9987 посетителей онлайн

Польша будет блокировать вступление Украины в ЕС, пока Киев не признает Волынскую трагедию, - Косиняк-Камыш

Министр обороны Польши Владислав Косиняк-Камыш

Вице-премьер-министр и министр национальной обороны Польши Владислав Косиняк-Камыш заявил, что пока Украина не признает события на Волыни в 1943-44 годах и геноцид поляков, она не будет иметь "никаких шансов" на вступление в ЕС.

Об этом он сказал на пресс-конференции, цитирует PAP, передает Цензор.НЕТ.

По его словам, его партия - Польская крестьянская партия (PSL) - поддерживает введение уголовной ответственности за пропаганду "бандеровской символики". Однако, говорит политик, такие решения не могут стать частью российской пропагандистской линии.

Косиняк-Камыш отметил, что он критически относится ко многим действиям некоторых молодых украинцев, которые "ездят по Польше на новейших автомобилях и не участвуют в защите своей родины".

"Я говорил это много раз - если Украина не примирится с геноцидом на Волыни, если не будет эксгумации или чествования памяти, она не будет иметь никаких шансов на вступление в Европейский Союз. Я выражал очень четкую и решительную оппозицию в случаях, когда каким-либо образом топталось доброе имя Польши, или делались попытки прославлять Бандеру. Я говорил об этом очень четко и определенно. Но отказ в поддержке воюющей Украины противоречит интересам безопасности польского государства. Помогать Украине, которая воюет, - это также строить безопасную Польшу", - подчеркнул вице-премьер.

Отвечая на вопрос о своей оценке инициативы польского президента Кароля Навроцкого относительно приравнивания бандеровской символики к нацистской, Косиняк-Камыш сказал, что "в условиях полномасштабной войны всегда следует быть осторожным, ведь сейчас российская пропаганда пытается убедить, что в Украине у власти фашисты".

"Бандера был преступником, это не подлежит никакому сомнению, геноцид на Волыни - один из самых страшных актов террора против нации в истории нашей цивилизации, Украина должна ответить за это, должны быть памятники, эксгумация, достойное захоронение. Мы никогда от этого не отступим", - отметил Косиняк-Камыш.

Но, подчеркнул министр нацобороны Польши, в момент, когда "россияне говорят о фашистах в Украине", нельзя "подыгрывать этой риторике".

Он добавил, что знает, как следует заботиться об исторической памяти и с чем нужно бороться -- и делает это.

"Это можно делать так, как делаем мы, как это делаю я, или же играть только на эмоциях и не достигать цели", - добавил он.

Топ комментарии
+58
Ось скажить мені, ЧОМУ ******* Україна повинна визнавати свою ефемерну причетність до межетніческого конфлікту громадян Польши на її тоді території?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:17 Ответить
+44
Націоналісти Польщі повинні накласти табу на націнально-історичні пертензії з Україною-вОНА СТІКАЄ КРОВ"Ю СЬОГОДНІ, а Польща хоче завтра? ІДІОТИ!!! шукайте кремлівську гебенію серед своїх лідерів .
показать весь комментарий
26.08.2025 18:17 Ответить
+42
Польша вже здулась. На довго її не вистачило. Україна реально оточена п*дарасами з усіх сторін які готові в першу чергу кацапам відсмоктати ніж допомогти сусіду в боротьбі
показать весь комментарий
26.08.2025 18:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
та вона з точно дурки втікла, судячи з її тексту
показать весь комментарий
26.08.2025 21:07 Ответить
СВЕТЛАНА ТА МАРУСЯ ВАМ У БАНДУ ПІДТРИМКИ
показать весь комментарий
26.08.2025 21:10 Ответить
тобто - ви ніякі не націоналістки )) а усім тут націоналістам справжнім я довела - ХТО РОЗКРУЧУЄ ЦЮ КРИВАВУ ТЕМУ на біді України та на горі історичних подій . ОЦІ націоналістки просто користуються штучним інтелектом й набирають тему й шарять як від свого розуму та інтелекту.
...
ЗАВІСА!
показать весь комментарий
26.08.2025 21:15 Ответить
доречі, усраться з вас - я сказала не так багато й тут на ЦН упоротих упертих націоналістів + боти ... То ви самі й вибрати хто ви є. Ну тіпа відповіддю- САМА ТИ БОТ ... це ж класика - самдурак
показать весь комментарий
26.08.2025 21:09 Ответить
Або хвора, або алкашка расєйська..
показать весь комментарий
26.08.2025 21:20 Ответить
от оці обоє,що підтримали Свєту про висипане зерно- А ТО Й БУЛА СПЕОПЕРАЦІЯ КРЕМЛЯ, а в Україні висвітлював такий собі ПРавдоруб Єрмака Міша ТКАЧ . Саме кремль через Єрамка й довівПольщу до перемоги тих кого оплатив Кремль
показать весь комментарий
26.08.2025 21:31 Ответить
Українські землі які входили до складу речі посполитої политі кров'ю українського народу,яка текла ріками.Кров пускали польські пани та ляхи.Чи признають поляки це геноцидом нашого народу?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:45 Ответить
а пізніше не можете запитати коли війна закінчиться, коли зЄльоних витурить Україна, коли спеціально дипломатичним місіями будуть призначені спеціальні комісіїі сторичної пам"яті обох народів , а може навіть й посередників...
показать весь комментарий
26.08.2025 19:53 Ответить
опитування у ПОЛЬЩІ за липень - так!!! страшніші ніж у США

1. Підтримка членства України в ЄС та НАТО

За опитуванням IBRiS (червень 2025), лише 35 % поляків підтримують вступ України до ЄС, а 37 % - до НАТО, тоді як 42 % виступають проти.

2. Підтримка військової та економічної допомоги

46 % поляків вважають, що військову допомогу Україні варто зменшити або призупинити; лише 35 % підтримують наразі економічну підтримку, тоді як 44 % - проти.

3. Прагнення миру за будь-яку ціну

Опитування CBOS (грудень 2024): 55 % поляків вважають, що головне - завершення війни, навіть якщо це обійдеться Україні втратою територій - однозначно основна зміна в суспільній думці.

Більше того, 57 % вважають, що Україна має швидко рухатися до мирної угоди; лише 31 % - за продовження боротьби без поступок.

То може в "укроконсерваторії" поряд з Польщею дипломатів треба міняти разом з вблдками Єрмакомародерії?
показать весь комментарий
26.08.2025 20:09 Ответить
брехня
показать весь комментарий
26.08.2025 21:01 Ответить
Воно десь у Вас втекло)))
показать весь комментарий
26.08.2025 21:32 Ответить
ще один з Светланою та Марасьою - ей Міша , користуватися ШІ навчив а розуму не додав
показать весь комментарий
26.08.2025 21:33 Ответить
Не признають. Шевченка згадайте.
показать весь комментарий
26.08.2025 21:51 Ответить
Влада Польщі починає вже трохи " заганяти"...вони,що кур&&в вже підіграють Орбану..?!!
показать весь комментарий
26.08.2025 19:55 Ответить
Наша держава, нещодавно відмітила 34 річницю створення, про що взагалі мова?
показать весь комментарий
26.08.2025 20:00 Ответить
Ну от , те що я і кажу постійно - пшеки ( їхня націоналістична влада ) думали що ослаблену війною Україну вони легко нагнуть , ми відмовимось від своєї історії , і приймемо історію яку вони нам нав'язують . В принципі - тут вони хочуть того ж що й кацапи , один в один .
А тепер ,зрозумівши що їхні вологі мрії накрились мідним тазом - увімкнули шантаж .
До речі , я сподіваюсь всі розуміють - звідки в цієї проблеми " ноги ростуть " . Зараз , гортаючи польські інтернет ресурси - в очах рябить від антиукраїнських дописів і коментарів , і почалася вся ця вакханалія якраз після Майдану 2014 р . Совпадєніє - нє думаю .!
До 2022 - антиукраїнська істерія можна сказати - мляво жевріла , після початку війни - притихла зовсім , але зараз , при повній бездіяльності ( і навіть пери заохоченні в деякій мірі ) польської влади , набрала шалених обертів .. Враження таке що скоро поляки , яких провокує і розводить як лохів кацапня , вимагатимуть від своєї влади - ввєсті вайска в Україну .
показать весь комментарий
26.08.2025 20:00 Ответить
на виборах Буратіно Подоляк мав допомогу з ботоферм Пригожина - що вас дивує?
показать весь комментарий
26.08.2025 20:27 Ответить
Мене нічого не дивує ,, я лише констатую факти які бачу .
Поляки , під кацапським впливом , перетворюються на таких же самих кацапів . Таке ж саме - зверхнє імперське лайно , якому - всє вокруг должни .
показать весь комментарий
26.08.2025 20:34 Ответить
А Ви справді думаєте , що овни не знають про офшори МАРОДЕРАТУ ?
показать весь комментарий
26.08.2025 20:57 Ответить
Це хворокацапко. Баньте
показать весь комментарий
26.08.2025 22:55 Ответить
Так і їх "волинська трагедія" принципово таке ж саме змішування історії з політикою як у кацапів!
показать весь комментарий
27.08.2025 12:18 Ответить
Теоретично, якщо б у нас знайшли поклади чогось дорогоцінного та Україна стала би приваблювати платнею європейських заробітчан( читай поляків), то питання ,,Волинської трагедії,, ніколи б і не ставали на повістці. А зараз рішення може бути тільки одним. Ми признаємо цю подію трагедією, а вони події проти українців. Ті самі погроми в українських селах вояками АК. А ще ,,Вісла,, маячить як більмо. Тож, в принціпі, ми можемо порозумітись. Але взаємно, а не однобоко.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:04 Ответить
але після війни ...
показать весь комментарий
26.08.2025 20:08 Ответить
В Польщі ******* дедалі все більше і бульше... На жаль...
показать весь комментарий
26.08.2025 20:14 Ответить
Таке враження, що вже більшість..і доки по ним не прилетить - ніф мізки на стануть на місце..
показать весь комментарий
26.08.2025 21:34 Ответить
Стервятники
показать весь комментарий
26.08.2025 20:17 Ответить
19 квітня 1943 р. на Волині поляки разом із нацистами вбили 104 мирних мешканців.
Ця трагедія стала початком тривалого збройного польсько-українського волинського протистояння у 1943 році.
Українським історикам потрібно акцентувати на причинах трагедії, що це було відбиття агресії
та вимушений захист.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:24 Ответить
Вони хочуть розписати так, щоб винна була не Польща, а Україна, а потім ще й за те що вони напали, впарити нам ще й репарації!
показать весь комментарий
26.08.2025 20:25 Ответить
Прочитайте дослідження Івана Пущука про події на Волині, в якому було опитано тисячі живих свідків тих подій. Згідно свідчень поляки( часто з угорцями) нападали на села, грабували і винищували всіх, хто їм траплявся на шляху. І це вони сьогодні цинічно називають геноцидом.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:33 Ответить
Наші історики повинні більше розповідати про причини, а то нас ще й винними зроблять
показать весь комментарий
26.08.2025 20:44 Ответить
Я про це кілька років ору...поки наші не почнуть орати - нам кізда..не пояснемо..
показать весь комментарий
26.08.2025 21:35 Ответить
Хто буде наступний з ким нас посварить зелений Лідор світу? Воно ніколи не вчило історії і для нього УПА ба бандерівці такі ж вороги, як кацапам і полякам. Його дід бігав по лісах і містах та вбивав наших визволителів, а мудрий нарід вибрав онука ними керувати.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:36 Ответить
саме так - дуплоМАТИ їх в такую ...
показать весь комментарий
26.08.2025 20:52 Ответить
а занеєте у чому справа? Довго рука дающєво ПРоклятим ненаситним МАРОДЕРАМ не витримує , наступає тривожна кнопочка, а кремль тут как тут ...Там більша частина поляків на заробітках у сусідніх країнах. Українці підняли своїм вкладом економіку ... А от ОПУЗАЖОПНІ таки догралися...
показать весь комментарий
26.08.2025 20:55 Ответить
гундосий нквсшник нас угробить...
показать весь комментарий
26.08.2025 21:37 Ответить
Польща блокуватиме, угорці блокуватимуть, словаки блокуватимуть....
Може ну їх усіх нах, нам потрібно почати самим будувати свою країну!
показать весь комментарий
26.08.2025 20:47 Ответить
От хз як

Робила замовлення. Доставку. І там сир, ковбаси, овочі..і глаззя протерла..воно все пшековське знову..всіляке млєковіто і т.і.

Корочше..не зробила, ну йо в ср@ку..зачекаю на наше..
показать весь комментарий
26.08.2025 21:40 Ответить
який жах - я не думала що так можуть тупорило рокзручувати ботнею тему справді гідної поваги почуття націналізсму
показать весь комментарий
27.08.2025 03:51 Ответить
Переведіть.
показать весь комментарий
27.08.2025 07:12 Ответить
В "Метро" продають польський твердий сир. Він по якості гірший ніж дешевий голандський. А український, хоч і трішки дорожчий, але смачніший. Перейшов на український. Брав раніше польський 10%-ий йогурт "Млековіта". А потім з'явився український - наш смачніший. Підтримуємо вітчизняного виробника, особливо в умовах війни.
показать весь комментарий
27.08.2025 10:00 Ответить
От, і я про це. Купую наш, дорожчий. І він смачніший. Салат з плавленими українськими сирами - то взагалі бомба))
показать весь комментарий
27.08.2025 10:17 Ответить
А, я у фоззі купую...
показать весь комментарий
27.08.2025 10:20 Ответить
Є такий український ютуб-канал "Сир назавжди". Там професійні дегустатори і лабараторні дослідження по молочній продукції. Рекомендую.
показать весь комментарий
28.08.2025 08:01 Ответить
Тоді Польща повинна визнати геноцид українців, який чинили офіційні польські урядові інституції та військові формування проти українців -- до речі, громадян Польщі, упродовж 1930-1950 років.
показать весь комментарий
26.08.2025 21:25 Ответить
"Але відмова у підтримці воюючої України суперечить інтересам безпеки польської держави. Допомагати Україні, яка воює, - це також будувати безпечну Польщу" - сцикливі гоноровиті покидьки! Вони не гієни, а шакали Європи. Не розумію - чому там сидять роками серед тих недофашиків мільони українців як бидло серед панів?
показать весь комментарий
26.08.2025 21:37 Ответить
скільки завгодно можно кричати про що завгодно, а була б ядрена бімба - всього цього не було б
показать весь комментарий
26.08.2025 21:38 Ответить
Оці всі балачки--це кухонні теревені і більш нічого! Мабуть кожен з дописувачів висловлює свою особисту думку і свою біль від безсилля! Хто може назвати хочаб одну країну в світі,яка віддала свою країну,заради іншої!!! Кожен дбає про себе і ніхто Україні не допомагав-би,якби вони не знали,що після України,якщо вона не вистоїть,на черзі вони і вони розуміють,і ДУЖЕ,ДУЖЕ добре розуміють,що їм всім буде повний гаплик!!! Бо якщо,НЕ ДАЙ БОЖЕ, ці нелюди нас поработять,то до своїх орків вони додадуть наймогутніших ВОЇНІВ,бо всих українців кацапня погони на убій в Європу і ніхто їм не вистоїть!!! Тому і буде Європа допомагати Україні до останнього,а оці всілякі вкиди--це просто мішура і вона відразу зникне як тільки ми ПЕРЕМОЖЕМО!!! Бояться і поважають сильних і безбашенних,як приклад: США і Північна Корея
показать весь комментарий
26.08.2025 21:41 Ответить
Стасе, коли над тобою летять шлюхеди, ракети..коли блд, вікна ходуном танцюють, з'їхала хз куди доріжка, падає все що вісить на стінах..це вже стрьомно..коли дзвонять знайомі - о 3 ночі, то вже страшно й сумно.
показать весь комментарий
26.08.2025 21:59 Ответить
Нікополь......
показать весь комментарий
26.08.2025 22:34 Ответить
😿

Київ, Дарниця, ближче до Борисполю..
показать весь комментарий
26.08.2025 22:37 Ответить
Донецькі-луганські, та й частково запоріжські-херсонські мужики з тобою посперечалися б, але вони вже мертві.
показать весь комментарий
27.08.2025 07:23 Ответить
Мішура мішурою, а зло всетаки бере, коли приписдент Польщі, яку ми захищаємо собою від дикої кацапської орди щось гавкає на Україну
показать весь комментарий
27.08.2025 14:49 Ответить
Так, визнаємо: "Волинська трагедія - це велика трагедія". Далі що визнавати? Щось нове (старе) з кацапських методичок?
показать весь комментарий
26.08.2025 21:45 Ответить
Але сосісянам, за лагери у сибіру претензій не виставляють. За авіатрощу з Качинським теж...
показать весь комментарий
27.08.2025 07:58 Ответить
Тому що пшеки боягузи, рота бояться відкрити на кацапів. А на Україну дзявкотять. Єрдоган після попередження збив кацапський бомбер, а пшеків атакують шахнди а вони мовчки проковтнули соплі. Вони нагадуютьмені Моську з байки Крилова, яку всі вчили при совку.
показать весь комментарий
27.08.2025 14:45 Ответить
не сваріться
показать весь комментарий
26.08.2025 21:53 Ответить
Ще одні припижжені, давно не були пижжені
показать весь комментарий
26.08.2025 22:00 Ответить
Скільки-скільки?
@skilkyskilky
Українці поповнили бюджет Польщі на 111 мільярдів злотих за 3 роки. Це розрахунки аналітиків, бо українці стають робітниками, бізнесменами, купують їжу і послуги

Лише офіційно українці сплатили податків на 51,3 млрд злотих. А витратила Польща на допомогу біженцям 17 млрд злотих
показать весь комментарий
26.08.2025 22:02 Ответить
17млрд злотих , які виділила їм ЄС( тобто всі країни скинулися). Так само з технікою яку вони передали - їм її замінили на новітню.
показать весь комментарий
27.08.2025 08:07 Ответить
В'ячеслав Сікора
@SIKORA_slava
·
19 серп.
ВОЛИНЬ: ЗЕМЛЯ БЕЗ СПОКУЮ

«Бандеровцы резали поляков!» - кричит очередной комментатор в TikTok, Twitter - X чи ще десь.
А теперь сядь, дихни. І слухай, що було до того, як хтось когось почав різати.
Бо коли обрізаєш історію до одного 1943 року - ти не аналізуєш, ти працюєш на Кремль.

ХТО ЖИВ НА ВОЛИНІ?
Волинь - це серце української землі.
Полісся, між Бугом і Случчю.
Там не було ні королівських замків, ні шляхетських маєтків. Там були хати.
Селяни. Русини. Малороси.
Українці.
Які жили на своїй землі з діда-прадіда.

Але з 1921 року Волинь - це вже Польща.
Не тому, що так історично, а тому, що Польща виграла радянсько-польську війну - і совєти подарували їй Західну Україну.

Для розуміння
За польським переписом 1931 року, у Волинському воєводстві українці становили понад 68% населення, поляки - близько 17%, євреї - майже 10%, німці - 2%, чехи - 1,5%, інші (татари, вірмени, росіяни тощо) - 1,6%
Але саме поляки контролювали адміністрацію, поліцію, суди, освіту і землю.

ПОЛЬСЬКИЙ КОЛОНІАЛІЗМ: 1921-1939

Польща не просто отримала Волинь.
Вона почала її перетворювати на свою.
Системно і з презирством.

1. Полонізація освіти
- Українські школи закривали.
- Викладання українською - заборонено.
- У деяких селах діти вчилися польською мовою, якої навіть не розуміли.

2. Церковна війна
- Православні церкви нищили або передавали під католицькі костели.
- Українських священників звільняли, переслідували.
- У 1937 році польська влада вибухівкою знищила православний собор у селі Теремне під Луцьком, прямо перед очима селян.
Людей не підпускали.
Це був символічний акт: ваша віра - нічого не варта.
- У 1938 році тільки на Холмщині й Підляшші зруйнували понад 100 православних храмів.

3. Земельна політика
- На Волинь переселяли осадників - польських ветеранів.
- Їм давали землю українських селян.
- Вони були озброєні, агресивні, зневажали місцеве населення.
- Варшава вважала Волинь "кресами всходніми" - диким Сходом, який треба "окультурити".
Українців бачили як "нижчий елемент", який має або стати поляком, або зникнути.

4. Криміналізація українства
- Організація української молоді - заборонена.
- За український прапор - тюрма.
- За спробу створити українську школу - тюрма.
- За українське слово в газеті - конфіскація.
- За українську книжку - обшук.

А ДІТИ РОСТУТЬ
І от уяви село, 1922 рік.
Ти бачиш, як поляки вивозять вчителя з вашої школи.
Як ваш храм перетворюють на католицький.
Як батька арештовують за «сепаратизм».
Як він пропадає після допиту у Луцьку - і більше не повертається.

Далі ти підліток у 30-х.
У тебе нема книжок.
У тебе нема вибору.
Ти чуєш тільки одне - що твоя мова, твоя церква, твоя земля - "неіснуючі".

Далі німці - окупанти.
Совєти - кати.
Поляки - ті, хто ще нещодавно з тебе знущався.
І тоді ти йдеш у ліс.
Бо правди нема ніде.
І лиш в УПА є твої - молоді, як ти, з тими ж ранами і тою ж ненавистю.

ВОЛИНСЬКА РІЗАНИНА - ЦЕ РЕЗУЛЬТАТ, А НЕ ПОЧАТОК

Так, у 1943 році УПА провела етнічні зачистки польських сіл.
Так, це була трагедія.
Але чи ви думаєте, польські збройні формування типу - Армія Крайова і батальйони самооборони - ангели в білому?
Вони вдавалися до крайній жорстокості.
Палили українські села разом із мешканцями, а людей вішали за «підтримку УПА».

Тому волинська різанина - це був вибух, який готували самі поляки, будуючи свою імперію на українській землі.
Поляки не були безвинними ангелами.
Вони роками витравлювали українське з українців.
І рано чи пізно ця вибухівка, яку самі й заложили, мала вибухнути.

Так працює колоніалізм:
Спочатку ти нав'язуєш свою мову.
Потім - релігію.
Потім - зброю.
А потім дивуєшся, що тебе палять у твоєму ж будинку.

СЬОГОДНІ: ХТО ГРАЄ НА КРОВІ?

Росія.
Москва сьогодні тішиться, коли українець і поляк згадують Волинь не як спільну рану, а як привід для ворожнечі.
Їм треба, щоб ми билися між собою.
Щоб історію писали кремлівські методички, а не факти.

ІСТИНА ПРОСТА:
- Волинь - українська.
- Польща була там колонізатором.
показать весь комментарий
26.08.2025 22:03 Ответить
Цей допис потрібно було доповнити, що "Волинську трагедію" ініціювали саме поляки при допомозі гітлеріців 19 квітня 1943 р. на Волині поляки разом із нацистами вбили 104 мирних мешканців. Ця трагедія стала початком тривалого збройного польсько-українського волинського протистояння у 1943 році.
У понеділок 19 квітня 1943 року близько 10 год ранку село Красний Сад оточили військові у німецькій формі, які розмовляли польською мовою. Вони вбили кількох чоловіків, які були в полі. Далі невеликими групами карателі тихо рухалися селом. Перші п'ять сімей, що трапилися на їхньому шляху, загнали у клуню Володимира Павлова і стратили. Далі йшли від двору до двору, заводили до клунь усіх, кого знаходили в хатах і на подвір'ях, наказували лягати на підлогу і німець стріляв у когось із пістолета з глушником, а поляки-поліціянти, озброєні не оснащеними глушниками гвинтівками, добивали людей хто багнетом, а хто узятими з-під хліва вилами.
Керівники польського підпілля також розуміли небезпеку поглиблення польсько-українських суперечностей через використання поляків у німецьких формаціях. Вони вважали, що німці зумисне стравлюють між собою українців і поляків. Керівник Армії Крайової генерал Тадеуш Бур-Комаровський розповідаючи про німецькі репресії проти українців на Волині, зауважив: «Німці спровадили також батальйон поліції з Генеральної губернії, що надає вчиненим злочинам характеру польської помсти. Відбувається використання німцями відділів, що складалися з поляків, які походили з Західних земель, Познанщини, Помор'я, Лодзя, переважно рекрутованих в таборах полонених. Місцевих поляків у тих відділах майже нема. Умундировані вони в німецькі мундури, стаціонують в містах і звідти висилаються на карні експедиції. Під час маршу співають польських пісень». Надалі кількісний та якісний склад поліції на Волині різко змінювався. Зокрема, у Володимирі-Волинському в липні 1943 р. кількість поляків у поліції збільшилася в кілька разів: «У поліції було 300 поляків, а у відповідь на звернення німців записалося до поліції до 1000 і до 1000 до жандармерії»
показать весь комментарий
27.08.2025 07:28 Ответить
Ким були поляки в Україні?Тим самим чим є зараз москалі на окупованих територіях. Не українці, а поляки маєть просити пробачення за загарбання наших територій.
показать весь комментарий
26.08.2025 22:12 Ответить
...очевидно, що грошенят * ацапи не пошкодували для цього посадовця .
показать весь комментарий
26.08.2025 22:21 Ответить
А пшеки не всруться за весь ЄС розписуватись?
Бо одна жаба там намагалась, врешті вийшла кави попити.
показать весь комментарий
26.08.2025 23:02 Ответить
поляки по відношенню до УПА, Бандери, Волині грають на боці рашки, неначе по одній методичці. Це як ножем в спину, коли ти відбиваєшся від бандитів. Чомусь пам"ять у них відбило... добре, що є і порядні, на жаль, мало
показать весь комментарий
26.08.2025 23:22 Ответить
Гієни.
показать весь комментарий
26.08.2025 23:50 Ответить
Поки дійде до вступу України до ЄС, не буде ні Камиша-Косінського, ні Навроцького, ні питання Волинської трагедії. Як не було до них
показать весь комментарий
26.08.2025 23:50 Ответить
Звичайно не буде. Але таким блазням треба рота закрити. Україна - воююча країна і закриває собою і Польщу, жертвуючи найкращими своїми синами. Тому і появляються питанна до вашого президента, скільки йому хаплатило ***** чи він так каже по своїй тупості.
показать весь комментарий
27.08.2025 14:39 Ответить
а пшеки визнали трагедією факт виселення українців з їх ІСТОРИЧНИХ земель, які вже сьогодні є територією Польщі? той самий Перемишль....
показать весь комментарий
27.08.2025 00:05 Ответить
Геноцид окупантів на окупованій ними території - нове слово у психіатрії!
показать весь комментарий
27.08.2025 01:36 Ответить
моя мама народилася на Волині , вона мені розказала правду , а не з якихось підручників. Поляки першими почали нападати на тоді ще беззбройних українців. Коли в чоловіка вбили дружину і двох дітей , він пішов до УПА , вони почали мстити. Так поляків було вбито значно більше. Але хто почав ПЕРШИЙ? Коли вбили твоїх трьох найрідніших за ніщо, то ти вбиваєш вже не трьох , а більше, бо це біль на все життя...
показать весь комментарий
27.08.2025 01:41 Ответить
Бабця покійного чоловіка, коли був голодомор. З дочкою - рік їй був, пробувала зацепером до Європи прорватись. Розповідала - пшеки зкинули. Станцію не пам'ятаю. Не дуже слухала. Навіть не пам'ятаю звідки їхала. Пам'ятаю тіко її люту ненависть..
показать весь комментарий
27.08.2025 08:04 Ответить
Хто б сумнівався що Польща не будуе блокувати вступ України до ЄС, цеж Україна могла бути сильною , а так буде залежною, а це жаба ії задуше і кошти які могли піти Україні підуть Польщі, Угорщині, Словатцині, хай не переживать поки при владі Зеленський, Єрмак і такі як Умеров, Татаров Україні ЄС не світе і ще, дякуючи так званій українській владі яка поздавала все, на відміну від польського керівництва , зато самі озолотилися тому маємо війну. Не булоб Волинської трагедії, було б зерно чи перевізники, чи українці були б вже Совецькі окупанти. До речі ніхто не знає скількі загинуло поляків- царство небесне невинним, а скількькі загинуло українців, поляки взагалі не хочуть знати, тим паче вони забули що ті кляті українські націоналісти у 1921 році захищали Польщу , за що отримали подяку у вигляді окупації українськіх земель і гноблення народу, звісно репресій не було тільки хто був не згоден не саджали до тюрем і не катували і не вбивали, а просто самі по собі вмирали . І ще, щось не чутно від поляків про іншіх українців , які їх теж захищали у Другій світовій тількі у складі СРСР, чи то вже були не націоналісти, а окупанти- теж погані, і так с часів Петра Сагайдачного, укаїнці були винні полякам з народження , навіть більше ніж зараз Трампу, бо воні не ментально а географічно ближче до Німців, а ми Більшовицької орди, а може і з часів Золотої орди після того як Польша отримає від України все що хотіла не одноразово ставала на бік окупата від якого сама захищалася , так і зараз може бути, РФ на Полщу вже не піде тому що загрузла в Україні за 3,5 роки , а за цей час Полща встигла переозброїтися і є допомога НАТО, тому українці зробили свою справу і ідіть подалі бо доїти ЄС самі будуть і плювати ім на українців , як казав Черчель в Світі немає друзів і ворогів, а є національні інтереси, тому діяти потрібно відповідно а так звана українська влада думає що повинні бути не національні інтереси, а її особисті , тому маємо втрати.
показать весь комментарий
27.08.2025 03:12 Ответить
Скажіть мені , навіть в пам"ять кривавих історичних подій нещасних українців , не кажу вже в ці страшні роки , бо я неможу уявити собі звідси , що переживають люди зараз ... Але хіба якщо в такому горі у людини вилазять звірячі ікла навіть в написаних текстах їх видко - це не заховані вони були ДО ?
показать весь комментарий
27.08.2025 04:29 Ответить
Ікла таки є - тупе!!
показать весь комментарий
27.08.2025 11:54 Ответить
давай самаразаблачайся й надалі упорототупе , навчи мене як українською пісьмо пісать
показать весь комментарий
27.08.2025 12:28 Ответить
Де конкретво без обріхувань в мене ви побачили звірячі ікла, та щей приховані До чогось?, а головне на кого я хочу напасти і розірвати, можливо я пишу не правду?, а можливо тоді ви вішаїте на всіх ярлики і маєте те що самі написали .
показать весь комментарий
27.08.2025 12:20 Ответить
я ж не про Вас я про взагалі цю рашистами розбурхану дискусію -вибачайте що так зрозуміли
показать весь комментарий
27.08.2025 12:30 Ответить
У таку страшну годину розбурхувати ненависть з країною-хабом ... Треба просто подивитися на рейтинги у тій же Польщі , там же є ще біля 50 відсотків за Туска й його партію . Й ,доречі ,майже навпіл , а не так як українці дали младорігіоналам кацаппським 73- й ще іклами тут воюють
показать весь комментарий
27.08.2025 12:36 Ответить
А чому на гілці з новиною від заяви Туска так мало ікластих - не знаєте?
показать весь комментарий
27.08.2025 12:42 Ответить
Під час Другоі Світовоі Війни обидві сторони застосовували жортстокість. Як украінці так і поляки. Ми свою провину визнаємо. І ми знаємо про Волинську трагедію. І якщо зеленський на офіційній зустрічі на увесь світ казав шо він не знає про це, то це його проблеми що він прогулював уроки ісоріі докурюючи опалки після старшокласників у шкільному туалеті. І не треба порівнювати увесь народ з зеленським і робити висновки про всіх тільки через те що зеленський показує усім свою розумову обмеженність і розумову відсталість. Але чому ж і пан Навроцький і цей пан Косіняк-Камиш не хочть визнати та розповісти про злочини поляків,
про воєнні злочини Армії Крайової наприклад....
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%BD%D0%B3%D1%8F%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D1%96%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0 Дубінгяйська різанина
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%96%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%91%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D1%96 Різанина в Бахові
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%96%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%86%D1%96 Різанина в Березці
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%96%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%96 Різанина в Буковині
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%96%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%9C%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%B2%D1%96 Різанина в Моложеві
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%96%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%A1%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%96 Різанина в Сагрині
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%96%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%A1%D1%96%D0%B2%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%96 Різанина в Сівчині
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%96%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D1%83_%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%86%D1%8F%D1%85 Різанина у Стрільцях
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F_%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B0_%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B8 Трагедія села Павлокоми
І цей список знищенних поляками Украінських сіл можна продовжувати і продовжувати....Це не геноцид Украінського народу, ні? Це мабуть щось інше для цих пихатих панів. Щоб ви розуміли розміри трагедіі ...Тільки в селі Сагринь за різними даними, від рук поляків загинули від 800 до 1240 людей. Ви тільки уявіть собі це !!! (Для порівняння - в загальновідомій спаленій німцями Хатині загинуло 149 людей...) Більшість загиблих у Сагрині були жінками й дітьми. Велика кількість жертв зумовлена тим, що кожного вечора тут збиралося багато людей із сусідніх сіл, щоб заночувати під захистом української поліції та місцевої самооборони, які дислокувалися у Сагрині. Нападники використовували запальні кулі, які потрапляли у висохлі солом'яні стріхи й за декілька хвилин перетворили село у вогненне море. Було знищено церкву, парафіяльні будинки, понад 260 хат, молитовний будинок громади євангельських християн, сотні господарських будівель. Нападниками були підрозділи Армії Крайової під командуванням Зенона Яхимека разом з Батальйонами хлопськими - польськими партизанськими силами переважно з місцевих селян, які очолював Станіслав Басай. Тільки ці двоє польских командирів крім Сагрині атакували ще українські села Андріївка, Березів, Бересть, Верешин, Ласків, Маличі, Малків, Модринь, М'ягке, Ріплин, Стрижівець, Теребінець, Теребінь, Турковичі, Шиховичі, знищивши іх населення і повністю або частково спаливши їх. І Імена цих польских вбивць командирів досі увічнені у назвах вулиць польских міст і вважаються польскими національними героями...... І тепер ці панове будуть щось нам тут розповідати про Волинську трагедію, про ,,Бандерізм". і про прирівняння "бандерівський символу" до символів нацизму й комунізму. .... А ті звірства і злочини що коіла Армія Крайова - це не нацизм , ні? Чи це щось інше ? Перш ніж когось вчити його історіі і докоряти в іі незнанні, треба спочатку вивчити і знати свою....
І якщо наприклад охорона польського президента може начепити шеврон Армії Крайової під час візиту до України, то і червоно-чорний прапорець УПА на теренах Польщі - теж має бути нормою. Взаємоповага - це не вулиця з одностороннім рухом. ...Символ «Котвиця» сьогодні є офіційною емблемою військ територіальної оборони Польщі, але водночас це знак - і емблема Армії Крайової, яка на наших землях вчинила чимало злочинів проти мирного українського населення.Тому для українців він досі несе суперечливу історичну пам'ять.Для багатьох українців це - болючий знак. І це теж треба визнавати. Але що ми маємо сьогодні робити? Йти теж таким шляхом як і Польща, і визнати польский прапор символом нацизму і комунізму, бо його використовувала Армія Крайова ? Чи визнати іі нацистським злочинним бандформуванням ? Для українців героями є члени ОУН-УПА, що не сприймають поляки.Той же президент Польщі заявляв: «Польща ніколи не визнає ОУН-УПА борцями за свободу». Але ж ОУН-УПА воювали з поляками, німцями та "совєтами" - на своїй, українській землі. За незалежність. І ми також можемо спитати,а за що воювала Армія Крайова на Волині? За "повернення" українських земель до Польщі. Тобто за відновлення контролю над чужими територіями?
І так за підсумком: Так, це була жорстока боротьба з обох сторін. І в кожної сторони - свої герої. Тому на сьогодні єдина гідна формула, яку колись вже проголошували президенти Кваснєвський і Кучма, - «Прощаємо і просимо вибачення». Це формула примирення.
Армія Крайова і УПА - обидві структури прагнули самостійності для своїх народів, боролися проти нацизму та СРСР. Та на українських етнічних землях зіткнулися у кривавому конфлікті. Волинська трагедія - найбільший камінь спотикання у ******** польсько-українських стосунках.Але це - двостороння трагедія, не лише українська вина. І це важливо озвучувати, попри дискомфорт. І знати, що навіть у ті трагічні часи, знаходилося місце для розуміння. Після війни УПА і АК змогли провести спільні операції проти радянських репресивних органів. Це - наочний приклад, що історична пам'ять не мусить бути лише полем для ворожнечі. Вона може стати й основою для порозуміння.
«Прощаємо і просимо пробачення» - саме така формула, а не перекладання провини на одну сторону, може закласти міцний фундамент для майбутньої дружби, а не зруйнувати її.
Це вже нарешті треба зрозуміти польским можновладцям і шукати шляхи до примирення а не роздувати нову ворожнечу.... А нашим можновладцям не можна мовчки ковтати іхні образи і звинувачення, Бо наше мовчання буде виглядати так ,що ми приймаємо і пошоджуємося з ними, Де наше МЗС? Де іхня заява-відпоаідь? Де заява -відповідь нашого президента? Хоча ло останього то питання більш риторичне.....
показать весь комментарий
27.08.2025 04:56 Ответить
Крім того не зрозуміло що робили ті поляки на території українців?-знаємо що-забороняли вчити і знищували українську культуру як зараз кацапи-тоже тоді вважали що українців не має в є просто холопи які мають бути не писемні і не грамотні щоб бути рабами під владою польських хазяїв на той час-ті самі кацапи тільки в минулому
показать весь комментарий
27.08.2025 07:38 Ответить
Нічому історія пшеків не навчила.
показать весь комментарий
27.08.2025 08:03 Ответить
Треба копнути де ж дідивоювали у цього косого Комиша.
1. Дивимось Вікі
Косіняк-Камиш народився в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%96%D0%B2 Кракові за часів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 комуністичної Польщі. Виховувався на традиціях народного руху. Його батько, Анджей Косіняк-Камиш, лікар і політик, який обіймав посаду https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%BE%D1%85%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%27%D1%8F_%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%89%D1%96 міністра охорони здоров'я та соціального забезпечення під час першого некомуністичного уряду https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D1%83%D1%88_%D0%9C%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9 Тадеуша Мазовецького, де він вів постійну боротьбу за те, щоб у ситуації постійної нестачі ресурсів здоров'я догляд на технологічному рівні почав наздоганяти Захід.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2_%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%BD%D1%8F%D0%BA-%D0%9A%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D1%88#cite_note-wprost-2 [2] Його дід і тезка по батьківській лінії, Владислав, народжений на початку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 Першої світової війни, під час https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 Другої світової війни служив солдатом у 13-му Віленському уланському полку та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B9%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D1%85%D0%BB%D0%BE%D0%BF%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96 батальйонах хлопських.

2. Дивимось у тій же вікі що то за батальйони хлопські.
Батальйони хлопські , або селянські батальйони (до весни 1941 - Хлопська сторожа; https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 пол. Bataliony Chłopskie) - польські підпільні збройні формування під час https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 2-ї світової війни. Створені у листопаді https://uk.wikipedia.org/wiki/1940 1940 року з ініціативи Польської селянської партії на території https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0_(1918%E2%80%941939) довоєнної Польщі як самооборона польського населення в «кресах», зокрема Західної України, окупованої гітлерівцями. Співпрацювали з https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%8F_%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B0 Армією Крайовою та подекуди з нацистами. Коїли різанини проти українців, найчастіше у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%80%D0%B7%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8F Закерзонському краю.
У своєму складі мали 1941 - 12, у липні 1944 - 16 тис. бійців.У https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0 Східній Галичині й на https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%8C Волині заснували https://uk.wikipedia.org/wiki/1941 1941 і склали 9-ту округу.
На Тернопільщині зокрема діяли https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C Кременецький та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%82 Скалатський інспекторати «Батальйонів хлопських».
Брали безпосередню участь у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F Волинській трагедії як діюча сторона.
Припинили існування влітку https://uk.wikipedia.org/wiki/1944 1944 року, частково влившись в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%B0_%D0%B0%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%8F ЧА, частково відправлені в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0%B1%D1%96%D1%80 сибірські концтабори.
Чимало членів батальйонів хлопських мали ксенофобські напрямки щодо українців.
показать весь комментарий
27.08.2025 08:42 Ответить
Це особиста позиція, а зелена пропаганда це подає, як позицію Польщі. При зєлєнскому Україні ні ЄС, ні НАТО не світить, зеленій банді це не вигідно. А винними призначать всіх навколо
показать весь комментарий
27.08.2025 08:45 Ответить
Косіняк-Камиш зазначив, що він критично ставиться до багатьох дій деяких молодих українців, які "їздять по Польщі на найновіших автомобілях і не беруть участі в захисті своєї батьківщини".

Чувак сам собі суперечить. Бо якраз тім хто їздить по Польщі бандерівська символіка по бую. ''Бандерівці'' всі зараз у нас на фронті а нема Польщі.
показать весь комментарий
27.08.2025 09:03 Ответить
Не погана стаття опублікована сьогодні на Українській Правді: Покарати і принизити українців. Що стоїть за новими ініціативами президента Польщі
І на ютуб-каналі Романа Безмертного 5 днів тому непоганий сюжет вийшов про наші відносини з Польшею.
показать весь комментарий
27.08.2025 09:14 Ответить
Не треба нічого визнавати, (тим більше те, чого не робив). 👈
Ми ще дочекаємось, що "ЄС" розвалиться швидше ніж ми можемо собі це уявити.
показать весь комментарий
27.08.2025 09:24 Ответить
Страница 3 из 4