18735 посетителей онлайн

Труханов нахамил военному, который спросил его о памятнике Пушкину

Мэр Одессы Труханов в ответ на вопрос бывшего журналиста, военнослужащего 122-й бригады Мирослава Отковича о том, почему Пушкин до сих пор украшает центр города, спросил почему он не в окопе и заявил, что он "разделяет общество"

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Украинскую правду.

Как рассказал военный, 27 июня он находился в Одессе с целью налаживания взаимодействия с местными волонтерами и содействия обороноспособности подразделения. Возле городского совета Одессы увидел уличную выставку с обломками ракет и отметками ударов по каждому украинскому городу.

"И на этом фоне особенно цинично выглядел памятник Пушкину. К слову, решение о сносе этого адепта "русского мира" принято давно, но до сих пор не выполнено.

Поэтому я решил спросить об этом мэра Одессы Труханова. Он случайно оказался рядом, и я воспользовался этой возможностью. Вы можете видеть на видео, как я представился и задал вопрос. То, что я услышал от него, было не впервые, но все равно неприятно впечатляет: "Пушкин ни при чем", а идеологические маркеры государства-агрессора Труханова не смущают".

На видео инцидента видно, как военный спрашивает Труханова, устраивает ли его памятник "адепту русского мира" Пушкину возле выставки о пострадавших украинских городах.

Труханов ответил, что для него это не "адепт русского мира" и спросил: "А оперный театр для вас что?" Откович напомнил, что правитель РФ Владимир Путин считает Одессу российским городом.

"Вы где работаете? Что вы здесь делаете?.... Почему вы не в окопах?" - спросил Труханов и обвинил военного в том, что он "разделяет общество".

Топ комментарии
+64
Труханов сам адепт сруского миру.
показать весь комментарий
28.06.2025 18:57 Ответить
+37
Труханов- тупінська консерва, очолює 5 колону Одеси.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:02 Ответить
+36
Почему Зеленский до сих пор не посадил этого сепаратиста.
показать весь комментарий
28.06.2025 18:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
Ти русскій.
показать весь комментарий
29.06.2025 16:56 Ответить
А ты кацапчику, совсем не дружишь со своей головой.
Хотя, это для вас это норма.
До тебя суть вопроса до сих пор не дошла!!!
показать весь комментарий
29.06.2025 18:19 Ответить
Ну що, хтось "пред'явив" Труханову за побратима? Ніхто не пред'явив. Що і так було зрозуміло. зате кремезні чоловіки в формі будуть ногами гамселити інваліда біля буса
показать весь комментарий
29.06.2025 18:24 Ответить
молодець, із такими відповідями у реалі ти прямуєш до ТЦК!
показать весь комментарий
29.06.2025 18:36 Ответить
Виходить Дартадьян це Боярський?
показать весь комментарий
29.06.2025 19:01 Ответить
Нет ни одного факта в пользу того, что Труханов сепаратист. И между тем, он выражает мнение большинства одесситов. Потому и мэр.
показать весь комментарий
29.06.2025 22:30 Ответить
Вам просто треба зручного ворога. Путін не зручний, бо він далеко та чхати на вас хотів, усіх при чому - і російськомовних, і українсько-, і угорсько-, всіх. А ось Труханов поруч, дуже зручно ярликів навішати. Сепар, ждун та таке інше. Хоча ніколи він нічого не казав проти України та держави. І ось з пам'ятниками воювати. Які до речі, є об'єктами культурної спадщини. І ******** рашки до Російської імперії в плані культурності, освіти та гідності, як до іншої галактики пішки. Віддаючи їм Пушкина, ви робите їм велику послугу. Пушкін - не їх. Він належить країні, якої вже давно немає.
показать весь комментарий
29.06.2025 23:21 Ответить
Пробачте, але вже дійсно дістало. Скільки памʼятників в Одесі та не Одесі зняли? Допомогло з корупцією що завжди є? Що ні? Ще один знесете допоможе? Може ще є шанс краіну рятувати замісіть потвжно воювати з повітряними млинами?
показать весь комментарий
29.06.2025 23:36 Ответить
А сам Шатобріан це чия імітація - Мілтона? А інші "імітації" на які повпливав Шатобріан, це норм чи теж, звичайні нікчеми? Віктор Гюго наприклад? Називати Пушкіна імітатором це типичне знецінювання чиїсь досягнень. Але ж то йому ставлять пам'ятники, а не вам. А щодо поляків, то його відношення ставлення до цього було цілком державницьким, бо саме так треба ставитись до сепаратистів. Чи то були правильні сепаратисти? ))
показать весь комментарий
30.06.2025 00:31 Ответить
До чого тут відстань ?
Якщо мова йде не про поточну ситуацію , а про стратегічний напрямок .
Мова йде про цінність такого собі імперського ріфмоблуда його художню цінність .
За межами "рюзкага міра" це ніхто й звати його ніяк . В світовому вимірі це таке дрібнесеньке ...
Просто порівняйте новатора Р.Вагнера , або його тестя Ф.Ліста - два унікальнійших й талановитійших музиканта й якийсь там локальний копіювальник стилю . Але ж я собі не уявляю, що б хтось з музикантів Ізраїля почав би як Ви казати тому , хто живе у Нью-Йорку й топить за продовження мараторію на Вагнера в Ізраїлі , мов ти далеко , а нам тут без Вагнера нежитть . Правда абсурд ?!! Ось й для мене абсурд ... що після того як "федір міхайлич" скинув 3 тонни ФАБ на драмтеатр в Маріуполі , а п"ять александрів сергійовичів вбивали й гвалтували у Бучі й у Херсоні ... й після цього знаходиться хтось , хто на мові каже , що "пушкін єта нашє всьо" ! Це абсурд -- якийсь стокгольмський синдром !!!
показать весь комментарий
30.06.2025 02:19 Ответить
тоді стрічайте асвабадітєлєй
показать весь комментарий
30.06.2025 06:42 Ответить
Патріотичною!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
30.06.2025 08:04 Ответить
Але сепари і колаборанти не знають, що це таке!!!!!!!!!! І без поліграфа зрозуміло
показать весь комментарий
30.06.2025 08:05 Ответить
гражданін расєє нахамив громодянину України
показать весь комментарий
30.06.2025 08:32 Ответить
Біда хахлів, що вони не мають почуття достоїнства, вам уродам какая разніца? Які пам'ятники, на якій мові розмовляти, а чому ви не заберетесь нахер із України, вам же какая разніца, пинзлюйте в свою московію і поклоняйтесь пушкіним , лєніним , сталіниам і таким подібним уродам, які рахували українців за бидло! Через Вас уродів ми маємо війну! Через вас ніколи не було незалежної України, через вас до влади приходили промосковська сволота, яка грабувала українців! Іди нахер чмо болотне!
показать весь комментарий
30.06.2025 08:50 Ответить
москвороті нацисти-окупанти в Маріуполі викидають книги з Приазовського державного університету.
https://suspilne.media/donbas/389867-ak-u-nacistiv-okupanti-vikidaut-knigi-z-universitetu-mariupola/

Російські окупанти знищили 180 тисяч книжок та чотири бібліотеки в Маріуполі. Зокрема, викинули книжки Лесі Українки.
https://suspilne.media/donbas/578187-ekstremistska-lesa-ukrainka-okupanti-znisili-180-tisac-ukrainskih-knizok-v-mariupoli-miskrada/

У Маріуполі російські окупанти знищили значну кількість книг, зокрема, бібліотечні фонди, і перейменовують бібліотеки. Було знищено близько 180 тисяч книжок та чотири бібліотеки, зокрема ім. Лесі Українки, Купріна, Короленка та Гоголя, https://suspilne.media/donbas/563855-u-mariupoli-rosijski-okupanti-znisili-180-tisac-knizok-ta-cotiri-biblioteki-miska-rada/ повідомляє Суспільне | Новини. Також, за даними міськради, бібліотеки перейменовують на честь російських діячів, наприклад, бібліотеку ім. Франка тепер називають Пушкіна, а історичну бібліотеку ім. Грушевського - ім. Карамзіна, пише Суспільне | Новини. Крім того, було знищено книги з бібліотеки храму УПЦ Петра Могили, включаючи унікальні україномовні видання, https://portal.lviv.ua/news/2022/06/25/v-mariupoli-okupanty-spalyly-knyzhky-z-biblioteky-khramu-petra-mohyly пише Львівський портал

показать весь комментарий
30.06.2025 21:26 Ответить
звісно, що не пушкін розікрав,
але скоріше всього ті, хто його поставив,
та кричали: путєн ввєді вайска!
показать весь комментарий
30.06.2025 21:37 Ответить
сталін, злочинець, чи ні? він товаришував з гітлером
хло, злочинець?
москворотий народєц, який вбиває українців, та все українське, злочинець?
показать весь комментарий
30.06.2025 21:48 Ответить
тобто, про розкол суспільства вже мови не має..
і труханов - не імітатор..

може біля пам'ятника потрібно розмістити пояснення,
що арап, символ русифікації,
зробив свій вклад в поневолення народів московської імперії,
створивши узький ізиг, спільний для поневолених народів москвою-ордою..

за українську мову москвороті вбивали та вбивають українців,
а цей пушкін, символізує це..
показать весь комментарий
30.06.2025 22:06 Ответить
нищити потрібно на всіх фронтах..
і в тилу..
показать весь комментарий
30.06.2025 23:39 Ответить
Так імітатори і Гоголя ж вважають російським. І Булгакова. З Шевченком незручно тільки в них виходить, бо писав жеж і російською також...
показать весь комментарий
01.07.2025 11:11 Ответить
Послухав уривок відео про роз'яснення комеморації. Згодний, все правильно. Проблема тільки в тому, що коли прибираєш російський чи чийся інший маркер треба одразу негайно міняти його на український. А ми залишаємо розвалені обмальовані постаменти. Маркуємо Україну безладом, розрухою і байдужістю.
показать весь комментарий
01.07.2025 13:54 Ответить
Саме так... Тоді і радянську військову техніку треба знищити... Звісно, що ми всі за Україну, але питання просто провокативне і справа не в цьому пам'ятнику... Родовища літію - ось одна з причин війни... А пам'ятники... Та вони нікому наф не потрібні....
показать весь комментарий
28.06.2025 19:28 Ответить
Ощущение, что вопрос времени, когда возмущенные солдаты - догадаются использовать дешевые боевые дроны против российской агентуры и орг преступности. Тоже и откроется инструмент и в России такое можно делать будет против российской власти и к кому Моссад Украины обещал зайти и наказать за преступления совершенные против Украинского народа. Дроны могут лететь по пропагандистам и также убивать строителей ракет и по многим, кто зло делал перед глазами богини Фемиды, вестницы слепого, но неумолимого правосудия или же Бога Всеведущего Суда, чья справедливость, быть может, медлит, но никогда не ошибается.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:35 Ответить
Культура це мова. Вивчіть рідну мову.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:41 Ответить
Прізвища.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:41 Ответить
Якби у бабки були яйця та борода....
показать весь комментарий
28.06.2025 19:50 Ответить
Або взагалі встановити бюст Труханова - от тут, я гадаю, він погодиться
показать весь комментарий
28.06.2025 19:55 Ответить
Ухилянт? Чи японський патріот українського походження? Скільки ж вас не адекватних
показать весь комментарий
28.06.2025 20:29 Ответить
Так вони крали ідеї інших і видавали за свої)
показать весь комментарий
28.06.2025 20:58 Ответить
Труханов, доречі, не спілкувавсь з військовим українською. А це вже серьозне порушення прийнятих Радою положень для чиновників.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:04 Ответить
Зарапотрувавсь
показать весь комментарий
28.06.2025 21:15 Ответить
Це риторичне запитання ...
Можна ще нагадати , як в 2017-18 роках люди виходили проти Гєни і хто тоді його захищав
показать весь комментарий
28.06.2025 21:18 Ответить
Про що й мова.
Зараз знімають мовного омбудсмена Кременя. Замість нього сватають якогось актьора.

А на россіі:
«В России действует Федеральный закон от 1 июня 2005 г. № 53-ФЗ «О государственном языке Российской Федерации». Этот закон устанавливает русский язык как государственный язык Российской Федерации на всей ее территории. Закон направлен на обеспечение использования государственного языка, защиту и развитие языковой культуры, а также соблюдение норм современного русского литературного языка при его использовании. »

А ось свіжак:
«
13. feb. 2025: В публичном пространстве можно будет использовать только русский язык. 11 февраля 2025 г. Госдума приняла в первом чтении законопроект.»



А в Україні?
показать весь комментарий
28.06.2025 21:27 Ответить
Труханов це ж Петькин друг. І говорять вони одниково. Відкрийте архіви як порохолюби горою за Труханова стояли
показать весь комментарий
28.06.2025 21:34 Ответить
Пам'ятають всі. Тільки тут говорити про це заборонено
показать весь комментарий
28.06.2025 21:36 Ответить
Ігор Сікорський (1889 - 1972)Авіаконструктор, що народився в Києві.Він є батьком-засновником гелікоптеробудування. У 1913 році створив перший у світі чотиримоторний літак "Ілля Муромець", який став прототипом важких бомбардувальників і пасажирських літаків. Після еміграції до США, Сікорський розробив і збудував перший у світі серійний вертоліт VS-300 (1939 рік) та перший у світі вертоліт-амфібію.Його розробки у сфері гелікоптерів були революційними і не мали аналогів на той час, заклавши основи всієї ******** вертолітної індустрії.
Іван Пулюй (1845 - 1918)Фізик і електротехнік, який народився в Гримайлові (Тернопільщина).Відкриття: Ще за 14 років до Вільгельма Рентгена сконструював рентгенівську трубку (яка досі відома як "лампа Пулюя") та одержав перші у світі чіткі знімки скелета. Він також зробив значний внесок у дослідження Х-променів та в електричне освітлення.
Михайло Остроградський (1801 - 1861)Видатний математик, механік та фізик, що народився на Полтавщині.Винахід/Відкриття: Зробив значний внесок у розвиток інтегрального числення, механіки, теорії ймовірностей та математичної фізики. Його ім'я носить формула (теорема про дивергенцію), що є однією з фундаментальних теорем векторного аналізу і широко використовується у фізиці, зокрема в електродинаміці.Оригінальність: Його праці були абсолютно оригінальними і мали величезний вплив на розвиток математики та фізики у всьому світі.
Борис Патон (1918 - 2020)Видатний український вчений у галузі електрозварювання, металургії та технології металів, багаторічний президент Національної академії наук України.Винахід/Відкриття: Його роботи революціонізували технології зварювання. Він є творцем електрозварювання під флюсом, електрозварювання порошковим дротом, електрошлакового зварювання (для товстих металів), а також розробив унікальні методи зварювання живих тканин в медицині та зварювання в космосі.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:57 Ответить
Вірно. Як тільки знесем пам"ятник Пушкіну в Одесі, відразу заженемо кацапів аж за Урал.
показать весь комментарий
28.06.2025 22:26 Ответить
Труханов, якраз, повів себе адекватно, просто був спровокований автором відео.
показать весь комментарий
28.06.2025 22:35 Ответить
Це ще він м'яко відповів провокатору!
показать весь комментарий
28.06.2025 22:46 Ответить
На жаль не видно труханова в обіймах пам'ятника пампушкіна
показать весь комментарий
28.06.2025 22:54 Ответить
Сікорський там до чого - нащо ьак ганьбитися ?
Сікорський за національністю поляк , жив і працював в рос. імперії , потім - в США ... українцем себе ніколи не вважав !
показать весь комментарий
28.06.2025 23:05 Ответить
Ігор Сікорський - Российская империя - СССР.

Іван Пулюй - Австро-Венгрия - Австро-Венгрия.

Михайло Остроградський - Российская империя - Российская империя.

Борис Патон - Советский академик, а не украинский. И кстати сам русскоязычный Патон говорил о языке, что наука - интернациональна.

Давайте вы просто дадите ссылки на научные публикации сих персон.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:13 Ответить
Ігор Сікорський, всесвітньо відомий авіаконструктор, походив з України і завжди з гордістю згадував про свою батьківщину, хоча і працював у США. Він народився у Києві і його рід походив з українського села, що він сам підкреслював у листах. Сікорський не просто згадував Україну з ностальгією, а пишався своїм походженням, навіть коли працював над гелікоптерами для Пентагону.

Сікорський наголошував на своєму українському походженні та походженні свого роду з українського села, де його дід та прадід були священиками.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:16 Ответить
Треба займатися дронами, ракетами та правами людини. Пушкін має якесь відношення до цих питань? Ні. Всі ці мовні та культурні питання - штучні та працюють лише на розкол.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:33 Ответить
В вашей голове рядом укладываются понятия "оккупация" и "блистательная карьера"?

Вы уж там определяйтесь, а то вот например Патон в "оккупированной краiнi" вырос, получил образование, понаписывал кучу диссертаций, стал инженером, президентом АН, публикации слал в бытность оккупации, а как только краiна оказалась деоккупированной после 1991 года - потерял больше половины сотрудников, шесть учреждений АН, из-за дефицита финансирования и долгов в 80 млн грн на то время. А пик краха патоновской науки пришелся на царствование АРМОВIРА Петра Алексеевича.

Получается что украинская наука активнее развивалась во время оккупации. И тут уже два варианта - либо вы врете, либо оккупация не такая уж и оккупация.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:33 Ответить
А чому сам не в окопах?
показать весь комментарий
28.06.2025 23:35 Ответить
Іди в сраку, придурок кацапський. Нічого не смислиш, нічого не знаєш, тільки московською пропагандою махаєш.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:38 Ответить
Так, друже. До речi в мене зберiглися документи на старий будинок десь з 1914 р. Домова книга те землеустрiйна документацiя здаеться з 1925 р велись. Там така чиста украiнська мова, що ******** суржиконосiям до неi, як до Парижу раком. Всi офiцiйнi документи ленiнсько-сталiнських часiв - на украiнськiй. М. Миколаiв.
показать весь комментарий
29.06.2025 00:01 Ответить
Одеська кримінальна москальська мафія Ангерта-Галантерника-Труханова - захищає свого ''духовного ідола'' - правнука африканського негра - ''аснаватєля русссскава язика'' - апологета москальської окупаційної псевдо-культури.
показать весь комментарий
29.06.2025 01:31 Ответить
шапіто...
показать весь комментарий
29.06.2025 04:01 Ответить
мало таких палили, защитнічків.. від ру卐кава міра..
показать весь комментарий
29.06.2025 11:12 Ответить
У непримиримих борцунів і "патріотів" завжди так: "нє чітал, но осуждаю".
показать весь комментарий
29.06.2025 11:30 Ответить
Зламати вночі - це метод кацапів-пацюків . Приберуть його вдень разом з кацапами при владі ...
показать весь комментарий
29.06.2025 12:03 Ответить
труха повинен бути на нарах!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Тоді швидше війна закінчиться
показать весь комментарий
29.06.2025 14:00 Ответить
у полтаві прибрали пам.ятники пушкіну . ватутіну . зигіну . петру першому і ніхто не виходив на протести --- ************ заборонили нашу мову і літературу на окупованих територіях то якого *** пам.ятник пушкіну має стояти в одесі ??? вивезти той пам.ятник в музей кацапького тоталітаризму і нехай труханов ходить туди і дрочить на а.с. пушкіна
показать весь комментарий
29.06.2025 14:20 Ответить
Труханова давно пора за грати, крадій!!!
показать весь комментарий
29.06.2025 15:10 Ответить
До ця **** Труханов буде нищити Одесу?
показать весь комментарий
29.06.2025 15:26 Ответить
Русскій міръ захищаєш..
показать весь комментарий
29.06.2025 16:54 Ответить
Труханов, Чернишов, Портнов, Єрмак, Медведчук, Наумова, Баканов, Кулініч, Деркач Андрій, Дубенський, Арестович, Коля ''котлєта'', ''Бур'яна'' , Зе та інші, це обличчя 73%.
показать весь комментарий
29.06.2025 17:10 Ответить
Труха-рідкісна мерзота!!!
показать весь комментарий
29.06.2025 19:21 Ответить
Як вже дістали ці щиро украіньски та турбопотужні. Це мабуть Пушкін розікрав та не побудував укріплення навколо Харківа та Сум? Скільки километрів вулиць вже перейменували та на скільки километрів це наблизо нас до перемоги чи до тоі Мацквы? Це все це тільки піар та пі...ж потужний? Скажить собі відверто яку перемогу ви зараз бачите? По лініі Полтави, Киіва, Львова? Чудові новини про 2-3 знищених росіян, та ні слова скільки й чого знищують ці кляті вороги кожноі ночі. Знесіть взагалі всі памʼятники всім, але перестаньте пиз...діти та ****&ти, вихвалятись укрінськостью замість рятувати цю Украіну. Вірите що хтось щось зробить? Дякувати вибору 2019 - вже ніхто і нічого...
показать весь комментарий
29.06.2025 20:38 Ответить
СБУ зацікавила твоя позиція. Завтра поспілкується
показать весь комментарий
29.06.2025 21:47 Ответить
Одеса не зобов'язана розмовляти українською мовою. Тому мовні скандали ніколи не припиняться.
показать весь комментарий
29.06.2025 22:31 Ответить
А дем"ян бєдний -- он межгалактичній культурі належить .... ніяк його не можно віддавати ***** .
Залиште у спокої імперську культур-мультурку . Якого біса нас повинні цікавити паскілі на Сольєрі - видатного вчителя Людвіга Ван Бетховена й Шуберта ? Що українці забули в "капітанскАй дочурке" ? Або кого повиннен хвилювати конфлікт одного дрібного рабовласника з плантатором тисяч - троєкуровим ?! Але проза хоча б може бути цікавою , а ось поетична імітація великого Франсуа Шатобріана -- аж ніяк !!! Пушкін в абсолютно усьому вторинний ... імітатор . А його відношення до прагнення свободи польского народу визива повну огиду . Його друзі на сенатскій площі хотіли штучно нав"язати московитьским рабам свободу без жодного бажання ци рабів . А поляки повставали кожні 30 років проти московитів , а цей арістократ їх природне прагнення свободи облаяв як міг ! Повний нуль йще як особистість . Той же Лермонтов в рази цікавійший як поет . Хоча теж -- яка справа українцям до його ?
показать весь комментарий
29.06.2025 23:54 Ответить
Чесний Алекс який соромиться або лякається написати своє справжне призвеще, скажіть, будь ласка, Вам не здається що Ви маніпулюєте увʼязуючи Пушкіна та корупцію? Тема Пушкіна це зовсім інша історія і притягуючи за вуха сюди корупцію це звичайний маніпулятивний трюк який Ви робите у нас на очах. Поетів які є складовою частиною руського міра ( по суті руського Рейха ) нам в Україні не потрібно. Це працює проти України. Тому вопрос простой і зрозумілий всім крім українофобів різних відтінків. Тому Алекс, Ви марно намагаєтесь маніпулювати на темі корупції. Корупція це одне зло, Пушкін інше, але все одно він на сьогодні не доречний. Тому таких «друзей» з площ та майданів в музей.
І це гуманно і чесно по відношенню до України і її захисників.
показать весь комментарий
30.06.2025 01:00 Ответить
на своє місце? воно колись так заявило..
показать весь комментарий
28.06.2025 19:11 Ответить
Для них це не "адепт руського міра", а оборонна споруда їхньої кацапської мови. Боягузливі блогери борються з обісраними птахами опудалами, а не з російською мовою, з гангреною яка знищує Україну зсередини. Тому що це безпечно.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:18 Ответить
- Розочка, знате, а Сёма таки ********.
- Он, шо, деньги одолжил и не отдает ?
- Да нет, я в хорошем смысле слова.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:29 Ответить
Обтруханов!
показать весь комментарий
28.06.2025 19:32 Ответить
Ну то подарувати труханову, одну гранату, щоб він, і за Єфіопця забув сруськага!
показать весь комментарий
28.06.2025 19:42 Ответить
" переміг на позачергових виборів Одеського міського голови 25 травня 2014 року"
Тобто - президенти приходять і уходять , а труханови - залишаються ...?
показать весь комментарий
28.06.2025 19:44 Ответить
Не треба цих маніпулятивних питань) Он, є відео в Ютубі, де цілий мер міста Дніпро - Філатов - наче м'яко натякає на те, що якщо що - не треба чинити опір. Що ви такі всі сміливі проти чорноробів? Труханову та Філатову пред'явити немає бажання?
показать весь комментарий
28.06.2025 19:53 Ответить
Дурак, ти, Гєна.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:54 Ответить
Чергове свідчення того , що ми за 11 років так нічого і не зрозуміли ...((
Труханов , звісно , та ще курва але тут він має рацію - чому хтось шукає те , що нас роз'єднує ?! В умовах війни треба об'єднувати націю - і використовувати все для цього !
П.С - нема ніякого "рускаго міра" , той хто про нього говорить - працює на ***** !
показать весь комментарий
28.06.2025 19:56 Ответить
А хто розуміє - Труханов?
показать весь комментарий
28.06.2025 20:22 Ответить
А може Труханов з з ****** домовився, що поки стоїть пушкін-******** на Приморському біля мерії, то існує сам Приморський разом з мерією та оперним. Саме туди ще не прилітало.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:39 Ответить
Для тих хто не в темі: -в 1887-1889 р. в Одесі на Приморському бульварі перед будівлею міської думи (біржею) встановлено на пожертви громадям ( наших прадідів) пам"ятник-фонтан. Бюст Пушкіна входить до складу фонтану архітектор Хризанф Васильєв, бюст-Жозефіна Полонська і яким чином цей пам"ятник-фонтан відноситься до комуністичної символіки адже його встановили за 20 років до советів. Краще ніж зносити пям"ятники ходіть дорогі гості по місту любуйтесь архітектурою тією що залишилась від бурхливої діяльності нащадків і дайте спокій покійникам вони вас не чіпають. Патріотизм не в тому хто більше кричить а в тому хто пам"ять прадідів дідів батьків береже.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:49 Ответить
Свого часу римляни, щоб не зносити пам'ятники імператорам, міняли тільки голови, замість голови бувшого імператора встановлювали голову новообраного і проблема була вирішена.
Замість голови пушкіна треба поставити голову труханова.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:49 Ответить
То нехай тоді стоять ці негроїди що в своїх поемах про пйотра вілікава обсирали і принижували Україну і гетьмана Мазепу!?Нехай московські попи в своїх кгбешних анафемах з УПЦ і далі шлють прокляття давно усопшому ???Ілі ета другої.Де стоїть хоч один стовп кацапізму,шовінізму це поразка назавжди,і кацапська мова це поразка.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:59 Ответить
А зараз стали бабусями і дідусями ота молодь, вихована в парадигмі меншовартості, які цураються рідної мови. Їхні діти, уже зросійщені, але все ж таки пам'ятають діда-прадіда, свідомо переходять на українську, намагаються дітей виховувати уже справжніми українцями.
Бачив, як дід-манкурт впливає на свого онука. Питаєш, як тебе звати? - Микита, відповідає. А оте одоробло, горе-дід, зразу ж встряє і поправляє, не Микита, а Нікіта... Видно, що хлопчик росте добрим козаком, батьки виховують гарно. А от чому його навчить отакий дід. А впрочєм какаяразніца, анінікамунічєвонєдолжни, аніженєлохікакієто, у них є тільки права, без обов'язків...
показать весь комментарий
28.06.2025 21:03 Ответить
Може хто знає поясніть чому у Пушкіна "русская народная сказка" має назву "Колобок" хоча самого слова "коло" у них не існує, то виходить казка мала б мати назву "Круглобок" ?
показать весь комментарий
28.06.2025 21:03 Ответить
Хай тоді кацапи розберуть свій СанктПітєрбурх, побудований а кістках козаків.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:09 Ответить
Тому що Пушкин на початку своеї кар'ери був майже революцілнером...А потім став ***** жандарсмскою з генеральським званням..Гнида імперська..Герцен йому говорив про це..
показать весь комментарий
28.06.2025 21:24 Ответить
Тобто пам'ятник москальскому ефіопу це історична споруда, цікаво давно?
показать весь комментарий
28.06.2025 21:25 Ответить
«Михайло Васильович Остроградський (1801 - 1861)
Видатний математик, механік та фізик,»
Живучи у Петербурзі, ніколи не забував рідної мови. На своїх лекціях дуже часто вживав українські вислови, і взагалі, до 1828 року він погано володів російською, розмовляючи або українською, або французькою. Автор 40 праць з математичного аналізу, математичної фізики, теоретичної механіки. Остроградський встановив формулу перетворення інтеґрала по об'єму в інтеґрал по поверхні, названу його ім'ям (формула Остроградського).
показать весь комментарий
28.06.2025 22:23 Ответить
А навіщо у відео вирізали епізод, де Труханов відповідає, що Одеса - НЕ руське місто, що б там не казав куйло?
показать весь комментарий
28.06.2025 22:24 Ответить
А про роZZ паспорт цього недобитого сепарюги вже забули? А скiльки справ про розкрадання проти нього збуджено?
показать весь комментарий
28.06.2025 22:49 Ответить
Кому цікаво. Єтаке поняття як комемарація історічноі пам"яті. Подивіться це коротеньке відео. Професійний історик на каналі VOX VERITATIS дуже популярно пояснює що це таке, і чому зносять російські пам"ятники будь кому на територіі Украіни......Тоді сумнівів і запитань у вас не буде......
https://youtu.be/o8mTX7d_JnA
показать весь комментарий
28.06.2025 23:00 Ответить
Украина борется за выживание и агентура России в Украине - это угроза безопасности Украинцев.
показать весь комментарий
29.06.2025 00:06 Ответить
ну і яким тут боком пушкін до України,
та ще щоб йому на утримання пам'ятника витрачали гроші
яких немає на дрони?
показать весь комментарий
29.06.2025 11:08 Ответить
розкол кого/чого?
навіщо витрачати гроші на утримання цього москворотого пам'ятника,
якщо їх можна витратити на дрони для захисту від рф卐?
яку відношення має арап пушкін до України?
показать весь комментарий
29.06.2025 11:17 Ответить
Бо цей військовий воює в тилу. Звісно, йому похрін фортифікації на фронті.
показать весь комментарий
29.06.2025 11:32 Ответить
Страница 3 из 4