4298 посетителей онлайн
31 863 367

Если Украина снизит мобилизационный возраст до 18 лет, США готовы экипировать всех новобранцев, - Госдеп

Речник Держдепу США Метью Міллер

В случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Об этом во время брифинга заявил глава Государственного департамента США Мэтью Миллер, информирует Цензор.НЕТ.

По его словам, американская сторона обсудила с Киевом ситуацию на востоке, однако решение о численности и составе Вооруженных сил должна принять именно Украина:

"Мы четко дали понять, что если они предоставят дополнительные силы для участия в боях, мы и наши союзники будем готовы экипировать и обучить эти силы", - подчеркнул Миллер.

Что предшествовало?

Напомним, ранее высокопоставленный чиновник сказал СМИ, что администрация действующего президента США Джо Байдена призывает Украину немедленно увеличить численность вооруженных сил путем призыва большего количества бойцов и пересмотра мобилизационного законодательства, чтобы разрешить призыв в армию лиц в возрасте от 18 лет.

19 ноября советник президента США по национальной безопасности Джейк Салливан заявил, что Украина должна усилить мобилизацию, чтобы улучшить ситуацию на фронте. Однако ни одна отдельная система вооружений не является решающей в российско-украинской войне.

В МИД сообщили, что Украина на переговорах с западными партнерами действительно обсуждает тему мобилизации и снижения мобилизационного возраста, однако сейчас проблемой является задержание обещанных поставок необходимого вооружения.

Госсекретарь США Энтони Блинкен заявил, что Украина должна принять непростые решения о дальнейшей мобилизации.

Издание WP отмечало, что даже несмотря на ускорение поставок необходимого оружия Украине, в администрации действующего президента США Джо Байдена растет разочарование отказом украинских лидеров снизить призывной возраст с 25 до 18 лет.

Топ комментарии
+49
вони не ракети і літаки дають , а каски для молодого м'яса ! союзники срані .
показать весь комментарий
09.12.2024 23:30 Ответить
+39
Якось по дурному це звучить.Екіпіровка проти кабів?
показать весь комментарий
09.12.2024 23:36 Ответить
+35
ну да, з такою ж ******** швидкістю, з якою надавали зброю. Віримо.
показать весь комментарий
09.12.2024 23:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
Ви б ту молодь спочатку спитали, чи треба їм така крахна, де їх будуть примусово утримувати, щоб вони утримували таких пенсів, як ви...
показать весь комментарий
10.12.2024 00:42 Ответить
ну позбав мене громадянства і конфіскуй, якщо щось знайдеш. я буду тільки за.
показать весь комментарий
10.12.2024 00:44 Ответить
Тобі у НКВС ціни б не було.
показать весь комментарий
10.12.2024 00:45 Ответить
"нічого, підростуть, ще встигнуть навоюватися" - як звучить оптимістично! А у вас мабуть доньки одні? Що ви так спокійненько про це все пишете? Чи може синів забронювали надійно? З окопа так "вольяжно" пророкуєте Україні довжелезну війну? Це ж треба до такої ідеї додуматися: заборонити виїзд хлопчикам з народження, тобто перетворити Україну на великий концтабір, де-факто яким вона вже є! Розумніше було б заборонити МОБІЛІЗАЦІЮ ЄДИНОГО СИНА У БАТЬКІВ, ЩО РОДИВСЯ ОДИН і СЕСТЕР НЕМАЄ (чи залишився, бо інші загинули). І такі б з країни не тікали!
показать весь комментарий
10.12.2024 00:54 Ответить
бот він зелено-НВКСівський.
показать весь комментарий
10.12.2024 05:41 Ответить
Сам на якому фронті, даун?
показать весь комментарий
10.12.2024 02:01 Ответить
А воно заразне-вже один кулю з лоба в Америці 8 років дістає,слідом куля(Кулеба) туди ж з лопатою поїхав,якою обіцяв з кацапами воювати. Ось де для пиз..болів земля обітованна.
показать весь комментарий
10.12.2024 00:34 Ответить
а де можно текст цієї ***** про 18-тирічних подивитись, а то я вже і Цензору перестаю довіряти??
показать весь комментарий
10.12.2024 00:42 Ответить
погугли, що байден казав.
показать весь комментарий
10.12.2024 00:44 Ответить
Про це під час брифінгу заявив речник Державного департаменту США Метью Міллер, а не Байден. Тому хочу побачити конкретне посилання на текст брифінгу, не загальне посилання на сайт департаменту. А то виглядає, що всіх тримають за дурнів.
показать весь комментарий
10.12.2024 00:49 Ответить
все, байден виправданий (ні). як воно у вас працює? речник - це хто? що він може говорити, а що ні? держдеп - це що? шарага якась?

набігло ботви фсбешної і опівської, пишуть якусь чухню, хто вам вірить?
показать весь комментарий
10.12.2024 00:54 Ответить
до чого тут ваші інсінуації? я тут нікого не виправдовую. Просто треба давати пряме посилання на текст брифінгу, а не тулити якесь незрозуміле посилання у нікуди, яке наводить на думку про маніпуляцію невідомо з якою метою.
Я ж зрозуміло і коректно вам пояснив суть питання?
показать весь комментарий
10.12.2024 01:01 Ответить
я запідозрив якусь маніпуляцію в цій новині. Дуже прикро.
показать весь комментарий
10.12.2024 12:52 Ответить
перевіряти потрібно новини

Ось новини про це немає, є тільки "Трамп знизить допомогу"
В тойже час, даючи пресконференцію з Макроном сказано наступне
https://youtu.be/22yvr1zZT54?t=145

2:23 we had a lot of lot of success really
2:25 great success working together on uh
2:27 defense and offense too
2:30 and it certainly seems like the world is

Обговорили плани оборони та нападу также
показать весь комментарий
10.12.2024 00:57 Ответить
мене цікавить конкретно текст брифінгу, де той Міллер таке казав. Тому хотілось щоб у новині давались прямі посилання а не фантазії редакторів, які викликають у читачів Цензора емоціональних коментів на дві сторінки.
показать весь комментарий
10.12.2024 01:09 Ответить
Верните ЯО и оставьте каски себе.
показать весь комментарий
10.12.2024 00:44 Ответить
+ + +
показать весь комментарий
10.12.2024 07:54 Ответить
Ви *******, та ще й *******, яким 5 тижнів лишилось. Довіряти яким не можна аж ніяк.
показать весь комментарий
10.12.2024 00:55 Ответить
Воевать некому. Людей нет
Ни для арты, ни для рсзв, даже для связи
НЕ призыв от 18 (21) это просто создание электорадьного поля для зе-билов
Если придёт русня - писец будет не от 18, а от " колеса телеги"
показать весь комментарий
10.12.2024 01:00 Ответить
Тут на гілці сидять у більшості три категорії дописувачів.
1. Російські тролі і підтроловники, яким пряме завдання не допустити додаткових сил на захист України.
2.Тролі Подляка, яким потріьно відбувати тему- " це все союхзники винуваті, а Вовка ні у чому не увіноватий і береже ядерний ілікторат зедебілів.
3. Українські супєпатріоти диванного типу. У цих- нехай воюють всі, тільки не я, і не мої кореші по нічному клубу.
Людей, що розуміють, без участі всього населення у захисті України, фро5т буде котитися до Л5іпра, потім до Черкас і Києва...
показать весь комментарий
10.12.2024 14:11 Ответить
Ну, так можна компроміс: мобілізувати з 18, навчати, але у бойових діях лише із 25.

Десь у тилу нехай служать.
показать весь комментарий
10.12.2024 01:08 Ответить
Який сенс у такій службі? Зараз молодь паразитує в "університетах за рахунок батьків. Має паразитувати в казармах за рахунок держави? До 24 у чоловіків найвищий рівень тестостерону в крові. Після 24 років організм чоловіка припиняє відновлюватися і починається процес старіння - мінус 1% щороку. А це витривалість, сила і швидкість реакції. Навантаження на пенсійний фонд вже суттєво зменшили і пенсії чиновників не постраждають. Тепер вони почали думати про те щоб зберегти "здобуте", бо кацапи їх випотрошать та пенсії їм платити не будуть. Тому і цитують те про що знають всі - "армія дідів" героїчно тримає рубежі ... вже тільки тому що фізично не може втекти... Виходить що для того щоб платити пенсію одному судді або прокурору потрібно безстроково мобілізувати 25 дідів до закінчення війни, але в той же час хтось має виконувати бойові завдання. І це точно не заторможені, хворі і підсліпуваті "діди" які задихаються і стогнуть через 60 метрів бігу в спорядженні...
показать весь комментарий
10.12.2024 02:42 Ответить
Тобто, тепер ще й молодих повбиваємо?! Хто поповнювати бюджет буде хоча б на ті ж пенсії суддів і прокурорів?! А пенсії у них 250 тисяч і більше
показать весь комментарий
10.12.2024 10:29 Ответить
Є іншата альтернатива, ваші, російські орки приходять і вбивають всіх українців без поділу на вік.
Або КАБ ми, при обстрілі міст, або впряму, як це ви робили у Бучі і Маріуполі, аба через рік- два, коли ваші російські герерали мобілізують всіх українців на " свящєнную вайну протів НАТІ"
показать весь комментарий
10.12.2024 14:35 Ответить
МИ свою молодь вбивати не збираємось. Ми хочемо щоб наша молодь повбивала кацапів, а не бухала, жерла і трахалась в той час як їх батьки воюють ... за що? За їх "счастлівоє врємяпровождєніє"? За те щоб вони швидше успадкували майно загиблих? А що далі?
показать весь комментарий
10.12.2024 23:53 Ответить
А що їм зараз заважає екіпірувати тих, хто цього конче потребує на фронті? Топове спорядження, технологічна зброя, достатня кількість снарядів, набоїв, дронів... Виглядає пропозиція відправити на війну дітей після школи досить огидно. Ще й без уточнення чи саме вони їх можуть екіпірувати... А чого варто слово США ми вже бачили один раз. Супердержава підтерлася своїми обіцянками. Хоч провини з наших керманичів це і не знімає, авжеж.
показать весь комментарий
10.12.2024 01:08 Ответить
"супер"держава не підтерлася обіцянками, а насрала нам на голову цілу купу
показать весь комментарий
10.12.2024 10:30 Ответить
Заліза багато, людей нестача. Найвеличнийший просрав мобілізацію. Так він, разом зі своєма виборцями просре і Україну.
показать весь комментарий
10.12.2024 11:02 Ответить
заліза багато?

з хрєна тоді я щомісяця доначу на дрони, рації, генератори (не скажу, в який підрозділ, Харківський напрямок)
показать весь комментарий
10.12.2024 14:28 Ответить
Ти сидячи під ВіПіЕном у мухосрань..ку саратовської губєрнії можеш донатити тільки на дрони вашій окупаційній армії. Здрисни, росіянин.
показать весь комментарий
10.12.2024 14:38 Ответить
судячи з рівня інтелекту, ти - виборець зе-банди у 2019

такий саме зомбак, які і запорєбріковські
показать весь комментарий
10.12.2024 14:47 Ответить
Цікаво, а вже всіх у віці 25-60 років, кого можна було мобілізувати, уже мобілізували? Бачу на вулиці повно чоловіків призивного віку. У мене чоловік в ЗСУ, сину 21 рік. Я маю всіх віддати, а в інших повна хата чоловіків з бронню?
показать весь комментарий
10.12.2024 01:10 Ответить
Треба писати петицію на ім'я президента, щоб не призивали ЄДИНОГО СИНА У БАТЬКІВ (ЩО ЗАЛИШИВСЯ ОДИН, ЩО РОДИВСЯ ОДИН)
показать весь комментарий
10.12.2024 01:28 Ответить
Тбто мої двоє синів та зять нехай служать, а якщо одн то зась?
показать весь комментарий
10.12.2024 12:52 Ответить
Шоденно дякуйте за це ЗЕ.
показать весь комментарий
10.12.2024 14:46 Ответить
Та не один раз на день.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:20 Ответить
головна перепона досих пір непроголосували. треба зразу придумати як уберегти власних мажорів, внести поправку в мобілізаційний закон шо бронюються не тільки чиновник а і його діти та внуки наприклад.
показать весь комментарий
10.12.2024 01:14 Ответить
Це скрытый наезд на Янелоха, вони точно знают, что он на это никогда не пойдёт ибо обвалиться рейтинг и о майбутьних выборах тогда надо забыть.
показать весь комментарий
10.12.2024 01:33 Ответить
В Німеччині дитиною вважається до 25 років , як що живе з батьками.
показать весь комментарий
10.12.2024 01:44 Ответить
Ви мешкаєтє у Німетчині?
На Німетччину напала Рашка?
Фронт десь біля Магдебурга та Ростока?
показать весь комментарий
10.12.2024 11:04 Ответить
До чого тут хто на кого напав , я пояснюю критерії дитинства , а ви мабуть і неповнолітніх будете на війну посилати , бо тобі пох - в тебе війна.
показать весь комментарий
10.12.2024 23:39 Ответить
Мені не пох, бо у мене вйна.
17річних, неповнолітніх, на війну не посилають. Мова по повнолітних, яким 18 років. Так у нас написано у законі, таки у нас критерії бо Україна не Німетччина. Голосували за ЗЕ? Мешкаєтє у Німетчині? Маєтє сина років 18 - 22?
показать весь комментарий
11.12.2024 08:03 Ответить
Чим українські діти відрізняються від німецьких дітей ?
показать весь комментарий
11.12.2024 17:55 Ответить
Всім. Від місця народдення до культури, мислення, вчинків, мови малюнків, виховання тощо.
Ви не надали відповіді на мої запитання.
показать весь комментарий
11.12.2024 18:20 Ответить
Мій син повнолітній. Працює у Харкові. Я живу в Україні. Дітей малих немає. А тепер ти відповідай - чі згоден ти віддали на війну свою неповнолітню дитину. ?
показать весь комментарий
12.12.2024 10:40 Ответить
Ваш повнолітній, працює, може бути мобілізован до ЗСУ шоб захистити власну мати, так у чому тоді річ?
Неповнолітніх не згоден. Повноліття у нас з 18 років. Не згодні? Таков ЗАКОН. Знов не згодні з законом? Пішить петіцію на імя найвеличнійшого. Шоб він мав чим підетеретися.
показать весь комментарий
12.12.2024 11:23 Ответить
Чего так слабо. Африканский опыт показывает что с 12 лет можно вырастить комбатанта с основными навыками в виде стрельбы из калаша, рпг и рытья окопов.
показать весь комментарий
10.12.2024 02:12 Ответить
Есть только один простой вопрос, откуда уверенность что вот если мобилизируют 18 летних то ... что? Мы выиграем войну и дойдем до масквы? Или просто продержимся еще пару лет чтобы.... что? Потом мобилизировать школьников и женщин, чтобы ...что? Какой в этом смысл, какой план? В чем цель? Тут даже теоретически может быть только два варианта. Либо мы лезем из кожи вон чтобы сделать рывок и таки добить противника и взять маскву. Что есть просто фантазия в больных головах диванных воинов. или продержаться еще какое-то время. Как вариант. Но тут встречный вопрос до какого такого времени? Нам скоро дадуд ядерку? Или звезду смерти подгонят? Или армия Венка на подходе и осталось все-то пару усилий до победы. Вообще без смысла.
показать весь комментарий
10.12.2024 02:27 Ответить
, ну, ти ж іти не хочеш...Не в зброї, в першу чергу, справа... А в тому, хто її в руках триматиме... У нас піхоти, в окопах,не вистачає... Нема кому відстрілюваться від "сарани"...
показать весь комментарий
10.12.2024 05:53 Ответить
А може поліцію, нацгвардії, чиновників частково призвати, ні їм молодняк давай....он Київ забитий шикарними машинами....і хто на них їздить?! Просто винищить українців треба....
показать весь комментарий
10.12.2024 06:43 Ответить
Займися...
показать весь комментарий
10.12.2024 06:48 Ответить
Йому по барабану- він російський троль, вкид зробив, побіг за зарплатою
показать весь комментарий
10.12.2024 14:43 Ответить
дивне питання:

утилізувати активну частину населення (руками рашистів, звісно, бо піндоси - типу "нє прі дєлах"), щоб коли зайдуть BlackRock, Shell, Texaco та інші і почнуть реальний дерібан - боротись з ними не було кому

ну і копів тому теж не чіпають - щоб ветеранів *******, якщо що
показать весь комментарий
10.12.2024 14:31 Ответить
Якщо Україна знизить мобілізаційний вік до 18 років, США готові екіпірувати усіх новобранців, - Держдеп Джерело: https://censor.net/ua/n3524249

І усі новобранці повинні бути комайнери і трактористи. Якщо хоча один поліцай або синочок "патріота-українця з товстим гаманцем" то домова буде анульована.
показать весь комментарий
10.12.2024 02:30 Ответить
Як несподівано! А вчора говорили, що склади порожні
показать весь комментарий
10.12.2024 02:46 Ответить
Отже, США прагнуть активно зменшити чоловіче населення України.
Щоб потім поповнити його ізраільськими переселенцями ?
Зять Трампа Кушнер ярий хабадник, і сам Трамп веде чітку проізраільську політику.
Так само як і Байден.
показать весь комментарий
10.12.2024 02:57 Ответить
Чого б це? тільки палестинці та сирійці, це ж їх дівати нема куди.
показать весь комментарий
10.12.2024 07:41 Ответить
потрібно розпочинати терор у маськві
інакше цю війну не скінчити
показать весь комментарий
10.12.2024 03:24 Ответить
Холодні батареї і відключення світла - це початок процесу.
показать весь комментарий
10.12.2024 03:57 Ответить
у кого?
показать весь комментарий
10.12.2024 05:37 Ответить
як саме?
показать весь комментарий
10.12.2024 05:44 Ответить
спитайте будангу йому за це платять зарплатню
показать весь комментарий
10.12.2024 06:13 Ответить
стрьомно
показать весь комментарий
10.12.2024 06:36 Ответить
Військово-політичний оглядач Олександр Коваленко своїй статті "Призовний вік: у чому реальна проблема з комплектацією армії", зокрема, пише:

"...Допустимо, стартує мобілізація 18-25, до речі, не найчисленнішої категорії в Україні. Припустимо, що мобілізують 100 тисяч людей. Це приблизно 125 батальйонів, які у свою чергу мають бути укомплектовані танками - 1375 одиниць, ББМ - 4125, артилерія - 1500 тощо.
....у нас немає стільки техніки для комплектації такої кількості батальйонів. І це при тому, що у нас є не до кінця укомплектовані бригади, в які постачання техніки нашими партнерами постійно затримується.
Підрозділ, що не має повної комплектації, відразу ж просідає за ефективністю та якістю виконання бойових завдань у наступі та оборони. А підрозділ, укомплектований фізично та психологічно непідготовленим особовим складом (категорія 18-25) - просто м'ясо на полі бою.

...Я був, залишаюся і буду супротивником зниження планки мобілізації до 18-25 років."

https://sprotyv.info/analitica/prizovnij-vik-u-chomu-realna-problema-z-komplektacziєyu-armiї/

Раджу прочитати.
показать весь комментарий
10.12.2024 04:29 Ответить
ШАААА!!!!! ШААААААА!!!!!!! Я ТУТ ЕКСПЕРТ!!!!! (зелений)
показать весь комментарий
10.12.2024 05:46 Ответить
Хам, але він правий
показать весь комментарий
10.12.2024 06:46 Ответить
Скільки зараз зарплатня у ботів ОП?
показать весь комментарий
10.12.2024 07:11 Ответить
ША!!! Усім читати опівського ВІЙСЬКОВОГО ЕКСПЕРТА! Доречі, а хто його призначив військовим експертом? До 2019 року це гівно було звичайним блогером.
===========
І ще питання: Коли це гівно стало ВІЙСЬКОВО-ПОЛІТИЧНИМ ОГЛЯДАЧЕМ? До "ША" чи після?
показать весь комментарий
10.12.2024 07:10 Ответить
Самі сюди своїх дітей надішліть, падлюки
показать весь комментарий
10.12.2024 04:41 Ответить
Самі обрали президентом ідіота- самі воюйте..Штати Вам нічого не винні.
показать весь комментарий
10.12.2024 06:45 Ответить
Взагалі -то, винні!!! Саме сша і є гарантами за те, що віддали нашу зброю москотні!!!
Надурили - ясен пень. Але тоді за шахрайство реституція повинна!!!
Війна на цьому не закінчиться. Американські поци не здатні її заморозити, їх схід пинає і витирає об них ноги.
Вони планують українцями стримувати наступні навали?!
показать весь комментарий
10.12.2024 10:38 Ответить
Ви читали той Будапештський меморандум?що Штати винні були зробити згідно того меморандуму - вони зробили
показать весь комментарий
10.12.2024 15:54 Ответить
У буду! Шавка ОПівська москальського походження.
показать весь комментарий
10.12.2024 07:14 Ответить
Увесь світ мобілізує з 18 ..і тільки в Україні ці квіточки воювати нездатні?
показать весь комментарий
10.12.2024 05:33 Ответить
Ну не факт, що з 18. Ізраїль- це окрема історія. Там не ті масштаби, да підтримка НАТО забезпечена на ділі- бачили. Бачили і коаліції військ НАТО на території інших держав- Ірак наприклад. Де коаліція НАТО в Україні? Немає і не буде. І розповіді про наявність у кацапів ядерної зброї- це для убогих. На хера ви у нас її забрали? Екіпірувати- це труси і шоломи. Це не зброя, це не літаки і танки, це не Томагавки. У всіх наших "партнерів" виключно свій інтерес- вони не хочуть бачити на своїх кордонах війска рф. Вони хочуть торгувати з ними. А ми їм ЗАВАДИЛИ це зробити. І заважаєм до сих пір. Можна і далі додумувати про післявоєнні наміри "партнерів" щодо території України, що залишиться вільною. І ці думки мають право на існування. Ну наприклад- арабів і африканців сюди з Європи заселити. У нас же людей не буде тут зовсім. .........
показать весь комментарий
10.12.2024 07:47 Ответить
''На хера ви у нас її забрали?''----------------------Завершився цей процес передачи ядерки підписанням так званої Тристоронньої угоди президентів США, Росії і України в Москві 14 січня 1994 року, де Штати побачили дрейф України до російських інтересів. Кравчук потім переказував мені слова Клінтона: мовляв, ми не можемо вас підтримувати, бо ви фактично здалися росії, а ви залежні від поставок ядерного палива, від нафти, від газу, тому ми не бачимо сенсу. І це зрозуміло. Якщо Україна не хоче власну політику генерувати, якщо вона не здійснює реальних кроків у захисті своїх інтересів, чого вони мають бути святішими за Папу Римського в українських питаннях? Тобто все залежало від української влади.--------------------а до цього були інші домовленості з США------------------------ Рух до без'ядерного статусу мав супроводжуватися низкою дуже важливих речей і закінчуватися гарантіями нацбезпеці не у вигляді якихось паперів, а у вигляді членства в НАТО. Чи могли б ми використовувати тактичну зброю? Без жодних проблем. Тому що запуск її здійснювався не з Москви, команди, умовно кажучи, могли надаватися з Києва. Але саме цей елемент нашого захисту Росія, знаючи про автономність тактичної зброї в порівнянні зі стратегічною, вже до 15 травня 1992-го року повністю вивезла. Без нашої згоди. Більше того, парламент ухвалював рішення у квітні 1992-го року про зупинку вивезення тактичної зброї. Тому що не було угоди, на яких умовах це вивозиться, що з ядерними матеріалами? І, найголовніше, не було виконано рішення парламенту, що якщо зброя українська буде знищуватися за межами України, то необхідно встановити міжнародний контроль за процедурою знищення.-------------------більш детально тут-------Юрій Костенко: «Сценарій ядерного роззброєння України писався в Москві»
показать весь комментарий
10.12.2024 08:31 Ответить
Посилання на костенко - це взагалі жах жахливий. Костенко - тварина ще та. Чесно кажучи думав, що він вже пішов за кравчуком. Про мертвих кажуть або жобре або нічого. Так ось кравчук залишив по собі кравчучку. Оця Кравчучка більше принесла користі ніж кравчук ****. Иам де ми зараз- це робота кравчука. Нехай горить у пеклі. Там же і місце зарезерврано і за костенко. Якщо сценарій писався у москві- навіщо підписували і домовлялись? Хтось ствол біля скроні тримав у кравчука?
показать весь комментарий
10.12.2024 08:45 Ответить
Жах! Що просять не дають, а де не рросять "настійливо радять".
показать весь комментарий
10.12.2024 05:34 Ответить
Але не вимагають однакових правил гри для всіх чомусь
показать весь комментарий
10.12.2024 06:08 Ответить
Невже є дурні, які ще вірять США? Скільки наших хлопців полягло, коли США у кінці 2023 році зупинили постачання зброї. Мабуть, США вже забуло, як обіцяла до кінця 2023 року F-16?
показать весь комментарий
10.12.2024 06:10 Ответить
А вони вам нічого не винні..нема договорів які їх це примусюють.ви самі обрали під час війни дурнів у владу..а Штати на це шапіто тільки дивитися с жахом.
показать весь комментарий
10.12.2024 06:31 Ответить
Страница 3 из 4