10903 посетителя онлайн

Украина может оказаться перед сложным выбором: либо потеря достоинства, либо риск потери ключевого партнера, - Зеленский. ВИДЕО

Президент Владимир Зеленский обратился к украинскому народу.

Соответствующее видео опубликовала пресс-служба президента, информирует Цензор.НЕТ.

Публикуем текст обращения на языке оригинала:

"Українці! Українки!

В житті кожної нації є момент, коли всім треба поговорити. Чесно. Спокійно. Без домислів, чуток, пліток, без усього зайвого. Так, як є. Так, як я завжди намагаюся говорити з вами.

Зараз один із найважчих моментів нашої історії. Зараз тиск на Україну – один із найважчих. Зараз Україна може опинитися перед дуже складним вибором. Або втрата гідності, або ризик втрати ключового партнера. Або складні 28 пунктів, або вкрай важка зима – найважча – та подальші ризики. Життя без свободи, без гідності, без справедливості. І щоб ми вірили тому, хто напав уже двічі.

Від нас чекатимуть відповідь. Хоча насправді я вже її дав. Двадцятого травня 2019 року, коли, присягаючи на вірність Україні, зокрема, сказав: "Я, Володимир Зеленський, волею народу обраний Президентом України, зобов'язуюсь усіма своїми справами боронити суверенітет і незалежність України, обстоювати права та свободи громадян, додержуватися Конституції і законів України, виконувати свої обов'язки в інтересах усіх співвітчизників, підносити авторитет України у світі". Для мене це не протокольна формальність для галочки – це клятва. І кожного дня кожному її слову я бережу вірність. І я ніколи її не зраджу. Національний український інтерес має бути врахований.

Ми не робимо гучних заяв, ми будемо спокійно працювати з Америкою та всіма партнерами. Буде конструктивний пошук рішень із нашим головним партнером.

Я буду наводити аргументи, я буду переконувати, пропонувати альтернативи, але точно ми не дамо ворогу приводів сказати, що це Україна не хоче миру, що це вона зриває процес і це Україна не готова до дипломатії. Такого не буде.

Україна працюватиме швидко. Сьогодні, в суботу й неділю, весь наступний тиждень і стільки, скільки це буде потрібно. В режимі 24/7 я буду боротися за те, аби серед усіх пунктів плану не було пропущено щонайменше двох – це гідність і свобода українців. Бо саме на цьому базується все інше – наш суверенітет, наша незалежність, наша земля, наші люди. І українське майбутнє.

Ми будемо й маємо робити все, аби в результаті сталося закінчення війни й не сталося закінчення України, закінчення Європи та глобального миру.

Я говорив щойно із європейцями. Ми розраховуємо на європейських друзів, які точно розуміють, що Росія не десь далеко, що вона поруч із кордонами ЄС, що Україна зараз є єдиним щитом, який відділяє комфортне європейське життя від планів Путіна. Ми пам’ятаємо: Європа була з нами. Ми віримо: Європа буде з нами.

Україна не має бачити дежавю 24 лютого, коли було відчуття, що ми наодинці. Коли ніхто не міг зупинити Росію, окрім наших героїчних людей, які стіною стали проти армії Путіна.

І нам, безумовно, було дуже приємно, коли світ казав: українці неймовірні; боже, які вони, українці, як вони б’ються, як українці борються; які вони титани. І це правда. Абсолютна. Але і Європа, і весь світ мають розуміти й іншу правду – що українці перш за все люди, і ми майже чотири роки повномасштабного вторгнення стримуємо одну з найбільших армій світу, і ми тримаємо лінію фронту в кілька тисяч кілометрів, і наш народ щоночі переживає обстріли, ракетні атаки, удари балістики й удари шахедів, і наші люди щодня втрачають когось зі своїх близьких, і наші люди дуже хочуть, аби війна закінчилась. Ми, звісно, сталеві. Але будь-який, навіть найміцніший, метал може не витримати.

Не забувайте про це, будьте з Україною, будьте з нашими людьми, а отже, будьте з гідністю та свободою!

Дорогі українці!

Згадайте той перший день війни. Більшість із нас зробила вибір. Вибір на користь України. Згадайте наші почуття тоді. Як це було? Темно, гучно, важко, боляче, багатьом – страшно, але ворог не побачив наші спини, що тікають. Він побачив наші очі, повні готовності боротися за своє. Це і є гідність. Це і є свобода. І це насправді найстрашніше, що тільки може бути для Росії, – бачити єдність українців.

Тоді наша єдність була спрямована на те, аби захистити від ворога наш дім.

І зараз єдність також потрібна нам як ніколи, аби в нашому домі був достойний мир.

Я звертаюся зараз до всіх українців. Наші люди, громадяни, політики – всі. Треба зібратись. Прийти в себе. Припинити срач. Припинити політичні ігрища. Держава має працювати. Парламент воюючої країни має працювати об’єднано. Уряд воюючої країни має працювати ефективно. І всі ми разом маємо не забувати й не плутати, хто саме є сьогодні ворогом України.

Я пам’ятаю, як у перший день війни різні ходаки передавали мені різні плани, пункти, ультиматуми були щодо завершення війни. Казали: або так, або ніяк. Або ви це підпишете, або вас просто ліквідують і це замість вас підпише "в. о. Президента України".

Чим це закінчилося – відомо. Чимало із цих ходаків стали частиною обмінного фонду й відправилися разом зі своїми пропозиціями та пунктами "дамой, в радную гавань".

Я не зрадив Україну тоді, я точно відчував за своїми плечами підтримку кожного. Кожного з вас. Кожного українця, українки, кожного солдата, кожного волонтера, кожного медика, дипломата, журналіста, усього нашого народу.

Ми не зрадили Україну тоді, ми не зробимо цього зараз. І я точно знаю, що в цей справді один із найважчих моментів нашої історії я не один. Що українці вірять у свою державу, що ми єдині. І в усіх форматах майбутніх зустрічей, дискусій, переговорів із партнерами мені буде набагато, набагато легше добиватися гідного миру для нас і переконувати їх, на сто відсотків знаючи: за мною – народ України. Мільйони наших людей, які мають гідність, які борються за свободу і які заслужили на мир.

Всі наші загиблі герої, які віддали за Україну життя, які зараз на небі й заслужили побачити звідти, що їхні діти та онуки будуть жити в гідному мирі. І цей мир буде. Достойний, дієвий, довготриваючий.

Дорогі українці!

Наступний тиждень буде дуже непростим, насиченим на події.

Ви дорослий, розумний, свідомий народ, який не раз це доводив. І який розуміє, що в цей час буде багато тиску – тиску політичного, інформаційного, різного. Щоб послабити нас. Щоб розсварити нас. Ворог не спить і робитиме все, аби в нас нічого не вийшло.

Чи дамо їм це ми з вами зробити? Не маємо права. І в нас вийде. Бо ті, хто прагне нас знищити, погано нас знають. Не розуміють, хто ми насправді, про що ми, за що ми, які ми люди. Ми недаремно відзначаємо на рівні державного свята День Гідності та Свободи. Це каже про те, ким ми є. Які наші цінності.

Ми будемо працювати на дипломатичному полі заради нашого миру. Ми маємо працювати єдино всередині країни заради нашого миру. Заради нашої гідності.

Заради нашої свободи. І я вірю, і я знаю, що я не один. Зі мною – наш народ, суспільство, воїни, партнери, союзники, усі наші люди. Гідні. Вільні. Єдині.

З Днем Гідності та Свободи! Слава Україні!" - сказал Зеленский.

Топ комментарии
+72
Не тобі, утирку, розповідати про гідність! Коли негідник говорить про гідність - це звучить неприродно!
показать весь комментарий
21.11.2025 16:56 Ответить
+71
Так навіщо ти Чонгар розмінував? А тепер, кажеш, важка зима
показать весь комментарий
21.11.2025 16:56 Ответить
+68
Словили за яйца, но платить должна Украина.
показать весь комментарий
21.11.2025 16:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
Геть ішака та зелену банду! Чмо все просрало і тепер корчить із себе "патріота".
показать весь комментарий
21.11.2025 18:26 Ответить
Мразота шашлична геть
показать весь комментарий
21.11.2025 18:29 Ответить
А як там в Німеччині світло не вимикають?
показать весь комментарий
21.11.2025 18:31 Ответить
Так а кто вам даст гарантию, что на этих выборах опять не победит Бонэвтик?
показать весь комментарий
21.11.2025 18:34 Ответить
Коли мародери і нелюди говорять про гідність і інше лайно то гидко на це дивитись
показать весь комментарий
21.11.2025 18:35 Ответить
Ключового партнера ми втратили вже давно. Гірше ніж зараз вже не буде.
показать весь комментарий
21.11.2025 18:36 Ответить
А шо так від імені Держави??? Держава то люди а не......(матюки)
показать весь комментарий
21.11.2025 18:38 Ответить
ЗЕлупня, ти ж Говнокомандувач, візьми пістолет і хоч раз в житті поступи як чоловік, та ЗЕбанду з собою прихвати на концерт до Кобздона.

показать весь комментарий
21.11.2025 18:43 Ответить
Це вже давно не ключовий партнер. Без тебе написали умови капітуляції і тобі підсунули, а у разі відмови погрожують перестати ПРОДАВАТИ зброю- хіба ключовий партнер так чинить?
показать весь комментарий
21.11.2025 18:46 Ответить
А за що ти будеш триматись, коли штати перестануть надавати будь-що і заборонять це робити іншим? За власні штанці чи за чиюсь спідницю? Звісно, загинути героєм це гідно, але чи врятує це країну? Тим більше, що країною керують чужинці, яким ні армія, ні мова, ні віра не є своїми...
показать весь комментарий
21.11.2025 18:47 Ответить
При чём здесь он, когда сдача территорий и срака на фронте происходят из за того, что воевать некому? Ибо украинцы предпочитают "форсировать" Тису и тусить в кабаках и стрипбарах, нежели Родину защищать.
показать весь комментарий
21.11.2025 18:48 Ответить
Скажи Денісу Краснову пнх.
показать весь комментарий
21.11.2025 18:51 Ответить
Саме час об'єднатись навколо потужно-незламної постаті світлосяйного лідора та його вірних помічників - Єрмака, Міндіча, Умерова, Галущенка та інших таких самих справжніх патріотів України!
показать весь комментарий
21.11.2025 18:52 Ответить
Вас в цю команду потужних патріотів можуть взяти лишень в якості гарматного м'яса під Покровськом
показать весь комментарий
21.11.2025 18:57 Ответить
Твоя гідність тільки для гри на піаніно і годиться .ЗЛН-ПНХ+ЕРМ-ПНХ=ПТН-ПНХ.
показать весь комментарий
21.11.2025 18:57 Ответить
Не портнов , а Портников. портнов уже в кобзона адвокатом працює.
показать весь комментарий
21.11.2025 19:01 Ответить
Як многабукав, яка патетика! 🤮
показать весь комментарий
21.11.2025 19:04 Ответить
Не звернеться, Его не дозволить, таке приниження.
показать весь комментарий
21.11.2025 19:07 Ответить
Може вже час чесно сказати що ' я ні чого не можу зробити і Україна встояла не завдяки мені, а завдяки героїчним людям' відправити Кабмін з єрмаком у відставку і створити уряд національної єдності. Це хоча б пока же що ти ставиш у пріоритет інтереси країни, а не свої власні.
показать весь комментарий
21.11.2025 19:11 Ответить
Литвин старався
показать весь комментарий
21.11.2025 19:14 Ответить
В пункти про аудит міжнародної допомоги я збираюся обов'язково прибрати
показать весь комментарий
21.11.2025 19:15 Ответить
******,пафосный піdoр
показать весь комментарий
21.11.2025 19:34 Ответить
Виявляється, мільярди вкрадених доларів - це політичний срач.
показать весь комментарий
21.11.2025 19:43 Ответить
Чомусь я від "ключового партнера" увесь час очікую "ножа в спину"
показать весь комментарий
21.11.2025 19:44 Ответить
Видається ми підходимо до ключового моменту із знаменитих рядків:

"...А дай жити, серцем жити

І людей любити,

А коли ні... то проклинать

І світ запалити!.. "

Видно доведеться світ запалити, нічого не поробиш.
показать весь комментарий
21.11.2025 19:52 Ответить
Він не може навіть налагодити нормальне виробництво ракет на дронів, а його "слуги народу", такі як Федієнко публікують відео з виставки РЕБ у Тернополі та називають заводи, які їх виготовляють.
Про яке створення ЯЗ і хімічної зброї може йти мова, поки зелені при владі? Це було б самогубством. Та вони ради піару навіть розробку ЯЗ злили б.
Джерело: https://censor.net/ua/n3586035
показать весь комментарий
21.11.2025 19:54 Ответить
Пішло нах.
показать весь комментарий
21.11.2025 19:54 Ответить
Тебе послати чи ти сам підеш?
показать весь комментарий
21.11.2025 19:55 Ответить
Може в тебе. А так шість років тому йшла війна.
показать весь комментарий
21.11.2025 19:56 Ответить
Втрата гідності, або ризик втрати ключового партнера... Але тоді чи може насправді бути ключовим партнером той, хто вимагає від тебе втрати гідності?
показать весь комментарий
21.11.2025 20:06 Ответить
наша надежда только на Бога
показать весь комментарий
21.11.2025 20:09 Ответить
У 3 рейху було багато першокласної хімічної зброї. Над ядерною зброєю працбвало кілька Нобелівських лауреатів. Розскажи, як це їм допомогло? Просто відтягнуло на себе величезні фінансові, наукові та виробничі ресурси від забезпечення діючої армії.
показать весь комментарий
21.11.2025 20:09 Ответить
Ти зелений виродок гідність втратив вже давно... А країну ти продав путлєру... А гроші покрали ти - мразота. твій дєрьмак та твої зелені виродки... Шоб ви всі скоріше поздихали....
показать весь комментарий
21.11.2025 20:12 Ответить
Він ще в 2015 році 4 рази "достойно пройшов випробування". Але частина прихильників Зє жеруть гівно повною ложкою і намагаються переконати всіх що то повидло.
показать весь комментарий
21.11.2025 20:13 Ответить
Украина мозги потеряла ... в 19 !!
Когда мерзавца дурака и ворюгу..
Во время войны избрана главнокомандующим...
А без мозгов уже ничего терять
показать весь комментарий
21.11.2025 20:13 Ответить
Поступити як чоловік в сьогоднішній ситуації це не те, про що Ви написали, а запросити Путлера та Трампа на партію з гольфу, де проломити обом голови клюшкою. В ідеалі після цього рашка та США звинуватять один одного та почнуть кидатися ядерними боєголовками.
показать весь комментарий
21.11.2025 20:15 Ответить
Чорновіл: Слуги СХРЕЩУЮТЬ удава з їжаком| Офісні щурі ПОБІГЛИ | Зелений корабель ТОПИТЬ Україну
https://www.youtube.com/watch?v=I3Lwa4MWQ6Q
показать весь комментарий
21.11.2025 20:15 Ответить
Мінні загородження, їжаки, колючий дріт та інші засоби в разі наступу, можуть протидіяти ворогу тільки в комплексі, тобто якщо за ними є вогневі точки (доти, окопи, кулеметні гнізда...). Якщо в степу немає можливості розмістити припустимо солдат в окопах за мінним полем то і сенс мінування ніякий. Одна спеціалізована розгороджувальна машина зробить прохід хоч в двадцятирядному мінному загороджень, або прокладе міст через рів довжиною десятки кілометрів.
Тобто, ні "стіна" Яценюка, ні мінні поля на межі Криму ніяк не могли зупинити наступ. А от до прикладу одна асфальтована дорога давала гарантію що ворог обере саме її для прориву та рухатиметься колоною а не повернеться в бойові порядки. Колона краща мішень для захисників ніж розгорнута в наступі техніка та піхота. Як мінімум з 18 року військові розвідки світу та України знали про напад країни лайна на Україну. Тому все що було зроблено, тобто здебільшого не зроблено, сприяло тому щоб ворог йшов колонами з парадною формою, а не бойовими порядками з розвідкою остерігаючись засідок, мінних полів і інших несподіванок.
Це все навіть не моя думка, це елементи військової науки і вже історичні факти початку цієї війни.
показать весь комментарий
21.11.2025 20:16 Ответить
Україна гідність не втратила. ЇЇ втратили (а точніше - ніколи її і не мали) ти зі своїм зеленим шоблом
показать весь комментарий
21.11.2025 20:17 Ответить
Перше - відсиділи, а потім там же і поздихали!!!
показать весь комментарий
21.11.2025 20:17 Ответить
Україна втратила гідність, коли вибрала тебе президентом у 2019 році!
показать весь комментарий
21.11.2025 20:19 Ответить
Ваша Високість Потужний та Незламний Лідоре ******** світової політики, Верховний Головнокомандувач(прости Господи)!
Про яку гідність у вас з рота виходять звуки?
За таку гідність ми відвоювали два Майдани з владою хабарників, АТО та велику війну з кацапами?
За таку гідність люди гнали вашого попередника на фоні скандалу Свинарчуків, довірившись, повіривши вам?
Як повертається ваш зелений язик поминати загиблих героїв,коли у вас:
яйця по17,
шлагбаум на митниці,
шлагбаум в Енергоатомі,
шлагбаум в податковій,
шлагбаум у нацбанку бо існують мережі Хчейнж,Європошта,Трикита т.тп.,
шлагбаум в міністерстві культури,
та навіть у міністерстві спорту,
бо Бідний вже небідний за рахунок статків тестя Дашутіна,витягнутих з арМИ.
Ваша Виличність отримала в народі такі теплі і влучні позивні(може ви не знали) :
какаяразніца,
янелох,
оманскийвіслюк,
явамничегонедолжен,
піськограй,
**********,
боневтік,
кращебвтік,
хочбитеперневтік
.
а не: Батько нації,Призидент всіх українців,Справжній,Чесний т.п.
Якщо ви говорите про Єдність,то чому у вас ворог Порошенко,а не рабсія?
Без найменшої поваги до вас,та з усією повагою та розумінням ситуації що зараз не начасі черговий Майдан та зміна хоч і херової але влади.
Ваш не ваш нарід.
показать весь комментарий
21.11.2025 20:28 Ответить
Ідіоти в це ж повірили і вибрали ворога, підлого, брехливого, який ненавидить все українське.
показать весь комментарий
21.11.2025 20:32 Ответить
Трампон Трампакс уже потерял достоїнство, то и ты хочешь его потерять?!?! А как же коалиция из 53 стран, где ихнее достоинство?!
показать весь комментарий
21.11.2025 20:32 Ответить
Саме так!
показать весь комментарий
21.11.2025 20:34 Ответить
А Ви впевнені, що після підписання капітуляції хтось залишиться в корумпованій, скривдженій і обкрадені хуцпою Зеленського Україні?
показать весь комментарий
21.11.2025 20:35 Ответить
3 рейх мав фігову хімзброю, в ********* світі є значно більш круті речовини, типу VX з дуже низьким індексом LD50, у німців такого не було.

>Над ядерною зброєю працбвало кілька Нобелівських лауреатів.

Див. https://nsarchive.gwu.edu/briefing-book/nuclear-vault/2025-01-23/nuclear-proliferation-and-nth-country-experiment Для створення ЯЗ в ********* світі не треба 100500 вчених, це значно простіше. При бажанні, ви можете зробити модель ЯЗ в OpenMC і все прорахувати.
показать весь комментарий
21.11.2025 20:36 Ответить
Та чому не вийде? Шість з половиною років перекидав, а тут не вийде. Всі ці роки знищував українську армію, втручався в її керівництво, безбожно крав разом зі своїми бізнес-партнерами, ділився з кацапами вкраденою допомогою.., одявгне вишиванку, скаже, що він не погоджується з пунктами договору, який сам давно погодив і мудрий нарід 73% обпісяється кип'ятком і побіжить на ринок купувати знову його картини, щоб вишивати бісером під свічку. А за те, що немає світла буде проклинати США і опозицію. Такий він мудрий нарід, перевірено часом.
показать весь комментарий
21.11.2025 20:44 Ответить
Помилився,так,Віталій Портников,але я впевненний,що ті хто читав мій допис,зрозуміли вірно
показать весь комментарий
21.11.2025 20:45 Ответить
На данный момент этот ключевой партнер действует хуже лютого врага. Все будет Украина! Не смотря на предательства трупма. Слава Украине!
показать весь комментарий
21.11.2025 20:46 Ответить
Возможно подписание этого "мирного " плана станет последней подписью одного из подписантов. Слава Украине! Все будет Украина !
показать весь комментарий
21.11.2025 20:52 Ответить
Зеленскому и Трампу:
показать весь комментарий
21.11.2025 20:57 Ответить
Героям слава !!

Зеленський тікай!
показать весь комментарий
21.11.2025 20:58 Ответить
Наш ключовий партнер на сьогодні-це Європа, а ніяк не рудий нарцис. А всередині держави Зе має негайно звільнити єрмака та усіх причетних до нього. Кабмін має піти у відставку. ВР-призначити прем'єром Порошенка, як одного з двох головних кандидатів минулих виборів і досвідченого політика. Новий кабмін. У ВР-нова коаліція, монобільшість включно з усією опозицією, окрім опзж чи як їх там. Оце б зняло напругу у суспільстві і дозволило ефективніше працювати. А усе що там той сьогодняшній "ключовий партнер" вимагає-залежить від погоди на полі для гольфу.
показать весь комментарий
21.11.2025 20:59 Ответить
так. п****ти воно може. річухи йому пишуть якісні. в очі він говорить - про гідність укранцв, поза очі - "в рот я є***л етіх украинцев". всім зрозуміло коли він грає роль, а коли - від душі.
показать весь комментарий
21.11.2025 21:03 Ответить
Вас не бентежить той факт, що VX відкритий в 1955 році, завдои з його виробництва зявилися ще пізніше? Напишіть мені, які країни під час 2 світової війни мали кращу хімічну зброю, ніж Німеччина?
А вас не бентежить те, що у СРСР виробництво зарину налагодили в Волгограді лише 1959 року, попри те, що все німецьке устаткування для виробництва було захоплено неушкодженим 1945 року?
Також, якщо одна крапля ОР при потраплянні на шкіру вбиває людину, то речовина, крапля, якої при потраплянні на шкіру може вбити 5 людей не буде в 5 разів ефективніша на полі бою.

>При бажанні, ви можете зробити модель ЯЗ в OpenMC і все прорахувати.
Написати формули на папері і побудувати комплекс газових центрифуг в умовах обстрілів - це не одне й те саме. Подивіться на Іран. Я вже не кажу скільки це коштує і які санкції за це вводять інші країни.

показать весь комментарий
21.11.2025 21:03 Ответить
***** трамбона презікіяк приходять так і відходять Українаа залишаетця
показать весь комментарий
21.11.2025 21:11 Ответить
Просрав довіру 73%
показать весь комментарий
21.11.2025 21:13 Ответить
Мене не цікавить 2св та речовини, які тоді вважалися ефективною хімзброєю, зараз це VX та речовини сімейства V (VZ et al).

>Також, якщо одна крапля ОР при потраплянні на шкіру вбиває людину, то речовина, крапля, якої при потраплянні на шкіру може вбити 5 людей не буде в 5 разів ефективніша на полі бою.

це просто означає, що можна використовувати таку зброю з меншою щільністю, або зі збільшеною летальністю. VX легко може знищити населення москви, і для цього не треба 100500 тон речовини використовувати.
показать весь комментарий
21.11.2025 21:16 Ответить
тоді радійте капітуляції, що ж поробиш.
показать весь комментарий
21.11.2025 21:17 Ответить
***** такого партнера який хоче тебе згвалтували разом з нападником
показать весь комментарий
21.11.2025 21:17 Ответить
чорт
показать весь комментарий
21.11.2025 21:18 Ответить
Я Вам пояснюю на прикладі реальної історичної ситуації: Запаси найкращої на той час хімічної зброї і майже готова ядерна зброя НІЯК не допомогли 3 рейху.

> це просто означає, що можна використовувати таку зброю з меншою щільністю
Основний засіб застосування VX - грубодисперсний аерозоль. збільшення ступеню дисперсності зменшить йрго ефективність.

До речі, а чим Ви збираєтесь захищати цивільне населення України від ударів росії хімхброєю? В діючій армії навіть захисних костюмів не видають, та і протигази частіше в баулах тягають, ніж на собі носять.
показать весь комментарий
21.11.2025 21:28 Ответить
твоя мечта сбиваєтся
показать весь комментарий
21.11.2025 21:32 Ответить
я краще поясню, як і в яких випадках я пропоную використовувати яз і хз. Таку зброю я вважаю зброєю останнього пострілу: вона має бути застосована, лише якщо в конвенційній війні ми фактично програли, і стався великий прорив фронту зі стрімким просуванням ворога. Це наше страхування, яке має підняти ціну окупації України для русні до десятків мільйонів жертв. Не більше того.
показать весь комментарий
21.11.2025 21:32 Ответить
Санич, розкажи порохоботам, кому твої друзі відправили "двушку" на москву. Бо я не знаю що казати, почуваюсь не дуже гідно💩
показать весь комментарий
21.11.2025 21:35 Ответить
Потрібно витоимати тиск рудого лайна
показать весь комментарий
21.11.2025 21:53 Ответить
Тобто, ви жертвуєте всіма українцями, заради того, щоб вразити хімзброєю стільки кацапів, наскільки вистачить наших гіпотетичних запасів і засобів доставки (ті кілька Фламінго) та кілька десятків БПЛА різного радіусу дії. Ви впевнені, що все те долеить куди треба?

Ви як думаєте, коли в 1945 совєти захопили неушкоджене обладнання з вироблення зарину, Сталін дав наказ "ну, а тепер непоспіхом, на расслабоні запускаємо виробництво"? Там дені і ніч працювало багато спеціалістів і лише в 1959 був результат. В Україні багато спеціалістів з вироблення бойових ОР? А якби вони і були і якби була готова установка з вироблення, є у нас 14 років на запуск виробництва VX?

Я вже Вам писав, що в Україні немає і не виробляється потрібних реактивів, зокрема трихлориду фосфору. Обіг та промислове виробництво PCl3 регулюється міжнародною конвенцією про хімічну зброю і відслідковується спецслужбами цілого ряду країн. Санкції будуть неминучі, що, в свою чергу, обвалить фронт, який вже зараз ледь тримається.
показать весь комментарий
21.11.2025 21:54 Ответить
як вуж на сковорідці
показать весь комментарий
21.11.2025 21:54 Ответить
Яка глибина цинізму.воно втратило елементарну хоть крихту людяності. така істота дуже небезпечна для країни, для нього немає нічого святого.
Де ж пан Мовчан, де ж його полумяні патріотичні виступи з критикою зеленського.
показать весь комментарий
21.11.2025 21:55 Ответить
>Тобто, ви жертвуєте всіма українцями, заради того, щоб вразити хімзброєю стільки кацапів, наскільки вистачить наших гіпотетичних запасів і засобів доставки (ті кілька Фламінго) та кілька десятків БПЛА різного радіусу дії.

Не всіма, але десь так. Окрім хімзброї, ще й ядерна. В принципі, сама можливість такого сценарію має зупинити русню та вплинути на "союзників".

>Я вже Вам писав, що в Україні немає і не виробляється потрібних реактивів, зокрема трихлориду фосфору. Обіг та промислове виробництво PCl3 регулюється міжнародною конвенцією про хімічну зброю і відслідковується спецслужбами цілого ряду країн.

При бажанні, це все можливо зробити. Головне не забувати, що з 40-50х років наука трошки рушила вперед. Про що і каже n-th country experiment.
показать весь комментарий
21.11.2025 21:55 Ответить
>А якби вони і були і якби була готова установка з вироблення, є у нас 14 років на запуск виробництва VX?

не плутайте технології того часу з *********, зараз це може бути все зроблено значно швидше і дешевше.
показать весь комментарий
21.11.2025 21:59 Ответить
Добіл. Сша це ворог, поки трампізм існує
показать весь комментарий
21.11.2025 22:02 Ответить
Відкрив рота - збрехав, таке воно зелене падло. А ми згуртуємось навколо України і вистоїмо, і переможемо! Слава Україні!
показать весь комментарий
21.11.2025 22:07 Ответить
Ну шо, на фоні будинку з хімерами півник смажений в дупу клюнув? На сьомому році правління лідор вспомнив про передвиборчу обіцянку про все радитись з народом через референдуми... але лише для того щоб зняти з себе відповідальність за втрату суверенітету країни. Тепер радься зі своїми хімерними поплічниками через клептоманію яких закозлився той клятий головний стратегічний партнер Трамп.
показать весь комментарий
21.11.2025 22:08 Ответить
Це все гра для гоїв. Зеленський це лише виконавець..
показать весь комментарий
21.11.2025 22:11 Ответить
Всього заборонити Штати просто не в змозі. Якби могли - то давно б вже зробили це.
Але якщо Україна пристане на цей російський план капітуляції, то згодом Україна вже точно буде знищена росією і тоді гарантовано загинуть мільйони українців. Бо росія не збирається зупинятися і будь-які договори використовує лише для власного перепочинку та відновлення - аби виграти час та послабити опонента. Ви, в каментах тут, працюєте на росію та її інтереси і прекрасно про це самі знаєте.
показать весь комментарий
21.11.2025 22:12 Ответить
Ему при любом раскладе крышка, потому должен отказать рыжему клоуну. Подписывать такой план в 21 веке в Европе, это полный трэш
показать весь комментарий
21.11.2025 22:12 Ответить
З ********* технологіями навіть політ на місяць не здійсниш. Треба для відновлення тих технологій величезні кошти і купу часу.
Чи може, України швиденько налагодила виробництіо зенітних гармат для збиття БПЛА на висотах 5-6 км? Ніт. А у другу світову таких артсистем було хоч дупою жуй.
показать весь комментарий
21.11.2025 22:13 Ответить
Ні, на твою територію я не піду.
показать весь комментарий
21.11.2025 22:18 Ответить
для кого новина що зебіл це найслабша ланка з найбільшими повноваженнями ?
це він все просрав
показать весь комментарий
21.11.2025 22:19 Ответить
От як оце чмо може називати себе припіздентом миру, якщо його припізнутий сусід припіздент війни ???
показать весь комментарий
21.11.2025 22:20 Ответить
Пійшов нах зі своїм партнером..Трамка підстилка кремлевська й ти вока дирява картонка теж саме..
показать весь комментарий
21.11.2025 22:22 Ответить
Так була ж на Цензорі розповідь хлопця, що стояв в прикордонній залогі за Чонгаром. Крім прикордонників, там була й десантура,як не помиляюся. От вони мали робити те, що Ви кажете: доповнювати своїм вогнем систему оборони Чонгара, щоб орки не могли вільно підійти та розмінувати. Все як Ви й сказали. Але. Десантуру перед вторгненням кудись забрали. Залишилися сами погранці, в них один бетеер та ще якійсь мінімум важкої зброї. А їх подавили артеллю - ледь встигли вийти, та не всі. Після чого орки, звісно ж, безперешкодно все розмінували та зайшли. А щодо Вашого зауваження про дорогу та парадну колону, то це працює один раз. Ну, пішов батально, або лише рота, парадною колоною. Так, були показово знищені. Після них сунуть кілька дивізій, та вже не парадними колонами. Що, власне, й відбулося.
показать весь комментарий
21.11.2025 22:24 Ответить
>При бажанні, це все можливо зробити.
В Україні півтора року витратили на виділення земельної ділянки під завод з вироблення 155мм снарядів. Навіть з бажанням проблеми.
Ну, а якщо у Вас є бажання наражати Україну на економічні санкції від ЄС та США, і тим самим обвалити фронт, то постає питання, як в старому анекдоті: "куме, так ви за мене, чи за того ведмедя?"
показать весь комментарий
21.11.2025 22:30 Ответить
«Всё спижжено и пропизжено. Передаю эстафету Вальцману опять». ))))) В. Зеленский
показать весь комментарий
21.11.2025 22:56 Ответить
Уже два тижні Україна живе принижена на увесь світ, без гідності, і без справедливості, а без свободи з початку великої війни. Та найогидніше, що до гідності українців закликає бізнес-партнер цинічних мародерів міндіча та чернишова, людина, яка стояла на ворожому боці барикад Революції Гідності і глузувала зі смертей протестувальників своїми кпинами про ********* палички.
показать весь комментарий
21.11.2025 22:57 Ответить
На відео Зе все сказано правильно а от як буде він робити далі і чи дійсно поважає те що сказав ми побачимо вже в наступному тижні коли рудий смоктунов клінтоньский захоче покромсати і розділити Україну з кремлівським упырем на пополам як Індійку на день їхньої "подяки"
показать весь комментарий
21.11.2025 22:58 Ответить
Пpoїбaв зовнішню політику
показать весь комментарий
21.11.2025 23:12 Ответить
Перше. "Ключовий партнер" - вже давно загубив сам себе і з такими діями - скоро загубить і самі Штати. Місцеві вибори в США це вже продемонстрували і наступні - проміжні вибори до Конгресу, у 2026 році - продемонструють, нажаль, це ще раз (на радість росії та тих же Китаю).

Друге: якщо ваш "партнер" за вашою спиною домовився з вашим ворогом, якщо ваш "партнер" весь час рятує вашого ворога, а натомість вам - викручує руки, то чи він партнер вам, чи радше - вашому ворогові?
Наразі, Ключовий партнер України - Європа. По факту.

То ж, не треба брехати.
Подібний "договір" - це не втрата гідності, і не "втрата партнера". - Це повна втрата України.
Бо, поки Україна борониться - вона має підтримку союзників, а росія - має санкції. Щойно ж Україна перестане боротися - вона втратить значну частину підтримки, а росію - випустять з під значної частини санкцій. Україна залишиться поруйнованою, з "Зе-шоблом" (яке узурпувало всю владу), та яке вже офіційно буде захищати та насаджувати в Україні "русскиймир", та купою людей, які почнуть звідси виїжджати.
росія ж - буде швидко та спокійно нарощувати свою армію та військові спроможності, в т.ч. - за рахунок захоплених в Україні людей, промисловості, ресурсів і т.д., та закріплюватися на нових плацдармах, готуючи нову атаку на Україну.

То ж, це не план миру - це план швидкого і остаточного знищення України.
Саме в той час, коли такою великою ціною Україна вистояла ці чотири роки війни та виснажила росію.
То ж, це не план миру - Це зрада.
В цих пунктах, не вистачає хіба що вимоги підняти російський "триколор" над Верховною Радою (А роль Януковича, схоже, вже не криючись, буде виконувати Зеленський).

По факту, Трамп наполягає віддати всю Україну - росії. Після його "підписання", подібного "плану" - одразу ж розпочнеться проросійській шабаш та Україна зануриться в хаос з непередбачуваними наслідками.
Чим одразу ж скористається росія.
Українці будуть протестувати, а Штати? - Допомогати росії вводити війська та підспудно - душити Майдан?
Байдуже - після падіння України, політичного та/чи військового - росія розпочинає війну в Європі. росія прямо артикулювала це, давно, ще з 2007 року (промова путіна в Мюнхені), артикулювала не один раз.

Європа ж до війни не готова. Східна, Центральна, Південна Європа - абсолютно беззахисні. Доходить до того, що транспортна європейська інфраструктура просто не пристосована до значного швидкого перекидання військ - від слова взагалі. Вони не здатні швидко перекидати війська для захисту східних рубежів ЄС (наразі цей захист забезпечує саме Україна).
Штати ж свою присутність в Європі скорочують.
То ж, в них повна неузгодженість, неспроможносність та неготовність.

Крім того, в багатьох країнах Європи, росія через численні маніпуляції та корупцію, вже встановлює проросійські режими. Що підриває єдність Європи зсередини.
Щойно ж оголосять про так званий "мир" - проросійські сили будуть активізовані в Європі на повну потугу - аби остаточно поховати будь-які європейські ініціативи з протидії подальшій російській агресії.

Це план, за яким українці мають бути знищені у подальшій великій війні росії проти Європи - війні на європейському континенті, де українці будуть піддані системному, всеосяжному геноциду з боку росії, а Європа опиниться у великій війні та окупації.

У Європи на даний час немає ані достатніх сил, ані часу, ані ресурсів протистояти цьому.

В минулу, Другу світову війну, Європу, по суті, врятувала Німеччина, яка, під проводом націонал-соціалістів, перед тим, захопила пів-Європи та яка завдала по росіянам удару на випередження та зв'язала росію на фронті, перемоловши, по суті, десятки мільйонів радянських солдат великої радянської окупаційної армії. Щоправда, ціна цього - була просто страшною. І навіть так - радянська росія (під "вивіскою" "срср") на цілих півстоліття взяла під контроль Східну та Центральну Європу (за безпосередньої допомоги Штатів).
А сама Європа на багато десятиліть занурилася в післявоєнні бідність та злидні (та ще довше - виплачували борги США за допомогу у війні та післявоєнній відбудові).

Зараз же, у Європи немає потужної мілітаризованої націонал-соціалістичної Німеччини (як за часів Другої світової війни), а націонал-соціалістами лякають дітей (а мали б, найперше, лякати росією та ліваками-комуністами, по факту). Ба більше, самі європейці, видресирувані політиками-ліваками так, що будь-які ідеї національної гідності, національного самозбереження або ж маскулинності чи здорового мілітаризму - сприймають так, ніби їм пропонують "їсти немовлят на сніданок".

По факту, Європа беззахисна перед черговою російською інтервенцією.

Якщо ж, росія візьме під контроль Україну, і погонить проти Європи воювати українців - це буде колапс Європи (цілком ймовірно, що проти Європи, росія залучити також й білоруські, й китайсько-корейські війська - та ж таки логістика та інженерна підтримка, цілком ймовірно, будуть повністю китайські).

Але росія буде так само гнати на убій, "на м'ясо" - тортурами, заручниками та шантажем - вже поляків - воювати проти німців, буде гнати німців - воювати проти французів, британців та іспанців.

Це не закінчиться для європейців простою зміною прапору чи адміністрації.

Чи, може, хтось надіється, що Європі допоможуть Штати?
Серйозно?

Щойно росія підпалить Європу, Китай завдасть удару по Тайваню та Японії (можливо, і по базах самих США в Тихоокеанському регіоні так само), а Іраном буде завдано чергових масованих ударів по Ізраїлю. А КНДР вчинить напад на Корею.

То ж, кого швидше будуть рятувати США?

І чи вистачить їх, за нинішніх умов, за наявності купи внутрішніх проблем, внутрішнього розколу в самих США, вести бойові дії одночасно на кількох театрах бойових дій?
Навряд.
показать весь комментарий
21.11.2025 23:21 Ответить
Треба просто тихенько піти в ліс і застрелитись. За 6 років дові країну до кінця. Зрадник.
показать весь комментарий
21.11.2025 23:28 Ответить
Якби Україна вчасно "втратила" Зеленського з його Єрмаками та Міндічами, то зараз не стояла б перед таким паскудним вибором.
показать весь комментарий
21.11.2025 23:32 Ответить
Страница 3 из 4