3715 посетителей онлайн
3 875 95

Премьер Дании Фредериксен хочет провести переговоры с Трампом относительно Гренландии

Фредеріксен хоче провести переговори з Трампом щодо Гренландії

Премьер Дании Метте Фредериксен предложила Дональду Трампу провести переговоры на фоне его заявлений о взятии под контроль Гренландии.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Politico.

"Мы предложили разговор (с Трампом. - Ред.), и я ожидаю, что он состоится", - сказала глава правительства Дании, добавив, что она не ожидает, что диалог состоится до инаугурации Трампа 20 января.

По словам Фредериксен, Трамп пока не ответил на предложение.

Она сказала, что нет также "никаких оснований полагать", что Трамп планирует вторжение в Гренландию. Она отметила "тесное сотрудничество" между двумя союзниками по НАТО.

Трамп хочет купить Гренландию

Напомним, накануне Дональд Трамп прокомментировал отставку премьер-министра Канады Джастина Трюдо и предложил включить Канаду в состав США.

6 января премьер-министр Канады Джастин Трюдо объявил об отставке с поста лидера своей Либеральной партии.

Трамп снова намекнул на идею сделать Канаду 51-м штатом США, опубликовав карты с Канадой в составе Соединенных Штатов.

Трюдо раскритиковал предложение Трампа провозгласить страну 51-м американским штатом.

Ранее Трамп также заявил, что Дания должна отдать Гренландию США "ради свободного мира".

Премьер Дании Метте Фредериксен не может представить и не верит в то, что США применят военную или экономическую силу для контроля над Гренландией.

Министр иностранных дел Дании Ларс Люкке Расмуссен заявил, что Гренландия может стать независимой, если ее жители захотят этого, однако она не будет штатом США.

Государственный секретарь США Энтони Блинкен считает, что не стоит тратить время на обсуждение намерений новоизбранного американского президента Дональда Трампа установить контроль над Гренландией.

CNN пишет, что чиновники Дании опасаются, что президент США Дональд Трамп гораздо серьезнее настроен относительно приобретения Гренландии, чем в первый срок.

Топ комментарии
+11
Нах...я підігрувати божевільному?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:24 Ответить
+9
Це залежить не від віку (Гітлер, наприклад, прийшов до влади, коли йому було 43 роки).
Просто людина,яка повинна була сидіти за гратами за спробу захоплення Капітолію( парламенту), не повинна приймати участь у виборах президента,навіть як виборець...
показать весь комментарий
10.01.2025 10:53 Ответить
+6
В Конгресі зараз більшість республіканців, які всі під Трампом ходять. Ще ніколи в США не було такої концентрації влади в одних руках, і ніколи ці одні руки не були такими брудними та самозакоханими.
Русня там окропом сцить від щастя, передчуваючи, як Трамп буде розвалювати флагман демократії просто зсередини.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:40 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Так - шоб не затягувати - а то Трамп кожен день розказує своі хотєлки і молодшии вже прощупував Гренландію на вшивість
показать весь комментарий
10.01.2025 10:24 Ответить
Нах...я підігрувати божевільному?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:24 Ответить
а в часи прем.єра єханурова українська транспортна авіація, яка має багатий досвід в польотах за полярне коло, літаками ан72/74 перевозила датчанам паливо на бази в гренландії...данія готувалась давати відсіч..
що ж сталось нинi?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:50 Ответить
..ніколи українські літаки Ан-72/74 не перевозили паливо у Гренландії і тим більше НЕ ЛІТАЛИ за Полярне Коло...! Цю місію виконували з бази США Туле на аеродром Стейшен Норд дітаки Іл-76. Спочатку першими були у вересні 2006 року українська приватна авіакомпанія Воларе.... Потім американці на С-130 три роки....а потім з 2010 року українські військові Іл-76 з Мелітополя.
Місія банальна... і не пов*язана з ніякою відсічью. Паливо завозили на Стейшен Норд для нормального функціонування бази на час полярної ночі з АМЕРИКАНСЬКОЇ бази Туле.... бо Стейшен Норд у тей час банально замітало і аеродром не працював....)))
показать весь комментарий
10.01.2025 12:23 Ответить
балончик газовий най бере з собою..той маразматік може й за сраку вщипнути
показать весь комментарий
10.01.2025 10:27 Ответить
Ну, поки розумно...
показать весь комментарий
10.01.2025 10:27 Ответить
Прояв слабкості. Брехун і шахрай тільки своїми розмовами зміг змусити забігати всіх на цирлах.... Правильна стратегія: короткі і сухі коментарі, на кшталт непорушності кордонів, а також додати на острів військового персоналу....
показать весь комментарий
10.01.2025 10:28 Ответить
Трамп зробить те що накаже Маск. А Маск- валютний депозит кооперативу ;Озеро;.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:31 Ответить
Ще до інаугурації Трамп став "проблемою" для світу. Поки що він просто "триндить, "шопопало"... Скоріш всього, з еподачі "обкуреного" Маска. Але, після іаугурації, Трамп змушений буде "фільтрувать базар"... Бо одна справа - "триндіть бидлу" І зовсім інша - ПРАЦЮВАТЬ з Конгресом. Саме Крнгрес "рахує гроші"...
показать весь комментарий
10.01.2025 10:32 Ответить
В Конгресі зараз більшість республіканців, які всі під Трампом ходять. Ще ніколи в США не було такої концентрації влади в одних руках, і ніколи ці одні руки не були такими брудними та самозакоханими.
Русня там окропом сцить від щастя, передчуваючи, як Трамп буде розвалювати флагман демократії просто зсередини.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:40 Ответить
В той Палате сейчас дурдом похлеще "трускавецкого", голосование за временный бюджет это показало. Особо упоротые представители "мага" обвиняли спикера Джонсона в работе на лидера демократов и требовали его отставки. Затем Трамп публично поддержал его и документ приняли, но с огромным скрипом и с учетом некоторых, ключевых пунктов, на которых настаивали демократы. Сейчас же они рубятся по вопросам иммиграции и раскол там уже нешуточный.
Полноты власти Рыжего нет и не будет, а вот тотальный хаос запросто.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:08 Ответить
Работаєт ********** план.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:10 Ответить
Не *****, респи поділені на три течії, і трампісти там у меншості. Це Трамп маріонетка респів, а не навпаки.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:42 Ответить
Так у меншості, що навіть до обрання Трампа, у старому складі Конгресу, нам на півроку допомогу заблокували, через що у значній мірі посипалась Авдіївка, і тепер ми маємо те саме у Покровську.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:45 Ответить
Вважаю, що Маск транслює те, про що говорять у колі Трампа., Маск - не політик . Тому довго не протримається у рядах любого презідента .
показать весь комментарий
10.01.2025 13:59 Ответить
метте, при зустрічі, коли рудий ананіст до тебе наблизиться, відразу обома руками хапай за вуха, різко на себе та коліном в рило.
а вже потім, можна поговорити про плани на майбутнє.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:34 Ответить
О, пішов торг
показать весь комментарий
10.01.2025 10:37 Ответить
Данія має досвід продавати свої острови американцям (Данську Вест-Індію продали у 1917 році за 25 млн.долл. ). Тому не відомо до чого домовляться цим разом.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:38 Ответить
На мою думку людей старше 70-ти років взагалі не можна допускати до керівництва, а тим більше до керівництва держав, а тим більше до керівництва великих держав з ЯЗ. Вони (ті кому за 70) прекрасно знають, що людина смертна і їм скоро прийде кирдик. А коли вони люди не віруючі, а це в більшості випадків то вони впадаючи в старчиський маразм починають дуркувати, мовляв на останок шороху наведу, а там мені буде пох**. Звучить, звичайно цинічно, але це моя думка на яку я теж маю право.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:40 Ответить
Це залежить не від віку (Гітлер, наприклад, прийшов до влади, коли йому було 43 роки).
Просто людина,яка повинна була сидіти за гратами за спробу захоплення Капітолію( парламенту), не повинна приймати участь у виборах президента,навіть як виборець...
показать весь комментарий
10.01.2025 10:53 Ответить
Янєлоха нам не тільки пенсіонери обрали. А румуна-фашиста взагалі через Інстаграм.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:56 Ответить
Румун-фашист це хто?
показать весь комментарий
10.01.2025 11:41 Ответить
в копілочку: ********-порношутів теж не можна в будь-якому віці
показать весь комментарий
10.01.2025 10:59 Ответить
А віруючі в маразм впадають ще до старості. І починається, ми найкращі з нами Бог і ми в рай.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:39 Ответить
Які переговори, треба копати окопи і мобілізувати з 18 років всіх включно з жінками.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:47 Ответить
В США вже є тцк?
показать весь комментарий
10.01.2025 11:38 Ответить
показать весь комментарий
10.01.2025 10:50 Ответить
Дозвольте вставити свої 3 копійки і спробувати пояснити, чому Трамп не ідіот і працює на майбутнє.
У зв'язку з глобальними змінами клімату незмірно зростає роль Арктики, в будь-якому аспекті - логістичному, сировинному, продовольчому, оборонному та ін. А юридично цей регіон не належить нікому. І незабаром за Арктику розпочнеться бійка. І учасників буде троє - США, Китай та росія. А без фізичної присутності армії США в Північній Канаді та Гренландії, їх залишиться двоє - Китай і росія. Не думаю, що армії Канади та Данії зможуть їм завадити. Так що неприємно це все, але логічне пояснення має
показать весь комментарий
10.01.2025 11:09 Ответить
А НАТО і американські військові базу для мага-дебілів - це якийсь жарт чи як? Чи Данія і Канада були проти розгортання союзних сил в Арктиці?
показать весь комментарий
10.01.2025 11:16 Ответить
Союзні сили це не те.Краще,щоб сили були саме з США.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:25 Ответить
Не треба так сильно сподіватися на НАТО. Через 70 років після свого створення військовий союз НАТО перетворився на фікцію, а союзні сили НАТО на фікцію у квадраті. Що, турки, греки та іспанці підуть воювати з росією за Арктику?
Дивіться на речі реально. НАТО - це політична організація, яка максимум може виявити неспокій. Реально є армія США. І лише вона може сказати "НІ" світовому бандитизму. А сумний приклад України показує та доводить, що набагато легше не дати бандиту захопити чуже, ніж допустити це, а потім забирати назад
показать весь комментарий
10.01.2025 11:29 Ответить
мій комент був про те що зараз абсолютно нічого не заважаю Америці прийти на допомогу Данії якщо вони "не впорається" в Арктиці. І також абсолютно нічого не заважає США розгортати там свої нові бази з її згоди.
показать весь комментарий
27.01.2025 12:50 Ответить
Та коли ви вже порозумнішаєте і зрозумієте що війни за територію це рівень 16-19 століття. Зараз такі війни виграти неможливо, тому що перемога буде Піррова в любому випадку.

Це лише ***** живе категоріями минулого і йому скучно без двіжухі.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:37 Ответить
Мені здається, що з того, що я написав, ви не зрозуміли нічого.
Ваша думка, це думка Західної Європи, яка 80 повоєнних років пила, жерла і розважалася під прикриттям американської військової парасольки. А коли справа дійшла до війни на континенті, виявилося, що у них ні армії, ні озброєнь, ні військової промисловості та без армії США вони повний нуль.
Ось із цього й виходьте. Поки ви наполягаєте на тому, що "війна за території це пережиток минулого", величезний розв'язок Арктики поділять між собою Китай та росія, і не запитають, що ви про це думаєте і подобається це вам чи не подобається. Але на щастя, ще є США, і з цим фактором їм доведеться рахуватися.
А так загалом... Технології змінюються, люди незмінні. І те, що заважало людям жити 200-500-1000 років тому, так само заважає і в 21-му столітті
показать весь комментарий
10.01.2025 11:48 Ответить
"А коли справа дійшла до війни на континенті, виявилося, що у них ні армії, ні озброєнь, ні військової промисловості та без армії США вони повний нуль."
Це виявилося лише у Германії. У всіляких іспаній, італій, Португалії особливо потужних армій нема вже багато століть. У армії Франції і Британії е певні проблеми, але повної розрухи нема. З арміею Польщі теж все добре.
А от у розпіареної "фтарой армии мира" виявилося що корупція знищує війська навіть краще за ЯО.

"величезний розв'язок Арктики поділять між собою Китай та росія, і не запитають, "
В найближчі роки ні Китаю, ні тим більше Росії буде не до Арктики.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:16 Ответить
А що заважає воювати за території зараз? Тобто перемога буде пірровою? У США найсильніша армія в світі всіх часів, приєднати Гренландію це операція на 2-3 дні
показать весь комментарий
10.01.2025 12:26 Ответить
2-3 дня. Десь я це чув.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:04 Ответить
Перемога буде пірровою тому що умовна сторона-переможець отримує розруху на завойованих територіях, розруху в себе мільйони біженців що втратили все, мільйони людей супротивника що втратили все і щей озлоблені на окупантів, втрату дієздатного населення і багато чого.
Тому що ******* зброя це не зброя 100 чи раніше. В Європі до цих пір є поля де були бої першої світової які забруднені нерозіраними снарядами. Про другу взагалі мовчу.

******* війни виграти по класичному сценарію неможливо.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:11 Ответить
Можливо щоб взяти панаму США достатньо кількох днів і вся Панама під США в Гренландії населення 50 тис на всьому великому острові щоб його взяти під контроль теж багато часу не треба
показать весь комментарий
10.01.2025 20:22 Ответить
Панама вже майже століття проситься в склад США.
Окупація гренландії, це війна з європою.
показать весь комментарий
10.01.2025 20:48 Ответить
А вам не здається, що особливо останні "одкровення" Трампа - звичайне хамство і просто відсутність розуміння принципів демократії як такої? Людина звикла дивитися на світ лише з точки зору експансії своїх бізнес-володінь і такий світогляд проектує на суспільство, вважаючи себе одноосібним тримачем "пакета акцій" всієї країни. Чого не уявляв - такого ж хамства від Маска (підтрунювання над Трюдо, підтримка ультраправих в Європі, тощо).
показать весь комментарий
10.01.2025 11:39 Ответить
Усі, хто мав справу з китайцями, відзначають їхню культурність і ввічливість. Але є одне "але". Звідти, де вони з'являються, їх уже не вибити. Тож...
Виходьте з того, що краще хамуватий, але чесний поліцейський, ніж ввічливий бандит.
Звичайно, хотілося б ввічливого поліцейського, але що вже вродило
показать весь комментарий
10.01.2025 11:55 Ответить
Мені здається, що ви нівелюєте значення міжнародного співробітництва, NATO, і чомусь сподіваєтесь на "битву гігантів" і США як одного-єдиного міжнародного поліцейського. Здається все навпаки, якщо дійсно світ поляризується на країни з демократичними цінностями і диктаторськими режимами, чи не доцільно, оцінюючи вже реальну небезпеку забаганок "переділу світу", країнам з демократичним устроєм об'єднатися як в політичному плані, так і в воєнних союзах для того, щоб протистояти імперським замашкам і амбіціям інших, повністю реорганізувати такі імпотентні структури як ООН? І отакі хвалькуваті заяви Трампа, антиєвропейські випади Маска зовсім не на користь об'єднанню, а лише на руку країнам нової "Осі" Москва-Тегеран-Пхеньян (і червоний Китай, що поки вичікує).
показать весь комментарий
10.01.2025 12:44 Ответить
Я не те, і я не це. Я реаліст.
І якщо ви застали радянські часи, то повинні пам'ятати анекдот. - Омтиміст вивчає англійську, песиміст вивчає китайську, а реаліст вивчає АК.
Ще раз кажу вам - змінилися технології, люди не змінилися, і від того, що колись брат убив брата кам'яною сокирою, а сьогодні вбиває лазерною рушницею, суть того, що брат вбиває брата не змінюється.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:51 Ответить
Судячи з дописів Ауслендера, Ізраїль сподівається, що Трамп розв'яже йому руки у питанні щодо Ірану і сектора Газа.
Але це не означає, що Трамп молодець.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:47 Ответить
Щодо Ірану, може й так.
А щодо Гази...? А що там "розв'язувати"? У військовому сенсі ХАМАС вже давно розпорошили, а все, що приходить зараз має одне пояснення - немає в чистому вигляді терористичної організації ХАМАС і немає в чистому вигляді цивільного населення Гази. Вони перемішані до стану нерозрізнення. І що робити з цією вибухонебезпечною сумішшю не знає ніхто, ні США, ні Ізраїль, і від якого президента воно не залежить.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:07 Ответить
Недемократичним шляхом вирішується.
Створюється резервація, "чиста зона", і все населення Гази, яке там залишилось, після жорсткої фільтрації переміщується туди. Там очікує, поки ЦАХАЛ не знищить остаточно всі тунелі, склади зброї та інше, потім вже переміщується на те, що залишилось від Гази, і починає будувати новую жізнь під пильним наглядом того ж ЦАХАЛу.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:10 Ответить
Низзя.
Є ООН і є "прогресивна світова громадськість" і їм глибоко начхати, що там, наприклад, Китай робить з мільйонами уйгурів-мусульман, але негайно збуджуються, коли Ізраїль досягає будь-якого успіху в боротьбі з терористами.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:18 Ответить
В тому-то і справа. Не дадуть клин клином вибити.
І водночас щось заважає післати обєспокоєнних під три чорти.
У росії ЯЗ і нафта, Китай - світова фабрика, без неї кури загребуть, КНДР та Іран під санкціями десятиліттями, звикли, підтримку мають, і тому їм пох.
А от Ізраїль сам по собі, без зовнішніх зв'язків, не виживе.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:21 Ответить
він по суті зробив це таким же способом, як путін війшов в Україну. Варварським. Він спокійно міг пояснити свою точку зору канаді і гренландії, окреслити виклики і цивілізовано домовится. Дописи про дівчинку премєру в канаді взагалі за межею. Хамство і неповага. Нормальні люди так себе не ведуть
показать весь комментарий
10.01.2025 18:00 Ответить
Згоден з вами.
Тому я написав вище - що вродило, те вродило. Америка світовий поліцейський, і хотілося б, щоб на чолі цієї "поліції" стояла вольова, але вихована людина. Типу Рузвельта, типу Рейгана, типу Кеннеді. Волі у Трампа вистачає, а ось його моральні риси... Невихований хам, коротше. На жаль.
показать весь комментарий
10.01.2025 19:58 Ответить
якщо б проблема була тільки в вихованні...якщо він зіллє Україну, то його виховання не матиме жодного значення
показать весь комментарий
10.01.2025 22:07 Ответить
В Гренландії будуть бази і стратегічна авіація там буде.Це буде захист всього заходу.А зараз пустує той острів.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:24 Ответить
.. Військово-повітряна база США Туле вже майже 70 років у Гренландії.... З загоризонтними РЛС .... Нічого там не пустує... Американці там як у себе вдома. )))
показать весь комментарий
10.01.2025 12:36 Ответить
Не так як на Алясці.А хочуть,щоб було як на Алясці там ж є і корисні копалини.Від цього буде краще заходу.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:54 Ответить
..на Алясці теж ОДНА військово-повітряна база США біля Анкориджу. Але ж там недалеко кацапсячі... Правда у кацапсячих там нема баз такого рівня..як у США... а якщо сказати прямо..ЗОВСІМ НЕМА!!! Мрії Трампа залишаться тільки мріями стосовно Канади ..Гренландії... Панамського каналу..тощо. База в Гренландії може бути розширена... і не більш.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:10 Ответить
Там на Алясці багато авіації базується.За Гренландію вже йдуть перемовини.Канада напевно не буде у складі США.А Гренландія скоріше за все буде.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:18 Ответить
... ну побачимо..)))))
показать весь комментарий
10.01.2025 13:27 Ответить
На Алясці то ціле місто,а не просто база.А в Гренландії малесенька базка,в стороні до США.Це не порівняно.Гренландія під США буде напхана всім,тільки можливо.Це ж буде захист всього заходу.Зараз ж пустує.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:33 Ответить
.. Ваша заява про малюсеньку базу у Гренландії ( з величезною РЛС загоризонтного обзору ...єдиною на Півночі) ********** мене припинати Вам щось писати...бо коли людина нічого не знає... але вважає себе спеціалістом...нічого розумного надалі не напише. Всього найкращого.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:39 Ответить
це Вам для розвитку...))) https://tiberius66.livejournal.com/1883152.html
показать весь комментарий
10.01.2025 13:46 Ответить
Розміри бази порівняємо?На Алясці сотні літаків може базуватися.

https://mil.in.ua/uk/news/ssha-stvoryat-na-alyastsi-ugrupovannya-iz-100-f-35/
показать весь комментарий
10.01.2025 14:10 Ответить
Буде Гренландія під США і буде багато там баз.І ще й корисні копалині.Такі місця не мають пустувати.Або будуть під США,або під китайцями.або навіть під москалями.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:12 Ответить
На Алясці і тисячі військових базуються,не тільки повітряних сил.А в Гренландії всього кілька сотень.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:14 Ответить
Ніхто в США навіть не проти цього.Ніяких заяв проти немає.Всі підтримують.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:55 Ответить
.. точно так..як у нас в Україні ******* і підтримують зеленого...))) І якщо в Україні люди ще знають... де Гренландія... що у світі ... то у США... більшість і уяви не мають..що відбувається у Європі.. Для більшості американців Америка ...ПОВСЮДИ і ВЕСЬ СВІТ!!!)))))
показать весь комментарий
10.01.2025 13:14 Ответить
Реально багато хто за Зеленського і навіть зараз.В Америці є в середині частини Європи.Навіщо кудись їхати?
показать весь комментарий
10.01.2025 13:20 Ответить
.. а Ви навіть сьогодні вважаєте... що в США ідіотів менш..ніж в Україні? В Україні сила силенна ідіотів. Ні війна..ні кров... ні прості факти ніяк не впливають на ідіотів... Повторюсь... Колись Шарль Де Голль сказав...що всі прогресивні зміни у державах робить розумна меншість. І це стосується всіх країн світу..бо 75-80 відсоткам крім поспати... пожрати... посрати...НІЧОГО БІЛЬШ НЕ ПОТРІБНО!!
показать весь комментарий
10.01.2025 13:32 Ответить
Звісно менше.У відсотках.Де Голь дикунів почав пускати у Францію.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:38 Ответить
Нехай пояснить що там роблять китайці із буровими вишками.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:42 Ответить
Типа в глаза заглянуть?
показать весь комментарий
10.01.2025 11:54 Ответить
Ви не проти повернення Польщі, так сказать, в родную гавань?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:47 Ответить
Ті німці спочатку нехай звільняться від внутрішньої окупації арабами, бо самі невдовзі будуть звати війська Речі Посполитої в якості визволителів. Бо попередній досвід з асвабадітєлями не сподобався, та й пралок з унітазами шкода.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:57 Ответить
Польща в НАТО І ЄС.І постійно озброюється.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:57 Ответить
Прямо ******* Туреччину? Чим саме? Москалям би напихали членів защоку.Не було такого,що хтось там казав.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:04 Ответить
Тайвань їм також потрібен.Там гроші США.Багато грошей.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:21 Ответить
розберись спочатку який відсоток ринку займає тайвань а потім пиши свій бред.
за жидів воювати не потрібно, вони і самі собі раду дадуть, що і доказали за ці півтора роки розваливши фактично в одне рило всі проксі армії ірану.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:39 Ответить
Немає ще там того виробництва і ще довго не буде.TSMC ще довго буде ключовою фабрикою чіпів на Тайвані.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:40 Ответить
Дивлюсь , кацапе, пропаганду толкаєшь 😃. причому НА ПСЯЧІЙ МОВІ
PVX

Реєстрація: 29.12.2024
показать весь комментарий
10.01.2025 14:02 Ответить
показать весь комментарий
10.01.2025 14:04 Ответить
На Тайвані сотні мільярдів доларів сконцентровано.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:16 Ответить
Ну і дура
показать весь комментарий
10.01.2025 13:29 Ответить
Схоже Маскотрамп свого добються, ласий шмат землі де є величезні поклади рідкоземельних металів та величезний шмат територіальних вод П.Л.О. з доступом до нафтигазу що сховані поки що під кригою, відійде штатам, куплять вони його чи запропонують Гренландії вибороти незалежність від данії, це вже питання другорядне.
Схоже китайози з тріском програли війну за острів..
показать весь комментарий
10.01.2025 13:36 Ответить
Якщо Трамп хоче там робити військову базу, то цей острів могли би зробити по типу Кипру- військова база орендує у Данії , а сам острів- ОФшор.

і Крим Україна могла би віддати ( британцям) в оренду під військову базу , а Крим- офшор.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:54 Ответить
він пішов стопами путіна
показать весь комментарий
10.01.2025 18:03 Ответить