9831 посетитель онлайн

Польша будет блокировать вступление Украины в ЕС, пока Киев не признает Волынскую трагедию, - Косиняк-Камыш

Министр обороны Польши Владислав Косиняк-Камыш

Вице-премьер-министр и министр национальной обороны Польши Владислав Косиняк-Камыш заявил, что пока Украина не признает события на Волыни в 1943-44 годах и геноцид поляков, она не будет иметь "никаких шансов" на вступление в ЕС.

Об этом он сказал на пресс-конференции, цитирует PAP, передает Цензор.НЕТ.

По его словам, его партия - Польская крестьянская партия (PSL) - поддерживает введение уголовной ответственности за пропаганду "бандеровской символики". Однако, говорит политик, такие решения не могут стать частью российской пропагандистской линии.

Косиняк-Камыш отметил, что он критически относится ко многим действиям некоторых молодых украинцев, которые "ездят по Польше на новейших автомобилях и не участвуют в защите своей родины".

"Я говорил это много раз - если Украина не примирится с геноцидом на Волыни, если не будет эксгумации или чествования памяти, она не будет иметь никаких шансов на вступление в Европейский Союз. Я выражал очень четкую и решительную оппозицию в случаях, когда каким-либо образом топталось доброе имя Польши, или делались попытки прославлять Бандеру. Я говорил об этом очень четко и определенно. Но отказ в поддержке воюющей Украины противоречит интересам безопасности польского государства. Помогать Украине, которая воюет, - это также строить безопасную Польшу", - подчеркнул вице-премьер.

Отвечая на вопрос о своей оценке инициативы польского президента Кароля Навроцкого относительно приравнивания бандеровской символики к нацистской, Косиняк-Камыш сказал, что "в условиях полномасштабной войны всегда следует быть осторожным, ведь сейчас российская пропаганда пытается убедить, что в Украине у власти фашисты".

"Бандера был преступником, это не подлежит никакому сомнению, геноцид на Волыни - один из самых страшных актов террора против нации в истории нашей цивилизации, Украина должна ответить за это, должны быть памятники, эксгумация, достойное захоронение. Мы никогда от этого не отступим", - отметил Косиняк-Камыш.

Но, подчеркнул министр нацобороны Польши, в момент, когда "россияне говорят о фашистах в Украине", нельзя "подыгрывать этой риторике".

Он добавил, что знает, как следует заботиться об исторической памяти и с чем нужно бороться -- и делает это.

"Это можно делать так, как делаем мы, как это делаю я, или же играть только на эмоциях и не достигать цели", - добавил он.

Топ комментарии
+58
Ось скажить мені, ЧОМУ ******* Україна повинна визнавати свою ефемерну причетність до межетніческого конфлікту громадян Польши на її тоді території?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:17 Ответить
+44
Націоналісти Польщі повинні накласти табу на націнально-історичні пертензії з Україною-вОНА СТІКАЄ КРОВ"Ю СЬОГОДНІ, а Польща хоче завтра? ІДІОТИ!!! шукайте кремлівську гебенію серед своїх лідерів .
показать весь комментарий
26.08.2025 18:17 Ответить
+42
Польша вже здулась. На довго її не вистачило. Україна реально оточена п*дарасами з усіх сторін які готові в першу чергу кацапам відсмоктати ніж допомогти сусіду в боротьбі
показать весь комментарий
26.08.2025 18:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
В Польщі ******* дедалі все більше і бульше... На жаль...
показать весь комментарий
26.08.2025 20:14 Ответить
опитування у ПОЛЬЩІ за липень - так!!! страшніші ніж у США

1. Підтримка членства України в ЄС та НАТО

За опитуванням IBRiS (червень 2025), лише 35 % поляків підтримують вступ України до ЄС, а 37 % - до НАТО, тоді як 42 % виступають проти.

2. Підтримка військової та економічної допомоги

46 % поляків вважають, що військову допомогу Україні варто зменшити або призупинити; лише 35 % підтримують наразі економічну підтримку, тоді як 44 % - проти.

3. Прагнення миру за будь-яку ціну

Опитування CBOS (грудень 2024): 55 % поляків вважають, що головне - завершення війни, навіть якщо це обійдеться Україні втратою територій - однозначно основна зміна в суспільній думці.

Більше того, 57 % вважають, що Україна має швидко рухатися до мирної угоди; лише 31 % - за продовження боротьби без поступок.

То може в "укроконсерваторії" поряд з Польщею дипломатів треба міняти разом з вблдками Єрмакомародерії?
показать весь комментарий
26.08.2025 20:09 Ответить
але після війни ...
показать весь комментарий
26.08.2025 20:08 Ответить
Та не буде нічого слідуючого. Орки другий рік не можуть взяти руїни нещасного села Часів Яр. Умовляють Трампа щоб примусив Україну його їм віддати. Яка, нахрін, Польща? Досить вже маячню верзти.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:06 Ответить
Теоретично, якщо б у нас знайшли поклади чогось дорогоцінного та Україна стала би приваблювати платнею європейських заробітчан( читай поляків), то питання ,,Волинської трагедії,, ніколи б і не ставали на повістці. А зараз рішення може бути тільки одним. Ми признаємо цю подію трагедією, а вони події проти українців. Ті самі погроми в українських селах вояками АК. А ще ,,Вісла,, маячить як більмо. Тож, в принціпі, ми можемо порозумітись. Але взаємно, а не однобоко.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:04 Ответить
Ну от , те що я і кажу постійно - пшеки ( їхня націоналістична влада ) думали що ослаблену війною Україну вони легко нагнуть , ми відмовимось від своєї історії , і приймемо історію яку вони нам нав'язують . В принципі - тут вони хочуть того ж що й кацапи , один в один .
А тепер ,зрозумівши що їхні вологі мрії накрились мідним тазом - увімкнули шантаж .
До речі , я сподіваюсь всі розуміють - звідки в цієї проблеми " ноги ростуть " . Зараз , гортаючи польські інтернет ресурси - в очах рябить від антиукраїнських дописів і коментарів , і почалася вся ця вакханалія якраз після Майдану 2014 р . Совпадєніє - нє думаю .!
До 2022 - антиукраїнська істерія можна сказати - мляво жевріла , після початку війни - притихла зовсім , але зараз , при повній бездіяльності ( і навіть пери заохоченні в деякій мірі ) польської влади , набрала шалених обертів .. Враження таке що скоро поляки , яких провокує і розводить як лохів кацапня , вимагатимуть від своєї влади - ввєсті вайска в Україну .
показать весь комментарий
26.08.2025 20:00 Ответить
Наша держава, нещодавно відмітила 34 річницю створення, про що взагалі мова?
показать весь комментарий
26.08.2025 20:00 Ответить
Влада Польщі починає вже трохи " заганяти"...вони,що кур&&в вже підіграють Орбану..?!!
показать весь комментарий
26.08.2025 19:55 Ответить
а пізніше не можете запитати коли війна закінчиться, коли зЄльоних витурить Україна, коли спеціально дипломатичним місіями будуть призначені спеціальні комісіїі сторичної пам"яті обох народів , а може навіть й посередників...
показать весь комментарий
26.08.2025 19:53 Ответить
В так і не зрозуміли, що ви разом з прикремлівськими підігріваєте полумʼя, правдою, так!!! але ви зараз як блін Павліки Морозови, вибачайте.

Чому вбили уряд Качинського ліві комуняки ? тому що знали що вони гебьонні там натворили - й праві не мовчатимуть .
Чому постгебьонні зараз перестали підтримувати ЛІВИХ, а перейшли на підтримку ПРАВИХ в усьому світі? Та тому що їм ПОХЕР, аби палало у тих, з ким ворогує Хйляндія.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:50 Ответить
Цей тип покруч. Коли він балотувався в президенти то говорив діаметрально протилежні речі 15.06.2020 року. https://nasze-slowo.pl/vladyslav-kosinyak-kamysh-wladyslaw-kosiniak-kamysz/

Він продажна курва. Однозначно. Поляки це відчували нутром і тому ця гніда набрала 2,39% голосів. А тепер він віце-премєр який дуже хоче стати ****** своєї країни.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:48 Ответить
Он всего то хочет памятни эксгумацию и день памяти
показать весь комментарий
26.08.2025 19:48 Ответить
Українські землі які входили до складу речі посполитої политі кров'ю українського народу,яка текла ріками.Кров пускали польські пани та ляхи.Чи признають поляки це геноцидом нашого народу?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:45 Ответить
Руки покрючтло, кацапокапса?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:35 Ответить
Натаха, бабулька, ну шо ми приперлася на український сайт? Яж тобі особисто написав, поверни писок на Білий дурдом, до вашого рудого маразматика Донні. Виручай старого пирдуна, його вже і Індія послала, а ти тут трешся. Думаю, тебе забанили в штатах, чоловік тебе кинув, ось ти, бабулька сюди приперлася. Нічого тобі тут не світить, і не надійся. Може тобі посилочку з їжою прислати, щоб відстала?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:34 Ответить
Не за темою, але як варіант я б розглянув для нашого державного гімну - "Любіть Україну" Сосюри, в першому "націоналістичному" варіанті. Як Вам?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:34 Ответить
А що передувало Волинській трагедії, про злочини влади Польші проти Українців на окупованній поляками українській землі, поляки воліють навіть не згадувати:
Загострення польсько-українського конфлікту в першій половині XX століття було пов'язане з національною ситуацією у Другій Польській Республіці. Паризька мирна конференція 1919 року дозволила Польщі окупувати Галичину, а Ризький мирний договір 1921 року призвів до входження до складу Польщі західних земель України, зокрема Східної Галичини, Холмщини, Підляшшя, Західної Волині та Західного Полісся. Ці території, які були етнічно українськими землями (перепис Польші в 1921 року - на Волині проживало 1 437 907 мешканців, з них Українці - 983 596 (68,4 %) та поляки - 240 922 (16,8 %)), залишилися під владою Польщі, всупереч волі українського визвольного руху, який прагнув незалежності. Нова Польська держава, надто за часів правління Юзефа Пілсудського, набрала форми авторитаризму. Польський уряд розглядав Галичину та Волинь як давні польські землі, тож намагався збільшити тут свій вплив. Для цього відбувалася колонізація (осадництво - переселення поляків на Волинь на землі, що були відібрані в місцевих українців, дискримінаційний розподіл сільськогосподарської землі на користь польських осадників), пацифікація (репресії проти соціально активного українського населення), обмеження українців у правах на освіту та радикальна її полонізація, руйнування українських храмів (особливо на Холмщині). Теж саме робив сталінський режим на сході України. Польський режим Пілсудського створив концентраційний табір Береза-Картузька та Білі Сарни для політичних опонентів. Це спричинило радикалізацію польсько-українських відносин, і зокрема знайшло відповідь у діяльності ОУН у 1930-х. Кульмінацією стало вбивство українськими націоналістами міністра внутрішніх справ Польщі Броніслава Перацького в 1934 році. Революційний трибунал ОУН ухвалив рішення про замах на Броніслава Перацького як одного з головних винуватців репресивних заходів польської окупаційної влади в Східній Галичині щодо української громади. ОУН змогла набути чимало прихильників на окупованій Польщею Західній Україні через антиукраїнську шовіністичну політику польської влади. Історик Ігор Ільюшин знайшов у польських архівах документ про існування урядових планів, метою яких було звільнення «південно-східних кресів» (Волині та Галичини) Польщі від української присутності. Також він знайшов у польських архівах документ щодо плану виселення, а можливо, навіть і часткового фізичного знищення українців на західноукраїнських землях. Поляки допомагали Угорщині окупувати Карпатську Україну в березні 1939, відправивши в Закарпаття через свій південний кордон диверсійні загони. Бійців «Карпатської Січі» (збройне формування, що захищало край), особливо уродженців Галичини, що потрапили в полон полякам, часто розстрілювали на місці без суду і слідстває. Крах Польщі у вересні 1939 року тимчасово відсунув польське питання в політиці ОУН на другий план. Єдиною перешкодою на шляху до створення незалежної української держави був СРСР, тому поляки з «окупантів» перетворилися на «ворожу» нацменшину. На початку Другої світової війни розбиті блукаючі частини Війська польського та Корпусу охорони пограниччя (КОП) спорадично нападали на нелояльні до польської влади українські села.
Як кістка в горлі у поляків та волинська трагедія, а про свої злочини проти Українців - МОВЧАТЬ.. Де вибачення поляків за репресії, за вбивства Українців на окупованих нею українських землях? Обіженки рашці не висувають претензій за захоплення разом з фашистською Німмеччиною Польші в 1939 році, за збиття урядового літака з Качинським...
Це як рашка носиться з *вялікою пабєдою* над нацизмом, а ці носяться зі своєю *трагедією*
показать весь комментарий
26.08.2025 19:34 Ответить
Не капси, кацапко зі стягом штатів. Сиди на ж@пі рівно. Не маєш жодного права розмовляти про Україну.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:34 Ответить
Може ти ще с свинособаками коаліцію організуєш проти поляків?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:34 Ответить
подивіться хто лайкає цю гавкітню розігріту кремлем ...
показать весь комментарий
26.08.2025 19:33 Ответить
Собака гавкає,а караван іде!!! На сьогодні Україна і українці повинні мовчки кивати і робити розумне обличчя приблизно таке,як Порох на Мінських угодах,а вступати на цьому етапі в якісь суперечки--це на користь тільки рашці!! І не потрібно забувати,яку НЕОЦІННУ допомогу надала нам Польща на першому етапі-це для нас українців важливо,а закінчиться це страхіття,тоді на місце і поставимо всіляких Орбанів,Фіців,Косіняків і іншу наволоч,а на сьогодні нам тільки ще і поляків не хватало на голову і так волосся вже майже немає! На сьогодні,хай нам Бог допоможе вистояти і наші славні ВОЇНИ і тому ворог нашого ворого--найкращий наш партнер!!
показать весь комментарий
26.08.2025 19:30 Ответить
Польські курви у своєму репертуарі. Вони завжди такі були: пихаті, гонорові, підступні курви, ми, українці , вже навіть не дивуємося.
Я ще багато років тому казала , що вступ до ЄС та НАТО нам першими заблокують ляхи.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:30 Ответить
Нужно пропускать дроны, летящие над Украиной в сторону Польши - может тогда одумаются.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:29 Ответить
жах!!! я думала тверезі українці повинні вимагати ВИЩОГО ШТИБУ ДИПЛОМАТІВ до ЄС та разом до ВАРШАВИ !!! Я думала тверезі українці єдині проти єрмакомародерату - бо якщо така вимога від сусіда - то саме дипломатія ПРосрала (чи виконала роботу Кремля?) ЖАХ й СТИДОБА!
показать весь комментарий
26.08.2025 19:28 Ответить
РОСІЯНЕ конкретно фінансують цю тему. Спецслужби Польщі мали би поцікавиться
показать весь комментарий
26.08.2025 19:27 Ответить
шановна громадо ...не клюйте на провокації , ОПа буде рада показати світу шо вони шобла 🤡 ,керує правильно українскими суспільством , бо ми історично недалекоглядні ...Опі треба вас відволікати ...******* історія це маніпуляції суспідьством , проїзжайте ...навіть як шо самі полякі провокують ...це гебня ...
показать весь комментарий
26.08.2025 19:27 Ответить
вас підтримують боти ПОДОЛЯКА раба рашки!браво- ознака хто ви
показать весь комментарий
26.08.2025 19:23 Ответить
а де ж я - серед вас? Дякую за критичне самовизначення
показать весь комментарий
26.08.2025 19:21 Ответить
НЕ ТРОГАЙТЕ ТОДІ НІМЦЯ ТРАМПА - ВІН ІСТОРИЧНО З НІМЕЧЧИНОЮ ГІТЛЕРА ? так саме ділять світ ідеологи MAGA.

чи тут граєм в мір Україні від усіх та вся , а тут в сундуках історії розбратом обмазуємося. Розумінішими бути не намагалися , нє? Дипломатія ЄРМАКА Вам з гебенією пір"ячком
у сраку .
показать весь комментарий
26.08.2025 19:20 Ответить
Слідуючою буде Польща і країни Балтики вони це зрозуміють коли буде запізно.А в рядах орків будуть поневолені українці.Гординя зробить свою справу😔
показать весь комментарий
26.08.2025 19:19 Ответить
В тебе знову трабли? Бо капсиш, як істеричка в дурці
показать весь комментарий
26.08.2025 19:17 Ответить
Та почекай, ще повстрамляйте "палки у колеса" Україні то прийдуть "асвабадітєлі" рашиськи тоді взнаєте "по чому фунт лиха" та буде пізно кусати лікті..... у 2022 седіли тихенько такі "грамотії" а зараз "посмілійшали".
показать весь комментарий
26.08.2025 19:15 Ответить
браво - так держать - ПРАВОЙ ПРАВОЙ ПРАВОЙ ( чи лєвой лєвой лєвой), впірьод на злучку з MAGA !!!- дик какая разніца -то какой нагой , гланвное УЛЬТРА СПРАВЕДЛІВИЄ
показать весь комментарий
26.08.2025 19:15 Ответить
Коли ходила - їздила на західну.

Божечки, скільки я вислухувала від угорців про свою криву українську. Ці курвські дупи навіть отримуючи гроші за таксі мене матюкали.

Тоді я вивчила угорські матюки..
показать весь комментарий
26.08.2025 19:14 Ответить
Аплодую стоячи
показать весь комментарий
26.08.2025 19:12 Ответить
Ви політкорректні..я б сказала - зай@бують..і не перший рік..
показать весь комментарий
26.08.2025 19:09 Ответить
ОКУПОВАНІ з 1921 по 1939
показать весь комментарий
26.08.2025 19:08 Ответить
Політик лізе в історію,грязними руками
показать весь комментарий
26.08.2025 19:08 Ответить
в Україні сьогодні смокче у кремля влада - чим Польща гірша ?
так-так , саме в угоду Кремлю навіть на молитовний сніданок церковних конфесій не пустили опозиційних відомих громадян-віручих...

У ТРАМПІСТСЬКІЙ Америці такі сніданки не ділять демів з респами , азеублюдки це роблять СЬОГОДНІ !!! а ви про історичні суперечки двох сусідів ...
показать весь комментарий
26.08.2025 19:08 Ответить
Де у пшеків війна?? При всій повазі - головою вдарились? пшекопідари тільки нам гівно творять.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:08 Ответить
У Німцях вони працюють, і такі самі понаїхавші. Там нє. Там питань нема
показать весь комментарий
26.08.2025 19:07 Ответить
По-перше, що означає "Україна визнала"? А то як?
1. На землях, які були ОУКОВАНІ з 1921 по 2939 тими самими поляками, потім совєтами, а потім німцями українська держава має якимось чином визнати за собою вину за події, що стались на тих землях?
Абсурд? Хоча польські придурки то вважають за норму.
2. Так, Волинська трагедія то страхіття, бо загинуло багато людей. Але! Та подія була не сама по собі, а вже НАСЛІДОК всіх попередніх подій! А попердньо були польська окупація, колонізація, примусове опльщення. Окремим злочином з боку Польщі була пацифікація. А потім звірства АК і батальйонув хлопскіх. Тому і сталась та трагедія, бо була вона СПРОВОКОВАНА самими поляками!
От в чому фокус. То вже НАСЛІДОК!
А тому, перед тим як вимагати в України покаяння і спокути за Волинську трагедія самим полякам треба покаятись і визнати СВОЇ злочини.
Визнати, покаятись і перегорнути ту сторінку.
І втямити нарешті - у всіх срачах між поляками і українцями ЗАВЖДИ виграють кацапи.
Варто би тим ідіотам, ипу Косіняк-Камиша то нарешті втямити.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:07 Ответить
На жаль рагулі кругом прийшли до влади. Бо такі настрої у людей: їм здається, шо у їхній біді винний бізнесмен, айтішнік, «понаїхавший», хоча самі не хочуть нічого з цим роюити (інфантіли, томущо). Тому всякі ліві-праві повилазили
показать весь комментарий
26.08.2025 19:06 Ответить
А чому до німців немає претензій? Те що робила фашистка Німеччина це не геноцид? Чому у Польщі пам'ятники Пілсудському - це вшанування героя, а пам'ятники Бандері в Україні - це геноцид? Ось і вся сутність поляків.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:04 Ответить
... лідера Польщі не запросили
показать весь комментарий
26.08.2025 19:04 Ответить
Винятковий уйобок.
Ота *****, яка ллеться з його чорного рота, шкодить інтересам польської держави не менше, аніж України!
Це пряма робота на користь повістки і пропаганди кацапідарів.

Українці щодня ховають загиблих у війні.
Натомість окремі польські довбойоби, замість допомагати і співчувати українцям, вважають за найважливішу справу не збивати підарські шахеди на підльоті до Варшави, а копатися на чужій землі в кістках 80-річної давнини.

Тупі ***** тварюки.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:02 Ответить
шошо? війна на виживання сусідів обох ,,, тільки полякам ще лиш відлуння від неї - поки-що
показать весь комментарий
26.08.2025 19:02 Ответить
Мабуть неначасі. Політкоректність, війна, те-се... Але польські примхи вже задовбують
показать весь комментарий
26.08.2025 18:59 Ответить
Учора слухала Віталія Дрібницю , блогера історика , котрий краще як ніхто виборює національну історичну правду.В День Незалежності йому задали запитання про це польсько-українське питання розбрату за національними історичними кривавими подіями. Його відповідь я передала як свою - бо на 100% так думаю.
Копнтіь ЄС та історії країн , цих бувших часток імперій та воєн між ними ...
Національне питання історичне це круто відборювати , але не гризнею , коли ти маєш спільного вбивцю своїм націям вже сьогодні.

ШУКАТИ ТРЕБА БЛДСКУ РАШКУ у цій гризні на кінці 4-го року війни на знищення України , а слідуючою буде Польща. Тому саме група лідерів ЄС не запросила підтримувати Україну у Білому Домі .
показать весь комментарий
26.08.2025 18:59 Ответить
ВОЛИНЬ: ЗЕМЛЯ БЕЗ СПОКОЮ...

«Бандеровцы резали поляков!» - кричить черговий коментатор в TikTok, Twitter - X чи ще десь.

А теперь сядь, видихни. І слухай, що було до того, як хтось когось почав різати.

Бо коли обрізаєш історію до одного 1943 року - ти не аналізуєш, ти працюєш на кремль.

ХТО ЖИВ НА ВОЛИНІ?

Волинь - це серце української землі.

Полісся, між Бугом і Случчю.

Там не було ні королівських замків, ні шляхетських маєтків. Там були хати.

Селяни. Русини. Малороси.

Українці.

Які жили на своїй землі з діда-прадіда.

Але з 1921 року Волинь - це вже Польща.

Не тому, що так історично, а тому, що Польща виграла радянсько-польську війну - і совєти подарували їй Західну Україну.

Для розуміння

За польським переписом 1931 року, у Волинському воєводстві українці становили понад 68% населення, поляки - близько 17%, євреї - майже 10%, німці - 2%, чехи - 1,5%, інші (татари, вірмени, росіяни тощо) - 1,6%

Але саме поляки контролювали адміністрацію, поліцію, суди, освіту і землю.

ПОЛЬСЬКИЙ КОЛОНІАЛІЗМ: 1921-1939

Польща не просто отримала Волинь.

Вона почала її перетворювати на свою.

Системно і з презирством.

1. Полонізація освіти

- Українські школи закривали.

- Викладання українською - заборонено.

- У деяких селах діти вчилися польською мовою, якої навіть не розуміли.

2. Церковна війна

- Православні церкви нищили або передавали під католицькі костели.

- Українських священників звільняли, переслідували.

- У 1937 році польська влада вибухівкою знищила православний собор у селі Теремне під Луцьком, прямо перед очима селян.

Людей не підпускали.

Це був символічний акт: ваша віра - нічого не варта.

- У 1938 році тільки на Холмщині й Підляшші зруйнували понад 100 православних храмів.

3. Земельна політика

- На Волинь переселяли осадників - польських ветеранів.

- Їм давали землю українських селян.

- Вони були озброєні, агресивні, зневажали місцеве населення.

- Варшава вважала Волинь "кресами всходніми" - диким Сходом, який треба "окультурити".

Українців бачили як "нижчий елемент", який має або стати поляком, або зникнути.

4. Криміналізація українства

- Організація української молоді - заборонена.

- За український прапор - тюрма.

- За спробу створити українську школу - тюрма.

- За українське слово в газеті - конфіскація.

- За українську книжку - обшук.

А ДІТИ РОСТУТЬ...

І от уяви село, 1922 рік.

Ти бачиш, як поляки вивозять вчителя з вашої школи.

Як ваш храм перетворюють на католицький.

Як батька арештовують за «сепаратизм».

Як він пропадає після допиту у Луцьку - і більше не повертається.

Далі ти підліток у 30-х.

У тебе нема книжок.

У тебе нема вибору.

Ти чуєш тільки одне - що твоя мова, твоя церква, твоя земля - "неіснуючі".

Далі німці - окупанти.

Совєти - кати.

Поляки - ті, хто ще нещодавно з тебе знущався.

І тоді ти йдеш у ліс.

Бо правди нема ніде.

І лиш в УПА є твої - молоді, як ти, з тими ж ранами і тою ж ненавистю.

ВОЛИНСЬКА РІЗАНИНА - ЦЕ РЕЗУЛЬТАТ, А НЕ ПОЧАТОК!

Так, у 1943 році УПА провела етнічні зачистки польських сіл.

Так, це була трагедія.

Але чи ви думаєте, польські збройні формування типу - Армія Крайова і батальйони самооборони - ангели в білому?

Вони вдавалися до крайній жорстокості.

Палили українські села разом із мешканцями, а людей вішали за «підтримку УПА».

Тому волинська різанина - це був вибух, який готували самі поляки, будуючи свою імперію на українській землі.

Поляки не були безвинними ангелами.

Вони роками витравлювали українське з українців.

І рано чи пізно ця вибухівка, яку самі й заложили, мала вибухнути.

Так працює колоніалізм:

Спочатку ти нав'язуєш свою мову.

Потім - релігію.

Потім - зброю.

А потім дивуєшся, що тебе палять у твоєму ж будинку.

СЬОГОДНІ: ХТО ГРАЄ НА КРОВІ?

росія.

москва сьогодні тішиться, коли українець і поляк згадують Волинь не як спільну рану, а як привід для ворожнечі.

Їм треба, щоб ми билися між собою.

Щоб історію писали кремлівські методички, а не факти.

ІСТИНА ПРОСТА:

- Волинь - українська.

- Польща була там колонізатором.

- Різанина - це не злочин УПА , це наслідок десятиліть приниження.

Історія - це не TikTok.

Вона не поміщається в 30 секунд.

Але якщо її не знати - то дуже легко стати мішенню для чужої правди.

І дуже важко зрозуміти свою.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:57 Ответить
напевно, бо як з бальшевічками воювати, то заключили договір з УНР( чудо на Віслі), а як Україну поділити по р. Збруч, то з тими ж бальшевічками заключили Рижський договір в 1921 р.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:56 Ответить
Шо-шо?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:52 Ответить
А що у відповідь сказали наші міністри, чи засунули язики до сраки ?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:52 Ответить
Ви абсолютно маєте рацію дивна історія с Бандера ніколи не бував на території України він знаходився на території Польщі це конфлікт між громадянами Польщі різних національностей. Не радянська Україна не тим більше ******* Україна , не може нести відповідальність за дії які відбувалися на території іншої країни. Я говорю полякам це все одно щоби німці ліхтенштейна відповідали за ті німців третього рейху. Але між цими маніпуляціями важливо. Оминути взаємного пробачення вшанування невинна вбитих з обидвох сторін, українців в Павлокомі, і поляків в Гуті пеняцькій неможливо. Але хто візьме на себе таку сміливість? Запити на себе таку сміливість - це перекреслити свої політичне майбутнє
показать весь комментарий
26.08.2025 18:51 Ответить
для початку "уламки шахедів" збиріте, додіки - потім поговоримо.
ніхто вас питати не буде
показать весь комментарий
26.08.2025 18:50 Ответить
Так і лізе гниле нутро з пшеків. Так і лізе.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:49 Ответить
Нехай пшеки хлебало прикриють. Якщо їх так дрюкали хлопцы з УПА, партизани, то що з ними зробить ЗСУ? Порве як бобік грелку. Німці не зможуть стільки біженців приняпи.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:49 Ответить
А реал, чому наші юристи мовчать??
показать весь комментарий
26.08.2025 18:49 Ответить
То вони нам винні..
показать весь комментарий
26.08.2025 18:48 Ответить
а ці гандони збираються визнавати злочини армії крайова пілсуцького ?
чи коли вбивали та виселяли українців з території польші то все ок.
вже наче все узгодили за Юща, але ніт цим ********* свербить "валинская резня" та Бандера.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:47 Ответить
Тепер зрозуміло, дякую. Був здивований саме роком.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:47 Ответить
Тільки на взаємній основі.Ми теж маємо вимагать визнання геноциду українців.За Сагринь,Павлокому,акцію Вісла,концтабір Явожно,Березу Картузьську і т.д.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:47 Ответить
Ну-ну
показать весь комментарий
26.08.2025 18:46 Ответить
Вона, властиво, не розрахувалася, а поплатилася, бо з нею самою невдовзі сталося те ж саме, що з Чехословаччиною. І тепер багатьом у ній кортить наступити на граблі.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:46 Ответить
??
показать весь комментарий
26.08.2025 18:45 Ответить
Пшеки,зараз війна,і якби не Україна,москальський чобіт вже топтав би їхню землю.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:45 Ответить
І ще такі як коломойський. Три ворожих до України нації, описав Павло Штепа в "Українець та москвин".
показать весь комментарий
26.08.2025 18:44 Ответить
ЯКІ Б НЕ БУЛИ !!! Не вподобляйтеся нетерпимим. Тоді Україні не потрібно підтримувати націоналістів рашки, які воюють проти хйла в Україні...
Є першочергові задання для виживання для обох народів СЬОГОДНІ!!!
показать весь комментарий
26.08.2025 18:44 Ответить
Перш ніж диктувати якісь вимоги, по праву сильного, хай знайдуть сміливість збивати шахеди. Підуть ляхи лісом зі своїми хотєлками і вологими мріями. Було б не погано потролити придурків з Польщі і прийняти закон про кримінальну відповідальність за заперечення пацифікації, про відповідальність за невизнання злочинів армії Крайова, і таке інше. Наша держава має викотити дзеркальні вимоги ляхам, нехай ставлять пам'ятники в Перемишлі, Холмі, тощо і нехай визнають злочинцем Пілсудського і т. д.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:43 Ответить
блін, москалі їм в 2010 році вбили 100 посадовців і Президента Качинського, а вони про це мовчать як води в рот набрали

польський гонор як лазер, дуже вузький промінь має, світить тільки на українців, а в розмовах з іншими відразу ховається
показать весь комментарий
26.08.2025 18:43 Ответить
Не "після 1990", а після 1919, коли створено УРСР, а зараз Україна є її правонаступником. Але у 1941-44 ту територію окуповувала Німеччина, то хай вона й відповідає, а не УРСР та її наступники. Вони в той час цю територію тимчасово не контролювали. Це як зараз в Донецьку когось заріжуть, та скажуть: Україна винна.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:43 Ответить
Пи.Си. Помилка суті не міняє.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:42 Ответить
Гієни кончані
показать весь комментарий
26.08.2025 18:42 Ответить
Які докази..рососія їх преза укантропупила - вони проглотили..
показать весь комментарий
26.08.2025 18:42 Ответить
А поляки не хочуть покаятися за злочини, скоєні ними під час окупації територій України у 14-15 та 20 столітті??? Як вони взагалі опинилися на території Волині вони не хочуть сказати? І чим була викликана ця т.з. "різанина" не хочуть нагдати?

Може спочатку треба визнати себе окупантами? І тоді проблема з "визнанням" відпаде сама по собі?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:42 Ответить
У мене вище помилка у році. Ось з Вікіпедії:
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/23_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F "23 травня https://uk.m.wikipedia.org/wiki/1941 1941https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B0_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-12 [12] заарештований як батько «руководителя краковского центра ОУН Степана Андреевича Бандери». П'ять днів перебував у Станіславській тюрмі, місяць і 13 - у київській.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:41 Ответить
Тому я зробив для себе висновок , що кацапи та пшеки одного поля ягоди
показать весь комментарий
26.08.2025 18:41 Ответить
Геополітично поляки завжди будуть нам вставляти патики в колеса. Це треба розуміти і діяти розумно. Не треба проявляти агресію. Нехай вони виглядають як дикуни та ревізіоністи в очах решти Європи.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:40 Ответить
Пішли ви попідйух панове пшекі
показать весь комментарий
26.08.2025 18:39 Ответить
Проти УПА, яка була створена на гроші селян західняків, стояли дві польські дежавні армії - армія Крайова і армія Людова. Є багато свідчень геноциду українців на Волині від поляків. Поляки мають сплатити сотні мільярдів євро за свої злочини 1943го. Коли платити думаєте, Косиняк-Камиш?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:39 Ответить
Нема за що. Одну справу робимо. Правду відстоюємо.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:38 Ответить
Мається на увазі, щоб ми добровільно сплатили компенсацію за те. Ну щоб їм не бігати по судах, а просто підставити кошик для грошей.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:38 Ответить
І Вам, Коте, дякую.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:37 Ответить
Ну Смоленська авіатроща здалася ж.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:37 Ответить
?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:37 Ответить
а нафіга їм наше визнання? якщо у них є підтвердження і правдиві докази - впірьод. А то вигадають якусь фігню і примушують визнати
показать весь комментарий
26.08.2025 18:37 Ответить
Та так...я просто неможу стільки писати. Дякую, Ви все виклали, за мене)
показать весь комментарий
26.08.2025 18:36 Ответить
«Визнання того, що відбулось на Волині, геноцидом, дає польському уряду підставу виставляти претензії до України і українців на відшкодування тих збитків, яких поляки зазнали в 1943-44 роках, не береться до уваги, що української держави тоді не існувало, що те все відбувалося на території Речі Посполитої, тому що був уряд на вигнанні, в Лондоні, який вважав цю територію своєю, було представництво польського уряду на цій території, була Армія Крайова - і про це абсолютно не говориться, забувається. І зрештою, що вбивали один-одного громадяни Другої Речі Посполитої. Хіба що польська сторона визнає, що у 1939 році громадянство змінилося, вони всі стали радянськими громадянами. Але сумніваюся, що вони це визнають, тому що і в роки війни вони не визнавали, що ці території стали інтегральною складовою частиною Радянського Союзу. Але, так чи інакше, це відбувалася громадянська, значною мірою селянська війна, на території, яка тільки після 1990 року стала частиною Незалежної української держави.

На жаль, у польській історичній науці факти підтягуються за вуха до певної концепції, щоб тільки обґрунтувати те, що буцімто «Волинська різанина» була запланована ще в 30-ті роки, зорганізована і здійснена однією політичною силою ОУН, це дає підстави стверджувати, що українці, які вважають ОУН борцями за незалежність, повинні нести відповідальність на рівні державному за те, що сталося».
показать весь комментарий
26.08.2025 18:36 Ответить
А де саме "заарештований нквс у 1923", не в польщі часом?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:35 Ответить
Та й про Катинь, ні пари з вуст, щоб з кацапськими хазяями не посваритися.
"Суть міфу
У Катині влітку 1941 року німці розстріляли 11 тисяч польських військовополонених, а радянські документи з «Особливої папки № 1» сфальсифіковані.
Факти стисло
Масові розстріли польських військовополонених здійснив НКВД СРСР навесні 1940 року в рамках спеціальної операції одночасно у Катині, Калініні, Харкові, Києві та інших містах
Факти докладніше
...13 квітня 1943 року світ уперше дізнався про Катинський злочин, коли окупаційна влада Третього Райху повідомила по радіо про знахідку масових поховань (10 000) убитих СРСР польських офіцерів.

СРСР уже незабаром опублікував заяву, у якій відкинув ці звинувачення і сам звинуватив нацистів у знищенні поляків.

Радянська комісія під керівництвом академіка Миколи Бурденка у січні 1944 року стверджувала: під час евакуації влітку 1941 року з прифронтової зони під Смоленськом не вдалося вивезти 11 000 польських інтернованих, які перебували у таборах ОН-1, ОН-2, ОН-3, яких згодом розстріляли нацисти.

У 1946 році СРСР намагався на Нюрнберзькому трибуналі звинуватити нацистів у знищенні поляків у Катині. Проте трибунал піддав сумніву аргументи радянської сторони та не підтримав ці звинувачення. У вироку трибуналу ці звинувачення відсутні.

Що сталося насправді. У вересні 1939 року в радянському полоні опинилися кільканадцять тисяч польських офіцерів та кілька сотень тисяч солдатів - поляків, українців, євреїв, білорусів, литовців, вірмен, які були громадянами Польщі. Більшість солдатів у листопаді 1939 року відпустили по домівках. У трьох спецтаборах НКВД - Старобільському, Козельському, Осташковському - ув'язнили 14 700 офіцерів польської армії, службовців прикордонної охорони та поліції. Іще 11 000 перебували у в'язницях Західної України та Західної Білорусі. ..."

Українська друга світова 1939- 1945
показать весь комментарий
26.08.2025 18:34 Ответить
Не нагадують смоленську трагедію тому що пшеки кацапів бояться як вогня. А зараз, за спиною українців в них зачесались волинські діла. Нехай ці паскуди зглотнуть і закриють свое хлебало, тому що кацапи і до них можуть вернутись,яущо Укпаїна їх не прикриє
показать весь комментарий
26.08.2025 18:34 Ответить
Ага, а срачь идет о событиях 43-го.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:33 Ответить
Та про Смоленську авіатрощу.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:33 Ответить
Ще одні братушкі намагаються всунути ніж у спину. Якщо Україна не встоїть прийдуть і до вас московити і тоді "Волинська трагедія" здасться вам незначним непорозумінням.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:32 Ответить
Страница 3 из 4