8590 відвідувачів онлайн

Вперше в історії: уражено два ворожі літаки-амфібії Бе-12 "Чайка" та гелікоптер Мі-8 в окупованому Криму, - ГУР. ВIДЕО

21 вересня 2025 року на території тимчасово окупованого Криму майстри спецпідрозділу ГУР МО України "Примари" вполювали два російських протичовнових літаки-амфібії Бе-12 "Чайка".

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на пресцентр ГУР Міноборони.

Як зазначається, це перше ураження Бе-12 в історії.

Літаки-амфібії Бе-12 "Чайка" оснащені дороговартісним обладнанням для виявлення та ведення боротьби з підводними човнами.

"Разом із двома ворожими літаками Бе-12 під час нальоту в Крим "Примари" ГУР також уразили черговий багатоцільовий гелікоптер російських загарбників Мі-8", - додали в ГУР.

Напередодні повідомлялося, що було уражено три ворожі гелікоптери Мі-8 та РЛС 55Ж6У "нєбо-У" в окупованому Криму.

Топ коментарі
+32
Дякую !
показати весь коментар
22.09.2025 08:43 Відповісти
+32
показати весь коментар
22.09.2025 08:55 Відповісти
+32
В українському Криму можуть бути тільки українські гелікоптери. Кацапи, гоу на болота! Поки є чим і на чому повернутися
показати весь коментар
22.09.2025 08:56 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Дякую !
показати весь коментар
22.09.2025 08:43 Відповісти
Бекнули! і шоб два рази не вставати - вертоліт
показати весь коментар
22.09.2025 08:44 Відповісти
Респект хлопцям,видно ппо нормально так прорідженне в Криму якщо такі цілі через день виносять.
показати весь коментар
22.09.2025 08:45 Відповісти
Очевидно, що навіть якщо РЛС-не поле там ще існує, то засобів протидії дронам у вигляді ЗРК "Оса", ЗРК "Тор", ЗРК "Бук", не кажучі вже про древні як лайно мамонта "Шилки" - там просто не було.

Все набагато цікавіше: авіабаза, то не сарай, нікому не потрібний, серед баштану. То стратегічний об`єкт. Для нього гарантовано повинна працювати ешелонована оборона проти повітряних загроз. Тобто - система раннього виявлення та попередження. ЗРК з кратним перекриттям зон. Стаціонарні та мобільні групи з переносними ЗРК та хоча б з стрілковкою. А також, не треба думати, що в кацапів все зовсім пагано, з дронами-перехоплювачами (в них вони теж є і розвиваються).

Як бачимо з відосів - нічого цього в засрашинців фактично в оперативному тилу армії вторгнення (а це лише 100-150 км) - НЕМАЄ. Якщо подивитись на графік втрат засрашинців в гелікоптерах по місяцях, видно, що в 2025 році оборона і захист таких об'єктів в засрашинців - почала "протікати". І ненульова статистика (ну, окрім "випадкових" втрат) знов з'явилась.

Тож системне знищення будь-яких радарів, ЗРК тощо - працює, попри скептицизм деяких місцевих персонажів, які белькочуть "ой, ой, хлопцям на передку треба ті дрони, нащо лупити по ЗРК і радарам в глибокому тилу кацапів". От бачимо нащо: тепер кацапам ЗНАЧНО складніше буде протидіяти оборонним і контрнаступальним операціям в гирлі Дніпра, що гарантовано збереже сотні життів вояків ЗСУ!
показати весь коментар
22.09.2025 11:35 Відповісти
https://index.minfin.com.ua/ua/russian-invading/casualties/ Втрати російської армії в Україні - взято звідси:
показати весь коментар
22.09.2025 11:37 Відповісти
мамонтовая Шилка с радаром и счетверенной ЗУ-23 - весьма неплохая вещь. Мне еще в 22-м рассказывали. И сейчас херачат шахеды и КР. Только мало уже их
показати весь коментар
22.09.2025 23:51 Відповісти
Ні слова проти. Просто їх і в кацапів не виробляють нових, а старих все менше і менше.
показати весь коментар
23.09.2025 03:00 Відповісти
показати весь коментар
22.09.2025 08:45 Відповісти
Браво !
показати весь коментар
22.09.2025 08:48 Відповісти
показати весь коментар
22.09.2025 08:55 Відповісти
Добра ранкова новина . Слава нашим захисникам !
показати весь коментар
22.09.2025 08:56 Відповісти
В українському Криму можуть бути тільки українські гелікоптери. Кацапи, гоу на болота! Поки є чим і на чому повернутися
показати весь коментар
22.09.2025 08:56 Відповісти
якщо в нас немає підводних човнів, то хтось повинен дуже сильно подякувати )...
показати весь коментар
22.09.2025 08:58 Відповісти
Був один - але йому ніяк не могли акумулятори примостирити
показати весь коментар
22.09.2025 09:03 Відповісти
Скільки грошей пішло за 20 років?
показати весь коментар
22.09.2025 09:23 Відповісти
У -у -у -у -у ............
показати весь коментар
22.09.2025 09:43 Відповісти
Там тільки на оплату адміралітету з командування підводними силами України відвалили чимало.
показати весь коментар
22.09.2025 10:07 Відповісти
ага подумаеш всего лишь вертолет и два рабочих разведсамолета этоже сущий пустяк.
показати весь коментар
22.09.2025 09:16 Відповісти
Можливо ці літаки могли заважати роботі наших підводних дронів. І добре, що такі "вумники" як ти, до цього ще не додумалися. Хоча більш схоже на твоє пропагандистське відпрацювання на ворога. Колись і флагман Москва теж "майже не постраждав". Але щось ми про нього більше не чуємо
показати весь коментар
22.09.2025 09:31 Відповісти
А ну давай, видай ще про меганеобхідні 2 корвета в Турції, які будує Україна. Навіть марахфон нічого не придумав про їхню необхідність. Мовчать і пиляють бабло з турецькими партнерами. Але ти зможеш здивувати. Мені буде соромно за свою необізнаність.
показати весь коментар
22.09.2025 09:36 Відповісти
Теоретично, ця рухлядь може діяти проти підводніх дронів, хоча би виявляти їх (наскільки ефективно - це питання). Так що не все так погано.
показати весь коментар
22.09.2025 09:35 Відповісти
А підводні дрони є? Принаймі в достатній кількості? А якщо серйозно: які завдання мають виконувати підводні дрони, якщо війна сухопутна? Навіть не так. Куди в першу чергу потрібно використовувати ресурси на сухопутну операцію, чи на морські операції, якщо противник ніяких наступальних дій на морі не веде? Копати протипожежних рів навколо клуні, яка стоїть на сусідній вулиці, коли в тебе горить будинок дебільна затія. Так зрозуміло?
показати весь коментар
22.09.2025 09:41 Відповісти
Тому й не веде
показати весь коментар
22.09.2025 09:55 Відповісти
Він їх не веде ще з того часу, коли про морські дрони ніхто ще не чув. Але якщо ви вважаєте, що протипожежний рів навколо клуні на сусідній вулиці в пріорітеті, коли горить-палає будинок, то ви знайдете для себе переконливі аргументи, щоб пояснити будь що.
показати весь коментар
22.09.2025 10:14 Відповісти
если ты такой умный, что ж ты строем не ходишь? (с) А по суті, з раш посудин -запускають ракети, а тепер і морські дрони. Хтось же повинен їх топити, і хто як не ЗСУ, бажано, підводними, та й надводними дронами
показати весь коментар
22.09.2025 10:24 Відповісти
Визначень з чого і звідки їх пускають. З літаків-анфібій і мі-8, чи все ж таки кораблів, які базуються навіть не в криму
показати весь коментар
22.09.2025 10:26 Відповісти
Про запланований десант на Одесу вже забули??
показати весь коментар
22.09.2025 10:53 Відповісти
А шо так? А чого відповідь видаляєм? Здулась потужність?
показати весь коментар
22.09.2025 11:18 Відповісти
Красава! Всіх обісрав, всім вставив пістона! А про кораблі, з яких запускають ракети та вбивають мирних людей, стирають у пил міста "забув". Здається таки не зря ці літачки вражено. Щось дуже вже в таких пропагандонів припекло
показати весь коментар
22.09.2025 10:11 Відповісти
І цей відповіді видаляє. Зливаються подоляцькі перемогуни
показати весь коментар
22.09.2025 11:20 Відповісти
Як я можу це знати? Мені ж Єрмак не доповідає. А дрони мають полювати за підводними (та і надводними) носіями калібрів. На морі кцпи сидять тихо, тому що добряче отримали. В вашому розумінні, якщо є лінія по виробництву підводніх дронів, то чому би там не робити повітряні, або взагалі балістичні ракети? Це так не працює. Звісно, на суші трохи... еее... дупа, але це не до мене питання.
показати весь коментар
22.09.2025 10:42 Відповісти
Я про одне, ви про інше.
показати весь коментар
22.09.2025 10:46 Відповісти
Начебто на частину питань я відповів, а щодо ситуації на суші - я не Генштаб і не "верховний головнокомандувач", не планую операцій, не знаю реального стану речей (який може бути значно гірше, ніж здається). Що я можу вам відповісти?
показати весь коментар
22.09.2025 10:59 Відповісти
не теоретично, а приктично, ця рухлядь у зв'язці із мі-8 працює по виявленню і нейтралізації українських беків.
показати весь коментар
22.09.2025 10:13 Відповісти
Точно, точно? Чи це твоя безцінна думка диванного експерта? Хоча суть проблеми в іншому. Навіщо витрачати обмежені ресурси на кошмарення залишків чф, якщо щомісяця втрачається 200-300 км2 території і гине декілька тисяч людей в сухопутний операції?
показати весь коментар
22.09.2025 10:23 Відповісти
втрата рашкою цього "мотлоху" вимагає від рашкостану витрат коштів на побудову нового "мотлоху", все упирається в гроші. За твоєю тупою логікою і нафтоналивайки в портах знищувати не треба, бо вони ж не стріляють і опорники не захоплюють
показати весь коментар
22.09.2025 10:27 Відповісти
Нафіга їм його відновлювати? Щоб розпиляти бабло на потужному відновленні як зєльоні клептократи пиляють день і ніч? В них є на чому пиляти без цих вражених вундервафель. В цьому і є принципова різниця між витрачанням ресурсів на нікому непотрібний мотлох і нпз, без яких економіці рашки звіздєц. І війні також. Я про це і волаю вже в надцятому коменті. Але перемога має бути переможна і магапотужна. Як і 2 непотрібних нікому корвета, які будують в Турції за 4 лярди зелені.
показати весь коментар
22.09.2025 10:33 Відповісти
https://defence-ua.com/army_and_war/jak_rf_namagajetsja_pijmati_nashi_kateri_kamikadze_svojimi_be_12_ta_ka_29_i_pro_scho_tse_svidchit-13908.html саме так
для чого ганяти чф - мабуть тебе забули спитати, бо вочевидь твоя диванна експертиза неперевершена.
показати весь коментар
22.09.2025 10:32 Відповісти
А по суті є що сказати? Бо як накерували мегаефективні менеджери на чолі з суперпотужним зєльоним наріком, по сумісництву лідор всесвіту, всі бачать. На їхньому фоні будь який середньостатичний диванний експерт вже виглядає геніальним мислителем.
показати весь коментар
22.09.2025 10:38 Відповісти
по суті я вже висловився двічі. але ж ти сюди прийшов не за цим, козачок.
показати весь коментар
22.09.2025 11:07 Відповісти
Геній, прочитай хоча б допис, що ці літаки зняті з експлуатації в далекому 1992 році. Всьо. Але ти видно засланий козачок, який ошивається на цензорі щоб просувати потужну перемогу з гімномарафону у всі інформаційні праски. Працюєш на подоляцькій ботофермі, чи безоплатно, за ідею?
показати весь коментар
22.09.2025 11:14 Відповісти
знято з експлуатації у впс, а у морській авіацій і досі служать. так-то, козачок
показати весь коментар
22.09.2025 11:59 Відповісти
Дядьку, це амфібія. Воно не може сідати на сушу. Хіба аварійна посадка. У подоляцьких криза з кадрами?
показати весь коментар
22.09.2025 12:58 Відповісти
і де вас кацапи таких набирають? по об'явам в телеграмі? навіть скудну матчистину і то осолити не здатні:

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5-12 Бе-12 має висувні шасі, що дозволяє виконувати посадку і на звичайні аеродроми на суходолі.

https://defence-ua.com/weapon_and_tech/scho_tse_za_litak_be_12_naskilki_vin_starij_i_skilki_takih_je_v_rf-13027.html Наприклад, поняття "амфібія" щодо Бе-12 є доволі умовним, оскільки саме через нюанси із технічним станом російські льотчики не ризикують злітати на цих літаках з води, здіймаються у повітря лише із "сухопутних" аеродромів.
показати весь коментар
22.09.2025 13:24 Відповісти
Та заспокойся вже, списали їх, це морально і технічно застарілі зламки. Спокійно собі стояли на відстої. Не брали ніякої участі ні в яких операціях. Що ти хочеш довести? Що це мегазброя, яку треба було знищити кров з носа? Подоляцький демагог.
показати весь коментар
22.09.2025 13:51 Відповісти
ні, кацапський тролику, 5шт ще літали. і навіть не будучи чудо-зброєю, вони ефективно застосовувались для боротьби із надводними безпілотниками. тепер із цим буде складніше. і саме тому ти і скиглиш, кацапчику.
показати весь коментар
22.09.2025 14:43 Відповісти
5 літали?Ефективно застосовувались? Тобі особисто доповілали з генштабу оркостану? Чи ти особисто їх до польотів готував? Оце дядька накрило. Живе в придуманому світі. Несе пургу і сам в неї вірить.
показати весь коментар
22.09.2025 14:48 Відповісти
а от і не вгадав, кацапчику. уся ця інфа є у вільному доступі навіть в https://www.twz.com/russias-rickety-be-12-flying-boats-are-still-patrolling-off-crimea західних змі
але ж для цього потрібно читати шось більше, ніж кремлівські методички, правда?
показати весь коментар
22.09.2025 15:21 Відповісти
.. сьогодні кацапські Бе-12 використовуються (використовувалися Слава Богу) активно для скидання авіаційних радіобуїв...які виявляють рух надводних дронів. Не треба Вам так впевнено виділятися..і демонструвати свою необізнаність. Їх у кацапів пара..чи трійка у Криму.. і ще кілька на Далекому Сході. Ці Бе-12 у 2008-10 роках пройшли модернізацію у кацапстані. Тому це достатньо відчутня втрата для кацапсячих....
показати весь коментар
22.09.2025 20:15 Відповісти
У них є з чого скидати радіобуї. Нахєра атакувати залишки чф? Я вам про ресурси, а ви мені про радіобуї. Я вже писав101 раз, мабуть для себе, бо таке враження, що це ніхто не читає. Спалите маскву, вийдете на кордони 91 року, чи хоча б зупиніть наступ орків і топіть хоч крейсер аврора, хоч весь тихоокеанський флот. Я про пріорітети, а ви про радіобуї.
показати весь коментар
22.09.2025 22:25 Відповісти
Думаю у ******** війні, це мотлох. Та навіть у 90-х це вже була застаріла техніка.
показати весь коментар
22.09.2025 13:29 Відповісти
Вірогідно. Але перевірити неможливо. Тепер назавжди.
Досвід показує, що навіть совковий мотлох 60х років стріляє і вбиває. Так що зайвим не буде.
показати весь коментар
22.09.2025 13:38 Відповісти
Так він не стріляв і не вбивав. Спокійно собі стояв всі три з половиною роки війни. А вам ніяк не спадає на думку, що може треба було б потратити ресурси на знищення того, що стріляє і вбиває? Це якось раціональніше. Ви ще крейсер аврора потопіть. Капєц як епічно і мегапотужно буде. Егеж?
показати весь коментар
22.09.2025 14:05 Відповісти
Так це ж не до мене претензії. Не я планував цю операцію, чесно. Підіть в ГУР, і скажіть їм, що вони неправі.
показати весь коментар
22.09.2025 15:06 Відповісти
..а як там Ту-95МС... Не застаріла?
показати весь коментар
22.09.2025 20:04 Відповісти
Неспівставні одиниці озброєння. Ти б ще кулемет максіма сюди приплів.
показати весь коментар
22.09.2025 20:27 Відповісти
..ця рухлядь виставляє з повітря радіоакустичні буї де тільки завгодно... і має хоч і стареньку..але надійну систему відслідковування як підводних...так і надводних цілей! Тому хай краще дійсно стане рухлядью ..але щоб ніколи не піднімалася у повітря! Ту-95МС ..теж шестидесятирічна рухлядь. А коли спалили трохи...то і ракет над Україною поменшало...
показати весь коментар
22.09.2025 20:02 Відповісти
..щось доводити невігласу... та ще й відвертому...нема сенсу! У таких як ти... літаки тільки стріляють і ********....))) Про спеціальні літаки... ти навть уяви не мав. А про Бе-12 тільки сьогодні і почув вперше!!! Тут одне дурноголове написало...що це амфібія...і що на сушу не сідає.... тому вже витягли на землю..і це мотлох...))) Твій рівень!!))))
показати весь коментар
22.09.2025 20:36 Відповісти
Ти мені, тому, хто півжиття в авіації, будеш розповідати про літаки? Проходь повз, й не ганьбись. Якщо хочеться срачу - знайди когось іншого, додік.
показати весь коментар
22.09.2025 20:56 Відповісти
Додік ти!!! Ти хоч..клоуне.. на мій нік подивись! Може дійде щось..гореавіатор. ?? І розкажу тобі.. клоуне... дійсно і про Бе-12... який у тебе мотлохом зветься..і про Ту-95МС... Бо ..клоуне у мене за плечима 27000 починаючи з Ан-26...і закінчуючі Ан-124... І в ВПС пів життя.... з Ан-12 та Іл-76. І не тобі ..дійсно розповідати мені про авіацію....
показати весь коментар
22.09.2025 21:35 Відповісти
Ну добре..витрачу кілька хвилин для дурня під чеським прапором!!!)) Не знав..дурноголовенький...що Бе-12 може сідати і злітати..як на суші ..так і на воді?! Для тебе словосполучення літак-амфібія... тільки з водою пов*заний? На відео аеродром Кача... де ці Бе-12 кацапського флоту і базувалися. Ця рухлядь бере на борт до сотні радіоакустичних буїв і може прикрити площу довжиною до 200 км. А також відслідковувати переміщення як надводних...так і підводних цілей. Тільки ДЛЯ ЦЬОГО кацапи і залишили кілька Бе-12 у своїх ВПС.

https://iz.ru/903326/aleksei-ramm-bogdan-stepovoi/ptitca-glubokogo-poleta-samolety-chaika-stanut-okhotnikami-za-apl А оце тобі ..дурноголовеньке.. кацапська військова інформація 2019 року. Сподіваюся..що у Чехії тобі VPN не потрібно буде використовувати...щоб прочитати і почервоніти...від визнання..що краще б промовчав... ніж так обісратися!!!))) Більше витрачати час на дурнів нема сенсу. Бувай... дурноголовеньке!!))
показати весь коментар
22.09.2025 23:18 Відповісти
Я тільки відповідав на вже видалений пост, де було про "безглузде витрачання дронів на рухлядь". Треба було в лапки взяти. Та і що у кцпів не рухлядь? Але, на жаль, вона працює і вбиває.
Дякую, що прояснили питання. Як на мене, більш, ніж вартує одного дрона.
показати весь коментар
22.09.2025 20:44 Відповісти
Радіобуї вони років 30 тому ставили. Прояснили ситуацію. Вони розукомлектовані стояли.
показати весь коментар
22.09.2025 22:41 Відповісти
Ви по відео це побачили, чи як?
показати весь коментар
22.09.2025 23:01 Відповісти
..та дитинка вперше у житті дізналася..що є такий літак Бе-12...і диво...він літає з суші? А далі почалися розумові відхилення....))) Воно не розуміє і не знає...що таке модернізація... Воно думає..що якщо літаку 50 років... то це вже мотлох... Воно не знає...що у ВПС розвинутих країн літаки використовуються не по ресурсу...а по технічному стану... Що можна списати літак..якому 5 років..і який став непридатним...і продовжувати літати на тому..якому 25 років. Прикладів море. Але не для дурня ігорка..))) С-130...С-5А... F-4Е..які во всю експлуатують у тій же Туреччині... і В-52Н...яий буде літати до 100!!!!! років... не кажучи вже про заправники КС-135..яким по 60 років. Воно побачило відео зі своєї пустої макітри...і не більш того!!)))
показати весь коментар
22.09.2025 23:28 Відповісти
Кацик як тебе коробить ти обережно від немочі і злоби не вбий себе
показати весь коментар
22.09.2025 09:11 Відповісти
Denys Den , ruski , ninravica , ****** ***** !
показати весь коментар
22.09.2025 09:25 Відповісти
ГУР впритул зайнявся Кримом. А Мадяр НПЗ рашки
показати весь коментар
22.09.2025 09:02 Відповісти
А хто б ще зайнявся "особливою економічною зоною Алабуга"? Там, як нам кажуть, єдине в наросії виробництво композитних матеріалів для виробництва шахедів. Та й саме виробництво тих шахедів. Чи вже всі зайняті? Чи серійне виробництво "рожевих фламінго", це лише сцянина у вуха та очі лохторату? )))
показати весь коментар
22.09.2025 11:04 Відповісти
Фламінго,для чогось готують...не біжіть поперед батька в пекло.
Я теж на деякі речі дивився прямолінійно,як наприклад на Ф-16..
Згадайте про операцію "павутину" ,такі операції довго підготовуються,і ретельно обдумуються,щоб не вийшов пшик.
показати весь коментар
22.09.2025 11:33 Відповісти
О конспіролог намалювався. Поціновувач зелених макаронів.
показати весь коментар
22.09.2025 13:58 Відповісти
"...оснащені дороговартісним обладнанням для виявлення та ведення боротьби з підводними човнами" - невдовзі читатимемо про підводні дрони Toloka?
показати весь коментар
22.09.2025 09:03 Відповісти
Нещодавно бачили як перевозили на вантажівці із причепом багато Магур. Вірніше їх пластикову основу. Мабуть це "ж-ж-жж" неспроста
показати весь коментар
22.09.2025 09:34 Відповісти
Слава ЗСУ! Слава Україні! Смерть кацапні!
показати весь коментар
22.09.2025 09:06 Відповісти
4 гвинтокрили та 2 амфібії за 2 дні? Бравісимо!!!
показати весь коментар
22.09.2025 09:34 Відповісти
а де оце вражене "РЛС 55Ж6У "нєбо-У"" в звіті Генштабу за минулу добу?
Там в в "засобах ППО" нічого не додалося!
показати весь коментар
22.09.2025 10:23 Відповісти
Я вас умаляю. Більше треба слухати гундосого і гімномарафон. І ніяке критичне мислення вам не заважатиме насолоджуватись потужними перемогами від ГУР, СБУ, ГШ ЗСУ.
показати весь коментар
22.09.2025 10:54 Відповісти
"...В 1992 году Приказом ГК ОВС СНГ № 144 самолёт Бе-12 был снят с вооружения, с продолжением эксплуатации машин в частях до выработки ресурса." - мабуть дуже кепські справи в галактичних (космічних) силах каtsапів раз таку супер-техніку використовують. Вторая армія міра, єпть.
показати весь коментар
22.09.2025 10:24 Відповісти
Нє. Ви всьо врьотє. Тут вже "просвітили", що це мегазброя без якої не літають калібри, не плавають кораблі. Що в зв'язці з мі-8 це зброя, яка знищувати українські морські дрони, які і плавають лише щоб нищити ці вундервафлі.
показати весь коментар
22.09.2025 10:52 Відповісти
Тезка, я з тобою згоден абсолютно!
показати весь коментар
22.09.2025 11:50 Відповісти
То что они показали напоминает курсовую работу студента, а не профессионально сделанную работу. Не нужно полный провал выдавать за успех... Техника была повреждена, и будет восстановлена. Чтоб спецы снова показали эпическое видео псевдоуничтожения... Хорошая работа!
показати весь коментар
22.09.2025 13:12 Відповісти
Ніхто цей мотлох відновлювати не буде. Який сенс?
показати весь коментар
22.09.2025 14:00 Відповісти
Дежурного кацапа с чешским флагом здесь знатно *************😂😂. Видно на Москве сильно по шапкам дали за проебы в Крыму.
показати весь коментар
22.09.2025 14:46 Відповісти
О, дєжурний падаляцкій бот під гамериканським прапором заступив на чергування. Щас про пабєди почне розповідати. Давай жгі.
показати весь коментар
22.09.2025 14:51 Відповісти
Та звісно шо оті літаючи корита металобрухт. Але всеодне - приємно. Тай тренування добре для ЗСУ. Нічого дарма не проходить.
показати весь коментар
22.09.2025 20:07 Відповісти
Другий літак, скоріше ят тренувальна мішень- він без лівого двигуна, давно списаний, але як тренувальна мішень для наших бійців.
показати весь коментар
22.09.2025 21:19 Відповісти
Сейчас смешно вспоминать, но когда-то давно в детстве собирал модель такого. Потом он упал со шкафа и разобрался)) А сейчас ребята разобрали аж два сразу. И не модель 😀
показати весь коментар
22.09.2025 21:32 Відповісти