2022 року, а без допомоги (збоєю та грошима) Заходу ми б не вистояли! Джавеліни, Хаймарси, розвіддані, літаки - це все західна допомога. Українці - це лише оператори західної зброї та зброї, що виготовлена на західну допомогу. Не треба зневажати Захід!
показати весь коментар
29.12.2025 12:00 Відповісти
Отож, що без допомоги зброєю - воює тільки Україна. Нам допомогають країни Заходу, кацапам - Північна Корея, Іран і тд. Ти за твоєю логікою Україна воює проти Ірану?
показати весь коментар
29.12.2025 12:23 Відповісти
Іран, КНДР, Китай не дарують гроші та безкоштовну зброю, а Захід - дарує. "Війна - це гроші, гроші і ще раз гроші" (Наполеон). Наполеон не казав, що війна - це технології або гарматне м'ясо.
показати весь коментар
29.12.2025 12:47 Відповісти
КНДР навість своїми військами бере участь у війні - вже загинули кілька тисяч вояків КНДР.
А от Захід не воює - війська НАТО не беруть участи у війні. Вони допомогають Україні відбитися від фашиських загарбників матераіально, але участі у війні не беруть.
показати весь коментар
29.12.2025 13:02 Відповісти
КНДР робить це не безкоштовно. Війна - це про гроші.
показати весь коментар
29.12.2025 13:08 Відповісти
КНДР беспосередньо приймає участь у війні, воює на полі бою. НАТО - ні, тільки допомогає Україні захистити себе, не приймаючи участі у війні беспосередньо.
Тобто - по факту Україна протистоїть у війні блоку сил "осі зла" з РФ, Білорусі, КНДР і Ірану, яким допомогає Китай.
Україні при цьому допомогають країни заходу.
Але воюе РФ не з НАТО, а з Україною.
показати весь коментар
29.12.2025 13:16 Відповісти
Ні, війна - це в першу чергу протистояння економік: рашка проти Заходу.
показати весь коментар
29.12.2025 13:48 Відповісти
На відміну від Московії, країни заходу свої економіки не мобілізували і не особливо напрягаються.
Тому, як кажуть, НАТО на війну не з`явилося. Воює одна Україна, на яку й напали.
показати весь коментар
29.12.2025 13:50 Відповісти
А навіщо їм мобілізувати економіки, якщо у них економіка в 50 разів більша за рашку? До того ж безкоштовний український мобілізаційний ресурс економить дорогу західну зброю.
показати весь коментар
29.12.2025 13:57 Відповісти
Бухгалтер, ти сам же знаходишся?
показати весь коментар
29.12.2025 10:22 Відповісти
Скоро до тебе черга прийде ..питання часу
показати весь коментар
29.12.2025 10:40 Відповісти
Як що? У військовій формі у трамваях їздять.
показати весь коментар
29.12.2025 10:29 Відповісти
1.3 млн. було 2 роки тому, з того часу мобілізують по 30 тис. щомісяця.
показати весь коментар
29.12.2025 11:05 Відповісти
і в СЗЧ біжать по 30 тис. щомісяця, тому кількість військовослужбовців не збільшується
показати весь коментар
29.12.2025 11:12 Відповісти
Це лише останнім часом 80% СЗЧ, влітку було 50%.
показати весь коментар
29.12.2025 11:17 Відповісти
Десь по 15 тисяч по факту, з них третина одразу йде у СЗЧ.
показати весь коментар
29.12.2025 11:20 Відповісти
Це щоб замість 2 загиблих було 8 загиблих? Бусифіковані не намагають воювати!
показати весь коментар
29.12.2025 11:07 Відповісти
Якщо на позиції буде 8 людей то й ті 2 не загинуть, бо вони всі разом зможуть оборонятись.
показати весь коментар
29.12.2025 11:11 Відповісти
Ні, їх усіх роздягнуть і розстріляють. 2 не хоче воювати і 8 не хоче воювати
показати весь коментар
29.12.2025 11:18 Відповісти
У нас немає такої опції "не воювати", бо якщо московити дойдуть до твого дому, вони тебе заставлять воювати, але вже за них, за ворогів. Відмовишся - просто розстріляють, а, можливо, розстріляють навіть якщо ти будеш готовий воювати за них.
показати весь коментар
29.12.2025 11:22 Відповісти
ЄС і НАТО не воюють, можна виїхати. Навіщо заборонили виїзд чоловікам, що не хочуть воювати і ніколи не будуть воювати? Готують мобілізаційний ресурс для рашки? Чи це просто геноцид українців?
показати весь коментар
29.12.2025 11:25 Відповісти
А хто буде воювати за Україну? Ти тут жив, а як почалась війна, ти втікаєш? Так ти просто лайно а не людина!
показати весь коментар
29.12.2025 11:29 Відповісти
Держав багато, а я - один. Якщо олігархи не хочуть захищати свою державу, то я тут до чого?
показати весь коментар
29.12.2025 11:34 Відповісти
Бо у громадян є обов`язок захищати свою країну. Тому під час Великої Відчизняної Війни ти маєш бути або на фронті, або для фронту. Не хочеш воювати - йди дрони збирати, чи ще щось корисне робити.
показати весь коментар
29.12.2025 11:34 Відповісти
А де родичі олігархів та депутатів?
показати весь коментар
29.12.2025 11:38 Відповісти
Потрібна загальна мобілізація з усіх сфер економіки і державної служби, військових пенсіонерів призовного віку, сотень тисяч "професійних" ухилянтів-підгузниконосіїв, відміна несправедливого правила "трьох оргазмів" тощо. Годі жувати шмарклі !!!
показати весь коментар
29.12.2025 10:16 Відповісти
Вони такі самі ухилянти, як і решта. 90% з них втече, а решта (кілька десятків тисяч) принципово нічого не змінять до 2 млн. мобілізованих зараз. Україна не може собі дозволити закидувати рашку трупами українців замість дронів.
показати весь коментар
29.12.2025 11:11 Відповісти
А Верховний Гавнокомандувач, як завжди, локаційно зник.
показати весь коментар
29.12.2025 10:18 Відповісти
Проблему мобілізації вирішити дуже просто - треба мобілізовувати тих, хто підтримує мобілізацію - і у війську буде купа вмотивованих бійців!
показати весь коментар
29.12.2025 11:30 Відповісти
"путін хоче процвітання України",-заявив Трамп на спільній конференції з ЗЕленським.Раніше казав наш,: "путин хочет мира".Бред,розстріл це вказівка командирів і воєначальників 2-ої недоармії світу.***** бажає щоб Україна щезла з карти світу.Тому треба натягнути двухголову ворону на тризуб.
показати весь коментар
29.12.2025 11:39 Відповісти