7473 посетителя онлайн
41 441 748

Убийства военных в тылу – красная линия. Необходима молниеносная и жесткая реакция власти, - Драпатый

драпатий

Убийства военных в тылу - это красная линия, которую нельзя пересекать.

Об этом заявляет командующий Сухопутных войск ВСУ и ОСГВ "Хортица" Михаил Драпатий, информирует Цензор.НЕТ.

"Мы не имеем права молча наблюдать за нарастающей волной пренебрежения к защитникам Украины - это за гранью того, что можно терпеть.

Все не происходит внезапно. Мы уже видели случаи унижения и агрессии в отношении наших защитников, но я не видел острой реакции общества на это. Теперь имеем прямые вооруженные нападения. Так действует враг. Он работает с нами и между нами, пока мы смотрим, кто что лайкнул", - отмечает он.

По словам Драпатого, нет никаких оправданий убийству военнослужащего и нападению на ТЦК. Молниеносная и жесткая реакция власти - единственно возможная в ситуации произвола против военных.

"Без справедливого наказания убийц, злопыхателей и предателей, мы получим еще больше убитых в тылу собратьев. В других городах. В других кварталах. На заправках, в супермаркетах, в подъездах, на улицах, которые мы называем именами Героев.

Если общество переварит эти приступы, плохие симптомы станут диагнозом. Хочу верить, что в той точке, где мы сейчас, это невозможно. Потому что единственное, что отделяет нас от врага - это Силы обороны Украины, Вооруженные Силы. Пока мы теряем лучших наших людей на фронте, в тылу не должны потерять совесть.

Пренебрежение к человеку в пикселе начинается там, где заканчивается достоинство. Мы обязаны уважать тех, кто взял в руки оружие и ценой собственной жизни защищает наши города, людей в них, границы, небо и землю, наше государство, наш флаг, наш дом", - резюмирует он.

Ранее Цензор.НЕТ сообщал, что 1 февраля 2025 года военнослужащего РТЦК, сопровождавшего мобилизованных, застрелили на АЗС в Пирятине. Позже нападавший был задержан.

Топ комментарии
+65
А до першопричин такої ситуації претензій нема?!!!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:33 Ответить
+56
Зло то дебіли, які па-пріколу в квітні 19-го все то вибрали. От де корінь зла, а все решта то вже наслідки...
показать весь комментарий
02.02.2025 09:37 Ответить
+46
Та, тут явно саботаж Зе як відповідального за мобілізацію. Армія, прикомандирована до ТЦК, безглузда. Люди у військовій формі не мають законного права крутити цивільних на вулиці. Це право має поліція. Нехай вона цим і займається. Усі дані про всіх українців у влади є. Розсилайте повістки, і вимагайте виконання закону від громадян.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 8
Менше всього цікавить, що ти там, з-за океану πіzguш .
показать весь комментарий
02.02.2025 15:52 Ответить
До-речі, подібну словєсну "полОву" я чув наприкінці 2013 року, коли люди протестували проти свавілля влади на Майдані. А у військові частини були направлені "замполіти" з ГУВРа, УВР Сухопутних військ, УВР Повітряних сил... Не знаю чи були з ВМС, але думаю, що теж. Так ось ті "пєтушари" змушували командирів частин поводити збіговиська під виглядом "зборів у підтримку влади", що ай-яй-яй, так неможна, "бистро расходітєсь по-домам!", ну і таку подібну лабуду.
Так ось оце "драпате" один-в-один меле щось подібне з закликом з хороше проти всього поганого.
Але у ті часи "драпате " було командиром батальйону, і усіх тих нюансів не знає.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:05 Ответить
У 2014 році "генерала драпатого" ще не висрали. Він бігав майором. І "рулив" батальйоном.
Я його бачив власними очима.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:15 Ответить
Мене годують власні руки і мій розум. А він не мене годує, а Зє- ******** владу та уряд.
А ти є хамовите одоробло, яке спромоглося образити людину, про яку знаєш так багато - аж - nihuja. Так що, затули свою "хлєборєзку",- і стройовим кроком - за руским карабльом .
показать весь комментарий
02.02.2025 19:28 Ответить
Зє-банашка, ПНХ.
показать весь комментарий
02.02.2025 23:10 Ответить

А зараз що?
Консенсус Зє-влади і отари (тих пришелепкуватих баранів, що цих клоунів обрали)?
Я бачив і піддавав обертанню на дітородному органі ваші концепти "єднання" навколо препіздента Зє- і його сцикло-злодіїв, котрими себе оточив. Ну і правопохоронних органів, котрі "на стрьомі" тип готові за наказом Зє- рьмака не дати народу утворити Майдан. Ну а ви, барани, поділяєте дії влади та цьому радієте, терпіли кончені.
показать весь комментарий
02.02.2025 23:27 Ответить
Ти, опудало, хоч зрозуміло, що само пробелькотіло???
показать весь комментарий
02.02.2025 23:53 Ответить
Влада - це не люди, які його пам'ятають.
показать весь комментарий
02.02.2025 23:54 Ответить
Ну, коли вони відправляють на смерть інших за свою халатність у 20-му, 21-му, то чомусь вбивством це не вважають. А я іншої думки.
показать весь комментарий
02.02.2025 23:17 Ответить
От і стало ясно що ніякими мінєдамі цю країну не врятувати. Та й байдуже вже.
показать весь комментарий
02.02.2025 23:23 Ответить
Зі всією повагою, але я б заповажав пана військового ще більше, якби він спитав спершу чому відповідальні за оборону - Хомчак, Рєзніков, Зеленський не сидять
показать весь комментарий
02.02.2025 23:33 Ответить
Доречі іронія в тому що в 14-му пани військові йшли давати на горіхи борцям за свободу і демократію. І тільки регіонали, які полякалися і проголосували за відвід військ врятували демократію.
показать весь комментарий
03.02.2025 03:59 Ответить
І у росіян зараз напевне немає проблем з пошуком диверсантів. Це все ж диверсанти, або просто диверсанти, або СЗЧ-диверсанти. Усі інші стараються зайве не відсвічувати. Без російських грошей навряд чи обійшлося.
показать весь комментарий
03.02.2025 04:10 Ответить
Бот амерський, а нічого, що влада докерувалася до ручки настільки, що ОФІЦІЙНО більше 70% молоді (до 40 років) не мають житла. Це офіційно. При цьому тільки наприклад у ірпінського карплюка одного 78 квартир !!!! і він не воює. Війна - це загострене відчуття справедливості. Депутати і чиновники не те що воювати не хочуть, так не хочуть навіть частково поділитися статками з тими, хто буде захищати їх МЕГА статки ... Але скудоумним цього не зрозуміти.

Довели людей і молодь до рівня бомжів і оренди, а потім дивуються що вони не хочуть захищати свою землю, а як тільки будуватися, то КУПУЙ, шашлики пожарити ОРЕНДУЙ ... про яку СВОЮ землю ви пишете. Досить куприти тяжке.

Скільки військових отримали житло за відірвані ноги? Де хоч одна така новина? що роздають житло військовим після поранення, одне бачив і то мельком, а загалом НІЧОГО, НУЛЬ. А депутати пули собі і будинки і квартири в РолсРойси.

Це перекладання з хворої голови на здорову, коли депутат чи чиновник з 30-ма квартирами кричить і 5-ма будинками, кричить простим смертним, у яких нічого нема: давайте захищати свою землю! Це звучить як прикол і знущання.

Депутати давно могли скинутися баблом і сформувати бригаду навчених і забезпечених, а не ловити людей за 20 000 грн, при цьому самі депутати отримують у війна набагато більше за 100 000грн.

Не дай Бог що, то саме депутати і чиновники першими будуть тікати, це вже було.
показать весь комментарий
02.02.2025 14:49 Ответить
При чому тут влада? А чому не пишеш про яника, який просував російське скрізь? Скільки заводів було у власності москалів. При чому влада? Бо саме влада доводить до ручки, бо влада має ЗАКОНОДАВЧУ силу, СУДОВУ та ВИКОНАВЧУ також. Вертикаль керування країною, вертикаль законів.

В руйнуванні компанії чи заводу винен завжди ДИРЕКТОР, а не робітники, це навіть світові мега компанії визнають. Зіганув маск і акції тесла полетіли вниз, а в свій час заробив лярди на PayPal.

На рахунок в Донецьку і Луганську можна почитати як і чому так сталося, колаборанти були завжди. А влада по Конституції повинна була забезпечити захист, для цього владу вибирають.

Я є керіником свого відділу і несу відповідальність за його роботу, я за це отримую гроші, а не рядові робітники винні, не перекладаю з хворої голови за здорову, є механізми керування і є книги як працює керування.

Люди організовуються в державу, формується вертикаль влади і інші ограни, які забезпечується захист, керування економікою і т.д. профільні вузьконаправлені напрямки.

Почитай хоч трошки книжечки, а то так і будеш букови друкувати.

Не новина, що при янику майже всі депутати ВР мали російські паспорти з яником включно, а про Донецьких чи Луганських депутатів і говорити нічого, більшість з яких зараз в раші. Люди винні? А може підготували все і здали ... Бо багато людей боролися на Донбасі і там і загинули. Скільки поліції Донецька відразу перекинулися на роботу раші? ой як не зручно.

Давай, ВПН бот з прапорцем Трампа, там зараз також буде весело що він буде витворяти.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:56 Ответить
Не підміняйте поняття, я гарно попав у перші дні війни і в окупацію. І прикол розповійсти? москалі першими по наводках розграбували ЕЛІТНІ будинки депутатів, суддів і т.д. Правильно, все повинно працювати на війну. Найбільше жопу відчують не селяни, а влада, в першу чергу знищується влада і еліта, яка може організувати, але влада сконцентрована не виграти війну, а купити собі новий РолсРойс, і коли зараз прості гинуть, то влада живе у своєму світі і не боїться нічого.

Є закони і норми викарбувані роками, ДИРЕКТОР вирішує що треба підприємству і його зами, а не прості робітники, але директор може організувати навчання, дати екіп і т.д. і підприємство стає потужним і розвинутим, або тупо краде, і воно розвалюється.

Так от в Україні 30 років політика, що діти це дуже дорого, і від цього вже демографічна катастрофа, бо ціни ростуть швидше від з.п. і наразі там взагалі жах, дорулилися, що в Україні молода родина не може дозволити собі дитину, ДОРОГО, а потім мільйони пенсіонерів і нема кому захищати.

Нема жодної країни без людей і наразі питання взагалі як втримати таку величезну територію, коли офіційно зараз в Україні всього 29 млн людей ОФІЦІЙНО, це дуже мало для такої великої території.

Ну і підміна понять, наприклад у депутата Карплюка Фрпінь 78 квартир у власності, це що відомо, при цьому він не воює, але женуть на війну простих. А на секунду офіційно в Україна більше 70% молоді до 40 років не маються власного житла, це навіть державні установи визнаються. Вони забирають свої 2 торби і учалюють і все. Хто винен? Люди винні, що на жито не можуть заробити? А в Європі чомусь заробляються? До чия вина і хто створив РАБСЬКУ оплату в Україні і дуже тяжкі умови гри? ...

Підміна понять дуже груба відбувається, про прокурорів інвалідів промовчу.
показать весь комментарий
03.02.2025 11:31 Ответить
Владу вибирає народ? Ви скільки книг прочитали по виборах? Чи є вибір між поганим і ще гіршим, теоретично ж вибори. Вам підсовують готових кандидатів і вибирай, а чи реально це вибори.

Так само ось США, чи були там вибори? Було відомо задовго, що виграє Трамп, а інші підставні ляльки. То це в США так пролетіли.

По факту вільного вибору нема, є вибір фіктивний з того що дають і якщо подивитися на всі вибори в Україні, то там жах, а не вибір, вибирали "краще з наданого".

Квартири роздають в США та Європі, не напряму, а дають кредит з дуже малим відсотком + вагон пільг. У нас дають 900 грн і допобачення. А депутатам і суддям дають квартири та будинки від держави ... ой не зручно.
показать весь комментарий
03.02.2025 14:55 Ответить
А ще саме влада має право на виробництво ЗБРОЇ, ДРУК і керування грошима, має монополію на насильство (поліція, суди, прокурори), Законодавча монополія і т.д.

Навіть якщо люди саморганізуються і захочуть для самооборони робити зброю собі самі, то швидко приїдуть представники влади і все прикриють або пересадять всіх ініціаторів.

В Україні наразі люди не мають права на володіння зброєю, не кажучи про її виробництво чи організувати свій завод. А погодити військовий завод, то це там стільки треба, що швидше не можливо.

Коли в Європі чи США в переважній більшості військові заводи - це приватні підприємства. F-16 придумали та збудували на приватному підприємстві за державні кошти. РейнМетал не є державною компанією і т.д.

В Україні влада боїться настільки своїх людей (дивно чому), що приватні Українські заводи з виробництва зброї ніколи не будуть в Україні, ото може закордонні приватні.

Ось гетманцев знову пропихує закон про податок на посилки всі з-за кордону 20% + мито, то подумайте чи ляже українська оборонка після такого, яка в FPV, РЕБ, зарядні станції і т.д. ніж на 70% на китайських запчастинах. Влада ж ні на що не впливає? впливає і часто так, що може все тупо знищити.

Бухий чи дурний директор - горе для компанії.
показать весь комментарий
03.02.2025 16:27 Ответить
Ото навиписав від прапором США. В США можна мати зброю, про це чомусь ти не написав ))) ой не зручно.

В США більшість військових заводів і компаній ПРИВАТНІ. Якщо ти цього не знаєш, то не строчи єрунду.

Компанія Боінг, Локхед Мартін, Нортон Груман і т.д. це все приватні компанії, а не державні.

Написав дурні і радий, ну ок.

В США так погано, що США є одним зі світових лідерів по технлогіях, Майкрософт, Гугл, Ютуб, Фейсбук, Intel, військові технології і т.д.

Понавиписував з хворої голови на здорову і радіє.

Так, в Україні люди повинні мати право робити зброю, враховуючи що поблизу раша, як це дозволено в США.
показать весь комментарий
08.02.2025 13:05 Ответить
І про яника зрозуміло і Україну, але щоб в США виграла людина з судимостями, які потім зняли як з яником, то вже вибачте. А що зараз твориться в США, то весь світ дивиться і в шоці. Але це нічого, поживемо і побачимо до чого доведе американців їх вибір, якого по факту і не було. Задовго до виборів було відомо, що буде Трамп, бо не було йому конкуренції взагалі, круті вибори і це США, нічого і сказати )))).
показать весь комментарий
08.02.2025 13:08 Ответить
розжуй.. але ж мізків у тебе не хвате...
показать весь комментарий
03.02.2025 00:49 Ответить
Драпатий молодець ..ну той що ? т хочешь террору від ТЦК? тобі ж сказано дурепі нехай поліція працює..а нагнітати не треба куриця горлопанка...
показать весь комментарий
03.02.2025 00:52 Ответить
А як ржали два роки тому коли в кацапив таке було, Подоляк буквально сяяв в марафоні.
тільки путлер тоді зробив виводи, а зебаран ні.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:53 Ответить
"Без справедливого покарання вбивць, зловтішників і зрадників, ми отримаємо ще більше вбитих в тилу побратимів. В інших містах. В інших кварталах. Джерело: https://censor.net/ua/n3533548

По лезу ходить з такими натяками
показать весь комментарий
02.02.2025 14:09 Ответить
Всегда так было! Не надо тешить себя иллюзиями, что ты сейчас герой при власти, и через пару лет ты будешь обласкан властью. Забудут!
показать весь комментарий
02.02.2025 10:19 Ответить
Це просто жах читати коментари , яки виправдовують вбивство військового. Всіх цих писак треба взяти на гачок і по можливості розібратись як з кацапами. Все зло від зеленої влади , безумних, зедерьмаків, але ніяк від військових, завдяки котрих таки писаки сидячи гладкою сракою у креслі, слухаючи при цьому кацапську музику і срати вкоментарах кацапськи нормативи...
показать весь комментарий
02.02.2025 11:42 Ответить
План зедерьмаків працює на 100відсотки, патріотів знищують.Такі, як Роман Червінський по тюрмах чи під арештом, відстоювати Батьківщину нема, залишився тільки ,,мудрий,, нарід ,який налаштований войовничо проти тцк. Залишилось взяти зброю проти тцк, і йти їх вбивати разом із кацапами. Україну зруйнували всю із середини самої України, так і не показавши зелених хробаків..
показать весь комментарий
02.02.2025 12:07 Ответить
Повністю згоден! Але... також за 100% примусову мобілізацію жінок. Гендерна рівність - стаття 24 Конституції України. Тим більше, впевнений, що якась 30 річна дебела тітка принесе більше користі на фронті, ніж якийсь 58 річний дідуган.
Галина Гойс #601108 , так коли на нуль?
показать весь комментарий
02.02.2025 15:22 Ответить
Цілком згоден. А за які злочіни і для кого, можна запитати? Ну наприклад: за корупцію, грабіж... високопосадовців, чиновників, суддів, прокурорів, мєнтов, ТЦКашників....тощо - не можна, а тракториста Степана з села (тобто ухилянта) - потрібно Чи для всіх однаково?
показать весь комментарий
02.02.2025 19:40 Ответить
Колишній одеський військком Борисов незаконно збагатився на рекордні 188 мільйонів - НАЗК

Це дуже великі розміри корупції, чи таке собі? А до того як схопили - військовослужбовець, герой....
показать весь комментарий
02.02.2025 22:55 Ответить
Аж цікаво стало. Де в моєму коменті "защита москальских подонков жопозализывателей."? Ну конкретно, де? Чи у Казахстані так прийнято в калюжі газувати?
показать весь комментарий
03.02.2025 14:18 Ответить
Ви ж розумієте, що цей Стрюков це проросійський троль, бо він порівнює дії наших ТЦК, нехайдещо і не правильні з діями рашистської армії і таким чином виправдовує всю росію.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:25 Ответить
хочете сказати, що любить росіян?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:28 Ответить
Що відбувається, стаття про вбивства наших полонених. А вилазить купа ......, яка все переводить на іншу тему і ніякого негативу на росію. Розумні дописувачі , не піддавайтесь наці провокації. "мобілізаці, тцк, вибори і т.д. це зараз російськи вкиди". Дайсно є у нас проблеми, але так щоб віправдовувати росію за вбивства наших полонених це вже .....
показать весь комментарий
02.02.2025 10:33 Ответить
Це могло б бути так.
Але, коли якийсь Печерский суд оголосить ворогом України Червінського, Марченко, Порошенко, Залужного, - будемо СТРІЛЯТИ?!
показать весь комментарий
02.02.2025 13:10 Ответить
Тепер народ ненаведить мєнтів, лікарів з їхніми вироками ВЛК, прокурорів-інвалідів, суддів, мізномасних можновладців які крадуть все що не прикручене до землі та ще більше ТЦКашників.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:07 Ответить
Принижувати військових, вперше за всю історію незалежної України, розпочала так звана "влада", яка зараз вся сидить в офісє реЗЕдента. Тож і бусифікація замість мобілізації і приниження військових, показові арешти офіцерів, бойові генерали за гратами все це дії ворога, як каже Драпатий. Але цей ворог до нас не на "галубом вєртальотє" прилетів, навіть відомі ПІБ тих, хто це робить. Згоден з Драпатим, гостра реакція суспільства вже давно на часі, так само як вона була на часі під час вигнання московського агента янукОвоча з України. Але те що всілося в ОПє набагато підліше та хитродупіше ніж яник.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:12 Ответить
А тих хто навів печенігів на князя Святослава?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:37 Ответить
..а чому ж за часів "бариги" Пороха, який свою реальну строкову службу відслужив, такої проблеми не було і призов відбувався згідно Конституції України?
- а при дермових Найвеличнівших ухилянтах-рецидивістах "вбивство, каліцтво та мордування цивільних в тцк" розквітли буйним цвІтом?
- ну, вмикайте ваше дуже сіре вЄщєство, якщо не дуже болить думати..
показать весь комментарий
02.02.2025 09:47 Ответить
дивно, що Цензор не те що б видалив, а й розмістив прокацапський іпсошний комент бота (чи дуже корисного ідіота) Валерій Стрюков aaa92fb6 як трендовий №1...
Цензор, та у вас просто разгул кацапської "свободи слова", дермово-портновсько-татаровської..
показать весь комментарий
02.02.2025 11:25 Ответить
..проблема не з мобілізацією (це лише елементи трагічних наслідків "богування" зеленських), проблема з дебілами, зрадниками, мародерами на самому вершечку зевлади, у печерному кварталі та на Банковій...
ну, не будьте же дурними котиками, які ганяються за яскравою цяточкою, якою керує рука госпІдаря... хіба що ви по-роботі - тоді тут нема сенсу з кимось сперечатися..
показать весь комментарий
02.02.2025 12:04 Ответить
Та, тут явно саботаж Зе як відповідального за мобілізацію. Армія, прикомандирована до ТЦК, безглузда. Люди у військовій формі не мають законного права крутити цивільних на вулиці. Це право має поліція. Нехай вона цим і займається. Усі дані про всіх українців у влади є. Розсилайте повістки, і вимагайте виконання закону від громадян.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:56 Ответить
Багато, зкацаплених та рашистів, набігло лайна накидати по мережах!
А генерал Драпатий, правий! З 2914 року, привладні тільки соплі по щоках собі розмазують! А з появою приблуд95 на території Урядового кварталу, загроза нависла над безпекою України! Історія з Крутами, у 21 столітті, може повторитися в Україні!
Усе оте шобло, в Урядовому кварталі, зкацаплених перевертнів та помічників ригоАНАЛІВ, упевнено ведуть Українців до капітуляції, перед старим обмилком, - прутіна-мізуліна !
Дієвих змін до Законодавства щодо вимог СЬОГОДЕННЯ, вони не вносят, упродовж 3 років! Стефанчуки +зеленський+шмигаль, тільки жиром запливають і виводять гроші з України!
показать весь комментарий
02.02.2025 12:42 Ответить
В ТЦК повинні служити військові котрі через стан здоров'я не можуть воювати на фронті,але як подивишся як ці "неповносправні" бусифікують громадян,як бігають ці інваліди,б'ють ногами,то всім зрозуміло що ніякі вони не інваліди,а хитрожопики,котрі по блату устроїлись в ТЦК.Коли тцкуни випалювали газом людину з автомобіля то один "інвалід" так реготав що ледь не зламав собі хребта.Військові воюють на фронті а тцкуни це злочинці,що викрадають,вбивають,калічать, людей.Тепер вже поліція займається бусифікацією,тож всіх тцкунів на фронт.
показать весь комментарий
02.02.2025 11:49 Ответить
Був інакшої думки про цього генерала.Він забув уточнити що вбивство тцкашника є прямим наслідком їх протизаконних дій.
показать весь комментарий
02.02.2025 12:02 Ответить
Значить тих хто не хоче або просто боїться - можна катувати і вбивати?
показать весь комментарий
02.02.2025 20:01 Ответить
Для цього повинні бути суди, ми поки не повністю перетворились на якийсь бульбостан.
показать весь комментарий
03.02.2025 02:12 Ответить
Вбивства військових у тилу - червона лінія. Джерело: https://censor.net/ua/n3533548

Круто. А можна, будь ласка, уточнити, якої товщини ця лінія? І друге: інших кольорів, як червоний, у цих речників не існує? Ну, наприклад, синій, жовтий, чорний?
показать весь комментарий
02.02.2025 16:38 Ответить
Всім блогерам, знімальникам дій ТЦК, знавцям своїх прав, які вивчили пів статті конституції України треба запихати смартфони в дупу. Хай знімають стріми про життя своїх братів глистів.
показать весь комментарий
02.02.2025 11:12 Ответить
Ти цілу статтю осилив? Бото-еліта?
показать весь комментарий
02.02.2025 11:35 Ответить
Тікайте з тієї Польщі, якщо там такі жахи. Чи ви в війську польському?
показать весь комментарий
02.02.2025 12:21 Ответить
Приберіть ворогів на самому верху і відношення до вас зміниться і охочих приєднатись до вас збільшиться , а займатись самогубством під командуванням зрадників охочих дуже мало .
показать весь комментарий
02.02.2025 16:44 Ответить
До військових , якщо 1000 військових зі зброєю підуть знімати зрадників , до них мільйон цивільних приєднається.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:13 Ответить
Варіант непоганий , якщо керівництво держави хоче перемоги , або хоча б не поразки , але коли керівництво хоче винищити усих хто може чинити супротив кацапам ,а залишити тільки ждунів і ухилянтів , то цей варіант недолугий, бо це саме те що треба ****лу , вбити клин між цивільними і військовими , винищити військових дурними наказами згори , деморалізувати суспільство.Саме це і робиться владою навіть не на протязі 3 , а на пртязі усіх 6 років . Проаналізуйте усі дії влади за 6 років з точки зору саботажу , а не помилок і ви все зрозумієте .
показать весь комментарий
02.02.2025 19:52 Ответить
Овочу це не допомогло .
показать весь комментарий
02.02.2025 19:54 Ответить
Складається таке враження, що така політика влади керується з кремля. - це не враження.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:56 Ответить
Хабарі це приємний бонус до зради .І ,так, вони не дурні. Дурні помиляються не так часто .
показать весь комментарий
02.02.2025 20:16 Ответить
показать весь комментарий
02.02.2025 13:40 Ответить
Така ж реакція, як на пісню "я - русский" в центрі Києва?
показать весь комментарий
02.02.2025 09:39 Ответить
Можу відповісти вам, де він не був. А саме не був на посаді очільника сухопутних військ. Тобто з жодного боку не був відповідальним за те, що в ТЦК хтось загинув. Можу ще зауважити, що кількість загиблих в ТЦК, що, безумовно, ганебно, важко розгледіти на фоні небойових втрат у війську, зокрема смерті через стан здоров'я вже мобілізованих, а цього, на жаль, важко уникнути у мобілізованому війську. Поза тим, це можна порівняти з кількістю загиблих під час ДТП, тоді як реально постраждалих в ТЦК в сотні разів менше за кількість постраждалих при ДТП.
показать весь комментарий
03.02.2025 02:00 Ответить
Усерися кацап.
показать весь комментарий
03.02.2025 02:01 Ответить
Кацапський досвід коментуєш?
показать весь комментарий
03.02.2025 02:11 Ответить
Ви просуваєте кацапські наративи про те, що захист України, - це захист ваших злиднів, але очікуєте на поважний коментар?
показать весь комментарий
03.02.2025 02:14 Ответить
Кацапський наратив, хоча нік Heinen, який не вважає свої обов'язки співмірними з правами і свободами дописує і не таке.
показать весь комментарий
03.02.2025 02:34 Ответить
Б'юся об заклад, що в податках ви такий самий ухилянт.
показать весь комментарий
03.02.2025 02:45 Ответить
Хтось каже, що поїхали самі зебіли. А ви вважаєте, що навпаки?
показать весь комментарий
03.02.2025 02:50 Ответить
Проте ви на цих смертях наголошуєте, і застосовуєте для цього кацапські по суті наративи про застінки. Проте обставини насправді інші.
Ми дискутуємо не прогулянку, а мобілізаційну кампанію до війська в умовах війни. Тому загибель військовослужбовців ТЦК від вогнепальної зброї або вибухових речовин слід розглядати як загибель військових в умовах війни. Мобілізованих у ТЦК можна порівнювати з мобілізованими у небойових умовах. Тоді як жертви ДТП варто порівнювати лише з загиблими від війни цивільними. Решта порівнянь, як запропонували ви, буде маніпулятивною. Лицемірством же, якщо вже використовувати ваше означення, буде виокремлення смерті мобілізованих серед загиблих в умовах війни.
Повертаючись до Драпатого, - він є військовим керівником не лише за посадою, а й у відповідності до звання "генерал", яке вказує на загальний характер його військового керівництва. Інакше кажучи, він є військовим керівником для будь якого військовослужбовця, зокрема службовця ТЦК. Тому має підстави реагувати.
показать весь комментарий
04.02.2025 01:31 Ответить
Я не претендую на точність визначення, але, з точки зору поведінкових характеристик, пасіонарність відзначається активністю, логічним чи/та комунікативним інтелектом, певним авантюризмом. Як на мене, серед тих, хто з початку війни поїхав з країни, питома вага людей з необхідністю має означені риси. Тоді як у війську достатньо тих, хто програє першим за всіма цими ознаками. Поза тим, ці риси піддаються тренуванню, тож я б не закладався, що обов'язково станеться падіння. Війна вочевидь розвиває пасіонарність учасників, тому може бути навпаки, принаймні святе місце пустим не лишиться. Інша справа, що демографічні втрати неможливо буде компенсувати протягом кількох поколінь. І це ще найкращий варант з можливих, позаяк війна у самому розпалі, і її подальший перебіг неможливо передбачити, що вже казати за післявоєнні обставини.
За моїми особистими спостереженнями у війську колишніх виборців Зеленського і тих, хто його не підтримував, приблизно порівну, і це закономірно, бо 73/24 це міфічне співвідношення, позаяк частина не голосувала взагалі. Резонно припустити, що співвідношення буде близьким у будь якій випадковій виборці. Проте українські емігранти 22 року не є випадковою групою, через те, що, здебільшого, реалізували свій намір, а не випадково поїхали від війни світ-за-очі. Війна лише стала приводом, спонукальним мотивом для тих, хто готувався, або принаймні розглядав таку можливість.
показать весь комментарий
04.02.2025 02:42 Ответить
Я не розподіляю людей на касти. Це війна розділила українців на військових, цивільних, емігрантів, відмовників... десь кацапи допомогли, десь зелені, а десь люди самі спромоглися зробити свій кардинальний, з огляду на час, життєвий вибір. У своєму дописі я лише узагальнив статистичні категорії, які можна коректно порівнювати між собою, щоби об'єктивізувати і зважити кількісні характеристики предмету вашого праведного гніву. Поза тим оцінок самих цих категорій я не давав, нехай їх визначає самий час. Якби ви подивилися неупереджено, можливо, ви би це побачили. На жаль, у ваших відповідях я вбачаю забагато негідних маніпуляцій, неперевірених тверджень, і навіть відверто ворожих наративів, природу яких і суть я не вважаю розумним препарувати.
показать весь комментарий
05.02.2025 01:55 Ответить
Як на мене, ви не вловили ключовий сенс мого допису. За хорошою аналогією з фізичним рухом пасіонарії створюють імпульс. Але швидкість руху визначає маса. Не лише в тому сенсі, що маса перешкоджає руху, а на кшталт фізичної інерції. Водночас, на мій погляд, зелені не змінили суттєво попередній імпульс. Вони осідлали масу, засліпивши блиском своєї дешевої біжутерії. Маса втрачає імпульс радше через опір середовища, "системи" вашими словами, яка за своїм функціоналом мала б змащувати коліщатка, зменшуючи гальмування.
Поза тим, коли частина пасіонаріїв знаходить підстави потурбуватися про своє життя, свою сім'ю, інертна маса, спрямована пасіонарним імпульсом і далі продовжує рух, і, навіть, підтримана новим пасіонарним імпульсом, виявляється спроможною перешкоджати іншій ворожій масі, керованій зовнішнім ворожим імпульсом. Інакше кажучи, саме маса чинить опір у війні, де пасіонарії важливі, але не визначальні. З огляду на це, не таким важливим статистично видається голосування 19 року, позаяк напрям руху воно не змінило. Проте післявоєнні умови потребуватимуть нового пасіонарного імпульсу, це по перше, а по друге, пасіонарії мають йти в систему, для зміни характеру її функціонування, а не сподіватися на сильного чесного, патріотичного лідера. Більш важливим, як на мене, є сталий демократичний процес у конкурентному політичному середовищі,- і так каденція за каденцією. Розумію, що пасіонарії хотіли б все й одразу. Тому шукають кращої долі на чужині.
показать весь комментарий
05.02.2025 03:46 Ответить
. Люди у військовій формі не мають законного права крутити цивільних на вулиці. Це право має поліція. ---- А як ви думаєте, то тцк-ашників стільки де набрали? То оті кабани годовані і є пенсіонери міліціянти в 45, в формі зсу і ловлять людей, методи ментовські - пресувати, перебивати та ламати руки-ноги...
показать весь комментарий
02.02.2025 22:32 Ответить
сходи до ТЦК та поцікався біографіями тих, хто там сидить. гадаю, будеш сильно здивований.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:00 Ответить
немає в тцк військових, то все відставні мєнти ухилянти, що у віці 40 років і з мордами ширше задниць сховались від фронту, і не треба тут розганяти зраду, нехай ідуть воюють і ніхто їх не буде чіпати
показать весь комментарий
02.02.2025 11:24 Ответить
при нападі двох і більше осіб будь хто для захисту має право застосувати будь які засоби аж до зброї, а те що роблять тцкуни це напад двох і більше осіб, тож нехай спробують застосувати зброю і побачите, що з того вийде, грамотєї від мєнтовні
показать весь комментарий
02.02.2025 11:31 Ответить
Було. На Порошенка.
показать весь комментарий
03.02.2025 07:27 Ответить
А хто, по твоєму, був в Україні найкращий Прем'єр та Генпрокурор? Прізвища.
показать весь комментарий
03.02.2025 18:27 Ответить
Не можна до влади допускати персонажів з трускавецькою освітою -- наслідки не забарилися .
показать весь комментарий
02.02.2025 09:49 Ответить
Кацапський провокатор. Мабуть таки нащадок "гроьобаних укрокомуняк-грабіжників".
показать весь комментарий
02.02.2025 17:31 Ответить
Скільки раз писали попереджували- не доводьте до гріха бо буде горе. Твої лінії до великої лампи бо це свідчить про початок лопнувшого терпіння.
показать весь комментарий
02.02.2025 12:07 Ответить
Тобі до психіатра.
показать весь комментарий
02.02.2025 12:09 Ответить
Такі неприємні дії ТЦК, нажаль, стаються тому що Верховний Боневтік не віддав наказу адекватного для вієнноготстану - повної мобілізацї. ТЦК не справляється зі своїми задачами, або справляється з ось такими неприємними методами роботи. Тому ЗЄля, який відповідальний за Конституцією за обороно держави, але нівчому не винен, а винні погані ТЦКшники. Підари коломойські навмисно розвалюють оборону і намагаються пересварити громадян з ЗСУ в угоду ху@лу.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:07 Ответить
В моєму коментарі не було згадки Валерія Федоровича Залужного, але якщо ти хочеш згадати Залізного Генерала, то будь ласка. А коментар твій з розряду «а прі вашем Парашенкє лучше било?». Здогадуюсь яка ОПа навіює тобі такі аргументи. І, якщо маєш провали в памʼяті, нагадую: поки Наполеон Боневтік разом з Єлдаком не запхнув своє небрите рило у військові плани, то все було біль-менш нормально на фронті. І до того ж Валерій Залужний також наголошував що треба повна мобілізація, а не ТЦК.
показать весь комментарий
03.02.2025 11:13 Ответить
Як що "громадянин" нападає на військовий об'єкт - вбивати на місті, має він зброю чи тільки пляшку для підпалу!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:55 Ответить
Страница 4 из 8