5108 посетителей онлайн

Трамп во время разговора призвал Зеленского, чтобы Украина перешла в наступление, потому что "оборона не изменит ход войны", - WP

Трамп сказал Зеленскому, что Украина должна перейти в наступление

Президент США Дональд Трамп во время телефонного разговора с украинским лидером Владимиром Зеленским 4 июля заявил, что Украина должна переходить в наступление на фронте.

Об этом пишет The Washington Post со ссылкой на неназванного украинского чиновника, передает Цензор.НЕТ.

По мнению американского президента, Украина "не изменит ход войны, играя в оборону", поэтому она должна перейти в наступление.

Слова украинского собеседника издания стали еще одной деталью разговора Трампа и Зеленского 4 июля, о которой ранее уже писали WP и Financial Times.

Ранее WP рассказывала, как Трамп спрашивал Зеленского, почему украинские войска не наносят удары по Москве. Тот ответил, что для этого нужно соответствующее оружие.

Газета FT приводила реплику Трампа, который говорил: "Владимир, ты можешь ударить по Москве? [...] А по Санкт-Петербургу тоже?". В ответ Зеленский заявил: "Абсолютно. Мы сможем, если вы дадите нам такое оружие".

В то же время пресс-секретарь Белого дома Кэролайн Левитт подтвердила, что Трамп спрашивал Зеленского о способности Украины поразить российскую территорию, но сказала, что вопрос был вырван из контекста. По ее словам, Трамп просто интересовался информацией, а не призывал Зеленского сделать это.

Топ комментарии
+27
рудий донні, а зброю для наступу даси? ні-ні, не через 50 днів, а зараз, хоча б ту, гроші на яку виділив ще Байден - ракети, бк, ппо?!
показать весь комментарий
18.07.2025 15:08 Ответить
+22
"Логічним" кроком для наступу України є ненадання їй зброї з боку США як гаранта
показать весь комментарий
18.07.2025 15:09 Ответить
+16
по-перше, гроші на зброю виділили Конгрес США та Президент США Байден, залишилося ще близько 4 млрд.$, на які вже виготовлено та заміщено на складах Пентагону нову озброєння, проте нам не надано (ті самі aim7, aim9, hellfire, stinger), які за термінами зберігання підлягають вже списанню або наданню нам, шоби не витрачати гроші на утилізацію та виконати рішення законодавчого органу США
по-друге, а з якого буя тоді запитує за наступ?! приколюється?!
показать весь комментарий
18.07.2025 15:24 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
100%
показать весь комментарий
19.07.2025 00:13 Ответить
Не наступали, а спеціально завели українських воїнів і найкращу техніку у кацапський котел, який допомогли кацапам влаштувати.
показать весь комментарий
19.07.2025 00:15 Ответить
У квартала несколько армий здоровых воинов красиво сидят на брони и прожирают бюджет,держслужба лучшие друзья агента козыря,он ими рисковать никогда не будет.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:18 Ответить
Є колега якій при подібному аналізі відповідає: "вы излишне теоретически грамотны")))
показать весь комментарий
18.07.2025 18:22 Ответить
Ти ж нещодавно казав здаваться… зброю забрав, розвідку відключив. Де зброя? От же ж путінський флюгер…
показать весь комментарий
18.07.2025 15:15 Ответить
# Признаки машинного перевода с русского на украинский при помощи ИИ

На первый взгляд текст выглядит странно на украинском - скорее как дословная калька с русского или английского. Ниже перечислены основные признаки того, что это не авторский украинский текст, а результат машинного перевода с русского (или смеси русского и английского).

## 1. Кальки и буквальные заимствования

- «полководець»

В современной украинской военной лексике употребляют **командувач** или **командир**, а «полководець» - архаизм, повторяющий русское «полководец».

«з 10 бредлі, 3 абрамсами»

Названия бронетехники («Bradley», «Abrams») либо полностью украинизируют («бронетранспортери Bradley», «танки Abrams»), либо оставляют на английском с чёткой транслитерацией. Сочетание «бредлі» (строчными) и «абрамсами» указывает на неотредактированный машинный вывод.

- «10 тисячами гвинтівок»

Украинцы не считают оружие словом «гвинтівки» так массово - это калька с русского «винтовки». Правильно было бы «10 000 штурмових гвинтівок» или «10 000 автоматів».

# 2. Неуклюжий синтаксис и порядок слов

- «Ухх зараз потужний полководець-боневтік з … організує такий наступ - краще ніж контрнаступ 2023 і курська операція.»

1. «Ухх» - ономатопея, более характерная для разговорного русского.

2. Использование тире без проб и порядок частей предложения повторяют русскую пунктуацию, не свойственную украинскому.

3. Фраза «краще ніж контрнаступ 2023 і курська операція» объединяет два события без необходимых связок. Носитель сказал бы «краще, ніж контрнаступ 2023 року та Курська битва».

«Головне щоб "людський ресурс" … змогли наловити.»

Глагол **«наловити»** в значении «забрать людей» разговорен и регионален; в официальном украинском скорее сказали бы «мобілізувати» или «залучити».

## 3. Нестандартная морфология и орфография

4. Русский стиль пунктуации и кавычек

Кавычки ASCII («"людський ресурс"») вместо украинских ««…»» или "…".

- Тире без проб (-) по русской привычке, тогда как в украинской типографике ставят пробелы по бокам.

-

В совокупности эти признаки указывают на избыточно буквальный машинный перевод с русского (с элементами английского) на украинский.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:39 Ответить
Скільки тобі платять за клепання сотен однотипних висерів під кожною новиною?
показать весь комментарий
18.07.2025 15:59 Ответить
З боку Трампа таке питання виглядає як знущання. Він нам ракети для патріот заблокував, що вже казати за наступальну техніку, якої просто немає....
показать весь комментарий
18.07.2025 16:02 Ответить
Який, в біса, наступ? У нас є перевага в повітрі та на землі? Або трамп - шиз/ідіот, або WP брешуть. Що, взагалі, змінить наступ? У русні зменшиться чисельність моб. резервів?
показать весь комментарий
18.07.2025 15:48 Ответить
і копалини! ще ж копалини на 350 млрд...
показать весь комментарий
18.07.2025 15:29 Ответить
володья, коли вдариш по москві? по москві бити не можна. там владімір.
володья, коли підеш у наступ? у наступ не можна, бо там владімір.....
показать весь комментарий
18.07.2025 15:31 Ответить
Дайтє єму шашку , каня...))
показать весь комментарий
18.07.2025 15:22 Ответить
А з якого *** він тоді директиви і поради?
показать весь комментарий
18.07.2025 16:35 Ответить
Тоді і «закликати» *****
показать весь комментарий
18.07.2025 16:37 Ответить
Дональд мене все більш дивує в гарну сторону! Слова словами, дії діями
показать весь комментарий
18.07.2025 15:26 Ответить
А чому Байда не дав повністю зброю, чому гроші залишились? Хоча питання риторичне, тому що гроші виділяє не якись президент, а конгресс.
показать весь комментарий
18.07.2025 16:14 Ответить
Один раз вже наступали на вимогу американців
показать весь комментарий
18.07.2025 18:54 Ответить
Це така дружня порада?
показать весь комментарий
18.07.2025 15:09 Ответить
"Логічним" кроком для наступу України є ненадання їй зброї з боку США як гаранта
показать весь комментарий
18.07.2025 15:09 Ответить
У 2013 був "контрнаступ" але щось пішло не так..
показать весь комментарий
18.07.2025 15:13 Ответить
The Washington Post із посиланням на неназваного українського чиновника...

Одна баба сказала.
Навіщо взагалі публікувати такі "новини"?
показать весь комментарий
18.07.2025 15:17 Ответить
Кацапы, в отличии от наших коррумпированных чиновников настроили там такие линии обороны что не хватить и 1000% того личного состава которого положили в предыдущих "контрнаступах". Короче, опять на те же грабли. Единственное что поможет удержать страну - адекватные фортификации в сумасшедших маштабах, накачка оружием без ограничений, не дырявые и не лицемерные санкции. Тотальное эмбарго. И снижение под это все моб возраста. Все остальное это сказки для плебса про потужну перемогу чтобы не теряли веру в чудо которого не будет. А вообще, думаю трампона это все достало и он подначивает зелю слить остатки моб ресурса и поскорее закончить эту войну
показать весь комментарий
18.07.2025 15:37 Ответить
Згоден, але можна по всьому (і не цивілізованому навіть більше) світі набрати найманців і воювати ними.
По грошам - це мізер в порівнянні з Патріотами і іншим. Країни НАТО могли б це профінансувати.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:51 Ответить
рудий донні, а зброю для наступу даси? ні-ні, не через 50 днів, а зараз, хоча б ту, гроші на яку виділив ще Байден - ракети, бк, ппо?!
показать весь комментарий
18.07.2025 15:08 Ответить
рудий донні чітко сказав - він не за Україну та не за *********
так шо, не дасть о/с, принаймі ні нам, ні кацапам (хоча за кацапів то ще х/з)
показать весь комментарий
18.07.2025 15:15 Ответить
у 2013? на кого?
показать весь комментарий
18.07.2025 15:16 Ответить
по-перше, гроші на зброю виділили Конгрес США та Президент США Байден, залишилося ще близько 4 млрд.$, на які вже виготовлено та заміщено на складах Пентагону нову озброєння, проте нам не надано (ті самі aim7, aim9, hellfire, stinger), які за термінами зберігання підлягають вже списанню або наданню нам, шоби не витрачати гроші на утилізацію та виконати рішення законодавчого органу США
по-друге, а з якого буя тоді запитує за наступ?! приколюється?!
показать весь комментарий
18.07.2025 15:24 Ответить
у ЗСУ є о/с, наразі, навчений, із досвідом
а от зброю не дасть, то через якийсь час - хз
показать весь комментарий
18.07.2025 15:25 Ответить
не до жартів
без американської зброї хєровато, м'яко кажучи
показать весь комментарий
18.07.2025 15:28 Ответить
100 пудово, якось вже забулося у цьому їпаному цирку
показать весь комментарий
18.07.2025 15:30 Ответить
насамперед завдяки американському озброєнню та іншій американській допомозі фронт тримається, а у тилу не все угандошено у нуль.
тому згоден, дяка США
катастрофа в Україні - 19-й рік, якби не той "поржати" вибір, то й повномасштабки не було б
зараз треба зберегти країну, людей, ЗСУ, без американської зброї зробити це буде дуже важко
а там буде час для розбору, як залишимося живі
показать весь комментарий
18.07.2025 15:35 Ответить
ну так, розпитати за плани/наміри та свому другу вові ***** переповісти
чули, проходили вже
показать весь комментарий
18.07.2025 16:17 Ответить
дав американським виробникам, шоб ті виготовили нову зброю для Штатів, а нам мали віддати стару зброю, яку заміщено на складах новою
от зараз та зброя вже частково є виготовленою за заміщеною у Штатах
показать весь комментарий
18.07.2025 16:20 Ответить
Можливо навпаки, щоб Трамп привселюдно заперечив це, обурився і відмовився давати навіть крихти зброї для України?
показать весь комментарий
18.07.2025 15:39 Ответить
какие глупые вопросы. почему не атакуете? - потому как нужно оружие. а почему оружие не делаете? - ну, хз, ждем пока дадут, а то делать не с чего, все приватизировано и в оффшорах, а мы, типа, уважаем частную, в смысле личную, собственность и холопам ее не вернем, пусть лопаты покупают. - а почему сами воевать не идете? - ну дык не рождены для войны просто, к тому же - двойные граждане, если что, вот если на вторую родину нападут - тогда да, а так - нет.
показать весь комментарий
18.07.2025 17:00 Ответить
Ніякого наступу ми в диспропорції, тільки ліквідовувати скот ...
бо у нас війна 12й рік президенти міняються і всі хочуть наступу , але не враховують що наступи відбуваються при перевазі над влюорогом...
хоча це може бути маніпуляційний вкид
показать весь комментарий
18.07.2025 15:57 Ответить
Якщо Трамп дасть хоча б 150 Ф16 з ракетами на 180+ км щоб ефективно протидіяти орківській авіації, крилаті ракети щоб вибивати постачання та установки Іскандер, і достатньо засобів розмінування...

А якщо буде як в останніх двох контрнаступах, коли наші підрозділи рострілювали, як в тирі з чого тільки можна, то це просто марнування ресурсів, яких у нас ітак обмаль.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:45 Ответить
Чим наступати будеш, диваном своїм?

Щоб наступ був ефективний в нас час, коли аерозвідка бачить усі пересування техніки, необхідно отримати перевагу в авіації та далекобійних засобах ураження, до того орки як тільки захоплюють якусь територію одразу будують ешелоновану оборону з мінними полями, тобто ще ці укріплення треба чимось роздовбати, та пробити достатньо проходів для техніки засобами розмінування.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:50 Ответить
Тоді у орків не було стільки беспілотників та високоточних засобів ураження.
показать весь комментарий
19.07.2025 11:06 Ответить
Наступ без зброї --це найгарніша теза Байдена для свого друга Путіна.
Україна покладе своїх людей і на цьому закінчиться війна.
Людина ,що не тямить у військовій справі керує -- нонсенс.
показать весь комментарий
18.07.2025 17:27 Ответить
Дональд правий, вже було в 2014, закріпилися й ні шагу уперед, а з 2022 тільки втрачаємо теріторії, коли ми їх будемо відбивати, через 100 років, коли всі корисні копалини закінчаться, й люди на окупованих теріторіях вживуться в кідарстан?
показать весь комментарий
18.07.2025 15:29 Ответить
Як її отримати в авіації, повернути те що проїпали попередники які зараз у Україні та по всьому світу як сир у маслі жирують? Допамагає увесь світ, може вже жирком заплили деякі командири, й дупу підняти не хочуть на контрнаступ, гроші капають, знову як з 14 року почнуть контрабас ганяти, тільки не забуваємося що кідари вже майже на межі Дніпропетровської області.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:59 Ответить
В наступ на касапів має переходити весь цивілізований світ.
І не лише в наступ на економіному фронті - санкціями на лаптєстан; а ще краще - ембарго на їхні товари, послуги, енергоносії, тощо. Не лише наступом з забезпечення ЗСУ військовою технікою, а ще краще - передовою технікою, новітніми технологіями, далекобійною броєю для винещення ВПК ворога.
Цей наступ повинен бути і солдатами країн цивілізованого світу на ЛБЗ. Це потрібно нарешті, вже усвідомити. всьому цивілізованому людству.
Як би я не ставився до ЕрЗе, в т.ч. за провлену ним мобілізаційну компоненту ведення війни з ****** - але людський ресурс України набагато менший за аналогічний касапів. І тому Україні потрібна допомога також особовим складом.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:28 Ответить
не понятно, зачем постоянно происходит утечка информации, о чем разговаривают Трамп и Зеленский... Или это такой троллинг пуйла ?
Пишет вроде американское сми, но со ссылкой на украинского чиновника...
показать весь комментарий
18.07.2025 15:26 Ответить
Тому що кошти за це Україна вже зобов'язалася віддати.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:42 Ответить
В 23 році. Все пішло "не так"
показать весь комментарий
18.07.2025 15:16 Ответить
Для наступу дуже потрібна БТТ,але у ЗСУ зараз її замало...,завдяки курщині
показать весь комментарий
18.07.2025 17:23 Ответить
НЕ дай Боже контрнаступ!!!!!!!!!!!!!!! Підуть самі пі*арські ната на чолі з трампом з меланією!!!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
19.07.2025 08:15 Ответить
Тому що Китай вже заявив, що не дасть росії програти.
То виходить, що Трамп - лох?
показать весь комментарий
18.07.2025 15:25 Ответить
Ми наловленими вже мінімум другий рік воюємо.
Щось не дійшла русня досі до Дніпра по всій його довжині.
А мала б, якщо, як ви кажете, не бійці вони, наловлені.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:29 Ответить
Та й Китай у разі програшу росії теж не постраждає.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:33 Ответить
Ухх зараз потужний полководець-боневтік з 10 бредлі, 3 абрамсами і 10 тисячами гвинтівок організує такий наступ - краще ніж контрнаступ 2023 і курська операція. Головне щоб "людський ресурс" у вигляді мобілізованої піхоти змогли наловити.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:10 Ответить
а з якого буя тоді запитує за наступ?! приколюється?!

Нет. Просто разговор поддержать
показать весь комментарий
18.07.2025 16:08 Ответить
Дроны и ракеты (не смейтесь) это сложное вооружение, производство которого требует развитую производственную базу. Металлургия, химия, радио электроника.
А клепали, в начале прошлого века мосты и суда, потому что сварки не было
показать весь комментарий
18.07.2025 16:14 Ответить
Добре. А ще добріше что мы это всё у себя сохранили. А отдельные направления даже усилили. Это позволит нам, по заданию президента, войти в лидеры пятерку экспортеров высоко технологичного оружия.
Ниша боевых роботов на ИИ нами зарезервирована полностью
показать весь комментарий
18.07.2025 18:36 Ответить
Трамп дал Зе парабеллум.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:49 Ответить
Та за нє хєр робити. Скільки військовослужбовців США візьмуть участь у наступі?
показать весь комментарий
18.07.2025 15:12 Ответить
А чому він має давати зброю?
показать весь комментарий
18.07.2025 15:20 Ответить
"зе " і "сирок" на курському напрямку вже давно "наступали" .жертв українських воїнів докуя.толку ніякого.
показать весь комментарий
18.07.2025 16:46 Ответить
лапки у слові "наступали" бачив?
показать весь комментарий
19.07.2025 22:07 Ответить
Так зелені навіть оборону організувати не можуть, щоб не розкрасти на укріпленнях чи призначити некомпетентних кентів з гарними доповідями.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:38 Ответить
Північних в'єтнамців і афганців в свій час було набагато менше, ніж американців чи совків. І нічого, якось перемогли. Треба оптимізувати використання ресурсів, а не красти всюди і сподіватися, що пропетляєм якось. "Пропетляєм якось" - це не стратегія, а халатність, за яку хтось повинен кримінально відповідати.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:44 Ответить
Педофіл вже геть ********
показать весь комментарий
18.07.2025 15:25 Ответить
Мудрий чоловік. Дає цінні поради, хоч це і не його війна.
показать весь комментарий
18.07.2025 17:57 Ответить
Ну что тут скажешь, "молодец", зачетно потролил, без ория наступайте, ха-ха...
показать весь комментарий
18.07.2025 17:31 Ответить
А ким ішак буде наступати, якщо це чмо просрало мобілізацію, до речі, як і все інше.
показать весь комментарий
18.07.2025 21:47 Ответить
З одного боку взагалі-то WP та FT - це видання які підтримують демократів ,так те ,що вони пишуть про Трампа не завжди відповідає дійсності ,а з іншого боку Трамп добре знає чим закінчилась курська авантюра ,і тим самим завершиться і так званий "наступ",як і в 2023 році завершився "контрнаступ " ,в Трампа для цього є - ЦРУ ,яке доповідає йому про справжній стан справ на фронті ,а не ту маячню ,що розповідають українцям на гівномарафоні про "перемогу " і "кордони 91 року " ,а від себе скажу ,який нахрін "наступ " ,ви хоч кацапський наступ зупиніть і стабілізуйте лінію фронту ,поки кацапи ще частину території не окупували.
показать весь комментарий
18.07.2025 19:01 Ответить
І хто *******?
показать весь комментарий
18.07.2025 15:41 Ответить
Я дам вам парабелум.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:29 Ответить
А чого ні? Пройдуться щільно по далеких тилах томагавками, по ближніх атакамсами, затоплять трохи танкерів торпедами, а далі українці на ******** американській техніці підуть в атаку, бо ж в обороні неможливо виграти війну.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:31 Ответить
Зброю для наступу Вам дасть зелений Вован, який тільки на озброєння отримав відщ США за 4 роки більше 100 мільярдів доларів США + зброя. Я думаю, що за 6 років в нього була можливість наклепати дронів і ракет.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:27 Ответить
По-перше, беріть 500 мільярдів, які Потужний зарив в асфальт. А по-друге Трамп президент США, за якого віддали голоси 77 мільйонів американців. А президент і Верховний головнокомандувач України - Зеленський. Дуже дякуємо США за допомогу, яку вони нам надали і надають. Якби ще наші мародери щось робили, то і на фронті була б інша картинка.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:30 Ответить
А де там мова йде про США? Здається війна в Україні і США ніяк не програють.
показать весь комментарий
18.07.2025 15:31 Ответить
Так, без американської зброї - ми нікуди. Але чому ніхто, майже ніхто не запитує, а де наша зброя? Чому Боневтік фінансує марафон, фрідом, "велике крадівництво"... і мізер ЗСУ?
показать весь комментарий
18.07.2025 15:48 Ответить
Скільки кв.км української землі звільнив сірскОй з лютого 2024, і ******* було звільняти Залужного, який з моменту зірваного завдяки зегнидам контрнаступу влітку 2023, теж постійно був в обороні? Головне, на шкурщину поперлося, а контрнаступати і звільняти своє - ну ніяк (напевно через те, що папа с мамой ТАМ, чи мізків не вистачає, пропитих?)... І не треба піздюнькати про відсутність зброї, - щоб її акумулювати, у хєнєралісімусів смаргадових з лютого 2024 було повно часу, як і підготовити особовий склад. І на шкурщину не треба було пертися, пройобувати все там.
показать весь комментарий
18.07.2025 16:45 Ответить
На шкурщину її вистачило, щоб проїбати потім всю
показать весь комментарий
18.07.2025 16:46 Ответить
Серпень 2024: ніякого наступу на шкурщину, ми в диспропорції! Не чула баба...
показать весь комментарий
18.07.2025 16:48 Ответить
Восени 2022 переваги теж не було, але звільнили Харківщину і Херсон. Зате тепер є повна перевага, у нас сірскОй, який в порівнянні із Залужним потужно пожвавлює фронт. Але ж нюанс...
показать весь комментарий
18.07.2025 16:52 Ответить
Стільки, стільки й в 2022, коли Залужний звільнив 40% окупованої з 24.02.22 території.
показать весь комментарий
18.07.2025 16:59 Ответить
А тобі, смаргадове непорозуміння, скільки твої падалЬюки і дєрьмакі відвалюють?
показать весь комментарий
18.07.2025 17:11 Ответить
"Нема їбонутим спокою..."
показать весь комментарий
18.07.2025 15:12 Ответить
Я тобі "в кишеню насрав"? Заспокойся... Мені не "свербить"... Але перед непогодою, ще з 2016-го, нога протезована ниє... І зараз лежу на дивані - бо третій день дощить , а нога спокою не дає..
показать весь комментарий
18.07.2025 15:21 Ответить
Шукав-шукав я, в тобою написаному, суті, але так і не зрозумів, що ж ти сказать хотів... "Ссуть в пісок...", як сказано у древньому анекдоті про Чапаєва в Академії...
показать весь комментарий
18.07.2025 15:37 Ответить
Страница 1 из 2