7731 посетитель онлайн

В США подозревают, что удары Израиля по Ирану могут быть попыткой смены режима, - CNN

Сенат США

В США существуют подозрения, что последние удары Израиля по Ирану могли преследовать цель изменить иранский режим.

Об этом сообщает телеканал CNN со ссылкой на американских чиновников и источники в разведке, передает Цензор.НЕТ.

По данным CNN, американская разведка считает, что смена режима в Иране является давней целью израильского правительства. Хотя пока нет непосредственных доказательств, что именно последние удары были направлены на достижение этой цели, источники телеканала отмечают, что Израиль мог рассматривать эту операцию как "возможную возможность" для политических изменений в Тегеране.

Известно, что США имели относительно четкое представление о масштабах израильской операции еще на прошлой неделе. В то же время пока неизвестно, будет ли администрация Дональда Трампа поддерживать возможные израильские усилия по изменению иранского режима.

Удары Израиля по Ирану

Напомним, в ночь на 13 июня Израиль нанес ряд ударов по объектам Ирана. В Тегеране были взрывы, работала ПВО.

Израиль назвал операцию "Львиный народ", в рамках которой израильские самолеты атаковали десятки целей в Иране, связанных с ядерной программой и другими военными объектами.

После этого Израиль объявил чрезвычайное положение в стране из-за угрозы ответных ударов Тегерана.

Дональд Трамп заявил, что США будут защищать себя и Израиль в случае ответа со стороны Ирана.

Известно, что Израиль разрушил важный ядерный объект Ирана.

Топ комментарии
+9
Як шоб Трамп був би президентом, або аятолою, Ірана, такого б не було.
показать весь комментарий
13.06.2025 17:25 Ответить
+8
зміна терористичного режиму аятол і є головною метою Держави Ізраїль
вони цього ніколи не приховували
показать весь комментарий
13.06.2025 17:27 Ответить
+5
ганьба Америки !!!!

раніше США були світовим поліцаєм, а при трампі стали немічним пенсіонером-спостерігачем на лавочці
.
показать весь комментарий
13.06.2025 17:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Як шоб Трамп був би президентом, або аятолою, Ірана, такого б не було.
показать весь комментарий
13.06.2025 17:25 Ответить
Згоден! Якби Трамп був іранським аятоллою в Ірані ядерної програми не було б,взагалі б нічого не було ,тільки пустеля а посеред неї башти Трампа...
показать весь комментарий
13.06.2025 17:28 Ответить
ганьба Америки !!!!

раніше США були світовим поліцаєм, а при трампі стали немічним пенсіонером-спостерігачем на лавочці
.
показать весь комментарий
13.06.2025 17:34 Ответить
Ну чого ж?
Трамп філігранно злив Україну кацапам за сдєлку з ху-йлом по Ірану. Плюс перенаправив допомогу і озброєння від України для захисту Ізраїлю.
Радієм за братів-євреїв.
показать весь комментарий
13.06.2025 17:40 Ответить
А кого сша не зливали? За останні 70 років сша злили союзників:
- Корея;
- Вьетнам;
- Куба;
- Афганістан;
- курди;
Зараз предала Україну та предае ЄС.
показать весь комментарий
13.06.2025 17:53 Ответить
І були сша ще оплотом та бастіоном демократії а зараз пенсіонер -шахрай.
показать весь комментарий
13.06.2025 18:02 Ответить
Он бы за 24 часа всё ПОРЕШАЛ
показать весь комментарий
13.06.2025 18:55 Ответить
Вони обоє рябоє,вороги України,нехай рвуть один одного!
показать весь комментарий
13.06.2025 17:26 Ответить
Ізраїль нам не ворог, але і не союзник, він скоріше та матерія, чи сила, яка шкодить але без крові, ресурси, гроші, зброя від сша інше, але шкодить бо так вижити може тількі, правда цю атаку я як єврей по татові не розумію, якби на Ізраїль напали я би був за них/впрягся, але зараз вибачте, я бачу в них агресора!
показать весь комментарий
13.06.2025 17:37 Ответить
Ізраїль друг ху-йла. А друг мого ворога самі знаєте хто...
показать весь комментарий
13.06.2025 17:42 Ответить
Комедія, іран нам корефан, прийми пилюлю!
показать весь комментарий
13.06.2025 17:46 Ответить
Про аксіому Ескобара чув?
показать весь комментарий
13.06.2025 17:48 Ответить
Цей Andrew Moon печерний антисеміт, який ігнорує будь-які факти, коли справа стосується Ізраїлю, постійно бреше і намагається перекручувати факти, незважаючи ні на що. Підла брехлива луша.
показать весь комментарий
13.06.2025 17:56 Ответить
Які "факти", долдон? Факт поки один - штати продали Україну щоб допомогти Ізраїлю в її розборках з Іраном. І я не вважаю це нормальним.
показать весь комментарий
13.06.2025 18:09 Ответить
Долдон у цьому разі це саме ти, оскільки тільки долдон може видавати власну шизфренічну фантазію за факт.
показать весь комментарий
13.06.2025 18:17 Ответить
Ти ідіот? Я просто уточнюю для протоколу.
Трамп про це прямо заявив. Чи ти з печери виліз, де сидів останні півроку?
показать весь комментарий
13.06.2025 18:22 Ответить
Посилання в студію, брехлива тварюко. Посилання в студію про те, що " штати продали Україну щоб допомогти Ізраїлю" і про те, що "Трамп про це прямо заявив"
показать весь комментарий
13.06.2025 18:30 Ответить
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2025/03/4/7501216/ Putin Agrees to Help Trump Broker Nuclear Talks With Iran
показать весь комментарий
13.06.2025 18:43 Ответить
це якби ху йло допомогло Трампу вирішити питання з аятолами, то тоді так. проте це питання з аятолами вирішує зараз не ху йло з Чубом, а вирішує його сам Ізраїль. тож питання торгу Україною уже відпало. бо по суті уже нема предмету торгу. Ізраїль практично уже зняв з порядку денного питання іранської ядерної програми. більше того, що ху йло, що комуняки тиснули на аятол, щоб вони не прогинались перед американцями у своїй ядерній програмі. тобто тут виглядає дуже беззубо. Трамп зливає Україну ху йлу в обмін за що? в обмін за те, що ху йло наїде на Іран, щоб той згорнув свою ядерну програму. тільки ху йло навпаки, замість того, щоб просити Іран згорнути ядерну програму, навпаки тиснув на аятолів, щоб вони не прогинались перед американцями. так що тут Рудому нема чого зливати Україну. більше того, він навіть вже прочухав якось про те, що ху йло його точно водить за ніс з тою ядерною програмою Ірану. про це навіть той Віткофф кілька днів тому щось блєяв. Тому сьогодні маємо те, маємо. Ізраїль самотужки вирішує ядерну програму Ірану. і Україну Чубу зливати зовсім не потрібно, бо практично вже немає предмету торгу (ядерної угоди).
показать весь комментарий
13.06.2025 20:04 Ответить
Я не сказав що Трамп отримав щось взамін. Очевидно він хотів так зробити і ху-йло йому наплело що нема проблем. Тому Україну він кинув( що йому було не дуже важко), але натомість нічого не отримав.
Крім того предмет торгу це не тільки ядерна угода а ще технології по балістиці, ППО, дронам та іншому. І головне - невтручання в розборки, каци з Іраном все-таки союзники...
показать весь комментарий
13.06.2025 22:52 Ответить
каци з Іраном союзники, бо вони договір підписали союзницький. а наша зелена влада навіть не наважилася проголосувати звернення до Конгресу США, щоб ті надали нам статус головного союзника поза блоком НАТО. одні тільки депутати з Є Солідарності проголосували "за". можна багато чого накидувати на Чуба, проте потрібно і у своєму оці бачити скалку.
показать весь комментарий
13.06.2025 22:59 Ответить
Причому тут одне до другого? Яка скалка? Мова йшла про злив Трампом України в обмін на фітюльку від Ху-йла по Ірану. Про ракети, які пішли в Ізраїль хоч були зроблені для нас.
показать весь комментарий
13.06.2025 23:05 Ответить
яка скалка? скалка в тому, щоб обсирати когось і не бачити провини своєї влади. були зроблені для нас. ми за них заплатили гроші? ні. тож і ставити претензій подібних не варто. і звідки у вас інформація про те, що Чуб злив Україну в обмін на якусь там фітюльку від ху йла по Ірану? з якихось помийок? то не читайте ті помийки і не накручуйте себе зайвий раз.
показать весь комментарий
14.06.2025 00:07 Ответить
Ріно вже пояснив тобі все, хоча це настільки просто для розуміння, що будь-яка людина з ай-к'ю вище за прикордонний має розуміти це сама.
Не кажучи про те, що у статті немає жодного слова про те, що ти писав у своєму гарячковому маренні.
показать весь комментарий
13.06.2025 22:08 Ответить
Andrew Moon ты друг русни - не позорься БОТ..
показать весь комментарий
13.06.2025 17:48 Ответить
Та ти шо? А хто оце з ху-йлом обнімається?

показать весь комментарий
13.06.2025 17:56 Ответить
Для Нетаньяху на першому місці інтереси безпеки Ізраїлю, і він робить усе для того, щоб Ізраїль мав свободу маневру у своїх діях. Режим Асада був союзником *уйла, а Ізраїль бомбив його територію коли вважав за потрібне і *уйло мовчало. Насправді це було ппц яке приниження для Кремля. І, якщо для того щоб бомбити союзника *уйла, треба було злітати і зробити пару фоточок, то це цілком прийнятна ціна.
А зараз Нетаньяху дав добро, щоб Петріот і ракети до них були передані Україні, нехай і через американців. У будь-якому разі це відхід від політики Ізраїлю, яка не передбачає передачі зброї третій стороні, а для України зроблено виняток.
Aле у тебе настільки брехлива душа антисеміта, що ти тупо ігноруєш ці факти, що ти і продемонстрував у дискусії кілька днів тому, коли з піною у рота заперечував факти.
показать весь комментарий
13.06.2025 18:07 Ответить
А мені на першому місці безпека України. Коли пі'дори торганули життями українських дітей в обмін на допомогу ху-йла з Іраном я називаю їх пі'дорами. Комренде?
показать весь комментарий
13.06.2025 18:12 Ответить
Якби це було правдою і для тебе насправді на першому місці були б інтереси безпеки України, то ти б привітав той факт, що Ізраїль через американців передав Україні Петріот і ракети до нього, але оскільки для тебе на першому місці антисемітизм, ти ігноруєш ці факти і натомість пишеш шизофренічну маячню про "торганули життями". І це в той час, коли Петріот і ракети з Ізраїлю захищають життя українців, а Ізраїль знищує військову інфстраструктуру режиму аятолл, який вбиває українців з осені 2022 року. Ти просто брехлива антисемітська тварюка.
показать весь комментарий
13.06.2025 18:24 Ответить
Ізраїль ******, повторюю, - ****** військового не передавав Україні за три роки війни. За винятком здається госпіталю в 22-му, за що його московські друзі пожурили, і він дуже потім вибачався.
Той американський петріот "з Ізраїлю" він нічого не збиває тому що до України він не доїхав і вряд чи доїде, подякуєм Трампуші. І ти це знаєш.
показать весь комментарий
13.06.2025 18:31 Ответить
Яка ж ти брехлива мерзота. Ти як болонка, яку вчать не сцяти у квартирі, тикають мордою в сечу, а вона все одно ссить.

Десятки ізраїльських ракет Patriot відправлені в Україну
Зняті з озброєння ізраїльські перехоплювачі Patriot PAC-2 вкрай необхідні Україні, і ще більше ракет, і навіть надлишкові ракетні батареї можуть надійти слідом за ними.

https://www.twz.com/land/dozens-of-israeli-patriot-missiles-sent-to-ukraine

Що стосується батареї Петріот, то про те, що вона готується до відправки, було відомо ще місяць тому.
Зенітно-ракетний комплекс Patriot, який базувався в Ізраїлі, буде відправлений в Україну після ремонту, - чотири діючі та колишні американські чиновники.

https://www.nytimes.com/2025/05/04/world/europe/ukraine-russia-war-patriot-systems.html

Посол лише підтвердив факт доставки, а те, що МЗС висловилося інакше, так це лише гра слів, мовляв, типу, це не ми, а американці передали.
показать весь комментарий
13.06.2025 18:41 Ответить
тебе вже один раз натовкли пикою в цю статтю де американські ракети передаються з американського складу, а не ізраїльські. Ти знов її притяг? Мазохіст?
показать весь комментарий
13.06.2025 18:47 Ответить
Хоча вже зрозуміло, що ти божевільний брехун, але кожна людина, що поважає себе, повинна викривати брехню, тому ще раз:
"Після вторгнення до Кувейту Сполучені Штати вирішили скористатися Законом про іноземну допомогу та надати Ізраїлю додаткові батареї Patriot за відносно низькою ціною."

https://he.wikipedia.org/wiki/MIM-104_%D7%A4%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%98

Американські комплекси були поставлені відповідно до Закону про іноземну допомогу і стали власністю Ізраїлю, а щодо "німецьких", то їх орендували, договір оренди кілька разів продовжувався, а потім два комплекси стали ізраїльськими на постійній основі.

показать весь комментарий
13.06.2025 22:04 Ответить
Господи...Ти реально притрушене. У тебе розфокусована увага і ти, очевидно, навіть не читаєш що постиш. Ти ж притягло статтю про передачу американських ракет зі складу а Ізраїлі як "доказ" передачі Ізраїлем пускових.
Собєрісь, не тупи так яскраво.
показать весь комментарий
13.06.2025 23:15 Ответить
І знову проекція, оскільки притрушений цей той, хто ігнорує факти, а це саме ти. Чорним по білому написано, що батареї і ракети були продані Ізраїлю, а ти, будучи божевільним брехуном, продовжуєш ігнорувати це.
Щодо складу теж саме, - чорним по білому написано, що ракети доставили з ізраїльської бази Неватім (Nevatim Air Base in southern Israel), на якій немає ніяких американських складів.
У жодному з посилань, які я наводив, не написано про американський склад, з якого було передано ці ракети, а написано про ізраїльську авіабазу Неватім. У тебе настільки гнила антисемітська душа, що ти вигадуєш маячню на ходу.

https://www.twz.com/land/dozens-of-israeli-patriot-missiles-sent-to-ukraine

https://www.holosameryky.com/a/izrail-patriots-scha-ukraina/7955081.html

Перестань уже видавлювати свій антисемітський гній чи ти настільки *банутий, що не можеш зупинитися?
показать весь комментарий
14.06.2025 13:26 Ответить
Ні, він не бот і не друг русні, він просто печерний антисеміт, який збожеволів на ґрунті антисемітизму.
показать весь комментарий
13.06.2025 18:05 Ответить
Юра Малко не росстраювайся так .. кацап
показать весь комментарий
13.06.2025 17:47 Ответить
Лапоть смердючий.
показать весь комментарий
13.06.2025 18:04 Ответить
зміна терористичного режиму аятол і є головною метою Держави Ізраїль
вони цього ніколи не приховували
показать весь комментарий
13.06.2025 17:27 Ответить
сіонізм=рашизм=фашизм
показать весь комментарий
13.06.2025 18:05 Ответить
до чого це? чи тобі краще щоб і далі був режим аятол?
показать весь комментарий
13.06.2025 20:10 Ответить
Аятола живий, уряд цілий, новину з соцмережі трампа скопіювали? Бо тільки ві таку херню міг видати на купу загиблих високопосадовців В АРМІЇ.
показать весь комментарий
13.06.2025 17:30 Ответить
Як це може бути? Удари по своїй території тільки згуртовують народ
показать весь комментарий
13.06.2025 17:30 Ответить
як? а як там було кілька років тому? коли на вулиці виходили сотні тисяч, мільйони іранців на протести проти тих аятол. і їх розганяли там зі зброєю в руках. більшість іранського народу ненавидить той режим. тож цей режим чекає доля режиму Асада. потрібно було Ізраїлю їбанути ще по тим аятолам разом з тим головним рушником Хаменеї і його заступниками.
показать весь комментарий
13.06.2025 20:14 Ответить
Якби більшість була проти, то не розігнали би!
показать весь комментарий
14.06.2025 08:52 Ответить
камінням та палками проти автоматів сильно не повоюєш. самих активних у в'язницях згноїли чи ліквідували, а решта вже так не висовується. і далі терплять.
показать весь комментарий
14.06.2025 09:14 Ответить
"Камінням та палками проти автоматів" на Майдані повоювали і владу змінили
показать весь комментарий
14.06.2025 13:21 Ответить
воно то так. але наша тодішня влада далеко не така, як у тих аятол... тим паче, що та влада сама втекла, коли побачила що натворила. та й то там все таки кацапня, передіта в беркутню, найбільше тоді крові пролила.
показать весь комментарий
14.06.2025 13:55 Ответить
Аятоли там рулять - при роздачі ******** їм не попало
показать весь комментарий
13.06.2025 17:35 Ответить
как это не попало? -верхушку стражей снесли + атомных ученых ! не позорься бот
показать весь комментарий
13.06.2025 17:50 Ответить
Чого тобі?
показать весь комментарий
13.06.2025 17:53 Ответить
У США підозрюють, що удари Ізраїлю по Ірану можуть бути спробою зміни режиму

Ревнують. Заздрять.
Бо завше повалення невгодних режимів по цілому світові було лише їхньою прерогативою.
показать весь комментарий
13.06.2025 17:38 Ответить
нет не так - трампа бесит что израиль сносит его кремлевских дружков
показать весь комментарий
13.06.2025 17:52 Ответить
Это значит что Израиль не считает нужным делиться своими планами с нынешней Америкой. Американские аналитики разрываются в подозрениях о целях операции. То ли смена режима, то ли саечку за испуг
показать весь комментарий
13.06.2025 21:37 Ответить
У Трампа походу очко зіграло. Уявив себе на місці.
І привід є - Лос-Анджелес.
показать весь комментарий
13.06.2025 17:38 Ответить
Читайте заяву МЗС росії. https://mid.ru/ru/foreign_policy/news/2025920/ Ржач!
показать весь комментарий
13.06.2025 17:42 Ответить
80% іранців зневажає і ненавидить режим аятол.
показать весь комментарий
13.06.2025 17:52 Ответить
В Ірані один режим - іслам.Ля Ляхі ілля Ляхі Магомет віллярі Ляхі.
показать весь комментарий
13.06.2025 17:52 Ответить
> У США існують підозри, що останні удари Ізраїлю по Ірану могли переслідувати мету змінити іранський режим.

мінуси ?

p.s. америка 2025 - це похміховисько світу
показать весь комментарий
13.06.2025 18:12 Ответить
хтось шерифу насрав в штани
показать весь комментарий
13.06.2025 18:29 Ответить
Хоча наразі немає безпосередніх доказів... джерела телеканалу зазначають, що Ізраїль міг розглядати...
Зає...сь новина. То мабуть Московська Тулсі таку аналітику складає.
показать весь комментарий
13.06.2025 20:22 Ответить
А американська розвідка не підозрює, що персам вже пох на мету жидів, і шо за сприяння Ізраїлю бумеранг тероризму прилетить не лише в Тель-Авів, а й американцям? А я підозрюю.
показать весь комментарий
14.06.2025 01:20 Ответить