9726 посетителей онлайн

Польша будет блокировать вступление Украины в ЕС, пока Киев не признает Волынскую трагедию, - Косиняк-Камыш

Министр обороны Польши Владислав Косиняк-Камыш

Вице-премьер-министр и министр национальной обороны Польши Владислав Косиняк-Камыш заявил, что пока Украина не признает события на Волыни в 1943-44 годах и геноцид поляков, она не будет иметь "никаких шансов" на вступление в ЕС.

Об этом он сказал на пресс-конференции, цитирует PAP, передает Цензор.НЕТ.

По его словам, его партия - Польская крестьянская партия (PSL) - поддерживает введение уголовной ответственности за пропаганду "бандеровской символики". Однако, говорит политик, такие решения не могут стать частью российской пропагандистской линии.

Косиняк-Камыш отметил, что он критически относится ко многим действиям некоторых молодых украинцев, которые "ездят по Польше на новейших автомобилях и не участвуют в защите своей родины".

"Я говорил это много раз - если Украина не примирится с геноцидом на Волыни, если не будет эксгумации или чествования памяти, она не будет иметь никаких шансов на вступление в Европейский Союз. Я выражал очень четкую и решительную оппозицию в случаях, когда каким-либо образом топталось доброе имя Польши, или делались попытки прославлять Бандеру. Я говорил об этом очень четко и определенно. Но отказ в поддержке воюющей Украины противоречит интересам безопасности польского государства. Помогать Украине, которая воюет, - это также строить безопасную Польшу", - подчеркнул вице-премьер.

Отвечая на вопрос о своей оценке инициативы польского президента Кароля Навроцкого относительно приравнивания бандеровской символики к нацистской, Косиняк-Камыш сказал, что "в условиях полномасштабной войны всегда следует быть осторожным, ведь сейчас российская пропаганда пытается убедить, что в Украине у власти фашисты".

"Бандера был преступником, это не подлежит никакому сомнению, геноцид на Волыни - один из самых страшных актов террора против нации в истории нашей цивилизации, Украина должна ответить за это, должны быть памятники, эксгумация, достойное захоронение. Мы никогда от этого не отступим", - отметил Косиняк-Камыш.

Но, подчеркнул министр нацобороны Польши, в момент, когда "россияне говорят о фашистах в Украине", нельзя "подыгрывать этой риторике".

Он добавил, что знает, как следует заботиться об исторической памяти и с чем нужно бороться -- и делает это.

"Это можно делать так, как делаем мы, как это делаю я, или же играть только на эмоциях и не достигать цели", - добавил он.

Топ комментарии
+58
Ось скажить мені, ЧОМУ ******* Україна повинна визнавати свою ефемерну причетність до межетніческого конфлікту громадян Польши на її тоді території?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:17 Ответить
+44
Націоналісти Польщі повинні накласти табу на націнально-історичні пертензії з Україною-вОНА СТІКАЄ КРОВ"Ю СЬОГОДНІ, а Польща хоче завтра? ІДІОТИ!!! шукайте кремлівську гебенію серед своїх лідерів .
показать весь комментарий
26.08.2025 18:17 Ответить
+42
Польша вже здулась. На довго її не вистачило. Україна реально оточена п*дарасами з усіх сторін які готові в першу чергу кацапам відсмоктати ніж допомогти сусіду в боротьбі
показать весь комментарий
26.08.2025 18:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
Нужно пропускать дроны, летящие над Украиной в сторону Польши - может тогда одумаются.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:29 Ответить
"Але відмова у підтримці воюючої України суперечить інтересам безпеки польської держави. Допомагати Україні, яка воює, - це також будувати безпечну Польщу" - сцикливі гоноровиті покидьки! Вони не гієни, а шакали Європи. Не розумію - чому там сидять роками серед тих недофашиків мільони українців як бидло серед панів?
показать весь комментарий
26.08.2025 21:37 Ответить
До чого це тут ляпнуло? Типу гумор?
показать весь комментарий
26.08.2025 21:40 Ответить
А Бандера у концтаборі сидів!
показать весь комментарий
26.08.2025 21:44 Ответить
В "Метро" продають польський твердий сир. Він по якості гірший ніж дешевий голандський. А український, хоч і трішки дорожчий, але смачніший. Перейшов на український. Брав раніше польський 10%-ий йогурт "Млековіта". А потім з'явився український - наш смачніший. Підтримуємо вітчизняного виробника, особливо в умовах війни.
показать весь комментарий
27.08.2025 10:00 Ответить
Є такий український ютуб-канал "Сир назавжди". Там професійні дегустатори і лабараторні дослідження по молочній продукції. Рекомендую.
показать весь комментарий
28.08.2025 08:01 Ответить
Може і неповинна визнавати трагедію якщо інша була територія.
Але тоді - чому Польша повинна допомогати зараз Україні вступити у ЕС?
Якщо Держава Україна правонаступник УРСР у кордонах 91 - нехай визнає, що була трагедія та пояснить обставини. Якщо правонаступнецею не вважає - інша справа.
показать весь комментарий
27.08.2025 07:35 Ответить
а нафіга їм наше визнання? якщо у них є підтвердження і правдиві докази - впірьод. А то вигадають якусь фігню і примушують визнати
показать весь комментарий
26.08.2025 18:37 Ответить
?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:37 Ответить
а пшеки вже визнади так звану пасифікацію українців в 1929 році?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:27 Ответить
Это, друзья мои, наблюдаемая в реальности (увы!) мировая тенденция наступления правых сил во главе с Трампом. Посмотрите на всю Европу!
показать весь комментарий
27.08.2025 11:56 Ответить
А ще ось кілька конкретних прикладів звірств, які, були вчинені підрозділами Армії Крайової:

Різанина в Сагрині (10 березня 1944 року): Це одна з наймасштабніших трагедій, вчинених польським підпіллям. Підрозділи Армії Крайової та Батальйонів хлопських, як частина широкомасштабної антиукраїнської акції на Люблінщині, оточили та напали на українське село Сагринь. Під час нападу, який тривав кілька годин, було вбито від 800 до 1240 мирних жителів, в основному жінок, дітей та людей похилого віку. Село було повністю спалене, в тому числі церква. Вижилі свідки розповідали про надзвичайну жорстокість нападників.

Трагедія в Павлокомі (3 березня 1945 року): Загін Армії Крайової увійшов в українське село Павлокома на Підкарпатті. Після того, як жителів села зібрали в одному місці, поляки відібрали чоловіків і хлопців, яких розстріляли в місцевому лісі. За різними оцінками, було вбито від 360 до 400 українців.

Різанина в Березці (11 квітня 1944 року): Під час нападу польського загону на українське село Березка на території ********* Підкарпатського воєводства, було вбито 173 українці, включно з жінками та дітьми. За даними істориків, нападники діяли з надзвичайною жорстокістю, вбиваючи людей сокирами та іншими знаряддями. Також було спалено близько 150 будинків.

Напади на українські села в 1944-1945 роках на Холмщині та Люблінщині: Протягом 1944-1945 років підрозділи АК та інших польських формувань здійснили численні напади на українські села в цих регіонах. Метою цих нападів було витіснення українського населення та знищення його соціальної та культурної інфраструктури. Ці акції часто супроводжувалися спаленням хат, масовими вбивствами, пограбуваннями та вигнанням жителів.
показать весь комментарий
27.08.2025 00:23 Ответить
Та отож...Ключові аспекти:
* "Синя поліція" (Policja Granatowa): Це була допоміжна поліція, створена німецькою окупаційною владою з етнічних поляків на території Генерал-губернаторства (окупована частина Польщі). Хоча її основною функцією була боротьба зі звичайною злочинністю, "синя поліція" також змушена була допомагати німцям у переслідуванні євреїв, зокрема в облавах на ґетто, конвоюванні до місць страти та пошуку євреїв, що переховувались.
* Погроми та масові вбивства: Одним із найвідоміших і найтрагічніших прикладів є погром у Єдвабному, що стався 10 липня 1941 року. У цьому селі на північному сході Польщі група місцевих поляків, за наглядом і з дозволу німців, зігнала сотні єврейських мешканців до сараю і спалила їх живцем. Ця подія, викрита істориком Яном Гроссом у його книзі "Сусіди", стала каталізатором широкої дискусії в польському суспільстві про роль поляків у Голокості. Подібні інциденти, хоч і меншого масштабу, траплялися і в інших населених пунктах.
* "Мисливці на євреїв" (Szmalcownictwo): Це явище стало відомим на всій території окупованої Польщі. Шмальцовники - це люди, які шантажували євреїв, що переховувались, або поляків, які їм допомагали. Вони вимагали гроші, погрожуючи здати їх німцям. Хоча це не було масовим явищем, такі дії були надзвичайно небезпечними і призвели до загибелі багатьох євреїв.
показать весь комментарий
27.08.2025 03:39 Ответить
А чому до німців немає претензій? Те що робила фашистка Німеччина це не геноцид? Чому у Польщі пам'ятники Пілсудському - це вшанування героя, а пам'ятники Бандері в Україні - це геноцид? Ось і вся сутність поляків.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:04 Ответить
17млрд злотих , які виділила їм ЄС( тобто всі країни скинулися). Так само з технікою яку вони передали - їм її замінили на новітню.
показать весь комментарий
27.08.2025 08:07 Ответить
Коли Україна реально буде вступати в ЄС товаріЩь Косіняк-Камиш, як і його начаЛьнік, будуть з приставкою екс.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:22 Ответить
Та й про Катинь, ні пари з вуст, щоб з кацапськими хазяями не посваритися.
"Суть міфу
У Катині влітку 1941 року німці розстріляли 11 тисяч польських військовополонених, а радянські документи з «Особливої папки № 1» сфальсифіковані.
Факти стисло
Масові розстріли польських військовополонених здійснив НКВД СРСР навесні 1940 року в рамках спеціальної операції одночасно у Катині, Калініні, Харкові, Києві та інших містах
Факти докладніше
...13 квітня 1943 року світ уперше дізнався про Катинський злочин, коли окупаційна влада Третього Райху повідомила по радіо про знахідку масових поховань (10 000) убитих СРСР польських офіцерів.

СРСР уже незабаром опублікував заяву, у якій відкинув ці звинувачення і сам звинуватив нацистів у знищенні поляків.

Радянська комісія під керівництвом академіка Миколи Бурденка у січні 1944 року стверджувала: під час евакуації влітку 1941 року з прифронтової зони під Смоленськом не вдалося вивезти 11 000 польських інтернованих, які перебували у таборах ОН-1, ОН-2, ОН-3, яких згодом розстріляли нацисти.

У 1946 році СРСР намагався на Нюрнберзькому трибуналі звинуватити нацистів у знищенні поляків у Катині. Проте трибунал піддав сумніву аргументи радянської сторони та не підтримав ці звинувачення. У вироку трибуналу ці звинувачення відсутні.

Що сталося насправді. У вересні 1939 року в радянському полоні опинилися кільканадцять тисяч польських офіцерів та кілька сотень тисяч солдатів - поляків, українців, євреїв, білорусів, литовців, вірмен, які були громадянами Польщі. Більшість солдатів у листопаді 1939 року відпустили по домівках. У трьох спецтаборах НКВД - Старобільському, Козельському, Осташковському - ув'язнили 14 700 офіцерів польської армії, службовців прикордонної охорони та поліції. Іще 11 000 перебували у в'язницях Західної України та Західної Білорусі. ..."

Українська друга світова 1939- 1945
показать весь комментарий
26.08.2025 18:34 Ответить
Нема за що. Одну справу робимо. Правду відстоюємо.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:38 Ответить
Так, визнаємо: "Волинська трагедія - це велика трагедія". Далі що визнавати? Щось нове (старе) з кацапських методичок?
показать весь комментарий
26.08.2025 21:45 Ответить
Гієни.
показать весь комментарий
26.08.2025 23:50 Ответить
Та не буде нічого слідуючого. Орки другий рік не можуть взяти руїни нещасного села Часів Яр. Умовляють Трампа щоб примусив Україну його їм віддати. Яка, нахрін, Польща? Досить вже маячню верзти.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:06 Ответить
Ось скажить мені, ЧОМУ ******* Україна повинна визнавати свою ефемерну причетність до межетніческого конфлікту громадян Польши на її тоді території?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:17 Ответить
І кретини.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:18 Ответить
Яки притензії? Конфлікт був в 1943 році між ГРОМАДЯНАМИ Польші. Яким боко до цього ******* Україна? Обісралась тода Варшава за допомогою гітлерівців а шось визнавати повинна ******** Київ?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:20 Ответить
А за окупацію Тешінській області Польша з Чехією вже розрахувалась?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:23 Ответить
??
показать весь комментарий
26.08.2025 18:45 Ответить
Яка ідея? Це ФАКТ.
показать весь комментарий
27.08.2025 05:56 Ответить
Цяцька електоральна зникає. І тоді етнична чистка (геноцід), яку вчинила Армія крайова разом з батальонами хлопськими та гитлерівськими шацманшауфен, громадянам Польші не польській національності, буде тоді негарно виглядати.
показать весь комментарий
27.08.2025 06:01 Ответить
Все воно знає. Під дурника косить шоб сво\м лохам сподобатись та сінекуру отримати. Оно як і у нас в 2019 році, воно все хнало но робило так шоб лохам сподобатись. І сподобалось. Як вас зараз, лохи, подобаєтся?
показать весь комментарий
27.08.2025 07:14 Ответить
Шото була трагедія громадян Польши ни хто не заперечує та давно визнано. Але з якогось дива Польша бажає шоб ******* Україна, яка тоді була у склалі СРСР взяла на себе вину Варшави ( і часиково Берліна) за межетніческую ризанину між громадянами Польші.
показать весь комментарий
27.08.2025 08:26 Ответить
І яким чином УРСР до того шо проісходило на території Польши яка до того ж була на той час окупоаана німцями?
показать весь комментарий
27.08.2025 08:29 Ответить
Тоб то ти з категорії "КАКАЯ РАЗНИЦА".
показать весь комментарий
27.08.2025 11:26 Ответить
Оце тьотю ти права, бо я дійсно не знаю як вівцям породи "КАКАЯ РАЗНИЦА", яки кажуть шо краще за всіх як тре робити та досягнути результату, шось пояснювати.
показать весь комментарий
27.08.2025 11:57 Ответить
Навзаєм, т'отю, яка краще всіх знає як тре робити та претенд. на непогришимість в першой інстанції. Звернись до психіатра, бо симптоми у тебе дуже погані.
показать весь комментарий
27.08.2025 12:28 Ответить
Навіщо видаляти коменти, то так і не зрозуміло то Б наш, чи не наш, чи з 3рейху?
показать весь комментарий
27.08.2025 16:45 Ответить
Прочитайте дослідження Івана Пущука про події на Волині, в якому було опитано тисячі живих свідків тих подій. Згідно свідчень поляки( часто з угорцями) нападали на села, грабували і винищували всіх, хто їм траплявся на шляху. І це вони сьогодні цинічно називають геноцидом.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:33 Ответить
А що передувало Волинській трагедії, про злочини влади Польші проти Українців на окупованній поляками українській землі, поляки воліють навіть не згадувати:
Загострення польсько-українського конфлікту в першій половині XX століття було пов'язане з національною ситуацією у Другій Польській Республіці. Паризька мирна конференція 1919 року дозволила Польщі окупувати Галичину, а Ризький мирний договір 1921 року призвів до входження до складу Польщі західних земель України, зокрема Східної Галичини, Холмщини, Підляшшя, Західної Волині та Західного Полісся. Ці території, які були етнічно українськими землями (перепис Польші в 1921 року - на Волині проживало 1 437 907 мешканців, з них Українці - 983 596 (68,4 %) та поляки - 240 922 (16,8 %)), залишилися під владою Польщі, всупереч волі українського визвольного руху, який прагнув незалежності. Нова Польська держава, надто за часів правління Юзефа Пілсудського, набрала форми авторитаризму. Польський уряд розглядав Галичину та Волинь як давні польські землі, тож намагався збільшити тут свій вплив. Для цього відбувалася колонізація (осадництво - переселення поляків на Волинь на землі, що були відібрані в місцевих українців, дискримінаційний розподіл сільськогосподарської землі на користь польських осадників), пацифікація (репресії проти соціально активного українського населення), обмеження українців у правах на освіту та радикальна її полонізація, руйнування українських храмів (особливо на Холмщині). Теж саме робив сталінський режим на сході України. Польський режим Пілсудського створив концентраційний табір Береза-Картузька та Білі Сарни для політичних опонентів. Це спричинило радикалізацію польсько-українських відносин, і зокрема знайшло відповідь у діяльності ОУН у 1930-х. Кульмінацією стало вбивство українськими націоналістами міністра внутрішніх справ Польщі Броніслава Перацького в 1934 році. Революційний трибунал ОУН ухвалив рішення про замах на Броніслава Перацького як одного з головних винуватців репресивних заходів польської окупаційної влади в Східній Галичині щодо української громади. ОУН змогла набути чимало прихильників на окупованій Польщею Західній Україні через антиукраїнську шовіністичну політику польської влади. Історик Ігор Ільюшин знайшов у польських архівах документ про існування урядових планів, метою яких було звільнення «південно-східних кресів» (Волині та Галичини) Польщі від української присутності. Також він знайшов у польських архівах документ щодо плану виселення, а можливо, навіть і часткового фізичного знищення українців на західноукраїнських землях. Поляки допомагали Угорщині окупувати Карпатську Україну в березні 1939, відправивши в Закарпаття через свій південний кордон диверсійні загони. Бійців «Карпатської Січі» (збройне формування, що захищало край), особливо уродженців Галичини, що потрапили в полон полякам, часто розстрілювали на місці без суду і слідстває. Крах Польщі у вересні 1939 року тимчасово відсунув польське питання в політиці ОУН на другий план. Єдиною перешкодою на шляху до створення незалежної української держави був СРСР, тому поляки з «окупантів» перетворилися на «ворожу» нацменшину. На початку Другої світової війни розбиті блукаючі частини Війська польського та Корпусу охорони пограниччя (КОП) спорадично нападали на нелояльні до польської влади українські села.
Як кістка в горлі у поляків та волинська трагедія, а про свої злочини проти Українців - МОВЧАТЬ.. Де вибачення поляків за репресії, за вбивства Українців на окупованих нею українських землях? Обіженки рашці не висувають претензій за захоплення разом з фашистською Німмеччиною Польші в 1939 році, за збиття урядового літака з Качинським...
Це як рашка носиться з *вялікою пабєдою* над нацизмом, а ці носяться зі своєю *трагедією*
показать весь комментарий
26.08.2025 19:34 Ответить
Не потрібно мені вказувати, хто і кому підігрує...На рахунок поляків в мене своя думка. В них до нас не покращиться відношення, коли ми буде і далі ковтати ту хрінь, яку вони несуть...Та й ніколи у нас не було добросусідських відносин. Поляки роблять тільки те, що їм вигідно, безкористливими їх точно не назвеш. Толерантність до всіх і вся, а особливо в час війни, нас і згубить. Польша вже давно нам не допомогає, ні зброєю, ні іншим..Згадаємо і висипане зерно, і вереск за дешеві продукти з України, і затримку Поляками наших фур на в"їзд в Україну та виїзд з України, каравани фур в 2024 році з Польші через білорусь в рашку (начхали вони на європейські санкції, торгують з рашкою по повній). На рахунок біженців, так, відповідно до дослідження УВКБ ООН та Deloitte, українські біженці в Польщі забезпечили зростання польського ВВП на суму близько 328,6 мільярда злотих за період з 2022 по 2025 роки, що становить приблизно 77 мільярдів євро (за статистикою на початок 2025 року, 78% працездатних українських біженців у Польщі працюють, що є найвищим показником серед країн ЄС). Цей внесок у 8 разів перевищує витрати Польщі на допомогу Україні та біженцям за той самий період.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:18 Ответить
спершу себе до ботів віднесіть....добре із-за океану повчати Українців?
показать весь комментарий
26.08.2025 20:30 Ответить
Сміхота....думка педагога Віталія Дрібниці на рахунок Польші для вас є авторитетною
Він гарно розправляється з дрімучою руснею на своєму ютуб каналі, добре веде просвітницьку діяльність з історії (в основному 20 століття), але аналізувати, давати оцінку політичним процесам між країнами він взагалі не має професійного навику....Політика - то не його)
показать весь комментарий
26.08.2025 20:53 Ответить
нарешті признали себе ботом
показать весь комментарий
26.08.2025 20:54 Ответить
💯
показать весь комментарий
26.08.2025 21:05 Ответить
та вона з точно дурки втікла, судячи з її тексту
показать весь комментарий
26.08.2025 21:07 Ответить
Не порилась в інтернеті, а більше двох років час від часу дивлюсь його відео....А вам би тільки свої кліше всім ставити, заокеанське хамло)))
показать весь комментарий
27.08.2025 08:50 Ответить
Не погана стаття опублікована сьогодні на Українській Правді: Покарати і принизити українців. Що стоїть за новими ініціативами президента Польщі
І на ютуб-каналі Романа Безмертного 5 днів тому непоганий сюжет вийшов про наші відносини з Польшею.
показать весь комментарий
27.08.2025 09:14 Ответить
Може ти ще с свинособаками коаліцію організуєш проти поляків?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:34 Ответить
Собака гавкає,а караван іде!!! На сьогодні Україна і українці повинні мовчки кивати і робити розумне обличчя приблизно таке,як Порох на Мінських угодах,а вступати на цьому етапі в якісь суперечки--це на користь тільки рашці!! І не потрібно забувати,яку НЕОЦІННУ допомогу надала нам Польща на першому етапі-це для нас українців важливо,а закінчиться це страхіття,тоді на місце і поставимо всіляких Орбанів,Фіців,Косіняків і іншу наволоч,а на сьогодні нам тільки ще і поляків не хватало на голову і так волосся вже майже немає! На сьогодні,хай нам Бог допоможе вистояти і наші славні ВОЇНИ і тому ворог нашого ворого--найкращий наш партнер!!
показать весь комментарий
26.08.2025 19:30 Ответить
Оці всі балачки--це кухонні теревені і більш нічого! Мабуть кожен з дописувачів висловлює свою особисту думку і свою біль від безсилля! Хто може назвати хочаб одну країну в світі,яка віддала свою країну,заради іншої!!! Кожен дбає про себе і ніхто Україні не допомагав-би,якби вони не знали,що після України,якщо вона не вистоїть,на черзі вони і вони розуміють,і ДУЖЕ,ДУЖЕ добре розуміють,що їм всім буде повний гаплик!!! Бо якщо,НЕ ДАЙ БОЖЕ, ці нелюди нас поработять,то до своїх орків вони додадуть наймогутніших ВОЇНІВ,бо всих українців кацапня погони на убій в Європу і ніхто їм не вистоїть!!! Тому і буде Європа допомагати Україні до останнього,а оці всілякі вкиди--це просто мішура і вона відразу зникне як тільки ми ПЕРЕМОЖЕМО!!! Бояться і поважають сильних і безбашенних,як приклад: США і Північна Корея
показать весь комментарий
26.08.2025 21:41 Ответить
Нікополь......
показать весь комментарий
26.08.2025 22:34 Ответить
Косіняк-Камиш зазначив, що він критично ставиться до багатьох дій деяких молодих українців, які "їздять по Польщі на найновіших автомобілях і не беруть участі в захисті своєї батьківщини".

Чувак сам собі суперечить. Бо якраз тім хто їздить по Польщі бандерівська символіка по бую. ''Бандерівці'' всі зараз у нас на фронті а нема Польщі.
показать весь комментарий
27.08.2025 09:03 Ответить
брехня
показать весь комментарий
26.08.2025 21:01 Ответить
Хто буде наступний з ким нас посварить зелений Лідор світу? Воно ніколи не вчило історії і для нього УПА ба бандерівці такі ж вороги, як кацапам і полякам. Його дід бігав по лісах і містах та вбивав наших визволителів, а мудрий нарід вибрав онука ними керувати.
показать весь комментарий
26.08.2025 20:36 Ответить
Поляки скоро так розігріються від своєї величі що самі вийдуть з Євросоюзу.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:28 Ответить
А шо так роздухарився, ти сам собі і відповів шо він тобі не герой ну і не хитро...ий ти а Прямий як х..й!
показать весь комментарий
27.08.2025 15:27 Ответить
Та ви задолбали вже
показать весь комментарий
26.08.2025 18:16 Ответить
Читайте Павла Штепу "Українець та москвин", там пояснює: в України історично три ворожих нації: срусскіє, полякі, й такі як коломойський.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:32 Ответить
Та про Смоленську авіатрощу.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:33 Ответить
А де саме "заарештований нквс у 1923", не в польщі часом?
показать весь комментарий
26.08.2025 18:35 Ответить
Ну Смоленська авіатроща здалася ж.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:37 Ответить
Мається на увазі, щоб ми добровільно сплатили компенсацію за те. Ну щоб їм не бігати по судах, а просто підставити кошик для грошей.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:38 Ответить
Не "після 1990", а після 1919, коли створено УРСР, а зараз Україна є її правонаступником. Але у 1941-44 ту територію окуповувала Німеччина, то хай вона й відповідає, а не УРСР та її наступники. Вони в той час цю територію тимчасово не контролювали. Це як зараз в Донецьку когось заріжуть, та скажуть: Україна винна.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:43 Ответить
І ще такі як коломойський. Три ворожих до України нації, описав Павло Штепа в "Українець та москвин".
показать весь комментарий
26.08.2025 18:44 Ответить
Тепер зрозуміло, дякую. Був здивований саме роком.
показать весь комментарий
26.08.2025 18:47 Ответить
Не за темою, але як варіант я б розглянув для нашого державного гімну - "Любіть Україну" Сосюри, в першому "націоналістичному" варіанті. Як Вам?
показать весь комментарий
26.08.2025 19:34 Ответить
Ким були поляки в Україні?Тим самим чим є зараз москалі на окупованих територіях. Не українці, а поляки маєть просити пробачення за загарбання наших територій.
показать весь комментарий
26.08.2025 22:12 Ответить
Поляки вперто однобоко висвітлюють ті події
показать весь комментарий
27.08.2025 18:12 Ответить
Класна ідея, але крім ілеї, за цим більш нічого немає.
Єдиний рішення на сьогодні- перенести " дебати" на післі війни. Зараз поза, проти пози- це тільки красиві пози. Конструктиву- нуль.
А вже після війни можна сідідати буде- і аргумент проти аргум4нта.
Ви бажаєте, це щом ми визнали геноцидом, тоді давайте і ви визнавайте етноцидом дії поляків.
З таким же успіхом поляки можуть у німців вимагати визнання геноцидом, а ще у угорців, і так далі.
показать весь комментарий
27.08.2025 00:28 Ответить
І що?
Тобі шашечки, чи їхати?
Більшість бореця за шашечки, тому і їде пішки.
Так тобі зрозуміліше буде?
показать весь комментарий
27.08.2025 10:41 Ответить
Націоналісти Польщі повинні накласти табу на націнально-історичні пертензії з Україною-вОНА СТІКАЄ КРОВ"Ю СЬОГОДНІ, а Польща хоче завтра? ІДІОТИ!!! шукайте кремлівську гебенію серед своїх лідерів .
показать весь комментарий
26.08.2025 18:17 Ответить
ЯКІ Б НЕ БУЛИ !!! Не вподобляйтеся нетерпимим. Тоді Україні не потрібно підтримувати націоналістів рашки, які воюють проти хйла в Україні...
Є першочергові задання для виживання для обох народів СЬОГОДНІ!!!
показать весь комментарий
26.08.2025 18:44 Ответить
Ну-ну
показать весь комментарий
26.08.2025 18:46 Ответить
Учора слухала Віталія Дрібницю , блогера історика , котрий краще як ніхто виборює національну історичну правду.В День Незалежності йому задали запитання про це польсько-українське питання розбрату за національними історичними кривавими подіями. Його відповідь я передала як свою - бо на 100% так думаю.
Копнтіь ЄС та історії країн , цих бувших часток імперій та воєн між ними ...
Національне питання історичне це круто відборювати , але не гризнею , коли ти маєш спільного вбивцю своїм націям вже сьогодні.

ШУКАТИ ТРЕБА БЛДСКУ РАШКУ у цій гризні на кінці 4-го року війни на знищення України , а слідуючою буде Польща. Тому саме група лідерів ЄС не запросила підтримувати Україну у Білому Домі .
показать весь комментарий
26.08.2025 18:59 Ответить
шошо? війна на виживання сусідів обох ,,, тільки полякам ще лиш відлуння від неї - поки-що
показать весь комментарий
26.08.2025 19:02 Ответить
... лідера Польщі не запросили
показать весь комментарий
26.08.2025 19:04 Ответить
в Україні сьогодні смокче у кремля влада - чим Польща гірша ?
так-так , саме в угоду Кремлю навіть на молитовний сніданок церковних конфесій не пустили опозиційних відомих громадян-віручих...

У ТРАМПІСТСЬКІЙ Америці такі сніданки не ділять демів з респами , азеублюдки це роблять СЬОГОДНІ !!! а ви про історичні суперечки двох сусідів ...
показать весь комментарий
26.08.2025 19:08 Ответить
браво - так держать - ПРАВОЙ ПРАВОЙ ПРАВОЙ ( чи лєвой лєвой лєвой), впірьод на злучку з MAGA !!!- дик какая разніца -то какой нагой , гланвное УЛЬТРА СПРАВЕДЛІВИЄ
показать весь комментарий
26.08.2025 19:15 Ответить
НЕ ТРОГАЙТЕ ТОДІ НІМЦЯ ТРАМПА - ВІН ІСТОРИЧНО З НІМЕЧЧИНОЮ ГІТЛЕРА ? так саме ділять світ ідеологи MAGA.

чи тут граєм в мір Україні від усіх та вся , а тут в сундуках історії розбратом обмазуємося. Розумінішими бути не намагалися , нє? Дипломатія ЄРМАКА Вам з гебенією пір"ячком
у сраку .
показать весь комментарий
26.08.2025 19:20 Ответить
а де ж я - серед вас? Дякую за критичне самовизначення
показать весь комментарий
26.08.2025 19:21 Ответить
вас підтримують боти ПОДОЛЯКА раба рашки!браво- ознака хто ви
показать весь комментарий
26.08.2025 19:23 Ответить
жах!!! я думала тверезі українці повинні вимагати ВИЩОГО ШТИБУ ДИПЛОМАТІВ до ЄС та разом до ВАРШАВИ !!! Я думала тверезі українці єдині проти єрмакомародерату - бо якщо така вимога від сусіда - то саме дипломатія ПРосрала (чи виконала роботу Кремля?) ЖАХ й СТИДОБА!
показать весь комментарий
26.08.2025 19:28 Ответить
подивіться хто лайкає цю гавкітню розігріту кремлем ...
показать весь комментарий
26.08.2025 19:33 Ответить
В так і не зрозуміли, що ви разом з прикремлівськими підігріваєте полумʼя, правдою, так!!! але ви зараз як блін Павліки Морозови, вибачайте.

Чому вбили уряд Качинського ліві комуняки ? тому що знали що вони гебьонні там натворили - й праві не мовчатимуть .
Чому постгебьонні зараз перестали підтримувати ЛІВИХ, а перейшли на підтримку ПРАВИХ в усьому світі? Та тому що їм ПОХЕР, аби палало у тих, з ким ворогує Хйляндія.
показать весь комментарий
26.08.2025 19:50 Ответить
а пізніше не можете запитати коли війна закінчиться, коли зЄльоних витурить Україна, коли спеціально дипломатичним місіями будуть призначені спеціальні комісіїі сторичної пам"яті обох народів , а може навіть й посередників...
показать весь комментарий
26.08.2025 19:53 Ответить
опитування у ПОЛЬЩІ за липень - так!!! страшніші ніж у США

1. Підтримка членства України в ЄС та НАТО

За опитуванням IBRiS (червень 2025), лише 35 % поляків підтримують вступ України до ЄС, а 37 % - до НАТО, тоді як 42 % виступають проти.

2. Підтримка військової та економічної допомоги

46 % поляків вважають, що військову допомогу Україні варто зменшити або призупинити; лише 35 % підтримують наразі економічну підтримку, тоді як 44 % - проти.

3. Прагнення миру за будь-яку ціну

Опитування CBOS (грудень 2024): 55 % поляків вважають, що головне - завершення війни, навіть якщо це обійдеться Україні втратою територій - однозначно основна зміна в суспільній думці.

Більше того, 57 % вважають, що Україна має швидко рухатися до мирної угоди; лише 31 % - за продовження боротьби без поступок.

То може в "укроконсерваторії" поряд з Польщею дипломатів треба міняти разом з вблдками Єрмакомародерії?
показать весь комментарий
26.08.2025 20:09 Ответить
ти таки з гєбьонодурки - ДЯКУЮ ЩЕ РАЗ ЗА ЗІЗНАННЯ
показать весь комментарий
26.08.2025 20:16 Ответить
Дякую за те , що влучила в саме хамське рило вашої душі - що визнали це своїм пісьмом
показать весь комментарий
26.08.2025 20:18 Ответить
США довго не входило в коаліцію проти Гітлера ... на поатку тільки галети мій тато їв на американському студобекері переправляючись через Ладожське ...
ну і що - то теж історія !!! й нову схожу історію зараз будує трамп !може прінціпіально розгризится з США сьогодні?

БЛДБ завжди думала чому з середовища націоналістів відданих Україні гебня знаходила для своєї агентури ? не з усіх - я думаю оці шо тут на ЦН+кремлівські боти ото вони усі й є!
показать весь комментарий
26.08.2025 20:25 Ответить
на виборах Буратіно Подоляк мав допомогу з ботоферм Пригожина - що вас дивує?
показать весь комментарий
26.08.2025 20:27 Ответить
довго чекала - ось так все стає на свої місця ( а сам-то ти чьо? ) думала раніше, розумні не убогі
показать весь комментарий
26.08.2025 20:50 Ответить
саме так - дуплоМАТИ їх в такую ...
показать весь комментарий
26.08.2025 20:52 Ответить
а занеєте у чому справа? Довго рука дающєво ПРоклятим ненаситним МАРОДЕРАМ не витримує , наступає тривожна кнопочка, а кремль тут как тут ...Там більша частина поляків на заробітках у сусідніх країнах. Українці підняли своїм вкладом економіку ... А от ОПУЗАЖОПНІ таки догралися...
показать весь комментарий
26.08.2025 20:55 Ответить
А Ви справді думаєте , що овни не знають про офшори МАРОДЕРАТУ ?
показать весь комментарий
26.08.2025 20:57 Ответить
Страница 1 из 4