12659 посетителей онлайн

Новый Папа Римский – Роберт Фрэнсис Прево из США (дополнено)

Новим Папою став кардинал Роберт Френсіс Прево

Вечером 8 мая кардиналы Католической церкви смогли с третьего раза избрать нового Папу Римского. Им стал американский кардинал Роберт Фрэнсис Прево.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Sky News.

Из дымохода над Сикстинской капеллой начинает выходить белый дым. Это означает, что на второй день конклава избран новый понтифик.

Толпа ликует, а на площади Святого Петра раздаются овации.

Обновлено

Новым Папой Римским избран американо-перуанский кардинал Роберт Френсис Прево. Он принял имя Лева XIV. Это первый американский понтифик в истории, сообщает CNN.

Ранее сообщалось, что в среду, 7 мая, кардиналы Католической церкви начали конклав в Сикстинской капелле для избрания преемника Папы Франциска.

Напомним, предыдущий Папа Римский Франциск умер 21 апреля 2025 года в возрасте 88 лет после многонедельного лечения от пневмонии.

Топ комментарии
+38
Невже Трампа обрали?
показать весь комментарий
08.05.2025 19:22 Ответить
+27
показать весь комментарий
08.05.2025 20:01 Ответить
+20
Білий дим дочекалися. У Ватікані.
Завтра буде чорний. В Масквє.
показать весь комментарий
08.05.2025 19:52 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Призвіще?
показать весь комментарий
08.05.2025 19:20 Ответить
Знову якогось дивака виберуть?
показать весь комментарий
08.05.2025 19:23 Ответить
або мудака
показать весь комментарий
08.05.2025 19:47 Ответить
Выбрали американца, но не того что все подумали.
показать весь комментарий
08.05.2025 20:20 Ответить
омеріканця - піндоса папа?
в вашу скріпку вже волає вся кацапня
показать весь комментарий
08.05.2025 20:39 Ответить
Іспано-франко-італієць з походженням батьків, увесь свій пастирський досвід здобував у Чикаго - й українська діаспора з більшістю з західної україни греко-католиків , для папи не пустий звук. Прітцкер губернатор-деморкат з Іллінойс з батьками української єврейської сім"ї щиро привітав папу з Чикаго ...
Як би там не було , слово Україна йому точно не те саме що Росія , як Трампові.
показать весь комментарий
09.05.2025 00:12 Ответить
показать весь комментарий
09.05.2025 00:15 Ответить
Українська діаспора , Чикаго , перші дні вторгнення рашистів
показать весь комментарий
09.05.2025 00:16 Ответить
у вас якось букви поплутані "и" "і"

паляніца ? ))
показать весь комментарий
08.05.2025 19:26 Ответить
Для мене нормально.Я з нуля вчу украінську:писати,читати,розмовляти.Іноді бувають збоі.
показать весь комментарий
08.05.2025 19:49 Ответить
ну якщо з українського нуля - то лише повага
показать весь комментарий
08.05.2025 19:51 Ответить
1. З великої літери пишеться перше слово в реченні, перше слово кожного рядка у віршах незалежно від розділових знаків.
2. При наборі кома («,»), крапка з комою («;»), двокрапка («:»), крапка («.»), знак оклику («!»), знак питання («?») і три крапки («…») ці спеціальні символи не відділяються пропуском від попереднього слова, але відділяються пропуском від наступного слова.
показать весь комментарий
08.05.2025 20:15 Ответить
Так, пане, так. Дорєчи, я дуже грамотна. Але, не зовсім у цьому питанни дотримуюсь пробелів.А, дорєчи, як називаецця ця помилка?
показать весь комментарий
08.05.2025 20:26 Ответить
1. Орфографічні помилки (неправильно написані слова).
2. Пунктуаційні помилки (неправильно розставлені розділові знаки).
3. Лексичні помилки (тавтологія, калька з російської мови, вживання слів у
невластивому значенні, вживання зайвого слова).
4. Граматичні помилки (утворення форм слів, побудова словосполучень,
структура речень).
5. Стилістичні (помилки, які свідчать про брак єдності стилю).
показать весь комментарий
08.05.2025 20:38 Ответить
Я це і сама дорбре знаю.А відсутність пробелу- до якоі категоріі помилок відноситься?
показать весь комментарий
08.05.2025 20:41 Ответить
Це складне питання. Є багато думок про це. Погугліть "У чому причина того, що деякі люди (зазвичай жіночої статі) не ставлять пробіли після ком між словами у реченнях, або ставлять пробіли перед комою?".
показать весь комментарий
08.05.2025 21:01 Ответить
Так от. Перед тим,як когось повчати, вивчи тему сам. А разаз тебе реально опустила жинка. Бачиш, справа не у статі,а у розумі..
показать весь комментарий
08.05.2025 21:54 Ответить
Справа в еволюції. ******* жінки з'явилися 200 тисяч років тому. А чоловіки 120 тисяч. Бо що стосується жінок природа вирішила "і так зійде"
показать весь комментарий
08.05.2025 22:01 Ответить
Яке ти недолуге. Точно лукашенко. Як що ти взявся щось доказати, вчись Не потрибно ображати. Бо це показуе, що ти нуль в темі. Я тебе не ображала а тільки тонко підводила до того, в чому ти не розуміеш.
показать весь комментарий
08.05.2025 22:07 Ответить
Я нікого не ображаю. Це все Палеогенетика

Термін «палеогенетика» запропонували в 1963 р. Еміль Цукеркандл і хімік Лайнус Полінг, а «хрещеним батьком» нової дисципліни став біолог Сванте Паабо.
показать весь комментарий
08.05.2025 22:20 Ответить
Та у тебе комплекс меншовартости.Тебе що, в дитинстві гнобили? Та і нік дивни.Чи тебе жинки ображали? Щось з тобою не так. Вибач.,на цьому закінчую смпілкування.
показать весь комментарий
08.05.2025 23:04 Ответить
Тоді це свідчить, що чоловік був створений від жінки.
Може їй було скучно.
Нікого пиляти.
Про ПАРТОНОГЕНЕЗ щось чули?
показать весь комментарий
08.05.2025 22:15 Ответить
Чув. Це про те як такі як ти розмножуються
показать весь комментарий
08.05.2025 22:22 Ответить
Так розмножуються кацапи.
Або бульбокацапи, такі як ти.
показать весь комментарий
08.05.2025 22:38 Ответить
показать весь комментарий
08.05.2025 22:28 Ответить
палйанитса
показать весь комментарий
08.05.2025 20:27 Ответить
ну от і ви помилилися - польяноша! 🤣
показать весь комментарий
08.05.2025 21:08 Ответить
Trump
показать весь комментарий
08.05.2025 19:31 Ответить
Головне, що би не гундяєва-іванькова.
показать весь комментарий
08.05.2025 19:53 Ответить
Хоч не негр - і слава богу!
показать весь комментарий
08.05.2025 20:27 Ответить
божє, яке щястя! а маму римську коли будуть обирати?
показать весь комментарий
08.05.2025 19:21 Ответить
Відразу як маскавскАя поп - 3,14юююс Гундяй у Пекло відчалить.
показать весь комментарий
08.05.2025 19:23 Ответить
мамой автоматично венс становится
показать весь комментарий
08.05.2025 19:24 Ответить
А мама - це свята церква.
показать весь комментарий
08.05.2025 19:26 Ответить
а хто Тобі вбив в голову, що творила "іменем Бога"...???Антихрист куйло чинячи геноцид українського народу ,теж прикривається через "гундяя гебнею хрещеного" іменем Бога.для оправдання своїх злочинів....Лукавий ,і в Твою голову інвестицію зробив...
показать весь комментарий
08.05.2025 19:37 Ответить
хто тобі в голову вбив що то творила не католицька церква в ім'я бога?
показать весь комментарий
08.05.2025 19:39 Ответить
Церквп - це грішні люди. Вони можуть помилятися. Християнство - це вчення. Ви там нічого не знайдете про вбивства, крадіжки, чи щось внше окрім їх заборони і засудження. Тому не потрібно маніпутяцій. До речі, у християнстаі не можна ім'я Бога використовувати ніде, окрім молитви, а тим паче - вбивати, чи красти в Його ім'я. Так роблять невіруючі, або відступники. І що - Церква - живиц організм, який розвивається і вдосконалюється. Саме тому Вона визнає власні помилки і злочини, і Папи від імені Церкви просили прощення за це. І Папи теж сповідаються і просять прощення у Господа, отже яони також грішні. І деякі навіть усвідомлюють це.
показать весь комментарий
08.05.2025 19:57 Ответить
Ви там нічого не знайдете про вбивства.... Ну то так. Подивіться в книзі ісуса навіна, наказ бога про знищення ієріхона. вбити всіх, з малими дітьми, грудними. а ще самлу в 1 книзі царств
показать весь комментарий
08.05.2025 20:00 Ответить
А хто писав ту книгу?
показать весь комментарий
08.05.2025 20:09 Ответить
так то ж частина бібліі. а баблія но непогєшима констіттуція християнської церкви
показать весь комментарий
08.05.2025 20:11 Ответить
Це Старий Заповіт. Який виконався і зотлів.
Зараз живемо по Новому Закону.
показать весь комментарий
08.05.2025 20:17 Ответить
але бог і в старому і новому заповітах той же ж самий. чому він таких різний там в там?
показать весь комментарий
08.05.2025 20:18 Ответить
Бо він міняється разом з нами.
показать весь комментарий
08.05.2025 20:21 Ответить
Хлопче, ти нічого не розумієш у релігії, її історії і практиці. Біблія - неподільна книга для християн. Ніхто з церковників ніколи не скаже тобі, що СЗ - зотлів. Це неподільне вчення, яке визнає все від створення Землі, виникнення Адама і Єви і до сьогодні. Віруни навіть не знають, що славлять старозовітного бога. Слово "Алилуя" в оригиналі - ХалелуЯХ, тобто "Слава Яхве".
показать весь комментарий
08.05.2025 20:41 Ответить
Книга, яку називають «Біблія», складається із двох основних частин
- це Старий Заповіт і
- Новий Заповіт.
Старому Заповіті розповідається про союз Бога із єврейським народом;
- у Новому Заповіті - про союз Бога з людством через Ісуса Христа.
показать весь комментарий
08.05.2025 21:05 Ответить
Тобто бог клав з прибором тисячі років на усіх, окрім євреїв, а потім - прозрів?
показать весь комментарий
08.05.2025 21:24 Ответить
Попроси у Господа, щоб він сховав від тебе Біблію.
Бо у тебе мало розуму, щоб читати такі книги.
Почитай щось простіше.
Наприклад, «Релятивістську механіку» А. Айнштайна.
показать весь комментарий
08.05.2025 21:34 Ответить
А, ти її прочитав? Хочеш поговорити про Айнштайна?
показать весь комментарий
08.05.2025 21:45 Ответить
Про Господа ?
Якщо про Господа, то про це краще сказано в «Онтології Буття» Курта Гьоделя.
показать весь комментарий
08.05.2025 21:55 Ответить
І, що мене повинно вразити у творах Гьоделя. Там, типу є доведення існування бога?
Ці доведення давно прожовані і пережовані.
показать весь комментарий
08.05.2025 22:17 Ответить
Саме так. Математично доведено. І до цього часу ніким не спростовано. Так шо займись може у тебе вийде:
показать весь комментарий
08.05.2025 22:35 Ответить
Ага, розкажи мені, викладачу математики, про теорему Геделя. "доказ Геделя є цікавим інтелектуальним експериментом, він має значні методологічні та філософські недоліки, пов'язані зі спірними аксіомами, можливістю побудови абсурдних аналогів, проблематичним переходом від можливості до необхідності та відсутністю прямого зв'язку з емпіричною реальністю. Через ці недоліки більшість філософів не вважають його переконливим доказом існування Бога."
показать весь комментарий
09.05.2025 10:00 Ответить
Так ти викладач математики?
В Прінстоні? Нє?
Чудово !
Тоді будь ласка надішли те місце в «Онтології буття » де Курт Гьодель помилився у виразі.
(тільки не філософські бла-бла-бла, як у твоєму тексті, а саме вираз.)

Я їх потицяю носом.
показать весь комментарий
09.05.2025 11:15 Ответить
Ти поважаєш лише викладачів з Прінстона? Суть претензій до Геделя самє у тому що якраз у нього філософське бла-бла-бла.
1. Критика визначення "позитивної властивості" та можливості абсурдних доказів (Уїльям Роу). 2.Критика аксіоми про необхідне володіння позитивною властивістю (Грем Оппі).
3. Критика переходу від можливості до необхідності (Кантова критика онтологічного аргументу, застосована до Геделя).
4. Критика формальної системи без прив'язки до семантики (Дейл Гугінс).
Вивчай.
Що далі? Скажеш, що доведено, що Землі 7 000 років як написано у Біблії, чи те, що, як ******* стверджувати віруни які чули дзвін та не знають де він, 2 закон термодинаміки, ніби, заперечує еволюцію?
показать весь комментарий
09.05.2025 12:10 Ответить
Я попросив тебе навести хибість доказів Курта Геделя, формулами модальної логіки.

показать весь комментарий
09.05.2025 21:04 Ответить
Я прошу тебе взяти аркуш на якому викладена у ФОРМУЛАХ модальної логіки ця теорема і вказати, які з них хибні.
А ти знову накинув бла-бла-бла і copy past.
Ти дійсно математик?

71D96A0BF7C48DFB748D4A6FBD3D746@dns" loading="lazy" decoding="async">
показать весь комментарий
09.05.2025 21:17 Ответить
Модальна логіка може мати реальне вираження, а може - ні. Це як "сферичний кінь у вакуумі". Вони можуть бути і не хибними, але нічого спільного не мають з реальністю. Є 3 неевклідові геометрії. Це цікавий математичний досвід і матеріал, але жодна з них не описує реальний простір, який має нульову Гаусову кривину і є Евклідовим. Ніхто не повинен доводити хибність твердження. Доводити має той, хто стверджує вірність. Проблема не у теоремі, а у посилках, тобто аксіомах, які Гедель сам придумав і вважає правильними, а більшість - ні. Якщо у вас невірні аксіоми, то нема розмови про теорему.
показать весь комментарий
09.05.2025 21:35 Ответить
Я можу припустити, що досі існують динозаври. Потім напишу купу формул модальної логіки за якими люди співіснують з динозаврами.
показать весь комментарий
09.05.2025 21:40 Ответить
Зрозуміло.
Ти викладач математики у 95 кварталі.
Твоя ставка 4000$.
показать весь комментарий
10.05.2025 16:46 Ответить
Вангувати - не твоє. Я викладаю у 96 кварталі і у мене ставка 3600$.
показать весь комментарий
17.05.2025 19:00 Ответить
Ще раз. Я пишу про християнство. Воно грунтується на Новому Завіті, як вченню Ісуса Христа, а не Ісуса Навина, який згадується у Завіті старому. Розумієте різницю? Кожен новий акт має пріоритет, оскільки замінює тарі акти і припиняє їх дію, хоча і може базуватися на старих актах. Тому маніпулювати тут трохи негарно, особливо тим, які це чудово розуміють.
показать весь комментарий
08.05.2025 20:11 Ответить
Все одно - опiум, хоч i новий 🤣
показать весь комментарий
08.05.2025 20:31 Ответить
Звичайно, для більшості людей 10 заповідей - то опіум. Тому і воюємо, крадемо, вбиваємо і після цього ще й жаліємося, що Господь нас не любить, а отже Його нема.
показать весь комментарий
08.05.2025 20:34 Ответить
Как-то не зная заповедей удалось до своих лет прожить не творя особой херни, совесть, как говорится лучший контролёр. Многие панове верующие придерживаются заповедей и заветов библии?
показать весь комментарий
08.05.2025 20:43 Ответить
От власне. Заповіді - то не опіум, а звичайні речі, які оберігають людей і людство від самознищення. А чи вважаєте Ви себе християнином, чи ні - то Ваша справа. Хоча за діями Ви моєливо бвльший християнин, ніж той же Рубіо, який хрестики на лобі малює. 😊
показать весь комментарий
08.05.2025 21:10 Ответить
так Бог ні одної релігії ,чи то церкви не причетний, як і нігде Ти не знайдеш і Біблії цієї приналежності.....Батьки хрестять одного в юдея іншого в мусульманина а ще в "язическую .но православною" Інвестор лукавий ,постарався на славу ,,,,
показать весь комментарий
08.05.2025 22:41 Ответить
тобі в голову відсутність здорового глузду інвестицію зробила
показать весь комментарий
08.05.2025 19:43 Ответить
так Ти без Божої інвестиції в черепну коробочку(сірої мазути) знайшов в Біблії ,до якої релігії приналежав сам Бог,або його син Ісус....???
показать весь комментарий
08.05.2025 22:44 Ответить
Та зрозуміло.
У наріта у всьому винуваті Господь і Порошенко.
А вони святі люди.
Не лохі.
показать весь комментарий
08.05.2025 19:53 Ответить
ви впевнені, що католицька церква, то свята церква? нагадати вам що від імені бога та церква творила у середньовіччя? і не тільки тоді
показать весь комментарий
08.05.2025 19:34 Ответить
Можна що завгодно витворяти та прикриватисть іменем Бога.Це не означає.що Біблія так вчить.чи Бог одобряє це.Невже не зрозуміло?
показать весь комментарий
08.05.2025 19:51 Ответить
але це ж все одно не скасовує того, що творила католицька церква в середноьвіччя! страти єретеків, охота на відьом, коли нещястних невинних жінок страчували страшними засобами по звинвачуваням в чаклунстві, і так далі
показать весь комментарий
08.05.2025 19:54 Ответить
Порівняй скільки стратила Церква, а скільки комуністи.
Доречі на совісті Інквізиції за 400 років десь близько 1000 людей.
А в Камбоджі за три роки комуністи вбили 3,5 мільйонів.
А в СРСР....
показать весь комментарий
08.05.2025 20:00 Ответить
та і шо. тут нк в кількості справа. церка по визначеню такого не має робити
показать весь комментарий
08.05.2025 20:01 Ответить
А ви поцікавтесь, скільки тоді було дурнуватих психів.
показать весь комментарий
08.05.2025 20:04 Ответить
Інквізиція не страчувала. Вимагала від грішників покаятись. Якщо відмовлявся, - передавала цивільному суду. Хто розкаявся, якийсь час носив зневажливий одяг. Тортури і страти- робота цивільних судів.
показать весь комментарий
08.05.2025 20:26 Ответить
Все валити на Бога.

Це ж Бог їм каже: вбивай, кради, зраджуй...
показать весь комментарий
08.05.2025 19:55 Ответить
пригадатйик шо бог повелів ізраілю в книзі ісуса навина. знищити ієріхон разом з усима мешканцями, врапховкючі грудних дітей. а ще по тому савлу в 1 книзі царств. то по вашом убожа любов така?
показать весь комментарий
08.05.2025 19:57 Ответить
Це Старий заповіт. Люди сповідували звірячі закони джунглів.

А ми зараз живемо по Новому Закону.
показать весь комментарий
08.05.2025 20:02 Ответить
На відміну від інших конфесій Ватикан визнав свої гріхи і вибачився. Навіть за "Молот відьом" вибачався.
показать весь комментарий
08.05.2025 20:13 Ответить
Убиённым жертвам церковного произвола от этого п..дец как полегчало.
показать весь комментарий
08.05.2025 20:47 Ответить
Рускім вимовляти таку фразу, якось не до лиця. А особливо зараз.
показать весь комментарий
09.05.2025 06:16 Ответить
Так опосередковано у нас вже давно вибрали маму Риму!
показать весь комментарий
08.05.2025 19:30 Ответить
Мама рима вже є ...
показать весь комментарий
08.05.2025 21:06 Ответить
Невже Трампа обрали?
показать весь комментарий
08.05.2025 19:22 Ответить
Ви садюга))
показать весь комментарий
08.05.2025 19:23 Ответить
Страница 1 из 3