Туск обратился к США: Европа - ваш ближайший союзник, а не проблема

Туск обратился к США

Премьер-министр Польши Дональд Туск напомнил Соединенным Штатам, что Европа является их союзником, а не проблемой.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом Туск написал в соцсети X.

"Дорогие американские друзья, Европа – ваш ближайший союзник, а не ваша проблема. И у нас есть общие враги. По крайней мере так было в течение последних 80 лет. Мы должны придерживаться этого, это единственная разумная стратегия нашей общей безопасности. Если, конечно, ничего не изменилось", – написал он.

Туск обратился к США

Что предшествовало?

  • Накануне Белый дом обнародовал новую стратегию нацбезопасности США. В ней, в частности, говорится, что европейский континент сталкивается с "цивилизационным уничтожением" из-за десятилетий экономического спада, а также политических и культурных провалов. В обновленной стратегии подчеркивается идеологическая пропасть, открывшаяся между Вашингтоном и его традиционными союзниками.
  • Глава дипломатии ЕС Кая Каллас прокомментировала обновленную Стратегию нацбезопасности США, где Европа подвергается критике. Она отметила, что, несмотря на идеологическую пропасть, США остаются ключевым союзником Европы.
  • В Еврокомиссии, в свою очередь, подчеркнули, что решения, касающиеся Европейского Союза, принимаются Европейским Союзом.
Топ комментарии
+11
Так буває, шо коли до влади приходять крадії, нарціси, шахраї, блазні, водії автобусів, чегевари з фіделями, популісти тощо, то світ скативаєтся у кріваву бійню.
Так, ******** чи я помиляюсь?
показать весь комментарий
06.12.2025 20:29 Ответить
+9
Тепер для команди Трампа-2 найближчий союзником стали військовий злочинець путлєр та РФ - агресивна країна вбивць і терористів.
А жертва терористів - Україна, яка чинить збройний опір окупантам, та її партнери з ЄС стали найбільшою проблемою путінських поплічників з ближнього кола Трампа.
Давно вже час нашим партнерам зняти рожеві окуляри. Потрібно негайно будувати новий оборонний альянс, доки не стало пізно. Обʼєднати зусилля для порятунку Європи від небезпечного ворога навколо двох ядерних держав - Великої Британії та Франції.
показать весь комментарий
06.12.2025 20:49 Ответить
+6
а Трумпу по цимбалах твоій голос волаючого. Йому світять бєшениє бабкі.
показать весь комментарий
06.12.2025 20:10 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Ви то звідки знаєте,чи може відрізнятися?А може то те сама боєголовка.Просто беруть і обслуговують її,а не з нуля роблять.Британія просила їх продати,а не навпаки,США просили,щоб їх купили.
показать весь комментарий
07.12.2025 01:20 Ответить
Я нікого не відбілю.Ну ви ж звинувачуєте президента чужої країни,чи ні?І Байден і всі слуги,це дабл кіл для України.Я голосував за Порошенка і точно нікого не приводив.
показать весь комментарий
07.12.2025 01:23 Ответить
Всі нормальніші не бажають воювати.
показать весь комментарий
07.12.2025 01:24 Ответить
Якби він надав 2000 томагавків,то ви всі би казали,який він мудрий і класний хлоп.І всі його слова монументальна істина.
показать весь комментарий
07.12.2025 01:33 Ответить
Це логіка багатьох українців і я ж сам українець і кожен день спілкуюся і бачу,що пишуть в соцмережах.Свого роду також дурка.
показать весь комментарий
07.12.2025 01:44 Ответить
Ні.Пишуть реальні люди,а від так відсоток вищий.І я сказав за соворкупеічть різних джерел.Це якраз логіка.Логіка дурнів.І для цього зробили серіал навіть.
показать весь комментарий
07.12.2025 02:02 Ответить
Всі ******* лвітаки так можуть зробити.Він інший від F-22,зовсім інший.
показать весь комментарий
07.12.2025 02:04 Ответить
А що там буде,бо в Україні почалася гібридна війна?
показать весь комментарий
07.12.2025 02:05 Ответить
Іранці взагалі не сході на лулумб,які витворяють в Європі усіляке.Турки також не схожі.
показать весь комментарий
07.12.2025 02:09 Ответить
Ні не булиЬо 200 років назад,Були митці і вченні такі.що і близько лумби таких не мають.Я не знабю,нафіга вам ті дикуниюМоже своїх дітей під них хочете підставити? Вам москалів мало?
показать весь комментарий
07.12.2025 03:25 Ответить
Тор було давно і неправда.Є те що ми маємо зараз.
показать весь комментарий
07.12.2025 03:26 Ответить
За історичними мірками,за цей відрізоу часу,відбулося дуже багато історичних подій.Тому не вчора.
показать весь комментарий
07.12.2025 04:39 Ответить
Шумерів не стало.Точно не відомо,який це етнос був.Не схожі вони на лулумб.
показать весь комментарий
07.12.2025 04:45 Ответить
Ну так модифікації для різних цілей.Але це один літак,а не три.В Ізраїлю ті літаки,вже багато років.F-35,тільки недавно почав постачатися.
показать весь комментарий
07.12.2025 10:27 Ответить
Я гуманіст.І що мешкали? А 10 трисяч років тому,в Європі всі чорними були.******* цивілізацію створили білі.Зараз їм ніхто не заважає робити цивілізацію.Те що творять по Європі дикуни,ні в які рамки не налазить.Вони знищать Європу.
показать весь комментарий
07.12.2025 14:37 Ответить
В навс була трипілька культура.Початок бере 7 тисяч років тому.
показать весь комментарий
07.12.2025 14:39 Ответить
Ні,не вчора.Це просто ваші думки.А в мене інші думки.
показать весь комментарий
07.12.2025 14:44 Ответить
По ліцензії,від США Польща виготовляє.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:32 Ответить
Партнери також виготовляють багато чого по ліцензіїюІ наввть в США постачають багато чого.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:33 Ответить
Китай більше залежний від США.Якраз я добре знаю.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:35 Ответить
Ні.Не відносно.США не так давно робили літаки без китайців.Тому,якщо дуже захочуть,можуть в себе повністю його виготовляти.А китайці,без процесорів США не зможуть.
показать весь комментарий
07.12.2025 18:50 Ответить
Коли розроблявся F-15 він також був ********.
показать весь комментарий
07.12.2025 18:53 Ответить
Світ завжди змінюється.Вони і ходять в кросівках американських брендів.США може ще повернути до себье виробництва.Он фабрику по виготовілені чіпів в Техасі роблять.А глобалізація вже була давно.Просто вона зараз ще сильніша стала.
показать весь комментарий
07.12.2025 19:38 Ответить
А я тобі нижче відповідь написав.СШАВ це єдина супер декрджава.поки що.Китайці не є супердержавою і москалі не є.США може ще сама виготовляти.
показать весь комментарий
07.12.2025 19:55 Ответить
Не бачу пройобів в США.Всі як їхали туди на поклон,так і зараз їдуть.Долар займає 60 відсотків від світової валютию.Юань ніхто не хоче.А от Європейські країни дуже сильно здулися.І навіть не можуть на регіональному рівні бути гравцями.
показать весь комментарий
07.12.2025 20:14 Ответить
Історичні процеси тривалі і вічного нічого немає.Країни можуть зникати і з'являтися.Китай мав величезнимй потенціал,завдяки великому населені і рабській праці.Індія також просунулася вперед.Алке в Китайців,якби це дивно не звучало,зараз вже почалася демографічна криза,народжу\ться тільки одна дитина.І через декілька десятиліть.може все там обвалитися.

Європейці найбільше в Китай вклалися.Все виробництво практично перевели в Китай і продають такі бренди.як Вольво.Через років 100 може в США все змінитися,а може і штати розпадуться.Але не зараз.
показать весь комментарий
07.12.2025 20:34 Ответить
Йому світить імпічмент і деменція ...
А це послання - сподівання на вдекватних американців , якщо такі ще там залишились
показать весь комментарий
06.12.2025 20:19 Ответить
Тепер для команди Трампа-2 найближчий союзником стали військовий злочинець путлєр та РФ - агресивна країна вбивць і терористів.
А жертва терористів - Україна, яка чинить збройний опір окупантам, та її партнери з ЄС стали найбільшою проблемою путінських поплічників з ближнього кола Трампа.
Давно вже час нашим партнерам зняти рожеві окуляри. Потрібно негайно будувати новий оборонний альянс, доки не стало пізно. Обʼєднати зусилля для порятунку Європи від небезпечного ворога навколо двох ядерних держав - Великої Британії та Франції.
показать весь комментарий
06.12.2025 20:49 Ответить
Велика Британія, як ядерна держава, в рамках Договору про нерозповсюдження ядерної зброї, має суверенне право на застосування своєї ядерної зброї, включаючи систему Trident II, у випадках, які вона вважає загрозою національній безпеці.
Офіційна позиція уряду Великої Британії та експертні оцінки підтверджують, що операційний контроль над ядерним арсеналом є повністю незалежним від США. Прем'єр-міністр Великої Британії є єдиним уповноваженим на авторизацію пуску ядерних ракет, і командири підводних човнів класу Vanguard можуть виконати наказ без зовнішньої згоди чи втручання.
Щодо можливості США контролювати "стоп"-кнопку чи перешкоджати запуску, то такого прямого контролю США не існує. Британські ракети Trident II не залежать від американських кодів активації чи систем блокування. Навігація ракет базується на автономній зоряній інерційній системі, незалежній від GPS чи інших зовнішніх сигналів.
Зокрема, за відкритими даними, боєголовки (ядерні частини) виготовляються та обслуговуються у Великій Британії на Atomic Weapons Establishment (AWE), без прямого погодження для кожного екземпляра. Дизайн базується на американських моделях (наприклад, W76), але адаптований британцями.
показать весь комментарий
06.12.2025 22:02 Ответить
Європейський Союз (ЄС) справді є значним торговельним партнером РФ, але через санкції, запроваджені після повномасштабного вторгнення в Україну у 2022 році, обсяг імпорту з РФ суттєво скоротився.
За даними Федеральної митної служби РФ та Eurostat за 2024 рік, ЄС купив товари, роботи та послуги в РФ на приблизно 43,8 млрд доларів США. Це значно менше, ніж Китай (150 млрд доларів), і навіть менше, ніж Індія (65 млрд доларів). Основу імпорту з РФ до ЄС становлять енергоносії (газ, нафта, вугілля - близько 22 млрд доларів), добрива, метали та хімікати, попри обмеження. Загальний торговий оборот між ЄС і РФ у 2024 році склав близько 67,5 млрд євро (приблизно 75 млрд доларів), з дефіцитом для ЄС у 4,4 млрд євро. Для порівняння з 2021 роком обсяг імпорту ЄС з РФ впав на 86%.
показать весь комментарий
06.12.2025 22:08 Ответить
67 млрд ЄС і 150 млрд - Китай. То хто найбільше москалів спонсорує?
До того ж це виручка, а не прибуток. Прибуток та податки, які отримують москалі на війну, значно менші, ніж виручка від експорту в ЄС та Китай.
показать весь комментарий
07.12.2025 00:46 Ответить
Ракети Трайдент ІІ придбані в США, як товар.
Термоядерні боєголовки до них Велика Британія розробила, виготовляє та обслуговує незалежно від США. Прототипами боєголовок дійсно були американські, бо треба було вписати їх в конструкцію та ТТХ ракет Трайдент ІІ, але американський дизайн може відрізнятись від британського дизайну. Кожна інженерна школа має власні традиції, відмінності, повʼязані із національним військовим виробництвом. Навряд чи британські бойові частини ракет Трайдент ІІ можна взаємно замінити американськими.
показать весь комментарий
07.12.2025 00:59 Ответить
Лише за радіолокаційною помітністю та роботою в системі.
Зараз стає зрозумілим, що низька помітність при комплексному застосуванні ******** радарів та нових високотехнологічних сенсорів виявилася дороговартісною фікцією.
"Невидимки" стають достатньо видимими для ******** високотехнологічних систем ППО.
показать весь комментарий
07.12.2025 01:07 Ответить
Мабуть "по всіх функціях найкращий" один літак створити не вдалося. Тому в реальності F-35 - це аж три літаки (A,B,C) а не один. Всі вони мають stealth-технології та інтегровану авіоніку, але розрізняються за призначенням, злітними характеристиками та оснащенням.
Окрім того, у ВПС Ізраїлю більшість бойових літаків це F-16/15. Для певних важливих місій та за TCO вони мабуть кращі, ніж F-35.
показать весь комментарий
07.12.2025 09:37 Ответить
"Врятовану у WW2 Європу" слід розуміти лише в територіальному, географічному сенсі, а не як синонім ******** країн ЄС та НАТО.
У WW2 від окупації гітлерівською Німеччиною (а також і від окупації сталінськими "асвабадітєлямі") звільнено/врятовано різні частини Європейського континенту, з зовсім різними, окремими країнами, включаючи також і країни, які ніколи не були частинами Європи. Країни Європи у WW2, як відомо, була врятовані не лише США, а коаліцією держав - переможців у WW2.
Отже, історично США не є "феноменально блискучим" одноосібним рятівником Європи і переможцем у WW2. Феноменально і блискуче США змусили капітулювати лише Імператорську Японію, застосувавши ядерну зброю проти її беззбройних цивільних населених пунктів.
Якби Трамп був тоді президентом США, то WW2 і всі інші війни точно не розпочались би Це твердження послідовники і прихильники Трампа-2 мабуть вважають справедливим для всіх війн в історії людства .
показать весь комментарий
07.12.2025 14:01 Ответить
Може феноменально успішний сам би і не поліз, а послав би Віткоффа з Кушнєром
показать весь комментарий
07.12.2025 16:13 Ответить
Поляки виробляють деякі вузли та деталі F-16. Добрий приклад для партнерів, які ще чухають потилиці.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:23 Ответить
От у кого все озброєння своє, аналогів немає:
https://wildafrica.us/ru/experiences/african-tribes/
показать весь комментарий
07.12.2025 16:28 Ответить
Это пока на вас ***** не напало вы союзники. А как нападет, вы станете сразу проблемой а не союзником.
показать весь комментарий
06.12.2025 22:07 Ответить
Потому что воюет не ВВП, в впк.
показать весь комментарий
06.12.2025 22:10 Ответить
Євросоюз вже не союзник США .. Пора прийняти цей факт .
Там Маск до речі - вже прямим текстом вимагає ліквідувати ЄС . І дати свободу країнам Європи самим визначати своє майбутнє .
Немов у ЄС хтось і когось тримає силою !! Афігєть ..
показать весь комментарий
06.12.2025 20:26 Ответить
Трамп розуміє ціну таким союзничкам, тому чхати він хотів на них. Америка мінімум двічі за минуле століття рятувала Європу, але висновків Європа так і не зробила.
показать весь комментарий
06.12.2025 20:13 Ответить
У російському ввп є внесок європ, у вигляді оплати за енергоносії. Євроклоуни хотять одночасно торгувати з росією, і шоб сша їх захищало.
показать весь комментарий
06.12.2025 21:16 Ответить
Яке до цього діло штатам ?
показать весь комментарий
06.12.2025 21:38 Ответить
А європейці тут воювали особисто ? Також чи не європа спонсорувала це( і продовжує) купляючи нафту та газ у росіян ?
показать весь комментарий
06.12.2025 21:53 Ответить
Навряд чи сша віддадуть свою ядерну зброю за пустий папірець. А той хто вже віддав може лише пускати соплі
показать весь комментарий
07.12.2025 14:13 Ответить
Може Трамп і не поліз би у війну Європи а воювао лише з японцями які напали.
показать весь комментарий
07.12.2025 14:37 Ответить
Скоріше б уже.
показать весь комментарий
06.12.2025 20:44 Ответить
Відтепер рашка їхній союзник
показать весь комментарий
06.12.2025 21:19 Ответить
Так стається, коли 80 років замість будувати безпекову систему , надіятись на США.
показать весь комментарий
06.12.2025 23:17 Ответить
чувак, вас вже кинули. Ви наступні.
показать весь комментарий
06.12.2025 20:18 Ответить
Ага, Европа - курица, которая, по замыслу Трампа, должна нести лично для него золотые яйца. Америка для стран свободного мира сейчас такой же партнер, как волк для ягнят.
показать весь комментарий
06.12.2025 20:20 Ответить
Страница 2 из 2