11743 посетителя онлайн

Украина согласилась ограничить численность ВСУ до 800 000 военных, - Financial Times

Украина согласилась ограничить численность ВСУ

Украина согласилась ограничить численность своих Вооруженных сил до 800 тысяч военнослужащих.

По данным Financial Times, со ссылкой на высокопоставленных чиновников, нерешенными остаются вопросы территорий и гарантий безопасности для Украины, информирует Цензор.НЕТ.

Напомним, ранее мы писали, что Украина соглашается на мирное предложение, согласованное по результатам консультаций в Женеве при посредничестве администрации Трампа. Осталось согласовать только "незначительные детали".

Топ комментарии
+54
Суть не в обмеженні а те що у нас урізають суверенітет. З того моменту ми не країна а колонія і нам можна вказувати що робити і які закони приймати.

.....що думали ізраїльтяни і татари будуть про укрів думати? А вони про свої бабки рішали
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
+48
якась цифра ні про що - для мирного часу і 800 тис. забагато, а у випадку нової війни хто на це обмеження буде звертати увагу
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
+39
ну тоді виходить зелена пліснява погодилася і на нейтральний статус невступ до НАТО...
показать весь комментарий
25.11.2025 16:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Як що США надасть під це свої гарантії ,
АЛЕ!!! не як НАТО з 4ою статтею росусолювання й ніколи не прийнятою ще 5-ою...
А з обов"язковм затвердженням статей захисту безпеки України , проголосованного обома палатами СЕНАТУ як закон , незалежно від президентства будь-якого вибору 73%відсотків американців -то... Адже навіть у 28 пунктах було внесено Україна не в НАТО, але під ОБІЦЯНИМ У ДОГОВОРІ захистом США ...

Це пропозиція від Гончаренко _ він про неї на усіх інтерв"ю - хіба це погана пропозиція?
показать весь комментарий
25.11.2025 16:24 Ответить
Дивлячись хто буде платити, якщо самі то забагато , а якщо Європа - то для неї це невеликі гроші. Враховуючи що тепер кожна країна Європи що входить в НАТО ,та й ті що не входять, буде відраховувати 5% на оборону від свого ВВП. З цих 5% достатньо третини для Наших Сил Оборони+ ми теж будемо в бюджеті закладувати.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:25 Ответить
Це більш ніж достатньо якщо буде нормальне а не совкове військо. Якість має переважати над кількістю.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:48 Ответить
от і в мене такі ж думки. Які там 800к, аби 350к зберегти і щоб було їм чим зарплатню платити..
показать весь комментарий
25.11.2025 16:58 Ответить
та звісно що дико. як і дико звучить сама можливість обмежувати армію. Але насправді поки що нічого критичного не сталось. Та й сам факт таких поступок зіграє на антирейтинг нашої всратої влади, сподіваюсь, що теж непогано.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:59 Ответить
здається що ти цьому радієш? Ти насправді не розумієш що така країна приречена?
показать весь комментарий
25.11.2025 17:00 Ответить
Тут питання ось в чому: https://censor.net/ua/comments/locate/3586929/95f2972b-81a2-4101-b9ab-4cf51ef3976d
показать весь комментарий
25.11.2025 17:08 Ответить
може для мирного часу забагато =хвате і 300 000 але +150 Ф-16+2 000 фламінго з дальностю до 1500 км +2 000 нептунів + тисячі 2 000 патріотів.+ атакамсів.ірісів +погранвійська 100 000 + нг та поліція 300 000
показать весь комментарий
25.11.2025 17:12 Ответить
тоді ця країна приречена на 100%. Але не думаю що авторитету ЗЕбіла вистачить щоб і після закінчення бойових дії тримати людей у рабстві.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:19 Ответить
З чього ви узяли що Україна погоджується на таку кількість військових.Тому шо написали в газеті "зі слів невідомо чиїх високопосадовців".Чи тіки читаєте заголовки?
показать весь комментарий
25.11.2025 17:32 Ответить
Можна подумати хоч когось в ЗСУ утримує авторитет того клоуна
показать весь комментарий
25.11.2025 17:34 Ответить
А совок був приречений? А Штати? Британія може?..
Повністю контрактна армія - це винахід кінця 20 сторічча, не треба перебільшувати її значення.
В критичні момент мобілізація і призов - єдине що рятувало країни.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:37 Ответить
Хтось плутає Бутусова з НАБУ.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:48 Ответить
800000 помножити на 50тис гр це в середньому треба платити 40мільярдів або 1 мільярд доларів звідкіля такі гроші брать
показать весь комментарий
25.11.2025 18:38 Ответить
Та якби, нє ваше дєло!
показать весь комментарий
25.11.2025 19:00 Ответить
Бот это тот кто пишет и не отвечает, я готов выслушать тебя, каким образом Зельц будет нагибать США.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:27 Ответить
Очень смешно, оборжаться.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:32 Ответить
А засрашка?
То хто агресор тут?
Це якесь божевілля......
показать весь комментарий
25.11.2025 19:36 Ответить
Питання на сьогодні--це припинення війни!! В 2015-19рр ,Пороха з гімном їли за те,що ЗДАВ Донбас,всілякі Світани,Скрипіни я вже мовчу про гералісімуса Зе,а все тому,що пи...и і мішки таскати--це не одно і теж!!! На сьогодні, ще не до всих дойшло,що Пороху з його викрутасами,потрібно вже поставити пам*ятник,бо так як він водив за носа карлика,ніхто не робив,окрім одної людини-Мойсея,який 40-к років водив євреїв!!! В рашки будуть і корейці,і китайці,і африканці,і і і і ,а в нас є іноземці,але їх кількість дуже мізерна,а наших ГЕРОЇВ стає все менше і менше,і тому потрібно чимось жертвувати,інакше буде повний гаплик!! Моська проти Слона---це ніщо!! і так,Слава Богу,і дякуючи за допомогу Заходу,ми ще на плаву.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:40 Ответить
Можете і обожраться мишами на росії!😬
показать весь комментарий
25.11.2025 19:42 Ответить
Та с такой экономикой как сегодня, мы и пол миллиона не потянем. Одна надежда что первые годы в ВСУ будут все боевые, фронтовые, схода воевать готовые! На это надежда особая. Но без передышки мы первые загнёмся при опять войне вдруг! Кацапы безбашенные ведь, там воевать готовы всегда---абы не работать! Твари всегда рядом с нами---хоть в этот раз усвоим!? Ведь в последний раз шанс такой.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:48 Ответить
Тебе надо трудоустроиться в квартал к орденоносным кабанам.🤡
показать весь комментарий
25.11.2025 19:49 Ответить
Да легко . Думаю , даже сейчас у нас столько нет
показать весь комментарий
25.11.2025 19:53 Ответить
и СЗЧ 300 тысяч)))
показать весь комментарий
25.11.2025 19:53 Ответить
І стільки ж тцк
показать весь комментарий
25.11.2025 20:00 Ответить
Откладайте яйца на болотах!😁
показать весь комментарий
25.11.2025 20:01 Ответить
1000%!
показать весь комментарий
25.11.2025 20:42 Ответить
Внас е Татаров..В нього кулемет..Шо ще надо?..Нерозумію..
показать весь комментарий
25.11.2025 20:47 Ответить
Для всього цього треба воювати, а не прикриватись ксівами
показать весь комментарий
25.11.2025 21:24 Ответить
Шизофренік, заспокойся. Всі побачили що ти вмієшш користуватись нейронками, видихай. Так, на секундочку, об'єкт злочину, будь-якого, це завжди суспільні відносини, в тій чи іншій охоронюваній галузі. А тепер можеш закусити і піти спати
показать весь комментарий
25.11.2025 22:35 Ответить
Спитай у себе
показать весь комментарий
25.11.2025 22:42 Ответить
Факт таких поступок зіграє на інші речі, що виходять за межі всратої влади (на яку вже сери не сери, гімно не зіпсуєш), навіть за межи України.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:54 Ответить
Станом на 2024 рік кількість військовослужбовців у ЗСУ орієнтовно дорівнювала 800 000 осіб. У резерві перебувало 1 000 000 осіб

Тобто клоун вирішив так примітивно обдурити Трампа. Навмисне, щоб зірвати переговори.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:55 Ответить
Без референдума нельзя ничего обмежувати.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:27 Ответить
За межі України вже зіграло.
Он виплило вже що Вітьков радив ***** як краще вести переговори.
Такого зашквару Америці не подарують ще довго. Але нам від того ні кисло ні солодко.
Насправді я сильно здивуюсь якщо ***** не кине трампиню в останній момент і не стане викочувати нові умови.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:28 Ответить
Сменим власть и уберем этот бред! Украина может делать что за хочет!!!
показать весь комментарий
25.11.2025 23:31 Ответить
Значит ,
если чисельність ЗСУ не будет утверждена ВР,
это будет незаконно!!!
показать весь комментарий
25.11.2025 23:37 Ответить
І це також
А в нас все вирішує Єрмак
показать весь комментарий
25.11.2025 23:47 Ответить
Все треба робити по ЗАКОНУ
Інакше все, що робили незаконно, можна буде відмінити
показать весь комментарий
25.11.2025 23:49 Ответить
Догадайся с трех раз
показать весь комментарий
25.11.2025 23:51 Ответить
І все це ***** або на папері і в тилах)))
показать весь комментарий
25.11.2025 23:57 Ответить
РФ почнуть баблом накачувати величезними темпами, по знімають санкції , введуть повний імунітет заз злочини. Короче стане як було в десь краще в рази.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:59 Ответить
Україна погодилася обмежити чисельність ЗСУ

Що це значить Україна погодилась? Яким чином?

Затвердження загальної структури, чисельності, визначення функцій,
Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань
Належить до повноважень Верховної Ради


Може це ЗЄЄрмаки погодились?
Але вони не мають на це права!
показать весь комментарий
26.11.2025 00:11 Ответить
Подлинный мир требует,

чтобы прежде всего были устранены хозяева войны.
показать весь комментарий
26.11.2025 00:20 Ответить
Самый быстрый способ окончить войну - проиграть ее.

Джордж Оруэлл
показать весь комментарий
26.11.2025 00:27 Ответить
Ту полюцію можете лиш на гарних картинах побачити, вони не створені захищати Україну. Вони тільки захищають певну касту передавальників крадених грошей в москву у українців
показать весь комментарий
26.11.2025 00:29 Ответить
Так ми програли війну у 2023 під час контрнаступу. Після цього постійні поразки і відступ. Навіть курськ профукали.
показать весь комментарий
26.11.2025 00:56 Ответить
От і стається те , ради чого Зе не втік.
показать весь комментарий
26.11.2025 00:57 Ответить
хтось може пояснити, як раша чи хто інший буде контроювати чисельність ЗСУ? покажемо на папері любу цифру, в чому проблема?
створимо нацгвардію номер 2, з правом підпорядкування ЗСУ і тп.
показать весь комментарий
26.11.2025 01:37 Ответить
путину нужно показать, что он провел "демилитаризацию" - выполнил цель. На самом деле - это неважно. У нас 800 тыс в боевых подразделениях нет и не было никогда. Вот ограничения вооружений допускать нельзя.
показать весь комментарий
26.11.2025 02:21 Ответить
Видимо, зарплату 600-800 тыс украинским военнослужащим будет платить ЕС?
Парадокс, но из-за наплыва миллионов мигрантов из Африки и Ближнего Востока, у стран ЕС нет средств.
показать весь комментарий
26.11.2025 05:13 Ответить
Ленін був на бульварі Шевченка, навпроти Бесарабки. А до нього, в 40х - там була шибениця. Німці поставили.
показать весь комментарий
26.11.2025 06:49 Ответить
А па раша на скільки зменшує свій сброд,який не можна назвати армією?
показать весь комментарий
26.11.2025 07:04 Ответить
(я знаю)
показать весь комментарий
26.11.2025 07:09 Ответить
Англичане не поверили Витренчихе и сейчас в НАТО, а мы...
показать весь комментарий
26.11.2025 09:58 Ответить
Ні на яку. Бо ми терпіли
показать весь комментарий
26.11.2025 10:13 Ответить
ну так і нам треба робити те саме
показать весь комментарий
26.11.2025 10:38 Ответить
В СБУ не має ССО, в СБУ ЦСО, ССО є тільки в ЗСУ, як окремий рід військ, ГУР входить в МОУ, НГУ входить в МВСУ, до якої входить ще ДПСУ, яка більше СБУ, і можливості військові в рази більше, бо СБУ це цивільні специ у військовій форму як ТРО.
показать весь комментарий
26.11.2025 11:26 Ответить
Хто в бідній країні піде в армію за 20 тисяч при зарплаті на заводі в 30 тисяч (в середньому)?
показать весь комментарий
26.11.2025 11:28 Ответить
Да цікава, як у арестовича і лаптиніної..... можна було у януковоща таке інтерв'ю взяти.
показать весь комментарий
26.11.2025 11:31 Ответить
Треба розраховувати, що самі, в такому випадку і 200 000 багато, бо на зарплату в 20 тисяч, і казарми в на околицях сіл дурних не набереш.
показать весь комментарий
26.11.2025 11:32 Ответить
ну по факту - совок сдох, а США відмовились від кріпацтва у армії, тож не дуже зрозуміло що ви бажаєте сказати..
показать весь комментарий
26.11.2025 11:44 Ответить
будуть, бажаючих за 20 тисяч 24/7 працювати дурних просто так не знайдеш
показать весь комментарий
26.11.2025 12:08 Ответить
а мусорів (тобто СБУшників, прокурорів та ДБРівців) - ти на фронт не загониш
показать весь комментарий
26.11.2025 12:12 Ответить
Щоб партнери та інші допомагали треба, щоб мирний договір був не про капітуляцію.
показать весь комментарий
26.11.2025 12:15 Ответить
По-перше, мирний договір не дорівнює капітуляції. По-друге, щоб вони допомагали, в першу чергу потрібно, щоб при владі були не корупціонери, саботажники та мародери.
показать весь комментарий
26.11.2025 12:26 Ответить
Тобто німці зараз повертають кріпацтво (призов) ?
А може все ж час подорослішати?
Ви служите ? Якщо ні то чому? Зарплата в 120+ тис. грн на передку для вас занадто маленька?
Якщо не служите то чому думаєте що хтось піде служити замість вас?
Напишіть за яку суму ви погодилася би зараз піти в лінійну піхотну бригаду на посаду стрільця, кулеметника чи гранатометника.
показать весь комментарий
26.11.2025 14:55 Ответить
Остання вимога - утопія.
показать весь комментарий
26.11.2025 17:12 Ответить
ну поки що ніхто нічого не повертав, іде обговорення цього виключно якщо не вистачить добровольців за великі гроші, і навіть тут ще згоди немає, бо це дуже порушує права людини.
показать весь комментарий
26.11.2025 17:41 Ответить
Ну тоді можна відразу ставити на цій країні хрест.
показать весь комментарий
26.11.2025 17:49 Ответить
Вже прийняли закон про анкетування, більшість населення підтримує призов - власне вже зрозуміло куди все рухається.
А щодо добровольців і грошей - ти ж сам не відповів на питання. А ти навіть не німець - і доходи в тебе, я підозрюю що не німецькі. То скільки на твою думку має платити держава Україна щоб хтось погодився іти охоронцем безіменної посадки десь під Покровськом ?
показать весь комментарий
26.11.2025 18:01 Ответить
а що до зп 120к+ то ви повинні знати що то байки, отримують їх одиниці і то роблять все щоб не більше 10 діб було "бойових", а це вже лише 40к. Як буд то те що їх відвели аж на 5 км то вже безпечно і можна не платити, при тому що туди долітає майже все те саме що долітає на 1-3 км. Якби реально платили хоча б ті 120к, то можна було б іноземців наймати без проблем.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:03 Ответить
анкетування то не є призив. Як на мене хоча б ті ж 120к, тільки реально на місяць, а не як зараз. На ці гроші можна знайти іноземців з того ж Бангладеш.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:05 Ответить
Так не йдуть люди на 120к. Навпаки тікають. От ти не пішов же. А іноземців теж багато не наймеш бо інші країни проти участі їх громадян в чужих війнах зазвичай.
І тим більше німці не підуть ні за 10к ні за 20к євро.
За 5к євро натівці ще згодні були полетіти на сафарі в Афгін чи Ірак. Сидіти ж під КАБами і постійними атаками ФПВ - ніколи не знайдеться стільки дурних чи жадібних до грошей в цілій Європі щоб переплюнути орду.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:12 Ответить
Я був ще коли платили 120 к стабільно. І навіть стільки ФПВ тоді не долітало.
Але вже тоді починали мобілізовувати прямо з вулиць і ніякого потоку добровільців не спостерігалось і близько.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:13 Ответить
бо немає там 120к. А ще, не має свободи воли. Довго писати, але якщо дуже коротко - коли це виключно добровільно та можна звільнитись або обрати інший підрозділ, то дуже швидко би склалась ситуація коли командири - довбоїоби які гонять людей по мінам безглуздо штурмувати посадку ради свого підвищення лишились би без штату, бо слухи ходять швидко і до них би ніхто не йшов, і тоді б виникло питання - чому саме до них не ідуть і чи не треба їх розжалувати або звільнити. А так навіть за 120к хто захоче служити у такого командира де більше місяця не живуть?
показать весь комментарий
26.11.2025 22:51 Ответить
та майже ніколи ті 120к не платили стабільно. Було десь пів року на початку 2023, а потім - ні.
показать весь комментарий
26.11.2025 22:53 Ответить
в 22-23 якраз
показать весь комментарий
26.11.2025 22:55 Ответить
і щще питання - а чому паРаша легко наймає на майже ті самі 220к дерев'яних іноземців потоком? Чому у них виходить, а у нас ви кажете не вийшло би?
показать весь комментарий
26.11.2025 22:56 Ответить
та ніхто не думав в 2022 що війна буде на роки а про м'ясні штурми казали що то тільки у вагнерів.
а все одно не йшли.
Тому що відсоток пасіонарних людей в будь-якому суспільстві досить обмежений.
Русня штучно до них докидає ще тупих і одурманених пропагандою які думають що тут приїдуть хохлів постріляти або в тилу сидітимуть. А коли вони потрапляють в штурма їх забивають до смерті при першій же спробі СЗЧ і так тримають в страху.
Ні ми ні європейці не зможемо так будувати армію.
показать весь комментарий
26.11.2025 22:58 Ответить
ну яким потоком? піймають одного негра чи індусам - у всіх новинах показують. Наші так само колумбіців наймають. Це все виміряється декількома тисячами максимум. І то індуси з неграми скавчать що то все обманом вербують.
показать весь комментарий
26.11.2025 23:06 Ответить
та багато їх вже, цілі підрозділи з іноземців в них. Та і місцевих їм як бачиш чомусь вистачає за гроші навіть на 4 році війни.
показать весь комментарий
26.11.2025 23:58 Ответить
не правда. Шли. Навіть серед моїх колег багатьох знаю. От після 2023 у 2024 вже не йшли. Але чому - я вже писав вище, хоч і не всю тему розкрив.
показать весь комментарий
27.11.2025 00:01 Ответить
Не йшли бо закінчились. Кількість пасіонаріїв скінченна і процент їх мізерний в кожному суспільстві. Не бачу сенсу це заперечувати і вигадувати що знайдеться багато дурніших за вас іти ризикувати життям за 3 тис. доларів
показать весь комментарий
27.11.2025 12:01 Ответить
Підрозділи негрів? Чи бангладешців? щось не бачив.
А щодо руснявих аборигенів - то я пояснював чому так.
Іноді підтримую контакти з деякими адекватними росіянами. Питав їх чи знають їх місцеві ідіоти на що вони підписуються і які в них шанси. Наскільки я зроузмів - ніфіга не розуміють. Пропаганда діє.
показать весь комментарий
27.11.2025 12:07 Ответить
Трам так і зробив. При першій каденції в Україні корупція, при другій - те саме.
показать весь комментарий
27.11.2025 13:02 Ответить
ні. не йшли бо по перше всплили факти того що коїтися у частинах, а подруге зникла мотивація, бо вже тоді стало зрозуміло що нічого не змінюється і умовні "яйці по 17 грн" тут будуть завжди, а країна остаточно перетворюється на УкНДР. А навіщо воювати за країну у який більш за все і жити далі не бажаєш?
показать весь комментарий
27.11.2025 18:38 Ответить
та перестань, ну смішно їй богу.
ти в армії? ти служив в 2022-23?
Всі хто хотів туди піти пішли в перші місяць-два. Потім пішли мобілізація якихось крайніх черг резерву - десь із літа 2022. А після того як рашка почала свою мобілізацію - пішов вже конкретний вилов всіх підряд.
Я за весь час потім бачив тільки 1 добровольця який пішов сам в 23 році.

А оці розповіді про яйця по 17 з"явились якраз не раніше 23 року. І тоді ніякого потоку добровольців вже не було і близько.
показать весь комментарий
27.11.2025 21:19 Ответить
я ні, але колеги - так. І деякі пішли у 23.
показать весь комментарий
28.11.2025 01:03 Ответить
ні.
показать весь комментарий
02.12.2025 09:26 Ответить
... у мирний час.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:19 Ответить
Страница 1 из 3