4863 посетителя онлайн

Переговоры вместо оружия: США фактически прекращают военную помощь Украине, - The Telegraph

помощь от США

Вашингтон фактически прекращает военную помощь Украине. Во время слушаний по оборонному бюджету США в Конгрессе на этой неделе министр обороны Пит Хегсет заявил, что команда Трампа имеет принципиально иной взгляд на войну в Украине, чем предыдущая администрация. По его мнению, урегулирование путем переговоров отвечает "интересам обеих сторон" и интересам США.

Об этом говорится в статье The Telegraph, информирует Цензор.НЕТ.

Отмечается, что послание Хегсета, озвученное в Конгрессе, свидетельствует о явной смене приоритетов: война РФ против Украины считается теперь проблемой Европы.

После начала полномасштабного вторжения РФ в феврале 2022 года США уже предоставили Украине помощи почти на 74 млрд долларов, включая критически важные системы ПВО Patriot, дальнобойную артиллерию, танки, бронетехнику и миллионы снарядов. Некоторые закупки еще продолжаются, но в целом Киев остался без поддержки главного стратегического союзника, сказано в материале.

Теперь у Украины остается три варианта: полагаться на усилия Европы, покупать оружие у США за европейские средства или активизировать собственное производство за счет средств европейских союзников.

"К счастью для Украины, европейские лидеры неоднократно обещали взять на себя обязательства и выполнить то, за что Украине нужно бороться. Менее радостно, но на практике Европа, кажется, лучше обещает, чем делает реальные шаги", - пишет издание.

В марте Кая Каллас предложила выделить 40 млрд евро на оружие для Украины, однако эту инициативу отклонил ряд стран, включая Венгрию, Словакию, Хорватию, Испанию и Италию. Впоследствии ЕС направил первый миллиард евро из замороженных российских активов на поддержку украинского ОПК.

Как отмечает издание, Украина эффективно использует полученные средства. Собственное производство вооружения сейчас удовлетворяет 50 % военных потребностей Украины.

В частности, The Telegraph пишет, что САУ "Богдана" выпускается в количестве 20 единиц ежемесячно и опережает французские "Цезари". На 2025 год в стране планируют изготовить пять миллионов FPV-дронов, 30 тысяч дронов-камикадзе и 3 тысячи крылатых ракет.

Некоторое украинское оборудование на самом деле лучше оружия из иностранных поставок, поскольку оно точнее адаптировано для нужд фронта. В частности, украинская система радиоэлектронной борьбы Limma превосходит российские и западные технологии в глушении российских бомб, сказано в статье.

Однако, несмотря на технологическое и тактическое преимущество, ВСУ сталкиваются с нехваткой снарядов, топлива, запчастей и нехваткой людей в армии.

Напоследок The Telegraph добавляет, что худшая ирония заключается в том, что Европа тратит ежегодно более 20 млрд евро на закупку российских энергоносителей - и таким способом фактически финансирует военную машину Путина больше, чем оборону Украины.

Напомним, что ранее глава Пентагона Пит Хегсет заявил, что Соединенные Штаты будут выделять меньше средств на помощь Украине, потому что администрация президента Дональда Трампа "имеет другой взгляд на этот конфликт".

Топ комментарии
+56
Добре хоч угоду по мінералам встигли підписать...
Ох і пі'дори...
показать весь комментарий
15.06.2025 22:16 Ответить
+43
Американські 73% вітають українські 73%
показать весь комментарий
15.06.2025 22:15 Ответить
+34
вже злили..ще за Байдена...коли по чарочці давали, переймались щоб кацапи не просрали
показать весь комментарий
15.06.2025 22:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Зелені віддали 50 відсотків надр України, це навіть сроку давності не буде, а трампони їх кинилу, як нелохів якихось.
показать весь комментарий
15.06.2025 22:51 Ответить
Чомусь він при Порошенку так Путіна не підтримував.
показать весь комментарий
15.06.2025 22:51 Ответить
Я в курсі - він жеж був презом - перед Байденом - як такого дуркана знову вибрали - люди ж бачили шо в нього 7 п"ятниць на тижні
показать весь комментарий
15.06.2025 22:52 Ответить
Так все проїбати, це треба ще вміти. Казав ще в 2019 тому що тепер буде не до сміху
показать весь комментарий
15.06.2025 22:52 Ответить
Ось ти ти віриш в домовленості особисті Зє, а зброю не даватимуть, принаймні штати. Що з очима, Валера? І хто в цьому винен?
показать весь комментарий
15.06.2025 22:52 Ответить
А як нас до 2019 бомбили...як українці тікали куди очі бачили...
показать весь комментарий
15.06.2025 22:53 Ответить
А кто там попу рвал за респов и трумпаса??
Ну что помогли вам ваши реднеки/респы/маго'лубцы
показать весь комментарий
15.06.2025 22:54 Ответить
Їхня політика "ні програшу ні виграшу для України". Байден - наступник Обами. А тепер взагалі антиукраїнський Трамп прийшов.
показать весь комментарий
15.06.2025 22:54 Ответить
По потужні дипломати МЗС
показать весь комментарий
15.06.2025 22:55 Ответить
от зараз нам пофіг, хай хоч до Мерілін повернуться. До нас хай повертаються коли одужають, а іхній екземпляр чудової угоди про копалини ми поміняємо на наш екземпляр чудового Будапештського меморандуму.
показать весь комментарий
15.06.2025 22:56 Ответить
У тебе пральна машина на скільки обертів? У мене 1200 на хвилину. Як гадаєш, каскад зробимо? Напердолимо того плутонію умовно кажучи на кухні!
показать весь комментарий
15.06.2025 22:56 Ответить
сша ніколи не давала грошей Україні..
тільки зброю, запчастини та інше

тепер і необхідну зброю не дадуть для перемоги..?
показать весь комментарий
15.06.2025 22:56 Ответить
Вони змушують Україну позбутися шляхетністі та вдатися до терору. Але Україна вистоїть!
показать весь комментарий
15.06.2025 22:57 Ответить
ви десь бачили у моєму коменті слово "допомога"??
А продавати будуть.
показать весь комментарий
15.06.2025 22:58 Ответить
А для чого там центрифуги? PUREX цього не потребує. Власне, тому я і пропоную використати РБМК: щоб не було необхідності збагачувати уран.
показать весь комментарий
15.06.2025 22:59 Ответить
Якщо б в критичний для пу момент іранці і півн.корейці не надали йому немеряне дронів, ракет, пускових і т.д. то дійсно цей "канхфихт" швидко б закінчився.
...до того ж, щоб не зазнати поразки і не допустити, адекватних визовам, поставок захід.зброї, пу став лякати світ своєю ядеркою... і зараз під цю пісню, а на віщо нам цей світ, вимагає від Західа і навіть ООН визнати оккупацію України законной.
показать весь комментарий
15.06.2025 22:59 Ответить
А ти москалячий дебілус.
показать весь комментарий
15.06.2025 22:59 Ответить
Хто сумнівався? Трумп взагалі то ані долара ще не дав. Це все зараз, що ще надходить - за програмами Байдена
показать весь комментарий
15.06.2025 23:00 Ответить
Автор підручника: "Піздабол, або ядерка для чайників у двох частинах"
показать весь комментарий
15.06.2025 23:00 Ответить
Трендіти, не мішкі кидати, тим більше, воювати!
показать весь комментарий
15.06.2025 23:00 Ответить
хло рвало..
та інші вороги України..
від медведчуків, шарія, опзж, люсі ..
показать весь комментарий
15.06.2025 23:01 Ответить
*********...
показать весь комментарий
15.06.2025 23:01 Ответить
Яке ще мзс? То говорячі голови на підхваті ... ніякого мзса не існує де факто
показать весь комментарий
15.06.2025 23:01 Ответить
Для Трампа Україна це Зе.
показать весь комментарий
15.06.2025 23:05 Ответить
Можливо допомога тут трохи невдале слово. Але з позавчора зупинено все. І те що куплене і те що передано безкоштовно. Заблоковані навіть оті списані ф-ки, які купили на запчастини вже при трампу...
показать весь комментарий
15.06.2025 23:05 Ответить
І на виході ми отримаємо збройний плутоній?
показать весь комментарий
15.06.2025 23:08 Ответить
...важливо, щоб Україна встояла...
а угода...під тиском ... має ще те майбутнє..
скоріше всього тр так поспішав з цією угодою...як свій козир, щоб ці копалини вимагати від пу, якщо дожме Україну капітулювати... як то так
показать весь комментарий
15.06.2025 23:11 Ответить
Ну если прищурить глаза и твердить это не с нами, то да конечно никуда ни бежали, а что такого. Идет не оккупация, а антитеррористическая операция. Очень локальненько, все норм 👍
показать весь комментарий
15.06.2025 23:11 Ответить
щодо заблокованих Fок мені не відомо. Не маю прямого каналу інформації з ГШ, тому не можу нічого сказати по цій позиції, як і по іншіх закритих списках постачань.
показать весь комментарий
15.06.2025 23:11 Ответить
Саме так. Це був шлях США та Великобританії до ядерної зброї.
показать весь комментарий
15.06.2025 23:12 Ответить
Прірва в моєму розумінні це відсутність міжнародних норм та законів, відсутність невідворотності покарання за скоєні злочини, а не відсутність бургеру на обід та палива по долару за літр. Демократія на те й демократія, що спитати з президента має право навіть не його виборець. Інша справа, що безвідповідальне голосування по-приколу тільки здалеку здається безвідповідальним
показать весь комментарий
15.06.2025 23:14 Ответить
А зараз нагадай мені яка сота частка відсотку від ваги ядерного заряду була корисна у вибуху перших бомб ЯЗ?
показать весь комментарий
15.06.2025 23:20 Ответить
Переговори замість зброї - це далеко не найгірший варіант.
Бо ще років 5 такої війни і з такими обсягами міжнародної допомоги які були попередні 3 - і будуть переговори замість зброї без Лівобережжя.
показать весь комментарий
15.06.2025 23:21 Ответить
Не пам'ятаю. Чому ви вважаєте це важливим питанням? Чи спрацювала їх ЯЗ на плутонії? Так. Чи була вона потужною? Так.
показать весь комментарий
15.06.2025 23:23 Ответить
Колись Порошенко випросив у Трампа джавеліни, хоча ситуація була зовсім інша.
Зейло що зробив?
показать весь комментарий
15.06.2025 23:23 Ответить
Ze йому віддав всі надра України, щоб тільки залишитися при владі, ні прояку зброю там навіть не згадували.
показать весь комментарий
15.06.2025 23:24 Ответить
Тому що . ТТХ вага: 4.5 тонн габарити 3000мм х 700мм потужність лише 15-16 кілотонн. І зараз питання: нахера вона така потрібна? Що з нею зараз робити? І як її доставити на кацапію?
показать весь комментарий
15.06.2025 23:30 Ответить
Ну, так, для страусів війна почалася лише в 2022 році, їх рашисти не бомбили, і зі своїх будинків не виганяли, не катували і не вбивали...
показать весь комментарий
15.06.2025 23:30 Ответить
Триндіти треба вміти "у попад", а мішки кидати - розуму не треба
показать весь комментарий
15.06.2025 23:31 Ответить
Ви б ще посилання дали, щоб розуміти що це за агрегат був. Gun-type? Це дуже не ефективний варіант, він використовував 235U, а не плутоній. Критична маса https://en.wikipedia.org/wiki/Plutonium-239 239Pu - 11кг. Це навіть без додаткових джерел нейтронів, нейтронних дзеркал, ініціалізаторів тощо.
показать весь комментарий
15.06.2025 23:33 Ответить
вони ж не захочуть без стратегів залишитись як кацапи ? 😂
показать весь комментарий
15.06.2025 23:33 Ответить
Антимайданівець??? Чому дурко такий висновок зробив? Я і в 2014 році був на місцевому Майдані там, де б ти всрався бути. І в 2010 році я ходив на вибори, щоби не допустити Януковича до влади, коли два кума-політика закликали не приходити на вибори, щоби до влади прийшов Янокович. За цю зраду вони отримали від Януковича преференції.
показать весь комментарий
15.06.2025 23:35 Ответить
Всегда говорил , в июне 1994 надо было голосовать за настоящего патриота - Ивана Степановича Плюща!
показать весь комментарий
15.06.2025 23:40 Ответить
Тримай Товстуна на плутонії: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BD_(%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0)

А питання все ті ж, не треба їх ігнорувати: нахера вона така потрібна? Що з нею зараз робити? І як її доставити на кацапію?
показать весь комментарий
15.06.2025 23:41 Ответить
У 1945-му Сралін траванув Рузвельта у Ялті! США було не до ОУН-УПА
показать весь комментарий
15.06.2025 23:44 Ответить
1. Ні, звичайно я у "домовленості особисті Зє" не вірю! Захід нам безь всяких домовленостей зброю надавав. Завалив зброєю, казав, беріть скільки влізе, а Зе відмовлявся... 2. Саме так - "принаймні штати"!!! Це ж Зєля привів до влади українофоба Трампа. А на цьому сайті прихильники одного відомого українського політика не агітували за Трампа, не агітували за МАГА, не писали, що трампістка Спартц правильно критикує Зеленського і правильно закликає не давати Україні зброю. Що з очима, Умка?
показать весь комментарий
15.06.2025 23:44 Ответить
Правильно. Не пиши. Просто зроби!
показать весь комментарий
15.06.2025 23:45 Ответить
Чому ви думаєте, що ******* ядерна зброя на плутонії буде такою ж? Звичайно, в ідеалі ми маємо створити термоядерну зброю, але тут треба десь шукати джерела дейтерію та тритію, але для початку - плутонієвої бомби буде достатньо.
показать весь комментарий
15.06.2025 23:45 Ответить
Ну ви й оптиміст про 5 років, думаю років 2-3. І хай не вводить в оману те, що москалі не можуть взяти Торецьк чи Часів Яр, тому що їх захищають мобілізовані зі всієї країни, якщо вони закінчаться в тих Торецьках, то захищати Дніпро, Київ і Львів буде просто нікому
показать весь комментарий
15.06.2025 23:47 Ответить
Залюбки, готові дати мені необхідні ресурси? Підготували наші АЕС для захисту від дзеркальних дій з боку русні?
показать весь комментарий
15.06.2025 23:48 Ответить
За Юлю голосував?
показать весь комментарий
15.06.2025 23:51 Ответить
Випросив Хімарси, М 777, Леопарди, Абрамси, Петріоти, Ф16, Міражі 2000, Шторм шедов, Скальпи, Старлінки і тд. Просто війна 2014 і 2022 не йде в порівняння - ***** вирішило, що настав час для окрнчательного решенія українського вопроса
показать весь комментарий
15.06.2025 23:52 Ответить
Так, звичайно! А мав за Януковича голосувати, як ти?
показать весь комментарий
15.06.2025 23:52 Ответить
Так для ******** ядерної зброї треба плутоній ЗБАГАЧУВАТИ, а не ту всю херню що ти писав. Я тобі показав наочний приклад твоєї ахінеї із РБМК ЧАЕС, а ти мені зараз кажеш за ******* ЯЗ. Ці срані клоуни не можуть налагодити виробництво звичайних мін без браку, а ти мрієш про ЯЗ... Країна зелених поні...
показать весь комментарий
15.06.2025 23:53 Ответить
>Так для ******** ядерної зброї треба плутоній ЗБАГАЧУВАТИ
Де ви цю єресь вичитали? Знов переплутали уран та плутоній? Так, в якості палива для ЯЗ можна використовувати ізотоп 235U, його дійсно отримують з природного урану збагаченням. Ви б хоч матчастину почитали.

>Я тобі показав наочний приклад твоєї ахінеї із РБМК ЧАЕС
Якої "ахінеї"? Ще раз, вчіть матчастину, не плутайте різні атомні елементи, а потім пишіть про ахінеї. Ще бажано почитати про MAGNOX та британську ядерну програму.

>Ці срані клоуни не можуть налагодити виробництво звичайних мін без браку
skill issue того, хто відповідав за це.
показать весь комментарий
15.06.2025 23:58 Ответить
Цей сором наступному керівнику США доведеться змивати кров'ю.
показать весь комментарий
15.06.2025 23:58 Ответить
за Дефіцит Потужності забули, він он там внизу появився, закликає до капітуляції
показать весь комментарий
16.06.2025 00:00 Ответить
Ну давай розкажи нам як рижа мразота ні разу не фсбшна і русні не ********. А ще економіку США не пройобує, союзи не розвалює, авторитет в сраку не запитує.
показать весь комментарий
16.06.2025 00:01 Ответить
Валера, щось я заплутався. Ти очі маєш? Цитата: А от не вірити в особисті домовленості Зеленського, згідно яким Україні дають зброю і Європа і США, це значить не вірити своїм очам.

Наступний пост Валери: Ні, звичайно я у "домовленості особисті Зє" не вірю!

Ти якось визначся, Валера.
показать весь комментарий
16.06.2025 00:03 Ответить
русня всегдa говорилa, что aмерикa дaлеко и aмерикa всегдa кидaнет

нaдо было дружить с китaем, китaй нaдежный пaртнер
показать весь комментарий
16.06.2025 00:06 Ответить
Знову ніч холодна , хай йому грець. Ще й роса ця ...аж, здається, обпікає наче кислота . А от комарам байдуже на все, в цьому нагадують московитів.
показать весь комментарий
16.06.2025 00:08 Ответить
Питання фахівцю. Запускаємо РБМК ЧАЕС. Робимо бімбу. Строки виробництва? ТТХ, тобто маса, габарити, потужність боєголовки?
показать весь комментарий
16.06.2025 00:10 Ответить
не розумію, чому це місцеві невдоволені рішенням амерів?! от чому?! одна істота, яку 2019 року обрали президентом теж декларувала інший підхід до вирішення конфлікту. ця істота казала майже те саме, про що кажуть зараз амери!! при чому нагадаю: в нас президентом працює не трамп і не гегмет, а саме та істота, яка виступала "за сойтісь пасєрєдінє" й замінили видатки на зброю видатками на асфальт!! альо, гупії безмозглі, вже забули?! ну, то нагадую.
показать весь комментарий
16.06.2025 00:12 Ответить
А точно це все при Трампі смарагдовий випросив, чи при Байдені?
показать весь комментарий
16.06.2025 00:14 Ответить
На жаль, ми це ще не моделювали. Зазначу, що критична маса плутонію ~11кг, 235U ~ 56кг, маса всієї бч може бути й меншою, якщо використовувати нейтронні дзеркала та додаткові джерела нейтронів.

В планах є розробка моделей ЯЗ на плутонії, але на це потрібен час. Думаю, що навіть з готовою моделлю все одно влада не буде щось робити, але це хоча б цікава задача.
показать весь комментарий
16.06.2025 00:17 Ответить
Строки накопичення 11 кг плутонію та 56 кг урану?
показать весь комментарий
16.06.2025 00:20 Ответить
Трамп - *****!
показать весь комментарий
16.06.2025 00:20 Ответить
Якби знав - написав би. У випадку зі збагаченням 235U - навіть планів немає моделювати, а 239Pu - плани є, але спочатку треба створити гарну модель РБМК, без знань про нейтронне поле не вийде розрахувати це все.
показать весь комментарий
16.06.2025 00:24 Ответить
Обіцяла сойтись, але киданула. І як назло замість обіцяного своїм виборцям - какой разніце воно взяло і закрило кордони і організувало військовий спротив
показать весь комментарий
16.06.2025 00:29 Ответить
І як ось ці два твердження уживаються в одній голові...? Спочатку: Краще запустити реактори ЧАЕС(РБМК) та почати виробляти збройний плутоній. Потім: а 239Pu - плани є, але спочатку треба створити гарну модель РБМК, без знань про нейтронне поле не вийде розрахувати це все. Питання риторичне. Добраніч.
показать весь комментарий
16.06.2025 00:31 Ответить
Все просто. РБМК створювалися для виробництва 239Pu, вони на це здатні, але конкретну продуктивність я не можу назвати, бо в публічній літературі цього немає. Добраніч.
показать весь комментарий
16.06.2025 00:35 Ответить
Точніше й не скажешь
показать весь комментарий
16.06.2025 00:35 Ответить
"Ні, звичайно я у "домовленості особисті Зє" не вірю! Ти якось визначся"... Так ти, Умка, ще й жарти не розумієш? Хоча, чому я питаю?! Для таких, як ти, це - норма.
показать весь комментарий
16.06.2025 00:38 Ответить
і Smith Wesson в 16.06.2025 00:18 вже сьогодні засвітився.
показать весь комментарий
16.06.2025 00:46 Ответить
Якби не чіпали Януковича, то у нас вже був би тоталітарний проросійський маріонеточний режим, з пожиттєвим президентом Януковичем. Війни можливо і не було б, Раша б без війни Україну поглинула. Краще було б у 2010 році прийти на вибори, і проголосувати за Тимошенко. Але посіпакам Януковича-Путіна такий варіант не підходив. Тому вони і закликали українських патріотів не приходити на вибори, "бо вони всі однакові" (звичайно, що напряму агітувати за Януковича вони не могли, проукраїнський електорат це б не сприйняв).
показать весь комментарий
16.06.2025 00:47 Ответить
у нас немає цього часу
показать весь комментарий
16.06.2025 01:01 Ответить
Британия Франция Германия способни лише *****ити
показать весь комментарий
16.06.2025 01:02 Ответить
Для папкіного ядерщика - Плутоній отримують в ядерних реакторах шляхом перетворення урану-238 на плутоній-239. Цей процес відбувається, коли уран-238 поглинає нейтрони, перетворюючись спочатку на нептуній-239, а потім на плутоній-239. Виділення плутонію з опроміненого палива здійснюється за допомогою радіохімічних методів, таких як осадження, екстракція та іонний обмін. Здається , що чорнобильські реактори саме із тих , де таке можливо зробити .
показать весь комментарий
16.06.2025 01:09 Ответить
Українська сторона настояла, що допомога Байдена не рахуватиметься, бо її умови були оговорені заздалегідь. Тому туди може увійти тільки нова допомога від США або прямі інвестиції від США.
показать весь комментарий
16.06.2025 01:12 Ответить
Ти з літ чи з розуму , чи може все разом ? Дивлюся , тобі Порошенко мабуть у рота насрав , що і досі харкаєшся . Пам'ять у тебе коротка дуже , а язик позеленів від лизання найвеличнішої дупи ((((
показать весь комментарий
16.06.2025 01:17 Ответить
Судячи з того як гальмують твої мізки- ти дійсно не страус , а пінгвін якщо ставиш знак рівності між тим що було до 2022 і після ((( Для твоїх заморожених мізків - умившися юшкою у 2014 , Україна зціпила зуби і потихеньку почала з силами збиратися , а такі як ти , засранці , у 2019 скотів до влади привели , бо "бариги вас дістали" , як наслідок - Україна тепер кров'ю захльобується , а ти на радощах кип'ятком сцишся що тобі зброю дають не так як при Порошенкові (((( Питання одне - а потрібна тобі у такій кількості та зброя якби зберігся статус кво до 2019 , чи може б вистачачало того що могли виробляти власними силами ? ((
показать весь комментарий
16.06.2025 01:28 Ответить
Ти часом не Чевінський , що в курсі скільки , де і чого у 2014 було ? Чи ти спиш і тобі "зрада" сниться ? Згадай , телепню, як у 2014 на перші броники і каски хлопцям скидалися , а потім дзявкоти про припинення визволення окупованих територій . Було б чим - визволили , тебе не питалися . Ну а щодо "воєнного стану " , так тобі його на місяць у трьох областях оголосили , то ти обісрався із своєю кодлою ригівсько-зельоною .
показать весь комментарий
16.06.2025 01:57 Ответить
Ти за себе звітуйся , цього достатньо . Піди тепер іще зелену сраку підлижи , все пройде .
показать весь комментарий
16.06.2025 01:59 Ответить
Яке таке в біса ..друге бачення""?! Не може існувати ніякого ,,другого бачення" на базові основи єтики,порядності, моралі і законності Не можу досі повірити що Трамп таке робить! Америка зараз відмовляється від усіх принципів верховенства і сили права, свободи і демократіі, які вона увесь час проголошувала і захищала....А зараз проголошує право сили, і запроваджує принцип ,,закону джунглів" у світових і міжнародних відносинах... Що безумовно наближає світ до хаосу ,збільшення гонки озброєнь і ризику появи найближчим часом нових військових конфліктів на всіх контингентах.... Це ганьба і сором для Америки на довгі роки вперед.......
показать весь комментарий
16.06.2025 02:18 Ответить
Страница 2 из 3