9286 посетителей онлайн

Украина согласилась ограничить численность ВСУ до 800 000 военных, - Financial Times

Украина согласилась ограничить численность ВСУ

Украина согласилась ограничить численность своих Вооруженных сил до 800 тысяч военнослужащих.

По данным Financial Times, со ссылкой на высокопоставленных чиновников, нерешенными остаются вопросы территорий и гарантий безопасности для Украины, информирует Цензор.НЕТ.

Напомним, ранее мы писали, что Украина соглашается на мирное предложение, согласованное по результатам консультаций в Женеве при посредничестве администрации Трампа. Осталось согласовать только "незначительные детали".

Топ комментарии
+54
Суть не в обмеженні а те що у нас урізають суверенітет. З того моменту ми не країна а колонія і нам можна вказувати що робити і які закони приймати.

.....що думали ізраїльтяни і татари будуть про укрів думати? А вони про свої бабки рішали
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
+48
якась цифра ні про що - для мирного часу і 800 тис. забагато, а у випадку нової війни хто на це обмеження буде звертати увагу
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
+39
ну тоді виходить зелена пліснява погодилася і на нейтральний статус невступ до НАТО...
показать весь комментарий
25.11.2025 16:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
І тро 4 мільйони 😆
показать весь комментарий
25.11.2025 16:15 Ответить
+ кілька сот тисяч нацгвардії та ССО СБУ та ГУР. Може бути.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:39 Ответить
В СБУ не має ССО, в СБУ ЦСО, ССО є тільки в ЗСУ, як окремий рід військ, ГУР входить в МОУ, НГУ входить в МВСУ, до якої входить ще ДПСУ, яка більше СБУ, і можливості військові в рази більше, бо СБУ це цивільні специ у військовій форму як ТРО.
показать весь комментарий
26.11.2025 11:26 Ответить
показать весь комментарий
25.11.2025 16:54 Ответить
и СЗЧ 300 тысяч)))
показать весь комментарий
25.11.2025 19:53 Ответить
І стільки ж тцк
показать весь комментарий
25.11.2025 20:00 Ответить
ну тоді виходить зелена пліснява погодилася і на нейтральний статус невступ до НАТО...
показать весь комментарий
25.11.2025 16:16 Ответить
До жо..пи. Є Конституція України, яку зелені не зможуть самі змінити.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:30 Ответить
Так і на російський язик державний та на УПЦ московського Патріархату. Це теж Томос тільки навпаки !
показать весь комментарий
25.11.2025 16:31 Ответить
Все те що було написано в Оманських домовленостях.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:33 Ответить
Та отож... куйня якась, що значить "Україна погодилась"??? Україна це що дерьмак з татарином? Такі речі взагалі повинні проходити через ратифікацію парламентом конституційною більшостю...
показать весь комментарий
25.11.2025 18:19 Ответить
якась цифра ні про що - для мирного часу і 800 тис. забагато, а у випадку нової війни хто на це обмеження буде звертати увагу
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
а що, буде мирний час?)
показать весь комментарий
25.11.2025 16:22 Ответить
Ну тут уж решать военному командованию. При отсуствии активных боевых действий и явной угрозы вторжения нам и 300 тысяч хватит. Главное чтобы новая будущая проукраинская власть, которая будет выбрана, сделала выводы и начала правильно заниматься подготовкой как к обороне, так и к мобилизации. Когда будут построена фортификация на основании данных полученных в текущей войне, которую будут занимать гарнизоны, а в тылу будут миллионы людей прошедших подготовку, которые будут знать куда и когда им приходить в течении 12 часов с момента объявления мобилизации - в таком случае в кратчайший срок армия может быть увеличена до 800 тысяч. На самом деле у нас сейчас по официальной информации плюс минус столько, а если еще новая власть поставит к руководству армией толковых людей, которые будут например понимать что мы бедная страна, и нам содержать пресс-службу ВВС это мягко говоря не к месту и не в кассу. И что в случае опасности агрессии первым делом нужно укреплять имеющиеся и готовые для обороны войска - а не строить по стране тысячи блокпостов на которых будут от войны укрываться десятки тысяч людей которые одели зеленую форму скорее всего по ошибке. В итоге может оказаться что армия в 600 тысяч человек будет воевать ничуть не слабее чем армия в 800 тысяч, если из последней исключить например главу рады резервистов вместе с резервистами. И такой синекуры если поискать у нас в армии столько что если всех их сократить - то я не удивляюсь что можно будет очень существенно поднять выплаты тем кто действительно воюет. Но для этого нужно рубать руки "кум, брат, сват".
показать весь комментарий
25.11.2025 16:32 Ответить
В принципі так воно і є. Тим більше рано чи пізно людей потрібно буде демобілізовувати
показать весь комментарий
25.11.2025 17:31 Ответить
Хто в бідній країні піде в армію за 20 тисяч при зарплаті на заводі в 30 тисяч (в середньому)?
показать весь комментарий
26.11.2025 11:28 Ответить
Як що США надасть під це свої гарантії ,
АЛЕ!!! не як НАТО з 4ою статтею росусолювання й ніколи не прийнятою ще 5-ою...
А з обов"язковм затвердженням статей захисту безпеки України , проголосованного обома палатами СЕНАТУ як закон , незалежно від президентства будь-якого вибору 73%відсотків американців -то... Адже навіть у 28 пунктах було внесено Україна не в НАТО, але під ОБІЦЯНИМ У ДОГОВОРІ захистом США ...

Це пропозиція від Гончаренко _ він про неї на усіх інтерв"ю - хіба це погана пропозиція?
показать весь комментарий
25.11.2025 16:24 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=SRvOuafZ1vQ

рекомендую - цікава розмова, змістовна а судячи з тих сотень хейтів ботами зЄльоних під нею...
показать весь комментарий
25.11.2025 16:28 Ответить
Да цікава, як у арестовича і лаптиніної..... можна було у януковоща таке інтерв'ю взяти.
показать весь комментарий
26.11.2025 11:31 Ответить
Які там іще "ґарантії США"? Їхня вартість = 0.

А тепер трампон ще й москалям підіграє.
показать весь комментарий
25.11.2025 20:34 Ответить
Дивлячись хто буде платити, якщо самі то забагато , а якщо Європа - то для неї це невеликі гроші. Враховуючи що тепер кожна країна Європи що входить в НАТО ,та й ті що не входять, буде відраховувати 5% на оборону від свого ВВП. З цих 5% достатньо третини для Наших Сил Оборони+ ми теж будемо в бюджеті закладувати.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:25 Ответить
Треба розраховувати, що самі, в такому випадку і 200 000 багато, бо на зарплату в 20 тисяч, і казарми в на околицях сіл дурних не набереш.
показать весь комментарий
26.11.2025 11:32 Ответить
Московія знову нападе на Україну як тільки це обмеження буде проведено.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:29 Ответить
Тоді ці обмеження автоматично анулюються
показать весь комментарий
25.11.2025 16:31 Ответить
Та ні, саме по собі обмеження ЗСУ мирного часу у 800 тисяч (це не рахуючи Нацгвардії - тих же корпусів Азов та Хартія) - це навіть значно більше, ніж Україна може собі дозволити утримувати. Тому питання не у кількості - кількість більш ніж достатня. Питання у тому, що обмеження числельності ЗСУ (навіть якщо це обмеження 80 мільонів) порушує суверінітет України.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:38 Ответить
А взагалі що і навіщо і з ким підписувати. Є вже підписані раніше включно з Будапештом . Беріть цю макулатуру і показуйте-читайте там все написано, але порушено. ТО навіщо наступну макулатуру підписувати коли її путін в будь-який час порушить, щей звинуватить Україну при цьому.
показать весь комментарий
25.11.2025 20:19 Ответить
Та с такой экономикой как сегодня, мы и пол миллиона не потянем. Одна надежда что первые годы в ВСУ будут все боевые, фронтовые, схода воевать готовые! На это надежда особая. Но без передышки мы первые загнёмся при опять войне вдруг! Кацапы безбашенные ведь, там воевать готовы всегда---абы не работать! Твари всегда рядом с нами---хоть в этот раз усвоим!? Ведь в последний раз шанс такой.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:48 Ответить
Ви ж самі сказали, що грошей не буде до звідки військові візьмуться?
показать весь комментарий
26.11.2025 11:52 Ответить
Та справа не у 800000 ч и 8 тисяч а те що агресор окупант вказує жертві умови які можуть бути не бути достатніми для опору, і в перспективі буде ними шантажувати. А Зеленський яку кількість встановив для путінської армії.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:54 Ответить
Суть не в обмеженні а те що у нас урізають суверенітет. З того моменту ми не країна а колонія і нам можна вказувати що робити і які закони приймати.

.....що думали ізраїльтяни і татари будуть про укрів думати? А вони про свої бабки рішали
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
Обмеження на армію потрібні лише для СВО-2. рашка не боїться, що Україна нападе на неї.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:26 Ответить
Якщо це капітуляція, то капітуляція. На інше Зеленський не здатний.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:27 Ответить
А навіщо Дрісколл анонсує зустріч з Будановим, зустрічаючись у той час з рашистами у Абу-Дабі...
показать весь комментарий
25.11.2025 16:29 Ответить
Обмежили чисельність і водночас забрали пункт про 100 млрд. заморожених Європою активів. А за який буй ви будете її утримувати?
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
за рахунок податків з украінців
показать весь комментарий
25.11.2025 18:05 Ответить
Питання, будуть бусифікувати чи ні продовжувати? Чи все ж таки мусорів на фронт?
показать весь комментарий
25.11.2025 16:18 Ответить
Будуть й далі, однозначно
показать весь комментарий
25.11.2025 18:12 Ответить
будуть, бажаючих за 20 тисяч 24/7 працювати дурних просто так не знайдеш
показать весь комментарий
26.11.2025 12:08 Ответить
а мусорів (тобто СБУшників, прокурорів та ДБРівців) - ти на фронт не загониш
показать весь комментарий
26.11.2025 12:12 Ответить
Ну так саме головне і лишилось… погодити.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:19 Ответить
... у мирний час.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:19 Ответить
Залежить від імплементації.
Наприклад, крім ЗСУ є ще НГУ, СБУ, Нацполіція, ДПСУ.
Вони теж воюють.
І переведення частини ОС до, наприклад, НГУ, могло б обійти це обмеження.
Але русня не тупа, вона буде вимагати обмеження загальної кількості силовиків.
З точки зору психології будь-яке обмеження збройних сил - дуже погано.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:19 Ответить
та можна всю обслугу - техніків, ремонтників, медиків вивести поза штат та зробити громадянськими комерційними підрядниками. Тут питання у тому навіщо, якщо у нас і на 800 тис не буде ні людей ні грошей.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:04 Ответить
Тут питання ось в чому: https://censor.net/ua/comments/locate/3586929/95f2972b-81a2-4101-b9ab-4cf51ef3976d
показать весь комментарий
25.11.2025 17:08 Ответить
та насрати. У мене на це погляд як у Андрія Луганського - з паРашею можна підписувати що завгодно коли це вигідно, а потім покласти на це хер (як вони самі і роблять з будь якими домовленостями, а потім кажуть про "смекалочку"). А зараз саме на вигідно припинити бойові дії, бо ситуація на фронті явно не на нашу користь.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:16 Ответить
Так параша нічого не підпише, поки не побачить, що це вигідно їй.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:22 Ответить
Навіть, якщо й підпише, то нема жодної гарантії, що виконуватиме те, що підпише.
показать весь комментарий
25.11.2025 18:11 Ответить
ну так і нам треба робити те саме
показать весь комментарий
26.11.2025 10:38 Ответить
Та ми самі все одно навіть близько стільки утримувати не зможемо. І я дуже сильно сумніваюся, що європейці продовжать нас спонсорувати
показать весь комментарий
25.11.2025 16:20 Ответить
Например, 200 тыс. можно содержать в составах других формирований не ВСУ.
В нужный час они переводятся в состав ВСУ.
В чем проблема?
Только в одном - в финансировании. Вот о чем думать надо....
показать весь комментарий
25.11.2025 16:47 Ответить
Так я ж і кажу про фінансування - ми самі стільки не потягнемо, без варіантів. Сподіваюся, що хоч на відновлення міжнародні партнери гроші будуть виділяти, а то в нас взагалі всі мідним тазом накриється.
Та й насправді, питання не тільки в фінансуванні. Потрібно ще, щоб була достатня кількість вмотивованих людей, що готові перебувати на службі, а з цим теж все далеко не ок. Хочв цю проблему можна було б частково розв'язати за допомогою дуже сильного підвищення забезпечення військовослужбовціві надання їм вагомих соціальних гарантій. І тут все впираєтсья не тільки в необхідність додаткових витрат, а ще й в скотське ставлення до звичайних людей.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:59 Ответить
Щоб партнери та інші допомагали треба, щоб мирний договір був не про капітуляцію.
показать весь комментарий
26.11.2025 12:15 Ответить
По-перше, мирний договір не дорівнює капітуляції. По-друге, щоб вони допомагали, в першу чергу потрібно, щоб при владі були не корупціонери, саботажники та мародери.
показать весь комментарий
26.11.2025 12:26 Ответить
Остання вимога - утопія.
показать весь комментарий
26.11.2025 17:12 Ответить
Ну тоді можна відразу ставити на цій країні хрест.
показать весь комментарий
26.11.2025 17:49 Ответить
Трам так і зробив. При першій каденції в Україні корупція, при другій - те саме.
показать весь комментарий
27.11.2025 13:02 Ответить
Війна вигідна як путіну так і зеленському,якщо війна закінчиться,і той і другий втратить владу
показать весь комментарий
25.11.2025 16:21 Ответить
Звичайно, Зеленський напав на расію, тим самим унеможливив вибори - питань нема.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:23 Ответить
досить повторювати цю хуцпу для найтупіших.
***** зігнув своїх пацаків в баранячий ріг не для того щоб втрачати владу.
Буде війна чи не буде війни - а сякі-такі доходи від нафти з газом їм капатимуть - і цього достатьньо щоб прогодувати олігархів і армію мусорів. А що про це думають рядові свинособаки - нікого не цікавить.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:53 Ответить
Так давно ясно такое. Править будет недомерок столько, сколько захочет. Там царя любят пока не сдохнет---потом с гамном мешают. За своё надо в этот раз реально браться. Тепер с выбором власти ошибиться нельзя---шанс последний это.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:55 Ответить
"Сякі-такі доходи" - від тіньової «Дружби» зокрема…
показать весь комментарий
25.11.2025 20:36 Ответить
Цей пункт - замах на суверенітет. Не можуть зовнішні держави вимагати поступки суверенітетом.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:21 Ответить
У нас 60% бюджета все соц выплаты почти за бабки Европы, о каком суверенитете речь? Как говорится нет карт
показать весь комментарий
25.11.2025 17:48 Ответить
да досить скиглити - ху*ло та його посипаки не раз казали що вони не погодяться на закінчення війни, не подпишуть кацапи ніякі договори поки їх не примусять.

показать весь комментарий
25.11.2025 16:22 Ответить
Все це закінчиться після того, як ***** вчергове поспілкується з тампоном. Знов повернуть всі ті пункти, що поивдаляли європейці з українцями у Женеві. А потім тампон заявить: Sign the fucking deal or face immediate destruction. I just dpn't fucking care.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:23 Ответить
В навіщо це ?
показать весь комментарий
25.11.2025 16:23 Ответить
Щоб рашистам через пів року легше було добити Україну і вийти на кордони Польщі.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:27 Ответить
Доречі, Петріоти Сампт Т Україна брала в борг до кінця війни і після так званого перемир'я все буде повернуто назад країнам НАТО. Тобто, при наступному ударі українці будуть дулями відбивати рашистські масовані ракетні удари.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:40 Ответить
Во падли!!! Геть нахер таких переговорщиків! Хто це має вказувати нам кількість наших вояк???
показать весь комментарий
25.11.2025 16:26 Ответить
показать весь комментарий
25.11.2025 16:27 Ответить
Тобто це капітуляція України, втрата незалежності і суверенітету. Коли вже Україну переіменують в УНР?
показать весь комментарий
25.11.2025 16:28 Ответить
... а у путлера теж буде 800 тисяч ??? .. чи агресору можна необмежено ?? .. іпані миротворці !!!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:29 Ответить
Це все! Капець!!!
Жопа! Капітуляція й повний провал у національно-визвольній боротьбі Народу України проти російських загарбників, Україну просто здають московії як тушу!

Лишилось лише ввести російські танки у Києв та розпочатки депортації Українців за Уральські гори, десь в райони Новосибірська або Чити!
Але Ви, z-елені, пуй вгадали, що так буде, бо Україна - нація НЕ СКОРЕНИХ!
УКРАЇНКИ, УКРАЇНЦІ!
РОЗПОЧИНАЙТЕ ПАРТИЗАНСЬКУ ВІЙНУ ПРОТИ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО ВОРОГА, ЯКИМИ Є ВСІ "СЛУГИ НАРОДУ"!!
Z-еленому - ІМПІЧМЕНТ та відставка разом з Кабінетом міністрів, та судити всіх судом всенародного ВІче на майдані!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:30 Ответить
Хтось плутає Бутусова з НАБУ.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:48 Ответить
1000%!
показать весь комментарий
25.11.2025 20:42 Ответить
Нас раз за разом продавливают на все новые уступки. На следующий раунд будет уже 600т, а в финале - 400 т, как хочет Рашка. Нас подсекли на крючок и ведут под полную капитуляцию. Зеленского нормально так прихватили
показать весь комментарий
25.11.2025 16:30 Ответить
Кацапи вимагали 85 тисяч, що звагалі неприйнятно. А 400 чи 800 - похрєн, Україна не зможе і 400 тисяч у мирний час утримувати (це ж 400 не рахуючи Нацгвардії, по якій немає обмеження взагалі).
Тут питання саме у тому, що будь-яке обмеження - це порушення суверенитету України
показать весь комментарий
25.11.2025 16:41 Ответить
Та не нас. А тих, кого й продавлювати не треба. Зєльонкін із кагалом приставали на таке від початку.
показать весь комментарий
25.11.2025 20:37 Ответить
чума на блаЗЄнів!

Обмежувати чисельність війська змушували лише агресорів (Німеччину, Японію). А тут змусили жертву.

Що блаЗЄнські, докерувалися? Чума на вас і на всіх ваших нащадків!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:30 Ответить
Можна подумати це має якесь значення. Будуть справжні гарантії - вистачить і 200 тисяч. Не буде гарантій - і мільйона буде мало (так як і зараз). А оскільки гарантій не дають, то всі сторони погодилися на поступове скорочення ЗСУ іншим шляхом. Так що спектакль "ми дуже дуже хочемо закінчення війни" триває.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:31 Ответить
Без західної допомоги економіка зможе їх забезпечити? Питання ж не тільки у харчуванні.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:32 Ответить
І це означає - КІНЕЦЬ МОБІЛІЗАЦІІ!!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:33 Ответить
*** там
показать весь комментарий
25.11.2025 16:46 Ответить
а як же, баранюга смішна )) це означає що ловитимуть вас ухилєсів і будете як діди після 45-го по 7 років служити поки останній воювавший не дембельнеться і нових не наберуть.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:55 Ответить
здається що ти цьому радієш? Ти насправді не розумієш що така країна приречена?
показать весь комментарий
25.11.2025 17:00 Ответить
А совок був приречений? А Штати? Британія може?..
Повністю контрактна армія - це винахід кінця 20 сторічча, не треба перебільшувати її значення.
В критичні момент мобілізація і призов - єдине що рятувало країни.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:37 Ответить
ну по факту - совок сдох, а США відмовились від кріпацтва у армії, тож не дуже зрозуміло що ви бажаєте сказати..
показать весь комментарий
26.11.2025 11:44 Ответить
Тобто німці зараз повертають кріпацтво (призов) ?
А може все ж час подорослішати?
Ви служите ? Якщо ні то чому? Зарплата в 120+ тис. грн на передку для вас занадто маленька?
Якщо не служите то чому думаєте що хтось піде служити замість вас?
Напишіть за яку суму ви погодилася би зараз піти в лінійну піхотну бригаду на посаду стрільця, кулеметника чи гранатометника.
показать весь комментарий
26.11.2025 14:55 Ответить
ну поки що ніхто нічого не повертав, іде обговорення цього виключно якщо не вистачить добровольців за великі гроші, і навіть тут ще згоди немає, бо це дуже порушує права людини.
показать весь комментарий
26.11.2025 17:41 Ответить
Вже прийняли закон про анкетування, більшість населення підтримує призов - власне вже зрозуміло куди все рухається.
А щодо добровольців і грошей - ти ж сам не відповів на питання. А ти навіть не німець - і доходи в тебе, я підозрюю що не німецькі. То скільки на твою думку має платити держава Україна щоб хтось погодився іти охоронцем безіменної посадки десь під Покровськом ?
показать весь комментарий
26.11.2025 18:01 Ответить
анкетування то не є призив. Як на мене хоча б ті ж 120к, тільки реально на місяць, а не як зараз. На ці гроші можна знайти іноземців з того ж Бангладеш.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:05 Ответить
Так не йдуть люди на 120к. Навпаки тікають. От ти не пішов же. А іноземців теж багато не наймеш бо інші країни проти участі їх громадян в чужих війнах зазвичай.
І тим більше німці не підуть ні за 10к ні за 20к євро.
За 5к євро натівці ще згодні були полетіти на сафарі в Афгін чи Ірак. Сидіти ж під КАБами і постійними атаками ФПВ - ніколи не знайдеться стільки дурних чи жадібних до грошей в цілій Європі щоб переплюнути орду.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:12 Ответить
бо немає там 120к. А ще, не має свободи воли. Довго писати, але якщо дуже коротко - коли це виключно добровільно та можна звільнитись або обрати інший підрозділ, то дуже швидко би склалась ситуація коли командири - довбоїоби які гонять людей по мінам безглуздо штурмувати посадку ради свого підвищення лишились би без штату, бо слухи ходять швидко і до них би ніхто не йшов, і тоді б виникло питання - чому саме до них не ідуть і чи не треба їх розжалувати або звільнити. А так навіть за 120к хто захоче служити у такого командира де більше місяця не живуть?
показать весь комментарий
26.11.2025 22:51 Ответить
та ніхто не думав в 2022 що війна буде на роки а про м'ясні штурми казали що то тільки у вагнерів.
а все одно не йшли.
Тому що відсоток пасіонарних людей в будь-якому суспільстві досить обмежений.
Русня штучно до них докидає ще тупих і одурманених пропагандою які думають що тут приїдуть хохлів постріляти або в тилу сидітимуть. А коли вони потрапляють в штурма їх забивають до смерті при першій же спробі СЗЧ і так тримають в страху.
Ні ми ні європейці не зможемо так будувати армію.
показать весь комментарий
26.11.2025 22:58 Ответить
не правда. Шли. Навіть серед моїх колег багатьох знаю. От після 2023 у 2024 вже не йшли. Але чому - я вже писав вище, хоч і не всю тему розкрив.
показать весь комментарий
27.11.2025 00:01 Ответить
Не йшли бо закінчились. Кількість пасіонаріїв скінченна і процент їх мізерний в кожному суспільстві. Не бачу сенсу це заперечувати і вигадувати що знайдеться багато дурніших за вас іти ризикувати життям за 3 тис. доларів
показать весь комментарий
27.11.2025 12:01 Ответить
ні. не йшли бо по перше всплили факти того що коїтися у частинах, а подруге зникла мотивація, бо вже тоді стало зрозуміло що нічого не змінюється і умовні "яйці по 17 грн" тут будуть завжди, а країна остаточно перетворюється на УкНДР. А навіщо воювати за країну у який більш за все і жити далі не бажаєш?
показать весь комментарий
27.11.2025 18:38 Ответить
Страница 1 из 3