6662 посетителя онлайн

Украина согласилась ограничить численность ВСУ до 800 000 военных, - Financial Times

Украина согласилась ограничить численность ВСУ

Украина согласилась ограничить численность своих Вооруженных сил до 800 тысяч военнослужащих.

По данным Financial Times, со ссылкой на высокопоставленных чиновников, нерешенными остаются вопросы территорий и гарантий безопасности для Украины, информирует Цензор.НЕТ.

Напомним, ранее мы писали, что Украина соглашается на мирное предложение, согласованное по результатам консультаций в Женеве при посредничестве администрации Трампа. Осталось согласовать только "незначительные детали".

Топ комментарии
+54
Суть не в обмеженні а те що у нас урізають суверенітет. З того моменту ми не країна а колонія і нам можна вказувати що робити і які закони приймати.

.....що думали ізраїльтяни і татари будуть про укрів думати? А вони про свої бабки рішали
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
+48
якась цифра ні про що - для мирного часу і 800 тис. забагато, а у випадку нової війни хто на це обмеження буде звертати увагу
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
+39
ну тоді виходить зелена пліснява погодилася і на нейтральний статус невступ до НАТО...
показать весь комментарий
25.11.2025 16:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
там справа не в цифрах а в самій можливості іти на подібного роду поступки.
якщо русня і мага-срань побачать що нас можна прогинати в таких питаннях то будуть намагатись і цифру цю зменшити і ще якісь обмеження по зброї чи оборонній промисловості виставляти.
А це вже значно гірше.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:01 Ответить
бажаючих? )))) а ти смішний я бачу.
ти реально віриш в якийсь швидкий дембель і припинення мобілізації навіть після перемир'я?

які ж люди все ж наївні, і як вони хочуть чіплятись за минуле
показать весь комментарий
25.11.2025 17:04 Ответить
Можна подумати хоч когось в ЗСУ утримує авторитет того клоуна
показать весь комментарий
25.11.2025 17:34 Ответить
А совок був приречений? А Штати? Британія може?..
Повністю контрактна армія - це винахід кінця 20 сторічча, не треба перебільшувати її значення.
В критичні момент мобілізація і призов - єдине що рятувало країни.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:37 Ответить
За межі України вже зіграло.
Он виплило вже що Вітьков радив ***** як краще вести переговори.
Такого зашквару Америці не подарують ще довго. Але нам від того ні кисло ні солодко.
Насправді я сильно здивуюсь якщо ***** не кине трампиню в останній момент і не стане викочувати нові умови.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:28 Ответить
Тобто німці зараз повертають кріпацтво (призов) ?
А може все ж час подорослішати?
Ви служите ? Якщо ні то чому? Зарплата в 120+ тис. грн на передку для вас занадто маленька?
Якщо не служите то чому думаєте що хтось піде служити замість вас?
Напишіть за яку суму ви погодилася би зараз піти в лінійну піхотну бригаду на посаду стрільця, кулеметника чи гранатометника.
показать весь комментарий
26.11.2025 14:55 Ответить
Вже прийняли закон про анкетування, більшість населення підтримує призов - власне вже зрозуміло куди все рухається.
А щодо добровольців і грошей - ти ж сам не відповів на питання. А ти навіть не німець - і доходи в тебе, я підозрюю що не німецькі. То скільки на твою думку має платити держава Україна щоб хтось погодився іти охоронцем безіменної посадки десь під Покровськом ?
показать весь комментарий
26.11.2025 18:01 Ответить
Так не йдуть люди на 120к. Навпаки тікають. От ти не пішов же. А іноземців теж багато не наймеш бо інші країни проти участі їх громадян в чужих війнах зазвичай.
І тим більше німці не підуть ні за 10к ні за 20к євро.
За 5к євро натівці ще згодні були полетіти на сафарі в Афгін чи Ірак. Сидіти ж під КАБами і постійними атаками ФПВ - ніколи не знайдеться стільки дурних чи жадібних до грошей в цілій Європі щоб переплюнути орду.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:12 Ответить
Я був ще коли платили 120 к стабільно. І навіть стільки ФПВ тоді не долітало.
Але вже тоді починали мобілізовувати прямо з вулиць і ніякого потоку добровільців не спостерігалось і близько.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:13 Ответить
в 22-23 якраз
показать весь комментарий
26.11.2025 22:55 Ответить
та ніхто не думав в 2022 що війна буде на роки а про м'ясні штурми казали що то тільки у вагнерів.
а все одно не йшли.
Тому що відсоток пасіонарних людей в будь-якому суспільстві досить обмежений.
Русня штучно до них докидає ще тупих і одурманених пропагандою які думають що тут приїдуть хохлів постріляти або в тилу сидітимуть. А коли вони потрапляють в штурма їх забивають до смерті при першій же спробі СЗЧ і так тримають в страху.
Ні ми ні європейці не зможемо так будувати армію.
показать весь комментарий
26.11.2025 22:58 Ответить
ну яким потоком? піймають одного негра чи індусам - у всіх новинах показують. Наші так само колумбіців наймають. Це все виміряється декількома тисячами максимум. І то індуси з неграми скавчать що то все обманом вербують.
показать весь комментарий
26.11.2025 23:06 Ответить
Не йшли бо закінчились. Кількість пасіонаріїв скінченна і процент їх мізерний в кожному суспільстві. Не бачу сенсу це заперечувати і вигадувати що знайдеться багато дурніших за вас іти ризикувати життям за 3 тис. доларів
показать весь комментарий
27.11.2025 12:01 Ответить
Підрозділи негрів? Чи бангладешців? щось не бачив.
А щодо руснявих аборигенів - то я пояснював чому так.
Іноді підтримую контакти з деякими адекватними росіянами. Питав їх чи знають їх місцеві ідіоти на що вони підписуються і які в них шанси. Наскільки я зроузмів - ніфіга не розуміють. Пропаганда діє.
показать весь комментарий
27.11.2025 12:07 Ответить
та перестань, ну смішно їй богу.
ти в армії? ти служив в 2022-23?
Всі хто хотів туди піти пішли в перші місяць-два. Потім пішли мобілізація якихось крайніх черг резерву - десь із літа 2022. А після того як рашка почала свою мобілізацію - пішов вже конкретний вилов всіх підряд.
Я за весь час потім бачив тільки 1 добровольця який пішов сам в 23 році.

А оці розповіді про яйця по 17 з"явились якраз не раніше 23 року. І тоді ніякого потоку добровольців вже не було і близько.
показать весь комментарий
27.11.2025 21:19 Ответить
+ кілька сот тисяч нацгвардії та ССО СБУ та ГУР. Може бути.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:39 Ответить
показать весь комментарий
25.11.2025 16:54 Ответить
От і стається те , ради чого Зе не втік.
показать весь комментарий
26.11.2025 00:57 Ответить
Та все це вилами по воді писано.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:19 Ответить
Гаразд. Але на яку кількість погодилась зменшити своє військо раша? Адже поступки мають бути двобічними ?
показать весь комментарий
25.11.2025 18:13 Ответить
Та заспокойтесь ви, ніхто нічого не підпише і нічого не буде, ***** просто розігрував сценку для трумпа, що ти от ми готові домовлятися, а Україна, ні, от зараз Україна піде на ніби доволі серйозні поступки, а ***** знову заявить, що йому це не підходить, бо він і не збирався ніякого мирного договору підписувати. І все на цьому закінчиться, це все театр для одного актора, бо ***** хоче зняти санкції, Україні хоче, щоб санкції посилювалися. ВСЕ!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:38 Ответить
У нас 60% бюджета все соц выплаты почти за бабки Европы, о каком суверенитете речь? Как говорится нет карт
показать весь комментарий
25.11.2025 17:48 Ответить
Щас СМИ вообще лучше не читать, такого количества бреда высраного давно не видел. Пока до каких-то реальных условий дойдут которые пуйло примет еще пройдет года 2. До тех пор нет смысла вообще обращать внимание на этот инфошум для идиотов
показать весь комментарий
25.11.2025 17:52 Ответить
чума на блаЗЄнів!

Обмежувати чисельність війська змушували лише агресорів (Німеччину, Японію). А тут змусили жертву.

Що блаЗЄнські, докерувалися? Чума на вас і на всіх ваших нащадків!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:30 Ответить
Та ні, саме по собі обмеження ЗСУ мирного часу у 800 тисяч (це не рахуючи Нацгвардії - тих же корпусів Азов та Хартія) - це навіть значно більше, ніж Україна може собі дозволити утримувати. Тому питання не у кількості - кількість більш ніж достатня. Питання у тому, що обмеження числельності ЗСУ (навіть якщо це обмеження 80 мільонів) порушує суверінітет України.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:38 Ответить
Кацапи вимагали 85 тисяч, що звагалі неприйнятно. А 400 чи 800 - похрєн, Україна не зможе і 400 тисяч у мирний час утримувати (це ж 400 не рахуючи Нацгвардії, по якій немає обмеження взагалі).
Тут питання саме у тому, що будь-яке обмеження - це порушення суверенитету України
показать весь комментарий
25.11.2025 16:41 Ответить
Вы хоть представляете сколько нужно денег, чтобы содержать армию численностью около миллиона? У вас что экономика ровня китайской? У Англии к примеру вся армия может поместиться на стадионе Уэмбли, это около 90 тысяч.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:42 Ответить
Этим сотням тысяч нужно оружие и я говорю не о стрелковом оружии, танки, пушки, самолёты, корабли и так далее, ну и ко всей этой радости боеприпасы, а также восемьсот тысяч должны ежедневно есть, быть одеты и медицинское обслуживание с жильём.
показать весь комментарий
25.11.2025 18:46 Ответить
Бот это тот кто пишет и не отвечает, я готов выслушать тебя, каким образом Зельц будет нагибать США.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:27 Ответить
Очень смешно, оборжаться.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:32 Ответить
Тебе надо трудоустроиться в квартал к орденоносным кабанам.🤡
показать весь комментарий
25.11.2025 19:49 Ответить
УМЕРОВА на гиляку
показать весь комментарий
25.11.2025 16:36 Ответить
Всі ці перемовини на 90% переливання з пустого в порожнє. Скасували 9 пунктів, в т.ч. відміну кримінальної відповідальності за воєнні злочини. РФ точно це не прийме. Така суть всіх перемовин - для видимості.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:38 Ответить
https://www.slovoidilo.ua/2025/11/25/novyna/polityka/rosiya-vidmovylasya-pryjnyaty-onovlenyj-19-punktnyj-myrnyj-plan-zmi

Що я і писав. Передбачувано.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:42 Ответить
Питання, будуть бусифікувати чи ні продовжувати? Чи все ж таки мусорів на фронт?
показать весь комментарий
25.11.2025 16:18 Ответить
800000 помножити на 50тис гр це в середньому треба платити 40мільярдів або 1 мільярд доларів звідкіля такі гроші брать
показать весь комментарий
25.11.2025 18:38 Ответить
Ну так саме головне і лишилось… погодити.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:19 Ответить
Дивлячись хто буде платити, якщо самі то забагато , а якщо Європа - то для неї це невеликі гроші. Враховуючи що тепер кожна країна Європи що входить в НАТО ,та й ті що не входять, буде відраховувати 5% на оборону від свого ВВП. З цих 5% достатньо третини для Наших Сил Оборони+ ми теж будемо в бюджеті закладувати.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:25 Ответить
Вигнать всих тиловиків, і заключити контракти з цивільними організаціями, військовий займається військовой справой.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:39 Ответить
ну тоді виходить зелена пліснява погодилася і на нейтральний статус невступ до НАТО...
показать весь комментарий
25.11.2025 16:16 Ответить
Та справа не у 800000 ч и 8 тисяч а те що агресор окупант вказує жертві умови які можуть бути не бути достатніми для опору, і в перспективі буде ними шантажувати. А Зеленський яку кількість встановив для путінської армії.
показать весь комментарий
25.11.2025 19:54 Ответить
А взагалі що і навіщо і з ким підписувати. Є вже підписані раніше включно з Будапештом . Беріть цю макулатуру і показуйте-читайте там все написано, але порушено. ТО навіщо наступну макулатуру підписувати коли її путін в будь-який час порушить, щей звинуватить Україну при цьому.
показать весь комментарий
25.11.2025 20:19 Ответить
за рахунок податків з украінців
показать весь комментарий
25.11.2025 18:05 Ответить
Все це закінчиться після того, як ***** вчергове поспілкується з тампоном. Знов повернуть всі ті пункти, що поивдаляли європейці з українцями у Женеві. А потім тампон заявить: Sign the fucking deal or face immediate destruction. I just dpn't fucking care.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:23 Ответить
Це пряме порушення права на самооборону (стаття 51 Статуту ООН)
До того ж, раха планує збільшити чисельність армії до 1,5 мільйона до кінця 2026 року, - https://world.comments.ua/ua/news/nato/nato-b-e-na-spoloh-cherez-nove-rishennya-putina-do-kincya-2026-roku-756405.html фінська розвідка
показать весь комментарий
25.11.2025 16:48 Ответить
До жо..пи. Є Конституція України, яку зелені не зможуть самі змінити.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:30 Ответить
Тоді ці обмеження автоматично анулюються
показать весь комментарий
25.11.2025 16:31 Ответить
Які там іще "ґарантії США"? Їхня вартість = 0.

А тепер трампон ще й москалям підіграє.
показать весь комментарий
25.11.2025 20:34 Ответить
"Сякі-такі доходи" - від тіньової «Дружби» зокрема…
показать весь комментарий
25.11.2025 20:36 Ответить
Та не нас. А тих, кого й продавлювати не треба. Зєльонкін із кагалом приставали на таке від початку.
показать весь комментарий
25.11.2025 20:37 Ответить
А засрашка?
То хто агресор тут?
Це якесь божевілля......
показать весь комментарий
25.11.2025 19:36 Ответить
показать весь комментарий
25.11.2025 16:27 Ответить
Например, 200 тыс. можно содержать в составах других формирований не ВСУ.
В нужный час они переводятся в состав ВСУ.
В чем проблема?
Только в одном - в финансировании. Вот о чем думать надо....
показать весь комментарий
25.11.2025 16:47 Ответить
Завтра поеду и проверю....
показать весь комментарий
25.11.2025 18:23 Ответить
А хтось задавався питанням - а яка зараз численість ЗСУ? Станом на січень 2025 року загальна чисельність Збройних Сил України становила приблизно 880 тисяч військовослужбовців. Ця цифра включала всі підрозділи, зокрема військово-навчальні заклади, ТЦК, тилові бригади та частини, що дислокуються на кордонах. Тобто зниження кількості з 880 до 800 є чисто символічним. свого роду галочкою в переліку і не більше того.....Якщо хтось вважає що йдучи на такі ,,поступки" ми перетворюємось з суб'єкта на об'єкт і втрачаємо свою незалежність і що не ми тепер вирішуємо що нам робити - то тоді не треба було і погоджуватись на ці перемовини і іхати на них. а відразу гордо і сміливо послати усіх на#уй....Чого ж ні? .Справа навіть не у цифрі скорочення ЗСУ - а чому ми дізнаємось про це з міжнародних ЗМІ? Зеленський кожного вечора щось гундосить своім голосом, що неможливо слухати. Чому він сам не повідомив про це свою краіну? Cкідьки ж можна ховати голову в пісок? Правда все ж одно вилізе.....
показать весь комментарий
25.11.2025 21:28 Ответить
Навіть, якщо й підпише, то нема жодної гарантії, що виконуватиме те, що підпише.
показать весь комментарий
25.11.2025 18:11 Ответить
Да легко . Думаю , даже сейчас у нас столько нет
показать весь комментарий
25.11.2025 19:53 Ответить
Це все! Капець!!!
Жопа! Капітуляція й повний провал у національно-визвольній боротьбі Народу України проти російських загарбників, Україну просто здають московії як тушу!

Лишилось лише ввести російські танки у Києв та розпочатки депортації Українців за Уральські гори, десь в райони Новосибірська або Чити!
Але Ви, z-елені, пуй вгадали, що так буде, бо Україна - нація НЕ СКОРЕНИХ!
УКРАЇНКИ, УКРАЇНЦІ!
РОЗПОЧИНАЙТЕ ПАРТИЗАНСЬКУ ВІЙНУ ПРОТИ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО ВОРОГА, ЯКИМИ Є ВСІ "СЛУГИ НАРОДУ"!!
Z-еленому - ІМПІЧМЕНТ та відставка разом з Кабінетом міністрів, та судити всіх судом всенародного ВІче на майдані!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:30 Ответить
І це означає - КІНЕЦЬ МОБІЛІЗАЦІІ!!
показать весь комментарий
25.11.2025 16:33 Ответить
1000%!
показать весь комментарий
25.11.2025 20:42 Ответить
а чому Петро Порошенко знайшов І гроші і людей ,та відродив ЗСУ , а вже при 🤡 зеленському ,самі знаєте як він почав дерева садити та дороги будувати і де сталося місце для ЗСУ ...доречі ви не уявляєте як зелені ділки торгують деревиною , та шо обпаленна та з окупації ,і які це гроші...
показать весь комментарий
25.11.2025 18:53 Ответить
а мені не дивно таке ставлення ... до до України від ЄС та США , 73% дебілів вирішили своє майбут'нє 19р ...хто з такими буде рахуватися ?...
показать весь комментарий
25.11.2025 19:19 Ответить
І все це ***** або на папері і в тилах)))
показать весь комментарий
25.11.2025 23:57 Ответить
РФ почнуть баблом накачувати величезними темпами, по знімають санкції , введуть повний імунітет заз злочини. Короче стане як було в десь краще в рази.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:59 Ответить
Та якби, нє ваше дєло!
показать весь комментарий
25.11.2025 19:00 Ответить
Брись на росію, Тайпан!
показать весь комментарий
25.11.2025 19:10 Ответить
Можете і обожраться мишами на росії!😬
показать весь комментарий
25.11.2025 19:42 Ответить
Откладайте яйца на болотах!😁
показать весь комментарий
25.11.2025 20:01 Ответить
Після закінчення бойових дій, чисельність збройних сил по-замовчуванню скоротиться. Й так, 800 тис. це один фіг немало. Думаю кремлю ця цифра не сподобається.
показать весь комментарий
25.11.2025 18:09 Ответить
Будуть й далі, однозначно
показать весь комментарий
25.11.2025 18:12 Ответить
*** там
показать весь комментарий
25.11.2025 16:46 Ответить
Шизофренік, заспокойся. Всі побачили що ти вмієшш користуватись нейронками, видихай. Так, на секундочку, об'єкт злочину, будь-якого, це завжди суспільні відносини, в тій чи іншій охоронюваній галузі. А тепер можеш закусити і піти спати
показать весь комментарий
25.11.2025 22:35 Ответить
якась цифра ні про що - для мирного часу і 800 тис. забагато, а у випадку нової війни хто на це обмеження буде звертати увагу
показать весь комментарий
25.11.2025 16:17 Ответить
Херня це все.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:39 Ответить
Це все зрозуміло. Просто дико, що доводиться водити хороводи навколо дистильованих довбойобів, які зараз представляють США. І ********* заодно.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:41 Ответить
Обмеження на армію потрібні лише для СВО-2. рашка не боїться, що Україна нападе на неї.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:26 Ответить
якщо дивись на речі реально, то навряд після війни буде 800 тис бажаючих залишитись у армії, і ще менш імовірно що будуть кошти на нормальну зарплатню навіть для 300 тис, не кажучи вже про 800.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:56 Ответить
як і вторгнення пуйла і все інше. Але маємо що маємо. Ви ж не з окопу свій пост пишете і бажаючих воювати далі щось не багато..
показать весь комментарий
25.11.2025 16:57 Ответить
от і в мене такі ж думки. Які там 800к, аби 350к зберегти і щоб було їм чим зарплатню платити..
показать весь комментарий
25.11.2025 16:58 Ответить
здається що ти цьому радієш? Ти насправді не розумієш що така країна приречена?
показать весь комментарий
25.11.2025 17:00 Ответить
та можна всю обслугу - техніків, ремонтників, медиків вивести поза штат та зробити громадянськими комерційними підрядниками. Тут питання у тому навіщо, якщо у нас і на 800 тис не буде ні людей ні грошей.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:04 Ответить
та насрати. У мене на це погляд як у Андрія Луганського - з паРашею можна підписувати що завгодно коли це вигідно, а потім покласти на це хер (як вони самі і роблять з будь якими домовленостями, а потім кажуть про "смекалочку"). А зараз саме на вигідно припинити бойові дії, бо ситуація на фронті явно не на нашу користь.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:16 Ответить
тоді ця країна приречена на 100%. Але не думаю що авторитету ЗЕбіла вистачить щоб і після закінчення бойових дії тримати людей у рабстві.
показать весь комментарий
25.11.2025 17:19 Ответить
ну так і нам треба робити те саме
показать весь комментарий
26.11.2025 10:38 Ответить
ну по факту - совок сдох, а США відмовились від кріпацтва у армії, тож не дуже зрозуміло що ви бажаєте сказати..
показать весь комментарий
26.11.2025 11:44 Ответить
ну поки що ніхто нічого не повертав, іде обговорення цього виключно якщо не вистачить добровольців за великі гроші, і навіть тут ще згоди немає, бо це дуже порушує права людини.
показать весь комментарий
26.11.2025 17:41 Ответить
а що до зп 120к+ то ви повинні знати що то байки, отримують їх одиниці і то роблять все щоб не більше 10 діб було "бойових", а це вже лише 40к. Як буд то те що їх відвели аж на 5 км то вже безпечно і можна не платити, при тому що туди долітає майже все те саме що долітає на 1-3 км. Якби реально платили хоча б ті 120к, то можна було б іноземців наймати без проблем.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:03 Ответить
анкетування то не є призив. Як на мене хоча б ті ж 120к, тільки реально на місяць, а не як зараз. На ці гроші можна знайти іноземців з того ж Бангладеш.
показать весь комментарий
26.11.2025 18:05 Ответить
бо немає там 120к. А ще, не має свободи воли. Довго писати, але якщо дуже коротко - коли це виключно добровільно та можна звільнитись або обрати інший підрозділ, то дуже швидко би склалась ситуація коли командири - довбоїоби які гонять людей по мінам безглуздо штурмувати посадку ради свого підвищення лишились би без штату, бо слухи ходять швидко і до них би ніхто не йшов, і тоді б виникло питання - чому саме до них не ідуть і чи не треба їх розжалувати або звільнити. А так навіть за 120к хто захоче служити у такого командира де більше місяця не живуть?
показать весь комментарий
26.11.2025 22:51 Ответить
та майже ніколи ті 120к не платили стабільно. Було десь пів року на початку 2023, а потім - ні.
показать весь комментарий
26.11.2025 22:53 Ответить
і щще питання - а чому паРаша легко наймає на майже ті самі 220к дерев'яних іноземців потоком? Чому у них виходить, а у нас ви кажете не вийшло би?
показать весь комментарий
26.11.2025 22:56 Ответить
та багато їх вже, цілі підрозділи з іноземців в них. Та і місцевих їм як бачиш чомусь вистачає за гроші навіть на 4 році війни.
показать весь комментарий
26.11.2025 23:58 Ответить
не правда. Шли. Навіть серед моїх колег багатьох знаю. От після 2023 у 2024 вже не йшли. Але чому - я вже писав вище, хоч і не всю тему розкрив.
показать весь комментарий
27.11.2025 00:01 Ответить
ні. не йшли бо по перше всплили факти того що коїтися у частинах, а подруге зникла мотивація, бо вже тоді стало зрозуміло що нічого не змінюється і умовні "яйці по 17 грн" тут будуть завжди, а країна остаточно перетворюється на УкНДР. А навіщо воювати за країну у який більш за все і жити далі не бажаєш?
показать весь комментарий
27.11.2025 18:38 Ответить
я ні, але колеги - так. І деякі пішли у 23.
показать весь комментарий
28.11.2025 01:03 Ответить
Та ми самі все одно навіть близько стільки утримувати не зможемо. І я дуже сильно сумніваюся, що європейці продовжать нас спонсорувати
показать весь комментарий
25.11.2025 16:20 Ответить
Так я ж і кажу про фінансування - ми самі стільки не потягнемо, без варіантів. Сподіваюся, що хоч на відновлення міжнародні партнери гроші будуть виділяти, а то в нас взагалі всі мідним тазом накриється.
Та й насправді, питання не тільки в фінансуванні. Потрібно ще, щоб була достатня кількість вмотивованих людей, що готові перебувати на службі, а з цим теж все далеко не ок. Хочв цю проблему можна було б частково розв'язати за допомогою дуже сильного підвищення забезпечення військовослужбовціві надання їм вагомих соціальних гарантій. І тут все впираєтсья не тільки в необхідність додаткових витрат, а ще й в скотське ставлення до звичайних людей.
показать весь комментарий
25.11.2025 16:59 Ответить
Страница 2 из 3