5912 посетителей онлайн
41 474 748

Убийства военных в тылу – красная линия. Необходима молниеносная и жесткая реакция власти, - Драпатый

драпатий

Убийства военных в тылу - это красная линия, которую нельзя пересекать.

Об этом заявляет командующий Сухопутных войск ВСУ и ОСГВ "Хортица" Михаил Драпатий, информирует Цензор.НЕТ.

"Мы не имеем права молча наблюдать за нарастающей волной пренебрежения к защитникам Украины - это за гранью того, что можно терпеть.

Все не происходит внезапно. Мы уже видели случаи унижения и агрессии в отношении наших защитников, но я не видел острой реакции общества на это. Теперь имеем прямые вооруженные нападения. Так действует враг. Он работает с нами и между нами, пока мы смотрим, кто что лайкнул", - отмечает он.

По словам Драпатого, нет никаких оправданий убийству военнослужащего и нападению на ТЦК. Молниеносная и жесткая реакция власти - единственно возможная в ситуации произвола против военных.

"Без справедливого наказания убийц, злопыхателей и предателей, мы получим еще больше убитых в тылу собратьев. В других городах. В других кварталах. На заправках, в супермаркетах, в подъездах, на улицах, которые мы называем именами Героев.

Если общество переварит эти приступы, плохие симптомы станут диагнозом. Хочу верить, что в той точке, где мы сейчас, это невозможно. Потому что единственное, что отделяет нас от врага - это Силы обороны Украины, Вооруженные Силы. Пока мы теряем лучших наших людей на фронте, в тылу не должны потерять совесть.

Пренебрежение к человеку в пикселе начинается там, где заканчивается достоинство. Мы обязаны уважать тех, кто взял в руки оружие и ценой собственной жизни защищает наши города, людей в них, границы, небо и землю, наше государство, наш флаг, наш дом", - резюмирует он.

Ранее Цензор.НЕТ сообщал, что 1 февраля 2025 года военнослужащего РТЦК, сопровождавшего мобилизованных, застрелили на АЗС в Пирятине. Позже нападавший был задержан.

Топ комментарии
+65
А до першопричин такої ситуації претензій нема?!!!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:33 Ответить
+56
Зло то дебіли, які па-пріколу в квітні 19-го все то вибрали. От де корінь зла, а все решта то вже наслідки...
показать весь комментарий
02.02.2025 09:37 Ответить
+46
Та, тут явно саботаж Зе як відповідального за мобілізацію. Армія, прикомандирована до ТЦК, безглузда. Люди у військовій формі не мають законного права крутити цивільних на вулиці. Це право має поліція. Нехай вона цим і займається. Усі дані про всіх українців у влади є. Розсилайте повістки, і вимагайте виконання закону від громадян.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 8
Значить тих хто не хоче або просто боїться - можна катувати і вбивати?
показать весь комментарий
02.02.2025 20:01 Ответить
От тільки не треба на владу все скидати. Вони хабарники, а не дурні.
показать весь комментарий
02.02.2025 20:00 Ответить
Складається таке враження, що така політика влади керується з кремля. - це не враження.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:56 Ответить
Овочу це не допомогло .
показать весь комментарий
02.02.2025 19:54 Ответить
Варіант непоганий , якщо керівництво держави хоче перемоги , або хоча б не поразки , але коли керівництво хоче винищити усих хто може чинити супротив кацапам ,а залишити тільки ждунів і ухилянтів , то цей варіант недолугий, бо це саме те що треба ****лу , вбити клин між цивільними і військовими , винищити військових дурними наказами згори , деморалізувати суспільство.Саме це і робиться владою навіть не на протязі 3 , а на пртязі усіх 6 років . Проаналізуйте усі дії влади за 6 років з точки зору саботажу , а не помилок і ви все зрозумієте .
показать весь комментарий
02.02.2025 19:52 Ответить
Про повноваження. ТЦК то створили, ось тільки повноваженнями потрібними не наділили. Бо потрібно приймати нові закони, які будуть садити рейтинг Осла. І ось питає робітник ТЦК у комісара - як мені працювати, покажіть, якими законами керуватись? А відповідь проста - якщо не приведеш рекрутів - сам підеш в перших рядах. Ми закриваємо на все очі, роби що хочеш.
Ось і крайніх знайшли.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:49 Ответить
Цілком згоден. А за які злочіни і для кого, можна запитати? Ну наприклад: за корупцію, грабіж... високопосадовців, чиновників, суддів, прокурорів, мєнтов, ТЦКашників....тощо - не можна, а тракториста Степана з села (тобто ухилянта) - потрібно Чи для всіх однаково?
показать весь комментарий
02.02.2025 19:40 Ответить
Згадується фраза генерала з американського фільму.
Коли після серії терактів президент запропонував ввести у Нью-Йорк війська і ввести жорсткий військовий контроль, той відповів:
"Це можна зробити. Тільки пам'ятайте, що армія - це не скальпель, а сокира".
показать весь комментарий
02.02.2025 19:39 Ответить
Що значить не робила?
А хто ж ці ТЦК з такими повноваженнями створив?
Хто всі питання мобілізації звалив на таку не гнучку і не демократичну структуру, як армія?

Ну можна ще довірити армії передвиборчу агітацію. І повір - вона теж піде через примус та *******.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:35 Ответить
💯
показать весь комментарий
02.02.2025 19:34 Ответить
Тебе вже закатували? Монтажною піною хоч не задули?
показать весь комментарий
02.02.2025 19:32 Ответить
Мене годують власні руки і мій розум. А він не мене годує, а Зє- ******** владу та уряд.
А ти є хамовите одоробло, яке спромоглося образити людину, про яку знаєш так багато - аж - nihuja. Так що, затули свою "хлєборєзку",- і стройовим кроком - за руским карабльом .
показать весь комментарий
02.02.2025 19:28 Ответить
"Блискавична і жорстка реакція влади" виходить у цієї влади тільки проти бойових офіцерів і генералів української армії.
Також блискавично було відкрито чотири чи п'ять кримінальних справ проти президента США Байдена і його сина. А також близько 130 кримінальних справ проти п'ятого президента України Порошенка.
Жодної кримінальної справи ця влада не відкрила проти Путіна чи Шойгу, чи проти інших російських верховних злочинців.
Складається таке враження, що така політика влади керується з кремля.
Це тільки у мене таке враження, чи я чогось не розумію?
показать весь комментарий
02.02.2025 19:25 Ответить
Не від Путіна ? )дд… хтось е хто скасуе тцк ? Хто Порошенко чи …Бойко? Ти за кого?
показать весь комментарий
02.02.2025 19:24 Ответить
Невже катують тих хто бажае захищати свою Країну?
показать весь комментарий
02.02.2025 19:22 Ответить
Читай выше что я написал про касту. Если военные считают что они отдельная каста и отделяют себя от остальных, то это создает специфическое мышление мы против они. Антагонизм
показать весь комментарий
02.02.2025 19:21 Ответить
О у вас е психологічні терміни
показать весь комментарий
02.02.2025 19:15 Ответить
У 2014 році "генерала драпатого" ще не висрали. Він бігав майором. І "рулив" батальйоном.
Я його бачив власними очима.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:15 Ответить
Свій це той хто поряд з тобою в окопі , а не той хто робить паніку і розруху в тилу…Так звані свої , в Криму і в Донецьку закликали варварів в свої міста , зпричинили своїми діями і словами цю війну, ….в іншому випадку Путін ніколи б не наважився напасти коли б дії громадян були патріотичні … на 99%
показать весь комментарий
02.02.2025 19:13 Ответить
На них є 300 000 муслрів.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:06 Ответить
Твк Зеленськмй омобистт і не чинить опір, всі свої обов'язки як перзидент і командуючий він просрав, включно з мобілізацією.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:05 Ответить
По перше , в Україні владу поки виберае народ. Під час різні* дивитися на історичні епізоди і причини не доречно , особливо коли тобі не хватає ресурсів, … коли ти не бажаєш програти. Питання одне…Путінська Росія чи Зе Україна? Під час війни все повинно працювати на війну …, в іншому випадку поразка .., тобто жопа.., і цю жопу найбільше відчують саме ті робочі чи селяни … бо в них буде найменший шанс щось представити нападникам, .. коли будуть насилувати , варвари, жінок і дітей ,… невже утіха буде , згадка про Януковича чи владу?…
показать весь комментарий
02.02.2025 19:03 Ответить
Того, хто застрелив військового на АЗС в Пирятині, взагалі не потрібно було брати живим!
показать весь комментарий
02.02.2025 18:57 Ответить
Війна - наслідок тупого керування країною ? Якою країною, рашкою? Я достатньо давно (задовго до 24.02.22) відслідковував москальську публічну пропаганду (якій до речі підспівували наші погребінські, єрмолаєви, шуфричі тощо), так ось там з самого початку не вважали Зеленського лідером, здатним чинити опір (я між іншим за нього не голосував в 2019-му з тих самих міркувань) -- тож недооцінка Зеленського путіним значною мірою і стала причиною початку війни. Ну а далі, спочатку ввп вважав, що ще трохи і він дотисне, потім запрацювали його амбіції, злість на приниження та неможливість визнати власний ідіотизм. Ну а зараз це певною мірою і самозбереження: "Покласти сотні тисяч росіян невідомо навіщо та відступити з практично нульовим результатом? Таке путлер не може собі дозволити".
показать весь комментарий
02.02.2025 18:50 Ответить
Катування та вбивства в застінках ТЦК це для нього норма? Я так розумію?
показать весь комментарий
02.02.2025 18:47 Ответить
махання шаблею і лякання червоними лініями від людини яка знає мабуть всю суть справи і причини скоєного злочину. А може це держава робить щось не так чи наші керманичі включаючи вище командування
показать весь комментарий
02.02.2025 18:39 Ответить
А цивільні які не хочуть іти до армії не зрадники, нє?
А якщо ми розстрілявши ОП почнемо розстрілювали борцунів з ТЦК? І репресувати ухилянтів? Як тобі такий варіант?
показать весь комментарий
02.02.2025 18:36 Ответить
чи це теж написано в перерві написання мемуарів ( наука від залужного).,
показать весь комментарий
02.02.2025 18:33 Ответить
В мене є і житло і сім'я , тому підарок - від мене ти не діждешся .
А в тебе "обокрадєний Антон Сємьоновіч Шпак " , олігархи значить - все сперли , три землі , три житла , і сім'ю - три сім'ї !! Ну ти й лошара .
показать весь комментарий
02.02.2025 18:32 Ответить
Допивайте останню чарку і лягайте спати. Досить нести маячню
показать весь комментарий
02.02.2025 18:20 Ответить
військові в тилу: Міноборони, Генштаб, ППО, віськові бази частин, логістика і т.д. і т.п

під дурника косиш ?

.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:11 Ответить
+ 100 !

.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:09 Ответить
"штабна шайка Генерала Драпатого" ?

травень 2014-го, Маріупіль:

Одна з барикад перегородила шлях, коли колона з чотирьох машин вже поверталась після виконання завдання на виїзд з міста, у першій головній https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D1%96%D1%85%D0%BE%D1%82%D0%B8 БМП прямував командир батальйону майор Драпатий. Коли БМП «перелітає» через барикаду, демонстрували телеканали всього світу. За БМП командира через розбиту барикаду проїхали й іншіhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B9_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE_%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-2 [2]

.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:08 Ответить
Якого повернення, тут ніколи не було ні демократіїї ні ліберті, а війна - наслідок тупого керування країною.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:05 Ответить
сходи до ТЦК та поцікався біографіями тих, хто там сидить. гадаю, будеш сильно здивований.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:00 Ответить
хто не в курсі, нехай поцікавиться Генералом Драпатим в 2014 р.

і засуне брудного язика в ср... опу !

.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:45 Ответить
у нас ЗСУ проти народа ?

ти завдяки кому ще живий ?

.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:42 Ответить
Паскудна зелена влада! Від неї і більшість наших бід...
показать весь комментарий
02.02.2025 17:41 Ответить
Кацапський провокатор. Мабуть таки нащадок "гроьобаних укрокомуняк-грабіжників".
показать весь комментарий
02.02.2025 17:31 Ответить
Если чел говорит, что ему русня ближе, то он адекватен по твоему? Он полностью потерял ориентир кто он и зачем вообще война. Это проблема военных о которой надо говорить.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:31 Ответить
Если для тебя свои хуже орка, то ты уже и сам орк.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:29 Ответить
мда, виявляється, що й т.зв. "свій" "какая разніца" може таки буде гірше орка

.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:27 Ответить
"Военные ведут себя буквально неадекватно.,,,"

ти завдяки кому ще живеш, гівн...к ?

.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:26 Ответить
Зараз в Україні війна і треба вводити смертну кару
показать весь комментарий
02.02.2025 17:22 Ответить
До військових , якщо 1000 військових зі зброєю підуть знімати зрадників , до них мільйон цивільних приєднається.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:13 Ответить
то будеш, дурень, штурмувати НАТО в мясних атрядах хутіна

на костилях !!!!

.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:11 Ответить
людина в пікселі - військовий !
яке б завдання і де він не виконував !

пора вже українцям прийти до тями - ми ще живі лише дякуючи людям в пікселі !

.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:04 Ответить
Типовий Whataboutism.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:00 Ответить
сорок бочок арештантів від кацапського бота:

не реагуйте !

.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:59 Ответить
до кого звернення ?
до Господа Бога, чи самих себе ?

все життя звикли, що хтось має когось прибрати, от тоді заживемо !

.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:55 Ответить
тема вбивства військових в тилу (!!!!) - не те що паскудна, її взагалі НЕ повинно би бути, якщо у нас є Держава !

приємно було прочитати пост Генерала Драпатого - він не тільки хоробрий та талановитий полководець, але й людина з аналітичним розумом політика та державника.

саме такі як Генерали Залужний, Драпатий, Забродський, Кривоніс... мають керувати Державою.
Як в Ізраілі, де кожен президент, або прем'єр колишній генерал, а державний службовець - офіцер запасу.
Тільки так виживемо в війні з Ордою.....

.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:54 Ответить
При чому тут послідовність? Виборюють волю 5-10% пасіонаріїв, а просирають її 73% мудрого наріду. Все послідовно. От тільки наступного разу пасіонаріїв вже буде значно менше, на жаль. Не певен, чи навіть набереться критична маса для якихось змін.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:50 Ответить
Приберіть ворогів на самому верху і відношення до вас зміниться і охочих приєднатись до вас збільшиться , а займатись самогубством під командуванням зрадників охочих дуже мало .
показать весь комментарий
02.02.2025 16:44 Ответить
Вбивства військових у тилу - червона лінія. Джерело: https://censor.net/ua/n3533548

Круто. А можна, будь ласка, уточнити, якої товщини ця лінія? І друге: інших кольорів, як червоний, у цих речників не існує? Ну, наприклад, синій, жовтий, чорний?
показать весь комментарий
02.02.2025 16:38 Ответить
То кацап під проксі. Корчить обіженого військового. Протиставить, так скать...
показать весь комментарий
02.02.2025 16:35 Ответить
Ну а що ви ще хотіли почути від Сирниківського холуя .
показать весь комментарий
02.02.2025 16:18 Ответить
Не дивився. Про що фільм у 2-х словах?
показать весь комментарий
02.02.2025 16:15 Ответить
Пока он тебя кормит, будешь делать то, что тебе говорят, подкацапник.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:10 Ответить
Не плутайте божий дар з яєчнею: в 2013 р. було протистояння суспільства і влади, яка не поділяла настрої суспільства (а армія це інструмент захисту держави і суспільства); зараз же маємо супротив ЗОВНІШНІЙ агресії, з допомогою якої сусідня держава намагається нав'язати свої наративи нашому суспільству. ЦЕ ЗОВСІМ НЕ ОДНЕ Й ТЕ САМЕ, щоб проводити паралелі.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:09 Ответить
Тобто вас, лахтинских ****** с гуглетранслейтом, нужно поганой метлой гнать отсюда, но модеру похер, очевидно.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:09 Ответить
Не треба розганяти московські наративи. Хтось має виконувати роботу в тилу також. Демократія і лібертаріанство закінчується тоді, коли починається війна (так було завжди). Якщо хочемо повернення першого та другого, маємо перемогти в війні. А для цього треба нищити москалів не по тисячі в день, а хоча б тисяч по 10-15 (я завжди був за зняття табу з використання засобів знищення).
показать весь комментарий
02.02.2025 16:05 Ответить
До-речі, подібну словєсну "полОву" я чув наприкінці 2013 року, коли люди протестували проти свавілля влади на Майдані. А у військові частини були направлені "замполіти" з ГУВРа, УВР Сухопутних військ, УВР Повітряних сил... Не знаю чи були з ВМС, але думаю, що теж. Так ось ті "пєтушари" змушували командирів частин поводити збіговиська під виглядом "зборів у підтримку влади", що ай-яй-яй, так неможна, "бистро расходітєсь по-домам!", ну і таку подібну лабуду.
Так ось оце "драпате" один-в-один меле щось подібне з закликом з хороше проти всього поганого.
Але у ті часи "драпате " було командиром батальйону, і усіх тих нюансів не знає.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:05 Ответить
Якщо не навести порядок, то це тільки квіточки, вседозволеність і безкарність породить отруйні ягідки, (бєспрєдєл), наступ на націю і державу попре скрізь, як у тилу так і на фронті?! Влада ДЕ?
показать весь комментарий
02.02.2025 16:02 Ответить
Якщо хочемо вижити, Україні варто давно запровадити страти за допомогу ворогу в будь-якій формі (коли вони приймуть нас в ЄС та НАТО, тоді зможемо розглянути відміну смертної кари) -- подібне покарання будо у всі часи, у всіх країнах та під час всіх воєн). До речі, в АМЕРИКАНСЬКОМУ серіалі "Нарко" АМЕРИКАНСЬКИЙ персонаж (представник АМЕРИКАНСЬКОГО управління боротьби з наркотиками (УБН), каже дослівно: "Якщо ворог не дотримується жодних правил, то чому ми маємо їх дотримуватися?".
показать весь комментарий
02.02.2025 15:59 Ответить
Якщо не навести порядок, то це тільки квіточки, вседозволеність і безкарність породить отруйні ягідки, (бєспрєдєл), наступ на націю і державу попре скрізь, як у тилу так і на фронті?! Влада ДЕ?
показать весь комментарий
02.02.2025 15:59 Ответить
При чому тут влада? А чому не пишеш про яника, який просував російське скрізь? Скільки заводів було у власності москалів. При чому влада? Бо саме влада доводить до ручки, бо влада має ЗАКОНОДАВЧУ силу, СУДОВУ та ВИКОНАВЧУ також. Вертикаль керування країною, вертикаль законів.

В руйнуванні компанії чи заводу винен завжди ДИРЕКТОР, а не робітники, це навіть світові мега компанії визнають. Зіганув маск і акції тесла полетіли вниз, а в свій час заробив лярди на PayPal.

На рахунок в Донецьку і Луганську можна почитати як і чому так сталося, колаборанти були завжди. А влада по Конституції повинна була забезпечити захист, для цього владу вибирають.

Я є керіником свого відділу і несу відповідальність за його роботу, я за це отримую гроші, а не рядові робітники винні, не перекладаю з хворої голови за здорову, є механізми керування і є книги як працює керування.

Люди організовуються в державу, формується вертикаль влади і інші ограни, які забезпечується захист, керування економікою і т.д. профільні вузьконаправлені напрямки.

Почитай хоч трошки книжечки, а то так і будеш букови друкувати.

Не новина, що при янику майже всі депутати ВР мали російські паспорти з яником включно, а про Донецьких чи Луганських депутатів і говорити нічого, більшість з яких зараз в раші. Люди винні? А може підготували все і здали ... Бо багато людей боролися на Донбасі і там і загинули. Скільки поліції Донецька відразу перекинулися на роботу раші? ой як не зручно.

Давай, ВПН бот з прапорцем Трампа, там зараз також буде весело що він буде витворяти.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:56 Ответить
Менше всього цікавить, що ти там, з-за океану πіzguш .
показать весь комментарий
02.02.2025 15:52 Ответить
Давайте ще офіційно впровадимо "Судну ніч" як в американському фільмі 2013року.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:49 Ответить
Яка моя справа не твоїм завилинам рішати.тим більше, .що мене обходить ,.. вже до Росії пристосувався ,… де за всіх Путін думає , як про істориків так і про політиків …на те і Драпатий щоб тих хто став валянком до тями довести …тим більше коли американське діло податки платити … то українська справа , Свою країну захищати коли на неї напали !!!!
показать весь комментарий
02.02.2025 15:46 Ответить
Такі як я -основа будь-якої держави, проста людина, яка чесно працює і своєю працею утримує апарат державного управління та армію. А такі як ти у всі часи були псами влади, готовими виконати будь який наказ і розірвати кожного неугодного владі, такі як ти в 30-х роках забирали у "куркулів" останнє зерно, такі як ти розстрілювати та відправляли в концлагері "ворогів народу, такі як ти писали доноси на дисидентів. Саме на таких як ти: тупоголових, бездушних, готових виконувати будь-які накази і тримається авторитарна зелена влада влада.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:41 Ответить
Най пану драпатому хтось пояснить, що ТОЛЕРУВАТИ не можна міни, які не влазять у дуло міномета, літню форму одягу замість зимової, заправку військових авто за власний кошт, НЕ МОЖНА ТОЛЕРУВАТИ сексуальні домагання у військовій частині, про яку він знає і ніхєра не реагує, відправлення піхотою фахівців РЕБ і ППО, авіації, ну і відсутність належної зброї у фахівців (артилерія, зв'язківці,ремонтники, ) завдяки чому їх кидають, як піхоту, у окоп. НЕ МОЖНА ТОЛЕРУВАТИ порушення Конституції України - основного закону країни, тотальну корупцію у держорганах влади, відмазування від ЗСУ заможних і "бусифікацію" решти незахищених.
Ще дуже і дуже багато що "НЕ МОЖНА ТОЛЕРУВАТИ".
Але Зє- номенклатура, до якої ВХОДИТЬ ТА НАЛЕЖИТЬ драпатий, про це воліє не говорити і заходів "нетолерування" не застосовувати. Він і решта "драпато-залужних", "піддєрьмачно-сцирських" будуть і далі слідувати у фарватері Зє-рьмаківської "генеральної лінії партії Зє-!" і щось інше казати і робити НЕ БУДУТЬ.
Бо сцикловаті. Це не Кривонос.
Якось так.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:36 Ответить
Навіть у Румуніїї армія була з народом, проти диктатора.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:33 Ответить
Коли козаки приходили скаржитись на шляхту, що чинить утиски козакам, король, позбавлений можливості впливати на своїх підданих сказав:"У Вас же є шаблі". Мені здається, надати військовим право судити і карати насмерть винних у вбивстві військових у військовий час буде логічно.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:32 Ответить
Короче, я бы советовал спуститься чуточку на землю и понять что украинцы друг другу не враги. Впрочем кому я это говорю. Мы живем в стране. где люди легко ненавидят своих, чем тех кто реально причиняет им зло.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:22 Ответить
Повністю згоден! Але... також за 100% примусову мобілізацію жінок. Гендерна рівність - стаття 24 Конституції України. Тим більше, впевнений, що якась 30 річна дебела тітка принесе більше користі на фронті, ніж якийсь 58 річний дідуган.
Галина Гойс #601108 , так коли на нуль?
показать весь комментарий
02.02.2025 15:22 Ответить
Вообще я писал это во время контрнаступления. Наш мир это мир, где никто не любит лузеров и неудачников. Когда Украина отганяла армию Путина от Киева и возвращала Харьков и Херсон, то она выглядела победителями. Победителей уважают и ценят, а неудачников презирают. Украинцы на самом деле относятся к солдатам и армии намного лучше, чем они того заслуживают.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:17 Ответить
Але ж воюєш?
показать весь комментарий
02.02.2025 15:16 Ответить
Так нет никакого мырного життя. Челов гребут в армию третий год. А ракеты убивают людей по всей стране. Сотни тысяч потеряли свое жилье и работу и вообще все и стали беженцев. Миллионы людей сбежали из Украины вообще - наверное, оттого что не верят что их могут защитить. Так что все это про великих защитников мирной жизни это просто ложь.

Военные рискуют своей жизнью это правда. Тем не менее люди видят и другие вещи.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:15 Ответить
А про поміняють це вже у командування треба питати, чому замість того щоб міняти, створюють нові і нові бригади, які без досвідчених побратимів, кидають у бій, де люди гинуть або втрачають мотивацію і тікають в сзч. Поки досвідчені бригади страждають без поповнень і ротацій нормальних
показать весь комментарий
02.02.2025 15:15 Ответить
Дуже поважав сме за цензор нет. Але бачу кон'юнктура чи лячно бере своє, і починаєте видаляти коменти, які навіть потрапили в топ
показать весь комментарий
02.02.2025 15:14 Ответить
Оновлюй вчасно данні і приходь по повісткам.. і ніхто нікого не буде хапати, сцикуняро.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:13 Ответить
Дивно, в мене купа знайомих військових всі як один кажуть " не лізьте сюди"
показать весь комментарий
02.02.2025 15:13 Ответить
Страница 3 из 8