11904 посетителя онлайн

Польша будет блокировать вступление Украины в ЕС, пока Киев не признает Волынскую трагедию, - Косиняк-Камыш

Министр обороны Польши Владислав Косиняк-Камыш

Вице-премьер-министр и министр национальной обороны Польши Владислав Косиняк-Камыш заявил, что пока Украина не признает события на Волыни в 1943-44 годах и геноцид поляков, она не будет иметь "никаких шансов" на вступление в ЕС.

Об этом он сказал на пресс-конференции, цитирует PAP, передает Цензор.НЕТ.

По его словам, его партия - Польская крестьянская партия (PSL) - поддерживает введение уголовной ответственности за пропаганду "бандеровской символики". Однако, говорит политик, такие решения не могут стать частью российской пропагандистской линии.

Косиняк-Камыш отметил, что он критически относится ко многим действиям некоторых молодых украинцев, которые "ездят по Польше на новейших автомобилях и не участвуют в защите своей родины".

"Я говорил это много раз - если Украина не примирится с геноцидом на Волыни, если не будет эксгумации или чествования памяти, она не будет иметь никаких шансов на вступление в Европейский Союз. Я выражал очень четкую и решительную оппозицию в случаях, когда каким-либо образом топталось доброе имя Польши, или делались попытки прославлять Бандеру. Я говорил об этом очень четко и определенно. Но отказ в поддержке воюющей Украины противоречит интересам безопасности польского государства. Помогать Украине, которая воюет, - это также строить безопасную Польшу", - подчеркнул вице-премьер.

Отвечая на вопрос о своей оценке инициативы польского президента Кароля Навроцкого относительно приравнивания бандеровской символики к нацистской, Косиняк-Камыш сказал, что "в условиях полномасштабной войны всегда следует быть осторожным, ведь сейчас российская пропаганда пытается убедить, что в Украине у власти фашисты".

"Бандера был преступником, это не подлежит никакому сомнению, геноцид на Волыни - один из самых страшных актов террора против нации в истории нашей цивилизации, Украина должна ответить за это, должны быть памятники, эксгумация, достойное захоронение. Мы никогда от этого не отступим", - отметил Косиняк-Камыш.

Но, подчеркнул министр нацобороны Польши, в момент, когда "россияне говорят о фашистах в Украине", нельзя "подыгрывать этой риторике".

Он добавил, что знает, как следует заботиться об исторической памяти и с чем нужно бороться -- и делает это.

"Это можно делать так, как делаем мы, как это делаю я, или же играть только на эмоциях и не достигать цели", - добавил он.

Топ комментарии
+58
Ось скажить мені, ЧОМУ ******* Україна повинна визнавати свою ефемерну причетність до межетніческого конфлікту громадян Польши на її тоді території?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:17 Ответить
+44
Націоналісти Польщі повинні накласти табу на націнально-історичні пертензії з Україною-вОНА СТІКАЄ КРОВ"Ю СЬОГОДНІ, а Польща хоче завтра? ІДІОТИ!!! шукайте кремлівську гебенію серед своїх лідерів .
показать весь комментарий
26.08.2025 18:17 Ответить
+42
Польша вже здулась. На довго її не вистачило. Україна реально оточена п*дарасами з усіх сторін які готові в першу чергу кацапам відсмоктати ніж допомогти сусіду в боротьбі
показать весь комментарий
26.08.2025 18:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
блін, москалі їм в 2010 році вбили 100 посадовців і Президента Качинського, а вони про це мовчать як води в рот набрали

польський гонор як лазер, дуже вузький промінь має, світить тільки на українців, а в розмовах з іншими відразу ховається
показать весь комментарий
26.08.2025 18:43 Ответить
Вона, властиво, не розрахувалася, а поплатилася, бо з нею самою невдовзі сталося те ж саме, що з Чехословаччиною. І тепер багатьом у ній кортить наступити на граблі.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:46 Ответить
Нехай пшеки хлебало прикриють. Якщо їх так дрюкали хлопцы з УПА, партизани, то що з ними зробить ЗСУ? Порве як бобік грелку. Німці не зможуть стільки біженців приняпи.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:49 Ответить
для початку "уламки шахедів" збиріте, додіки - потім поговоримо.
ніхто вас питати не буде
показать весь комментарий
26.08.2025 18:50 Ответить
Мабуть неначасі. Політкоректність, війна, те-се... Але польські примхи вже задовбують
показать весь комментарий
26.08.2025 18:59 Ответить
ОКУПОВАНІ з 1921 по 1939
показать весь комментарий
26.08.2025 19:08 Ответить
Та почекай, ще повстрамляйте "палки у колеса" Україні то прийдуть "асвабадітєлі" рашиськи тоді взнаєте "по чому фунт лиха" та буде пізно кусати лікті..... у 2022 седіли тихенько такі "грамотії" а зараз "посмілійшали".
показать весь комментарий
26.08.2025 19:15 Ответить
Натаха, бабулька, ну шо ми приперлася на український сайт? Яж тобі особисто написав, поверни писок на Білий дурдом, до вашого рудого маразматика Донні. Виручай старого пирдуна, його вже і Індія послала, а ти тут трешся. Думаю, тебе забанили в штатах, чоловік тебе кинув, ось ти, бабулька сюди приперлася. Нічого тобі тут не світить, і не надійся. Може тобі посилочку з їжою прислати, щоб відстала?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:34 Ответить
Українські землі які входили до складу речі посполитої политі кров'ю українського народу,яка текла ріками.Кров пускали польські пани та ляхи.Чи признають поляки це геноцидом нашого народу?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:45 Ответить
В Польщі ******* дедалі все більше і бульше... На жаль...
показать весь комментарий
26.08.2025 20:14 Ответить
Стервятники
показать весь комментарий
26.08.2025 20:17 Ответить
спершу себе до ботів віднесіть....добре із-за океану повчати Українців?
показать весь комментарий
26.08.2025 20:30 Ответить
Зрозумів, поцілив в точку. Воно і зрозуміло, стара жінка, нікому не потрібна, навідь мухи перестали сідати, гидують. Правда очі коле. Змирись, молодість не вернеш, а тут, на цензорі можуть і обматюкать, навідь прапор не допоможе. Хоча, при такому дебілові, як Донні, США поступово скочуеться до рівня Зімбабве, а ти його не спасаєш.. Так що сиди рівно, не істери, і взагалі, бережи здоровья, а то лікуватись в штатах дорого. Хоча, які штати, там такі як ти не водяться. Можеш через ВПН, яким ти користуєшся, вибрати Занзібар. Ти або ЗЕбанута або кацапка, яка за гранчак боярки треться серед українців, розуму набираєшся. Пізно в твої роки.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:33 Ответить
Баба Натаха, це кацапня пише : пісьмом. А українці пишуть слово лист, листом. Втрачаєш на старості кваліфікацію, твій куратор Ваня буде лаятись на тебе.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:39 Ответить
нарешті признали себе ботом
показать весь комментарий
26.08.2025 20:54 Ответить
Вгомонись вже, кацапко.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:58 Ответить
скільки завгодно можно кричати про що завгодно, а була б ядрена бімба - всього цього не було б
показать весь комментарий
26.08.2025 21:38 Ответить
Все воно знає. Під дурника косить шоб сво\м лохам сподобатись та сінекуру отримати. Оно як і у нас в 2019 році, воно все хнало но робило так шоб лохам сподобатись. І сподобалось. Як вас зараз, лохи, подобаєтся?
показать весь комментарий
27.08.2025 07:14 Ответить
Не треба нічого визнавати, (тим більше те, чого не робив). 👈
Ми ще дочекаємось, що "ЄС" розвалиться швидше ніж ми можемо собі це уявити.
показать весь комментарий
27.08.2025 09:24 Ответить
В "Метро" продають польський твердий сир. Він по якості гірший ніж дешевий голандський. А український, хоч і трішки дорожчий, але смачніший. Перейшов на український. Брав раніше польський 10%-ий йогурт "Млековіта". А потім з'явився український - наш смачніший. Підтримуємо вітчизняного виробника, особливо в умовах війни.
показать весь комментарий
27.08.2025 10:00 Ответить
«23 жовтня 1944 року було прийнято рішення про створення польських частин в складі Вермахту (Polnische Wehrmacht), в подальшому у Радомі з добровольців-поляків почалося формування «Легіону Білого Орла» (Legion Orła Białego), в якому легіонерам гарантували грошове і інше забезпечення за нормами постачання солдатів Вермахту. З доповідей представництва польського уряду в окупованій Польщі слідує, що до кінця 1944 року в Вермахт було призвано близько 450 тисяч громадян довоєнної Польщі. Загалом можна вважати, що через німецьку армію під час війни їх пройшло близько півмільйона», - пише польський історик, доктор наук, професор, директор Інституту Історії Сілезького Університету Ришард Качмарек.

Хочеться порадити президенту Польщі Каролю Навроцькому, який пропонує прирівняти «бандерівський символ» до символів націонал-соціалізму та радянського комунізму, спочатку розібратися з власною історією. Наприклад, з символікою елітарної польської військової частини - «Легіону Білого Орла», який поляки сформували на зразок «Waffen SS Polen», і під цією символікою служили Гітлеру.

Символи польського «Легіону Білого Орла»:

біло-червоне гусарське крило з написом «Im Dienst der Deutschen Wehrmacht» («На службі Вермахту») було символом частини Легіону. Біло-червоний польський прапор із написом «Вермахт чекає на тебе! Разом із нами воюй проти більшовиків!» був розпізнавальним знаком військових казарм.

«Ми можемо вважати, що у 2-х - 3-х млн. чоловік в Польщі є родич, який служив у Вермахті. Скільки з них знають про те, що з ними сталося? Напевно не всі. До мене постійно приходять студенти і запитують, як встановити, що сталося з дядьком, з дідом. Їх рідні про це мовчали, вони обмежувалися фразою, що дід загинув на війні. Але для третього післявоєнного покоління цього вже недостатньо» - пише професор Ришард Качмарек у своїй книзі «Поляки в Вермахті».

За даними директора Інституту Історії Сілезького Університету Ришарда Качмарека, поляки воювали за Гітлера: «на Західному і Східному фронтах, у Роммеля в Африці і на Балканах. На кладовищі на Криті, де лежать загиблі учасники німецького десанту 1941 року, я знаходив і польські прізвища. Такі ж прізвища я знаходив і на військових кладовищах в Фінляндії, де ховали солдатів Вермахту, які підтримали фінів у війні з СРСР».

Поляки, як і інші імперці, дуже слабкі на історичну пам'ять. Треба їх носом вмокнути в їхнє гἰмਮס!
https://www.facebook.com/share/p/1Q5qDEgkGz/
показать весь комментарий
27.08.2025 10:28 Ответить
Дайте йому сєльодки, він такий же кацап як царьов, той теж про волинскую рєзню рассказивал.
показать весь комментарий
27.08.2025 12:24 Ответить
Пішли ви попідйух панове пшекі
показать весь комментарий
26.08.2025 18:39 Ответить
У мене вище помилка у році. Ось з Вікіпедії:
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/23_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F "23 травня https://uk.m.wikipedia.org/wiki/1941 1941https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B0_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-12 [12] заарештований як батько «руководителя краковского центра ОУН Степана Андреевича Бандери». П'ять днів перебував у Станіславській тюрмі, місяць і 13 - у київській.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:41 Ответить
Не "після 1990", а після 1919, коли створено УРСР, а зараз Україна є її правонаступником. Але у 1941-44 ту територію окуповувала Німеччина, то хай вона й відповідає, а не УРСР та її наступники. Вони в той час цю територію тимчасово не контролювали. Це як зараз в Донецьку когось заріжуть, та скажуть: Україна винна.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:43 Ответить
в Україні сьогодні смокче у кремля влада - чим Польща гірша ?
так-так , саме в угоду Кремлю навіть на молитовний сніданок церковних конфесій не пустили опозиційних відомих громадян-віручих...

У ТРАМПІСТСЬКІЙ Америці такі сніданки не ділять демів з респами , азеублюдки це роблять СЬОГОДНІ !!! а ви про історичні суперечки двох сусідів ...
показать весь комментарий
26.08.2025 19:08 Ответить
Політик лізе в історію,грязними руками
показать весь комментарий
26.08.2025 19:08 Ответить
Влада Польщі починає вже трохи " заганяти"...вони,що кур&&в вже підіграють Орбану..?!!
показать весь комментарий
26.08.2025 19:55 Ответить
але після війни ...
показать весь комментарий
26.08.2025 20:08 Ответить
Лікуйся, дебілко.
показать весь комментарий
26.08.2025 21:04 Ответить
Тема концлагерей тех до сих пор у нас однобокая. Жаль мало есть инфы от Израиля по этой истории. Там очень сильно и только то что доказано с фактами. Именно в Польше немцы создавали концлагеря для евреев, причина почти одна, весь состав, штат лагерей состоял из поляков, они шли туда работать по собственному желанию. Конечно в 3 рейхе хватало лагерей. Но по другим странам сателлитам Германии почти не было лагерей. У Израиля, у евреев на подсознательном уровне очень давняя неприязнь к полякам. Тоже тема у нас была и при совке закрытая. Давно пора архивы, те что открыты, дать в доступ, тиражировать в любом виде включая книги. Откроется многое, что поставит на места мифы и враньё разное.
показать весь комментарий
26.08.2025 21:15 Ответить
Таке враження, що вже більшість..і доки по ним не прилетить - ніф мізки на стануть на місце..
показать весь комментарий
26.08.2025 21:34 Ответить
От хз як

Робила замовлення. Доставку. І там сир, ковбаси, овочі..і глаззя протерла..воно все пшековське знову..всіляке млєковіто і т.і.

Корочше..не зробила, ну йо в ср@ку..зачекаю на наше..
показать весь комментарий
26.08.2025 21:40 Ответить
А Бандера у концтаборі сидів!
показать весь комментарий
26.08.2025 21:44 Ответить
ага політика то для ЛАРЬОЧНИКА з вашого каганату - Маруся+Ткаченко вам у поміч
Порилися в інеті , дізналися про Дрібницю ... Хоча стільки знав хоча б одне у вашій владі сьогодні - не було б стільки крадівництва , а були б справжні націоналісти , а не такі як ви .
показать весь комментарий
26.08.2025 22:16 Ответить
Цяцька електоральна зникає. І тоді етнична чистка (геноцід), яку вчинила Армія крайова разом з батальонами хлопськими та гитлерівськими шацманшауфен, громадянам Польші не польській національності, буде тоді негарно виглядати.
показать весь комментарий
27.08.2025 06:01 Ответить
Шукайте кацапські вуха!!! Без кацапья тут не обійшлося!!!
показать весь комментарий
27.08.2025 11:03 Ответить
Претензії пшекіа були ще з 30х
показать весь комментарий
26.08.2025 18:23 Ответить
Ага, а срачь идет о событиях 43-го.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:33 Ответить
напевно, бо як з бальшевічками воювати, то заключили договір з УНР( чудо на Віслі), а як Україну поділити по р. Збруч, то з тими ж бальшевічками заключили Рижський договір в 1921 р.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:56 Ответить
Слідуючою буде Польща і країни Балтики вони це зрозуміють коли буде запізно.А в рядах орків будуть поневолені українці.Гординя зробить свою справу😔
показать весь комментарий
26.08.2025 19:19 Ответить
шановна громадо ...не клюйте на провокації , ОПа буде рада показати світу шо вони шобла 🤡 ,керує правильно українскими суспільством , бо ми історично недалекоглядні ...Опі треба вас відволікати ...******* історія це маніпуляції суспідьством , проїзжайте ...навіть як шо самі полякі провокують ...це гебня ...
показать весь комментарий
26.08.2025 19:27 Ответить
Нужно пропускать дроны, летящие над Украиной в сторону Польши - может тогда одумаются.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:29 Ответить
Може ти ще с свинособаками коаліцію організуєш проти поляків?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:34 Ответить
а пізніше не можете запитати коли війна закінчиться, коли зЄльоних витурить Україна, коли спеціально дипломатичним місіями будуть призначені спеціальні комісіїі сторичної пам"яті обох народів , а може навіть й посередників...
показать весь комментарий
26.08.2025 19:53 Ответить
Та не буде нічого слідуючого. Орки другий рік не можуть взяти руїни нещасного села Часів Яр. Умовляють Трампа щоб примусив Україну його їм віддати. Яка, нахрін, Польща? Досить вже маячню верзти.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:06 Ответить
опитування у ПОЛЬЩІ за липень - так!!! страшніші ніж у США

1. Підтримка членства України в ЄС та НАТО

За опитуванням IBRiS (червень 2025), лише 35 % поляків підтримують вступ України до ЄС, а 37 % - до НАТО, тоді як 42 % виступають проти.

2. Підтримка військової та економічної допомоги

46 % поляків вважають, що військову допомогу Україні варто зменшити або призупинити; лише 35 % підтримують наразі економічну підтримку, тоді як 44 % - проти.

3. Прагнення миру за будь-яку ціну

Опитування CBOS (грудень 2024): 55 % поляків вважають, що головне - завершення війни, навіть якщо це обійдеться Україні втратою територій - однозначно основна зміна в суспільній думці.

Більше того, 57 % вважають, що Україна має швидко рухатися до мирної угоди; лише 31 % - за продовження боротьби без поступок.

То може в "укроконсерваторії" поряд з Польщею дипломатів треба міняти разом з вблдками Єрмакомародерії?
показать весь комментарий
26.08.2025 20:09 Ответить
Сміхота....думка педагога Віталія Дрібниці на рахунок Польші для вас є авторитетною
Він гарно розправляється з дрімучою руснею на своєму ютуб каналі, добре веде просвітницьку діяльність з історії (в основному 20 століття), але аналізувати, давати оцінку політичним процесам між країнами він взагалі не має професійного навику....Політика - то не його)
показать весь комментарий
26.08.2025 20:53 Ответить
Незря турки вас НАТАШАМИ НАЗЫВАЮТ.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:57 Ответить
Воно й@бнуте. Забийте.
показать весь комментарий
26.08.2025 21:00 Ответить
брехня
показать весь комментарий
26.08.2025 21:01 Ответить
та вона з точно дурки втікла, судячи з її тексту
показать весь комментарий
26.08.2025 21:07 Ответить
Або хвора, або алкашка расєйська..
показать весь комментарий
26.08.2025 21:20 Ответить
пшеку, що незрозуміло?
показать весь комментарий
26.08.2025 21:26 Ответить
Я про це кілька років ору...поки наші не почнуть орати - нам кізда..не пояснемо..
показать весь комментарий
26.08.2025 21:35 Ответить
До чого це тут ляпнуло? Типу гумор?
показать весь комментарий
26.08.2025 21:40 Ответить
Шановний я дужа рада що відділила зерна (справжніх націоналістів патріотів ) від полови , від скотиняк МАРОДЕРАТУ . Якщо Ваша ласка , прослідкуйте за дискусією таких ветлана , Маруся , Тараненко та іже з ними ....
Не тому радію , що вони розконсервувалися, коли я пішла на їхній рівень "дискусії", а тому що я довела - НАСКІЛЬКИ ВАЖЛИВОЮ Є ТЕМА РОЗБРАТУ для зЄрмакойбанату , з Польщею у т. ч.
Предвиборнчі викиди зерна освічувані Мішкою Швець на кордоні з Польщею - то теж була спецоперація кремля ...
Це занадто круте підтвердження, на кого ПРацює влада на Банковій.
показать весь комментарий
26.08.2025 22:11 Ответить
І про сибір. Там пшековських офіцерів гробили.
показать весь комментарий
26.08.2025 22:46 Ответить
Хто б сумнівався що Польща не будуе блокувати вступ України до ЄС, цеж Україна могла бути сильною , а так буде залежною, а це жаба ії задуше і кошти які могли піти Україні підуть Польщі, Угорщині, Словатцині, хай не переживать поки при владі Зеленський, Єрмак і такі як Умеров, Татаров Україні ЄС не світе і ще, дякуючи так званій українській владі яка поздавала все, на відміну від польського керівництва , зато самі озолотилися тому маємо війну. Не булоб Волинської трагедії, було б зерно чи перевізники, чи українці були б вже Совецькі окупанти. До речі ніхто не знає скількі загинуло поляків- царство небесне невинним, а скількькі загинуло українців, поляки взагалі не хочуть знати, тим паче вони забули що ті кляті українські націоналісти у 1921 році захищали Польщу , за що отримали подяку у вигляді окупації українськіх земель і гноблення народу, звісно репресій не було тільки хто був не згоден не саджали до тюрем і не катували і не вбивали, а просто самі по собі вмирали . І ще, щось не чутно від поляків про іншіх українців , які їх теж захищали у Другій світовій тількі у складі СРСР, чи то вже були не націоналісти, а окупанти- теж погані, і так с часів Петра Сагайдачного, укаїнці були винні полякам з народження , навіть більше ніж зараз Трампу, бо воні не ментально а географічно ближче до Німців, а ми Більшовицької орди, а може і з часів Золотої орди після того як Польша отримає від України все що хотіла не одноразово ставала на бік окупата від якого сама захищалася , так і зараз може бути, РФ на Полщу вже не піде тому що загрузла в Україні за 3,5 роки , а за цей час Полща встигла переозброїтися і є допомога НАТО, тому українці зробили свою справу і ідіть подалі бо доїти ЄС самі будуть і плювати ім на українців , як казав Черчель в Світі немає друзів і ворогів, а є національні інтереси, тому діяти потрібно відповідно а так звана українська влада думає що повинні бути не національні інтереси, а її особисті , тому маємо втрати.
показать весь комментарий
27.08.2025 03:12 Ответить
Та отож...Ключові аспекти:
* "Синя поліція" (Policja Granatowa): Це була допоміжна поліція, створена німецькою окупаційною владою з етнічних поляків на території Генерал-губернаторства (окупована частина Польщі). Хоча її основною функцією була боротьба зі звичайною злочинністю, "синя поліція" також змушена була допомагати німцям у переслідуванні євреїв, зокрема в облавах на ґетто, конвоюванні до місць страти та пошуку євреїв, що переховувались.
* Погроми та масові вбивства: Одним із найвідоміших і найтрагічніших прикладів є погром у Єдвабному, що стався 10 липня 1941 року. У цьому селі на північному сході Польщі група місцевих поляків, за наглядом і з дозволу німців, зігнала сотні єврейських мешканців до сараю і спалила їх живцем. Ця подія, викрита істориком Яном Гроссом у його книзі "Сусіди", стала каталізатором широкої дискусії в польському суспільстві про роль поляків у Голокості. Подібні інциденти, хоч і меншого масштабу, траплялися і в інших населених пунктах.
* "Мисливці на євреїв" (Szmalcownictwo): Це явище стало відомим на всій території окупованої Польщі. Шмальцовники - це люди, які шантажували євреїв, що переховувались, або поляків, які їм допомагали. Вони вимагали гроші, погрожуючи здати їх німцям. Хоча це не було масовим явищем, такі дії були надзвичайно небезпечними і призвели до загибелі багатьох євреїв.
показать весь комментарий
27.08.2025 03:39 Ответить
Бабусю, ну шо ти матюкаєшся як підстилка з окружної? Молодість розгульну згадала а щас на тебе навідь мухи не сідают, воняєш як дохла риба. Тфу...
показать весь комментарий
27.08.2025 07:35 Ответить
Бабця покійного чоловіка, коли був голодомор. З дочкою - рік їй був, пробувала зацепером до Європи прорватись. Розповідала - пшеки зкинули. Станцію не пам'ятаю. Не дуже слухала. Навіть не пам'ятаю звідки їхала. Пам'ятаю тіко її люту ненависть..
показать весь комментарий
27.08.2025 08:04 Ответить
17млрд злотих , які виділила їм ЄС( тобто всі країни скинулися). Так само з технікою яку вони передали - їм її замінили на новітню.
показать весь комментарий
27.08.2025 08:07 Ответить
Треба копнути де ж дідивоювали у цього косого Комиша.
1. Дивимось Вікі
Косіняк-Камиш народився в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%96%D0%B2 Кракові за часів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 комуністичної Польщі. Виховувався на традиціях народного руху. Його батько, Анджей Косіняк-Камиш, лікар і політик, який обіймав посаду https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%BE%D1%85%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%27%D1%8F_%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%89%D1%96 міністра охорони здоров'я та соціального забезпечення під час першого некомуністичного уряду https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D1%83%D1%88_%D0%9C%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9 Тадеуша Мазовецького, де він вів постійну боротьбу за те, щоб у ситуації постійної нестачі ресурсів здоров'я догляд на технологічному рівні почав наздоганяти Захід.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2_%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%BD%D1%8F%D0%BA-%D0%9A%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D1%88#cite_note-wprost-2 [2] Його дід і тезка по батьківській лінії, Владислав, народжений на початку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 Першої світової війни, під час https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 Другої світової війни служив солдатом у 13-му Віленському уланському полку та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B9%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D1%85%D0%BB%D0%BE%D0%BF%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96 батальйонах хлопських.

2. Дивимось у тій же вікі що то за батальйони хлопські.
Батальйони хлопські , або селянські батальйони (до весни 1941 - Хлопська сторожа; https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 пол. Bataliony Chłopskie) - польські підпільні збройні формування під час https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 2-ї світової війни. Створені у листопаді https://uk.wikipedia.org/wiki/1940 1940 року з ініціативи Польської селянської партії на території https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0_(1918%E2%80%941939) довоєнної Польщі як самооборона польського населення в «кресах», зокрема Західної України, окупованої гітлерівцями. Співпрацювали з https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%8F_%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B0 Армією Крайовою та подекуди з нацистами. Коїли різанини проти українців, найчастіше у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%80%D0%B7%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8F Закерзонському краю.
У своєму складі мали 1941 - 12, у липні 1944 - 16 тис. бійців.У https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0 Східній Галичині й на https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%8C Волині заснували https://uk.wikipedia.org/wiki/1941 1941 і склали 9-ту округу.
На Тернопільщині зокрема діяли https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C Кременецький та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%82 Скалатський інспекторати «Батальйонів хлопських».
Брали безпосередню участь у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F Волинській трагедії як діюча сторона.
Припинили існування влітку https://uk.wikipedia.org/wiki/1944 1944 року, частково влившись в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%B0_%D0%B0%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%8F ЧА, частково відправлені в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0%B1%D1%96%D1%80 сибірські концтабори.
Чимало членів батальйонів хлопських мали ксенофобські напрямки щодо українців.
показать весь комментарий
27.08.2025 08:42 Ответить
Це особиста позиція, а зелена пропаганда це подає, як позицію Польщі. При зєлєнскому Україні ні ЄС, ні НАТО не світить, зеленій банді це не вигідно. А винними призначать всіх навколо
показать весь комментарий
27.08.2025 08:45 Ответить
Косіняк-Камиш зазначив, що він критично ставиться до багатьох дій деяких молодих українців, які "їздять по Польщі на найновіших автомобілях і не беруть участі в захисті своєї батьківщини".

Чувак сам собі суперечить. Бо якраз тім хто їздить по Польщі бандерівська символіка по бую. ''Бандерівці'' всі зараз у нас на фронті а нема Польщі.
показать весь комментарий
27.08.2025 09:03 Ответить
++++++!
показать весь комментарий
27.08.2025 09:54 Ответить
з власного досвіду - не купую польське, дуже поступається якістю нашим і іншим країнам ЄС
показать весь комментарий
27.08.2025 10:05 Ответить
Операція "Пацифікація". Табір, Береза-Картузька.
показать весь комментарий
27.08.2025 10:06 Ответить
Якщо визнавати Волинську трагедію, то тоді треба визнавати Донбаську трагедію, бо тут ще більше загинуло окупантів, але поляки спочатку нехай визнають що вони окупували тоді Волинську область шляхом зради, бо втікали як боягузи з поля бою з більшовиками, дали нам ножа в спину і захватили Волинську область!!!
показать весь комментарий
27.08.2025 10:52 Ответить
Усі ці претензії роздуваються Росією - Польща слабка в плані захисту від російської пропаганди. А насадити кілька проросійських чи хоча б антиукраїнських президентів в сусідніх країнах, чи роздути якусь фігню типу волинської трагедії - це ефективний підрив єдності протистояння російської агресії. А чому б не роздути таку фігню як знищення Варшави російською авіацією? У всіх народів по прикордоннях завжди були міжнаціональні міжусобиці. І це говорить не Косіняк-Камиш чи ще хтось з Польщі, це говорить рупор Путіна. Типу - на тобі текст, озвуч на публіку за 10 тисяч євро, і дай інтерв'ю, а ми роздмухаємо в пресі. Те ж саме стосується і польських фермерів, які товчуться на прикордонні, блокуючи кордони. Орбана, Фіцо і інших продажних маріонеток.
показать весь комментарий
27.08.2025 11:10 Ответить
А Польща повинна визнати перед тим, що вони хитрожопі підлі пшеки і окупанти західної України.
показать весь комментарий
27.08.2025 12:18 Ответить
Відео -- https://www.youtube.com/watch?v=H3phUsXyn4M Олександр Войт: ЯК ПОЛЯКИ ВІДДЯЧИЛИ УКРАЇНІ ЗА ДОПОМОГУ (5:28)

1920-го Червона армія вирушає в похід на Захід. План - не Польща, а Європа. Через Варшаву - до Берліна, далі - Париж. Прямим текстом: «Шлях на світову революцію лежить через труп Польщі». Це була не просто війна. Це була фанатична революційна експансія. Саме про цю армію Ісаак Бабель напише в «Конармії» - збірці, яка не оспівує, а викриває похід більшовиків на Європу: п'яні розстріли, зґвалтування, спалені села, ікони на багнетах. Революція в образі озброєного божевілля. Більшовики наступали через Україну, і саме тут усе пішло не за планом. Армія УНР, союзник Польщі, тримала фронт на півдні - під Бердичевом, Уманню, Вінницею. Без цього фланг був би відкритим. Саме українські дивізії змусили Будьонного замість Варшави йти на Львів. Це дало Пілсудському шанс вдарити по ослабленому центру. Союз українських соціалістів з польською буржуазією виглядав абсурдно для Москви - але саме він зламав похід на Європу. До того Петлюра та Пілсудський брали Київ. У червні 1920-го до міста зайшли українсько-польські війська. Але відхід був стрімким: щоб не залишити переправу ворогу, поляки, за наказом генерала Едварда Ридз-Смігли, підірвали ланцюговий Миколаївський міст через Дніпро, не попередивши союзників. Символічний і дуже болючий момент. У серпні 1920-го, під Варшавою, Пілсудський проводить один із найсміливіших маневрів міжвоєнної Європи. Більшовицький фронт розсипається. Серед захоплених документів - архіви Комінтерну з планами майбутніх переворотів у Європі. Варшава встояла. Цю перемогу одразу назвали чудом - бо вона зупинила не лише армію, а й ідеологічну хвилю. Польща рятує себе - і відкладає радянську навалу щонайменше на двадцять років. Але вже за півроку ця сама Польща укладає сепаратний Ризький мир із Москвою. УНР до столу не кличуть. Петлюру - в еміграцію. Армію - в табори. Боротьба за свободу України знову залишилась без союзників і без гарантій. І ця незавершеність війни 1920 року - лише одна з тих, які згодом коштували Європі ще дорожче.
показать весь комментарий
27.08.2025 13:03 Ответить
Тому що пшеки боягузи, рота бояться відкрити на кацапів. А на Україну дзявкотять. Єрдоган після попередження збив кацапський бомбер, а пшеків атакують шахнди а вони мовчки проковтнули соплі. Вони нагадуютьмені Моську з байки Крилова, яку всі вчили при совку.
показать весь комментарий
27.08.2025 14:45 Ответить
Та так...я просто неможу стільки писати. Дякую, Ви все виклали, за мене)
показать весь комментарий
26.08.2025 18:36 Ответить
Мається на увазі, щоб ми добровільно сплатили компенсацію за те. Ну щоб їм не бігати по судах, а просто підставити кошик для грошей.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:38 Ответить
Які докази..рососія їх преза укантропупила - вони проглотили..
показать весь комментарий
26.08.2025 18:42 Ответить
Пи.Си. Помилка суті не міняє.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:42 Ответить
ЯКІ Б НЕ БУЛИ !!! Не вподобляйтеся нетерпимим. Тоді Україні не потрібно підтримувати націоналістів рашки, які воюють проти хйла в Україні...
Є першочергові задання для виживання для обох народів СЬОГОДНІ!!!
показать весь комментарий
26.08.2025 18:44 Ответить
??
показать весь комментарий
26.08.2025 18:45 Ответить
То вони нам винні..
показать весь комментарий
26.08.2025 18:48 Ответить
А реал, чому наші юристи мовчать??
показать весь комментарий
26.08.2025 18:49 Ответить
Де у пшеків війна?? При всій повазі - головою вдарились? пшекопідари тільки нам гівно творять.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:08 Ответить
Ви політкорректні..я б сказала - зай@бують..і не перший рік..
показать весь комментарий
26.08.2025 19:09 Ответить
В тебе знову трабли? Бо капсиш, як істеричка в дурці
показать весь комментарий
26.08.2025 19:17 Ответить
вас підтримують боти ПОДОЛЯКА раба рашки!браво- ознака хто ви
показать весь комментарий
26.08.2025 19:23 Ответить
жах!!! я думала тверезі українці повинні вимагати ВИЩОГО ШТИБУ ДИПЛОМАТІВ до ЄС та разом до ВАРШАВИ !!! Я думала тверезі українці єдині проти єрмакомародерату - бо якщо така вимога від сусіда - то саме дипломатія ПРосрала (чи виконала роботу Кремля?) ЖАХ й СТИДОБА!
показать весь комментарий
26.08.2025 19:28 Ответить
Не капси, кацапко зі стягом штатів. Сиди на ж@пі рівно. Не маєш жодного права розмовляти про Україну.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:34 Ответить
Не за темою, але як варіант я б розглянув для нашого державного гімну - "Любіть Україну" Сосюри, в першому "націоналістичному" варіанті. Як Вам?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:34 Ответить
Руки покрючтло, кацапокапса?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:35 Ответить
В так і не зрозуміли, що ви разом з прикремлівськими підігріваєте полумʼя, правдою, так!!! але ви зараз як блін Павліки Морозови, вибачайте.

Чому вбили уряд Качинського ліві комуняки ? тому що знали що вони гебьонні там натворили - й праві не мовчатимуть .
Чому постгебьонні зараз перестали підтримувати ЛІВИХ, а перейшли на підтримку ПРАВИХ в усьому світі? Та тому що їм ПОХЕР, аби палало у тих, з ким ворогує Хйляндія.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:50 Ответить
лікуйся, кацапко. хоча б від капсу.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:50 Ответить
Твоєї заслуги в тому НЕМА.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:54 Ответить
Якщо років через 200...

Поки наші боронять, а ми донатимо...Порох з Кличком допомогають - х@р росісяни нас здолають..
показать весь комментарий
26.08.2025 20:56 Ответить
Воно десь у Вас втекло)))
показать весь комментарий
26.08.2025 21:32 Ответить
Нікополь......
показать весь комментарий
26.08.2025 22:34 Ответить
Страница 2 из 4