4507 посетителей онлайн
28 350 134

Впервые в истории морской дрон Magura V5 уничтожил воздушную цель - российский вертолет Ми-8 в Крыму, - ГУР

31 декабря 2024 года воины спецподразделения ГУР МО Украины "Group 13" впервые в истории поразили воздушную цель с помощью ударного морского дрона Magura V5, оснащенного ракетным вооружением.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-центр ГУР Минобороны.

Как отмечается, во время боя в Черном море в районе мыса Тарханкут временно оккупированного Крыма в результате применения ракет Р-73 "SeeDragon" уничтожен российский вертолет Ми-8. Еще один такой же вражеский вертолет получил огневое поражение и смог добраться до аэродрома базирования.

Как сообщалось, вечером 30 декабря и в ночь на 31 декабря в Севастополе прогремели взрывы, оккупанты заявляют, что Крым подвергся атаке БпЛА.

Ранее в ГУР сообщали, что уничтожен вражеский штаб вместе с оккупантами на Запорожье.

Топ комментарии
+69
Це вже якісно новий рівень, мододці.
Подяка виконавцям !
показать весь комментарий
31.12.2024 09:29 Ответить
+42
Ніколи такого не було - і є!
показать весь комментарий
31.12.2024 09:27 Ответить
+33
Щаслива Група!!!) Давно вже кацаполетів не падало...
показать весь комментарий
31.12.2024 09:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Ніколи такого не було - і є!
показать весь комментарий
31.12.2024 09:27 Ответить
Такими темпами українці з дронів скоро Орєшнікі як орєшки будуть щолкать.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:01 Ответить
показать весь комментарий
31.12.2024 11:32 Ответить
Це вже якісно новий рівень, мододці.
Подяка виконавцям !
показать весь комментарий
31.12.2024 09:29 Ответить
Щаслива Група!!!) Давно вже кацаполетів не падало...
показать весь комментарий
31.12.2024 09:29 Ответить
Падали аж бігом. А от те що давно не тонули це факт. І це "Велике нєдопрацювання", або грьобаний договорняк. Ну от на хрєна нам оці магури якщо вони не топлять кацапські кораблі яких у кацапів ще досить багато в Чорному морі і вони регулярно запускають балістику. Сьогодні по КИєву прилітало. І в новорічну ніч теж мабуть прилетить звідти. Я вже не кажу навіть про Одесу, Миколаїв, Дніпро де значно менше ППО і збиткі відтак більші. Вчора опублікували кількість загиблих від ракет та шахедів в Києві у 2024 році станом на 26 грудня. 1300 вбитих, з яких 11 дітей і 1736 поранених...
показать весь комментарий
31.12.2024 18:28 Ответить
Ой файно, хлопці! Дякуємо. Кожному кацапу по ракеті в його паскудну пащеку.
показать весь комментарий
31.12.2024 09:30 Ответить
Клюгеле
показать весь комментарий
31.12.2024 09:31 Ответить
українська жіночка спочатку питала чоловіка, а потім сварила.
кацапам сподобається, ця фраза.
показать весь комментарий
31.12.2024 09:31 Ответить
показать весь комментарий
31.12.2024 12:01 Ответить
а перед тим славила його
показать весь комментарий
31.12.2024 13:29 Ответить
Мододці !!!
показать весь комментарий
31.12.2024 09:34 Ответить
"Хоббіт з арнорським кинджалом
Він - що кролик з гострим жалом...
Нападеш - а він ужалить...
Зарічешся нападать..."

Навчилися "огризаться...
показать весь комментарий
31.12.2024 09:36 Ответить
Щось мені підказує, що це не "огризання", а спеціально спланована операція "полювання на живця".

Ракети Р-73 - то така річ, що "просто так" її з собою не беруть. Там же довжина 3 метри, вага більше сотні тощо. Її на магуру-V5 змонтувати можна максимум 1 штуку і більше вже нічого.

Вірогідно, вирахували тактику застосування авіації протидії, визначили зручне місце та час. Маємо 1 забараненого, 1 пошкодженого.

А найцінніше: сама ракета і ГСН для неї - повністю українського виробництва.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:50 Ответить
Коли авіаполк летить на штурмовку аеродрому, там літаки теж по-різному озброюються. Одні несуть бомби, інші - ракети. Одна група наносить удар по ППО, інша - по стоянках літаків, ще хтось - по КДП, хтось - по складах ПММ та ***********. А хтось - руйнує ЗПС. При атаці танкових підрозділів, у їх бойових порядках ішли "Шилки". Вони прикривали танки від атак ударних вертольотів.
Тут - те саме. Група ударних "Магур-5" прикривалася мобільною системою ППО...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:03 Ответить
В мене, звісно, доступу до номенклатури та розкладу руху суден засрашки навколо Криму тощо немає. Я зробив припущення з того, що останні місяці було дуже небагато новин про спроби (хоча б відносно успішні) нападу зграй магур на конкретні судна і було декілька відосів щодо того, як засрашинці розстрілюють зграї. Те, що я припустив - логічний наслідок, як на мене.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:30 Ответить
Ми є свідками стоворення нового роду збройних сил. Тепер постало конкретне питання - розвертання підрозділів безпілотників при кожній бригаді. Уже вирізняються кілька напрямів розвитку:
У БПЛА вже є:
1. Розвідники та розвідники-корегувальники;
2. Бомбардувальники;
3. Штурмовики (камікадзе);
4. Винищувачі.
В перспективі - транспортні (доставка ***********, ліків та продуктів харчування в небезпечні місця), та санітарна (евакуація поранених з небезпечних місць).
У БЕК вже є:
1. Штурмовики (катери-камікадзе). В них вирізняються як "штурмовики прямої дії, так і "авіаматки", що несуть на собі ФПВ-дрони;
2. ППО.
В перспективі - БЕК розмінування та постановки мінних загороджень, а також "протичовнові" (з акустичною апаратурою та глибинними бомбами.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:47 Ответить
Згоден на 100%. Все за формулою "розробка, впровадження, зростання, зрілість, спад -> перетворення в інший продукт".

Винахід -> cпеціалізація -> інтеграція наявних суміжних технічних стадартів -> нові тактики/способи застосування -> формування нових продуктів.

Класичні цикли винахідництва як науки. Стиснуті буквально в 2 роки. Я про таке читав в 90х книжки вумних людей. Відносився як до казочок, бо юнаком не дуже розумів часові рамки таких циклів.

І показує, що в Україні власна інженерна та винахідницька школа - наявна і перебуває на дуже високому рівні. Це не передряпування з ізраїських (орлани/зали) чи іранських (шахеди) зразків.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:26 Ответить
А ти думаєш - ЧОГО кацапи "з шкури пнуться, аби Україну підкорить? Саме зза того, що ми "здатні думать"... А у них "застій"... Я колись списався з однією жіночкою тут. Все життя пропрацювала на "Південмаші", інженером-наладчиком. Писала - з відряджень не вилізала... І на будь-якій ракетній базі їх зустрічали однаково: "О-о-о! "Хахлы" приехали! Наконец, аппаратура заработает!...".
показать весь комментарий
31.12.2024 15:35 Ответить
ГУР на Magura V5 встановив по дві модернізовані пускові із модернізованими ракетами Р-73 SeaDragon

показать весь комментарий
31.12.2024 14:04 Ответить
Добре, що змогли 2 штуки інтегрувати. Я помилися. Значить зграя магур може містити в 2 рази менше "машин ППО" в зграї!
показать весь комментарий
31.12.2024 14:32 Ответить
Киберпанк который мы заслужили.
показать весь комментарий
31.12.2024 09:39 Ответить
Так, кацапи це заслужили - лізти пішкодралом в "м'ясні штурми" в стилі сралінградської битви і мати розхєрачену авіацію новітніми морськими дронами та ракетами з ГСН українського виробництва, причому не мати змоги самотужки виробляти таку ж зброю.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:53 Ответить
Браво! Москальня отримала в черговий раз по зубам
показать весь комментарий
31.12.2024 09:40 Ответить
Шкода, що другий зїбався, був би джек пот
показать весь комментарий
31.12.2024 09:48 Ответить
Наряд протидії, як бачимо - 2 гвинтокрили + 1 су-шка. Один гвинтокрил знищений. Один пошкоджений. На дні (якщо не тижні) - у зграй "магур" досить сильно розв'язані руки - в засрашки давно не те становище з авіацією, щоб прямо в черзі готові "запасні" машини та екіпажі досвічені були. Тепер будуть значно обережніші під час патрулювання і при виявленні зграй. Що дозволить більш вільно виконувати завдання.

Очікуємо нових операцій на морі наступними тижнями.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:57 Ответить
Godne najwyższej pochwały!!!! W tej wojnie pokazujecie najwyższy poziom wykorzystania myśli i możliwości. Ktoś taki nie może przegrać. Chwała Ukrainie.
показать весь комментарий
31.12.2024 09:49 Ответить
Dzięki
показать весь комментарий
31.12.2024 10:06 Ответить
Це гарно заколядували.Так можна з неба вигнать підарську авіацію, як прогнали їх корита з Крима.
показать весь комментарий
31.12.2024 09:49 Ответить
Що, ******, не очікували? Не чіпайте Magura, бо вкусить!
показать весь комментарий
31.12.2024 09:50 Ответить
Це вам суки за літак і санту
показать весь комментарий
31.12.2024 09:53 Ответить
Безпілотний дрон плаває по Чорному морі і херачить російську авіацію. Друзі, ви взагалі уявляєте цей рівень?
показать весь комментарий
31.12.2024 09:58 Ответить
Міг би й літати.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:08 Ответить
Ну, літати не літати, але в...ти чимось по підводному човну що ракети запускає вже не здається чимось не реальним
показать весь комментарий
31.12.2024 12:52 Ответить
Ну, це різного класу зброя. Все ж таки торпеда для пошкодження/знищення підводного човна - вона трішки більша, ніж ~110кг ракети Р-73. А магура тягне лише 250кг вантажу. Інший дрон - SeaBaby - тягне 450кг.

Але на фоні "2 крилатими ракетами знищили ракетний крейсер", "крилатою ракетою знищили підводний човен" та "з морського дрона знищили гвинтокрил протидії" - і такі речі ("зграя морських дронів вислідила підводний човен, атакувала і знищила") вже реально не фантастичні.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:03 Ответить
Ми навіть уявляємо, що би було, якби до влади не прийшов промосковський шут і не закрив всі військові програми
показать весь комментарий
31.12.2024 10:11 Ответить
А можна не срати тут?
показать весь комментарий
31.12.2024 12:50 Ответить
Можна... Але це вже не залежить дописувача... Як тільки пишемо про те, як ми воюємо - відразу згадуємо - "А як-би ми воювали, якби бажаючі "паржать" не вибрали "Блазня" в президенти?!!!" Адже тоді бюджет України не був-би просраний на "велике асфальтобудівництво" та інші "прожекти"... І можливо, Кремль не наважився-б, напасти... І сотні тисяч наших людей залишилися-б, живими...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:11 Ответить
А до чого тут ці дві особи? Мова йде про "Блазня"...
показать весь комментарий
01.01.2025 00:29 Ответить
Ти - ІДІОТ? Який стосунок мав Порошенко з Муженком, до "Беніної "афери під ЗуГРЕСом? Беня з Хомчаком , їх обох "поставили перед фактом" - коли кацапня вже атакувала відкрито "добробатівців"... І Порошенко з Муженком мусили "розгрібать" ту криваву кашу, яку заварив Коломойський у спробах віджать "ЗуГРЕС" у Ахметова... Це вже давно відомо всім реально мислячим людям... Але я не дивуюся - судячи з твоєї реєстрації, ти в ті часи "горобцям дулі тикав", сидячи за шкільною партою, у першому класі...
показать весь комментарий
01.01.2025 09:09 Ответить
Я так уявив собі
показать весь комментарий
31.12.2024 16:04 Ответить
Стугна, Верба, Вільха, Богдана і ще як мінімум з десяток. А для вас мабуть трагедія що КБ "Луч" вижило.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:47 Ответить
Ось це - правильні накати на Крим. Механізовані. Без ризику для наших бійців.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:03 Ответить
Вірніше, роботизовані. З віддаленим керуванням. Ризик хіба що отримати ракету в КП, але якщо винести антени за півкілометра, то і цей ризик зводиться до мінімуму.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:04 Ответить
Ви думаєте - управління дронами робиться через радіохвилі?
Я в цьому не впевнений.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:48 Ответить
А як іще можна, коли до Криму від контрольованого узбережжя більше десяти км, а брандер постійно та різко маневрує?
показать весь комментарий
31.12.2024 10:57 Ответить
Наприклад - через інтернет.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:59 Ответить
Інтернет - це такий вид фізичного середовища, що може проводити хвилі?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:01 Ответить
Інтернет - це мережа для передачі даних.
Сам канал може бути любий - проводний, оптичний, по воздуху - через любе середовище, здатне пропускати електромагнітні хвилі.
показать весь комментарий
31.12.2024 11:16 Ответить
Так який канал з вищеперелічених можна використати для дистанційного керування швидкою маневреною машиною на великій відстані?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:20 Ответить
Канал - повітряний, але не через радіоканал.
Тобто не буде потужного радіопередавача біля КП, який можно знищити ракетою чи бомбою.
Антени теж не буде, тобто нема що виносити на пів-кілометра.
показать весь комментарий
31.12.2024 11:26 Ответить
А це як?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:28 Ответить
Через інтернет.
Про Старлінк чули?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:32 Ответить
Який канал використовує Старлінк?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:44 Ответить
Супутниковий. Гігагерцовий.
Зараз будете мені доводити, що старлінк - це радіо, раз використовуться ефір?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:52 Ответить
Якщо це не радіо, нащо йому антени?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:54 Ответить
Ми починали цю суперечку з того, що Ви стверджували, що нібито можно розбомбити КП, але цього можно уникнути, то можно антени винести за пів-кілометра.
Все ще будете стверджувати, що Ваше твердження правільне?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:58 Ответить
Так. Бо від КП до антен можна прокласти польовий кабель, який нічого не випромінює, на відміну від антен.
показать весь комментарий
31.12.2024 12:03 Ответить
До яких антен?
Яку антену Ви використовуєте вдома чи на роботі для інтернету?
показать весь комментарий
31.12.2024 12:14 Ответить
Wi-Fi, наприклад.
показать весь комментарий
31.12.2024 12:17 Ответить
І вони конче потрібні для доступу в інтернет? Без них інтернета не буде?
показать весь комментарий
31.12.2024 12:21 Ответить
От з вайфаєм класний приклад.
Стоїть десь у кімнаті вайфай роутер, Інтернет роздає. Інтернет до нього від провайдера по витій парі підходить. Вита пара - кудись у стіну йде. Ви вираховуєте місцезнаходження роутера, запускаєте в те вікно гранату. Роутер дохне. Але провайдер, який десь там, і ви без фізичного потрапляння до кімнати не дізнаєтесь, куди та вита пара йде.
Обладнання провайдера коштує багато тисяч доларів, в той час як вайфай роутер - баксів сто. А спеціалісти - взагалі безцінні.
Жбурляйте гранати у вікна досхочу, роутерів на ринку багато. У вас швидше гранати закінчаться, ніж в магазинах - китайські роутери. А провайдера доведеться шукати іншими методами, з вайфай ніяк не пов'язаними.
показать весь комментарий
31.12.2024 12:26 Ответить
Злив зараховано.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:38 Ответить
Аргументуйте.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:39 Ответить
Все просто - Ви не відповідаєте на незручні для Вас питання, і переводите розмову на якусь іншу фігню, яка не має жодного відношення до теми дискусії.
Це і є злив.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:11 Ответить
Схоже, ви навіть на побутовому рівні з Інтернетом на ви.
Хоча б раз у житті бездротовий роутер налаштовували?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:12 Ответить
Це саме розумне, що Ви можете написати?
Ну - цілком узгоджується з Вашим зливом, і рівнем, на якому Ви здатні дискутувати.
Відповідь на Ваше питання - так, неодноразово, як стаціонарні, так і мобільні.
Свій перший комп я самостійно зібрав ще в кінці 90-х.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:22 Ответить
Схоже, ціль цієї "дискусії" - просто виставити мене дурнем.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:29 Ответить
Вибачте, але це не я писав про КП, і винесені антени для керування дронами.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:51 Ответить
Останнє контрольне питання: Старлінк працює на радіохвилях, чи на совєршєнно іних фізічєскіх прінціпах?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:53 Ответить
Старлінк працює на електромагнітних хвилях радіочастотного спектру.
Але назвати це "Радіокеруванням" можно з великою натяжкою.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:03 Ответить
Спочатку
Ви думаєте - управління дронами робиться через радіохвилі?

Я в цьому не впевнений.
Ну
Старлінк працює на електромагнітних хвилях радіочастотного спектру.
З фізичної точки зору - це і є радіо.
Якому для роботи потрібен випромінювач та приймач цих самих електромагнітинх хвиль. Незалежно від їх частоти.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:12 Ответить
Який шлях передачи керуючого сигналу від Пункта управління до дрона?
Чи можна сказати, що він проводний, бо ж інтернет іде по проводам?
Чи можна сказати, що дрон керується оптичним сигналом, адже керуючий сигнал передається також і по оптоволокну?
Щому Ви абсолютизуєте один спосіб передачі сигналу, той, який використовується на кінцевому етапі передачі даних, і повністю ігноруєте всі інші?
Для всіх цих шляхів існує один спосіб передачі, який включає в себе всі вищеозначені - це передача через інтернет! Крапка!
І жодних передаючих антен, винесених на пів-кілометра, там нема. Відповідно, і бити нема по чому!
показать весь комментарий
31.12.2024 16:21 Ответить
Схоже, ми про різні речі говоримо.
Передавач, який випромінює і є маяком для Х-58, можна фізично поставити не на самому КП, а геть у інше місце. Як саме організувати - справа другорядна. Головне - єдиний спосіб оперативно нанести удар по системі керування призводить лише до втрати передавача, і не може зашкодити КП.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:25 Ответить
Так передавача, такого, як у радіозвʼязку, з антенними полями, в інтернеті нема!
У даному випадку передавачем є сам компʼютер, а далі сигнал розповсюджується самою структурою мережі!
Відтак - Ви написали дурню про удари ракетами по винесеним антенам!
показать весь комментарий
31.12.2024 16:34 Ответить
Таки про різне розмовляємо.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:36 Ответить
Чи маєте на увазі сам Старлінк, встановлений на "Магурах"?
показать весь комментарий
31.12.2024 16:37 Ответить
А хіба Старлінк видає сигнали управління?
МаксимумЮ що він видає - телеметрію, і слабеньке відео.
показать весь комментарий
31.12.2024 17:16 Ответить
Якщо дає 1 Мбіт туди-сюди, то і на відео, і на керування з головою вистачить.
показать весь комментарий
31.12.2024 17:34 Ответить
Ах, як же ж не хочеться відповідати на невдобні питання, так?!
показать весь комментарий
31.12.2024 18:36 Ответить
Спеціально загуглив.
Швидкість у мережі Starlink варіюється від 100 до 400 Мбіт/с, а у віддаленій перспективі SpaceX планує забезпечувати 10 Гбіт/с.
Навіть 10% пропускної спроможності з головою вистачить для керування "Магурою".
Орест Гарай нижче написав
Старлінк це теж радіохвилі - 10-12 ГГц і 14-14,5 ГГц (прийом-передача користувацького терміналу).
У вайфай частота 2.4 або 5 ГГц. І на вайфаї відео потокове без проблем відтворюється.
Вже не кажу про керування. Там даних взагалі копійки приходять, аби тільки пінг високий був.
показать весь комментарий
01.01.2025 09:56 Ответить
А не пробували загуглити, яка швидкість роботи на Старлинку, який коливаться на хвилях, і не може націлитись на жоден зі супутників?
показать весь комментарий
01.01.2025 12:37 Ответить
Навряд чи таку інформацію нададуть. Брандер - не яхта, на хвилях мов заєць стрибає.
Але картинку ми бачимо. Тобто швидкості вистачає.
показать весь комментарий
01.01.2025 12:39 Ответить
От і я здогадуюсь, що знають лише ті, хто робить ці БЕКі.
І, виходячи з якості відео всіх операцій, які я бачив, більш-менш нормальна картинка була лише якщо атака була в захищеній від хвиль гавані, і в тиху погоду, та й то роздільна здатність цього відео була приблизно як зі старого кнопкового телефону, якщо не гірше. Все через малу швидкість.
показать весь комментарий
01.01.2025 12:47 Ответить
Управління через інтернет (Старлінк) означає - що КП це не якийсь кунг/бункер поруч чи за 500 метрів від великої випромінюючої дури, яка світиться на всіх РЛС-ах, як новорічна ялинка.

Оператори можуть сидіти десь на базі під Сатроконстянтиновом, наприклад. За 10ма рубежами ППО/ПРО.

А так-то так, Старлінк це теж радіохвилі - 10-12 ГГц і 14-14,5 ГГц (прийом-передача користувацького терміналу).

Нічого не можу сказати щодо локації каналу управління на таких частотах, та ще й для направленої антени. Вірогідно - можливості є, але поганенькі.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:10 Ответить
Звичайно, це радіохвилі. Для сприйняття/розповсюдження яких достатньо антен з винесеними генераторами, процесорами сигналів тощо. Ракета потрапить лише у випромінювач, ціна якого на порядки нижча за ціну КП.
А КП може бути і на іншому кінці Землі. Американці своїми Ріперами в Афганістані просто з США керували. Але то у афганців РЕБу не було.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:14 Ответить
Коротше, зрозумів свою помилку.
Старлінк через супутник йде. Тому ніяких антен на землі, крім приймача у КП, який до іншого супутника під'єднаний, йому не треба. Відповідно, і засікати ракеті немає чого. Супутники русня ще не навчилась збивати.
показать весь комментарий
01.01.2025 09:59 Ответить
А на КП теж стоять антени?
показать весь комментарий
31.12.2024 12:00 Ответить
музика зовсім не в тему
показать весь комментарий
31.12.2024 10:06 Ответить
Агалтєлая руSSо фобія набуває нових барвиSтих кольорів .. ....Слава ЗСУ ! ...
показать весь комментарий
31.12.2024 10:11 Ответить
Добра ранкова кава!
показать весь комментарий
31.12.2024 10:12 Ответить
Читал, что возле Крыма уничтожили БЭК, который был носителем фпв-дронов. Сейчас якобы ВСУ тестируют такие БЭК, что бы использовать их как "матки", для запуска по побережью.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:12 Ответить
Якщо вже Р-73 змогли ефективно змонтувати (дуру 110+ кг, 3 метри довжиною та 50+см крилами) - то будьте певні - там вже мастрячать всі інші можливі "корисні навантаження".

Я навіть уявляю собі: на магуру змонтували 2 штуки УАГ-40 з автоматичним приводом (це лише 60 кг вага сумарно) та спеціальні короби на сумарно 150 гранат. Підпливає зграя з 10 магур до будь-якого об'єкта на березі моря чи в морі... І вистрілює з темноти, з різних напрямків, 1500 гранат в цілі на дальності в 2200 метрів за приблизно 20 секунд... А через 5 хвилин припливає наступна зграя. І так, карусель на годинки 2...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:23 Ответить
Гм. На останніх кадрах видно, що ракета пройшла мимо.
Можливо був іще один пуск?
показать весь комментарий
31.12.2024 10:24 Ответить
это вторая ракета по второй цели, читайте текст
показать весь комментарий
31.12.2024 10:40 Ответить
там же на відео видно, що перший збили і він впав в море, а то вже друга ракета по другому гвинтокрилу
показать весь комментарий
31.12.2024 10:54 Ответить
Страница 1 из 2