11769 посетителей онлайн

Украина согласилась ограничить численность ВСУ до 800 000 военных, - Financial Times

Украина согласилась ограничить численность ВСУ

Украина согласилась ограничить численность своих Вооруженных сил до 800 тысяч военнослужащих.

По данным Financial Times, со ссылкой на высокопоставленных чиновников, нерешенными остаются вопросы территорий и гарантий безопасности для Украины, информирует Цензор.НЕТ.

Напомним, ранее мы писали, что Украина соглашается на мирное предложение, согласованное по результатам консультаций в Женеве при посредничестве администрации Трампа. Осталось согласовать только "незначительные детали".

Топ комментарии
+54
Суть не в обмеженні а те що у нас урізають суверенітет. З того моменту ми не країна а колонія і нам можна вказувати що робити і які закони приймати.

.....що думали ізраїльтяни і татари будуть про укрів думати? А вони про свої бабки рішали
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
+48
якась цифра ні про що - для мирного часу і 800 тис. забагато, а у випадку нової війни хто на це обмеження буде звертати увагу
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
+39
ну тоді виходить зелена пліснява погодилася і на нейтральний статус невступ до НАТО...
показать весь комментарий
25.11.2025 16:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
та перестань, ну смішно їй богу.
ти в армії? ти служив в 2022-23?
Всі хто хотів туди піти пішли в перші місяць-два. Потім пішли мобілізація якихось крайніх черг резерву - десь із літа 2022. А після того як рашка почала свою мобілізацію - пішов вже конкретний вилов всіх підряд.
Я за весь час потім бачив тільки 1 добровольця який пішов сам в 23 році.

А оці розповіді про яйця по 17 з"явились якраз не раніше 23 року. І тоді ніякого потоку добровольців вже не було і близько.
показать весь комментарий
27.11.2025 21:19 Ответить
я ні, але колеги - так. І деякі пішли у 23.
показать весь комментарий
28.11.2025 01:03 Ответить
а що до зп 120к+ то ви повинні знати що то байки, отримують їх одиниці і то роблять все щоб не більше 10 діб було "бойових", а це вже лише 40к. Як буд то те що їх відвели аж на 5 км то вже безпечно і можна не платити, при тому що туди долітає майже все те саме що долітає на 1-3 км. Якби реально платили хоча б ті 120к, то можна було б іноземців наймати без проблем.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:03 Ответить
Я був ще коли платили 120 к стабільно. І навіть стільки ФПВ тоді не долітало.
Але вже тоді починали мобілізовувати прямо з вулиць і ніякого потоку добровільців не спостерігалось і близько.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:13 Ответить
та майже ніколи ті 120к не платили стабільно. Було десь пів року на початку 2023, а потім - ні.
показать весь комментарий
26.11.2025 22:53 Ответить
в 22-23 якраз
показать весь комментарий
26.11.2025 22:55 Ответить
і щще питання - а чому паРаша легко наймає на майже ті самі 220к дерев'яних іноземців потоком? Чому у них виходить, а у нас ви кажете не вийшло би?
показать весь комментарий
26.11.2025 22:56 Ответить
ну яким потоком? піймають одного негра чи індусам - у всіх новинах показують. Наші так само колумбіців наймають. Це все виміряється декількома тисячами максимум. І то індуси з неграми скавчать що то все обманом вербують.
показать весь комментарий
26.11.2025 23:06 Ответить
та багато їх вже, цілі підрозділи з іноземців в них. Та і місцевих їм як бачиш чомусь вистачає за гроші навіть на 4 році війни.
показать весь комментарий
26.11.2025 23:58 Ответить
Підрозділи негрів? Чи бангладешців? щось не бачив.
А щодо руснявих аборигенів - то я пояснював чому так.
Іноді підтримую контакти з деякими адекватними росіянами. Питав їх чи знають їх місцеві ідіоти на що вони підписуються і які в них шанси. Наскільки я зроузмів - ніфіга не розуміють. Пропаганда діє.
показать весь комментарий
27.11.2025 12:07 Ответить
Ну якщо таке зобов'язання буде на кшалт Будапештського меморандуму то можна погодитися.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:34 Ответить
Зелена Банда переводи стрілки від Міндіч гейта
показать весь комментарий
25.11.2025 16:35 Ответить
УМЕРОВА на гиляку
показать весь комментарий
25.11.2025 16:36 Ответить
Я б тих зелених 3.14 дарів всіх перевішав
показать весь комментарий
25.11.2025 17:16 Ответить
Допоможу з великим задоволенням , так як зелені злодюги
наразі здають Украіну 🙁
показать весь комментарий
25.11.2025 17:41 Ответить
Та заспокойтесь ви, ніхто нічого не підпише і нічого не буде, ***** просто розігрував сценку для трумпа, що ти от ми готові домовлятися, а Україна, ні, от зараз Україна піде на ніби доволі серйозні поступки, а ***** знову заявить, що йому це не підходить, бо він і не збирався ніякого мирного договору підписувати. І все на цьому закінчиться, це все театр для одного актора, бо ***** хоче зняти санкції, Україні хоче, щоб санкції посилювалися. ВСЕ!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:38 Ответить
Це все зрозуміло. Просто дико, що доводиться водити хороводи навколо дистильованих довбойобів, які зараз представляють США. І ********* заодно.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:41 Ответить
та звісно що дико. як і дико звучить сама можливість обмежувати армію. Але насправді поки що нічого критичного не сталось. Та й сам факт таких поступок зіграє на антирейтинг нашої всратої влади, сподіваюсь, що теж непогано.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:59 Ответить
Факт таких поступок зіграє на інші речі, що виходять за межі всратої влади (на яку вже сери не сери, гімно не зіпсуєш), навіть за межи України.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:54 Ответить
За межі України вже зіграло.
Он виплило вже що Вітьков радив ***** як краще вести переговори.
Такого зашквару Америці не подарують ще довго. Але нам від того ні кисло ні солодко.
Насправді я сильно здивуюсь якщо ***** не кине трампиню в останній момент і не стане викочувати нові умови.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:28 Ответить
Херня це все.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:39 Ответить
в такому випадку на яку ЦІФІРУ РАШИСТСЬКИХ ГОЛОВОРІЗІВ , ПОГОДИВСЯ КУЙЛО???
показать весь комментарий
25.11.2025 16:44 Ответить
В ВСУ естественным образом останется до 300к бойцов(мобилизованных то домой придется отправить). Где наберут еще 500к контрактников и чем будут платить-вопрос.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:45 Ответить
от і в мене такі ж думки. Які там 800к, аби 350к зберегти і щоб було їм чим зарплатню платити..
показать весь комментарий
25.11.2025 16:58 Ответить
там справа не в цифрах а в самій можливості іти на подібного роду поступки.
якщо русня і мага-срань побачать що нас можна прогинати в таких питаннях то будуть намагатись і цифру цю зменшити і ще якісь обмеження по зброї чи оборонній промисловості виставляти.
А це вже значно гірше.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:01 Ответить
Всі "мирні" плани вже давно узгоджені і підписані ЗЕблазнем на "стрєлці" в Омані а зараз іде завершальний процес їх реалізації і можете в мене плювати камінням кидати але на жаль Україна як держава припиняє своє існування. Так після неї ще щось залишиться але це вже буде не Україна.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:47 Ответить
Це пряме порушення права на самооборону (стаття 51 Статуту ООН)
До того ж, раха планує збільшити чисельність армії до 1,5 мільйона до кінця 2026 року, - https://world.comments.ua/ua/news/nato/nato-b-e-na-spoloh-cherez-nove-rishennya-putina-do-kincya-2026-roku-756405.html фінська розвідка
показать весь комментарий
25.11.2025 16:48 Ответить
Це більш ніж достатньо якщо буде нормальне а не совкове військо. Якість має переважати над кількістю.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:48 Ответить
такие решения нарушают конституцию и суверенитет Украины. Зеленского в петлю!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:55 Ответить
як і вторгнення пуйла і все інше. Але маємо що маємо. Ви ж не з окопу свій пост пишете і бажаючих воювати далі щось не багато..
показать весь комментарий
25.11.2025 16:57 Ответить
якщо дивись на речі реально, то навряд після війни буде 800 тис бажаючих залишитись у армії, і ще менш імовірно що будуть кошти на нормальну зарплатню навіть для 300 тис, не кажучи вже про 800.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:56 Ответить
бажаючих? )))) а ти смішний я бачу.
ти реально віриш в якийсь швидкий дембель і припинення мобілізації навіть після перемир'я?

які ж люди все ж наївні, і як вони хочуть чіплятись за минуле
показать весь комментарий
25.11.2025 17:04 Ответить
тоді ця країна приречена на 100%. Але не думаю що авторитету ЗЕбіла вистачить щоб і після закінчення бойових дії тримати людей у рабстві.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:19 Ответить
Можна подумати хоч когось в ЗСУ утримує авторитет того клоуна
показать весь комментарий
25.11.2025 17:34 Ответить
*****,як мило.....
показать весь комментарий
25.11.2025 17:01 Ответить
може для мирного часу забагато =хвате і 300 000 але +150 Ф-16+2 000 фламінго з дальностю до 1500 км +2 000 нептунів + тисячі 2 000 патріотів.+ атакамсів.ірісів +погранвійська 100 000 + нг та поліція 300 000
показать весь комментарий
25.11.2025 17:12 Ответить
І все це ***** або на папері і в тилах)))
показать весь комментарий
25.11.2025 23:57 Ответить
Ту полюцію можете лиш на гарних картинах побачити, вони не створені захищати Україну. Вони тільки захищають певну касту передавальників крадених грошей в москву у українців
показать весь комментарий
26.11.2025 00:29 Ответить
Хужє нє будєт
Здєлаєм іх вмєстє
Хоть паржом
🤬🤬🤬🤬🤬
показать весь комментарий
25.11.2025 17:12 Ответить
Внас е Татаров..В нього кулемет..Шо ще надо?..Нерозумію..
показать весь комментарий
25.11.2025 20:47 Ответить
Тоді із послєдніх сил треба вздьорнуть Зелемського на Бесарабський площі, щоб гойдався, там де Ленін був. По козацькому звичаю можно прив'язати до Ермака та закопати живцем, но еврогеї не зрозуміють.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:20 Ответить
Ленін був на бульварі Шевченка, навпроти Бесарабки. А до нього, в 40х - там була шибениця. Німці поставили.
показать весь комментарий
26.11.2025 06:49 Ответить
(я знаю)
показать весь комментарий
26.11.2025 07:09 Ответить
Ось на що Україну перетворила ця зелена потолоч і вівці які привели це до влади у 2019 році
Із суб'єкта міжнародного права ми перетворилися на об'єкт, якому вказують, що має робити.

Довідка

Огляд від ШІ

Суб'єкт - це активна сторона, носій певної діяльності, пізнання, прав або обов'язків, яка спрямовує свої дії на об'єкт. Це може бути людина, група людей, організація, або навіть держава, залежно від контексту.

У філософії та гносеології: Істота, яка здатна до пізнання та цілеспрямованої діяльності.У праві: Особа або організація як носій певних прав і обов'язків.

У кримінальному праві: Особа, яка вчинила правопорушення.

У господарській діяльності: Фізичні особи-підприємці або юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність.

У граматиці: Те саме, що й підмет.

У розмовному мовленні: Людина, особа, індивід.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:26 Ответить
А РФ наскільки обмежить? Ви їм можно ще нарощувати великими розмірами?
показать весь комментарий
25.11.2025 17:28 Ответить
РФ почнуть баблом накачувати величезними темпами, по знімають санкції , введуть повний імунітет заз злочини. Короче стане як було в десь краще в рази.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:59 Ответить
З чього ви узяли що Україна погоджується на таку кількість військових.Тому шо написали в газеті "зі слів невідомо чиїх високопосадовців".Чи тіки читаєте заголовки?
показать весь комментарий
25.11.2025 17:32 Ответить
Щас СМИ вообще лучше не читать, такого количества бреда высраного давно не видел. Пока до каких-то реальных условий дойдут которые пуйло примет еще пройдет года 2. До тех пор нет смысла вообще обращать внимание на этот инфошум для идиотов
показать весь комментарий
25.11.2025 17:52 Ответить
Поясню.

в мирное время то может быть и 200 тыс, та не важно.

А вот когда ********* будут снова нападать, то перед этим ошибку с маленькими силами вторжения, второй раз не повторят. И сосредоточат на учениях 400, 600, 1 млн чел, вообщем сколько будет нужно.
А если мы в ответ начнем увеличивать армию, то все нарушение соглашений. Нападения то нет, а Украина нарушила соглашения. Нападать в тот момент не обязательно, просто начнется процесс нашей делигимитазации. Ну и «союзникам» под этим поводом можно не выполнять некоторые рисковые обязательства.

А уже потом они нападут.
показать весь комментарий
25.11.2025 20:16 Ответить
Це зрада , тому всю зелену шоблю на палю ,
так як виходить , що вони підуть і на інші поступки перед кацапньой
і Трампом!!
показать весь комментарий
25.11.2025 17:35 Ответить
Всі ці перемовини на 90% переливання з пустого в порожнє. Скасували 9 пунктів, в т.ч. відміну кримінальної відповідальності за воєнні злочини. РФ точно це не прийме. Така суть всіх перемовин - для видимості.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:38 Ответить
Орчило болотне, за кораблем.
показать весь комментарий
25.11.2025 18:34 Ответить
Віддавати перевагу помийному язику заклятого ворога - це і є зрада.
показать весь комментарий
25.11.2025 18:46 Ответить
ні.
показать весь комментарий
02.12.2025 09:26 Ответить
https://www.slovoidilo.ua/2025/11/25/novyna/polityka/rosiya-vidmovylasya-pryjnyaty-onovlenyj-19-punktnyj-myrnyj-plan-zmi

Що я і писав. Передбачувано.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:42 Ответить
Вы хоть представляете сколько нужно денег, чтобы содержать армию численностью около миллиона? У вас что экономика ровня китайской? У Англии к примеру вся армия может поместиться на стадионе Уэмбли, это около 90 тысяч.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:42 Ответить
Завтра поеду и проверю....
показать весь комментарий
25.11.2025 18:23 Ответить
Та якби, нє ваше дєло!
показать весь комментарий
25.11.2025 19:00 Ответить
Англичане не поверили Витренчихе и сейчас в НАТО, а мы...
показать весь комментарий
26.11.2025 09:58 Ответить
Після закінчення бойових дій, чисельність збройних сил по-замовчуванню скоротиться. Й так, 800 тис. це один фіг немало. Думаю кремлю ця цифра не сподобається.
показать весь комментарий
25.11.2025 18:09 Ответить
Гаразд. Але на яку кількість погодилась зменшити своє військо раша? Адже поступки мають бути двобічними ?
показать весь комментарий
25.11.2025 18:13 Ответить
Ні на яку. Бо ми терпіли
показать весь комментарий
26.11.2025 10:13 Ответить
800000 помножити на 50тис гр це в середньому треба платити 40мільярдів або 1 мільярд доларів звідкіля такі гроші брать
показать весь комментарий
25.11.2025 18:38 Ответить
Этим сотням тысяч нужно оружие и я говорю не о стрелковом оружии, танки, пушки, самолёты, корабли и так далее, ну и ко всей этой радости боеприпасы, а также восемьсот тысяч должны ежедневно есть, быть одеты и медицинское обслуживание с жильём.
показать весь комментарий
25.11.2025 18:46 Ответить
Пздць скільки кончних ботокоментаторів повилазило і пздть в унісон "аля нам і стільки вистачить"! Нам ніхто не має права диктувати скільки у нас повинна бути Армія! Ніхто!!!
показать весь комментарий
25.11.2025 18:47 Ответить
Бот, іди нх!
показать весь комментарий
25.11.2025 19:14 Ответить
Бот это тот кто пишет и не отвечает, я готов выслушать тебя, каким образом Зельц будет нагибать США.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:27 Ответить
Читай вище відповідь! Мені пох на зельцмана і на трампона! І особливо на тебе і твою фантазію-аналітику! Про "нагібать" - це суто твої фантазії не більше та не менше! Читай вище бо ти не по темі генеруєш слова бот! Але відповім - ніхто "нагібать" нікого не буде, і США не відвернуться від України у форматі того, як ти тут нагенерувало свою ботоаналітику!
Є реальність, а є твої вологі ботофантазії! Ми продовжимо боронити свою країну (я цим займаюся з самого початку особисто і мені видніше, ніж будь-кому!), не зважаючи на будь-що і особливо на триндьош про всякі там "мирні плани та угоди"!
показать весь комментарий
25.11.2025 19:58 Ответить
Для всього цього треба воювати, а не прикриватись ксівами
показать весь комментарий
25.11.2025 21:24 Ответить
Брись на росію, Тайпан!
показать весь комментарий
25.11.2025 19:10 Ответить
Очень смешно, оборжаться.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:32 Ответить
Можете і обожраться мишами на росії!😬
показать весь комментарий
25.11.2025 19:42 Ответить
Тебе надо трудоустроиться в квартал к орденоносным кабанам.🤡
показать весь комментарий
25.11.2025 19:49 Ответить
Откладайте яйца на болотах!😁
показать весь комментарий
25.11.2025 20:01 Ответить
А репарации??Восстановление??Кто за это платить будет??Расзерачили пол-страны и что?? Америка присоединилась к насильнику и теперь жертву нужно не то что доканать,но еще и ограбить напоследок....Что это за план??Убийцам неприкосновенность и амнистия...полный пздц
показать весь комментарий
25.11.2025 18:52 Ответить
а чому Петро Порошенко знайшов І гроші і людей ,та відродив ЗСУ , а вже при 🤡 зеленському ,самі знаєте як він почав дерева садити та дороги будувати і де сталося місце для ЗСУ ...доречі ви не уявляєте як зелені ділки торгують деревиною , та шо обпаленна та з окупації ,і які це гроші...
показать весь комментарий
25.11.2025 18:53 Ответить
а мені не дивно таке ставлення ... до до України від ЄС та США , 73% дебілів вирішили своє майбут'нє 19р ...хто з такими буде рахуватися ?...
показать весь комментарий
25.11.2025 19:19 Ответить
Не Україна, а ЗЕшобла !!! А ЦЕ РІЗНІ РЕЧІ !
показать весь комментарий
25.11.2025 19:04 Ответить
Коли країна яка зазнала військової агресії і окупації її території - погоджується на обмеження своїх Збройних Сил - це називається КАПІТУЛЯЦІЯ і обмеження суверенітету країни на догоду військовому агресору.

Питання чисельності Збройних Сил - це внутрішнє питання України - воно не може регулюватись міжнародними договорами.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:17 Ответить
А засрашка?
То хто агресор тут?
Це якесь божевілля......
показать весь комментарий
25.11.2025 19:36 Ответить
Питання на сьогодні--це припинення війни!! В 2015-19рр ,Пороха з гімном їли за те,що ЗДАВ Донбас,всілякі Світани,Скрипіни я вже мовчу про гералісімуса Зе,а все тому,що пи...и і мішки таскати--це не одно і теж!!! На сьогодні, ще не до всих дойшло,що Пороху з його викрутасами,потрібно вже поставити пам*ятник,бо так як він водив за носа карлика,ніхто не робив,окрім одної людини-Мойсея,який 40-к років водив євреїв!!! В рашки будуть і корейці,і китайці,і африканці,і і і і ,а в нас є іноземці,але їх кількість дуже мізерна,а наших ГЕРОЇВ стає все менше і менше,і тому потрібно чимось жертвувати,інакше буде повний гаплик!! Моська проти Слона---це ніщо!! і так,Слава Богу,і дякуючи за допомогу Заходу,ми ще на плаву.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:40 Ответить
Да легко . Думаю , даже сейчас у нас столько нет
показать весь комментарий
25.11.2025 19:53 Ответить
А кацапські делегації будуть їздити перевіряти і контролювати цю чисельність? Що за маячня?
показать весь комментарий
25.11.2025 19:58 Ответить
Дивно, що ішак погодився на 800 тис. Воно ж оперує лише мільйонами та мільярдами.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:00 Ответить
Та все це вилами по воді писано.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:19 Ответить
А хтось задавався питанням - а яка зараз численість ЗСУ? Станом на січень 2025 року загальна чисельність Збройних Сил України становила приблизно 880 тисяч військовослужбовців. Ця цифра включала всі підрозділи, зокрема військово-навчальні заклади, ТЦК, тилові бригади та частини, що дислокуються на кордонах. Тобто зниження кількості з 880 до 800 є чисто символічним. свого роду галочкою в переліку і не більше того.....Якщо хтось вважає що йдучи на такі ,,поступки" ми перетворюємось з суб'єкта на об'єкт і втрачаємо свою незалежність і що не ми тепер вирішуємо що нам робити - то тоді не треба було і погоджуватись на ці перемовини і іхати на них. а відразу гордо і сміливо послати усіх на#уй....Чого ж ні? .Справа навіть не у цифрі скорочення ЗСУ - а чому ми дізнаємось про це з міжнародних ЗМІ? Зеленський кожного вечора щось гундосить своім голосом, що неможливо слухати. Чому він сам не повідомив про це свою краіну? Cкідьки ж можна ховати голову в пісок? Правда все ж одно вилізе.....
показать весь комментарий
25.11.2025 21:28 Ответить
Вигнать всих тиловиків, і заключити контракти з цивільними організаціями, військовий займається військовой справой.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:39 Ответить
Обычно под ограничение численности армии и количество вооружений подпадает страна - агрессор, который был повержен и капитулировал. К примеру, такому ограничению был подвергнут Германия после капитуляции 1945-го. Такие действия должны были бы быть применены к РФ, а руководство РФ арестовано и отправлено в Гаагский трибунала по военным преступлениям.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:00 Ответить
На всяк випадок найвеличнішому юристу ЗЄ

Об'єкти ДЕРЖАВНОЇ ЗРАДИ

злочини проти основ https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 національної безпеки україни.

безпосередній об'єкт злочину

зовнішня безпека україни, її https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%82 суверенітет, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D1%86%D1%96%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C територіальна цілісність і недоторканність, ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, державна, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0 економічна чи https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B0 інформаційна безпека.

Об'єкт злочину - зовнішня та внутрішня безпеки України.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:29 Ответить
Шизофренік, заспокойся. Всі побачили що ти вмієшш користуватись нейронками, видихай. Так, на секундочку, об'єкт злочину, будь-якого, це завжди суспільні відносини, в тій чи іншій охоронюваній галузі. А тепер можеш закусити і піти спати
показать весь комментарий
25.11.2025 22:35 Ответить
Конституція України

Розділ V
ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ

Стаття 106. Президент України:

1) забезпечує державну незалежність, національну безпеку і правонаступництво держави;

Стаття 111. Президент України може бути усунений з поста Верховною Радою України в порядку імпічменту у разі вчинення ним державної зради або іншого злочину.

Для проведення розслідування Верховна Рада України створює спеціальну тимчасову слідчу комісію, до складу якої включаються спеціальний прокурор і спеціальні слідчі.

Висновки і пропозиції тимчасової слідчої комісії розглядаються на засіданні Верховної Ради України.

За наявності підстав Верховна Рада України не менш як двома третинами від її конституційного складу приймає рішення про звинувачення Президента України.

показать весь комментарий
25.11.2025 23:19 Ответить
В Києві , та й по всій Україні , каштанів багато, а є ще й акакації та тополі. Тільки де ж патріоти України?
показать весь комментарий
25.11.2025 22:32 Ответить
Страница 2 из 3