18735 посетителей онлайн

Труханов нахамил военному, который спросил его о памятнике Пушкину

Мэр Одессы Труханов в ответ на вопрос бывшего журналиста, военнослужащего 122-й бригады Мирослава Отковича о том, почему Пушкин до сих пор украшает центр города, спросил почему он не в окопе и заявил, что он "разделяет общество"

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Украинскую правду.

Как рассказал военный, 27 июня он находился в Одессе с целью налаживания взаимодействия с местными волонтерами и содействия обороноспособности подразделения. Возле городского совета Одессы увидел уличную выставку с обломками ракет и отметками ударов по каждому украинскому городу.

"И на этом фоне особенно цинично выглядел памятник Пушкину. К слову, решение о сносе этого адепта "русского мира" принято давно, но до сих пор не выполнено.

Поэтому я решил спросить об этом мэра Одессы Труханова. Он случайно оказался рядом, и я воспользовался этой возможностью. Вы можете видеть на видео, как я представился и задал вопрос. То, что я услышал от него, было не впервые, но все равно неприятно впечатляет: "Пушкин ни при чем", а идеологические маркеры государства-агрессора Труханова не смущают".

На видео инцидента видно, как военный спрашивает Труханова, устраивает ли его памятник "адепту русского мира" Пушкину возле выставки о пострадавших украинских городах.

Труханов ответил, что для него это не "адепт русского мира" и спросил: "А оперный театр для вас что?" Откович напомнил, что правитель РФ Владимир Путин считает Одессу российским городом.

"Вы где работаете? Что вы здесь делаете?.... Почему вы не в окопах?" - спросил Труханов и обвинил военного в том, что он "разделяет общество".

Топ комментарии
+64
Труханов сам адепт сруского миру.
показать весь комментарий
28.06.2025 18:57 Ответить
+37
Труханов- тупінська консерва, очолює 5 колону Одеси.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:02 Ответить
+36
Почему Зеленский до сих пор не посадил этого сепаратиста.
показать весь комментарий
28.06.2025 18:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
Ти дебіл. Я на відміну від тебе, живу та працюю в Україні, та підтримую ЗСУ. А ти чмо, наголосував нам оте чмо що зараз президент та звалив за кордон? Якщо хто вата, то це ти.
показать весь комментарий
01.07.2025 00:23 Ответить
Максимум ТВОГО здорового глузду був у 2019.
показать весь комментарий
01.07.2025 05:22 Ответить
Мозок теж.
показать весь комментарий
01.07.2025 05:23 Ответить
Чому Ви так вважаєте?
показать весь комментарий
01.07.2025 08:15 Ответить
Дякувати за голодомори, який влаштував сталін, дякувати за сотні тисяч знищених українців заходу України, дякувати за сотні тисяч виселених українців західної України? Дякувати сталіну за 2 світову війну, яку він розпочав разом з гітлером, в якій загинули мільйони українців? Дякувати катерині за знищену Запорізьку січ? Дякувати, що ми через совок до сих пір відстала країна на десятки років? За що ще дякувати, уроди!
показать весь комментарий
01.07.2025 08:36 Ответить
Бо у 2019 замість Шевченка обрали Пушкіна.
показать весь комментарий
01.07.2025 10:26 Ответить
Жарти 95 кварталу.
показать весь комментарий
01.07.2025 10:29 Ответить
Так, нажаль, обирали між Пушкіним і Шевченком... А треба було обирати космос, ракети, ШІ, медицину, освіту і свободу!
показать весь комментарий
01.07.2025 10:42 Ответить
Пушкіна обирає бидло, яке здатне лише красти та заздрити білорусам.
показать весь комментарий
01.07.2025 12:22 Ответить
Так і є. І Шевченка також. Нормальні люди обирають прогрес, розвиток, добробут і МАЙБУТНЄ. А ненормальні копирсаються в могилах давно померлих діячів і подій, які ніякого відношення не мають до ********* світу.
показать весь комментарий
01.07.2025 12:34 Ответить
Тобто ти за російський маркер України.
показать весь комментарий
01.07.2025 14:22 Ответить
А щоб не плутати треба називати українців українцями, а русскіх русскімі.
показать весь комментарий
01.07.2025 14:24 Ответить
Ти готовий померти за Пушкіна?
показать весь комментарий
01.07.2025 14:42 Ответить
Котляревський придумав українську мову?
показать весь комментарий
01.07.2025 14:47 Ответить
Адєсса русскій горад ілі єврєйскій?
показать весь комментарий
01.07.2025 14:50 Ответить
Але ти проти Армії Мови Віри
показать весь комментарий
01.07.2025 14:53 Ответить
Ні, я за український маркер України. Але проти маркеру розрухи і занепаду. Зрозумійте, нарешті, що я намагаюсь донести: якщо суть конфлікту полягала б в тому, що військовий вимагав би з труханова заміни пушкіна на, наприклад, Приймаченко - то так, це правильно і навіть зараз варто витрачати на це гроші. Але військовий просив просто зруйнувати. Руйнування - це безглузда маячня, яка тягне в Україну оту кацапську безнадьогу, хтонь і світосприйняття.
показать весь комментарий
01.07.2025 14:59 Ответить
Путін за те, щоб у Одесі стояв пам'ятник Пушкіну, чи проти? Ти, бачу, що за.
показать весь комментарий
01.07.2025 15:28 Ответить
Та знаємо...какая разніца на каком язикє разгаварівать...за Зеленського голосував?
показать весь комментарий
01.07.2025 15:31 Ответить
Я голосував БИ за Зеленського в 2019, якби не розумів, шо він такий же імітатор. Тоді імітував кукуюразніцу, зараз імітує армовір. Ще раз повторюсь: і какаяразніца і армовір - хвора маячня. Треба займатися ділом.
показать весь комментарий
01.07.2025 15:48 Ответить
Вас цікавлять вологі мрії путіна? Чому? Мене не цікавлять...
показать весь комментарий
01.07.2025 15:54 Ответить
А я от поцікавився і виявилось, що мрії в вас однакові...
показать весь комментарий
01.07.2025 16:35 Ответить
Російські методички початку дев'яностих...
показать весь комментарий
01.07.2025 16:38 Ответить
Так, Ви праві, Але частково, Справа в тому що зносити усі памятники повязані з російською культурою і історією почали лише після початку повномасштабного вторгнення,, (Якби не війна ніхто б ті памятники Пушкіним та Лермогтовим і не чіпав би) А під час війни, коли на фронті катастрафічно не вистачає абсолютноо усього (автівок, РЄБів. дронів) займатися встановленням памятників це так само як класти тротуарну плитку і будувати дороги. Так, те що Ви кажете - так це робити треба. але ж не під час війни. Ну погодьтесь, в той час коли ворог беззупинно наступає,нищить ракетами та дронами наші міста та села, вбиває наших людей - ми будемо витрачати мільони щоб будувати памятники а не купувати зброю для фронту? Запитати наприклад тих самих же Одеситві , на що б вони погодились віддати гроші- на встаноалення нового памятника. чи на закупку дронів-перехоплювачів , які захистять іх від атак російських дронів від яких потрепає іх місто? Питання риторичне....
показать весь комментарий
01.07.2025 16:42 Ответить
По-перше домонтаж також коштує грошей. В Запоріжжі, наприклад, демонтаж леніна затягнув на 800к долларів (великий, правда, був).
По-друге все одно ж будують нові пам'ятки. Пиляють гроші, так. Але ж будують...
По-третє, повторюся - ламати, руйнувати, нищити книжки - виглядає дикунством. Міняти - так. Руйнувати - ні.
показать весь комментарий
01.07.2025 17:32 Ответить
Вмудритися списати 800к долларів на демонтаж памятника- це треба я вам скажу треба вміти....Не дивно що у Вас в Запоріжжі і гуманітарка зникала сотнями тонн.....У нас в Херсоні демонтаж памятника леніна з центральноі площі під час Майдану був абсолютно безшковтовним - підігнали приватний КАМАЗ - хлопці з альпіністкім спорядженням залізли і накинули на шию сталевий трос - і все- рещтки здали в металобрухт (бронза ж таки)
А що відносно дикунства - то це росіяни на ТОТ виносять з шкільних бібліотек книжки і спалюють іх - оце дикунство. Це росіяни знищують і руйнуть усі украінські памятники і навіть на кладовищах на могилах загиблих героів- оце дикуество. Ми лише вичищаємо свою землю від російського маркування. Це різні речі. Де кому і які памятники сиавить вирішомо вже після війни. Головне зараз захистити і зберегти краіну. Бо якщо будемо витрачати зараз гроші ще і на памятники а не на зброю-То дуже великий ризик що іх спіткаэ така ж доля памятників що були і в Маріуполі......
показать весь комментарий
01.07.2025 18:20 Ответить
Кацапи це ті, хто говорить по кацапськи.
показать весь комментарий
01.07.2025 18:59 Ответить
Ги-ги... Після війни можу, якщо хочете та якщо доживемо, можу познайомити Вас з російськомовними хлопцями з фронту. Розкажете їм, хто кацап а хто ні...
показать весь комментарий
01.07.2025 21:53 Ответить
Ти кацап.
показать весь комментарий
01.07.2025 22:29 Ответить
А Ви - дурбелик. І знаєте що смішно? Шо я насправді не кацап, а Ви насправді дурбелик.
показать весь комментарий
01.07.2025 22:51 Ответить
Ну так...Фаріон вже росказали.
показать весь комментарий
01.07.2025 22:55 Ответить
Так завжди буває, що будь-якого правителя є за що клясти і є за що дякувати. Треба мати мужність визнати це. Бо це зветься справедливість. А відстала країна ми через власну тупість та жадібність. Хто за гречку голосував, той це і має. Але лише 1 кг.
показать весь комментарий
01.07.2025 23:01 Ответить
В якому місці я проти армії мови та віри? Людям забороняють спілкуватись російською, ось я проти цього. Так це лише на роботі, але це виглядає як повний маразм. Покупці між собою спілкуються російською, продавці/менеджери/касири тощо теж російською, але до покупців вони мають звертатись українською. Бо ніхто не хоче втрапити в довбаний мовний скандал, який дуже просто спровокувати навмисно. Через що можуть звільнити або зіпсувати бізнес. Це не є проявом вільного суспільства, не є лагідною українізацією, і взагалі має зворотний ефект. Я наприклад зараз менше спілкуюсь українською, ніж 5 років тому. Бо держава не поважає свій народ, і мене в тому числі.

І так, при Пороху такого не було. І переписувати історію не намагались, бо подобається чи ні, вона вже така яка є. Особливо в Одесі.
показать весь комментарий
01.07.2025 23:17 Ответить
Пушкін жив і працював в Одесі.
показать весь комментарий
02.07.2025 01:51 Ответить
Зрозуміло. Ти патріот України без українців.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:38 Ответить
з червня 1823 по липень 1824 року..
арап - заслуженний пєнсіонєр рабсійской імперії..
показать весь комментарий
02.07.2025 16:11 Ответить
Українці - це ті, хто має український паспорт. А це не лише титульна нація. Бо є багато інших, зі своїм ставленням до минулого. Яке зараз націоналісти намагаються або викреслити, або привласнити до себе.
показать весь комментарий
03.07.2025 00:26 Ответить
Ти сам хто по національності?
показать весь комментарий
03.07.2025 07:23 Ответить
Я вважаю, що не маю національності. Бо родичі походять з різних республік колишнього СРСР. Але я не є носієм культури жодної з них. "Русский с Украины" - ось так мабуть буде вірно.
показать весь комментарий
04.07.2025 01:40 Ответить
Тобто носієм культури, як такої, ти не являєшся.
показать весь комментарий
04.07.2025 03:22 Ответить
Ти маєш на увазі націоналістів російських, чи єврейських?
показать весь комментарий
04.07.2025 03:24 Ответить
Українських. До чого тут євреї?
показать весь комментарий
04.07.2025 18:40 Ответить
В Україні нема євреїа?
показать весь комментарий
05.07.2025 18:30 Ответить
Мені здається, дуже влучно сказав один військовий: «Танки ніколи не заходять першими: спочатку йдуть балет, Булгаков і Чайковський. Потім російська мова. А вже за ними - заходять танки».
показать весь комментарий
14.10.2025 09:43 Ответить
Мабуть в Одесу вже виїхали три бійці "Третьої штурмової"
показать весь комментарий
28.06.2025 19:06 Ответить
показать весь комментарий
28.06.2025 19:19 Ответить
Так я боюся... А хлопці на днях відгамселили цілого офіцера "Айдару"....
показать весь комментарий
28.06.2025 19:23 Ответить
саме так. Зірки збивати з фронтонів історичних будівель - це ідіотизм, просто привід для срачу та хайпу
А ось перейти хоча в чатах, не кажучи вже в повсякденні на українську - багатьом ліньки
лінь робити адіннарот меншим
показать весь комментарий
28.06.2025 19:27 Ответить
А Потьомкінські сходи як символ імперії не повинні бути знищені?
показать весь комментарий
28.06.2025 19:29 Ответить
Дружина Пушкіна - Гончаренко, українка,правнучка видатного гетьмана Дорошенко. Сам він тривалий час жив в Одесі,переклав безліч творів українською....Сам поет - не кацап по крові....Для відома ухилянтів.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:30 Ответить
Обранець одеситів. Мер, якого вони заслужили.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:33 Ответить
Хто? Дорошенко переклав? То Дорошенко жив у Хаджибеї? Пушкін після смерті вимагав на своєму пам'ятнику підписати "Гарматенко", а сам був праправнуком полоненого турками козака, якого бусурмани заслали аж в Ефіопію
показать весь комментарий
28.06.2025 19:38 Ответить
Культура - это оружие.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:39 Ответить
Але як би там не було, це ніяк не скасовує того фактущо це один з найголовніших символів російської імперії в Одесі і за такою логікою його теж треба розібрати на камені і втопити в морі
показать весь комментарий
28.06.2025 19:43 Ответить
2014 року переміг на https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D1%81%D1%86%D0%B5%D0%B2%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D0%B2_%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%96_2014 позачергових виборах міського голови https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B0 Одеси здобувши 43,49 % виборців. 27 травня на позачерговій сесії Одеської міської ради склав присягу та приступив до виконання повноважень міського голови. З 2015 року керував політичним рухом «Доверяй делам». На https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D1%81%D1%86%D0%B5%D0%B2%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D0%B2_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96_2015#%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C місцевих виборах 25 жовтня 2015 року переобраний міським головою Одеси (52,2 % голосів, 138,865 тис. осіб). 28 жовтня 2015 року відповідне рішення було затверджено сесією міської ради.
десь близько до 54,7%.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:20 Ответить
Та не ображайся кацапе, це ж жарти)
показать весь комментарий
28.06.2025 20:29 Ответить
І не бок, точніше бік, а сторона. Звався б кругосторон. Стара хохма.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:05 Ответить
Маячня це ти недолуге.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:07 Ответить
Спілкувався він українською. Відео хоч дивилися?
показать весь комментарий
28.06.2025 21:07 Ответить
Дякую за хронлогію.
Питання
Чому Труханов на волі, адже до звання мер Одеси він іще злодій.
Як казав Висоцький:
"Вор должен сидеть в тюрме"
показать весь комментарий
28.06.2025 21:13 Ответить
Малороси перемогли
показать весь комментарий
28.06.2025 21:18 Ответить
Та хіба ж я сперечаюся.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:32 Ответить
В укр.мові є немало своїх замінників імпортних слів а у них немає свого зовсім, тут мені якийсь кацапа доводив про древню росію але чомусь у них у мові повно крадених слів ,тільки французьких понад 200 самих ходових етаж,пудреница,пальто,брюки,жабо,кашне,галстук,солдат,туалет,кафе.А ще є німецьких повно прийшли разом з Катериною II справжнє ПІБ(Софія Августа Фредеріка Ангальт)
показать весь комментарий
28.06.2025 21:45 Ответить
пушкіна фінансірував бєнкєндорф, отєц імпєрской кгб

ну і взагалі, якщо русская культура не справилася з виконавцями гулагу та Голодомору, які там прекрасно виплоджуються сторіччя за сторіччям - то з якого біса вона потрібна іншим народам ?
показать весь комментарий
28.06.2025 21:47 Ответить
27.05.1703 - в гирлі річки Нева на Заячому острові за наказом московитського царя Петра І розпочато будівництво Петропавлівської фортеці. Цей день також вважається днем заснування Санкт-Петербурга, міста яким московити пишаються як «культурною» столицею їхньої імперії, а для українців - це кривава столиця збудована на козацькій крові, муках і кістках. Зведення фортеці стало можливим після завоювання 1.05.1703 у гирлі Неви шведського містечка-фортеці Нієншанц, в битві за яке брали участь полки Якова Лизогуба чисельністю 4 тисячі козаків. Загалом до боїв зі шведами на теренах Білорусії та Прибалтики тільки у 1704-1706 царська влада задіяла близько 30 тисяч українських козаків. Але окрім того, що українці тисячами гинули та ставали каліками на чужій війні за чужі примхи, їх ще й десятками тисяч, як невільників, висилали на каторжні будівельні роботи ненаситного імператора та ненависної імперії. У 1721 на будівництво Ладозького каналу та каналів поблизу Санкт-Петербурга з України пригнали 10 тисяч козаків, ...а наступного 1722 ще 10 тисяч козаків під командою полковника Чорняка. Невдовзі в подяку «за труди» за наказом «скаженого Петра» 10.11.1723 Полуботка та частину козацької старшини ув'язнено саме в Петропавлівській фортеці, де в грудні наступного року він загинув. А скільки загинуло козаків годі й порахувати. Відомо, що у 1721 від холоду, голоду і хворіб при ритті каналів в петербурзьких болотах лягло кістьми близько 3 тисяч, у 1722 - близько 2,5 тисяч, а в наступні 1723-1725 можна лише гадати. А крім канальних робіт українців заганяли на інші будівельні роботи Санкт-Петербурга. А ще крім козаків на «велике будівництво» примусово заганяли цивільних українців, так званих «робітних людей». З однієї лише Київщини у 1710-1715 на цю каторгу заслано більш як 9,5 тисяч осіб. За оцінками дослідників на цих роботах гинуло більш як 30 % робітників, а з тих, що вижили дуже багато ставали каліками. І це була свідома політика Московії геноциду та колонізації окупованої України.»
показать весь комментарий
28.06.2025 21:48 Ответить
Дякую за офтоп ... але в питанні був сарказм ...))
Тобто - чому всі прихильники Мазепи мовчать що перші 20 років він був одним з найбільших поплічників Петра ...?
І те , що козаки масово гинули при розбудові Петербурга - це саме його заслуга , він їх туди направляв !
показать весь комментарий
28.06.2025 21:58 Ответить
ещё + 10 "Мені подобається" , бо можно клацнуть только один раз.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:59 Ответить
Хто ж своїх садить? Свої просто виїзджають...і назавжди... Бо сісти потім не хочуть.
показать весь комментарий
28.06.2025 22:06 Ответить
Вони не дуже й "латентні".
показать весь комментарий
28.06.2025 22:17 Ответить
Іван Мазепа. Так. Був. Допоки Пьотр, не почав знищувати автономію Гетьманщини.
Бо за часів Богдана Хмельниького і батька Пєтра, Алєксєя Романова Гетьманщина приєдналась до Московії на правах широкої автономії, - з своїм судочинством, Магдебурзьким правом, відсутістю кріпацтва, мовою, та ін.
Це підтвердила і цариця Софія. Але Пьотр зрадив Мазепу, бо почав ліквідувати автономію гетьманщини.
От тоді Мазепа виступив проти Петра, на захист договору з його батьком.
Але програв.
показать весь комментарий
28.06.2025 22:36 Ответить
https://zbruc.eu/node/121499 Помста як відновлення

Тому що запит «скажи паляниця» разом з пострілом у разі деформованої вимови апелює до розстрілів на місці за відповідь українською мовою у Києві 1918 року, навіть якщо українські учасники таких сцен поняття не мають про цю історію.
показать весь комментарий
28.06.2025 22:43 Ответить
Бо вони два чоботи пара
показать весь комментарий
28.06.2025 22:50 Ответить
І що оце виходить? Виходить, що мер міста Одеса образив воїна (ну так виходить з публікації). Чогось не бачу зухвалих заяв та дописів Кухарчука - по факту це образили його побратима. Не бачу зухвалих дописів інших відомих воїнів. Саме цікаве, що багато людей в формі ********** свою злість виплескувати на цивільних. Які по суті є єдиним оплотом бійців як під час війни, так і після. Да і зараз податки платять ті самі ненависні всім цивільні

А що сказав бійцю пан Труханов? Що його місце в окопі. По суті це є відношення влади до бійців. Але злість будемо зганяти на якомусь чорноробі. Бо безпечно - чорнороб в багажник автомобіля не запакує Ось і вся правда життя...
показать весь комментарий
28.06.2025 23:03 Ответить
Пока Пушкин тебя будет волновать больше, чем разбросанные зубы дракона в сумской области - фронт будет двигаться на запад.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:15 Ответить
Так, вони народились і жили коли їхня країна була окупована кацапською імперією.
То й що? Вони перестали бути українцями?
показать весь комментарий
28.06.2025 23:19 Ответить
почему побегут? уже бежали - терехов 25 февраля 2022 года бегал по Харькову и предлагал пойти на переговоры с кацапьем, т.е. сдасться, есть видео в интернете. И получил за это в марте 2022 года орден Мужества!
показать весь комментарий
28.06.2025 23:21 Ответить
не руССкоє
показать весь комментарий
28.06.2025 23:22 Ответить
Не было никаких украинских козаков, не обманывай людей.

Если этот сброд и отождествлял себя с государством - так или с Королевством Польским, или с Русским Царством после того как поляк Богдан Хмельницкий добровольно передал Гетманщину под Москву.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:22 Ответить
Если его не трогают, значит он нужен властям.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:32 Ответить
Лапоть, твоя імперія скоро буде починатись на червоному цвинтарі та закінчуватись мкадом.
нахій пішов
показать весь комментарий
28.06.2025 23:35 Ответить
ну не дал пи з ды вийськовому - уже хорошо, а мог дать. как никак оба патриоты, один воюет, а второй уберег от русского мира одессу.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:44 Ответить
Угу - просто порівняти наклади книжок українською у 80-х роках і 20-30 років потому ...
показать весь комментарий
28.06.2025 23:46 Ответить
Менделеев открыл периодичность элементов. Вы бы знали это, если б учились в школе.
Менделеев не открывал вещества, он открыл зависимость их свойств от ядерного заряда.

Ломоносов создал теорию строения вещества, обнаружил атмосферу Венеры, разработал теорию статического электричества напару с Рихманом (которому потом в голову влетела шаровая молния), создал вертолет, связал заболевания рабочих с выделением вредных веществ на производстве, и в общем был слишком универсальным человеком, чтобы можно было просто сказать "изобрел вот это".
показать весь комментарий
28.06.2025 23:58 Ответить
Ваня, а ти по походу в курсі, хто за що...інформований, чекай пі_з_ дюлі ну СБУ!
показать весь комментарий
29.06.2025 00:05 Ответить
Эти документы знает вся планета, тут нечего смыслить.



Смотрите каким красивым языком отчитывается шляхтич Хмельницкий о победах над короной польской. Милота =)

Кстати этнически среди запорожских казаков было больше гагузов и татаров, нежели славян. Сюрпрайз
показать весь комментарий
29.06.2025 00:08 Ответить
кацап,ану на процедури шагом арш! ти як сюди затесалося,чудо мокшанське?
показать весь комментарий
29.06.2025 00:09 Ответить
і наука,
якщо вона є москворотою,
також аружиє..

наукові праці «заграничних» вчених
мають вивчатися в Україні українською..
показать весь комментарий
29.06.2025 12:00 Ответить
я знову ж переконуюсь яка ЦЕ лжива і підла продажна мерзота цей руSSкій мір і його адепти!

руZZкому міру повірити - себе обманути!
показать весь комментарий
29.06.2025 12:01 Ответить
Подолякоскот стицько тобі дєрьмак дав команду захищати обдристані трухани?? Ти ще в лайні не задохнулося ??
показать весь комментарий
29.06.2025 12:04 Ответить
плювати треба на все руSSке "мистецтво", "спорт" та шоу,
на різних пушкіних-булгакавих-дастаєвскіх-мідінскіх....
цей " руZZкій культурний продукт" створили тільки для Чурбанів та інших поневолених народів, щоб запудрити їм мізки....

ЗАПАМ`ЯТАЙТЕ:
там де раZZія та рашисти...- завжди розруха, вбивства, грабунки...а пізніше Голодомори....
раSSія це імперія Зла - країна терорист!
показать весь комментарий
29.06.2025 12:13 Ответить
Приедь убери,его днём.
показать весь комментарий
29.06.2025 13:00 Ответить
Розкол суспільства. Замість фокусу на знищенні ворога нам нав'язують срач про те, хто якою мовою співає і чи просуває пам'ятник пушкіну руський мір. Це просто хвора маячня. Не треба витрачати грощі на утримання цього пам'ятника. Можливо, сам завалиться і добре. А от демонтаж потребує значних коштів. Яв і вся ця імітація декомунізації та інша маячня.
показать весь комментарий
29.06.2025 14:29 Ответить
Те, що Одеса не "русскій город" це не заслуга труханова, а його нєдаработка.
показать весь комментарий
29.06.2025 14:32 Ответить
Звичайно всі робили "помилки", і Гітлер, і Сталін, і Путін... і Пушкін. Тільки за такі "помилки" треба відповідати. Ось відповідь і настала ...
показать весь комментарий
29.06.2025 15:21 Ответить
У тебя все в порядке с головой?
Я писал о памятнике напротив Большого театра, который находится на Театральной площади, а ты лепишь горбатого, указывая кутузовский проспект.
Лишь бы тебе ляпнуть?
Ты ждун или вещаешь из москвы?
показать весь комментарий
29.06.2025 15:54 Ответить
Колишній суддя Апеляційного суду Волинської області Борис Плахтій, який у 1987 році засудив до розстрілу бійця УПА, https://glavcom.ua/news/kolishnomu-suddi-yakiy-vidpraviv-na-rozstril-biycya-upa-pidvishchili-pensiyu-754486.html домігся підвищення пенсії до 202 тис. грн на місяць.
показать весь комментарий
29.06.2025 15:58 Ответить
Ну ти й крутий!
показать весь комментарий
29.06.2025 16:27 Ответить
Страница 2 из 4