7473 посетителя онлайн
41 441 748

Убийства военных в тылу – красная линия. Необходима молниеносная и жесткая реакция власти, - Драпатый

драпатий

Убийства военных в тылу - это красная линия, которую нельзя пересекать.

Об этом заявляет командующий Сухопутных войск ВСУ и ОСГВ "Хортица" Михаил Драпатий, информирует Цензор.НЕТ.

"Мы не имеем права молча наблюдать за нарастающей волной пренебрежения к защитникам Украины - это за гранью того, что можно терпеть.

Все не происходит внезапно. Мы уже видели случаи унижения и агрессии в отношении наших защитников, но я не видел острой реакции общества на это. Теперь имеем прямые вооруженные нападения. Так действует враг. Он работает с нами и между нами, пока мы смотрим, кто что лайкнул", - отмечает он.

По словам Драпатого, нет никаких оправданий убийству военнослужащего и нападению на ТЦК. Молниеносная и жесткая реакция власти - единственно возможная в ситуации произвола против военных.

"Без справедливого наказания убийц, злопыхателей и предателей, мы получим еще больше убитых в тылу собратьев. В других городах. В других кварталах. На заправках, в супермаркетах, в подъездах, на улицах, которые мы называем именами Героев.

Если общество переварит эти приступы, плохие симптомы станут диагнозом. Хочу верить, что в той точке, где мы сейчас, это невозможно. Потому что единственное, что отделяет нас от врага - это Силы обороны Украины, Вооруженные Силы. Пока мы теряем лучших наших людей на фронте, в тылу не должны потерять совесть.

Пренебрежение к человеку в пикселе начинается там, где заканчивается достоинство. Мы обязаны уважать тех, кто взял в руки оружие и ценой собственной жизни защищает наши города, людей в них, границы, небо и землю, наше государство, наш флаг, наш дом", - резюмирует он.

Ранее Цензор.НЕТ сообщал, что 1 февраля 2025 года военнослужащего РТЦК, сопровождавшего мобилизованных, застрелили на АЗС в Пирятине. Позже нападавший был задержан.

Топ комментарии
+65
А до першопричин такої ситуації претензій нема?!!!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:33 Ответить
+56
Зло то дебіли, які па-пріколу в квітні 19-го все то вибрали. От де корінь зла, а все решта то вже наслідки...
показать весь комментарий
02.02.2025 09:37 Ответить
+46
Та, тут явно саботаж Зе як відповідального за мобілізацію. Армія, прикомандирована до ТЦК, безглузда. Люди у військовій формі не мають законного права крутити цивільних на вулиці. Це право має поліція. Нехай вона цим і займається. Усі дані про всіх українців у влади є. Розсилайте повістки, і вимагайте виконання закону від громадян.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 8
Слова генерала з окопів і від нього ************ - камо грядеши?
показать весь комментарий
02.02.2025 09:42 Ответить
Військовий в тилу, це людина, яка повернулась до своєї сім'ї. Герой України, що її захищав. Людина з калашем, що полює на інших людей на вулицях міста, не асоціюється в мене з поняттям "військовий в тилу"
показать весь комментарий
02.02.2025 10:09 Ответить
Воював - ранили - перевели в ТЦК - віина
показать весь комментарий
02.02.2025 10:15 Ответить
а калаш пораненому в ТЦК на вулицях міста до чого?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:18 Ответить
Так віина ж - он вчора на заправці не зумів примінити і смерть
показать весь комментарий
02.02.2025 10:20 Ответить
Ахаха не сміши
показать весь комментарий
02.02.2025 12:15 Ответить
Олександр 0a5ab43e Вони полюють на ухилянтів. Не треба їх боятись. Завантажив Резерв+ і ходи собі по вулицях спокійно.
показать весь комментарий
02.02.2025 14:12 Ответить
а як влада, яка свідомо довела ситуацію до такого стану може реагувати? як унтерофіцерська вдова, сама себе висікти?
показать весь комментарий
02.02.2025 09:36 Ответить
Так, будапештські ухилянти сша і британія це не люди а держави.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:40 Ответить
Приєднайте будь ласка фото, з якого окопу пишете
показать весь комментарий
02.02.2025 10:10 Ответить
З колл-центру імені єрмака
показать весь комментарий
02.02.2025 10:13 Ответить
Імені х.яка ..
То значить - лише боти Єрмака виступають проти ухилянтства , як явища ? А порохоботи значить - ЗА ! Хм . Хто б міг подумати .
Тобто , за класикою жанру боти Єрмака мають хейтити Зєлю , чотириразового ухилянта !
показать весь комментарий
02.02.2025 10:45 Ответить
Ти пишеш єрмака і зелю з великої літери - ти бот з кол-центру, що існує на податки Українців
показать весь комментарий
02.02.2025 10:53 Ответить
.І що далі .?
Ну так , я бот Єрмака , от сиджу тут на м'якому дивані у нього в кабінеті , і проклинаю ухилоту . Що тобі не так .?
Ти сидиш на такому ж дивані тільки на ботофермі Порошенка і ухилоту захищаєш . Ухилоту і вбивць воїнів . У кожного своя робота .
показать весь комментарий
02.02.2025 11:06 Ответить
Сам зізнався що бот єрмака з гру, ок.
Порошенко буде з єрмаком в одній камері сидіти.
показать весь комментарий
02.02.2025 11:26 Ответить
показать весь комментарий
02.02.2025 13:40 Ответить
З того в якому сидиш і ти .
показать весь комментарий
02.02.2025 10:29 Ответить
Зрозуміло. Ще одне підтвердження того, що чим більше людина кричить в інтернетах про "проклятих ухилянтів" тим тепліше її срака вмостилась на тепленькому дивані.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:35 Ответить
Ага . Який ти напрочуд - проникливий .. !!
показать весь комментарий
02.02.2025 10:47 Ответить
Та цей Перепелиця кончена тварина і нафронтник, хоча сам сидить на дивані.
показать весь комментарий
02.02.2025 14:10 Ответить
Ухилянт- людина яка дала присягу "неухильно оберігати" але зассяла і втекла працювати в тцк
показать весь комментарий
02.02.2025 12:16 Ответить
Щоб ти знав - зараз вся армія мріє про те щоб піти працювати в тцк , щоб гнати й.бану ухилоту підсрачниками - замість себе в окоп .
Тому що сидіти 3 роки в окопі безперервно , без надії на те що тебе прийдуть поміняють , і нарешті ти перепочинеш хоч пару місяців , це занадто для будь кого .
показать весь комментарий
02.02.2025 12:36 Ответить
Дивно, в мене купа знайомих військових всі як один кажуть " не лізьте сюди"
показать весь комментарий
02.02.2025 15:13 Ответить
А про поміняють це вже у командування треба питати, чому замість того щоб міняти, створюють нові і нові бригади, які без досвідчених побратимів, кидають у бій, де люди гинуть або втрачають мотивацію і тікають в сзч. Поки досвідчені бригади страждають без поповнень і ротацій нормальних
показать весь комментарий
02.02.2025 15:15 Ответить
Якщо тобі приходить повістка, і ти ідеш із нею в ТЦК, а не переховуєшся, то добре.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:51 Ответить
А потім в труні через пару днів додому, це ще краще.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:04 Ответить
Це в кращому випадку. А так пропав безвісти.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:28 Ответить
Це війна-- все можливо. Але те що ******** просрали армію -- це факт.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:31 Ответить
А загинути в Тисі чи під руїнами будинку який зруйнувала російська ракета краще? А коли прийдуть Варвари під твої двері і перше всю твою сімʼю а потім тебе … кращий вихід?
показать весь комментарий
02.02.2025 14:40 Ответить
Типовий Whataboutism.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:00 Ответить
О у вас е психологічні терміни
показать весь комментарий
02.02.2025 19:15 Ответить
Така ж реакція, як на пісню "я - русский" в центрі Києва?
показать весь комментарий
02.02.2025 09:39 Ответить
Підтримую драпатого
показать весь комментарий
02.02.2025 09:43 Ответить
Напад на ТЦК це зовсім не "народний гнів". Це свідома акція антиукраїнського елементу - ждунів та кацапських диверсантів на кшталт підпалювачів військових автівок. Підживлювачами цієї зграї є загал ухилянтів, які здатні продати Україну та власну матір, щоб тільеи не виконувати свій громадянській обов"язок із захисту українського народу і держави. До усіх цих елементів має бути застосовані рішучі дії громад і влади, як до ворожого військового активу в нашому тилу. Ворог має нещадно знищуватися на місці.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:43 Ответить
Не існує ніяких 'громадянських обов'язків'. Платіть грубі гроші і робіть контрактну армію для захисту олігархату. Безкоштовні раби скінчились і йдуть у сзч.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:48 Ответить
майже по енгельсу, тільки захищати своє, на даному етапі зелене рабство, не бажають.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:56 Ответить
Я коллекционирую ответы. Можно вам вопрос?
Назовите сумму грубых денег за которую вы приедете защищать олигархат. Может мы найдем возможность вам доплачивать.
P.S самый распространенный ответ "У тебя столько нет"
показать весь комментарий
02.02.2025 10:10 Ответить
Бангладешці, індуси приїдуть за 2к дол на місяць
показать весь комментарий
02.02.2025 10:15 Ответить
+++
Засчитано.
Но такой ответ уже был. До вас нашелся умник распоряжающийся украинскими деньгами и жизнями бангладежцев и индусов.
Я так понял нам вас увидеть не светит ни за какие деньги? Тогда какой в них (деньгах) смысл?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:27 Ответить
Скільки платять за пост, дорафєєв? Може олігархату простіше найняти вояків з бангладеш ніж москворотих ботів?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:55 Ответить
Вы раскусили хитрый план олигархата?
Нанимать дорафєєва сулить злато беженцам в Швейцарии, заманивая воевать в Украине
показать весь комментарий
02.02.2025 11:28 Ответить
Шкода моїх податків на москворотих ботів.
показать весь комментарий
02.02.2025 13:45 Ответить
Б'юся об заклад, що в податках ви такий самий ухилянт.
показать весь комментарий
03.02.2025 02:45 Ответить
Дорофеев Сергей Русские покупают своих бойцов. Да, у них больше денег за счет продажи энергоносителей. Мы можем поднять налоги для населения и платить на нуле 300тыс. Как минимум нужно попробовать платить такие суммы, хуже точно не будет. Очень большая разница между фронтом и тылом.
показать весь комментарий
02.02.2025 14:32 Ответить
Хуже не будет. Будет ли лучше?
Какие сейчас выплаты на рождение ребёнка? Если их увеличить в три раза, родится ли в три раза больше детей.
Неухилянт ( без решения суда) считает что покойнику 100 тысяч не нужны. Он резонно полагает что ему (покойнику) и 300 тысяч не понадобятся.
В эти игры может играть мирная Америка у которой 2 врага Панама и Исландия. Американскому контрактнику, за 30 лет пришлось рисковать только не высовывая нос на базе в Афганистане.
показать весь комментарий
02.02.2025 14:46 Ответить
Дорофеев Сергей Надо попробовать. Хуже точно не будет. Мы ничем не рискуем.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:02 Ответить
Цей опус і вас стосується?
показать весь комментарий
02.02.2025 09:58 Ответить
Прямо сталінський терор пропонуєте..?!
А що робити з масовими СЗЧ..?!!
Чому те відбувається..?!
Теж розстрілювати..?!!!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:59 Ответить
Так що тецекун харе ухилятись, йди виконуй свою клятву і не сси.
показать весь комментарий
02.02.2025 12:19 Ответить
А де робота комендатур?
Чому повно відпускників тиняються смертельно п'яними та в затрапезному вигляді?

Це ж не просто від нічого робити здійснюються ті напали!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:43 Ответить
Ти відсиди пару місяців (хоча б тижнів) в окопі під кабами, тоді може зрозумієш, чому солдатам потрібні відпустки і чому вони пють. Походу тебе війна ніяк не стосується, напрягають тільки випивші відпусники. Якщо буде і далі таке ставлення, то ти ще побачиш москальських відпусників на наших вулицях.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:15 Ответить
Та в нас повно дибілів які зраділи вбивствам військових України у тилу.
Ну що не так
Зараз вони і мені понаписують
Дебіли, агов
Чим ви можете виправдати вбивство людини
показать весь комментарий
02.02.2025 09:45 Ответить
Ооо, якщо дотримуватись твоїх аналогій, то схоже що ти бережеш своє очко для кацапів
показать весь комментарий
02.02.2025 09:53 Ответить
Нічим. Є факт, що знайшовся дебіл, яких вбив військового. ЗМІ з цього хайпанули, що це вже всеукраїнська теорія змови. Знов зіштовхнули і розділили українців між собою, хто "за" та "проти". Народ, як завжди, на це ведеться. Керування масами. Нагадаю, це окремий випадок окремого дебіла, а не щось масове. Так само можна обговорювати, як чоловік на кухні зарізав дружину, тому всі дружини готуйтесь, скоро вас заріжуть
показать весь комментарий
02.02.2025 10:15 Ответить
А пригадуєте як раділи коли підпалювали авто ТЦК, а потім схавали як кацапські наймити палили вже автівки військових, фронтові машини.
Нічого випадкового зараз немає.
Ло того ж я ще не забула як гімноквартал і хор притягнув на шоу щоб обспівати палаючий будинок Гонтарєвої. Всі ржали.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:19 Ответить
Ніхто і нічого не забув. Ті "червоні лінії" досить швидко можуть стати коричневими. Я нагадаю, що в Україні живуть Українці. І ми далеко не кацапи за своєю свідомістю. Саме тому вже бачили помаранчеву революцію, а потім Майдан. Єдина причина, чому цю владу, разом з ментами та ТЦКшниками не змели і не помножили на нуль, це війна. Але усі війни колись закінчуються. І далі буде....
показать весь комментарий
02.02.2025 10:39 Ответить
Українцям бракує послідовності.
Вибороли волю і просрали. І так щоразу.
Жодних висновків. Чи це тому що для більшості воля не має значення тому вони вільно прощаються зі здобутком меншості на виборах.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:43 Ответить
Ось тут повністю згоден. Ми дуже швидко забуваємо погане..... і потім знов отримуємо ті самі граблі
Хоча таким чином живе увесь світ. Тільки тільки згадали 80-річчя звільнення в'язнів нацистського концентраційного табору «Аушвіц» і продовжили витискати з себе "потужну занепокоєність" доки гітлер №2 набирає оберти
показать весь комментарий
02.02.2025 10:49 Ответить
При чому тут послідовність? Виборюють волю 5-10% пасіонаріїв, а просирають її 73% мудрого наріду. Все послідовно. От тільки наступного разу пасіонаріїв вже буде значно менше, на жаль. Не певен, чи навіть набереться критична маса для якихось змін.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:50 Ответить
Хтось каже, що поїхали самі зебіли. А ви вважаєте, що навпаки?
показать весь комментарий
03.02.2025 02:50 Ответить
Моя відповідь буде з двох частин.

1. Пасіонаріїв буде набагато менше не через те, що вони поїхали, а, на превеликий жаль, через те, що дуже велика їх кількість або в землі або покалічені. Саме пасіонарії і були тими безумовними добровольцями, які ще в 22му пішли на фронт. Але скажу так, було б абсолютно неправильно вважати всіх пасіонаріїв та патріотів виключно виборцями Порошенка. Знаю людей, що воюють і з 14го і з 22го, але які голосували за Зє. Один з певних своїх причин, а інший по тупості. Ну, не дуже далекоглядна людина - усі ці Свинарчуки і т.п. зробили свою справу. Але помилку свою зрозумів і пішов зразу ж добровольцем.

2. Але далеко не всі виборці Порошенка є пасіонарії чи готові роками сидіти в окопах. Є просто, люди, які хотіли би жити як в Європі, але при цьому не готові покласти своє життя, особливо бачачи *******, що твориться і в армії, і в суспільстві і в країні. І для них важливіше благо своєї сім'ї. Чи вже здоров'я не те, а ВЛК у нас самі знаєте яке. У мене дуже багато друзів та знайомих, що голосували за Порошенка, виїхали (зі мною включно). Тому я би не ідеалізував 24% українських виборців - це різні люди. Так, в цілому проєвропейські та розумніші за 73% (знову є таки, в середньому), але аж ніяк не всі пасіонарії, як на підбор, що готові бігати з автоматом. Багато таких, які подивилися на все, що відбувається і подумали "та ну ***** це Сомалі". Тому висновок, думаю, що серед тих, хто поїхав, десь теж розподіл такий самий 73% на 24%.
показать весь комментарий
03.02.2025 12:52 Ответить
Я не претендую на точність визначення, але, з точки зору поведінкових характеристик, пасіонарність відзначається активністю, логічним чи/та комунікативним інтелектом, певним авантюризмом. Як на мене, серед тих, хто з початку війни поїхав з країни, питома вага людей з необхідністю має означені риси. Тоді як у війську достатньо тих, хто програє першим за всіма цими ознаками. Поза тим, ці риси піддаються тренуванню, тож я б не закладався, що обов'язково станеться падіння. Війна вочевидь розвиває пасіонарність учасників, тому може бути навпаки, принаймні святе місце пустим не лишиться. Інша справа, що демографічні втрати неможливо буде компенсувати протягом кількох поколінь. І це ще найкращий варант з можливих, позаяк війна у самому розпалі, і її подальший перебіг неможливо передбачити, що вже казати за післявоєнні обставини.
За моїми особистими спостереженнями у війську колишніх виборців Зеленського і тих, хто його не підтримував, приблизно порівну, і це закономірно, бо 73/24 це міфічне співвідношення, позаяк частина не голосувала взагалі. Резонно припустити, що співвідношення буде близьким у будь якій випадковій виборці. Проте українські емігранти 22 року не є випадковою групою, через те, що, здебільшого, реалізували свій намір, а не випадково поїхали від війни світ-за-очі. Війна лише стала приводом, спонукальним мотивом для тих, хто готувався, або принаймні розглядав таку можливість.
показать весь комментарий
04.02.2025 02:42 Ответить
А от тут я з вашими думками та висновками повністю згоден. Більшість із моїх знайомих (і я сам), що голосували за Порошенка і виїхали - думали про це і до війни. Я, наприклад, вже у 2019му остаточно зрозумів, що діла не буде і треба сина вивозити із цієї країни. Навіть почав вже готувати паспорти і документи. Просто йшло все дуже повільно. Хоча і був в молодості патріотом - на Майдані 2004 і в 2014 в громадській варті був.

Але навіть наявність пасіонаріїв не вирішує багатьох проблем. Навіть, якщо пасіонарії скидають існуючі владу, то потім приходить більшість і голосує за кого-попало, протираючи результати революції. Плюс, в Україні повністю вироджений політикум. Навіть усі ті ще комуняцькі підараси були в плані виховання, знань, освіти на голову вищі нинішніх фотографів, акторів чи корабельних сосен, що зараз при владі. І навіть, якщо прийде до влади сильний, патріотичний, чесний лідер - система буде чинити неймовірний спротив. У нас прогнили всі інституції - суди, поліція, прокуратура, СБУ... Ех...
показать весь комментарий
04.02.2025 10:22 Ответить
Як на мене, ви не вловили ключовий сенс мого допису. За хорошою аналогією з фізичним рухом пасіонарії створюють імпульс. Але швидкість руху визначає маса. Не лише в тому сенсі, що маса перешкоджає руху, а на кшталт фізичної інерції. Водночас, на мій погляд, зелені не змінили суттєво попередній імпульс. Вони осідлали масу, засліпивши блиском своєї дешевої біжутерії. Маса втрачає імпульс радше через опір середовища, "системи" вашими словами, яка за своїм функціоналом мала б змащувати коліщатка, зменшуючи гальмування.
Поза тим, коли частина пасіонаріїв знаходить підстави потурбуватися про своє життя, свою сім'ю, інертна маса, спрямована пасіонарним імпульсом і далі продовжує рух, і, навіть, підтримана новим пасіонарним імпульсом, виявляється спроможною перешкоджати іншій ворожій масі, керованій зовнішнім ворожим імпульсом. Інакше кажучи, саме маса чинить опір у війні, де пасіонарії важливі, але не визначальні. З огляду на це, не таким важливим статистично видається голосування 19 року, позаяк напрям руху воно не змінило. Проте післявоєнні умови потребуватимуть нового пасіонарного імпульсу, це по перше, а по друге, пасіонарії мають йти в систему, для зміни характеру її функціонування, а не сподіватися на сильного чесного, патріотичного лідера. Більш важливим, як на мене, є сталий демократичний процес у конкурентному політичному середовищі,- і так каденція за каденцією. Розумію, що пасіонарії хотіли б все й одразу. Тому шукають кращої долі на чужині.
показать весь комментарий
05.02.2025 03:46 Ответить
І знову - згоден. Рух, дуже повільний, але у правильному векторі, справді є. Я ніколи не вважав і не казав, що у України немає майбутнього. Просто я сподівався (у 90их особливо), що у нас буде шлях, як у Польщі, значно швидший. А тепер бачу, що до ******** Польщі Україні ще років 30-40 мінімум. От з чим я не згоден, так оце з тим, що пасіонарії підуть в систему. Пасіонарям там буде нудно, оскільки зміна нашої системи вимагатиме довгої, невдячної, нудної роботи, а не блискавичного напруження всіх сил. Хіба що ви маєте на увазі керівників служб, які зможуть реформувати всю систему. Ну, можливо, хоча буде важко, оскільки, наприклад поліція, вона завжди приваблювала людей, скажімо так, певної ментальності. Нормальних людей там мало. Те саме і з суддівством. Туди люди в більшості йшли не справедливість творити, а гроші заробляти. Так що всі ці структури - це Авгієві стайні. От тільки проблема - просто вичистити їх не можна, треба замінити кимось. Тому, навіть із пасіонаріями на чолі, буде дуже важко.
показать весь комментарий
05.02.2025 10:43 Ответить
Без справедливого покарання вбивць, зловтішників і зрадників...

То есть Безуглую, опзж-шников, "мародеров-коррупционеров" накажут?) Хотя, о чем это я... Они же свои.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:46 Ответить
...а возить новоотловленных как зэков или скот, под вооруженной охраной, можно??? И проясните ситуацию - ртцк, это всё-таки военные или гражданские... А то, как служить - так они гражданские, а когда их ****** - люди пикселе.. Могу поспорить, суд по этому делу будет в закрытом режиме.. переодетым ********* есть, что скрывать..
показать весь комментарий
02.02.2025 09:46 Ответить
Дивно те що він оту тилову школоту яка викрадає цивільних, б'є, забиваючи до смерті , яка бере хабарі , і все це безнаказанно назвав побратимами.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:48 Ответить
Безнаказано ? Ну то вперед з дивану до нього, наказуй.
показать весь комментарий
02.02.2025 23:24 Ответить
Так вони ж першими почали катувати і вбивати українців - що ЗЕбанда не вийшло повторити 33 рік коли українці звмість того щоб брати вила і вбивати червоних терористів своїх дітей з голоду їли? З страшним "вогнем" ви жартуєте!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:48 Ответить
Так вони ж першими почали катувати і вбивати українців..

Тема обсуждения "Убийства военных в тылу - красная линия. Необходима молниеносная и жесткая реакция власти Источник: https://censor.net/ru/n3533548
Кто они, кто первыми начали убивать украинцев?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:18 Ответить
Тцк, чия робота керується з оп-и агентом гру єрмаком.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:57 Ответить
Якщо розумієш українську мову - то хоча б тут!https://www.radiosvoboda.org/a/news-symy-tck-smert-pobyttja/33261545.html
показать весь комментарий
02.02.2025 12:17 Ответить
Не можна до влади допускати персонажів з трускавецькою освітою -- наслідки не забарилися .
показать весь комментарий
02.02.2025 09:49 Ответить
Ну то бери рушницю і вперед!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:52 Ответить
куди?
показать весь комментарий
02.02.2025 09:53 Ответить
Какая разніца?
показать весь комментарий
02.02.2025 09:57 Ответить
В цьому випадку віиськовии якого вбили воював в Серебрянському лісі і на других напрямках
показать весь комментарий
02.02.2025 09:55 Ответить
Так далеко ніхто не дивиться, мозок гупі не дозволяє..
показать весь комментарий
02.02.2025 09:58 Ответить
А нащо він пішов працювати в ТЦК? І друге питання : як його відпустили з фронту?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:33 Ответить
Хто зна - може був на реабілітаціі
показать весь комментарий
02.02.2025 10:37 Ответить
А ти піди в бойову бригаду Збройних Сил України, та потім потроху втративши здоровя, та дай Боже залишившись живим, перойдеш ВЛК, та отримавши "обмежену придатність" якщо не хочеш йти в ТЦК йдеш в інструктори, чи частини логістіки та забезпечення. Зрозумів?
показать весь комментарий
02.02.2025 13:53 Ответить
В Бахмуте тоже
показать весь комментарий
03.02.2025 10:48 Ответить
Кацапи системно працюють по знищенню України, і що ми тут чуємо, …ТЦК самі винні, так їм і треба… Ось результат, всі проти всіх. Як легко маніпулювати особами з пустими макітрами…
показать весь комментарий
02.02.2025 09:50 Ответить
Робота тцк курується зе-владою, а значить єрмаком і гру мо рф.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:54 Ответить
Да, так і є. А тепер давай разом, хутііін, введіііі!!!!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:55 Ответить
Страница 2 из 8