9286 посетителей онлайн

Украина согласилась ограничить численность ВСУ до 800 000 военных, - Financial Times

Украина согласилась ограничить численность ВСУ

Украина согласилась ограничить численность своих Вооруженных сил до 800 тысяч военнослужащих.

По данным Financial Times, со ссылкой на высокопоставленных чиновников, нерешенными остаются вопросы территорий и гарантий безопасности для Украины, информирует Цензор.НЕТ.

Напомним, ранее мы писали, что Украина соглашается на мирное предложение, согласованное по результатам консультаций в Женеве при посредничестве администрации Трампа. Осталось согласовать только "незначительные детали".

Топ комментарии
+54
Суть не в обмеженні а те що у нас урізають суверенітет. З того моменту ми не країна а колонія і нам можна вказувати що робити і які закони приймати.

.....що думали ізраїльтяни і татари будуть про укрів думати? А вони про свої бабки рішали
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
+48
якась цифра ні про що - для мирного часу і 800 тис. забагато, а у випадку нової війни хто на це обмеження буде звертати увагу
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
+39
ну тоді виходить зелена пліснява погодилася і на нейтральний статус невступ до НАТО...
показать весь комментарий
25.11.2025 16:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Тебе надо трудоустроиться в квартал к орденоносным кабанам.🤡
показать весь комментарий
25.11.2025 19:49 Ответить
Та ні, саме по собі обмеження ЗСУ мирного часу у 800 тисяч (це не рахуючи Нацгвардії - тих же корпусів Азов та Хартія) - це навіть значно більше, ніж Україна може собі дозволити утримувати. Тому питання не у кількості - кількість більш ніж достатня. Питання у тому, що обмеження числельності ЗСУ (навіть якщо це обмеження 80 мільонів) порушує суверінітет України.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:38 Ответить
Кацапи вимагали 85 тисяч, що звагалі неприйнятно. А 400 чи 800 - похрєн, Україна не зможе і 400 тисяч у мирний час утримувати (це ж 400 не рахуючи Нацгвардії, по якій немає обмеження взагалі).
Тут питання саме у тому, що будь-яке обмеження - це порушення суверенитету України
показать весь комментарий
25.11.2025 16:41 Ответить
чума на блаЗЄнів!

Обмежувати чисельність війська змушували лише агресорів (Німеччину, Японію). А тут змусили жертву.

Що блаЗЄнські, докерувалися? Чума на вас і на всіх ваших нащадків!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:30 Ответить
У нас 60% бюджета все соц выплаты почти за бабки Европы, о каком суверенитете речь? Как говорится нет карт
показать весь комментарий
25.11.2025 17:48 Ответить
Щас СМИ вообще лучше не читать, такого количества бреда высраного давно не видел. Пока до каких-то реальных условий дойдут которые пуйло примет еще пройдет года 2. До тех пор нет смысла вообще обращать внимание на этот инфошум для идиотов
показать весь комментарий
25.11.2025 17:52 Ответить
Та заспокойтесь ви, ніхто нічого не підпише і нічого не буде, ***** просто розігрував сценку для трумпа, що ти от ми готові домовлятися, а Україна, ні, от зараз Україна піде на ніби доволі серйозні поступки, а ***** знову заявить, що йому це не підходить, бо він і не збирався ніякого мирного договору підписувати. І все на цьому закінчиться, це все театр для одного актора, бо ***** хоче зняти санкції, Україні хоче, щоб санкції посилювалися. ВСЕ!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:38 Ответить
Гаразд. Але на яку кількість погодилась зменшити своє військо раша? Адже поступки мають бути двобічними ?
показать весь комментарий
25.11.2025 18:13 Ответить
Та все це вилами по воді писано.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:19 Ответить
От і стається те , ради чого Зе не втік.
показать весь комментарий
26.11.2025 00:57 Ответить
+ кілька сот тисяч нацгвардії та ССО СБУ та ГУР. Може бути.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:39 Ответить
показать весь комментарий
25.11.2025 16:54 Ответить
досить повторювати цю хуцпу для найтупіших.
***** зігнув своїх пацаків в баранячий ріг не для того щоб втрачати владу.
Буде війна чи не буде війни - а сякі-такі доходи від нафти з газом їм капатимуть - і цього достатьньо щоб прогодувати олігархів і армію мусорів. А що про це думають рядові свинособаки - нікого не цікавить.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:53 Ответить
а як же, баранюга смішна )) це означає що ловитимуть вас ухилєсів і будете як діди після 45-го по 7 років служити поки останній воювавший не дембельнеться і нових не наберуть.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:55 Ответить
та звісно що дико. як і дико звучить сама можливість обмежувати армію. Але насправді поки що нічого критичного не сталось. Та й сам факт таких поступок зіграє на антирейтинг нашої всратої влади, сподіваюсь, що теж непогано.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:59 Ответить
там справа не в цифрах а в самій можливості іти на подібного роду поступки.
якщо русня і мага-срань побачать що нас можна прогинати в таких питаннях то будуть намагатись і цифру цю зменшити і ще якісь обмеження по зброї чи оборонній промисловості виставляти.
А це вже значно гірше.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:01 Ответить
бажаючих? )))) а ти смішний я бачу.
ти реально віриш в якийсь швидкий дембель і припинення мобілізації навіть після перемир'я?

які ж люди все ж наївні, і як вони хочуть чіплятись за минуле
показать весь комментарий
25.11.2025 17:04 Ответить
Можна подумати хоч когось в ЗСУ утримує авторитет того клоуна
показать весь комментарий
25.11.2025 17:34 Ответить
А совок був приречений? А Штати? Британія може?..
Повністю контрактна армія - це винахід кінця 20 сторічча, не треба перебільшувати її значення.
В критичні момент мобілізація і призов - єдине що рятувало країни.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:37 Ответить
За межі України вже зіграло.
Он виплило вже що Вітьков радив ***** як краще вести переговори.
Такого зашквару Америці не подарують ще довго. Але нам від того ні кисло ні солодко.
Насправді я сильно здивуюсь якщо ***** не кине трампиню в останній момент і не стане викочувати нові умови.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:28 Ответить
Тобто німці зараз повертають кріпацтво (призов) ?
А може все ж час подорослішати?
Ви служите ? Якщо ні то чому? Зарплата в 120+ тис. грн на передку для вас занадто маленька?
Якщо не служите то чому думаєте що хтось піде служити замість вас?
Напишіть за яку суму ви погодилася би зараз піти в лінійну піхотну бригаду на посаду стрільця, кулеметника чи гранатометника.
показать весь комментарий
26.11.2025 14:55 Ответить
Вже прийняли закон про анкетування, більшість населення підтримує призов - власне вже зрозуміло куди все рухається.
А щодо добровольців і грошей - ти ж сам не відповів на питання. А ти навіть не німець - і доходи в тебе, я підозрюю що не німецькі. То скільки на твою думку має платити держава Україна щоб хтось погодився іти охоронцем безіменної посадки десь під Покровськом ?
показать весь комментарий
26.11.2025 18:01 Ответить
Так не йдуть люди на 120к. Навпаки тікають. От ти не пішов же. А іноземців теж багато не наймеш бо інші країни проти участі їх громадян в чужих війнах зазвичай.
І тим більше німці не підуть ні за 10к ні за 20к євро.
За 5к євро натівці ще згодні були полетіти на сафарі в Афгін чи Ірак. Сидіти ж під КАБами і постійними атаками ФПВ - ніколи не знайдеться стільки дурних чи жадібних до грошей в цілій Європі щоб переплюнути орду.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:12 Ответить
Я був ще коли платили 120 к стабільно. І навіть стільки ФПВ тоді не долітало.
Але вже тоді починали мобілізовувати прямо з вулиць і ніякого потоку добровільців не спостерігалось і близько.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:13 Ответить
в 22-23 якраз
показать весь комментарий
26.11.2025 22:55 Ответить
та ніхто не думав в 2022 що війна буде на роки а про м'ясні штурми казали що то тільки у вагнерів.
а все одно не йшли.
Тому що відсоток пасіонарних людей в будь-якому суспільстві досить обмежений.
Русня штучно до них докидає ще тупих і одурманених пропагандою які думають що тут приїдуть хохлів постріляти або в тилу сидітимуть. А коли вони потрапляють в штурма їх забивають до смерті при першій же спробі СЗЧ і так тримають в страху.
Ні ми ні європейці не зможемо так будувати армію.
показать весь комментарий
26.11.2025 22:58 Ответить
ну яким потоком? піймають одного негра чи індусам - у всіх новинах показують. Наші так само колумбіців наймають. Це все виміряється декількома тисячами максимум. І то індуси з неграми скавчать що то все обманом вербують.
показать весь комментарий
26.11.2025 23:06 Ответить
Не йшли бо закінчились. Кількість пасіонаріїв скінченна і процент їх мізерний в кожному суспільстві. Не бачу сенсу це заперечувати і вигадувати що знайдеться багато дурніших за вас іти ризикувати життям за 3 тис. доларів
показать весь комментарий
27.11.2025 12:01 Ответить
Підрозділи негрів? Чи бангладешців? щось не бачив.
А щодо руснявих аборигенів - то я пояснював чому так.
Іноді підтримую контакти з деякими адекватними росіянами. Питав їх чи знають їх місцеві ідіоти на що вони підписуються і які в них шанси. Наскільки я зроузмів - ніфіга не розуміють. Пропаганда діє.
показать весь комментарий
27.11.2025 12:07 Ответить
та перестань, ну смішно їй богу.
ти в армії? ти служив в 2022-23?
Всі хто хотів туди піти пішли в перші місяць-два. Потім пішли мобілізація якихось крайніх черг резерву - десь із літа 2022. А після того як рашка почала свою мобілізацію - пішов вже конкретний вилов всіх підряд.
Я за весь час потім бачив тільки 1 добровольця який пішов сам в 23 році.

А оці розповіді про яйця по 17 з"явились якраз не раніше 23 року. І тоді ніякого потоку добровольців вже не було і близько.
показать весь комментарий
27.11.2025 21:19 Ответить
Англичане не поверили Витренчихе и сейчас в НАТО, а мы...
показать весь комментарий
26.11.2025 09:58 Ответить
А па раша на скільки зменшує свій сброд,який не можна назвати армією?
показать весь комментарий
26.11.2025 07:04 Ответить
Взагалі то, зменшення чисельності армії застосовували для держав агресорів як покарання за напад, це Німеччина, Японія. А тут країну жертви нападу примушують зменшувати військо. Що за маячня?
показать весь комментарий
25.11.2025 23:03 Ответить
Во падли!!! Геть нахер таких переговорщиків! Хто це має вказувати нам кількість наших вояк???
показать весь комментарий
25.11.2025 16:26 Ответить
... у мирний час.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:19 Ответить
хтось може пояснити, як раша чи хто інший буде контроювати чисельність ЗСУ? покажемо на папері любу цифру, в чому проблема?
створимо нацгвардію номер 2, з правом підпорядкування ЗСУ і тп.
показать весь комментарий
26.11.2025 01:37 Ответить
може для мирного часу забагато =хвате і 300 000 але +150 Ф-16+2 000 фламінго з дальностю до 1500 км +2 000 нептунів + тисячі 2 000 патріотів.+ атакамсів.ірісів +погранвійська 100 000 + нг та поліція 300 000
показать весь комментарий
25.11.2025 17:12 Ответить
Ну якщо таке зобов'язання буде на кшалт Будапештського меморандуму то можна погодитися.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:34 Ответить
Тоді із послєдніх сил треба вздьорнуть Зелемського на Бесарабський площі, щоб гойдався, там де Ленін був. По козацькому звичаю можно прив'язати до Ермака та закопати живцем, но еврогеї не зрозуміють.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:20 Ответить
(я знаю)
показать весь комментарий
26.11.2025 07:09 Ответить
І стільки ж тцк
показать весь комментарий
25.11.2025 20:00 Ответить
Та всього навсього приберем тцк та скоротимо ментів, армію можна взагалі не чіпати і буде навіть меньше 400.000.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:43 Ответить
Якщо ви живете в паралельній реальності де Україна потихеньку просувається вперед звільняючи населенні пункти, звичайно рашка як сторона, що програла повинна обмежити армію. Але вам потрібно отямитись і жити в реальному світі, де українською армією керую блазень який все профукав оркам, хоча на початку війни мав всі шанси перемогти.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:49 Ответить
Верховна Рада так само легітимна як і зєля
показать весь комментарий
26.11.2025 00:54 Ответить
Так ми програли війну у 2023 під час контрнаступу. Після цього постійні поразки і відступ. Навіть курськ профукали.
показать весь комментарий
26.11.2025 00:56 Ответить
Та с такой экономикой как сегодня, мы и пол миллиона не потянем. Одна надежда что первые годы в ВСУ будут все боевые, фронтовые, схода воевать готовые! На это надежда особая. Но без передышки мы первые загнёмся при опять войне вдруг! Кацапы безбашенные ведь, там воевать готовы всегда---абы не работать! Твари всегда рядом с нами---хоть в этот раз усвоим!? Ведь в последний раз шанс такой.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:48 Ответить
Так давно ясно такое. Править будет недомерок столько, сколько захочет. Там царя любят пока не сдохнет---потом с гамном мешают. За своё надо в этот раз реально браться. Тепер с выбором власти ошибиться нельзя---шанс последний это.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:55 Ответить
Без західної допомоги економіка зможе їх забезпечити? Питання ж не тільки у харчуванні.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:32 Ответить
В навіщо це ?
показать весь комментарий
25.11.2025 16:23 Ответить
Якщо це капітуляція, то капітуляція. На інше Зеленський не здатний.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:27 Ответить
Московія знову нападе на Україну як тільки це обмеження буде проведено.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:29 Ответить
Так і на російський язик державний та на УПЦ московського Патріархату. Це теж Томос тільки навпаки !
показать весь комментарий
25.11.2025 16:31 Ответить
Все те що було написано в Оманських домовленостях.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:33 Ответить
А кацапські делегації будуть їздити перевіряти і контролювати цю чисельність? Що за маячня?
показать весь комментарий
25.11.2025 19:58 Ответить
В ВСУ естественным образом останется до 300к бойцов(мобилизованных то домой придется отправить). Где наберут еще 500к контрактников и чем будут платить-вопрос.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:45 Ответить
Для всього цього треба воювати, а не прикриватись ксівами
показать весь комментарий
25.11.2025 21:24 Ответить
Залежить від імплементації.
Наприклад, крім ЗСУ є ще НГУ, СБУ, Нацполіція, ДПСУ.
Вони теж воюють.
І переведення частини ОС до, наприклад, НГУ, могло б обійти це обмеження.
Але русня не тупа, вона буде вимагати обмеження загальної кількості силовиків.
З точки зору психології будь-яке обмеження збройних сил - дуже погано.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:19 Ответить
Тут питання ось в чому: https://censor.net/ua/comments/locate/3586929/95f2972b-81a2-4101-b9ab-4cf51ef3976d
показать весь комментарий
25.11.2025 17:08 Ответить
Так параша нічого не підпише, поки не побачить, що це вигідно їй.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:22 Ответить
Хтось плутає Бутусова з НАБУ.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:48 Ответить
Факт таких поступок зіграє на інші речі, що виходять за межі всратої влади (на яку вже сери не сери, гімно не зіпсуєш), навіть за межи України.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:54 Ответить
А репарации??Восстановление??Кто за это платить будет??Расзерачили пол-страны и что?? Америка присоединилась к насильнику и теперь жертву нужно не то что доканать,но еще и ограбить напоследок....Что это за план??Убийцам неприкосновенность и амнистия...полный пздц
показать весь комментарий
25.11.2025 18:52 Ответить
такие решения нарушают конституцию и суверенитет Украины. Зеленского в петлю!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:55 Ответить
Без референдума нельзя ничего обмежувати.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:27 Ответить
Сменим власть и уберем этот бред! Украина может делать что за хочет!!!
показать весь комментарий
25.11.2025 23:31 Ответить
в такому випадку на яку ЦІФІРУ РАШИСТСЬКИХ ГОЛОВОРІЗІВ , ПОГОДИВСЯ КУЙЛО???
показать весь комментарий
25.11.2025 16:44 Ответить
В принципі так воно і є. Тим більше рано чи пізно людей потрібно буде демобілізовувати
показать весь комментарий
25.11.2025 17:31 Ответить
Коли країна яка зазнала військової агресії і окупації її території - погоджується на обмеження своїх Збройних Сил - це називається КАПІТУЛЯЦІЯ і обмеження суверенітету країни на догоду військовому агресору.

Питання чисельності Збройних Сил - це внутрішнє питання України - воно не може регулюватись міжнародними договорами.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:17 Ответить
Ленін був на бульварі Шевченка, навпроти Бесарабки. А до нього, в 40х - там була шибениця. Німці поставили.
показать весь комментарий
26.11.2025 06:49 Ответить
Не Україна, а ЗЕшобла !!! А ЦЕ РІЗНІ РЕЧІ !
показать весь комментарий
25.11.2025 19:04 Ответить
Суть не в обмеженні а те що у нас урізають суверенітет. З того моменту ми не країна а колонія і нам можна вказувати що робити і які закони приймати.

.....що думали ізраїльтяни і татари будуть про укрів думати? А вони про свої бабки рішали
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
Як що США надасть під це свої гарантії ,
АЛЕ!!! не як НАТО з 4ою статтею росусолювання й ніколи не прийнятою ще 5-ою...
А з обов"язковм затвердженням статей захисту безпеки України , проголосованного обома палатами СЕНАТУ як закон , незалежно від президентства будь-якого вибору 73%відсотків американців -то... Адже навіть у 28 пунктах було внесено Україна не в НАТО, але під ОБІЦЯНИМ У ДОГОВОРІ захистом США ...

Це пропозиція від Гончаренко _ він про неї на усіх інтерв"ю - хіба це погана пропозиція?
показать весь комментарий
25.11.2025 16:24 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=SRvOuafZ1vQ

рекомендую - цікава розмова, змістовна а судячи з тих сотень хейтів ботами зЄльоних під нею...
показать весь комментарий
25.11.2025 16:28 Ответить
А навіщо Дрісколл анонсує зустріч з Будановим, зустрічаючись у той час з рашистами у Абу-Дабі...
показать весь комментарий
25.11.2025 16:29 Ответить
Віддавати перевагу помийному язику заклятого ворога - це і є зрада.
показать весь комментарий
25.11.2025 18:46 Ответить
Внас е Татаров..В нього кулемет..Шо ще надо?..Нерозумію..
показать весь комментарий
25.11.2025 20:47 Ответить
Всі "мирні" плани вже давно узгоджені і підписані ЗЕблазнем на "стрєлці" в Омані а зараз іде завершальний процес їх реалізації і можете в мене плювати камінням кидати але на жаль Україна як держава припиняє своє існування. Так після неї ще щось залишиться але це вже буде не Україна.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:47 Ответить
Дивно, що ішак погодився на 800 тис. Воно ж оперує лише мільйонами та мільярдами.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:00 Ответить
На всяк випадок найвеличнішому юристу ЗЄ

Об'єкти ДЕРЖАВНОЇ ЗРАДИ

злочини проти основ https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 національної безпеки україни.

безпосередній об'єкт злочину

зовнішня безпека україни, її https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%82 суверенітет, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D1%86%D1%96%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C територіальна цілісність і недоторканність, ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, державна, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0 економічна чи https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B0 інформаційна безпека.

Об'єкт злочину - зовнішня та внутрішня безпеки України.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:29 Ответить
Спитай у себе
показать весь комментарий
25.11.2025 22:42 Ответить
Конституція України

Розділ V
ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ

Стаття 106. Президент України:

1) забезпечує державну незалежність, національну безпеку і правонаступництво держави;

Стаття 111. Президент України може бути усунений з поста Верховною Радою України в порядку імпічменту у разі вчинення ним державної зради або іншого злочину.

Для проведення розслідування Верховна Рада України створює спеціальну тимчасову слідчу комісію, до складу якої включаються спеціальний прокурор і спеціальні слідчі.

Висновки і пропозиції тимчасової слідчої комісії розглядаються на засіданні Верховної Ради України.

За наявності підстав Верховна Рада України не менш як двома третинами від її конституційного складу приймає рішення про звинувачення Президента України.

показать весь комментарий
25.11.2025 23:19 Ответить
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

Розділ IV
ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

Стаття 85. ДО ПОВНОВАЖЕНЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ НАЛЕЖИТЬ:

22) затвердження загальної структури, чисельності, визначення функцій
Служби безпеки України,

Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань,

а також Міністерства внутрішніх справ України;

показать весь комментарий
25.11.2025 23:28 Ответить
За Конституцією

Затвердження загальної структури, чисельності, визначення функцій,
Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань

Належить до повноважень Верховної Ради !!!

показать весь комментарий
25.11.2025 23:35 Ответить
Значит ,
если чисельність ЗСУ не будет утверждена ВР,
это будет незаконно!!!
показать весь комментарий
25.11.2025 23:37 Ответить
І це також
А в нас все вирішує Єрмак
показать весь комментарий
25.11.2025 23:47 Ответить
Все треба робити по ЗАКОНУ
Інакше все, що робили незаконно, можна буде відмінити
показать весь комментарий
25.11.2025 23:49 Ответить
Догадайся с трех раз
показать весь комментарий
25.11.2025 23:51 Ответить
Україна погодилася обмежити чисельність ЗСУ

Що це значить Україна погодилась? Яким чином?

Затвердження загальної структури, чисельності, визначення функцій,
Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань
Належить до повноважень Верховної Ради


Може це ЗЄЄрмаки погодились?
Але вони не мають на це права!
показать весь комментарий
26.11.2025 00:11 Ответить
Подлинный мир требует,

чтобы прежде всего были устранены хозяева войны.
показать весь комментарий
26.11.2025 00:20 Ответить
Самый быстрый способ окончить войну - проиграть ее.

Джордж Оруэлл
показать весь комментарий
26.11.2025 00:27 Ответить
Можна подумати це має якесь значення. Будуть справжні гарантії - вистачить і 200 тисяч. Не буде гарантій - і мільйона буде мало (так як і зараз). А оскільки гарантій не дають, то всі сторони погодилися на поступове скорочення ЗСУ іншим шляхом. Так що спектакль "ми дуже дуже хочемо закінчення війни" триває.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:31 Ответить
Страница 2 из 3