У Львові застрелили Андрія Парубія: момент вбивства. ВIДЕО

З'явилося відео моменту вбивства колишнього спікера Верховної Ради та чинного Народного депутата України VI–IX скликань Андрія Парубія. На кадрах зокрема зафіксовано, як нападник стежить за народним обранцем, після чого прямує за ним, відкриває вогонь і швидко залишає місце події.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, у Львові наразі оголошено спецоперацію "Сирена". За процесуального керівництва Львівської обласної прокуратури розпочато досудове розслідування за фактом умисного вбивства колишнього Голови Верховної Ради Андрія Парубія.

Топ коментарі
+42
Больше 30 лет стране, а патриотов убивает как во времена СССР и царской России.
показати весь коментар
30.08.2025 14:57 Відповісти
+37
ТАТАРОВ рулить за вказівками КРЕМЛЯ
показати весь коментар
30.08.2025 15:01 Відповісти
+26
Всі ми чудово розуміємо, що маршрут Парабія, час проходження, де живе він, в які магазини ходить, ітд...
На це потрібен час на слідкування за ним.
І не один день!

Але СБУ, мєнти, ітд... навіть нічого підозрілого не бачили.
Бо зайняті кришуванням корупції зелених гнид та бусифікацією.
От вам і вся ефективність СБУ чи мєнтів.
Їх всіх можна спокійно на фронт відправляти, толку з них в тилу ніякого для людей, для держави

І взагалі, хіба по закону, не повинна бути охорона перших осіб держави, навіть які вже пішли з посади?
показати весь коментар
30.08.2025 15:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Можливо навіть реальний кур'єр Глово.
показати весь коментар
30.08.2025 15:03 Відповісти
Як на мене, то бувший голова ВР уже абсолютно нікому не потрібний. Якщо він не займався якоюсь діяльністю - політикою, бізнесом, митницею, аферами і т.д. Ми поки про Парубія абсолютно нічого не знаємо.
показати весь коментар
30.08.2025 15:31 Відповісти
Не знаю жодного кур'єра Глово у Львові, тож про це ви знаєте краще.
показати весь коментар
30.08.2025 15:57 Відповісти
Ти справді вважаєш, що в США та інших країнах, де дозволено, всі носять з собою пістолети? Тоді все зрозуміло...
показати весь коментар
30.08.2025 16:13 Відповісти
Тебе спочатку вбють,а потім приїде поліція і обмалює крейдою тебе на замлі.І саме найгірше що у тебе не буде жодних шансів себе захистити.Добре що камери поставили всьоди-твоя родина побачить твою безглузду негероїчну смерть.-----

3. В США постійно розстрілюють в школах, університетах, на вулицях…

Ті, випадки вчинення гучних злочинів, які висвітлюються в наших ЗМІ, що пов'язаних із загибеллю багатьох людей в країнах, де існує вільний обіг зброї, фактично вчиняються за допомогою тих видів вогнепальної зброї, яка перебуває офіційно на руках і громадян України. Як правило це довгоствольна неавтоматична нарізна зброя. Якщо визначити коефіцієнт використання в злочинній діяльності легальної зброї в країнах, де її обіг і скрите носіння дозволені законом, то з'ясується, що цей показник буде нижче, ніж в країнах, де цей обіг і носіння заборонені.

Вибірковий аналіз таких діянь у США свідчить, що в більшості випадків це вчиняли люди або психічнохворі, або такі, що перебувають у стресовому стані. Також умовою, що полегшувала вчинення цих злочинів часто було порушення порядку їх зберігання власниками зброї.

І ще одне - в абсолютній більшості таких випадків вони відбувались або в країнах де існує заборона на носіння короткоствольної зброї (Брейвік, Норвегія), http://zbroya.info/uk/blog/6963_gun-free-zone-iak-zaproshennia-do-rozboiu/ або в місцях вільних від носіння зброї (навчальних закладах в США, штатах де її носіння обмежено) ТОБТО ТАМ, ДЕ ЗЛОЧИНЕЦЬ БУВ АБСОЛЮТНО ВПЕВНЕНИЙ, ЩО НЕ ОТРИМАЄ АДЕКВАТНОГО СПРОТИВУ.

4. Нам це не потрібно - нас захищає поліція.

Цей довід спростовувати простіше всього. Рівень довіри до міліції (поліція ще не народилась, як така) в суспільстві, на жаль перебуває нижче будь-якої критики і ледь дотягує до 3%! Звичайно на реальний захист у цьому випадку розраховувати надзвичайно важко.
показати весь коментар
30.08.2025 16:20 Відповісти
І що? Всі цілодобово скрізь тягають з собою пістолети? Що ти верзеш?
показати весь коментар
30.08.2025 16:26 Відповісти
Що тобі було зрозуміло в попередньому пості?
показати весь коментар
30.08.2025 16:27 Відповісти
Стецько-іди пропукайся,геній-криміналіст.
показати весь коментар
30.08.2025 16:32 Відповісти
Скільки ти можеш привести прикладів, коли в США злочинців знешкодили саме перехожі з пістолетами, а не поліцейські?
показати весь коментар
30.08.2025 16:32 Відповісти
По-суті, як завжди, нема нічого?
показати весь коментар
30.08.2025 16:33 Відповісти
Оружие не поможет в данном случае. Это как лучшее решение против маньяка - арестовать маньяка.
показати весь коментар
30.08.2025 16:46 Відповісти
Та люди просто не успеют среагировать. Даже если бы все вокруг ходили с огнестрелом наготове. Выстрелил и уехал. Это дело пары минут.
показати весь коментар
30.08.2025 16:47 Відповісти
Після того як він вбє 50 чоловік.Геніально!!!!
показати весь коментар
30.08.2025 16:51 Відповісти
"...Тє, кто вижіл в катаклізмє, прєбивают в пєсімізмє..." (с)
показати весь коментар
30.08.2025 17:01 Відповісти
Помиляєшся. Спробуй прийти на поховання і голосно повторити там цю свою заяву
показати весь коментар
30.08.2025 17:05 Відповісти
Ты полностью прав. Оттого решение не в огнестреле, а чтобы убийцы не разгуливали по городам.
показати весь коментар
30.08.2025 17:08 Відповісти
Ты писал что в США не убивают - вот убивают.
показати весь коментар
30.08.2025 17:15 Відповісти
Кацабу слова не давали.Росия встає з колен,а ти тут херньою займаєшся.
показати весь коментар
30.08.2025 17:34 Відповісти
Отримаєш переконливі докази своєї помилки.
показати весь коментар
30.08.2025 17:35 Відповісти
Помагите,помагите, кричав до перехожих кацаб Дорофеев Сергей коли його штрикали ножом коло бару.,,Нехай тобі наша поліція і спецназ допомогає,вони нам не дали право на самозахист,сказали платіть податки-а ми вам допоможемо.Ти тримайся,ми ж на ножа не підемо з голими руками,ми позвонинили на 102 і десять хвилин пояснювали ситуацію-на кого напали,хто напав,якою зброєю,як виглядає ніж.,,-відповіли співчутливі громадяни.
показати весь коментар
30.08.2025 17:42 Відповісти
Це не маніпуляція, а реальність. В нас, слава Богу, нема масових вбивств, як в США. Але ти хочеш, щоб були. І проти яких саме злочинців 2 469 000? Які злочини вони здійснили? Хто застосовував? Де можна знайти цю статистику?
показати весь коментар
30.08.2025 17:43 Відповісти
Я как бы за ограничение автомобилей. По этой причине. Так что ты мимо.
показати весь коментар
30.08.2025 17:50 Відповісти
Коли тебе штрикнуть ножем коло бару, тобі буде вже не до короткоствола. Ще раз повторюю: ти збираєшся короткоствол носити постійно в руках?
показати весь коментар
30.08.2025 17:50 Відповісти
Я думаю що настала твоя черга контраргументів з цифрами,замість того щоб ставити під сумнів мої дані.Пропоную тобі почати з таких слів-З твоєю аргументацією не погоджуюсь тому що у мене такі то цифри американської статистики за 2019 рік...Все решта буде розцінено як демагогію щоб відволікти від основної теми-Скільки нас ще вбють поки ми надіємось на шість ефективних менеджерів.
показати весь коментар
30.08.2025 17:55 Відповісти
Ти ж писав "Через 2 дні всі забудуть"? Чи вже не такий впевнений?
показати весь коментар
30.08.2025 17:57 Відповісти
Дай посилання на статистику, яку ти привів. Конкретну, хто застосував зброю і проти кого. При яких обставинах.
показати весь коментар
30.08.2025 18:02 Відповісти
Напад, скоєний швидко і грамотно, ніхто не передбачить і жертва зброю не факт що встигне дістати.

Перед війною вбили екс-депутата РФ, у Києві, чоловіка Максакової. Був охоронець - не допомогло.
показати весь коментар
30.08.2025 18:34 Відповісти
17 жовтня 2018 року, у навчальному закладі стався вибух і стрілянина. За версією Слідкому Росії, атаку на коледж влаштував студент 4-го курсу, 18-річний Владислав Росляков, який пізніше, імовірно, наклав на себе руки. У результаті керченської трагедії загинула 21 людина, ще 67 постраждали.

А пройшло лише 4 роки після анексії Криму. Правда після цього щось не чутно про подібні випадки.
показати весь коментар
30.08.2025 18:39 Відповісти
183 це без дозволу, а з дозволом може бути і більше, в усякому разі, певний час
показати весь коментар
30.08.2025 18:43 Відповісти
Про 2 дні все ще впевнений, чи вже ні? Я писав про мету ФСБ, якщо вбивство політичне.
Перечитай мій коментар уважніше. Не вдається правильно зрозуміти? Спробуй тренувати розуміння читанням чогось нескладного, доступного для твоїх поточних розумових здібностей відслідковувати причинно-наслідкові звʼязки.
Отже, нагадую ще раз: "Якщо вбивство політичне, то за ним стирчать вуха ФСБ.
Мета - спровокувати виступи радикально налаштованої частини населення..."
Звернув увагу? Спровокувати виступи - мета ФСБ. Якщо виступів немає, то що?
Мета ФСБ не досягнута. Коли почнуться? Запитуй в свого куратора.
показати весь коментар
30.08.2025 19:00 Відповісти
хлопченко не лижи так иусорам ухилянтам копрофіл
показати весь коментар
30.08.2025 19:13 Відповісти
Хоплофоб стицько вільні люди мають зброю - раби ні!!
показати весь коментар
30.08.2025 19:15 Відповісти
дл логічного мислення не обов'язково мати знайомого кур'єра "Глово".
показати весь коментар
30.08.2025 20:35 Відповісти
Я опять про зонтики.
Средни статистический мужик, за год, три зонтика потеряет, один поломает, а один забудет в маршрутке. И всё. На шестой зонтик баба денег не даст.
показати весь коментар
30.08.2025 21:04 Відповісти
до чого тут штати
війна в нас
дрг в нас
шпіони в нас
ти кретин???
показати весь коментар
30.08.2025 21:17 Відповісти
Навіть якщо ви знаєте, як зібрати усіх львівських кур'єрів в одному приміщенні, це ще не означає, що ви мислите логічно.
показати весь коментар
30.08.2025 21:21 Відповісти
О дякую що нагадали за цю справу.Але я вас запевняю що ви не знаєте всіх нюансів цього вбивства.В тому то і справа що кіллер спочатку стріляв в озброєного охоронця,його знешкодив а потім взявся за охороняємого.І не допомогло що в жертви був надітий бронежилет.А якщо уявити що зброю мав би не тільки охоронець а і жертва.Починає стріляти по охоронцю,і опа,СЮРПРАЙС.Але ніззя МеВеСи нам говорить,злочинність виросте.До речі таку ж тактику вибрали при спробі вбити Стерненка,ця жіночка теж спочатку стріляла по охоронцях.
показати весь коментар
30.08.2025 22:03 Відповісти
Не заборонять.Бо кухонні інструменти не посягають на монополію держави чинити силовий примус проти народу.От якби кухонний торець міг на рівних змагатись з вогнепальною зброєю державних силових структур то б заборонили не думаючи.І що б під це протягли?-Ми за сімейні цінності і проти домашнього насилля в сімях.Тому ми оголошуєм місячник здачі кухонних топорців.
показати весь коментар
30.08.2025 22:10 Відповісти
як в офісі "Глово" зібрати всіх кур'єрів у одному приміщенні, знає кожний. Ну, окрім безнадійно тупих.
показати весь коментар
30.08.2025 22:32 Відповісти
А хто знімає ?І для чого?Камера рухається,хтось знав , що буде?
показати весь коментар
30.08.2025 22:32 Відповісти
З мерзенної зеленої влади не вбили нікого, бо вони працюють на рф. Водночас, влада дозволила вбити Фаріон і Парубія, тому що зеленій владі це було вигідно. Так звана денацифікація потрібна не тільки рф, а й зеленій банді. зеленський боїться націоналістів. Особливо тих, що здатні організувати майдан. Путін почав так зване СВО, коли у зеленої мразі почав подати рейтинг. А може це було передбачено оманським договорняком?
показати весь коментар
30.08.2025 22:42 Відповісти
Я ні, бо не цікавлюсь кур'єрами. Думаю, що і ви в деталях цього не знаєте, якщо там не працювали. А от за це я не поручуся.
показати весь коментар
30.08.2025 22:52 Відповісти
якщо ви не цікаветесь кур'єрами, то це не значить, що одного дня якійсь кур'єр не зацікавиться вами. Життя бентежне.
показати весь коментар
30.08.2025 22:59 Відповісти
принт на фудболці дуже схожий на той що є у татарова
показати весь коментар
30.08.2025 23:17 Відповісти
Автомобилем убить легче чем ножом. Оттого людям которые нарушают права, водят пьяными и прочее водить нужно запрещать. Потому что если человек нарушил права и его отпустили, то следующий раз он убьет. Потому что машина легко убьет человека.

Та же логика с оружием. Оружие легко убивает. Оттого его нельзя раздавать всем подряд.
показати весь коментар
30.08.2025 23:19 Відповісти
Да легко. Купил пистолет и пошел грабить магазин или прохожих. В США большинство убийств
это ограбления с огнестрелом. В фильмах это постоянно показывают.
показати весь коментар
30.08.2025 23:20 Відповісти
Мені простіше, я його відшию. А от якщо якийсь кур'єр зацікавиться вами?
показати весь коментар
30.08.2025 23:52 Відповісти
Світла пам'ять і Царства Небесного! Співчуття рідним і близьким... Андрій Парубій запам'ятавсь, як людина честі, високоінтелектуальна, захищав інтереси свого народу! Дуже жаль, обідно до сліз...Гинуть кращі, гинуть світлі і їх вже не повернеш. А ми досі не готуємся оборонятись самі і дітей не вчимо... А ця ж війна, мета її об'явлена рашею, як знищення українців в Україні! Чому люди досі не дбають про свою безпеку? А влада не дає шансу забезпечити її.
показати весь коментар
31.08.2025 00:55 Відповісти
Представь себе, что за нарушение использования оружием у тебя могут отобрать на него право. Как это происходит с водительскими правами.
показати весь коментар
31.08.2025 03:56 Відповісти
Злодей может вполне рассчитать время пока никто не среагирует. Это не высшая математика. Никакого сдерживания нет. Единственное что дает огнестрел это то что если человек начнет стрелять, то раньше или позже его пристрелят.
показати весь коментар
31.08.2025 03:57 Відповісти
Та надо выложить статистику у нас за пусть последние 5 лет сколько тонет и сколько гибнет в дтп в год---- там тысячи! А сколько стало инвалидов , так капец!
показати весь коментар
31.08.2025 05:50 Відповісти
може як з Бабченком? не знищили, а вміло, жорстко дали кацапам лососнути тунця? і це ще дронами не почали херачитись. я би на місці кацапів.... ну, добре що я не патрушев чи Глиноусов(пітух-богопоклонник, міністр нападу)

Хто би здивувався, якби побачив що Зеля з Ємраком дивляться це відео і захлинаються(не від сліз, а від ржання і шампанського)? Ніхто? А чо ж рейтинг у Зейла - 60%? мазохізм? знищують логіку, оті зе-генерати(((
показати весь коментар
31.08.2025 07:42 Відповісти
А Білецького з "Азову" не боїться? Там же основні "нацики".
показати весь коментар
31.08.2025 14:32 Відповісти
Це приручені. По команді з ОП здають своїх в полон. Тих, що здали своїх у полон, відпустили. А рядових азовців знищують у полоні.
показати весь коментар
31.08.2025 15:05 Відповісти
+5, але камера напад не зупинить
показати весь коментар
31.08.2025 17:12 Відповісти
співчуваю, але навряд чи таких випадків надто багато, інакше б були протести.
Це називають "розгул вуличної злочинності". Значить його немає.
показати весь коментар
31.08.2025 17:14 Відповісти
знімають відео на моніторі
показати весь коментар
31.08.2025 17:15 Відповісти
Мені таке не видають. Хіба колись в наступному житті дадуть наградного, але ж тягати кіло заліза, таке собі.
показати весь коментар
31.08.2025 18:50 Відповісти
560 грамів. Краще все життя носити меч, навіть якщо він тобі не згодиться, ніж завчасно і тупо закінчити життя, не зробивши все можливе для його збереження.
показати весь коментар
31.08.2025 18:58 Відповісти
Їди в дупу алєксандр, ти геть тупенький?
Сам придумав, сам зробив якісь виводи та висрав комент
показати весь коментар
13.09.2025 13:09 Відповісти
курєри "Глово" заробляють на доставці, а не спалюючи релейні шафи і військові автівки.
показати весь коментар
30.08.2025 15:17 Відповісти
Знаєте всіх кур'єрів? Зінченко теж був студентом у цивільному житті.
показати весь коментар
30.08.2025 15:29 Відповісти
Усі поразслаблялися, наче в країні немає війни, впевнений що всі хто повинен цілодобово нас захищати, сьогодні в суботу розслабили булки й займаються своїми особистими справами як і кожного дня, чи спростуйте мої припущення й опублікуйте фото відео зі служби по захисту Держави Україна та її мешканців.
показати весь коментар
30.08.2025 16:00 Відповісти
Подивись, скільки стрілянини в США. Нещодавно знов була. Багато тим, що загинули, допоміг короткоствол? Яка, нахрін, бабця? Фактично в усіх випадках злочинців знешкоджує саме поліція, а інколи взагалі спецназ. Досить вже маячні про короткоствол. Якщо хтось дійсно запланував тебе вбити, він це зробить обов"язково. І нічого тебе не врятує.
показати весь коментар
30.08.2025 16:08 Відповісти
Ти москаль або мент.Бо нормальної людини не буде жодних мотивів забороняти українцю захищатись.Яка різниця коли українець захищає себе на вулиці і в окопі?Велика різниця.Щоб українець був в окопі вигідно державі бо він захищає її,а на вулиці державі не вигідно щоб він себе захищав бо тоді прийдеться розігнати або скоротити силовий апарат.А його ж розганяти неохота коли є бажання красти і узурпувати владу.Кого тоді кинеш проти народу?-----Інколи держава прямо зобов'язує громадян мати зброю в певних випадках, як зробила Норвегія на островах архіпелагу Шпіцберген через небезпеку піддатися нападу з боку полярних ведмедів, і http://zbroya.info/uk/blog/6815_mistechko-u-shtati-aidakho-daie-zrozumiti-vsim-shcho-v-nomu-nemaie-zon-vilnikh-vid-zbroyi/ мерія міста Кеннесо в штаті Джорджія (США), через зростання злочинності. У штаті Вісконсіс (США) також існує обов'язок громадян мати зброю для самооборони. Відсутність у громадянина зброї породжує у цьому штаті обов'язок сплати відповідного податку «на захист». При цьому презумується, що громадянин сам повинен себе захищати. Якщо він перекладає цю функцію на штат - він зобов'язаний сплачувати відповідний податок, розмір якого достатньо високий.
показати весь коментар
30.08.2025 16:09 Відповісти
Якщо вбивство політичне, то за ним стирчать вуха ФСБ.
Мета - спровокувати виступи радикально налаштованої частини населення проти "антиукраїнської" влади, яка ніби-то повʼязана з організаторами/замовниками цього вбивства,
поглиблення політичного розколу українського суспільства, послаблення обороноспроможності ЗСУ. Не виключений також звʼязок цього вбивства з майбутніми російсько-білоруськими "навчаннями" "Захід-2025", які починаються орієнтовно 12 вересня.
показати весь коментар
30.08.2025 16:14 Відповісти
Огляд від ШІ

Вільне володіння та носіння вогнепальної зброї без отримання дозволу гарантується в штатах, які приймають закон про "конституційне право на зброю" (constitutional carry) або "вільне носіння" (permitless carry). До таких штатів належать Вайомінг, Айдахо, Монтана, Мен та Аляска. У цих штатах громадяни можуть приховано або відкрито носити зброю без отримання ліцензії, за умови дотримання вікових обмежень та відсутності судимостей.

Штати з ліберальною системою видачі ліцензій:

Більшість штатів (близько 34) мають ліберальну систему видачі ліцензій на носіння зброї, де влада зобов'язана видати ліцензію законослухняним громадянам.
показати весь коментар
30.08.2025 16:42 Відповісти
Є Конституція США-(https://www.youtube.com/shorts/-f3Wznvmkq0)Але це для тебе надто важко буде зрозуміти що там написано.
показати весь коментар
30.08.2025 16:44 Відповісти
Я бачу що тобі просто дуже вигідно щоб на вулицях вбивали.А чому тобі така ситуація підходить?
показати весь коментар
30.08.2025 16:52 Відповісти
Если ты хочешь чтобы не убивали, то ты будешь отслеживать потенциального убийцу. А не ждать когда же он убьет, чтобы ему героически мстить.
показати весь коментар
30.08.2025 16:54 Відповісти
Роберт Хансен - 17 жертв, Тед Банді - більше 30, Джон Гейсі - 33 жертви, і ще багато інших. Чомусь їхнім жертвам не допомогло вільне носіння зброї. Чому?
показати весь коментар
30.08.2025 17:07 Відповісти
Тобі не дивно що вбивства роблять там де людям заборонено проносити зброю-церква,школа,університет?Тому ці хворі і йдуть туди де їм не буде опору.Ти хоть раз чув що придурок заскочив в Форт-Нокс і вбивав там безнаказано поки не приїхала поліція?Чому вони не хочуть показати свою браваду в Форт-Ноксі.Ось тобі статистика,яку чомусь наше МВС яке проти короткостволу цього не розказує-(https://www.youtube.com/watch?v=vWELTLVnpNU)
показати весь коментар
30.08.2025 17:12 Відповісти

Люто плюсую!
показати весь коментар
30.08.2025 17:19 Відповісти
"вбивства роблять там де людям заборонено проносити зброю. Чому вони не хочуть показати свою браваду в Форт-Ноксі."

А на військову базу стороннім хіба можна проносити зброю? І так:
14 травня 2022 супермаркет Tops Friendly Markets в місті Буффало, загинуло 10 людей.
22 березня 2021 супермаркет King Soopers в місті Боулдер, загинуло 10 людей.
2019 рік, магазин Walmart в місті Эль-Пасо в Техасі загинуло 23 людини.

Список можна продовжувати і продовжувати...
показати весь коментар
30.08.2025 17:30 Відповісти
Ти хочеш видьоргнути окремі факти з тисячі вдалих спроб захисту і привести це як аргумент.Це щось на подобі-,,Багатими можуть стати усі хто захоче,,Але чи усі стануть коли захочуть-Ось тобі статистика по США за 2019 рік по застосуванню ЗАРЕЄСТРОВАНОЇ зброї-2 500 000 за рік,в день 6 850.Де 2 469 000 це проти злочинців,а 31 000 використана для злочинів.Можна тут зманіпулювати як маніпулює наше доблесне МВС-Нам зброя у населення непотрібна,бо в США навіть зареєстровану зброю використовують для злочинів.Але промовчати про 2 469 000 випадків проти злочинців.Правда,з цифрами цікавіше,це не словоблудіє, де можеш говорити багато,але так і не сказавши нічого суттєвого.Тож далі цифри-В США 1.2 мільйона патрульних,якщо ти любитель фантастики і припускаєш що поліція на місці злочину зявиться за секунду то виходить що вони не врятують 2 469 000-1 200 000=1 269 000 злочинах.І я думаю що в такій кількості випадках багато маньяків закінчить своє життя.А скільки ти там їх назвав 2 чи 3.Ну,ти і сипеш аргументами,нічого дорікнути.
показати весь коментар
30.08.2025 17:32 Відповісти
А давай заборонемо автомобілі,від них загинуло в 2024 році 3202 людини,а від вогнепальної зброї всього 183 людини.
показати весь коментар
30.08.2025 17:47 Відповісти
Нам скажуть на другий день-нажаль по гарячих слідах злочин розкрити не вдалось.
показати весь коментар
30.08.2025 17:49 Відповісти
Ти кацаб Дорофеев Сергей?Ні? Тоді чого ти переживаєш за кацаба що його його ж олігофрени заріжуть.Тут Парубія пристрелили а за якогось там Дорофеева переживаєш.
показати весь коментар
30.08.2025 17:59 Відповісти
Відео грамотно підібрали - фінал не для слабкодухих.
показати весь коментар
30.08.2025 18:46 Відповісти
Українцям час не вмирати а вбивати!!!
показати весь коментар
30.08.2025 19:12 Відповісти
А чому якась сруязика ніка вказує українцям мати зброю чи ні?? Там мозку як клітор курки раз не розуміє що з українцями треба переходити на українську а не язиком підарів срати
показати весь коментар
30.08.2025 19:17 Відповісти
А кухонні ножі? Сокири? Дуже поширенні знаряддя побутових вбивств в Україні. Може заборонити в Україні ці небезпечні для життя людей інструменти?
показати весь коментар
30.08.2025 21:07 Відповісти
мене у 2014 пирнули у спину ножем 3 рази
я й досі хожу й озираюсь
а наші люди наче у вульві живуть...
усі... не тіко селебріті
показати весь коментар
30.08.2025 21:19 Відповісти
нинішньою владою йому було відмовлено в охороні, бо він з опозиційної партії. Все ж логічно, вони мріють, щоб опозиція просто зникла.
показати весь коментар
30.08.2025 22:50 Відповісти
Ви ніколи не знаєте - на кого ви натрапите наступної миті. Не знає цього і кілер, не знає цього будь-який злодій. Але, якби зброя була в громадян, то будь-який кілер знав би, що вже точно не зможе так легко, гарантовано та безкарно чинити злочини серед вулиці, де будь-який громадянин може бути озброєний і пристрелити його.
Ось це і є основний фактор стримування для злочинців - не поліція, а саме озброєні громадяни. Будь-хто з громадян.
Це і є основний стримуючий фактор та найдієвіший засіб превенції злочинів. Не "помсти", як ви тут нижче виразились, відверто зманіпулювавши, а саме - превенції (при тому, однак, світова практика також знає безліч випадків, також, коли озброєні громадяни знешкоджували вбивць, злодіїв, в момент коли злодії саме скоювали свої злочини). І про це свідчить абсолютно вся статистика, по всіх абсолютно країнах, де громадянам було дозволено максимально вільне володіння на носіння вогнепальної зброї.
Ви ж, відверто маніпулюєте, намагаючись довести нам тут, наче зброя в громадян "нічого не вирішує", чим відверто захишаєте, позицію, вигідну саме вбивцям, злодіям та коруморваним право(п)охоронним органам - чим не менш відверто показуєте, на чієму, насправді, ви боці, та чиї інтереси насправді ви захищаєте.
показати весь коментар
31.08.2025 00:25 Відповісти
А хто вам пропонує роздавати КСЗ "всім підряд"?
Спробуйте отримати дозвіл хоча б на мисливську зброю, і ви зрозумієте, що процедура його законного отримання зовсім не проста і дещо схожа на процедуру отримання прав водія, плюс вимога не мати проблем із законом. І це мабуть правильна стратегія. Ніхто не роздає зброю всім підряд. Із легальною КСЗ, придбаною для самозахисту, вочевидь треба вміти поводитися так, щоб вона виконувала корисну функцію захисту, зупинення нападу, а не вбивства нападника.
показати весь коментар
31.08.2025 00:40 Відповісти
показати весь коментар
31.08.2025 00:42 Відповісти
Сторінка 1 з 2