11725 посетителей онлайн

Мобилизация в Украине предусматривает призыв около 30 тыс. человек ежемесячно, - Зеленский

зеленський

Президент Владимир Зеленский назвал вопрос расширения мобилизации одним из самых сложных для государства, армии и общества.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Bloomberg.

Отвечая на вопрос журналиста о возможном увеличении мобилизации из-за временных отступлений на фронте, Зеленский отметил:

"Вопрос о людях является самым чувствительным и сложным для меня, для солдат, для людей, для общества и для партнеров".

Президент подчеркнул, что численность украинской армии нельзя сравнивать с российской из-за разницы в масштабах стран. Даже если военные настаивают на увеличении мобилизации, по его словам, нужно учитывать экономическую составляющую - люди работают, платят налоги, а эти средства направляются на оборону.

"Поэтому нужно найти баланс", - добавил Зеленский.

Он отметил, что сейчас система мобилизации работает по решению армии, предусматривая призыв около 30 тысяч человек ежемесячно. Президент также заметил, что партнеры Украины поднимают этот вопрос, но они "не находятся на поле боя и не сталкиваются с реалиями, с которыми сталкивается страна".

Топ комментарии
+29
А де баканов-гончарук-резніков-лисий з **************? Чому не у війську?!
показать весь комментарий
13.11.2025 16:02 Ответить
+18
18-22 річних відпустив, сотні тисяч виїхали...
Але людей в піхоті не вистачає.
1,3 мільйона налічують сили оборони України.
Але людей на фронті не вистачає.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:06 Ответить
+18
"люди працюють, платять податки, а ці кошти спрямовуються на оборону" - на своїх "міндічів" ти їх спрямовуєш, падлюка.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:10 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
" потрібно знайти баланс" по зеЛайнячі це " сойтись по середине",а за 4 роки повномаштабної ти мразота баланс не спромігся знайти?
показать весь комментарий
13.11.2025 16:03 Ответить
Я буває приїжджаю в Київ приблизно о 6-й ранку: патрульних машин більше ніж цивільних
і кого вони охороняють? Самих від себе?

менти всі під присягою, навчені обходитись зі зброєю - майже готові солдати

але вони боронять правопорядок
дуже важлива місія двом здоровим мужикам міряти швидкість на трасі коли в країні війна
показать весь комментарий
13.11.2025 18:22 Ответить
Який процент СЗЧ ??
показать весь комментарий
13.11.2025 17:51 Ответить
ОПГ "міндіч" ( картав-квартал)
показать весь комментарий
13.11.2025 17:52 Ответить
*** уж... Мда уж...
Такими темпами "кава в криму" буде потім.... Не при цьому людстві
показать весь комментарий
13.11.2025 17:55 Ответить
Економічне бронювання )))
Багатовекторна - або через тису , або погранцям башляти, або групу купити, або порішать
показать весь комментарий
13.11.2025 17:57 Ответить
Це по звітам !! В реалі більшість не доходить до в.ч. а тим більше до бою.
Той відкупився, той реально не придатний, той СЗЧ, той в дурку, той самостріл тощо тощо
показать весь комментарий
13.11.2025 17:59 Ответить
І Сирський передбачає чергові фортеці.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:36 Ответить
Передбачувач, ля... На фронті дірки, інколи два бійця тримають оборону в півкілометра, резервів не вистачає, зброї не вистачає, *********** не поставляють. А Золоті унітази вже нема куди ставити. І постіно "Двушечка в Мовску ушла".
показать весь комментарий
13.11.2025 16:11 Ответить
Президент також зауважив, що партнери України піднімають це питання Джерело: https://censor.net/ua/n3584900

Або кінчені партнери затулюють пельку або "висилають своїх мальчиків" як казала Мейр
показать весь комментарий
13.11.2025 16:27 Ответить
Правильно! Фламінгами їх, фламінгами!
показать весь комментарий
13.11.2025 17:20 Ответить
Ця влада зламала життя мільйонам, а ти хотів відсидітись?
показать весь комментарий
13.11.2025 16:41 Ответить
Тобто Ми Втрачаємо 30 тисяч людей
що місяця ????🤬🤬🤬
Але в нашому випадку Це Програш.
Потрібно воювати технологіями
Ракети, БПЛА і т.і.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:09 Ответить
Ну так знайди! Б-ять, ты його вже чотири роки шуканшь!
показать весь комментарий
13.11.2025 16:02 Ответить
Потрібно мобілізувати в рази більше, потреба мінімум 300 тис., а враховуючи 30 тис. СЗЧ на місяць потрібно мобілізовувати молодь та жінок.
показать весь комментарий
13.11.2025 19:05 Ответить
Кругом вештаються мусора і тцк, знач на фронті все за планом.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:25 Ответить
Рейтинг твій один дідько пішов під три чорти - давай вмикай ТЦК та СП в положення "безпрєдєл"
показать весь комментарий
13.11.2025 16:05 Ответить
Розпочніть мобілізацію із закладів фахової передвищої та вищої освіти, де переховується сила-силенна 25+! Їх на заняттях місяцями немає! Особливо це явище квітне у невеличких регіональних (районних) коледжах малих містечок.
Там по документам- аншлаг, а по факту, - пусті аудиторії!
показать весь комментарий
13.11.2025 16:55 Ответить
Тому що сзч 22к+, загиблі, поранені, полонені.
Головне, що у Міндіча все добре. 😧
показать весь комментарий
13.11.2025 16:10 Ответить
Якщо деякі командири будуть відноститися до людей як до витратного матеріалу і не нести за це жодної відповідальності, то ніякого по 30 тис осіб не вистачить. А кількість СЗЧ кратно зросте. Бо в першу чергу поповнюють ті підрозділи, де люди як тонер для принтера.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:12 Ответить
А эти 22000 снова не ловят - они в стране перестают присутствовать? Не липовое ли это СЗЧ, когда пропавших без вести и погибших обьявлят СЗЧ?
показать весь комментарий
13.11.2025 20:41 Ответить
Армия на второй месяц войны - 800000, Армия на январь 2025 года по словам Зеленского 880000. 43 месяца по 30000 = 1290000. Отнимаем 80000 прироста армии, отнимает 300000 СЗЧ - нехватка 900000 человек. Президент в апреле 2025 года сказал, чтопотеряли около 100000 человек.
Почему-то цифры не сходятся....
показать весь комментарий
13.11.2025 20:46 Ответить
Денег нет, бо потрачены на благоустрий - стадионы, гольфклубы и магнолии.
показать весь комментарий
13.11.2025 20:52 Ответить
А куда они исчезают, я непонимаю - ни у кого нет запасов денег, что бы не работать и прятаться. Если их нет в армии и нет на работе и нет дома - то где все эти люди и за счет чего они живут?
показать весь комментарий
13.11.2025 20:57 Ответить
показать весь комментарий
14.11.2025 14:13 Ответить
Тебе сразу номер паспорта прислать? Но воообще Киевская область.
показать весь комментарий
14.11.2025 15:18 Ответить
Этого достаточно для тебя. А ты с какой перди? Судя по манерам из неграмотных сел Одесщины.
показать весь комментарий
14.11.2025 15:55 Ответить
Ага, про неграмотные села я значит угадал, что ты начал остроумно съезжать. Но ты хоть кровать в подвале многоэтажки на Троещине себе позволить можешь? )
показать весь комментарий
14.11.2025 16:22 Ответить
Тебе области достаточно. Как подвалы Троещины лучше расскажи, раз уж ты не можешь ничего более остроумного придумать.
показать весь комментарий
14.11.2025 17:02 Ответить
Лол. Ты стесняешься описать свой подвал? Хотя наблюдая твои логические выводы думаю подвал запущенный и неопрятный. Так зачем тебе мясо подростков и молодежи, ты так и испугался ответить?
показать весь комментарий
14.11.2025 18:27 Ответить
Лол, как тебя корежит. Ты уже не знаешь как изголиться, что бы меня зацепить. Надувайся, не надувайся - а молодые тем временем спокойно выберут - нужно ли им защищать подобных тебе людоедов или уехать. И это кстати одно из немногих хороших решений президента - что бы дать выбор молодому поколению хотя бы подальше от подобного тебе дикаризма. Даже придурковатые кацапы поняли что насильная мобилизация граждан ни к чему не приведет. И только подобные тебе отсталые дикари всех хотят за ноздри и в бусик.
показать весь комментарий
14.11.2025 19:51 Ответить
Ты ничего не ответил - ты только пенился и пробовал зацепить. Продолжай.
показать весь комментарий
14.11.2025 20:11 Ответить
Естественно - с "відвовів"дями тебя слабенько.
Родичей в каком либо пострадавшем виде я не получал, потому что пока страна готовилась к шашлыкам от Владимира Александровича я языки учил и семью вывозил.
Расскажи, с какого возраста ты сограждан за ноздри в бус хотел бы таскать?
показать весь комментарий
14.11.2025 20:28 Ответить
Что - опять слился от ответа? Слабенько, слабенько. И набор стандартный тупой про панчохи - вас там ничему не учат новому я вижу. Ладно - вольно, свободен рядовой.
показать весь комментарий
14.11.2025 21:07 Ответить
СЗЧ.
показать весь комментарий
13.11.2025 18:02 Ответить
А куди, *****, діваються ці 30 тисяч?!
показать весь комментарий
13.11.2025 17:54 Ответить
миндича та цукерманів теж включи....
показать весь комментарий
13.11.2025 18:07 Ответить
так 26 000 сразу в СЗЧ йдуть
показать весь комментарий
13.11.2025 18:08 Ответить
Може він сподівається, що ті 100 тисяч мобресурсу 18-22 роки, яких він випустив з якихось лише йому відомих міркувань(насправді з метою піару і підвищення рейтингу) повернуться по першому свистку умовного воєнкома Борисова?
показать весь комментарий
13.11.2025 16:40 Ответить
ну от, хай очолює штурмову бригаду з депутатів і міністрів, і ******** усі на фронт змивати свою ганьбу кров'ю, як слід робити під час війни. Все рівно для суспільства ця шобла уже повні нулі, їм не вірять. Як відправляти інших на війну, то вони можуть, хай йдуть самі і покажуть як треба воювати, керувати як слід державою вони не здатні.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:52 Ответить
я б хотіла побачити, як наша вся еліта разом зі своїми синками, більшість яких звалила в Європу, а якщо й тут лишилась, то непогано прилаштувалась, от хотіла б побачити як ця "еліта" буде тримати в руках автомати на фронті в окопах. А то одним - мішки з грошима, а іншим - автомати. Нема мотивації, повністю зникла.
показать весь комментарий
13.11.2025 17:26 Ответить
Цікаво мені,чи хоч частина писак,яка присутня тут тримали в руках автомат...🤣
показать весь комментарий
13.11.2025 17:19 Ответить
Так ж комісованні та бронь мають. Хто за державу мародерство буде відповідати та забезпечувати відкатікі а? Во тож бо і воно
показать весь комментарий
13.11.2025 16:03 Ответить
Раджу всім хто має мозок (а не телемарафон замість нього) задуматися над цим числом - 30 000 (щомісяця).
показать весь комментарий
13.11.2025 16:08 Ответить
А з них сзч 21 тисяча кожного місяця, ну і до сраки оті передбачення, коксонутий ти провалив мобілізацію разом с сирком і слабо це признати, за тебе вже точно ніхто не проголосує
показать весь комментарий
13.11.2025 16:05 Ответить
Пиз"""а мобілізації вже як 1.5 року, яке розширення? Тупа совкова установка мобілізувати 30 тис кожен місяць не дивлячись ні на що, три дні назад за 1 (один!) день сзчснулись 9000 чоловік, об адекватності мобілізації речі навіть і не йде, бардак бардак і ще раз бардак.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:08 Ответить
Так а що чекати від чотириразового клоуна-хабарника-ухилянта? В політиці воно нуль без палички а все потужнічає на повні штани, який президент така і мобілізація (гівно)
показать весь комментарий
13.11.2025 16:10 Ответить
Мобілізація це лакмусовий папірець який показує відношення влади до мобілізованих, дивлячись на цей скандал з міндичем (де оприлюднено тільки 5 відсотків, вишенька на торті думаю буде Оманські договорняки потужного в 20 році) сзч буде тільки збільшуватися, ніхто не хоче воювати за цю наскрізь корупційну владу
показать весь комментарий
13.11.2025 16:19 Ответить
Пам'ятаю цей номер "Остап і Олекса геї-націоналісти" зараз якщо би таке в єфір виклали, у путріотів срака би згоріла вщент.
показать весь комментарий
13.11.2025 17:57 Ответить
Так висмикнути 300 тисяч сзч с єкономіки , то ця сама єкономіка почне на ладан дихати ( і ніякі гроші заходу не допоможуть, які ще й розкрадуються),
показать весь комментарий
13.11.2025 18:15 Ответить
Набрали 30к в місяць, 22 у пішло в сзч, потім знову набрали 30к в наступний місяць, 21 у нехай пішло в сзч, от і рахуйте 8000+9000=вже є 17к! Так що діло йде (сркзм) тільки через дупу все. ( З яких ще може половина в сзч вийти)
показать весь комментарий
13.11.2025 18:17 Ответить
Треба всі районі ТЦК, хто не виконує план по бусифікаціі, відправляти всім складом на нуль.
показать весь комментарий
13.11.2025 17:50 Ответить
30 000 тисяч мобілізують, 20 000 СЗЧ. І цих втікачів уже немає ні на фронті, ні в економіці. Геніально налагоджена мобілізація.
показать весь комментарий
13.11.2025 17:44 Ответить
з яких 2/3 відразу йде у СЗЧ - зЕ - зЕфективність
показать весь комментарий
13.11.2025 16:11 Ответить
показать весь комментарий
13.11.2025 17:09 Ответить
Вавє свіжий текст принесли, прочитав, справу зроблено, залік
показать весь комментарий
13.11.2025 18:57 Ответить
Ви в житті хоч комусь потрібний? Чи тільки тут пропаганду писати? ) Якщо самі в армію не збираєтеся, навіщо про це писати постійно? )) Кожна лбдина сама без вас розбереться
показать весь комментарий
13.11.2025 16:45 Ответить
Ну так нас же за довб@й@бів тримають: як би озвучували втрати, було б зрозуміло куди діваються люди. Радіють цьому всьому лише місцеві ПТСР-щики інваліди та пенсія, яка тут цілодобово сидить і "воює"
показать весь комментарий
13.11.2025 16:47 Ответить
Черговий "совок" вважає, що має право розпоряджатися чужими життями. Ідіть подивіться програму "Врємя" 🤣🤣
показать весь комментарий
13.11.2025 16:50 Ответить
Ну пишуть і що? Це їхнє діло. Ви ж не хочете в армію? Не хочете. Ото й не треба вказувати, що робити іншим
показать весь комментарий
13.11.2025 16:58 Ответить
Рус-вєсна.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:32 Ответить
вже,ще з місяць назад,іпсо посипало градом....
показать весь комментарий
13.11.2025 16:20 Ответить
судячи з цифр сзч,мобілізації,базової кількості ЗСУ то цифри вбитих,поранених та зниклих з полоненими десь під 1,5 млн.....це було викладено інстітутом вивчення війни
показать весь комментарий
13.11.2025 16:26 Ответить
падлюка так легко вирішує великою кількістю людських життів як би розмова йшла про банки з пивом...
показать весь комментарий
13.11.2025 16:28 Ответить
Мабуть, якщо віддати енергетику у власність русні, красти перестануть.
Он з ЗАЕС же не крадуть.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:09 Ответить
Так вище натякають, що треба припинити мобілізацію "гоєв", щоб зєля припинив нарешті красти.
Наслідки припинення мобілізації, сподіваюсь, зрозумілі.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:14 Ответить
Так, не треба мобілізації.
Зайде русня, вона вижене всіх міндічеподібних, ото заживемо.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:23 Ответить
Пруф?
показать весь комментарий
13.11.2025 16:27 Ответить
Покажіть мені хоч одного, хто саме за зєлю воює.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:37 Ответить
Прийде інша влада, вона точно нікому нічого не зламає.
Тому що самая гуманная власть в мірє.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:44 Ответить
Тому що купа інших тут пише, що нізащо не треба йти в армію.
Хтось може б і пішов, а почитає - і не піде. А якщо мобілізують - то одразу втече.
Що русні й треба.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:46 Ответить
А інші, значить, повинні мати змогу безперешкодно "допомагати людям розібратись, що їм ні за яких обставин не треба йти до армії".
показать весь комментарий
13.11.2025 17:00 Ответить
вище натякають, що якщо зеля хоче, щоб за нього воювали - то він повинен перестати красти, а ти падло зелене провокатор чому за зелю не воюєш?
показать весь комментарий
13.11.2025 16:35 Ответить
всі за державу воюють, а головний в державі зеля. прикинь, так воно й працює. всі за зелю воюють, хто хоче, звісно.

можна казати, що воюєш за землю, за родину, чи ще за щось. але по факту за державу з зелею. і міндічами
показать весь комментарий
13.11.2025 18:01 Ответить
так, потрібно. чому ти ухиляєшся? чи ти не громадянин України? не людина? може ти міндіч?
показать весь комментарий
13.11.2025 19:07 Ответить
показать весь комментарий
13.11.2025 19:21 Ответить
І номер один - чотирикратний ухилянт ЗЄ !!!
показать весь комментарий
13.11.2025 16:11 Ответить
!!!!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
13.11.2025 16:12 Ответить
За зєлю ніхто не воює.
показать весь комментарий
13.11.2025 17:24 Ответить
18-22 річних відпустив, сотні тисяч виїхали...
Але людей в піхоті не вистачає.
1,3 мільйона налічують сили оборони України.
Але людей на фронті не вистачає.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:06 Ответить
Совкові генерали на чолі з сирським (прізвище м'ясник) вміють воювати тільки кількістю гарматного м'яса.
На інше вони не здатні, не навчені і не вміють.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:12 Ответить
Чому не в армії?????????
показать весь комментарий
13.11.2025 18:34 Ответить
Володя, яка, блін, мобілізація? Кого захищати? міндічеподібних?! Це дно , Володя, просто ДНО!!!
показать весь комментарий
13.11.2025 16:22 Ответить
Геть мудака!
показать весь комментарий
13.11.2025 20:37 Ответить
І що ти для цього зробив? . За мобілізацію відповідає Президент а не ЗСУ та ТЦК.
показать весь комментарий
13.11.2025 17:02 Ответить
Не сприймайте будь-які цифри серйозно. Ніхто правду по мобілізації, втратах і СЗЧ не скаже. Може там все значно гірше, а може й навіть краще.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:10 Ответить
То що ж там такого? Ще років на 8 запросто вистачить.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:32 Ответить
кочена мерзота, щоб ти та твої ви.....ля....ки зі скумбрією по 8 грн.
показать весь комментарий
13.11.2025 16:03 Ответить
Страница 1 из 2