3990 відвідувачів онлайн
16 359 261

У Києві патрульні вогнегасником вибили вікно автомобіля та затримали його водія. ВIДЕО

У мережі з’явилося відео, на якому зафіксовано силове затримання водія легкового автомобіля на вулиці Каунаській у Києві. На записі видно, як правоохоронці б’ють по автомобілю вогнегасником та застосовують фізичну силу, намагаючись дістати водія з салону.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, у поліції Києва пояснили, що інцидент стався 24 грудня під час несення служби. За словами правоохоронців, патрульні зупинили автомобіль Mitsubishi, однак під час перевірки транспортного засобу водій раптово почав рух у напрямку працівника поліції, створивши загрозу його безпеці.

Після цього розпочалося переслідування. Автомобіль правопорушника згодом виявили на одній з вулиць Дніпровського району столиці. Водій, як зазначають у поліції, не реагував на законні вимоги правоохоронців, зачинився всередині автомобіля та відмовлявся виходити.

У зв’язку з цим поліцейські примусово відчинили двері автомобіля та затримали чоловіка. Водночас у повідомленні поліції детально не пояснюється, з якої саме причини було застосовано вогнегасник і завдано пошкоджень транспортному засобу.

За фактом події слідчі Дарницького управління поліції розпочали кримінальне провадження за статтею 342 Кримінального кодексу України — опір працівникові правоохоронного органу.

Топ коментарі
+36
Напад на поліцейського-наїхав автомобілем та збив з ніг. Нехай подякує, що не застрелили при затриманні.
показати весь коментар
25.12.2025 11:14 Відповісти
+33
А прикіньте як би вони мочили орків, якби їх на фронт відправити, з таким то завзяттям?
показати весь коментар
25.12.2025 11:10 Відповісти
+20
спеціально для вузьколобих...НГУ і є поліція, і вони воюють.... а от з ухилянтами тільки так і треба
показати весь коментар
25.12.2025 11:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
Та ви шо, ауе і обциканти негодують.
показати весь коментар
25.12.2025 11:58 Відповісти
ухилянты ловят ухилянтов. Чего еще ожидать в стране где четырежды ухилянт главком
показати весь коментар
25.12.2025 12:19 Відповісти
Тираспіль буде деокупований, москвосвині там вирізані 🔪🐽
показати весь коментар
25.12.2025 12:25 Відповісти
Мажора обидели..
показати весь коментар
25.12.2025 12:25 Відповісти
а какие он доки хотел вырезали? показал права-техпаспорт если нарушил, военного стану нет
показати весь коментар
25.12.2025 12:34 Відповісти
єсть
показати весь коментар
25.12.2025 12:46 Відповісти
если ты или кто то добровольно согласился с наличием военного стану, то это не значит, что он есть
показати весь коментар
25.12.2025 19:15 Відповісти
це якась єрунда ... На Україну напала РФ 14 років назад, а тобі усе гачки шукати.
показати весь коментар
25.12.2025 23:18 Відповісти
Тобто 1-ше відео сором'язливо не помічаємо ? Не було б першого-не було б і другого.
показати весь коментар
25.12.2025 15:43 Відповісти
На першому відео зафіксовані злочинці у формі поліцейських. Читай ст.19 Конституції України. Органи влади зобов'язані діяти виключно на підставі, в межах та у спосіб, визначені Конституцією та законами України. Форма поліцейського це не карт бланш і не дозвіл на свавілля. Далі що? Будеш тут доказувати, що ти такий самий, як і мусора?
показати весь коментар
25.12.2025 17:06 Відповісти
Де там на першому відео зафіксовано злочин поліцейських ? Примарилося ?
показати весь коментар
25.12.2025 18:10 Відповісти
Подивись про мусорів. Тобі буде корисно. Іншим також. Вся суть.
https://youtu.be/Z_Exqtxw9GQ?list=TLPQMjUxMjIwMjUSeNrGT8YnGw
показати весь коментар
25.12.2025 17:23 Відповісти
Посилання на відео від того, хто називає представників правоохоронних органів "мусорами"-мені глибоко нецікаве. Не належу до "тіпочків".
показати весь коментар
25.12.2025 18:12 Відповісти
насправді вони не мусора, а покидьки на державної службі, точніше гниди. А відосик подивись, там звичайна мусорська діяльність і нікчемність, яку дивним чином викрив суд
показати весь коментар
25.12.2025 18:58 Відповісти
На першому відео не побачив нічого, що б дозволяло називати їх покидьками чи гнидами. Вони мають повне право зупиняти автомобіль, як і будь-які патрульні поліцейські будь-якої цивілізованої країни. Покидьком тут скоріше можна назвати водія, який мовою ворожої країни почав огризатися, а потім ще скоїв наїзд транспортним засобом на представника правохоронних органів при виконанні.
показати весь коментар
25.12.2025 19:45 Відповісти
ну, тоді бажаю тобі спілкуватися з твоєю поліцією. Ти просто не знаєш своїх прав, бо ти все життя жив як раб. Ти нічого не побачив, бо ти нічого не знаєш. Для тебе поліція твій господар.

Стаття 35. Зупинення транспортного засобу

1. Поліцейський може зупиняти транспортні засоби у разі:

1) якщо водій порушив https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1306-2001-%D0%BF#n16 Правила дорожнього руху;

2) якщо є очевидні ознаки, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;

3) якщо є інформація, що свідчить про причетність водія або пасажирів транспортного засобу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення, або якщо є інформація, що свідчить про те, що транспортний засіб чи вантаж можуть бути об'єктом чи знаряддям учинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення;

4) якщо транспортний засіб перебуває в розшуку;

5) якщо необхідно здійснити опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;

6) якщо необхідно залучити водія транспортного засобу до надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або поліцейським або як свідка під час оформлення протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;

7) якщо уповноважений орган державної влади прийняв рішення про обмеження чи заборону руху;

8) якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;

9) порушення порядку визначення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв;

10) якщо зупинка транспортного засобу, який зареєстрований в іншій країні, здійснюється з метою виявлення його передачі у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту;

{Частину першу статті 35 доповнено пунктом 10 згідно із Законом https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2612-19#n159 № 2612-VIII від 08.11.2018}

11) якщо є наявна інформація, яка свідчить про те, що водій або пасажир транспортного засобу є особою, яка самовільно залишила місце для утримання військовополонених.

{Частину першу статті 35 доповнено пунктом 11 згідно із Законом https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2123-20#n79 № 2123-IX від 15.03.2022 - щодо дії змін див. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2123-20#n221 пункт 2 розділу II}

2. Поліцейський зобов'язаний зупиняти транспортні засоби у разі:

1) якщо є інформація, що свідчить про порушення власником транспортного засобу митних правил, виявлені митними органами відповідно до https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4495-17 Митного кодексу України, а саме: порушення строків тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту іншого транспортного засобу особистого користування, використання такого транспортного засобу для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, розкомплектування чи передачу у володіння, користування або розпорядження такого транспортного засобу особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту;

{Пункт 1 частини другої статті 35 із змінами, внесеними згідно із Закономhttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/440-20#n552 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/440-20#n553 № 440-IX від 14.01.2020}

2) якщо є інформація, що свідчить про те, що транспортний засіб, який зареєстрований в іншій країні, не зареєстрований в Україні у встановлені законодавством строки чи перебуває на території України з порушенням строків тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту, чи використовується для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, чи переданий у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту.

{Статтю 35 доповнено новою частиною згідно із Законом https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2612-19#n161 № 2612-VIII від 08.11.2018}

3. Поліцейський зобов'язаний поінформувати водія про конкретну причину зупинення ним транспортного засобу з детальним описом підстави зупинки, визначеної у цій статті.
показати весь коментар
25.12.2025 22:31 Відповісти
"Ти просто не знаєш своїх прав, бо ти все життя жив як раб. "
Насмішив, у раби записав ))) Ти хоч знаєш скільки сотень тисяч км я проїхав за кермом і чи дозволяє мій власний автомобіль гратися в "шашки" ? Проїхав я багато, і так-дозволяє через крутний момент та потужність двигуна ) А знаєш чому я цього не роблю і мене не зупиняє поліція ? Тому що знаю з досвіду, що шашки, проїзд на червоний, непропуск пішоходів і тому подібне-зекономлять мені максимум 5-10 хвилин часу по місту на поїздці. А от стовб від рікошету чи пішохід-не пробачать. Мені не треба ні перед ким вийобуватись на дорозі, та щось комусь доводити, хоча їзжу я не у крайній правій полосі ) Щодо поліції-якщо іноді і зупиняє, наприклад на блокпостах-то не *********, бо мені немає чого приховувати. Перевірили документи-та поїхав собі далі. Показати документи-це стати рабом ? Ти тут цілу купу усього нацитував, про що усі й без тебе знають. А з чого ти узяв, що його зупинили не через щось з тобою процитованого ? Якщо фігуранту цього відео не було чого боятися, він нічого не порушив-то чому вирішив збити поліцейського ? Тому що по понятіям, не раб ?
показати весь коментар
25.12.2025 23:15 Відповісти
Ну і що ти тут пишеш? "Щодо поліції-якщо іноді і зупиняє, наприклад на блокпостах-то не *********, бо мені немає чого приховувати.Щодо поліції-якщо іноді і зупиняє, наприклад на блокпостах-то не *********, бо мені немає чого приховувати." - ось і твоя рабська сущность. У тебе немає навіть поваги самого до себе. до твого конституційного права " свободи пересування" і "презумпція невинуватості". Ти на готовий стати раком і любий час і ти тут підставу вигадав економія часу 5-'10 хвилин на кожному твоєму приниженні.
показати весь коментар
26.12.2025 07:29 Відповісти
Ти з Прибалтики не знаєш, що таке військовий стан і чому треба перевіряти підозрілі автомобілі. Щодо стати раком-не цитуй свою улюблену позу. А про 5-10 хвилин-то про літунів, які самостверджуються (як вони думать), граючи у шашки. В Києві нещодавно повністю Броварський проспект перекривали через ауді, що розхерачилась, позавчора на Берестейському-через порше, вчора-на Дніпровський набережній через декілька машин, одна-вилетіла далеко на газон серед ялинок. Але ж їздити без таких наслідків-це мізки треба мати, тобі не зрозуміти. Ти гордий та не принижуєшся.
показати весь коментар
26.12.2025 08:59 Відповісти
А щодо правомірності зупинки даного траспортного засобу-навіть без розбору того, що було передумовою зупинки-уже є як мінімум підозра на тонування бокового скла-там явно не 70% світлопропускання згідно пдр. Але ж нерабам не зрозуміти, яке право мають якісь там мусора їх зупиняти.
показати весь коментар
25.12.2025 23:29 Відповісти
ба, да ти готовий мусор. Мусарня по тобі сумує. Не очі, а сертифікований прилад вимірювання світло пропускної здібності автомобільного скла.
показати весь коментар
26.12.2025 07:18 Відповісти
ну от, почав хвостом крутити - значить відчуваєш, що неправий
показати весь коментар
26.12.2025 08:57 Відповісти
Ти свою машину колись тонував чи хоча б цікавився, як виглядає 70% світопропускання скла ? Порівняти таке тонування з тонуванням цього міцика-це ж занадто складно, для цього теж мізки мати треба, не тільки очі.
показати весь коментар
26.12.2025 09:07 Відповісти
Навіщо гамселели вогнегасником - треба було з пістоля. Перший постріл у вікно, другий ухилянту в коліно, щоб знав різницю між воїном ТЦК та поліціянтом. Нажаль у ТЦКашників поки зброї нема.
показати весь коментар
25.12.2025 12:51 Відповісти
законні патрулі ходять по-троє, один поліціянт
показати весь коментар
25.12.2025 12:56 Відповісти
а в США б просто застрелили.
показати весь коментар
25.12.2025 12:56 Відповісти
Чому немає коментів щодо другого відео ? Це що, наші свідомі громадяни допомагають поліції ?
Крига скресла ?
показати весь коментар
25.12.2025 12:57 Відповісти
Дії поліції підтримую і одобряю.В США не так би діяли поліцейські, а той хто підняв руку на поліцейського був би пристрелений.Є багато поліцейських які і воюють і евакуюють і хтось повинен нести службу в тилу.
показати весь коментар
25.12.2025 13:24 Відповісти
Кто-то воюет, кто-то ворует, менты вообще х*й знает чем заняты.
показати весь коментар
25.12.2025 13:58 Відповісти
а шо они сделали не так? где нарушили закон?
показати весь коментар
25.12.2025 14:10 Відповісти
Нах стёкла бить, поставь ему блокиратор на колесо, это минутное дело и пусть сидит до второго пришествия, можно эвакуатор вызвать если лень пасти его.
показати весь коментар
25.12.2025 14:15 Відповісти
где вы такие умные беретесь?))) проще застрелить через стекло. одним отморозком меньше в Украине будет
показати весь коментар
25.12.2025 14:21 Відповісти
Ну если таким макаром решать проблемы, то отморозки начнут стрелять в вас, они хоть и отморозки, но будут категорически возражать, когда в них стреляют.
показати весь коментар
25.12.2025 14:24 Відповісти
это их право, хотят сидеть по 15 лет пусть стреляют
показати весь коментар
25.12.2025 14:34 Відповісти
Зелёная жопа превратила Украину, в какое-то Сомали.
показати весь коментар
25.12.2025 14:39 Відповісти
А какой твой план превращения Украины в цветущий, сад рядом с руссофашистской страной, может, ознакомишь всех?
показати весь коментар
25.12.2025 17:51 Відповісти
ты на вопрос вопросом не отвечай, конкретно, что они нарушили?
показати весь коментар
25.12.2025 14:32 Відповісти
Вот когда тебе мусора проломят башку огнетушителем, вот это и будет ответ.
показати весь коментар
25.12.2025 14:33 Відповісти
тобто ти дбб
показати весь коментар
26.12.2025 07:09 Відповісти
ну здесь реально хлопчик с отбитой головой попался, менты могли и пристрелить, и были бы правы. чей то сынок, замнут
показати весь коментар
25.12.2025 14:09 Відповісти
гопник пересів на міцика і вирішив, що сцарь дороги
показати весь коментар
26.12.2025 07:10 Відповісти
Він був загрозою для громадян, чи в нього побачили зброю, те що він рвонув це наслідки агресивного поводження копів по відношенню до нього, чоловік злякався за власне життя. Й що по факту, в нього щось знайшли, й що він взагалі таке скоїв що така реакція копів на нього?
показати весь коментар
26.12.2025 14:03 Відповісти
Тут одне можна написати, на-куя ти провокуєш поліцію не відчиняючи двері, якщо ти маєш рацію вийди, побережи машину, скло, вже видно поліцію климануло ... Або уявив що на бронетранспортері, берег поплутав, реклама скла вдалася.
показати весь коментар
25.12.2025 14:46 Відповісти
якби він не почав втікати, то вони б йому скло не били, щоб дістати, а так він мало не скоїв наїзд на поліцейського, тому вони мали право вжити заходів щодо його затримання, бо це вже кримінал, а до того була адмінка, якщо була, а по адмінках силою з машин не дістають, якщо, звичайно водій встигне закритись
показати весь коментар
26.12.2025 07:12 Відповісти
Ну и правильно, а может он враг, предатель, рашистский агент, не показывает документы и пытается скрыться - как с ним обращаться? Вот именно так. За такие его деяния просто срок надо давать. В США его давно бы пристрелили..
показати весь коментар
25.12.2025 17:52 Відповісти
А що це за Києв ????
показати весь коментар
25.12.2025 19:55 Відповісти
А що за цивільні чувачки? Перехожі-ухилянти,які думають шо йде бусифікація?
показати весь коментар
25.12.2025 20:19 Відповісти
додивився відею це русскаязикий чувачок-законознавець.можливо донбасяо а в машині щось нехороше возить..
показати весь коментар
25.12.2025 20:21 Відповісти
Ото ж, україномовнi усі законослухняні та й усi на фронтi, так, Юро? .
показати весь коментар
25.12.2025 23:59 Відповісти
Какое хорошее стекло, совсем не разбивается!
показати весь коментар
26.12.2025 02:03 Відповісти
треба було по голові ще йому вогнегасником прикластись. А також тим хто там ще руцями ліз до правоохоронців
показати весь коментар
26.12.2025 12:29 Відповісти
Сторінка 3 з 3