20588 посетителей онлайн

Рада приняла законопроект о множественном гражданстве в Украине

Множественное гражданство в Украине. Рада поддержала законопроект

Верховная Рада поддержала законопроект №11469 о введении института множественного гражданства в Украине.

Об этом сообщил нардеп Ярослав Железняк, передает Цензор.НЕТ.

Решение поддержали 243 нардепа.

Закон о множественном гражданстве. Что поддержала Рада

Законопроект о множественном гражданстве

8 августа 2024 года президент Владимир Зеленский вынес на рассмотрение парламента проект закона о множественном гражданстве.

Президент предлагает, чтобы множественность гражданства (подданства) допускалась в таких случаях:

  • одновременное приобретение ребенком по рождению гражданства Украины и гражданства другого государства;
  • приобретение ребенком, который является гражданином Украины, гражданства своих усыновителей-иностранцев;
  • автоматическое приобретение гражданином Украины другого гражданства вследствие брака с иностранцем;
  • автоматическое приобретение гражданином Украины, который достиг совершеннолетия, другого гражданства вследствие применения законодательства о гражданстве иностранного государства, если такой гражданин Украины не получил документ, подтверждающий наличие у него гражданства другого государства;
  • приобретение гражданства Украины в упрощенном порядке для иностранцев, являющихся гражданами государств, которые входят в перечень тех, кто может получить гражданство в упрощенном порядке;
  • приобретение гражданином Украины гражданства государств из перечня тех, чьи граждане приобретают гражданство Украины в упрощенном порядке.

В то же время множественность гражданства не будет допускаться в отношении людей, которые имеют гражданство России (то есть страны, признанной Верховной Радой государством-агрессором / государством-оккупантом) или государства, которое не признает территориальную целостность и суверенитет Украины.

Топ комментарии
+75
Стаття 4 Конституції України "В Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом"
показать весь комментарий
18.06.2025 11:16 Ответить
+52
О чим зайняті, виродки. Громадянства іноземні получать зібрались...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:12 Ответить
+41
і раптом, як посипалися кацапські паспорти зі всіх щілин!
оце, я розумію.
таке враження, що знову запрацював шалений принтер.
приймають все поспіль, як перед смертю.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:12 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
А Рада не хочет посмотреть для начала в Конституцию Украины? Это уже самый настоящий госпереворот от самой низменной части нашего населения.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:13 Ответить
Стаття 4 Конституції України "В Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом"
показать весь комментарий
18.06.2025 11:16 Ответить
Ну так меняйте. Соберите конституционное большинство и меняйте. Не в состоянии? Тогда заткните свои рты и молча исполняйте. Все, точка.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:33 Ответить
Я так розумію це депутани для себе зробили цей закон щоб нівкого тепер не виникало обурення чого у них крім українських ще й панамські і рашистські паспорти. Коли громадянин має декілька паспортів то це вже не громадянин а проститутка. Те ж саме можна сказати і про державу.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:38 Ответить
А що паганого в многожонстві чи в наркоманії чи в проституції?
показать весь комментарий
18.06.2025 11:40 Ответить
По перше не смішіть мене про розвинені країни. Я можу сильно поспорити про розвиток людей в тих країнах. По друге, рабство може проявлятися в різних видах і в Європі ті ж самі раби які думають що вони вільні і з кожним роком стає все гірше. По третє, Європа зараз не воює з Сосією яка намагається знищити різними способами всіх українців.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:23 Ответить
Що?!! вирішили допомогти Ізраїлю позбавитись від жителів Сектору Гази?
Правильно, весь непотріб світу в Україну!
Громадянам розвинених країн це громадянство нафіг не потрібне, а ось всілякий азійсько-африканський мотлох приїде залюбки.
Це величезна помилка, якщо не злочин! Громадянство це зв'язок громадянина з державою, який складається з прав та обов'язків. Зараз війна. Завтра всі ухилянти "по бистрячку" отримають якісь аусвайси і будуть що? іноземцями які не мають виконувати обов'язки громадянина України.
А вибори? Якого чорта люди, які вже давно стали громадянами інших держав, отримавши паспорт громадянина України як сувенір, будуть голосувати?!!
Сидить хтось в Канаді і "сумуючи за батьківщиною" обирає владу в Україні?
А сплата податків, а пенсійне забезпечення, бла, бла...
І, наостанок, щоб це було зроблено, необхідна згода інших країн. А в переважній більшості законодавство передбачає відповідальність за множинне громадянство.
показать весь комментарий
18.06.2025 13:49 Ответить
Давно эта тема болела, таки решил высказаться.
Этот закон(опроект) "воняет чем то левым" и сейчас объясню почему, как по мне.
Предистория: я живу в Польше от 2012 года, на сегоняшний день у меня Польский паспорт, итак:
Что дает мне этот закон?
Да ровным счетом нифига!!!!
итак:
-----
Ухвалений закон дає їм можливість легалізуватися, задекларувати інше своє громадянство і не ховатися із цим, як було досі.
-----
Внимание вопрос, а какого бантика я должен легализировть свой Польский паспорт?
в целом о чем идет речь с этой "легализацией"????
Мой Польский паспорт есть легальный со всех сторон и одобрение Украины он не требует.
Более того, в отношениях с государством Украина, гражданин с пасспортом другой страны будет трактоватьсяТОЛЬКО И ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО КАК гражданин Украины. То есть для меня исключений не будет.
То есть я как гражданин Польши в Украину не смогу вьехать.
Еще раз повторю вопрос, нафига мне "легализироваться" ?????????
***
чтобы не потерять гражданство Украины?
самое интересное, что как повод утраты Украинского гражданства в законопроекте есть добровольное вхождение в гражданство другой страны.......
развод еще тот, оооойййй да не смешите мои тапочки, а вы пробовали отказаться от Украинского гражданства, нет., ну так попробуйте !!!! реально, это еще тот квест при чем платный.

****
взято с открытых источников:

Відповідно до https://unity.gov.ua/vazhlyvo/vse-pro-mnozhynne-gromadyanstvo-ta-zakonoproyekt-%e2%84%9611469/ нового закону, громадянам України дозволено офіційно мати паспорти інших держав. Закон дає можливість отримати громадянство іншої країни без втрати українського. Пріоритет надаватиметься країнам ЄС, G7 і НАТО.
***
Вот тут самое вкусное, "дозволено офіційно мати паспорти інших держав" , а кто мне запретит:?
эээ агов, там на шхуне, вы шо бахнулись там??? КТО МНЕ ЗАПРЕТИТ ИМЕТЬ ГРАЖДАНСТВО ДРУГОЙ СТРАНЫ????!!!!!!
Я вас не собирался спрашивать, и мне начхать что вы там думаете.
ЮРИСДИКЦИЯ УКРАИНЫ НЕ РАСПРОСТРАНЯЕТСЯ НА ТЕРРИТОРИИ ЗАГРАНИЧНЫХ ГОСУДАРСТВ..
Если я получил гражданство другой страны, то значит 2 вещи: мое гражданство легально, на мнение МЗС Украины мне наср*ть, при чем официально.

еще один момент:
"автоматичне набуття громадянином України іншого громадянства внаслідок одруження з іноземцем;"
***
это полный ППЦ!!!!! Покажите мне страну, адекватную страну где после "одруження" супруг, ВНИМАНИЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!автоматом получает гражданство!!!!!!
Ребята в ВР что вы курите?
Во всех адекватных странах брак с гражданином страны дает привелегии, но бл**ь не гражданство автоматом!!!
Вы что реально людей за дебилов держите?????

А вот в том законе получение Украинского гражданства реально упрощено для большой категории людей... что то тут не так... ((((
показать весь комментарий
21.06.2025 01:14 Ответить
Кремлівський Зе узурпатор у співучасті із верховною зрадою повалив конституційний лад в державі
показать весь комментарий
19.06.2025 01:34 Ответить
Закон існує
показать весь комментарий
19.06.2025 01:36 Ответить
До чинного закону вносятся зміни. Коли їх буде визнано неконституційними, закон продовжить діяти
показать весь комментарий
20.06.2025 09:35 Ответить
Ст. 4 Основного закону
показать весь комментарий
20.06.2025 10:17 Ответить
Що ви хочите показати цим коментом,що в Конституція дозволяє множинне громодянство? Якого біса ви це сюди тулите?
показать весь комментарий
18.06.2025 11:27 Ответить
Ага,закон про множинне громодянство це зелайно може внести в раду,а про мобілізацію воно це зробити не спроможне,покидьок.Тупіших істот чим виборці зеленського немає.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:27 Ответить
Скк, пздц, нахй...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:10 Ответить
О чим зайняті, виродки. Громадянства іноземні получать зібрались...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:12 Ответить
Закон потрібен виключно для тих хто тут жити не збирається, але якісь рибні посади втрачати не хочеться...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:15 Ответить
Тут швидше панове умєрови тепер офіційно отримуватимуть іноземні громадянства. Куди й переїдуть, без лишньої мороки, коли доведуть тут ситуацію до ручки.
"Золотий парашут" це у бізнесі називається
показать весь комментарий
18.06.2025 11:22 Ответить
Офіційно це було заборонено. Як, наприклад, і дерибанити бюджет. Тепер одне "дозволили" і видно скоро дозволять друге...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:31 Ответить
если паспорт уже получен (или будет получен) - то как "не допустят"? отменят украинский? или скажут, что мы кацапского паспорта не видим и не признаем, это фикция, работайте, дорогой товарищ, дальше судьей\депутатом\прокурором\министром без проблем? в этом смысл закона? или палками будут бить?
а если завтра Трамп признает Крым кацапским (или та же Угорщина, ну или Польша за бабло) - то панов Смелянского или там Умерова или остальных - тоже палками бить?
зачем такой ораве д*билов и обслуги три года платить ахренительное бабло во время войны? лучше б оружия наделали.
единственное - что всяких "иностранцев" теперь официально могут таскать по "тцк" при желании - пусть доказывают, что не верблюды двойные граждане.
показать весь комментарий
18.06.2025 20:17 Ответить
в смысле - на высшую меру?
показать весь комментарий
18.06.2025 20:32 Ответить
Чого?
показать весь комментарий
18.06.2025 17:28 Ответить
множинне громадянство..
тобто в Україні голосуєш за абдристовича-шарія,
в Франції, напр., за лепен,
в мадярщині - орбана,
Словакії - за фіцо..?
показать весь комментарий
18.06.2025 11:23 Ответить
багато, хто виїхав,
особливо дітей,
вже в Україну точно не повернуться..
показать весь комментарий
18.06.2025 11:34 Ответить
коли дається громадянство, то в паспорті обов'язково вказана адреса проживання/прописки..
далі,
множинне, це коли громадянин може мати різні громадянства,
різних країн,
законодавство яких це йому уможнює..

далі,
і бомж має прописку..
і може голосувати..

всі громадяни мають право голосувати,
це написано в Конституції..
показать весь комментарий
18.06.2025 23:13 Ответить
его просто не надо было давать всем кому не попадя в 91 а сейчас давать только за боевые заслуги...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:31 Ответить
показать весь комментарий
18.06.2025 14:00 Ответить
Слуги бажають легалізувати свої паспорти. На чолі з Зелєнскім.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:41 Ответить
Будують країнку під себе
показать весь комментарий
18.06.2025 11:18 Ответить
Ніхто його питати не буде. Як ніхто не спитав про легітимність Зеленського. Ніхто включно з партією Порошенка.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:19 Ответить
Внутрішні інструкції тецекістів і прикордонників вище за всю оцю байду
показать весь комментарий
19.06.2025 04:31 Ответить
Гнида, признайся скіки вже на умі наречених і з яких вони країн. Оце відео з майбутніми обраницями - https://www.youtube.com/watch?v=Xy_RjirDf5A
показать весь комментарий
18.06.2025 12:43 Ответить
Золотий парашут?В нашому випадку можновладці це роблять виключно в своїх інтересах.Україна цікава їм як країна в якій легко сколотити капітал на корупції але нестабільність породжує бажання підстрахуватися..
показать весь комментарий
18.06.2025 16:04 Ответить
Рада працює під свої потреби😁
показать весь комментарий
18.06.2025 11:18 Ответить
Конституція на паузі як бачимо, тому якщо вам хтось каже про ваші обов'язки, бо так написано в конституції, модна слати цю людину під три чорти 🤷
показать весь комментарий
18.06.2025 11:57 Ответить
ануна...
І як без множинного ми б з кацапами воювали. А тепер! А тепер автоматично легалізуються всі ті паспорти можновладців, і. відповідно, все ними нажите "непосильною працею" і виведене у всілякі монако, маями, іспанії та інші аравії.
Тепер то все законно і легально.
А з другого боку, в ізраїлях всіляких знаєте скільки бажаючих нашої земельки? Тепер ж то можна. Все, що залишиться, що кацапи не сплюндрують...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:21 Ответить
і раптом, як посипалися кацапські паспорти зі всіх щілин!
оце, я розумію.
таке враження, що знову запрацював шалений принтер.
приймають все поспіль, як перед смертю.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:12 Ответить
Конституція України - Розділ I
Стаття 4. В Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:17 Ответить
Конституція України - Розділ I
Стаття 4. В Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:19 Ответить
для особливо обдарованих:
В Україні існує єдине громадянство.
це, норма конституції!
зміни в коституцію вносяться особливою, прописаною процедурою, і ніяк інакше!!!
як що коливан, а потім зе!згіда підпишуть цей закон, це карна справа, про свідоме порушення основного закону україни!!!!
показать весь комментарий
18.06.2025 11:40 Ответить
в прституції тільки хороше!
а, наркомани довго не живуть. природний відбір.
я, за легальну проституцію і природний відбір.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:43 Ответить
Это скорее для того чтобы украинцы могли получить паспорта других стран, без обязательного отказа от украинского паспорта.
показать весь комментарий
18.06.2025 14:41 Ответить
Не волнуйтесь. Судя по статистике Европа неохотно выдает украинцам свои паспорта.
показать весь комментарий
18.06.2025 14:49 Ответить
Це вже не рада, а зрада. Воєнна година, в вони це кубло ще тримають, Може пора не передовій їм поза сідати
показать весь комментарий
18.06.2025 12:05 Ответить
Хоч так, але не тільки пуйлостан ворожий до України...
Недоречно і не на часі було прийняття цього закону адже, як він сообразується з Конституцієй... ? Це як телега попереду коняки... і з налог.кодексом, мобілізацієй і ін. Ніяк так навіщо було його принимати прям зараз? Немає інших справ?
показать весь комментарий
18.06.2025 18:50 Ответить
Якщо між державами не має договору про запобігання подвійного оподаткування, то мусить платити податки в обох країнах і наперед... довідки, можливість списання частки сумми податків відбувається по закінченню року...відповідно до класу оподаткування і ін.чинникам... також має значення 183 доби перебування на территорії країни... є багато нюансів...
показать весь комментарий
18.06.2025 19:07 Ответить
..ще від тоді, коли расєйський флот залишився в криму...
показать весь комментарий
18.06.2025 19:10 Ответить
Ніде і ніхто автоматом громадянство не отримує. В разі одруження, треба мінімум 4 роки прожити в шлюбі і т.д.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:16 Ответить
Ні, не так: громадянин України на территорії України не вважається громадянином іншої країни і до нього застосовується ЛИШЕ укр.законодавство.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:23 Ответить
Щоб голосувати громадянин має мати регистрацію, тобто прописку. Щоб мати адресу треба або бути власником недвижухи, або мати контракт аренди житла... на Заході все не так просто, як комусь здається.
Якщо громадянин ЄС проживає більш ніж 3 місяці в ін.країні... то виникнуть проблеми з мед.страховкой, він має стати на консульский облік і т.д.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:32 Ответить
Резидентом вважається лише той, хто впродовж року знаходився в країні 183 дні. Інши, з другим чи третім паспортом, є громадянами, а не резидентами.
показать весь комментарий
18.06.2025 14:33 Ответить
Громадянство - це права і обов'язки. Чи зможе/здатен/буде володар кількох паспортів виконувати свої обов'язки і де він налоги буде сплачувати?
показать весь комментарий
18.06.2025 14:38 Ответить
...вопрос: воинская повинность, мобилизация: в армии какой страны должен будет служить владелец "библиотеки" паспортов?
Или... ни в какой?
С правами. . Понятно, но как булет с обязанностями?
А с декларацией о доходах?
Где будут уплачены налоги?
Есть ответы на эти вопросы?
показать весь комментарий
18.06.2025 16:09 Ответить
Т.е. человек может быть призван на воинскую службу в двух и более странах, напр., в Израиле или Швейцарии или в Германии (если будет принят сотюответствующий закон), а налоги будет тоде платить, напр., в сша и в Украине?
Как это реально моде бути?
показать весь комментарий
18.06.2025 17:19 Ответить
В Україні чудова конституція, але спеціально написана без конкретики. Стаття звучить "В Україні існує єдине громадянство." - це фраза ні про що. Ну да, немає в нас громадянства київської області, львівської, тощо. Це зовсім не означає, що "громадянин україни може мати лише одне громадянство" - як уявляєте ви і інші коментатори.
показать весь комментарий
18.06.2025 16:38 Ответить
дивлюся, коментатори статтю зовсім не читали. Закон містить такі вимоги, які підходять лише дуже вузькій групі людей (ні, не депутатам). Чесно кажучи, сенсу в ньому взагалі немає.
показать весь комментарий
18.06.2025 16:44 Ответить
налоговые вопросы возникают у любого эмигранта, и этот закон не меняет ровно ничего. Эмигрант обращается к налоговому консультанту, собирает справки, и т.д.
Ну а с мобилизацией еще проще - наличие второго гражданства не освобождает от нее (и собственно вообще ни от чего не освобождает).
показать весь комментарий
18.06.2025 16:51 Ответить
Нет такой путенской хотелки, которую слугонароды не воплотили бы в жизнь. Тупоголовые 73% идиоты своим тупым выбором в 2019 разваливают страну изнутри.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:51 Ответить
В нормальных странах идиотам не дают голосовать. В нормальных странах клоунов в президенты не выбирают. В нормальных страна депутаты и президент -патриоты своей страны а не какого то там азиатского бурятского болота.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:53 Ответить
І що там в кінці серіалу? Ви дивились цю гидоту?
показать весь комментарий
18.06.2025 11:57 Ответить
Тепер товариш Патрушев зможе легально керувати нашим клоуном, пан Єрмак стане не потрібним.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:59 Ответить
Кінцева мета квартальної клоунади - розвал країни з середини. Все робится дуже послідовно і виборцям знищення рідної країни дуже подобаєтся. Більшист в 2019 взагалі голосувала за власну смерть.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:08 Ответить
Якщо конституція на паузі, то і її гарант теж в тому самому місці. Що він тоді робить на Банковій?
показать весь комментарий
18.06.2025 12:15 Ответить
ми вже таке маємо і там і будь-де!
показать весь комментарий
18.06.2025 11:32 Ответить
Рада приняла закон о многоженстве. https://t.me/DmitryKorneychuk/11863 Дмитро Корнійчук
показать весь комментарий
18.06.2025 21:11 Ответить
Більш актуально спростити процедуру відмови від громадянства.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:37 Ответить
Для чого ? Зелені покидьки нищать державу щодня
показать весь комментарий
18.06.2025 19:51 Ответить
Ні, не дає, для громадянства Німеччини свої процедури. Так, якоюсь мірою шлюб з німцем чи німкенею впливає на отримання громадянства, але там свої окремі процедури для його отримання.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:20 Ответить
А що в цьому поганого?
показать весь комментарий
18.06.2025 11:23 Ответить
Змінити можливо й треба, але ж:
1. Конституція має вищий пріоритет ніж законодавство.
2. Конституцію неможливо змінити під час дії воєнного стану.
3. Зміни і доповнення до Конституції можуть вноситися за ініціативою не менше однієї третини складу Верховної Ради або у порядку народної ініціативи, підтриманої підписами не менш одного мільйона виборців

Тобто, тут питання в порушенні конституції.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:37 Ответить
Ніхто не може поставити її на паузу, ні при яких умовах.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:08 Ответить
І що на це каже Конституційний Суд?
показать весь комментарий
18.06.2025 11:15 Ответить
Тобто тепер буде нова схема - купується, умовно, паспорт Молдови (при цьому змінюється прізвище) і людина може спокійно виїжджати за кордон...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:19 Ответить
Наприклад, те, що Конституція прописує ЄДИНЕ законодавство і закон ПРЯМО суперечить їй?
показать весь комментарий
18.06.2025 11:29 Ответить
Ви реально думаєте, що канадська діяспора, яка досі зберігає давні традиції (значно більше, аніж українці в Україні), голосуватиме за чинну владу?

Тут, швидше, мотивами є продаж землі та мутні схеми для депутатів/міністрів
показать весь комментарий
18.06.2025 11:30 Ответить
Порозривають паспорти - це не подвійне громадянство, це зміна громадянства
показать весь комментарий
18.06.2025 13:02 Ответить
Ідіотський комент! Які нафіг ухилянти? На городі бузина, а в Києві дядько!

Рекомендую подивитися на позицію правих сил по цьому закону, представники яких воюють із 2014 року. Свобода, Правий сектор, ЦК Азов - усі проти!

За множинне громадянство виступають переважно безродні космополіти!
показать весь комментарий
18.06.2025 16:30 Ответить
Можеш не старатися, боте подоляцький - одразу кілька провладних меседжів провладних у постах: - Конституція на паузі,
- у всьому винні ухилянти
- підтримка подвійного громадянства, проти якого виступають не лише праві, але і ЄС, і Батьківщина, і частина Голосу...
Комбо, короч!
показать весь комментарий
18.06.2025 18:14 Ответить
Свідомі українці виступають ПРОТИ подвійного громадянства! Зокрема, і ті, що в ЗСУ!
показать весь комментарий
18.06.2025 18:16 Ответить
Це жахливо, бо жодна істота, що привела Україну до страшного сьогодення, чи то «реформами», чи то страшенною боротьбою за «здорову» націю, за «нову освіту», а на ділі знищення і освіти, і здоров'я, всі грантожери і будівники «маяків» в «світле» майбутнє України, ті хто боровсь з корупцією так завзято, що розплодив її у всі сфери нашого життя, хто крав краде і буде красти, тепер матимуть.надійний. дах - дпуге громадянство і вільний виїзд з країни з награбованим.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:14 Ответить
Воно в них усіх є. Піде процес легалізації іноземних панів на українськими рабами.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:15 Ответить
Для наших депів все до сраки, вони зробили так, що для України отаке заміжжя всім вручило статус іноземця.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:17 Ответить
Конституція в нас не на павузі....а в позі і її трахають у всі щіли депусрати оп кабмін в міру свого збочення. А воно в них безмежне.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:19 Ответить
А він сам хоч щось зробив аби з ним рахувались?
Силить як миша під віником
показать весь комментарий
18.06.2025 11:24 Ответить
Країну їх рабів. Таке собі село, яке їх годуватиме на відстані по монакам.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:26 Ответить
😢😢😢😢
І повна демотивація рабів, сорі ресурсу(
показать весь комментарий
18.06.2025 11:27 Ответить
Так. І голос желєзняка-радіної разом з ригоаналами проголосував першими натискаючі на кнопки!
показать весь комментарий
18.06.2025 11:29 Ответить
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Так. Доречі це одна з основ прийняття цього закону. Там є про це мова.
Тепер ще кабмін, знов серучі на Конституцію, визначить список тих країн, громадянство яких автоматично дозволятиме займати певні посади у владі.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:46 Ответить
І одночасно рада ухвалила оце :Верховна Рада прийняла закон, який підвищила поріг недостовірного декларування для кримінальної відповідальності посадовців з 1,5 млн до 2,2 млн грн.

Красти можна!
показать весь комментарий
18.06.2025 11:54 Ответить
Для привладних, це найбільш важлива тема на сьогодні!
Московська війна, для служок та ригоАНАЛІВ у ВРУ і Стефанчука, то таке…
Іх гроші! уже за кордоном!
показать весь комментарий
18.06.2025 11:13 Ответить
Чергове порушення Конституції України.
показать весь комментарий
19.06.2025 02:32 Ответить
Тепер всі такі можуть втікати за кордон. Не можуть же не пустити громадянина іншої держави. Підараси.
показать весь комментарий
19.06.2025 08:21 Ответить
зараз усі зеоені виродки подостають свої пачпорта з куркою і скажуть ачтоужеможна....
показать весь комментарий
18.06.2025 11:43 Ответить
ХА ХА ХА!! Конституція ні не чули!! ААА В НАС КОНСТИТУЦІЯ НА ПАУЗІ ТАК ШО НЕ ХВИЛЮЄ!!!
показать весь комментарий
18.06.2025 12:06 Ответить
А завтра війна з УГОРЩИНУЮ ну то шо бушь робити?! ЗАКОН ПЕРЕПИСУВАТИ!!
показать весь комментарий
18.06.2025 12:08 Ответить
реальні громадяни України - це ті, хто живуть в Україні, усі інші - одна назва. Але це потрібно владі для маніпуляцій, наприклад, з виборами. Коли долю людей, які живуть в Україні, зможуть вирішувати ті, хто давно вже тут не живе і не збирається тут жити.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:23 Ответить
мене особисто мало цікавлять традиції, мене цікавить, коли закінчиться війна, бо від цього залежить виживання моєї родини, я зовсім не бажаю, щоб територія України була полем бою ще довго, бо так легко "перемагати" і "воювати", коли ти за кордоном, а не в Україні
показать весь комментарий
18.06.2025 11:38 Ответить
Краще б визначили процедуру позбавлення громадянства.
показать весь комментарий
18.06.2025 13:25 Ответить
Слуги з кацапськими та кіпрськими паспортами вже легалізували себе. Тепер легше можна буде вивезти награбоване. І моральне право Стефанчуку не муляло, коли голосували за цей закон? Важливіші закони нехай почекають - не на часі.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:20 Ответить
Страница 1 из 3