4380 посетителей онлайн

Россия готова к прямым переговорам с Украиной. Есть все условия для "стамбульского трека", - МИД РФ

МИД России заявил о готовности к прямым переговорам с Украиной

В России заявили, что "готовы" к продолжению прямых мирных переговоров с Украиной, но в "стамбульском формате".

Об этом сказал заместитель главы российского МИД Михаил Галузин в комментарии "Известиям", передает Цензор.НЕТ.

Возобновление переговоров

По его словам, "в настоящее время созданы все условия для развития стамбульского переговорного трека".

"Турецкие представители неоднократно подтверждали готовность продолжать предоставлять для переговоров площадку в Стамбуле", - сказал Галузин.

Обвинения России

Он добавил, что Россия якобы "готова" к урегулированию войны и продолжению прямых переговоров. В то же время он обвинил Украину в том, что Киев, мол, уклоняется от диалога с Москвой.

  • Напомним, накануне МИД России утверждал, что прогресса в вопросе нового раунда переговоров между Россией и Украиной нет.
Топ комментарии
+20
показать весь комментарий
31.10.2025 15:44 Ответить
+19
Стамбульскі треки - це урочисте привселюдне підписання капітуляції Зелею.
Ось про що говорить рашка.
Зеля все робить для цього.
показать весь комментарий
31.10.2025 15:36 Ответить
+17
Там ніхто нічого не підписував. Були проекти та ультиматуми кацапів. Такі міжнародні договори повинна ратифікувати ВР а потім підписати президент. А те шо кацапи махають якимись папірцями то це просто папірці.
показать весь комментарий
31.10.2025 15:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Послані потужними переговорниками типу Арестовича.
Передозування телемарафоном.
показать весь комментарий
31.10.2025 15:39 Ответить
Ага.Послані.Добре тобі в розових окулярах жити?
показать весь комментарий
31.10.2025 15:40 Ответить
Є інша інформація ? Тоді давай документи
Але їх нема , а весь "зраду" розганяти ще не набридло ?
показать весь комментарий
31.10.2025 15:42 Ответить
показать весь комментарий
31.10.2025 15:44 Ответить
Ніяких перемовин з терористами не може бути, тільки війна до перемоги!
показать весь комментарий
31.10.2025 17:22 Ответить
При любові нашої влади до піару на усьому що тільки можна документи чомусь сховані
показать весь комментарий
31.10.2025 15:55 Ответить
Ще раз - якби у Стамбулі хоч щось було б підписано - кацапи це давно продемонстрували б. Але куйло демонструє тільки листочок БЕЗ підписів - це означає, що нічого ніхто не підписував і ні до чого не домовились.
PS Передвзятість і непрофесіоналізм адміна що наразі на зміні, просто вражають.
показать весь комментарий
31.10.2025 16:27 Ответить
Там ніхто нічого не підписував. Були проекти та ультиматуми кацапів. Такі міжнародні договори повинна ратифікувати ВР а потім підписати президент. А те шо кацапи махають якимись папірцями то це просто папірці.
показать весь комментарий
31.10.2025 15:39 Ответить
Так,але для початку переговорники мають підписати і передати в вру
показать весь комментарий
31.10.2025 15:42 Ответить
А вони шось передавали до ВР в 2022-му?
показать весь комментарий
31.10.2025 15:43 Ответить
Вони-ні.Але рашка їх має.І чомусь хоче повернутися до них
показать весь комментарий
31.10.2025 15:56 Ответить
Ти бачив хоч один підписаний документ? Не бачив? А з якого бодуна ти тоді стверджуєш, що щось було підписано? Бо віриш на слово кацапам? Серйозно??
показать весь комментарий
31.10.2025 16:29 Ответить
А він вірить рашці.
показать весь комментарий
01.11.2025 10:26 Ответить
Пофигу что там предположительно понаподписывали. На будапештских меморандумах тоже много подписей стоит. При этом будапештские писульки хотя бы существуют, в отличии от стамбульских, про которые только кацапы хрюкают, да ничего не показывают.
показать весь комментарий
31.10.2025 15:48 Ответить
Так публікували. Можна знайти. Більшої зради не буває
показать весь комментарий
31.10.2025 15:53 Ответить
Публікували вимоги кацапні, а не підписані документи. Вочевидь, наша делегація на них не погодилась, бо жодних підписів там немає.
показать весь комментарий
31.10.2025 16:30 Ответить
чорноротий
показать весь комментарий
31.10.2025 15:59 Ответить
Дійствітєльно, шо? Може...нічого?! І тому русня так і біситься?
показать весь комментарий
31.10.2025 16:12 Ответить
Я за Зе не голосував,але і накидати зайвого разом з кацапами не буду.В нього дійсних косяків вистачає.Вони за Стамбул гавкали з 22 року,а факт у тому, що не підписали нічого.І завжди згадують Бориса,нашого Джонсона, як того хто зірвав капітуляцію України.Хоча це звісно не так.
показать весь комментарий
31.10.2025 17:30 Ответить
Стамбульскі треки - це урочисте привселюдне підписання капітуляції Зелею.
Ось про що говорить рашка.
Зеля все робить для цього.
показать весь комментарий
31.10.2025 15:36 Ответить
Не звизди.
показать весь комментарий
31.10.2025 15:40 Ответить
Єрмак Арахамія у Стамбулі вже підготували разом з кацапами акт капітуляції України ще у 2022 році. Підписати його завадив тільки тодішній прем'єр Британії Джонсон.

Ось саме це і називають кацапи "стамбульським треком".
показать весь комментарий
31.10.2025 15:59 Ответить
"Підписати його завадив тільки тодішній прем'єр Британії Джонсон."

Щось маєш для доведення своїх слів, чи це лише твої особисті фантазії?
показать весь комментарий
31.10.2025 16:31 Ответить
Це з слів самого Арахамії.

Арахамія також повідомив, що після переговорів Джонсон порадив українському керівництву «взагалі нічого не підписувати з Росією і просто боротися».
показать весь комментарий
31.10.2025 16:49 Ответить
І де зі слів Арахамії випливає, що наша делегація готувалась підписати і Джонсон чомусь завадив?
З них слідує, що наша делегація консультувалися з партнерами у перервах між перемовинами і не більше того. І один з них - Джонсон - ПОРАДИВ, а не ЗАВАДИВ - ти розумієш взагалі різницю між ПОРАДИВ і ЗАВАДИВ? Нагадую, на початку повномасштабки ніхто не вірив у те, що Україна протримається. І наша делегація мала бути впевнена, що допомога від західних партнерів буде.
показать весь комментарий
31.10.2025 16:55 Ответить
У тебе завжди гарно виходило жонглювання словами. 😁

Але суті це не міняє - Арахамія, Умеров, Подоляк їхали у Стамбул замирятися на умовах Кремля. Для ведення перемовин чи виставляння своїх умов у них не було нічого.
Таким чином, якщо не збиралися прмймати умови РФ, то і вести перемовини не було сенсу. Їх ніхто не примушував тоді, на відміну від 2025 року.
показать весь комментарий
31.10.2025 17:01 Ответить
У мене завжди гарно виходить називати речі своїми іменами і бачити маніпуляції.

" їхали у Стамбул замирятися на умовах Кремля" - звідки це така інформація? Чи знову фантазії? Ти взагалі розумієш, що якщо б вони їхали підписувати все, що забажає кремль - їм ніякий Джонсон не завадив би це зробити?

"якщо не збиралися прмймати умови РФ, то і вести перемовини не було сенсу"
Маячня. Війна може завершитись або безумовною капітуляцією (чи знищенням) однієї з сторін, або перемовинами. У нас колись був варіант, що ми можемо знищити РФ, чи захопити Москву? Ні, не було - тому для нас без варіантів війна має закінчитися перемовинами, а не підписанням всіх вимог рф.
показать весь комментарий
31.10.2025 17:07 Ответить
Многабукаф і нуль фактів та контраргументів.
Втопити суть питання у словоблудді - це твій стиль.
Дуже нагадує кацапських лібералів у білих польтах, доречі.

Єдине слабке місце у такому зручному пристосуванстві в Україні у тому, що зараз або за, або проти. Бути "над сутичкою" вже не вийде бо демагогів у білих польтах ******* будуть всі.
показать весь комментарий
31.10.2025 17:21 Ответить
У тебе чисто кацапське заперечення реальності - якщо аргументи розвінчують пропаганду у твоїй башці - значить аргументів немає. Бо насправді я аргументовано довів, що всі твої звинувачення - це фантазії, які не засновані ні на чому.
показать весь комментарий
31.10.2025 22:54 Ответить
Так і методички в них - цілком кацапські ...))
показать весь комментарий
01.11.2025 01:57 Ответить
Сказав мудак, який багато років поспіль підтримує ригів, ватників та кацапню.
показать весь комментарий
01.11.2025 03:53 Ответить
1. Тобі жалко мільйона кацапів?
2. Тобі все одно під ким жити?
3. У разі капітуляції в результаті вже кацапської мобілізації поклали б десятки мільйонів у Польші чи Балтії.
показать весь комментарий
01.11.2025 03:51 Ответить
Доречі, ти б хоч гугл-перекладачем користувався, щоб косити під людину. 😁
показать весь комментарий
01.11.2025 03:55 Ответить
Аргументуй що він звиздить,як не можеш не відкривай *******.
показать весь комментарий
31.10.2025 21:33 Ответить
Хай ***** ідуть
показать весь комментарий
31.10.2025 15:39 Ответить
А, заскавчали, відчувають що вже зовсім скоро їм повний капець. Економіка майже зруйнована, справжніх союзників немає, люди стрімко закінчуються. Треба дотискати москальню, ще трохи лишилося.
показать весь комментарий
31.10.2025 15:41 Ответить
показать весь комментарий
31.10.2025 15:45 Ответить
Не кажи ГОП!
показать весь комментарий
01.11.2025 10:30 Ответить
Кордони 1991 року вже близько!
показать весь комментарий
01.11.2025 16:05 Ответить
Не ёрничай!
показать весь комментарий
01.11.2025 16:23 Ответить
В жодному разі, це ж все чиста правда.
показать весь комментарий
01.11.2025 16:24 Ответить
Звонки тампону провалились, в попытке спасти переговоры засланная в США свинота была пинком вышвырнута, на свинские угрозы и сотрясания ядерными вундервафлями, в США ответили настоящими ядерными испытаниями.
Чтобы поставить на паузу полезные санкции остался последний вариант - сказка о прямых переговорах.
показать весь комментарий
31.10.2025 15:45 Ответить
Четвертый год геноцида украинцев и разрушения Украины и кацапня теперь "на голубом глазу" заявляет что наступили условия ...вернуться к тому с чего начали. Беспримерная наглость лаптемордых ублюдков и подонков.
показать весь комментарий
31.10.2025 15:52 Ответить
Це хамський стиль перемовин ***** - жодних поступок, умови можуть тільки погіршуватись. Воно вважає, що інакше втратить ореол мачо.
показать весь комментарий
31.10.2025 16:47 Ответить
Знову за своє. Кацапня йде накуй зі своїм "стамбульським треком". І так вже свої хотєлки пропихують і сяк. Підгорає у покидьків.
показать весь комментарий
31.10.2025 15:47 Ответить
Схоже в рашистів з фінансами геть погано ,знову хочуть навішати лапші на вуха Трампу ,вони за переговори "на стамбульській основі"тобто вимагати капітуляції України ,а потім сказати це Україна блокує "мирні переговори".
показать весь комментарий
31.10.2025 15:49 Ответить
Таки санкції боляче вшкварили, оно як одразу кацапсіни заспівали... )
показать весь комментарий
31.10.2025 15:51 Ответить
Нагадаю, що той "стамбульський трек" створили Єрмак та Арахамія разом з кацапньой. Все вже було на мазі.
І вони не здали Україну ще у 2022 тільки тому, що Джонсон завадив.
показать весь комментарий
31.10.2025 15:56 Ответить
місцеві олігофрени без справки з ВЛК вважають що якраз в Стамбулі в нас був шанс на мир. принаймні їм хотілося б думати що той "мир" тривав би достатньо довго для того щоб їх тушки перемістились на інший бік Тиси а там гори воно все синім полум'ям.
показать весь комментарий
31.10.2025 16:00 Ответить
Ну ця категорія і зараз згодна віддати що завгодно.
Це навіть не ознака колаборационізму, а банальна тупість, яка дозволяє їм марити, що ця війна через мову чи Донбас, а не через сам факт існування України та українців.
показать весь комментарий
31.10.2025 16:08 Ответить
Нагадаю, що все, що ти тут написав є лише твоїми фантазіями і нічим більше. Бо по факту ні до чого не домовились, а тому нічого і не підписали.
показать весь комментарий
31.10.2025 16:33 Ответить
Арахамія також повідомив, що після переговорів Джонсон порадив українському керівництву «взагалі нічого не підписувати з Росією і просто боротися».
показать весь комментарий
31.10.2025 16:38 Ответить
Ііі? Як з цього слідує те, що хтось щось здав чи збирався здати? Те, що наша делегація консультувалась під час перемовин з союзниками геть не означає, що щось збирались здавати. Тобто - знову ж таки - ти видаєш свої фантазії за реальність.
показать весь комментарий
31.10.2025 16:41 Ответить
Нейтральний статус, російска мова, РПЦ, замість гарантій безпеки консультації. Причому, гарант РФ.

Це те, що були готові підписати ***** Зеленського у 2022.

Це і є пролонгована у часі капітуляція.
показать весь комментарий
31.10.2025 16:53 Ответить
Хто тобі сказав, що вони ГОТОВІ були підписати? Це були вимоги кацапні - це факт. А те, що це хтось готовий був підписати - лише твої фантазії. На скільки я чув - скорочення ЗСУ до 80 тисяч і гарант з правом вето РФ - це те, на що наша делегація категорично відмовилась погоджуватися.
показать весь комментарий
31.10.2025 17:00 Ответить
арахімік це той від кого ми вперше почули про якісь договорняки в Стамбулі, з ним був Тимошенко, про якого вже 3 роки не чутно, той що на авто волонтерському для ЗСУ катався, злидень.. У всіх було питання таке просте, хто наказав Аріхіміку оголосити про це, чи дозволив, сповістити на весь світ
показать весь комментарий
31.10.2025 15:59 Ответить
хламідохамія ти де мерзотник ало ти дупі пердака
показать весь комментарий
31.10.2025 16:01 Ответить
Переговори будуть проведені тільки тоді, коли будуть звільнені усі українські території та знищено кілька мільйонів кацапів!
показать весь комментарий
31.10.2025 16:08 Ответить
Чудова ідея. Ти ж повернешся з Польші, щоб цьому допомогти?
показать весь комментарий
31.10.2025 17:01 Ответить
Трек підарський тому нам робити там нема чого.
показать весь комментарий
31.10.2025 16:19 Ответить
На що намікає кацапня? До чого там зелене договорилося?
показать весь комментарий
31.10.2025 16:43 Ответить
Якщо кацапня каже про готовність повернутися до перемовин, а не до домовленностей - це означає, що перемовини завершились нічим і ніхто ні про що не домовився.
показать весь комментарий
31.10.2025 17:02 Ответить
Якщо кацап відкриває рота - він вже пиз...ить🤗
показать весь комментарий
31.10.2025 17:51 Ответить
А там можна підписатись "Йдіть нах*й"?
показать весь комментарий
31.10.2025 17:25 Ответить
Можна .Бланки всім бажаючим видадуть в тцк
показать весь комментарий
31.10.2025 21:45 Ответить
Не дарма завякало гопник бужанський про "апартеїд язика".Відпрацьовує кацапське мафіозне бабло.Оце стадо дебільне проголосувала за "слуг нароту".На сходняке в Стамбулі це обговорювалось.
показать весь комментарий
31.10.2025 17:33 Ответить
Ці росіянські аборигени реально невиліковні🤣🤣🤣
показать весь комментарий
31.10.2025 17:49 Ответить
Дипломати в московитів, звісно, послідовні, нахабно професійні в використанні засобів, з повною відсутністю імпровізації . Тупо упорні, бо диктатура і все таке інше . Традиції такі, одним словом. Але...міліон дохлих ванюшок від цього менш дохлими не стане, і від'ємна народжуваність аж ніяк не перестане такою ж були і надалі . Отже і питання не змінюється- щоб що? для чого? А типові відповіді з вихваляннями московитів розбиваються бодай якими знаннями законів соціології , демографії, а зрештою, і економіки.
показать весь комментарий
01.11.2025 07:33 Ответить