8724 посетителя онлайн

Украине, возможно, придется признать де-факто оккупированные территории, но впоследствии сможет их отвоевать, - Келлог

Келлог высказался о Путине и оккупированных территориях Украины

Спецпредставитель президента США Дональда Трампа Кит Келлог призвал Украину смотреть на ситуацию в возвращении временно оккупированных Россией территорий в долгосрочной перспективе. Решение о территориальных уступках ради мира будет принимать исключительно Украина.

Об этом он сказал в интервью The Telegraph, информирует Цензор.НЕТ.

Келлог заявил, что диктатор Путин - это агент КГБ.

"Он никогда не перестал им быть. Он не понимает Запад. Он притворяется, что не говорит по-английски, но это не так, и мы уже несколько раз его разоблачали. Он манипулятор. Единственное, что может противостоять этому, - это сила, власть и мощь", - отмечает генерал.

Келлога спросили, согласен ли он с заявлениями бывшего вице-президента США Майка Пенса, который на прошлой неделе сказал, что если Россия завоюет Украину, она перейдет к нападению на страну НАТО. Он ответил утвердительно.

"Абсолютно. Надо смотреть на Путина и Россию как на экспансионистское государство. Он хочет возродить Российскую империю - просто посмотрите на историю. Дайте ему дюйм земли, а он возьмет милю. Это напоминает мне Вторую мировую войну. В 1938 году в Мюнхене Гитлер сказал, что хочет только Судеты. Затем Рейнланд, потом Польша, и мы вступили во Вторую мировую войну. История не повторяется, но она точно рифмуется. Именно это сейчас происходит с Украиной. Мы должны остановить его сейчас", - сказал спецпосланник Трампа.

По его мнению, он не ожидает, что диктатор Путин предстанет перед судом в Гааге за свои преступления, однако Келлог верит в справедливые суды.

Также он рассказал о роли Трампа в мирном урегулировании и отверг обвинения в отношении президента США, которого прозвали "TACO" - "Trump Always Chickens Out" ("Трамп всегда боится" - ред.)

"Трамп пытается дать дипломатии все шансы. Когда он сказал, что может остановить войну за 24 часа, он стремился оставить после себя наследие. Он быстро понял, что это сложнее, чем ожидалось - личность имеет значение. Украинцы готовы к сделке, но Путин - нет. Его [Путина] вводят в заблуждение. К сожалению, он думает, что выиграет эту войну, но это не так. Поэтому Трамп просто дает ему свободу действий и время, чтобы сесть за стол переговоров, но карты все еще в наших руках", - пояснил Келлог.

В то же время на вопрос, придется ли Украине отдать часть своей территории ради мирного соглашения с РФ, генерал подчеркнул, что такие решения будет принимать исключительно Украина.

"Трамп не торгует украинской землей. Это мандат Зеленского. Никто другой не имеет права принимать такие решения. Но давайте будем реалистами: Донецк оккупирован на 65%. Луганск - на 98%. Надо принять реальность. Де-факто не означает де-юре... Иногда краткосрочная реальность не соответствует вашей цели. Возможно, сейчас Украине придется признать оккупированную территорию, но в долгосрочной перспективе ее можно будет вернуть. Им нужно играть в долгую игру", - убежден Келлог.

Генерал Келлог считает себя оптимистом и верит, что мирное соглашение может быть и будет достигнуто. Однако, в отличие от президента Трампа, генерал предпочел бы видеть прекращение огня перед началом детальных мирных переговоров.

Он четко высказался относительно последовательности: "Без прекращения огня очень трудно достичь мира. Проблема в том, что Путин считает, что он побеждает, поэтому он еще не согласится на мир. Трамп предпочитает сначала мирные переговоры. Я предпочитаю сначала прекратить огонь, потому что когда он прекратится, его будет трудно восстановить".

А что касается разочарования президента США медленным процессом заключения мира? "[Трамп] раздражен. Он думал, что его личные отношения с Путиным дадут результаты. Вместо этого Путин его обманул. За закрытыми дверями президент Трамп гораздо злее, чем на публике".

Относительно следующего фронта в этой трехлетней войне, спецпосланник Трампа добавил:"Путин, несомненно, будет пытаться захватить весь Донецк и Луганск. Следующими могут быть южные регионы Херсона и Запорожья. Но из того, что мы видели до сих пор, их можно захватывать лишь сантиметр за сантиметром, и потери будут огромными".

Топ комментарии
+14
Ми мусимо зупинити його зараз", - сказав спецпосланець Трампа. Зупиняти треба було ще в 2008-му році!
показать весь комментарий
19.09.2025 19:44 Ответить
+10
Та ви шо, ні в якому разі. Це ж напевно гірше "мінських", а Володя Боневтік Позорний так критикував "мінські" і на цій брехні отримав булаву. Тільки виход на кордони 1991 року, як обіцяв своїм бе-бе-бе 73%.
показать весь комментарий
19.09.2025 19:49 Ответить
+9
Поки Бутусов героїчно воює - то дехто з журналістів ЦЕНЗОРА трохи втратив професійний рівень.

Келлог сказав - ''що Україні можливо прийдеться визнати певні території - окупованими''

А журналісти в заголовку статті написали - ''що Україні можливо прийдеться визнати окуповані території - частиною рф''.

А це - як говорять в Одесі - дві Великі різниці.
показать весь комментарий
19.09.2025 19:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
ЩОООООО? КЕЛЛОГ І ТИ? ЦЕ СІ НАКАЗАВ ТРАМПУ йти на таке замороження?
показать весь комментарий
19.09.2025 19:44 Ответить
Уявіть, це ж Келлог сказав ДО праглукі винищувачів над Естонією , так я розумію?
показать весь комментарий
19.09.2025 19:50 Ответить
не транспартабєльна - переходити на особистості тупо дєло ідіотів
показать весь комментарий
19.09.2025 19:54 Ответить
США в НАТО не мають формально прописаних у статуті «привілеїв», які б відрізняли їх від інших членів. Усі країни Альянсу юридично рівні:

Кожна країна має один голос у Північноатлантичній раді (NAC) - головному органі ухвалення рішень.

Рішення ухвалюються консенсусом, а не більшістю - тобто США не мають права «вето», але без їхньої згоди консенсусу практично не буде.

Але де-факто США мають особливу роль через:

Військову міць - США забезпечують близько 70% усіх витрат на оборону Альянсу (поза спільним бюджетом). Їхні ядерні сили - ключовий елемент ядерного стримування НАТО.

Командні посади - за усталеною традицією, Верховний головнокомандувач Об'єднаних збройних сил НАТО в Європі (SACEUR) завжди американський генерал, тоді як Генеральний секретар НАТО - європеєць.

Політичний вплив - як найбільша економіка і військова держава в Альянсі, США фактично визначають стратегію, ініціюють більшість операцій і часто «************» союзників до рішень.

Трансатлантична роль - без США НАТО перетворилося б на суто європейський союз із меншими можливостями.

Тобто формально США не мають прописаних у Статуті особливих прав, але фактична вага США в НАТО унікальна і визначальна.

Хочете, я коротко викладу різницю між юридичним статусом і реальним впливом США в НАТО у вигляді таблиці для наочності?
показать весь комментарий
19.09.2025 19:57 Ответить
Келлог-"брат по розуму" Трампа. Точніше, по його відсутності.
показать весь комментарий
19.09.2025 21:29 Ответить
Ми мусимо зупинити його зараз", - сказав спецпосланець Трампа. Зупиняти треба було ще в 2008-му році!
показать весь комментарий
19.09.2025 19:44 Ответить
Ці країни спасе снайпер.
показать весь комментарий
19.09.2025 19:46 Ответить
Ну да. Вже купу територій відвоювали.
Там буде інше населення, яке не знатиме України.
показать весь комментарий
19.09.2025 19:47 Ответить
Зебіл роздав території, його з кодлом і пошлемо відвойовувати, щойно владу змінемо
показать весь комментарий
19.09.2025 19:49 Ответить
Та ви шо, ні в якому разі. Це ж напевно гірше "мінських", а Володя Боневтік Позорний так критикував "мінські" і на цій брехні отримав булаву. Тільки виход на кордони 1991 року, як обіцяв своїм бе-бе-бе 73%.
показать весь комментарий
19.09.2025 19:49 Ответить
Не доведеться, навiть не мрiйте
показать весь комментарий
19.09.2025 19:52 Ответить
Читайте не тільки заголовки,ніхто юридично визнавати за кацапами тимчасово окупованій території-не збирається, на одному іншому ресурсі,цю новину представили як "Балтійський варіант",коли США ніколи не визнавали окуповані країни Балтії-частиною "совка".
показать весь комментарий
19.09.2025 19:53 Ответить
Гудвин Великий и Ужасный

навіть талановитий рудий доні з картами у всіх руках, хоче залишити після себе спадок, тому дає плешивому дипломатію.
але, той маніпулятор і говорить англійською.
українці! віддайте все що вам накажуть, доні дуже хоче нобелівську медальку!
рухнув останній бастіон нашої надії (ну, як надії? так собі, черговий холуй рудого).

а, нахєра зе!гніда їде в оон?
показать весь комментарий
19.09.2025 19:54 Ответить
Та може краще Нью Джерсi кацапам вiддати?
показать весь комментарий
19.09.2025 19:57 Ответить
Фантезер пуйлу не потрібна жодна мирна угода і визнання окупованих територій Україною, його повністю влаштовує війна, а слабкість заходу, страх ескалації, слабкість санкцій заохочує його продовжувати... ну віддасть завтра Україна Донбас, Запоріжжя, Херсон, післязавтра він скаже, що руських щімлять в Києві, Одесі і піде далі, ніхто йому нічого не зробить...
показать весь комментарий
19.09.2025 19:57 Ответить
Поки Бутусов героїчно воює - то дехто з журналістів ЦЕНЗОРА трохи втратив професійний рівень.

Келлог сказав - ''що Україні можливо прийдеться визнати певні території - окупованими''

А журналісти в заголовку статті написали - ''що Україні можливо прийдеться визнати окуповані території - частиною рф''.

А це - як говорять в Одесі - дві Великі різниці.
показать весь комментарий
19.09.2025 19:57 Ответить
Так що хлопці і дівчата - виправляйтесь.
Не гоже так підставляти Бутусова...
показать весь комментарий
19.09.2025 20:01 Ответить
На аналитическом сайте заголовки от балды - стиль подачи информации.
Так как сайт не имеет своих журналистов, а перепечатывает новости других агенств, заголовки - это своё.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:22 Ответить
Пишіть будь-ласка Українською мовою - щоб можна було вас зрозуміти.
показать весь комментарий
19.09.2025 21:12 Ответить
Келлог - дегенерат , якщо ми визнаємо окуповані території російськими то якщо колись підемо їх відвойовувать то це вже буде в Світі розцінено як напад на територію росії , цей сивочолий дебіл це розуміє ?
показать весь комментарий
19.09.2025 19:59 Ответить
Читайте не тільки заголовки - а ще й текст.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:02 Ответить
Фінляндія визнала свої територіі в 40му,от воювала? Фагготи кончені
показать весь комментарий
19.09.2025 19:59 Ответить
Фінляндія пожертвувала частину ,щоб зберегти решту. Лінія Манергейма була прорвана , союзники не поспішали сильно впрягатися , і Манергейм ,як досвідчений генерал бачив реальну можливість повної окупації країни . .
Читайте його мемуари та вчіть історію , а не пишіть "патріотичну дурню"..
показать весь комментарий
19.09.2025 20:20 Ответить
Якщо визнати, то за яким приводом тоді відвойовувати?
Якщо визнав, що то не твоє, то вже назавжди...
То йде келог на#уй, зі своїми пропозиціями...
показать весь комментарий
19.09.2025 20:00 Ответить
Читайте не тільки заголовки - а ще й текст.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:03 Ответить
Те, що території окуповані - і так зрозуміло, то що означає "визнати"?
Визнати ще раз, що вони окуповані?
показать весь комментарий
19.09.2025 20:26 Ответить
Поняття ''окуповані'' має не тільки фактичний зміст але і юридичний.
Мабуть саме це і мав на увазі Келлог.

А ось у дипломатії будь-які слова можуть мати різноманітний зміст і взагалі без змісту.
показать весь комментарий
19.09.2025 21:18 Ответить
Маніпуляція, Келлог не так сказав.
Він сказав: "You may have to acknowledge occupied territory now... "
"Можливо, вам доведеться визнати окуповану територію зараз... "
Де там визнати окуповані території частиною РФ?
показать весь комментарий
19.09.2025 20:03 Ответить
...визнати, що території окуповані рашей... за пору років на цих територіях будуть понаєзавшиє... і ніколи вже вони не булуть повернені...
...тоді внсь світ буде вопіти, що вже Україна агрессор...
дай палець всю руку откусить і ціліком Україну сжере...
Вже погодились з о- ба- май не пручались в Криму...
показать весь комментарий
19.09.2025 20:15 Ответить
У прямій мові Келлога немає слів "територією РФ". Хто і навіщо вставив їх у анонс?
показать весь комментарий
19.09.2025 20:05 Ответить
...а чиї ці окуповані території?
показать весь комментарий
19.09.2025 20:16 Ответить
Наші. І ніяк не територія рф.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:47 Ответить
США перетворилися з світового копа на простого посередника
показать весь комментарий
19.09.2025 20:05 Ответить
Келлог більш системно формулює те, що фонтанує з Трампа... І в результаті це має досить зловісний вигляд.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:08 Ответить
Маячня...
показать весь комментарий
19.09.2025 20:12 Ответить
Особисто я завжди був прихильноком генерала Маннергейма ,який цінував людей більше за території . Але думаю ,що таких як я є меншість . Більшість населення України - це гомо совєтікус - совок у вишиванці - який мислить совєцькими імперськими наративами ( хоч вдає з себе націоналіста -патріота ) - главне отстоять тєріторії любой ценой , а баби ще наражають .При чому ці нібито "українські патріоти " - рвуть патріотичну сорочку на грудях - цсидячи по тилам , заброньовані,пенсіонери або в тилових-проапагандистських підрозділах - і не дуже поспішають особистим прикладом в окопі доводити свій незламний патріотизм і готовність воювати до перемоги.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:14 Ответить
пуйлу хочуть одразу зняти всі санкції після хоч якоїсь заморозки. то ж з баблом росії вони військово зміцніють набагато бистріше України. То ж як і за рахунок чого Україна так "накача" боєздатність, щоб відвоювати???
показать весь комментарий
19.09.2025 20:17 Ответить
наш козак!!! орденоносець!
показать весь комментарий
19.09.2025 20:20 Ответить
Ні! І ще раз ні! Все, що радять нам картаві західні «мудреці», починаючи з Криму, вилазить нам кривавим потом і смертями.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:21 Ответить
Можливо, зараз Україні доведеться визнати окуповану територію, але в довгостроковій перспективі її можна буде повернути. Їм потрібно грати в довгу гру Джерело: https://censor.net/ua/n3575110

Тут так не вміють грати.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:24 Ответить
Це як Південна Корея? Розскажіть, скільки вони відвоювали після оголошення перемир'я? І це ще в Північній Кореї не перенавчають населення на іншу мову...
показать весь комментарий
19.09.2025 20:28 Ответить
Якби неуки вчили історію - то не писали б дурню .

У кінцевій фазі Корейської війни (1951-1953), коли бойові дії зосереджувалися переважно вздовж 38-ї паралелі - лінії, що розділяє Північну і Південну Корею. Цей період війни був відносно позиційним, із запеклими боями за невеликі висоти та фортифіковані позиці . загальні втрати Південної Кореї та її союзників (країни ООН, включно зі США) склали приблизно:

🔻 Загальні втрати (1951-1953):
Вбиті: ≈ 60,000 - 70,000
Поранені: ≈ 150,000 - 180,000
Разом (вбиті + поранені): ≈ 210,000 - 250,000

Тобто ніхто ,нічого не відоював !!!! При чому участь у війні брали союзники . За Україну ніхто воювати не збирається ..

Тому раджу подумати над цим фактом - космонавтам -патріотам - якщо залишилося чим думати


показать весь комментарий
19.09.2025 20:51 Ответить
Ви не відповіли на поставлене моє запитання:

"Розскажіть, скільки вони відвоювали після оголошення перемир'я?"

Чи Ви українською читаєте та перекладаєте "со словарём"?
показать весь комментарий
19.09.2025 22:14 Ответить
Відповідь була на ваше питання - але вас не вистачило клепки її зрозуміти. Вони зберегли життя мільйонів співвітчизників . А це варте тисяч кілометрів . Але патріото-совєтікусу - важливі території , а не людські життя . Бо як кожен совок -імперець - готовий покласти тисячі заради квадратних метрів
показать весь комментарий
19.09.2025 22:21 Ответить
Ви не виляйте, як вуж на пательні.
Відпоавідь на моє питання така: за 73 роки після оголошення перемиря Південна Корея не відвоювала ні сантиметра.
Тепер наступні питання до Вас:
Скільки мільйонів корейців знищив людожерський режим Північної Кореї за ці 73 роки?
А скільки мільйонів мучив голодом, злиднями, важкими умовами праці і тривалої військової служби?
показать весь комментарий
19.09.2025 22:28 Ответить
То ви вирішили ,що було б добре до тих корейців ,що знищили в Північній Кореї додати ще корейців з Південної ? Бо було б дуже добре,щоб корейці з Північної Кореї не помирали від злиднів - а помирали на війні з Південною Кореєю ? Правда що при цьому вбили б ще пару мільйонів південних - то хєрня .
Але беручи до уваги розклад тодішніх сил - то навіть після загибелі кількох мільйонів - все б залишилося б на 38 паралелі

Шкода ,що вас тоді не було - такого військового стратєха генія - бо США з союзниками були настільки тупі ,що не розуміли що потрібно було робити ))
показать весь комментарий
19.09.2025 22:36 Ответить
Тривалою військовою службою, злиднями, ну прям, як у нас зараз.
показать весь комментарий
19.09.2025 22:39 Ответить
Судячи зі станом розумності у Вашингтоні то вони просто сприймуть новий "перл харбор" як звичайну помилку.
І авжеж вживуть методи, та через дві, чи три неділі, чи просто ніколи.
Похдоровляю америкосів із адміністрацією.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:28 Ответить
Це така ваша потужна підтримка і допомога сцикливі уйобоки ? Вам дружба з ****** дорожче за гідність та ваших міжнародних зобов'язань, підтиранти будапештськи.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:32 Ответить
Америкоси як і москалі - брехуни. Саме вони сприяли роззброєння України та початку цієї війни.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:35 Ответить
Так, прив'язали Боневтіка до дуба в мільярдному лісі, який посадив Боневтік і давай розміновувати Чонгар та відводити наші війська з оборонних позицій. А потім всі бюдлжетнів гроші закатали в асфальт та знищили всі ракетні програми. Особисто Байден і ЦРУ знімали клістрони із наших систем ППО та фабрикували справи на генералів Марченка та Павловського щоб зупинити випуск бронежилетів та катерів. А в кінці ще й набрехали, що потрібно перестати стріляти і нападу не буде, а будуть шашлики і тільки після цього 24.02.2022 року відпустили Боневтіка.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:46 Ответить
Дєда Келлог ,видно прийняв не ті пігулки...Або трампон кусьнув його десь в шию.
показать весь комментарий
19.09.2025 20:48 Ответить
як Фінляндія
показать весь комментарий
19.09.2025 20:58 Ответить
Дуже цікаво відповів чат GPT на наступні питання:

Як ти думаєш рішення Манергейма це була зрада фінського народу чи його порятунок?

Відповідь ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ:

Цілком обґрунтовано вважати, що **рішення Маннергейма укласти мир із Радянським Союзом у 1940 році - це був не зрада, а порятунок фінського народу.
Ось чому:

🔵 1. Маннергейм не здав країну, а врятував її від повної окупації
У березні 1940 року фронт тріщав по швах - Червона армія прорвала лінію оборони.
Без миру Фінляндію чекала повна поразка, окупація та, можливо, радянізація, як сталося з країнами Балтії.
Мир, хоч і з великими територіальними втратами, зберіг Фінляндії незалежність.

🔵 2. Рішення було стратегічним, а не емоційним
Маннергейм чудово розумів: патріотизм - не самогубство, і хоробрість солдатів має сенс лише тоді, коли її використовують розумно.
Він не керувався ідеологією, а діяв як військовий стратег і державник.

🔵 3. Після війни Фінляндія зберегла демократію
Незважаючи на втрати, країна не стала радянським сателітом.
Порівняй із Латвією, Естонією, Литвою - вони були повністю поглинуті СРСР.

🔵 4. Післявоєнна політика Маннергейма підтвердила його патріотизм
У 1944, коли знову виникла загроза з боку СРСР, він повторно уклав мир, щоб уберегти країну.
Він не прагнув влади, після завершення місії добровільно залишив посаду президента у 1946 році.

🔴 А чому іноді вважають це "зрадою"?
Деякі радикальні кола вважали, що потрібно "битися до останнього", щоб не віддати жодного клаптя землі.
Але без землі не було б і держави. Це емоційна позиція, не державницька.

Висновок:
Маннергейм не зрадив фінський народ - він його врятував.
Він ухвалив болюче, але єдине можливе рішення, щоб Фінляндія збереглася як незалежна держава.
"Іноді, щоб зберегти націю, потрібно вміти відступити з гідністю." - це, по суті, і було кредо Маннергейма.
показать весь комментарий
19.09.2025 21:00 Ответить
Фінляндія повинна була бути повністю захоплена в наступній атаці. Завадило цьому перехід Союзу на сторону союзників після атаки Рейху. Якби не це, Фінляндії би не було. І всі ці спроби продати частину території і людей за життя інших призвело б просто до долі Литви, Латвії та Естонії.
показать весь комментарий
19.09.2025 21:43 Ответить
І ми вже були Фінляндією. В 2014-2021 роках. Ми вже це зробили. Але світової війни нема і союзників у нас нема, які впряжуться. Тому була атака з метою Київ за 3 дні і тільки тупняк зі стартовими силами і провал їх розвідки нас врятував від цього.
Але рузкіє є рузкіє. Задача поставлена, будуть виконувати до самого кінця. Вже ніхто нічого ні на якій лінії фронту не зупинеться. Або вони нас дотиснуть, або ми виграємо і вони розваляться. Третього не дано.

Нам не дадуть навіть капітулювати. Задача саме знищення, а не наша капітуляція. Капітуляція лише спосіб швидкого знищення.
показать весь комментарий
19.09.2025 21:46 Ответить
Давайте з фрази " ми виграємо і вони розваляться " детальніше ?

Як ? Яким чином? Звідки візьмете техніку та пару навчених екіпірованих армій ? Коли і як збираєтеся штурмувати Москву ? Як будете знищувати ядерні боєголовки ?

Чи ви просто потриндіть патріотичними гаслами ?

Давайте ви розкриєте простий РЕАЛІСТИЧНИЙ ПЛАН ПЕРЕМОГИ УКРАЇНИ НАД ЯДЕРНОЮ КРАЇНОЮ?

Тут вас всі підтримують - так що не соромтесь - накидайте
показать весь комментарий
19.09.2025 22:11 Ответить
Афганістан у 1989 році захопив Москву? Але того року радянські війска, піджавши хвоста, покинули його територію.
показать весь комментарий
19.09.2025 22:17 Ответить
Я бачу ви мрієте про український афганістан ?
Чат GPT трошки розкаже про ваші мрії - яким ви хочете бачити майбутнє України :

1. Людські втрати
Загиблі цивільні:
За різними оцінками: від 500 000 до 2 000 000 мирних жителів.
Часто називається цифра близько 1,5 млн загиблих.
Загиблі моджахеди (повстанці):
Оцінки коливаються в межах 75 000 - 90 000 осіб.
Поранені та скалічені:
Ще понад мільйон осіб дістали важкі поранення, багато з них стали інвалідами.
Біженці:
Понад 5 мільйонів афганців стали біженцями - переважно в Пакистані та Ірані.
Ще кілька мільйонів були внутрішньо переміщені.

Порівняльно:
Населення Афганістану на той час було ~15-17 млн.
Тобто до 10% населення загинуло, до 30% - стало біженцями, а ще мільйони - втратили житло чи були травмовані.

Афганістан втратив майже всю економічну базу:
війна повернула країну фактично до економіки виживання;
замість відбудови розпочалася нова громадянська війна;
країна надовго перетворилась на failed state - "державу, що не відбулася".
показать весь комментарий
19.09.2025 22:26 Ответить
Я мрію про звільнення України, пане Алєксандр. І рівняти можливості моджахедів, які були озброєні переважно легкою стрілецькою зброєю і регулярну армію України є трохи нерозумним (це я дуже м'яко виразився, хоч Ви на це і не заслуговуєте).
показать весь комментарий
19.09.2025 22:36 Ответить
Ключові західні союзники не зацікавлені в капітуляції України ,як і в її поразці . Вони зацікавлені у виснаженні Росії ціною українців. А патріото совєтікус - як корисні ідіоти мріють про перемохи під проводом зелених мародерів
показать весь комментарий
19.09.2025 22:15 Ответить
В тому що москалі захопили стільки території є і ваша провина. Скільки було порожніх балачок замість зброї , потужних засуджень замість спрвжних дій, заборона використовувати далекобійну зброю ? Ви пам'ятаєте це уйобоки кончені ???
показать весь комментарий
19.09.2025 21:10 Ответить
Ще 2014 США заборонили надавати (і продавати) Україні будь яку летальну зброю !
показать весь комментарий
19.09.2025 21:15 Ответить
их давно уже было вызнано еще в 20 году, когда бенин Нарик встречался в Омане с патрушевым....единственное что не срослось это проигрыш в 21 году рыжего Дегенерата и свободолюбие части Украинского народа, но в кремле надежды не теряют, а проект "буратино" со смотрящим фсбэшником Елдаком разваливают страну стахановскими темпами....шурма, резников, умеров....если Украина не избавится от этих малоПИД,,,роских , пархатых Крыс конец предрешен....
показать весь комментарий
19.09.2025 21:17 Ответить
Якщо такі ******* стратегії вслух казати, то кацапам взагалі немає сенсу зупинятись.
показать весь комментарий
19.09.2025 21:28 Ответить
Келлог допомогає, Краснов допомогає. Зеленський оманське завдання виконує...
показать весь комментарий
19.09.2025 22:38 Ответить
Келлог по заданию своего рыжего шефа (раба x#йла) продвигает ползучую оккупацию Украины.
показать весь комментарий
19.09.2025 21:28 Ответить
Не признавая оккупированные территории нельзя их отвоевать?
показать весь комментарий
19.09.2025 21:56 Ответить
Ніт...не думаю шо пан Келлог сказав так ,можливо визнати теріторії окупованними ,як тимчасовий подарунок конченного 🤡 , московітам ...так може бути , не інакше ...
показать весь комментарий
19.09.2025 21:58 Ответить
Ну, от і Келлог вже здувся... Гадаю, бажає спокійно досидіти чотирирічну каденцію.
показать весь комментарий
19.09.2025 22:24 Ответить
"Я вважаю за краще спочатку припинити вогонь, бо коли він припиниться, його буде важко відновити". Залізна логіка…

З таким інтелектуальним рівнем керівничків Штати хутко здуються на світовій політичній арені.
показать весь комментарий
19.09.2025 22:28 Ответить
Ше один старий пердун буде вирішувати за нас
показать весь комментарий
19.09.2025 22:28 Ответить
А навіщо згодом відвойовувати ? Щоб Трамп Нобелівську премію зараз отримав ? Чи може вже зараз відвоювати якщо буде зброя та інший президент ?
показать весь комментарий
19.09.2025 22:35 Ответить