9286 посетителей онлайн

Украина согласилась ограничить численность ВСУ до 800 000 военных, - Financial Times

Украина согласилась ограничить численность ВСУ

Украина согласилась ограничить численность своих Вооруженных сил до 800 тысяч военнослужащих.

По данным Financial Times, со ссылкой на высокопоставленных чиновников, нерешенными остаются вопросы территорий и гарантий безопасности для Украины, информирует Цензор.НЕТ.

Напомним, ранее мы писали, что Украина соглашается на мирное предложение, согласованное по результатам консультаций в Женеве при посредничестве администрации Трампа. Осталось согласовать только "незначительные детали".

Топ комментарии
+54
Суть не в обмеженні а те що у нас урізають суверенітет. З того моменту ми не країна а колонія і нам можна вказувати що робити і які закони приймати.

.....що думали ізраїльтяни і татари будуть про укрів думати? А вони про свої бабки рішали
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
+48
якась цифра ні про що - для мирного часу і 800 тис. забагато, а у випадку нової війни хто на це обмеження буде звертати увагу
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
+39
ну тоді виходить зелена пліснява погодилася і на нейтральний статус невступ до НАТО...
показать весь комментарий
25.11.2025 16:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
а мусорів (тобто СБУшників, прокурорів та ДБРівців) - ти на фронт не загониш
показать весь комментарий
26.11.2025 12:12 Ответить
Щоб партнери та інші допомагали треба, щоб мирний договір був не про капітуляцію.
показать весь комментарий
26.11.2025 12:15 Ответить
По-перше, мирний договір не дорівнює капітуляції. По-друге, щоб вони допомагали, в першу чергу потрібно, щоб при владі були не корупціонери, саботажники та мародери.
показать весь комментарий
26.11.2025 12:26 Ответить
Тобто німці зараз повертають кріпацтво (призов) ?
А може все ж час подорослішати?
Ви служите ? Якщо ні то чому? Зарплата в 120+ тис. грн на передку для вас занадто маленька?
Якщо не служите то чому думаєте що хтось піде служити замість вас?
Напишіть за яку суму ви погодилася би зараз піти в лінійну піхотну бригаду на посаду стрільця, кулеметника чи гранатометника.
показать весь комментарий
26.11.2025 14:55 Ответить
Остання вимога - утопія.
показать весь комментарий
26.11.2025 17:12 Ответить
ну поки що ніхто нічого не повертав, іде обговорення цього виключно якщо не вистачить добровольців за великі гроші, і навіть тут ще згоди немає, бо це дуже порушує права людини.
показать весь комментарий
26.11.2025 17:41 Ответить
Ну тоді можна відразу ставити на цій країні хрест.
показать весь комментарий
26.11.2025 17:49 Ответить
Вже прийняли закон про анкетування, більшість населення підтримує призов - власне вже зрозуміло куди все рухається.
А щодо добровольців і грошей - ти ж сам не відповів на питання. А ти навіть не німець - і доходи в тебе, я підозрюю що не німецькі. То скільки на твою думку має платити держава Україна щоб хтось погодився іти охоронцем безіменної посадки десь під Покровськом ?
показать весь комментарий
26.11.2025 18:01 Ответить
а що до зп 120к+ то ви повинні знати що то байки, отримують їх одиниці і то роблять все щоб не більше 10 діб було "бойових", а це вже лише 40к. Як буд то те що їх відвели аж на 5 км то вже безпечно і можна не платити, при тому що туди долітає майже все те саме що долітає на 1-3 км. Якби реально платили хоча б ті 120к, то можна було б іноземців наймати без проблем.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:03 Ответить
анкетування то не є призив. Як на мене хоча б ті ж 120к, тільки реально на місяць, а не як зараз. На ці гроші можна знайти іноземців з того ж Бангладеш.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:05 Ответить
Так не йдуть люди на 120к. Навпаки тікають. От ти не пішов же. А іноземців теж багато не наймеш бо інші країни проти участі їх громадян в чужих війнах зазвичай.
І тим більше німці не підуть ні за 10к ні за 20к євро.
За 5к євро натівці ще згодні були полетіти на сафарі в Афгін чи Ірак. Сидіти ж під КАБами і постійними атаками ФПВ - ніколи не знайдеться стільки дурних чи жадібних до грошей в цілій Європі щоб переплюнути орду.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:12 Ответить
Я був ще коли платили 120 к стабільно. І навіть стільки ФПВ тоді не долітало.
Але вже тоді починали мобілізовувати прямо з вулиць і ніякого потоку добровільців не спостерігалось і близько.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:13 Ответить
бо немає там 120к. А ще, не має свободи воли. Довго писати, але якщо дуже коротко - коли це виключно добровільно та можна звільнитись або обрати інший підрозділ, то дуже швидко би склалась ситуація коли командири - довбоїоби які гонять людей по мінам безглуздо штурмувати посадку ради свого підвищення лишились би без штату, бо слухи ходять швидко і до них би ніхто не йшов, і тоді б виникло питання - чому саме до них не ідуть і чи не треба їх розжалувати або звільнити. А так навіть за 120к хто захоче служити у такого командира де більше місяця не живуть?
показать весь комментарий
26.11.2025 22:51 Ответить
та майже ніколи ті 120к не платили стабільно. Було десь пів року на початку 2023, а потім - ні.
показать весь комментарий
26.11.2025 22:53 Ответить
в 22-23 якраз
показать весь комментарий
26.11.2025 22:55 Ответить
і щще питання - а чому паРаша легко наймає на майже ті самі 220к дерев'яних іноземців потоком? Чому у них виходить, а у нас ви кажете не вийшло би?
показать весь комментарий
26.11.2025 22:56 Ответить
та ніхто не думав в 2022 що війна буде на роки а про м'ясні штурми казали що то тільки у вагнерів.
а все одно не йшли.
Тому що відсоток пасіонарних людей в будь-якому суспільстві досить обмежений.
Русня штучно до них докидає ще тупих і одурманених пропагандою які думають що тут приїдуть хохлів постріляти або в тилу сидітимуть. А коли вони потрапляють в штурма їх забивають до смерті при першій же спробі СЗЧ і так тримають в страху.
Ні ми ні європейці не зможемо так будувати армію.
показать весь комментарий
26.11.2025 22:58 Ответить
ну яким потоком? піймають одного негра чи індусам - у всіх новинах показують. Наші так само колумбіців наймають. Це все виміряється декількома тисячами максимум. І то індуси з неграми скавчать що то все обманом вербують.
показать весь комментарий
26.11.2025 23:06 Ответить
та багато їх вже, цілі підрозділи з іноземців в них. Та і місцевих їм як бачиш чомусь вистачає за гроші навіть на 4 році війни.
показать весь комментарий
26.11.2025 23:58 Ответить
не правда. Шли. Навіть серед моїх колег багатьох знаю. От після 2023 у 2024 вже не йшли. Але чому - я вже писав вище, хоч і не всю тему розкрив.
показать весь комментарий
27.11.2025 00:01 Ответить
Не йшли бо закінчились. Кількість пасіонаріїв скінченна і процент їх мізерний в кожному суспільстві. Не бачу сенсу це заперечувати і вигадувати що знайдеться багато дурніших за вас іти ризикувати життям за 3 тис. доларів
показать весь комментарий
27.11.2025 12:01 Ответить
Підрозділи негрів? Чи бангладешців? щось не бачив.
А щодо руснявих аборигенів - то я пояснював чому так.
Іноді підтримую контакти з деякими адекватними росіянами. Питав їх чи знають їх місцеві ідіоти на що вони підписуються і які в них шанси. Наскільки я зроузмів - ніфіга не розуміють. Пропаганда діє.
показать весь комментарий
27.11.2025 12:07 Ответить
Трам так і зробив. При першій каденції в Україні корупція, при другій - те саме.
показать весь комментарий
27.11.2025 13:02 Ответить
ні. не йшли бо по перше всплили факти того що коїтися у частинах, а подруге зникла мотивація, бо вже тоді стало зрозуміло що нічого не змінюється і умовні "яйці по 17 грн" тут будуть завжди, а країна остаточно перетворюється на УкНДР. А навіщо воювати за країну у який більш за все і жити далі не бажаєш?
показать весь комментарий
27.11.2025 18:38 Ответить
та перестань, ну смішно їй богу.
ти в армії? ти служив в 2022-23?
Всі хто хотів туди піти пішли в перші місяць-два. Потім пішли мобілізація якихось крайніх черг резерву - десь із літа 2022. А після того як рашка почала свою мобілізацію - пішов вже конкретний вилов всіх підряд.
Я за весь час потім бачив тільки 1 добровольця який пішов сам в 23 році.

А оці розповіді про яйця по 17 з"явились якраз не раніше 23 року. І тоді ніякого потоку добровольців вже не було і близько.
показать весь комментарий
27.11.2025 21:19 Ответить
я ні, але колеги - так. І деякі пішли у 23.
показать весь комментарий
28.11.2025 01:03 Ответить
ні.
показать весь комментарий
02.12.2025 09:26 Ответить
Страница 3 из 3