8110 посетителей онлайн

Языковой омбудсмен Ивановская призвала запретить законом публичное исполнение русскоязычных песен

Уполномоченная по защите государственного языка Елена Ивановская

Уполномоченный по защите государственного языка Елена Ивановская считает, что общественная поддержка запрета исполнения песен на языке государства-агрессора РФ в публичном пространстве требует четкого законодательного урегулирования.

Об этом сообщает пресс-служба языкового омбудсмена, информирует Цензор.НЕТ.

Ивановская отметила, что в условиях полномасштабной войны публичное исполнение русскоязычного репертуара, даже если оно не запрещено, негативно воспринимается обществом и справедливо вызывает неприятие.

Языковой омбудсмен объяснила, что согласно закону "Об обеспечении функционирования украинского языка как государственного", языком культурных мероприятий в Украине является государственный язык. Однако закон не исключает возможности использования других языков в исполнении художественных произведений, в частности песен, при условии, что это не противоречит другим законодательным нормам. То есть, исполнение песен на русском языке в публичном пространстве как таковое не является нарушением закона о государственном языке.

"В то же время важно понимать, что правовая допустимость не означает культурную и общественную приемлемость. А общественная легитимность во время войны приобретает особое значение. Публичное исполнение русскоязычного репертуара сегодня вызывает категорическое неприятие у подавляющей части граждан - и это безусловно", - заявила она.

По ее словам, Уполномоченный по защите государственного языка должен проверять применение государственного языка во время публичных мероприятий, в частности по тому, на каком языке были сделаны объявления, афиши, билеты и тому подобное.

Ивановская напомнила, что в ряде городов Украины, в частности в Киеве и Тернополе, в ответ на общественный запрос приняты решения об ограничении публичного использования русскоязычного культурного продукта на местном уровне, однако не предусмотрены никакие санкции.

Она призвала урегулировать этот вопрос на законодательном уровне для всей страны.

"Стоит отметить: кроме общественной поддержки, такие инициативы требуют общегосударственного нормативного обеспечения, юридической определенности: и для органов местного самоуправления, и для исполнителей, организаторов мероприятий, субъектов хозяйствования", - отметила Уполномоченная.

"Украинское общество четко демонстрирует свой моральный выбор - в пользу украинского как языка сопротивления, силы и будущего. Задача государства - создать для этого понятные, легитимные и эффективные правовые инструменты", - резюмировала Ивановская.

Топ комментарии
+13
https://www.youtube.com/watch?v=ezD-Lmshuag Нації вмирають не від інфаркту. Спочатку їм відбирає мову. Історія з Ірландії.
показать весь комментарий
28.07.2025 15:53 Ответить
+12
Людей і не дискримінують за мовною ознакою. Забороняють пісні на мові макшанів в публічному просторі.
Можеш легко закритись в параші і співати на машанській хоч до посіненія.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:13 Ответить
+8
І навіть цю? https://www.youtube.com/watch?v=WNchSKLLViM&ab_channel=%D0%9A%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BB-95.%D0%9F%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8. Квартал 95 - Каждый вечер вечер наступает вдруг!
показать весь комментарий
28.07.2025 15:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Звідки така агресія і неповага? Хіба вас хтось ображав, чи я щось поропустив?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:33 Ответить
По перше я не лізу, а по друге: де яі яким чином вАС образили?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:38 Ответить
Вам ХОЛУЯМ завжи так ввижається, холуї одразу розуміють що мова саме про вАС.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:42 Ответить
Ви ХОЛУЇ придумкуваті.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:46 Ответить
Бикування це святе. тИ не ппросто ХОЛУЙ, а щей не уважний, не грамотний і бикуватий ХОЛУЙ. Такимй набір якостей це норма для ХОЛУЇВ.
показать весь комментарий
29.07.2025 16:31 Ответить
нє!, ну а чого?
зелені дегенерати мародери, дістали старі ригівськи сценарії.
бо, щось давненько ніхто не качав мовну тему....
одне діло, коли це каже, якась відбита професорка, зовсім інше, коли чиновник!
показать весь комментарий
28.07.2025 16:21 Ответить
Федір *********, заспокойся. В Україні більше ніколи не сприйматимуть кацапський язік та він поступово виводиметься із вжитку нащадків русифікованих громадян.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:23 Ответить
Береш мотузку, шматок мила, і йдеш вішатись у своєму будинку барачного тіпа, Ванюша.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:25 Ответить
А может логичнее русских авторов или авторов с российскими паспортами?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:28 Ответить
А просто музику можно?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:43 Ответить
Ніт. Від дурості. Спочатку їм відбирає розум.
Одна справа суспільне несприйняття (можна навіть морду набити) і зовсім інша державний примус. Держава не має втручатися в такі речи. Це дикунство.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:15 Ответить
Підтримую.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:36 Ответить
ти так кажеш, ніби російська мова це рідна мова українців
напавши на Україну, росія втратила особливий статус русского язика в Україні
він навіть не язик толерантної меншини - він язик агресивного окупанта
якщо Грєбєнщіков чи Шевчук хочуть співати на концерті - нехай включають в програму дві пісні українською, і все окей
показать весь комментарий
28.07.2025 18:30 Ответить
Мені здається, що мовний омбудсмен має займатися прямо протилежним - захищати людей від утиску за мовною ознакою. Перш за все захищати від утиску, звісно, носіїв державної мови, але й їнших теж.
Тобто - я усіма руками "за" те, щою не було кацапомовних пісень, особливо того бидлорепчіка, але ж мовний омбудсмен таким точно не має займатися..
показать весь комментарий
28.07.2025 15:59 Ответить
Ніззя. А на якому язикє сімейний дебошир Бужанський буде крити своїх дівах.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:04 Ответить
Людей і не дискримінують за мовною ознакою. Забороняють пісні на мові макшанів в публічному просторі.
Можеш легко закритись в параші і співати на машанській хоч до посіненія.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:13 Ответить
Т.е. по твоему Кирилл был кацапом?
показать весь комментарий
28.07.2025 17:14 Ответить
сьогодні якийсь гандон на світлофорі навалив москвореп , пика традиційно у таких ну дуже мерзенна...
цікаво якщо записати на телефон підара і патрульним показати притягнуть до відповідальності?
показать весь комментарий
28.07.2025 18:52 Ответить
игорь якубенко, а щож ти підар по чернишова і міндіча мовчиш ?
вишиванка тобі заважає гніда ?
показать весь комментарий
28.07.2025 19:58 Ответить
А що робити з російськомовними бійцями на передку? Заборониш, дура, їм у ворога стріляти, та твою україномовну дупу захищати????
показать весь комментарий
28.07.2025 17:05 Ответить
А ну, давай, у побут. На передок. Автомат та ніж я дам. Сова на глобусі.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:12 Ответить
Не дружит.
показать весь комментарий
28.07.2025 20:38 Ответить
ВСІ КРАЇНИ ЗАХИЩАЮТЬ СВОЮ МОВУ, У Франції,зустрічав,небажають відповідати коли до них звертаються англійською Хотя бачиш,що все розуміють по англіййські. Тілька в нас кацапи і малороси борються з українською мовою. Послухайте політику росії -де кацапська мова,там інтереси росії Ну а малороси по натурі ватникі і "какая разніца" Тому так важко іде укранізація.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:27 Ответить
Хлопчику--не хами. Доживи до рівня знань 91р.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:30 Ответить
ВСІМ ПРИХИЛЬКИКАМ "РУЦКОГО МІРА" І МОВИ---- СКІЛЬКИ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛ В ПАРАШЕ Відповідь-----Н У Л Ь . Від цього і стрибайте.!!!!
показать весь комментарий
28.07.2025 17:37 Ответить
Влада своїми діями робить ВСЕ щоб кацапська не забулася ніколи. Всі заборони в культурній сфері ЗАВЖДИ працюють навпаки. Хтось думає, що величезна кількість молоді, що знімає тіктоки з російськими піснями - то через любов до кацапів? Маячня! Це протест проти тупості і некомпетентності! Невже не можна просто ПІДТРИМУВАТИ українську? Це ж просто, блін, так просто. Безкоштовний Нетфлікс виключно українською? Зниження податків бізнесу (достатньо мізерного) за обслуговування / використання української? Значна різниця в зарплаті україномовним лікарям, вчителям, держслужбовцям? Робота наукових інститутів над розробкою української наукової лексики (вона досі хромає)? Підтримка українського мистецтва (наприклад, скасувати податок на купівлю музичних інструментів за кордоном)? Ні-ні, ви шо! Тільки заборони, тільки покарання, тільки хардкор! Результат - розкол суспільства. Нічого більше.
показать весь комментарий
28.07.2025 18:02 Ответить
Нє. Я застав таке в 90-х, коли перший раз навчався у виші. Все було ок. Навіть викладачі з руськой щелепой массово починали викладати українською. А методичок скільки я тоді переклав за залік!
показать весь комментарий
28.07.2025 20:59 Ответить
А таким чином пов'язано, що вас відволікають цією мовною маячнею від справжніх справ і проблем. І роблять це навмисно! Один російськомовний ракетобудівник вартує тисячі отаких, вибачте, омбудсменок!
показать весь комментарий
28.07.2025 21:05 Ответить
Так вам же і роз'яснюють, що займаючись мовними срачами, саме ви допомагаєте ворогам україни.
показать весь комментарий
29.07.2025 03:11 Ответить
Це настільки тупо, що навіть лаятися не хочеться. Ви чесно думаєте, шо у російського шпіЙОна (припустимо), який всі пости пише українською не вистачило б розуму змінити нік? Навіть не смішно, ну чесне слово...
Доречі, а Ваш нік норм в такому контексті? Букви російські, ім'я, взагалі, німецьке (?)...
показать весь комментарий
29.07.2025 03:21 Ответить
В ньго хоч товар, а Вашу свідомість ті самі крадії засирають абсолютно безоплатно...
показать весь комментарий
29.07.2025 03:26 Ответить
Я говорю про те, що не треба ЗАБОРОНЯТИ. Тому що заборони мови, мало того, що викликають протест, так ще й виглядають дикунством і порушенням прав людини в очах тієї ж Європи. Тобто, наприклад, хай будуть російськомовні школи, угорськомовні, будь-яко мовні школи. Але забезпечення школи та зарплатня викладачів буде значно вище в українських. З часом іншомовні школи зникнуть самі по собі.
показать весь комментарий
29.07.2025 20:17 Ответить
Ну здрастуйте... Публікація, на яку ми з Вами пишемо коменти як називається?
Мовна омбудсменка Івановська закликала заборонити законом публічне виконання російськомовних пісень Джерело: https://censor.net/ua/n3565664.
Це впевне просування до заборони особистого використання... Ви так не вважаєте?
показать весь комментарий
30.07.2025 23:16 Ответить
Ні. Я не хочу тихенько. Я не совок, шоб слухати джаз вночі під ковдрою. Я не буду соромитися і ховати те, що вважаю правильним.
Що поганого у виконанні пісень Макаревича, БГ, Бі2, ДДТ? Чому українські виконавці не можуть співати свої, написані задовго до війни, пісні російською? Табула Раса, Грін Грей, Бумбокс... Вони можуть НЕ ХОТІТИ співати свої пісні російською, так. Андрій Хливнюк, наприклад, казав: "Наразі, я не можу співати свої російсткомовні пісні. Можливо, колись знову зможу..". Це нормально, це здоровий вибір здорової людини. ВЛАСНИЙ культурний вибір людини! Але забороняти, хейтити - це просто мєрзость. Зрозумійте, ніхто нічого не робить (держава, мається на увазі) для розвитку свого. Чесно, як людина, трохи дотична до музичної творчості, я не чую дійсно хорошої ******** української музики. (Може хто порадить, буду вдячний). Чому не вкладатися в освіту, вирощувати Музикантів і Поетів щоб дійсно музика була українською? І про музичні інструменти я вже згадував, здається.. Тому що тупій, лінивій, жадібній зрадливій владі воно насправді не треба. Їм треба бабло, хайп, розкол і знищення України, чим вони успішно займаються.
показать весь комментарий
31.07.2025 22:07 Ответить
Так, я б не став вмикати російськомовне в такій ситуації. Тому що Я ВВАЖАЮ це недоречним і таким, що може образити почуття інших. Я вважаю, розумієте? Тому що це МІЙ особистий вибір, а не тому, що мені заборонили. Тому що маю співчуття і виховання, а не тому що "омбудсменка закликала". Розумієте?
Давайте я ще раз спробую пояснити, чому мене тіпає.
Я хочу щоб держава важко і наполегливо, вкладаючи кошти, обираючи найгідніших вчених, педагогів, психологів працювала над тим, щоб люди свідомо робили такий самий вибір, як Хливнюк. Власний вільний вибір. Замість цього кучка тупих воруватих ідіотів, жируючи на мої податки, просто "забороняє законом" і не робить більше ні хріна. Це не працює, це має зовсім протилежний ефект, це розколює суспільство і допомагає ворогу!
І да, я не слухаю "музичку", я слухаю МУЗИКУ.
показать весь комментарий
02.08.2025 14:19 Ответить
І російськомовні коменти. 😁

Доречі, нам це по силах. Пишемо колективне звернення до адміністрації і можемо отримати Цензор без мутантів.

З своїми дебілами та ботами впоратися буде набагато легше.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:13 Ответить
Це проблеми Макса Покровського.
І його бажання нам првинні бути жо дупи.

Чи він просто продає свою громадянську позицію?
показать весь комментарий
28.07.2025 16:15 Ответить
Російськомовний контент - це шлак, який має цінність тільки у межах Роісі.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:34 Ответить
А що не зрозуміло, що німцю російськомовні пісні були б до сраки? 😁

Воно ж не за німецькі пісні непокоїться.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:56 Ответить
Ну то ****** на Роісю.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:58 Ответить
Не натягуй сову на глобус, клоун.

У побуті ти можеш хоч свистом та пуками спілкуватися.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:07 Ответить
Що цікаво, ви, ватні уйобки, про захист та захисників згадуєте тільки тоді, коли вашу срану мову треба захищати.

Так хто забороняє тобі бздіти російською мовою на кухні, у сортирі, в окопі?

І навіщо ти так гвалтуєш свій калічний мозок українською? 😁
показать весь комментарий
28.07.2025 17:15 Ответить
А яким чином це пов'язано?

Таким, яким російський нік та український допис?
показать весь комментарий
28.07.2025 19:56 Ответить
Игорь Якубенко

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 28.07.2025

Тобто, ти зареєструвався тут 2 дні тому російською мовою (на 11-му році війни з росією), а серити намагаєшся україською?

А що сі сталося, що тебе куйовджить такий нестерпний дуалізм?
показать весь комментарий
28.07.2025 20:01 Ответить
Тобто, твоя свідомість є товаром.

Характерно для кацапів.
показать весь комментарий
28.07.2025 20:23 Ответить
Нема ніякого мовного питання.

Є уїбани, які захищають своє право єдності з ворогами України.
показать весь комментарий
28.07.2025 21:13 Ответить
російський нік та український допис

Багато вас таких непаливних. 😁
показать весь комментарий
28.07.2025 21:15 Ответить
А всі колаборанти та зрадники російськомовні.
показать весь комментарий
28.07.2025 21:31 Ответить
Якшо можновладці та генерали перестануть красти Я готовий розмовлять хоть на узьбецкій мові!
показать весь комментарий
28.07.2025 20:05 Ответить
Стоп.... А весь этот цирк про Верку Сердючку был даже без закона? 0_о
Боюсь представить что за трэш будет с законом. Думаю, стоит запретить кириллицу, как алфавит оккупанта.
"Государство теряет субъектность постепенно, но началом является мыслепологание алфавитом врага..." (©) Отто фон Бисмарк 24 июня 1807 года " Очерки сардинского патриота" стр. 138.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:29 Ответить
Нет, за Верку Сердючку)
показать весь комментарий
28.07.2025 19:27 Ответить
Погортайте на дозвіллі конституцію України. Не подобаються якісь статті? Ініціюйте їх зміну/видалення. А поки що це все воняє махновщиною.
показать весь комментарий
28.07.2025 19:43 Ответить
Хе-хе. Поки ви фотографуєте поцінювача російськомовного репа у Львові голови двох райрад (без жодного сумніву - україномовні і в вишиванках) ******* мільйонами бюджетні гроші. Але кому це цікаво? Мова - бідним, гроші - багатим.
показать весь комментарий
28.07.2025 19:47 Ответить
москвофільство на паузі
показать весь комментарий
28.07.2025 16:15 Ответить
То чому ж ти текст українською написав ?
показать весь комментарий
28.07.2025 17:50 Ответить
"Андрюха ... гвоздь тєбє в ухо "

А де той Баумейстер ? Образився і виїхав у ФРН.

російськомовний філософ Андрій Баумейстер ,колишній професор Могилянки - за згадку якого мене тут банили - зробив більше для культурного розвитку Україну - чим купа таких " омбундесМЄНТІВ"

А можна хоч приблизно, у чому ця потуга проявилася ?
показать весь комментарий
28.07.2025 18:05 Ответить
Більша ЗП за українською ?? Ха ха ха ... 100% почнеться таке ж виття.
показать весь комментарий
28.07.2025 18:07 Ответить
Совки у косоворотках миліші серцю ?
показать весь комментарий
28.07.2025 18:11 Ответить
Згадую часи коли, Олександр САТ РАМ #601301 міг собі дозволити вільно писати россійською мовою тут.

Що сталося ?
показать весь комментарий
28.07.2025 18:13 Ответить
"Славянские ль ручьи сольются в русском море ?
Оно ль иссякнет ? Вот вопрос".
показать весь комментарий
28.07.2025 18:18 Ответить
показать весь комментарий
28.07.2025 18:28 Ответить
зкопіпастив з паралельної теми
показать весь комментарий
28.07.2025 18:34 Ответить
Попуст...іться, таке враження, сер, що сам з собою розмовляєте
показать весь комментарий
28.07.2025 18:36 Ответить
Хех ... А в ТЦК, ви, сер, у суботу так і не прийшли.
показать весь комментарий
28.07.2025 18:38 Ответить
Да ?! Мені простіше вибачитись, якщо це не так.
Якщо це не так, прошу вибачення.
показать весь комментарий
29.07.2025 18:50 Ответить
То зараз вже у ВНЗ скрізь викладання українською, мабуть.
В середн. школах теж.
Тому ця метода не фуричить.
показать весь комментарий
29.07.2025 18:52 Ответить
Назвіть Закон в Україні, який забороняє якусь мову для особистого використання ??
показать весь комментарий
30.07.2025 21:34 Ответить
Мовна омбудсменка Івановська закликала заборонити законом публічне виконання російськомовних пісень

Вдома тихенько, або через наушники, ніхто вас не спитає.
показать весь комментарий
31.07.2025 20:43 Ответить
Андрій Хливнюк, наприклад, казав: "Наразі, я не можу співати свої російсткомовні пісні. Можливо, колись знову зможу..". Це нормально, це здоровий вибір здорової людини.

Ну от ! Хливнюк нормально реагує. Незрозуміло, чому вас так тіпає ??

Вчора у Києві 32 загиблих. Об"явили траур. Може вам ще і під час трауру захочеться голосно російську музичку врубити ??
показать весь комментарий
02.08.2025 08:29 Ответить
И не забудьте выделить их бюджета что пятьсот миллионов на проверки,пока парни гибнут на передовой,собирая по грине на машины и турникеты.
показать весь комментарий
28.07.2025 23:28 Ответить
Насилля ,в цьому випадку , останній прихисток некомпетентності ,як писав Айзек Азімов. Виховувати повагу до своєї мови , інвестувати в культурні та мистецькі продукти , створити продуману та грунтовну РЕАЛЬНО ДІЮЧУ програму підтримки та розвитку укрїнської мови - для цього у цих людей здатності немає . Простіше копіювати Рабсію з її методами "запрєщать " і "недазвалять"... Совки у вишиванках...
показать весь комментарий
28.07.2025 16:36 Ответить
До речі російськомовний філософ Андрій Баумейстер ,колишній професор Могилянки - за згадку якого мене тут банили - зробив більше для культурного розвитку Україну - чим купа таких " омбундесМЄНТІВ" та шароварних примітивних патріотів - які ,хоч і натягнули жупани - але всередині залишилися радянськими совками з бажанням знищити будь -яке "інакомисліє" та "вольнодуміє "
показать весь комментарий
28.07.2025 16:43 Ответить
Андрій Баумейстер має право висловлювати свою думку та критикувати "переслідування" УПЦ. Бо саме свободою висловлювати свою незгоду з діями влади ми і відрізняємося від Московії . Без сумніву ,що значна частина лідОрів РПЦ є агєнтурою ФСБ. Але діяти потрібно в рамках закону і в спосіб передбачений законом - докази ,суди і так далі . А в нас по суті процвітає "шаріковщина " та "швондєрівщина " ,коли в рамках патріотичної доцільності нехтують законними процедурами.
СНБО взагалі перетворилося на кшталт "розстрільної трійки " - приклад того самого Пороха очевидний
показать весь комментарий
28.07.2025 17:25 Ответить
Дивно як ізраїльтаяни їздять на мерседесах - на них же їздило керівництво Верхмату .Потрібно бути принциповішим євреям.. Та й квантову механіку Гейзенберга мабуть варто було б заборонити ...
показать весь комментарий
28.07.2025 17:31 Ответить
Я вам писав ,хто я по національності - ви не запам'ятали . Стосовно вас - яд умаю ,що ви по національності москаль - бо в родині українців тикати незнайомим не було заведено . Це "культура " запоребрика" .
Я вам скажу за кого не голосував - не голосував ,слава Богу за Зеленського в 2019, та за Порошенка в 2014...
показать весь комментарий
28.07.2025 17:43 Ответить
Тому вам як неукраїнцю краще не ганьбитися ,позбавлятися своїх москальських манер і вчитися нашим традиційним звичаям поваги до співрозмовника.
показать весь комментарий
28.07.2025 18:07 Ответить
Маск - ви порівяняні з Баумейстером ,як моська зі слоном - здатні лише гадити по дрібному та підгавкувати ))) Ви що вирішили довести мені - що зовсім не маєте гідності ? Чи вас в трьохлітеревій організації покусали -і передали вірус тупості та ницості ?
показать весь комментарий
28.07.2025 18:10 Ответить
Тобто ви пропонуєте українцям наслідувати приклад ваших кумирів -московитів? Все робити так як вони ? )))) Совок він і у вишиванці совок))))
показать весь комментарий
28.07.2025 18:13 Ответить
Головна ознака москаля - не косоворотка , основна ознака - підлість ,тупість та лицемірство . )))
Як писав Карл Юнг - люди,як правило ненавидять те що - властиве їм сами - тому не дивно ,що фьодорвичі ,маски - так "ненавидять " руське - бо дивляться у власне відображення.
А люди цілісні можуть спокійно обговорювати самі суперечливі теми ....
показать весь комментарий
28.07.2025 18:17 Ответить
Надалі Маск - я не буду з вами спілкуватися .Не бачу сенсу - підтримуати вашу деградацію . Бажаю перемогти вам вашого внутрішнього підара - і перстатати брехати собі та іншим)))
показать весь комментарий
28.07.2025 18:20 Ответить
На місці російсьої агентури - я б підтримував би заборону російської музики. І взагалі російської мови . Бо це був би чудовий привід для роздмухування - антиукраїнських настроїв ,як всередині країни так і закордоном.
Тому чим жорсткіші та безглуздіші будуть закони стосовно російської мови - тим простіше ФСБ буде працювати на цьому полі.
Недаремне деякі члени певних правих та ультраправих організацій були на фінансуванні ФСБ - і в потрібний час влаштовували провокації ,які використовувала пропаганда Кремля .

Мислити потрібно стратегічно та далекоглядно , а не емоційно по жіночому ...
показать весь комментарий
28.07.2025 18:28 Ответить
У вас мабуть деменція - я вам колись про це писав))
показать весь комментарий
29.07.2025 09:41 Ответить
Ви - брехло,томущо ,я ніколи не писав тут російскою, лише міг процитувати інших
показать весь комментарий
29.07.2025 09:43 Ответить
Це ж той же самий совок - люди понатягували вишиванки - а всередині як були совєтами - так і залишилися...
показать весь комментарий
29.07.2025 09:44 Ответить
Страница 1 из 2