11826 посетителей онлайн

Тюрьма за незаконное пересечение границы: Свириденко подала в Раду законопроект

Тюрьма за незаконное пересечение границы Что предлагают

Премьер Юлия Свириденко подала в Верховную Раду законопроект №13673, которым предлагают усилить ответственность за незаконное пересечение государственной границы во время военного положения.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ.

"Реализация проекта Закона будет способствовать обеспечению правового регулирования ответственности лиц за пересечение государственной границы Украины с целью уклонения от призыва на военную службу по мобилизации, установление оснований освобождения от этой ответственности во время действия военного положения, совершенствование правовых основ обеспечения правопорядка в пограничной сфере Украины и окажет положительное влияние на эффективность деятельности органов системы сил безопасности и сил обороны государства", - говорится в пояснительной записке.

Каким будет наказание

Сейчас за незаконное пересечение госграницы предусмотрена только административная ответственность и штрафы.

В законопроекте предлагают наказывать за попытку незаконного пересечения границы вне пунктов пропуска или с поддельными документами штрафом от 51 тыс. грн до 170 тыс. грн или лишение свободы на срок до 3 лет.

Также там отдельно предусмотрена ответственность за умышленное повреждение пограничной инфраструктуры. За это грозит ограничение свободы или заключение на срок до 3 лет.

Ответственность для военнообязанных лиц

Нарушение призывниками, военнообязанными или резервистами сроков пребывания за границей во время военного положения будут наказывать штрафом от 3,4 тыс. грн до 5,1 тыс. грн или заключением на 3-5 лет.

В то же время проектом закона предлагается шанс избежать наказания.

"Лицо освобождается от уголовной ответственности за совершение уголовного преступления, предусмотренного частью четвертой настоящей статьи, если оно в течение трех месяцев с момента пересечения государственной границы Украины вернулось на территорию Украины и до сообщения ему о подозрении в совершении этого уголовного преступления добровольно заявило о том, что произошло, правоохранительному органу", - отмечается в законопроекте.

Топ комментарии
+55
тільки дайте вгадаю

- це не стосується таких як Арестович
- це не стосується слуг
- це не стосується "обслуги" режиму
показать весь комментарий
22.08.2025 10:44 Ответить
+45
Все правильно!!! Кріпакам або смерть або в'язниця. А панам куплені маєтки за розкрадені гроші, і закриті реєстри цих самих маєтків.
Вільна країна вільних людей))))
показать весь комментарий
22.08.2025 10:50 Ответить
+41
та відразу розстріл! чого мєлочитися...
показать весь комментарий
22.08.2025 10:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
От тільки чи моя то країна, чи особиста кормушка Зе та його "друзів", це велике питання. На фіг мені країна де я не маю жодних прав, окрім платити податки та померти за "найвеличнішого"?
показать весь комментарий
22.08.2025 16:33 Ответить
Нарешті дочекались адекватного рішення по боротьбі з ухилянтами.
показать весь комментарий
22.08.2025 17:24 Ответить
Можна тільки тим, хто купив "квиток" через "Шлях", хто не купив - в'язниця.
показать весь комментарий
22.08.2025 17:13 Ответить
В СРСР за незаконний перетин державного кордону могли карати позбавленням волі на строк від одного до десяти років, залежно від конкретних обставин, як-от: чи перетинав кордон чоловік з метою втечі, чи був це груповий злочин, чи застосовувалося насильство.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:32 Ответить
Закони не мають зворотної дії.
показать весь комментарий
22.08.2025 13:43 Ответить
що ти там заплатив задним числом?
показать весь комментарий
22.08.2025 14:51 Ответить
Та поки адміністративне порушення. І хоч обсерися писати капслоком.
А там буде видно. Хай приймають.
Меньше буду сумніватися чи вивозити дітей з цього ***..наріуму, чи залишити
показать весь комментарий
22.08.2025 12:38 Ответить
А де її молодший брат, воював в Лондоні подейкують
показать весь комментарий
22.08.2025 19:01 Ответить
Виїзджай до КНДР-там саме так все як ти хочеш!
показать весь комментарий
22.08.2025 11:05 Ответить
ЗЕлена падаль робить з України навіть не Бєларусь, а КНДР... Далі будуть узаконені розстріли за рішенням "троєк" без суду. Проголосують, будьте впевнені, бо якщо шостий рік мудрий нарід ковтає всі злочини зелених покидьків то і це проковтне... З країни вже зробили барак, звісно прикриваючись війною
показать весь комментарий
22.08.2025 10:56 Ответить
За стилістикою твого текста ти етнічний провокатор. Цікаво, тобі платять гонорар юанями чи шекелями?
показать весь комментарий
22.08.2025 12:18 Ответить
Є коментарі тих, хто країну зневажає. Чому? Дурять з зарплатою, бідність,як в Африці... Життя нестерпне у тих, хто має під вікнами автостоянку, ресторанну музику і трасу з гонщиками. Прем'єрка хоче таких ув'язнювати.
показать весь комментарий
22.08.2025 12:39 Ответить
А воно ходе по Німеччині з плакатіками "до останнього" за 50 ойро, нікчема
показать весь комментарий
22.08.2025 22:05 Ответить
Тобі вже нарізали, ухилянт?
показать весь комментарий
22.08.2025 22:08 Ответить
Багато з вас дивувались, як люди терплять режим в північній Кореї? Якось ось так
показать весь комментарий
22.08.2025 20:34 Ответить
.А у в'язниці народів срср де Україна деякий час була колонією незаконне перетинання державного кордону навіть у мирну годину каралося до 10 років позбавлення волі.
У разі періоду воєнного часу, застосовувалися ще більш суворіші заходи покарання,
до розстрілу.У нас що мабуть скоро буде війна чи капітуляція?
показать весь комментарий
22.08.2025 12:54 Ответить
В німців навіть втікачам з тюрми не добавляють за це термін.Тому що прагнення до волі є здоровою рисою тих хто називається людьми.А країна підарасів зеленського виходить гірше за німецьку тюрьму, а фізосіб цієї країни підараси зеленського вважають своєю худобою або річчю.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:53 Ответить
Щось я не побачив як ти захищаєш країну від відвертого грабунку всіма щабелями влади, родини по декілька років зниклих безвісти воїнів та ставших інвалідами, це не ти ,випадково, заступився за честь старечої жінки по якій стріляв тецекашнік?За то свій вонючий зелений прайд ти яро захищаєш, прямо як лев.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:29 Ответить
А ви хто такий щоб питання задавати?Владі своїй задавайте, тим кому надали повноваження мені не потрібно.І не майте звичку голосувати за антиукраїнські партії , совок вже давно самоліквідувався, ви живете в іншій країні - Україні, шануйте її.
показать весь комментарий
22.08.2025 13:39 Ответить
Вам відоміше як воно буває,.Але ж я не лікар, ви знову не за адресою зі своїми питаннями.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:07 Ответить
В нас людина для держави,чи держава для людини?В нас людина має волю поступати як хоче і це називається свобода,чи держава вирішує що таке вільна людина.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:51 Ответить
В мене є право на вільне володіння і носіння зброї для захисту свого майна,батьків,дружини і дітей?Ні.Але чому вільне володіння і носіння зброї я отримую тільки тоді коли вступаю в державні силові структури?Виходить що право застосовувати зброю має держава на мої податки?Ну нехай застосовує виплачуючи гроші найманцям.Але я найманцем держави бути не хочу,бо тим більше що держава мені сказала-ти сплачуй податки а тебе буду захищати.Але забравши податки в тих кого вона захищає вона щось без своїх підзахисних не справляється.В мене голова трісне від такої логіки-плати податки і ще й захищай себе?Є один вихід-озброєне населення яке без державних силових структур захищає себе,або платить податки і держава наймає захисників населення.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:11 Ответить
Принцип державної відповідальності:

Держава має обов'язок утверджувати й забезпечувати права людини, що робить права людини найвищою соціальною цінністю в правовій державі. -//-//-Виходить що ТІЛЬКИ після виконання своїх забовязань перед громадянином держава має право вимагати в громадянина виконання своїх обовязків.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:19 Ответить
Держава-це матриця,вона ніби і є але одночасно її нема.Бо вона існує ТІЛЬКИ завдяки інститутам примусу.А коли є інститути примусу для чого всі ці деферамби про права і свободи громадянина.Держава забирає кошти в громадян у вигляді податків і потім ті самі кошти повертає тим же громадянам через бюджет.Вам не здається що ця прокладка в вигляді держави є зайвою,бо вся ця система існує завдяки нашим коштам і нас не запитують чи вам підходять такі взаємовідносини.Мені наприклад не подобається як на мої податки працює Прокуратура,Поліція,Верховна Рада,Суди,Податкова,Офіс Президента,ДБР.Як є можу зробити щоб я не фінансував ці державні структури?Я хочу щоб мої податки йшли на ЗСУ,МНС,Охорону Здоров'я.Я можу якимось чином забрати свої податки з відверто корумпованих органів?Ні?Тоді яка різниця між телефонним шахраєм і державою,коли обидва крадуть мої гроші не даючи мені того що було обіцяно.І забовязувати мене щось виконувати перед державою перед тим пограбувавши-це вершина циннізму.
показать весь комментарий
22.08.2025 13:03 Ответить
Ні,бо Україна матріархальна держава.Жінкам-права,чоловікам-обовязки!
показать весь комментарий
23.08.2025 09:54 Ответить
В україні чернь прав немає.Держава дає тобі іллюзію твоїх прав які вона нібито забезпечує зібравши з простолюдинів податки.В держави своїх грошей нема-всі її іституції функціонують на наші податки.Так що не тужся-головна функція держави забезпечити справедливість в стосунках між суспільними групами.Що було успішно провалено.І провалено спеціально російськими консервами у владі Зеленського,бо москалі знають що якщо не буде справедливої держави-українець за таку державу воювати не буде.Тоді які питання до мене?Питай у Мендіча,Чернишова,Єрмака,Кіріла Тімашенкаа,Умерова,Резнікова,Шмигаля чому вони роблять такі дії які вбивають мотивацію українців захищатись? ( https://www.youtube.com/shorts/S48hXfcJlRw )
показать весь комментарий
23.08.2025 10:08 Ответить
обдристовича вже давно жде самокат
показать весь комментарий
22.08.2025 11:09 Ответить
це ти ухилянт звідки пиз...якаєш
показать весь комментарий
22.08.2025 11:10 Ответить
незаконний перетин кордону є КРИМІНАЛЬНИЙ ЗЛОЧИН. (КРАПКА)
показать весь комментарий
22.08.2025 11:12 Ответить
як довести, що мета, це саме "ухиляння"!? І взагалі - зелену худобу пора різати на сало!
показать весь комментарий
22.08.2025 13:22 Ответить
о зелені боти строчать, єрмак розориться з подоляком
показать весь комментарий
22.08.2025 16:35 Ответить
Тобто ті хто засцяв воювать з окупантами почнуть воювать з прикордонниками? Не сміши. Навіть незаконне поводження зі зброєю тягне на 7 років,а якщо ще стрельнуть-тероризм.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:18 Ответить
Типова демагогія і балабольство пусте.Є права,а є обов'язки громадянина.Ти хочеш тільки прав,без обов'язків.Так не буває.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:24 Ответить
Ухилянти нікуди не дінуться.Просто рішали і бариги будуть з них дерти більше.Важливіше не жорстокість,а невідворотність покарання.А у нас з цим повний швах.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:33 Ответить
Я своє відвоював.Був мобілізований двічі.57 і 115.А от ти диванний,переляканий клоун.Які ***** 0,ти на них був???Чого ти скиглиш як баба?Хто буде прориватись?Сцикуни такі як ти?Такі можуть тільки в Тисі втопитись,як сліпі кошенята.
показать весь комментарий
22.08.2025 12:50 Ответить
Поясню тобі,диванному лоху, що буде у разі якщо якись ухилянт надумає стрілять у прикордонників.По перше треба знайти і купить зброю.Велика вірогідність що СБУ візьме ще на етапі її купівлі.Треба уміть нею користуватись,це тижні тренувань і сотні набоїв.Потім треба організувати групу з таких самих,хто буде здатний вести бій,а ухилянти апріорі сцикуни.На боці прикордонників бойовий досвід(вони проходять бойові ротації на сході),організованість,техніка і обладннання(дрони,тепловізори,броня),на боці ухилянтів нічого.Ну то сам можеш прикинуть що буде,коли якийсь дебіл надумає напасти на професіоналів з дідовим дробовиком.Проти державних військовіх здатні воювать тільки інші державні військові,або організовані і навчені структури, такі як колумбійські наркокартелі чи неурядові партизани/терористи типу Хамас.Більше не сміши людей своїми дурницями.
показать весь комментарий
22.08.2025 13:13 Ответить
Іди за воєнним кораблем,гнида диванна. У таких пі дарів як ти всі штабні і тцк.Бо вам обісраним сцикунам у очі кажуть хто ви є.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:52 Ответить
Замість аргументів вереск базарної баби і матюки. Ну від переляканого сцикуна більшого очікувть годі.Шальні дулі,пулі,срулі. Шо воно меле,ти від свиста кулі над головою здох би з переляку.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:01 Ответить
Ти дуже помиляєшся.Навіть серед фронтовиків дуже швидко виявляють хто де був і що робив на фронті.У кожного справжнього фронтовика є фото і відео з позицій,назви позицій,є друзі-однополчани з ким на них був,є виписка з наказу про безпосередню участь у бд, і т.д.Я про свої подвиги не писав,воював як і всі,не петляв і не ховався,в сзч не тікав.А коли цивільна гнида хамить в інтернеті то маю моральне право дорікать,бо сам мобілізований цивільний.Пішов у військомат сам у перші дні війни,а тилова криса олєжка чи бот англії ні.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:15 Ответить
Протистояння з яким народом?Тим що ховався від війни за спинами іншого народу 3 роки? Чогось на тот немає ніякого протистояння.Окупанти з такими не панькаються.Вже навіть атовці в полон потрапляють.Хто не хоче захищать свою країну піде у військо ворога.Так вже було з УНР.Не хотіли воювать за свою державу,зате в совкову армію загнали 7млн.у WWII,половина з яких загинула на чужій імперіалістичній війні.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:24 Ответить
А їм цивільні родичі чи знайомі кажуть що вони не воюють,а протирають штани у штабі,чи на продскладі у тилу морди нажирають? Спробуй їм таке навалить.Втікти не встигниш.А ще спробуй у їх присутності умнічать і патякать про війну.Швидко узнаєш хто ти є.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:50 Ответить
Не гавкай сциклоун. Тебе не заберуть,там чоловіки потрібні.Бабів поки не призивають.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:59 Ответить
Усіх у армії УНР на піку було десь тисяч 50,а ветеранів ПСВ в Україні було близько 2млн.Замість того щоб вийти всім і дать люлєй більшовикам як то зробили Фінляндія,Польща,навіть маленькі Естонія,Литва,Латвія тодішні ухилянти сиділи по хатах,просрали УНР,а потім мерли як мухи у голодомор яких було 3.Про голод 20-22,47 мало хто знає.У ДСВ загинуло разом з цивільними 7млн.,тобто до 45 року в Україні загинув кожен 3-й.До того привело те що мудрий нарід(насправді ніт) теж вважав за краще відсидітись.
показать весь комментарий
22.08.2025 16:14 Ответить
А хто має захищати майно, батьків дружин коханок і дітей народних депутатів як не вони? Але ж тобі це на цікаво,чи не так?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:09 Ответить
Чому в народних депутатів немає цієї потреби, а в Миколи вона повинна бути?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:10 Ответить
Дядьку, ви з дурки втекли чи рашатудей передивилися? Бо це тільки кацапо-ЗМІ розповідали про супротив мобілізації тоді і про "сняліспоєздавнацгвардію"

Ахтунг, москаль у коментах! Адмін Цензора, фас!
показать весь комментарий
22.08.2025 16:39 Ответить
В мирний час держава для людини, а у воєнний час людина для держави.
показать весь комментарий
22.08.2025 12:30 Ответить
Цей закон ніяк не можна приймати, бо молода незалежна держава залишиться без депутатів, міністрів і олігархів - всіх пересадять за перетин кордону.
показать весь комментарий
22.08.2025 17:46 Ответить
вони ж не для себе стараються
показать весь комментарий
22.08.2025 10:57 Ответить
Якось мало, треба одразу електричний стілець. Заодно і профіцит по електриці поправлять.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:08 Ответить
Несповна розуму ?
показать весь комментарий
22.08.2025 12:05 Ответить
А Держава має якісь обов'язки перед громадянами, як на вашу думку ?
показать весь комментарий
22.08.2025 12:23 Ответить
Ну шо кріпаки??? Вільна країна кажете...Ну-ну...Я бачу КНДР 2.0 Уху ели просто вкрай..и берега напрочь попутали.В Евросоюзе об этом то хоть знают..?? чи они Газой заняты с головой...если это не диктатура,то я уже не знаю...
показать весь комментарий
22.08.2025 12:37 Ответить
Ну,если так...то чумным бараком делают совершенно не рашку,а украинцев...бо тут ветераны вернутся,с нарушеной психикой и нервами...пусть теперь все украинские мужики сидят взаперти еще лет пять,пока синдром не рассосется...Агрессор ездит по миру,живет прежней жизнью,как ни в чем не бывало,а жертву загнали в стойло,как бесправную скотину...
показать весь комментарий
22.08.2025 13:40 Ответить
штрафом от 3,4 тыс. грн до 5,1 тыс. грн или заключением на 3-5 лет. Источник: https://censor.net/ru/n3569959
Интересная математика:
5100 грн : 60 месяцев = 85 грн/мес
Итого - месяц жизни украинца оценивается в 85 грн.
Затраты на одного заключённого в Украине в месяц - 14 165 гривен (в октябре 2024).
14 165 - 85 = 14 080 грн в месяц.
14080 × 60 = 844 800 грн из налогов украинцев.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:29 Ответить
Смешные наказания. Принимать такое нет смысла. Это не напугает никого из тех, кто хочет уйти заграницу. А что с организаторами. Так штраф и останется?
показать весь комментарий
22.08.2025 12:41 Ответить
Чому не питаєш , скільком козирним ухвлянтам пан головний в СБУ дав дозвіл на виїзд?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:52 Ответить
Мити дупи … от кацап и саме так і кажуть ., я тебе здивую , але за миття дупи в Німеччині платять 3500 евро , та ще треба мати освіту отриману в Німеччині. Я працюю зубним техніком , оточення на заводах. Так , є жінки які працюють в будинку для літніх людей .вони працюють пів дня за зарплату близько 2000 євро. І так , літні люди в німеццчні доглянуті , живуть в теплі і добрі. Отримують всю необхідну допомогу. А як доживають наші старі люди ? Без зубів , пенсія 3000, без тепла та води в хатах , засцяні в обісрані лежать. А ти давай !! Давай кацапе , повторюй кацапську мантру про дупи. Тьфу ***** гидота !
показать весь комментарий
22.08.2025 11:59 Ответить
Оце чудо - вертухаєм на вишку. Прописати в законі. Встановити пайку.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:06 Ответить
Придбаю трибуну з червоного дерева, пюпітр і суфлер. Для ведення пропаганди серед обпатраних гусей. Не за всі гроші світу. То ваша об'ява?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:09 Ответить
Коня кують і жаба лапу простягає....
показать весь комментарий
22.08.2025 11:13 Ответить
Запам'ятай, придурок, українці - свободолюбиві за натурою і будь-які обмеження викликають у них супротив!

показать весь комментарий
22.08.2025 14:15 Ответить
Хто ж винен?
показать весь комментарий
22.08.2025 14:17 Ответить
Буде ще все. І трійки, і загородзагони. І табори. Все ще тільки починається...
показать весь комментарий
22.08.2025 14:19 Ответить
Як не мають? Податки вже ж приймали заднім числом.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:21 Ответить
А хто її планує відбудовувати?
показать весь комментарий
22.08.2025 14:22 Ответить
Цілком згоден. Повернутись, вже влаштувавшись і адаптувавшись за кордоном і проживши там кілька років - це треба зовсім не мати мізків.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:45 Ответить
В Румунії під час Першої світової дезертири збивалися в зграї, щоб відбитися від силовиків та здобути їжу. З часом ці загони переросли у масову справу та реальну загрозу. А згодом стали одним з факторів розпаду Австро-Угорської імперії.
Я б не радила так весело ставитися до подібних речей. Армія Колчака з гуркотом зазнала краху не через відсутність грамотних офіцерів, вміння планувати чи відсутність грошей. Це все у них було. У них не було рекрутів. Спроба примусово мобілізувати сільську молодь закінчилася тим, що ця молодь пішла у ліси. На чому власне все і закінчилося.
Жодна армія ще не витримала протистояння з власним народом. Я б дуже дуже не хотіла щоб в України зявився подібний досвід. Боже збав. Це була б катастрофа.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:08 Ответить
Зрозуміло: просто піднімуть "таксу" - так би мовити іде підвищення цін на послугу. А таких, як Альперін, "мужні" прикордонники помічати не будуть
показать весь комментарий
22.08.2025 10:46 Ответить
ГУЛАГ
показать весь комментарий
22.08.2025 16:18 Ответить
За скромними підрахунками десь так тисяч з 500+- чоловіків призовного віку незаконно, з 24.02.22 р. перетнули кордон. Тобто, уряд на повернення цих людей вже по суті може не розраховувати, адже стимул 3 роки ув'язнення виглядає не дуже привабливо. Ну добре... але пані Свириденко закладає дуже дискримінаціну річ в цьому законопроєкті, виокремлюючи призовників та військовозобов'язаних, передбачаючи для окремої категорії осіб по суті окреме покарання, що є дискримінацією. Якщо покарання, то для всіх одне. Тому, я впевнений, що знайдеться адекватний юрист, який рознесе це непорозуміння в судах.
показать весь комментарий
22.08.2025 12:22 Ответить
тільки дайте вгадаю

- це не стосується таких як Арестович
- це не стосується слуг
- це не стосується "обслуги" режиму
показать весь комментарий
22.08.2025 10:44 Ответить
Все правильно!!! Кріпакам або смерть або в'язниця. А панам куплені маєтки за розкрадені гроші, і закриті реєстри цих самих маєтків.
Вільна країна вільних людей))))
показать весь комментарий
22.08.2025 10:50 Ответить
в совєцькому союзі після смерті сталіна за незаконний перетин кордону давали від року до трьох тюрми. В цьому законі аналогічно. Вєрной дорогой ідьом ,таваріщі!!!
показать весь комментарий
22.08.2025 22:35 Ответить
Ніхто не буде повертатися !
А прйняття закону про можливість виїзду за кордон до 22-х років означає , що ця політика ведеться цілеспрямовано !
показать весь комментарий
22.08.2025 14:32 Ответить
На окуповану кацапами територію , в основному , таджики та узбеки заселяються ...
показать весь комментарий
22.08.2025 14:41 Ответить
https://www.youtube.com/shorts/S48hXfcJlRw
показать весь комментарий
22.08.2025 15:44 Ответить
Страница 2 из 3