9257 посетителей онлайн

Языковой омбудсмен Ивановская призвала запретить законом публичное исполнение русскоязычных песен

Уполномоченная по защите государственного языка Елена Ивановская

Уполномоченный по защите государственного языка Елена Ивановская считает, что общественная поддержка запрета исполнения песен на языке государства-агрессора РФ в публичном пространстве требует четкого законодательного урегулирования.

Об этом сообщает пресс-служба языкового омбудсмена, информирует Цензор.НЕТ.

Ивановская отметила, что в условиях полномасштабной войны публичное исполнение русскоязычного репертуара, даже если оно не запрещено, негативно воспринимается обществом и справедливо вызывает неприятие.

Языковой омбудсмен объяснила, что согласно закону "Об обеспечении функционирования украинского языка как государственного", языком культурных мероприятий в Украине является государственный язык. Однако закон не исключает возможности использования других языков в исполнении художественных произведений, в частности песен, при условии, что это не противоречит другим законодательным нормам. То есть, исполнение песен на русском языке в публичном пространстве как таковое не является нарушением закона о государственном языке.

"В то же время важно понимать, что правовая допустимость не означает культурную и общественную приемлемость. А общественная легитимность во время войны приобретает особое значение. Публичное исполнение русскоязычного репертуара сегодня вызывает категорическое неприятие у подавляющей части граждан - и это безусловно", - заявила она.

По ее словам, Уполномоченный по защите государственного языка должен проверять применение государственного языка во время публичных мероприятий, в частности по тому, на каком языке были сделаны объявления, афиши, билеты и тому подобное.

Ивановская напомнила, что в ряде городов Украины, в частности в Киеве и Тернополе, в ответ на общественный запрос приняты решения об ограничении публичного использования русскоязычного культурного продукта на местном уровне, однако не предусмотрены никакие санкции.

Она призвала урегулировать этот вопрос на законодательном уровне для всей страны.

"Стоит отметить: кроме общественной поддержки, такие инициативы требуют общегосударственного нормативного обеспечения, юридической определенности: и для органов местного самоуправления, и для исполнителей, организаторов мероприятий, субъектов хозяйствования", - отметила Уполномоченная.

"Украинское общество четко демонстрирует свой моральный выбор - в пользу украинского как языка сопротивления, силы и будущего. Задача государства - создать для этого понятные, легитимные и эффективные правовые инструменты", - резюмировала Ивановская.

Топ комментарии
+13
https://www.youtube.com/watch?v=ezD-Lmshuag Нації вмирають не від інфаркту. Спочатку їм відбирає мову. Історія з Ірландії.
показать весь комментарий
28.07.2025 15:53 Ответить
+12
Людей і не дискримінують за мовною ознакою. Забороняють пісні на мові макшанів в публічному просторі.
Можеш легко закритись в параші і співати на машанській хоч до посіненія.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:13 Ответить
+8
І навіть цю? https://www.youtube.com/watch?v=WNchSKLLViM&ab_channel=%D0%9A%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BB-95.%D0%9F%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8. Квартал 95 - Каждый вечер вечер наступает вдруг!
показать весь комментарий
28.07.2025 15:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
https://www.youtube.com/watch?v=ezD-Lmshuag Нації вмирають не від інфаркту. Спочатку їм відбирає мову. Історія з Ірландії.
показать весь комментарий
28.07.2025 15:53 Ответить
Людей і не дискримінують за мовною ознакою. Забороняють пісні на мові макшанів в публічному просторі.
Можеш легко закритись в параші і співати на машанській хоч до посіненія.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:13 Ответить
І навіть цю? https://www.youtube.com/watch?v=WNchSKLLViM&ab_channel=%D0%9A%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BB-95.%D0%9F%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8. Квартал 95 - Каждый вечер вечер наступает вдруг!
показать весь комментарий
28.07.2025 15:54 Ответить
Не натягуй сову на глобус, клоун.

У побуті ти можеш хоч свистом та пуками спілкуватися.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:07 Ответить
Що цікаво, ви, ватні уйобки, про захист та захисників згадуєте тільки тоді, коли вашу срану мову треба захищати.

Так хто забороняє тобі бздіти російською мовою на кухні, у сортирі, в окопі?

І навіщо ти так гвалтуєш свій калічний мозок українською? 😁
показать весь комментарий
28.07.2025 17:15 Ответить
Мені здається, що мовний омбудсмен має займатися прямо протилежним - захищати людей від утиску за мовною ознакою. Перш за все захищати від утиску, звісно, носіїв державної мови, але й їнших теж.
Тобто - я усіма руками "за" те, щою не було кацапомовних пісень, особливо того бидлорепчіка, але ж мовний омбудсмен таким точно не має займатися..
показать весь комментарий
28.07.2025 15:59 Ответить
Ніт. Від дурості. Спочатку їм відбирає розум.
Одна справа суспільне несприйняття (можна навіть морду набити) і зовсім інша державний примус. Держава не має втручатися в такі речи. Це дикунство.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:15 Ответить
А ну, давай, у побут. На передок. Автомат та ніж я дам. Сова на глобусі.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:12 Ответить
ВСІМ ПРИХИЛЬКИКАМ "РУЦКОГО МІРА" І МОВИ---- СКІЛЬКИ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛ В ПАРАШЕ Відповідь-----Н У Л Ь . Від цього і стрибайте.!!!!
показать весь комментарий
28.07.2025 17:37 Ответить
А як це узгоджується з конституцією?Таким питанням ми вже не перймаємось?
показать весь комментарий
28.07.2025 15:56 Ответить
Як легко виявити російську агентуру...
показать весь комментарий
28.07.2025 16:02 Ответить
І російськомовні коменти. 😁

Доречі, нам це по силах. Пишемо колективне звернення до адміністрації і можемо отримати Цензор без мутантів.

З своїми дебілами та ботами впоратися буде набагато легше.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:13 Ответить
Підтримую таке рішення.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:44 Ответить
Захист російської мови в Україні у будь якому вигляді під будь яким приводим є проявом російської терористичної діяльності, спрямованої на знищення української культури, а відтак української нації та держави, що й є головним завдання російської сво.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:38 Ответить
Та бачу, синку, що ти не українець...
показать весь комментарий
28.07.2025 16:12 Ответить
Але так, щоб ніхто не чув. Не треба нам тут пропаганди русскава міра. Вже допропагадувались.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:20 Ответить
Росія - це злоякісна пухлина з російськомовними метастазами.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:24 Ответить
Російськомовний контент - це шлак, який має цінність тільки у межах Роісі.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:34 Ответить
А звідки, по твоєму, взялися 73% дегенератів та відвертих ворогів України та всього українського? З ТВОЇХ русскіх пєсєн.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:45 Ответить
Федір *********, заспокойся. В Україні більше ніколи не сприйматимуть кацапський язік та він поступово виводиметься із вжитку нащадків русифікованих громадян.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:23 Ответить
То пишіть заяву на вступ до СБУ.Кажіть,є ноу-хау,як ловити російських шпигунів.Якщо хтось додержується Конституції України,то це шпигун і є.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:10 Ответить
стільки коментів на захист нікчемних російських пісеньок...Ніхто не забороняє розмовляти російською в побуті, але слухати від малоросів російський контент в час війни - то треш....
показать весь комментарий
28.07.2025 16:18 Ответить
нє!, ну а чого?
зелені дегенерати мародери, дістали старі ригівськи сценарії.
бо, щось давненько ніхто не качав мовну тему....
одне діло, коли це каже, якась відбита професорка, зовсім інше, коли чиновник!
показать весь комментарий
28.07.2025 16:21 Ответить
Стоп.... А весь этот цирк про Верку Сердючку был даже без закона? 0_о
Боюсь представить что за трэш будет с законом. Думаю, стоит запретить кириллицу, как алфавит оккупанта.
"Государство теряет субъектность постепенно, но началом является мыслепологание алфавитом врага..." (©) Отто фон Бисмарк 24 июня 1807 года " Очерки сардинского патриота" стр. 138.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:29 Ответить
Ти за заборону російських пісень, чи проти заборони російських пісень?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:31 Ответить
Насилля ,в цьому випадку , останній прихисток некомпетентності ,як писав Айзек Азімов. Виховувати повагу до своєї мови , інвестувати в культурні та мистецькі продукти , створити продуману та грунтовну РЕАЛЬНО ДІЮЧУ програму підтримки та розвитку укрїнської мови - для цього у цих людей здатності немає . Простіше копіювати Рабсію з її методами "запрєщать " і "недазвалять"... Совки у вишиванках...
показать весь комментарий
28.07.2025 16:36 Ответить
Бо Конституцію ти згадав у цій частині статті 10 де - "В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України", де захист російської мови було введено під тиском холуїв. Мало дозахищалися, ще треба? треба як у білорусіі? А судячи з відмови відповідати на моє питання, ти проти заборони пісень російською мовою. Головне не те, що сказано, а те, що не сказано.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:41 Ответить
Захищати можна лише своє. Всі російські пісні твої.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:52 Ответить
неофіційна заборона на виконання Вагнера в Ізраїлі існує з 1938 року, після "Кришталевої ночі". Хоча час від часу відбуваються спроби виконати його твори (наприклад, Ізраїльський камерний оркестр виконав Вагнера в Німеччині у 2011 році, що викликало критику), вони завжди супроводжуються гучними протестами та дебатами.

Навіть коли ізраїльські радіостанції випадково ставлять в ефір твори Вагнера, це викликає негативну реакцію і вибачення з боку мовника.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:14 Ответить
ВСІ КРАЇНИ ЗАХИЩАЮТЬ СВОЮ МОВУ, У Франції,зустрічав,небажають відповідати коли до них звертаються англійською Хотя бачиш,що все розуміють по англіййські. Тілька в нас кацапи і малороси борються з українською мовою. Послухайте політику росії -де кацапська мова,там інтереси росії Ну а малороси по натурі ватникі і "какая разніца" Тому так важко іде укранізація.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:27 Ответить
Ніззя. А на якому язикє сімейний дебошир Бужанський буде крити своїх дівах.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:04 Ответить
Не за Армію Мову Віру голосував...за найголовнішу русскую пєсню гімн рассіі голосував...задоволений своїм вибором?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:06 Ответить
Це проблеми Макса Покровського.
І його бажання нам првинні бути жо дупи.

Чи він просто продає свою громадянську позицію?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:15 Ответить
москвофільство на паузі
показать весь комментарий
28.07.2025 16:15 Ответить
А чого ти пхаєш свій русскій язик в Україну? для твого русскава язика путін тобі вілікую рассію саздал. Пхай свій русскій язик в расію.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:16 Ответить
До речі російськомовний філософ Андрій Баумейстер ,колишній професор Могилянки - за згадку якого мене тут банили - зробив більше для культурного розвитку Україну - чим купа таких " омбундесМЄНТІВ" та шароварних примітивних патріотів - які ,хоч і натягнули жупани - але всередині залишилися радянськими совками з бажанням знищити будь -яке "інакомисліє" та "вольнодуміє "
показать весь комментарий
28.07.2025 16:43 Ответить
Русскій язик це й є дегенеративний контент.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:46 Ответить
А яку статтю Конституції ти мав на увазі?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:56 Ответить
Ну то ****** на Роісю.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:58 Ответить
А що робити з російськомовними бійцями на передку? Заборониш, дура, їм у ворога стріляти, та твою україномовну дупу захищати????
показать весь комментарий
28.07.2025 17:05 Ответить
Підтримую.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:36 Ответить
Влада своїми діями робить ВСЕ щоб кацапська не забулася ніколи. Всі заборони в культурній сфері ЗАВЖДИ працюють навпаки. Хтось думає, що величезна кількість молоді, що знімає тіктоки з російськими піснями - то через любов до кацапів? Маячня! Це протест проти тупості і некомпетентності! Невже не можна просто ПІДТРИМУВАТИ українську? Це ж просто, блін, так просто. Безкоштовний Нетфлікс виключно українською? Зниження податків бізнесу (достатньо мізерного) за обслуговування / використання української? Значна різниця в зарплаті україномовним лікарям, вчителям, держслужбовцям? Робота наукових інститутів над розробкою української наукової лексики (вона досі хромає)? Підтримка українського мистецтва (наприклад, скасувати податок на купівлю музичних інструментів за кордоном)? Ні-ні, ви шо! Тільки заборони, тільки покарання, тільки хардкор! Результат - розкол суспільства. Нічого більше.
показать весь комментарий
28.07.2025 18:02 Ответить
Хе-хе. Поки ви фотографуєте поцінювача російськомовного репа у Львові голови двох райрад (без жодного сумніву - україномовні і в вишиванках) ******* мільйонами бюджетні гроші. Але кому це цікаво? Мова - бідним, гроші - багатим.
показать весь комментарий
28.07.2025 19:47 Ответить
А может логичнее русских авторов или авторов с российскими паспортами?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:28 Ответить
А чому ти це питання поставив вже після твоїх безпідставних звинувачень?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:32 Ответить
По перше я не лізу, а по друге: де яі яким чином вАС образили?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:38 Ответить
Скинь посилання де я щось пишу про ст 10 Конституції. Ти мариш, або брешеш.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:42 Ответить
А що не зрозуміло, що німцю російськомовні пісні були б до сраки? 😁

Воно ж не за німецькі пісні непокоїться.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:56 Ответить
Т.е. по твоему Кирилл был кацапом?
показать весь комментарий
28.07.2025 17:14 Ответить
Бо й без мікроскопа видно що ти таке. А моє питання так і не відповів.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:24 Ответить
Береш мотузку, шматок мила, і йдеш вішатись у своєму будинку барачного тіпа, Ванюша.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:25 Ответить
Андрій Баумейстер має право висловлювати свою думку та критикувати "переслідування" УПЦ. Бо саме свободою висловлювати свою незгоду з діями влади ми і відрізняємося від Московії . Без сумніву ,що значна частина лідОрів РПЦ є агєнтурою ФСБ. Але діяти потрібно в рамках закону і в спосіб передбачений законом - докази ,суди і так далі . А в нас по суті процвітає "шаріковщина " та "швондєрівщина " ,коли в рамках патріотичної доцільності нехтують законними процедурами.
СНБО взагалі перетворилося на кшталт "розстрільної трійки " - приклад того самого Пороха очевидний
показать весь комментарий
28.07.2025 17:25 Ответить
Хлопчику--не хами. Доживи до рівня знань 91р.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:30 Ответить
Дивно як ізраїльтаяни їздять на мерседесах - на них же їздило керівництво Верхмату .Потрібно бути принциповішим євреям.. Та й квантову механіку Гейзенберга мабуть варто було б заборонити ...
показать весь комментарий
28.07.2025 17:31 Ответить
Tony #603467 дуже опікується правами російських окупантів.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:40 Ответить
Я вам писав ,хто я по національності - ви не запам'ятали . Стосовно вас - яд умаю ,що ви по національності москаль - бо в родині українців тикати незнайомим не було заведено . Це "культура " запоребрика" .
Я вам скажу за кого не голосував - не голосував ,слава Богу за Зеленського в 2019, та за Порошенка в 2014...
показать весь комментарий
28.07.2025 17:43 Ответить
То чому ж ти текст українською написав ?
показать весь комментарий
28.07.2025 17:50 Ответить
Неукраїнець повчає українця, що заведено в родинах українців...
показать весь комментарий
28.07.2025 17:52 Ответить
******* з російського сайту, дуже схоже на позицію деяких дописувачів:
"Корнями русофобия хоть и ушла вглубь веков, но с 2022 года расцвела вовсю и оплодилась ягодками. Более того, приняла реально агрессивные формы. Среди ее многочисленных проявлений - травля наших сограждан за рубежом, сюда можно отнести и физическую расправу и дискриминацию, когда не пускают в кафе/рестораны, не принимают в вузы; забирают машины с российскими номерами. Совершенно вандальное отношение к значимым памятникам и сооружениям - их снос и разрушение. И даже отмена русской культуры - не пускают наших музыкантов, исключают из конкурсов, запрещают продавать русскоязычную литературу, просто говорить на русском языке. Можно конечно на все это просто закрывать глаза и пропускать мимо ушей. А можно начать предпринимать хоть какие-то меры. На днях в МИДе предложили создать международный день борьбы с русофобией. Официальный представитель ведомства Мария Захарова подчеркнула, что с русофобией, как и с проявлениями ненависти по расовому, религиозному признаку, национальному признаку в отношении любых других национальностей, групп, общественных, социальных объединений, надо бороться."
показать весь комментарий
28.07.2025 17:58 Ответить
"Андрюха ... гвоздь тєбє в ухо "

А де той Баумейстер ? Образився і виїхав у ФРН.

російськомовний філософ Андрій Баумейстер ,колишній професор Могилянки - за згадку якого мене тут банили - зробив більше для культурного розвитку Україну - чим купа таких " омбундесМЄНТІВ"

А можна хоч приблизно, у чому ця потуга проявилася ?
показать весь комментарий
28.07.2025 18:05 Ответить
Тому вам як неукраїнцю краще не ганьбитися ,позбавлятися своїх москальських манер і вчитися нашим традиційним звичаям поваги до співрозмовника.
показать весь комментарий
28.07.2025 18:07 Ответить
Більша ЗП за українською ?? Ха ха ха ... 100% почнеться таке ж виття.
показать весь комментарий
28.07.2025 18:07 Ответить
Совки у косоворотках миліші серцю ?
показать весь комментарий
28.07.2025 18:11 Ответить
Згадую часи коли, Олександр САТ РАМ #601301 міг собі дозволити вільно писати россійською мовою тут.

Що сталося ?
показать весь комментарий
28.07.2025 18:13 Ответить
Головна ознака москаля - не косоворотка , основна ознака - підлість ,тупість та лицемірство . )))
Як писав Карл Юнг - люди,як правило ненавидять те що - властиве їм сами - тому не дивно ,що фьодорвичі ,маски - так "ненавидять " руське - бо дивляться у власне відображення.
А люди цілісні можуть спокійно обговорювати самі суперечливі теми ....
показать весь комментарий
28.07.2025 18:17 Ответить
показать весь комментарий
28.07.2025 18:28 Ответить
ти так кажеш, ніби російська мова це рідна мова українців
напавши на Україну, росія втратила особливий статус русского язика в Україні
він навіть не язик толерантної меншини - він язик агресивного окупанта
якщо Грєбєнщіков чи Шевчук хочуть співати на концерті - нехай включають в програму дві пісні українською, і все окей
показать весь комментарий
28.07.2025 18:30 Ответить
сьогодні якийсь гандон на світлофорі навалив москвореп , пика традиційно у таких ну дуже мерзенна...
цікаво якщо записати на телефон підара і патрульним показати притягнуть до відповідальності?
показать весь комментарий
28.07.2025 18:52 Ответить
Якшо можновладці та генерали перестануть красти Я готовий розмовлять хоть на узьбецкій мові!
показать весь комментарий
28.07.2025 20:05 Ответить
А всі колаборанти та зрадники російськомовні.
показать весь комментарий
28.07.2025 21:31 Ответить
И не забудьте выделить их бюджета что пятьсот миллионов на проверки,пока парни гибнут на передовой,собирая по грине на машины и турникеты.
показать весь комментарий
28.07.2025 23:28 Ответить
Вони ж діють тими ж комуняцькими методами, та щей обурюються, чому народ їх не підтримує, у них навіть не вистачає "ізвивин" щоб це обмізкувати, тупо все позабороняти і пис..ць - ось і весь їхній патріотизм
показать весь комментарий
29.07.2025 08:20 Ответить
У вас мабуть деменція - я вам колись про це писав))
показать весь комментарий
29.07.2025 09:41 Ответить
Да ?! Мені простіше вибачитись, якщо це не так.
Якщо це не так, прошу вибачення.
показать весь комментарий
29.07.2025 18:50 Ответить
Не слухай.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:27 Ответить
Звідки така агресія і неповага? Хіба вас хтось ображав, чи я щось поропустив?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:33 Ответить
А ти куди лізеш? Так, він прямо мене образив. Читати навчись.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:36 Ответить
Тату?Що ти тут робиш,ти ж помер ще в 91.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:37 Ответить
Якщо для вАС там нічого образливого, то ви холуй. А я ні.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:40 Ответить
Вам ХОЛУЯМ завжи так ввижається, холуї одразу розуміють що мова саме про вАС.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:42 Ответить
А просто музику можно?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:43 Ответить
Страница 1 из 2