10914 посетителей онлайн

Проблемы с мобилизацией не оправдывают нападения на военных ТЦК, - Решетилова

На Волыни толпа напала на автомобиль ТЦК

В процессе мобилизации в Украине было допущено много ошибок, но ничто не может оправдывать нападения на военных ТЦК.

Как передает Цензор.НЕТ со ссылкой на Укринформ, об этом заявила уполномоченная по вопросам защиты прав военнослужащих и их семей Ольга Решетилова.

Проблемы с мобилизацией есть

"Очевидно, что проблемы с мобилизацией есть, очевидно, что ошибок в этом процессе было совершено довольно много, но это не является оправданием нападениям и убийствам украинских военнослужащих, которые выполняют критически важную для государства обязанность", - подчеркнула она.

Как остановить нападения на ТЦК

Относительно того, как остановить нападения на ТЦК, Решетилова назвала этот вопрос чрезвычайно сложным, потому что эта проблема возникла не сегодня, она является задавленной (эти нападения начались еще в 2023 году).

"Очевидно, что эти общественные настроения, которые царят в отдельных территориальных громадах, в том числе подогреваются российским ИПСО, но прежде всего это - ответственность украинского государства и украинского общества. Потому что мы вовремя не остановили это, мы вовремя не дали оценку этим нападениям как правовую, так и в отношении морального осуждения", - отметила она.

Военный омбудсмен объяснила, что это превращается в затяжной социальный конфликт, из которого нужно выходить с новым общественным договором.

"Потому что одна часть общества воюет, поддерживает армию и максимально сдерживает врага, другая часть общества ищет врагов там, где до них легче дотянуться. И сделали врагов из ТЦК", - убеждена военный омбудсмен.

Разделение ТЦК и СП

Относительно того, как выходить из этой ситуации, Решетилова отметила, что реформой процесса мобилизации и ТЦК как таковых.

Она сообщила, что уже на следующей неделе будет проведено совещание по созданию рабочей группы для разделения ТЦК и СП.

"Потому что ненормально, когда одни и те же военнослужащие занимаются и процессом мобилизации, и поддержкой семей. Мы должны это разделить с момента уведомления о потере, с момента ранения военнослужащего. Социальное сопровождение семьи и военнослужащего должны осуществлять совершенно другие люди", - добавила военный омбудсмен.

Что предшествовало?

  • Вечером 3 декабря во Львове во время проверки документов смертельно ранили военнослужащего Галицко-Франковского РТЦК и СП.
  • Гражданин, который отказался представиться и вел себя агрессивно, нанес ножевой удар военнослужащему Юрию Бондаренко, повредив аорту. Пострадавший был доставлен в больницу, где, несмотря на усилия медиков, от критической кровопотери скончался. Еще один солдат получил удар в голову.
  • Впоследствии подозреваемый Кедрук был взят под стражу на 60 суток.
Топ комментарии
+46
А що виправдовує напади ТЦК на цивільних?
показать весь комментарий
07.12.2025 15:02 Ответить
+37
И ни слова что тцк должны работать согласно Закона, а не устраивать беспредел
показать весь комментарий
07.12.2025 15:04 Ответить
+34
Тобто тцк можна бусярити простий люд в він не може захищатися? Зробіть нормальний рекрутинг з нормальними зарплатами і оце позорисько над якими навіть кацапня сміється зникне, тим більше ефективність від бусифікації десь на рівні 0.1 відсотка
показать весь комментарий
07.12.2025 15:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
А що виправдовує напади ТЦК на цивільних?
показать весь комментарий
07.12.2025 15:02 Ответить
И ни слова что тцк должны работать согласно Закона, а не устраивать беспредел
показать весь комментарий
07.12.2025 15:04 Ответить
Тобто тцк можна бусярити простий люд в він не може захищатися? Зробіть нормальний рекрутинг з нормальними зарплатами і оце позорисько над якими навіть кацапня сміється зникне, тим більше ефективність від бусифікації десь на рівні 0.1 відсотка
показать весь комментарий
07.12.2025 15:05 Ответить
Стосовно того, як зупинити напади на ТЦК, Решетилова назвала це питання надзвичайно складним ...Джерело: https://censor.net/ua/n3589120
- нічого складного ! Просто припинити ТЦКшникам нападати на людей !
показать весь комментарий
07.12.2025 15:04 Ответить
Ви просто видайте ТЦК дозвіл на використання куль зі снодійним. Вони просто будуть їздити вулицями і відстрілювати людей, а потім вже у прикутих до стільця людей будуть запитувати чи є у них якісь документи.
А якщо без жартів - я вже казав, ТЦК взагалі не повинні нічого робити, окрім прямих обовїязків - інформування людей. Зупинили - перевірили, нема відстрочки - виписали повістку. А от якщо він не зїявився - тоді до суду і штраф. Ви ж вже підготували цю систему, чому так боїтесь її використати? Тоді і хабарів не буде у ТЦК, бо туди не будуть силоміць тягнути. І набагато більша частина суспільства буде охоплена мобілізаційними заходами.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:06 Ответить
По перше - ви там визначтесь чи вони військові, чи працівники, а по друге - не виправдовують, коли тецекашник гуляє собі, а на нього напали, але коли хтось підходить до людини застовує силу, б'є чи навіть пхає, вона має право на самозахист, а для протидії нападу групи осіб може законно використовувати для самозахисту все, що під руку попаде. В першу чергу по закону повинні діяти посадові особи з державних структур.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:17 Ответить
Тобто бусярити в незаконний спосіб можна, а протидіяти цьому ні?
показать весь комментарий
07.12.2025 15:24 Ответить
Правозахисниця вважає що не у всіх людей рівні права !?
Вивчайте закони фізики, пані - будуть Вам більш зрозумілі природні процеси.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:15 Ответить
Але взагалі маємо новояз за оруелом - "напад на військових " . Хоча насправді ми бачимо - лише самозахист від нападів людей у військовій формі . А військовослужбовці , згідно діючих законів,навіть в умовах воєнного стану ,не можуть бути задіян для обмеження прав цивільних чи затримання в рамках цивільних правопорушень .
показать весь комментарий
07.12.2025 15:32 Ответить
" ... насамперед це - відповідальність української держави і українського суспільства "

Як же так вийшло, що Верховний Головнокомандувач Порошенко був відповідальним за ціну цибулі а Верховний Головнокомандувач зеленський не відповідальний навіть за ТЦК з мобілізацією?
Цей феномен будуть вивчати політологи всього світу ... і психіатри.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:11 Ответить
Потужна зелена пропаганда
показать весь комментарий
07.12.2025 15:19 Ответить
Ні.Ті хто руки протягає,може і воювати.Здоровенні молодики масках і цивільнеому одязі пакують.Чому самі не вобюють?
показать весь комментарий
07.12.2025 15:27 Ответить
Звісно не виправдовують. Як і напади тцк на цивільних.
Потрібно повертатись в правове поле.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:21 Ответить
Якщо всі то всі, ( в одному підрозділі, слюсар, сантехнік, депутат місцевої ради, директор заводу що було у ввв) а не те, 700тисяч в тилах третій рік зади гріють, чи депутати , судді прокурори, сидять в своїх маєтках і типо каже він повинен йти не я..
показать весь комментарий
07.12.2025 15:22 Ответить
Взагалі, будь який напад , це - Напад.
Як може правозахисниця не виправдовувати одні напади, а інші напади виправдовувати ?
показать весь комментарий
07.12.2025 15:23 Ответить
Варто звернути увагу на фразу "факт протиправного призову" , в ній самий цимес - Верховний суд накосячив по самі гланди, бо таке рішення відкриває ящик пандори, наприклад - злодій вкрав діамант, який законно стає його власністю, бо факт протиправного заволодіння не дає підстав для повернення. Але хрін з ним з тим поверненням. Верховний суд в рішенні встановив факт протиправних дій проти громадянина, тому повинен був зобов'язати правоохоронні органи відкрити провадження і розпочати слідство по факту протиправної діяльності державних структур або окремих службовців тих структур.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:35 Ответить
То не навчені для війни. В них бронь.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:04 Ответить
А ти дивишся в очі правді лише тоді, коли хтось підрізає тцкашника? Нужно только пасматрєть в глаза? Коли калічать військовозобов'язаного, тобі така правда не цікава, чи не так?
показать весь комментарий
07.12.2025 15:50 Ответить
це перетворюється на затяжний соціальний конфлікт, з якого потрібно виходити із новим суспільним договором. Джерело: https://censor.net/ua/n3589120
- так ото ж ! Людям набридло , що їх весь час дурять ! Вирішити проблєму з мобілізацією можна лише одним шляхом - захищати державу повинні ВСІ , а не лише незаможні чоловіки середнього віку !
показать весь комментарий
07.12.2025 15:11 Ответить
amiga, не вказуй на українському сайті.кому.що і куда писати.то не будуть Тобі вказувати напрямок.куда Тобі ходити...
показать весь комментарий
07.12.2025 15:40 Ответить
Я розумію, до чого веде ця "карабєльная сасна". Мова про останні події у Львові. Я погоджуюсь, не можна виправдати напад на військовослужбовця. Так само, не має виправдання військовослужбовцю, який в группі осіб військовослужбовців нападає на цивільну особу із застосуванням фізичної сили та спецзасобів. Покажіть нарешті відеозапис того інциденту з бодікамер тцк. І всі питання будуть зняті. Якщо їх не має, тоді цивільний 100% правий, та мав повне право на вимушену самооборону.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:17 Ответить
То не помилки, помилка це коли щось зробив не вірно і за півроку виправив, а це виглядає на систематичну диверсію, а почали тільки бачити ті помилки, коли СЗЧ в результаті такої діяльності перетнула граничну межу.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:25 Ответить
А що ж такого важкого, а, пані Решетилова?
А давайте мобілізацією будуть займатись уповноважені органи - нацпол, міська влада. А ТЦК обліком і комплектацією особового складу, як їм і належить. Забирайте їх з вулиць, у них роботи повно.. побачте які черги з жінок туди, родичів безвісти зниклих, загиблих...
Їм насправді є чим зайнятися.
Вся ж правова база готова.
Не виходить, чому?
показать весь комментарий
07.12.2025 15:32 Ответить
Проблеми із застосуванням військ та https://www.pravda.com.ua/articles/2025/12/03/8010039/ брехнею у звітах є причиною провалу мобілізації.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:33 Ответить
А налагодити нормальну мобілізацію не пробували.От **** решетилова.Людина яка хоче піти захищати державу,повинна бути забезпечена всім необхідним,і воювати повинні насамперед воєнні,чиновники,які всі роки жили за рахунок народу.А тцк,які взагалі не мають законних повноважень,повинні допомагати людині,а не займатись людоловстаом,але це не в правилах держави
показать весь комментарий
07.12.2025 16:39 Ответить
"Убитий українцем у Львові ТЦКашник був фанатиком війни - джерело.

За даними джерела, яке стикалося з убитим, він свято вірив, що всіх можна змусити воювати, головне правильно «пояснити». Працюючи в ТЦК, залякував, бив і змушував відловлених, підписати документи.

Відрізнявся від усіх тим, що був сильно агресивним щодо відловлених кріпаків.

В основному всі його жертви були слабохарактерними та ламалися. Це його рятувало.

Цього разу він перегнув і чоловік у стадії афекту вихопив ніж, який належав убитому і пірнув його в ногу, де проткнув вену.

Зараз вся пропаганда почала його «обожнювати», оскільки «обслуга влади» боїться, що кріпаки підуть за цим прикладом і почнуть захищатися ножами та пістолетами…

Також виявилося, що 16 окремої механізованої бригади Збройних сил України в якій воював герой не існує взагалі і ніколи не існувало раніше. Про те, що загиблий воював саме в цій частині вказано в більшості ЗМІ, проте в деяких є інфа що воював у військовій частині А1463. Проте частина А1463 код ЄДРПОУ 07730233 є господарським підрозділом і займається виключно тендерними закупками, знаходиться у Львівській області і ніколи участі в бойових діях не приймала.

Може хтось знає бойових побратимів або ще якусь військову частину де теоретично міг воювати загиблий.

Дякую за відповідь.

Слава ЗСУ!"
показать весь комментарий
07.12.2025 17:40 Ответить
А як зупинити напади ТЦК на людей?Нагадаю що тцк сп не мають право ні доставляти ні навіть пальцем торкатися людей!Ні утримувати людей в ТЦК !Це називається бандитизм і викрадення людей групою осіб це кримінальна стаття одна і напад людей в формі на цивільних це друга стаття.
Як нападати на народ то це норма, а як народ дає по кабіні тцк сп так це не припустимо .Ні так це не працює закон для всіх.Люди мають повне право себе захищати від викрадення.І не потрібно підміняти поняття що зараз війна.
2 рік цей безлад і свавілля.2 рік тотальна корупціґ в тцк не кажучи про бандитцькі дії і головне саме ТЦК сп вбила всю мобілізцію своїми діями не кажучи про лікарів влк яких окремо потрібно судити за те скільки вони народу поклали завідомо знаючи що їх приивати не можна а ставили придатні.ТЦК сп негайно потрібно розформувати і предати всі повноваження рукретерам.ТЦК сп максимум що має робити повістки друкувати та резерв вести ВСЕ !Пізно ви кинулися з проблемою мобілізації,тцк сп зробили все щоб її зганьбити і визвірити суспільство і зараз потрібно бути бовдурами щоб впарювати суспільству що тцк сп це хороші люди.Ні це клеймо на все життя.Замість того щоб організувати мобілізацію щоб вмотивувати,якісно ї проводити а не присилати в підрозділи людей з якими на позиції стршно виходити не кажучи співіснувати.І на них не можна покластися в силу їх фізичного не спроможності бо вони хворі.Скільки це коштувало життів.Бовдури тотальні бовдури!Припиняйте нести цю маячю про позитив тцк люди ненавидять цю структуру.Невже це не зрозуміло?Міняйте підхід реорганізуйте негайно !
показать весь комментарий
07.12.2025 17:51 Ответить
"зробили з тцк ворогів". Так самі ж тцк, а також політики і дуболоми як содоль і зробили. Як вони до людей, так і люди до них.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:55 Ответить
Так, помилок дуже багато. Одна з найбільших помилок це прокурори-інваліди, хитрожопозаброньовані, синочки правильних рАдітільЄй, ******* мажори, корумповані начальники ТЦК які вимагають від своїх підлеглих займатись відловом ухилянтів і за бабло "вирішувати питання" та самі ухлянти. І це тільки основні причини ситуації. А їх дуже багато і над цими помилками треба працювати і працювати.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:08 Ответить
Я веду до того, що цей випадок отримав загальний резонанс. Якщо цивільному правоохоронні орган висувають звинувачення, нехай покажуть у цьому випадку відеозапис з бодікамер тцк. І все автоматично стає на свої місця. Якщо записів не має, це означає, що представники тцк грубо порушили 560 постанову. Відповідно які можуть бути питання до цивільної особи в такому випадку. Якщо записи є, то тоді буде ясно, чи цивільний дійсно просто так вдарив військового ножем. Чи можливо військові неправомірно застосували силу і цивільний був вимушений вжити заходи самозахисту. Відео поки ні тцк, ні нацполіція ні хтось інший так на загал і не надав. Тому виникають сумніви стосовно офіційної версії обвинувачення.
показать весь комментарий
07.12.2025 17:22 Ответить
ШІ, скільки тобі платить мертветчук?
показать весь комментарий
07.12.2025 15:34 Ответить
А чому ви вирішили свій іспанський впн вигуляти на українському сайті? В Іспанії своїх сайтів повно.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:51 Ответить
Все вже в законі прописано.
Але ж 8-15 тисяч доларів за " вийти за ворота ТЦК" не прописані.
Тому й полюють людолови на людей.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:44 Ответить
Пані Решетілова чомусь забула написати, що українські військовослужбовці, які, по її словам, виконують критично важливий для держави обов'язок, відповідно повинні діяти, чітко дотримуючись вимог Конституції України, норм чинного законодавства та принципів загальної рівності всіх перед законом, щоб не ганьбити ту саму державу. А за порушення навіть найменших таких вимог повинні негайно притягатись до відповідальності та каратися. Тоді і подібні інцинденти будуть сприйматися суспільством зовсім по-іншому.

Життя показує, що грі в одні ворота з боку людоловів поступово приходить кінець.
показать весь комментарий
07.12.2025 19:38 Ответить
Пфф, ну тоді народ почне озброюватися пневматикою, це і плавно перетіче в громадянську війну, треба взагалі заборонити оцих ненавчених їздити по містах селах.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:20 Ответить
Разделение ничего не даст, нужно просто заканчивать отлов людей на улицах, это сафари уже принесло непоправимый вред а если это не остановить то этот вред может стать критическим.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:38 Ответить
Уже стал критическим, население взялось за ножи, хуже только с калаша очередями.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:46 Ответить
Вчора познайомився з ТЦК. Вийшов з парикмахрської за два дома від мене (документів не було). Ніяких бодікамер. Сів в бусик. Сразу відібрали телефон. За 200 грн дали зробити дзвінок дружині. Вона привезла документи (Інвалід 2 групи пожиттєво. Виключений з війського обліку). Мені вже винесли "бойову" повістку. Дружина проровалася. Випустили. Я розумію ситуацію, але не можна на вулицях кидатись.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:08 Ответить
Ну та, йшла собі людина, побачила 34 військових + двох поліцейських. Такий собі Рембо 1 на 6 напав, одного вбив і втік.
Якщо в тцк працювали не інваліди такого б не було
показать весь комментарий
07.12.2025 16:11 Ответить
Не було там ніякого нападу на ТЦК.Ніж був у бусику.А це значить,що пацана пакували!!!Там самооборона і не більше.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:21 Ответить
З початку погляньте який бюджет національної поліції за 2025 рік. Бюджет на Міністерство внутрішніх справ (МВС), куди входить поліція, на 2025 рік заплановано на рівні 419,6 млрд грн. Чи не справедливо буде, щоб всі хто дав присягу, захищав батьківщину, а не сидів в тилу? Також всі, хто підняв собі зарплату з бюджету, мають бути на фронті. Досить порушувати закони та знущатися з українців. Народ має право на самозахист від злодіїв. Може вже пора народу України ловити тих, хто дав присягу, та ховається в тилу, в'язати та відправляти на фронт?
показать весь комментарий
07.12.2025 20:44 Ответить
Та ножик не простий. З руків'ям зробленим з стріляної гільзи. Саме такі гільзи дуже часто залишаються на місці роботи мобільних "антишахедних" груп.
А за інформацією ЗМІ в складі саме такої групи проходив службу раніше загиблий.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:50 Ответить
Насилля завжди викликає насилля
показать весь комментарий
07.12.2025 18:01 Ответить
Цікаво все так змінилося - від черг під тцк і 22 році до , ганебної бусифікації, ще мені скажіть що ці чорти тцк не на ворога працюють..
показать весь комментарий
07.12.2025 19:35 Ответить
Мобілізація повинна бути згідно Законів України, та Конституції України. І проблєма не буде.
А зараз це мєрзость, беспрєдел і тяжкі статті ККУ, а не мобілізація...
показать весь комментарий
07.12.2025 20:08 Ответить
Згідно "закону" проголосили відкрито -
"Верховний Суд вважає, що сам факт протиправного призову не дає підстав для звільнення, бо процедура вже незворотня..."
показать весь комментарий
07.12.2025 15:07 Ответить
Просто потрібно діяти по закону.
За неявку - штраф.
За відмову від мобілізації - від 3 до 5 років. Є стаття.
Нехай кожен обирає. Тюрма або смерть.
По закону.
Вбивство "епілепсією" - поза законом.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:37 Ответить
Решетилова взяла б та розтлумачила як повинні діяти тцк. Та хто і як повинен діяти якщо хтось відмовляється отримувати повістку або не з'являється в тцк. Всі подальші дії силових структур в рамках закону по відношенню до військовозобов'язаного.
Щоб ніяка падлюка без суду та слідства не могла хапати та відправляти в рабство людину.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:42 Ответить
Проблеми з мобілізацію не опрадують ганебну поведінку ТЦК киціввільним.
показать весь комментарий
07.12.2025 17:27 Ответить
О, звинуватили у всьому «ухилянтів». Вирішили проблему. Ідіоти. Тобто покращення не ждіть
показать весь комментарий
07.12.2025 20:00 Ответить
ШІ, скільки тобі платить мертветчук?
показать весь комментарий
07.12.2025 15:33 Ответить
Цілком правильно! Люди це бидло, його можна просто загнати в був або в окоп, як на забій.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:36 Ответить
Хм, жаль погибшего, НО меньше, чем погибших от действий тцк. Не потому, что я кровожаден, а потому что обеспечение законности и безопасности - это обязанность государства в целом и тцк в частности, а не обычных граждан.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:17 Ответить
Ну так кадрові військові по тилах сидять декілька сотнів тисяч, а воює Микола чи Тарас автомийник чи тракторист, невже довбодятлам які займаються мобілізацією не видно що це не приносить ніякої користі крім як висмикування реального платника податків з економіки України які ці ж податки йдуть на тримання того кадрового військового які засіли в тилах і не тільки? Це злочинна шкода те який Беспредел тцк роблять..
показать весь комментарий
07.12.2025 17:44 Ответить
а 200 гривень хоч повернули ...?
показать весь комментарий
07.12.2025 18:33 Ответить
Щоб сказати , у нас провалена мобілізація давайте змінювати систему саму, прибирати тцк з вулиць , саму бусифікацію, підняти від 20 до хоча б 50 тис грн в місяць, зробити справедливе влк, зробити повністю рекрутинг за будь якими посадами.. так ні винуваті ухилянти , їм можна бусифікувати і їм за це нічого не буде а громадянин себе захистити ні, тоді виходить це повна імпотенція державної влади , тобто сама справжня анархія, і президент ні за що не відповідальний..
показать весь комментарий
07.12.2025 20:18 Ответить
Не буде вдже ніяк умов.Вони мали бути одразу.В самих частинах також є усіляке.Подібно,до москалів.В нас зараз строкова служба призупиненаАле ця служба дорювнює тюрмі і з тюремними поняттями.Хіба строковиків поважали?
показать весь комментарий
07.12.2025 15:38 Ответить
Шо ти ліпиш, дура!?
показать весь комментарий
07.12.2025 15:46 Ответить
Бусифікацію теж. Але "це інше"...
показать весь комментарий
07.12.2025 16:35 Ответить
кацапчик роман подур далекий ти від того які документи потрібні в Україні і де вони...
показать весь комментарий
07.12.2025 20:51 Ответить
От цуки, потрібно насильно посадити їх в наші буси. Головне щоб не буряти. Разом до перемоги! Слава Україні!
показать весь комментарий
07.12.2025 23:55 Ответить
Провали в мобілізації. Нє?
Насправді напади не пювиправдовує ніщо. Але винуватпць аки є і це точно не ТЦКашник, і не той, хто його підрізав. Прлсто іноді треба дивитись правді в очі.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:09 Ответить
показать весь комментарий
07.12.2025 16:07 Ответить
На жаль вже відбулись не зворотні зміни, і цю ситуацію вже не виправити. На май бутніх виборах, якщо взагалі вони відбудуться влада і пропогандони-комісари будуть дуже здивовані!
показать весь комментарий
07.12.2025 16:21 Ответить
Якщо цивільний дав опір,ВЛК не треба.годен.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:53 Ответить
ШІ, скільки тобі платить мертветчук?
показать весь комментарий
07.12.2025 17:00 Ответить
Це нормально,по логиці зеко манди!
показать весь комментарий
07.12.2025 17:49 Ответить
Мені цікаво а оця потвора тцкашна фанатик війни, він в яких окопах воював? Чи як завжди на закарпатських тилових окопах?
показать весь комментарий
07.12.2025 19:28 Ответить
показать весь комментарий
07.12.2025 19:47 Ответить
Коли не бачиш далі свого шнобеля, не пхай його куди попало.
показать весь комментарий
07.12.2025 20:43 Ответить
За мобілізацію відповідає тричі ухилянт прутнеграй і мусора ухилянти а повісили все на тцк
показать весь комментарий
07.12.2025 20:48 Ответить
хто відповідає за моблізацію, головнокомандувач? Верховний, на секундочку, головнокамндувач. Хто це?
показать весь комментарий
07.12.2025 21:07 Ответить
Может сразу нужно говорить правду - почему имеются проблемы с мобилизацией и почему их не решают нормальным,цивилизованным способом,а пытаются всех собак повесить на тцк.
показать весь комментарий
07.12.2025 15:46 Ответить
Просто потрібно діяти по закону.
За неявку - штраф.
За відмову від мобілізації - від 3 до 5 років. Є стаття.
Нехай кожен обирає. Тюрма або смерть.
По закону.
Вбивство "епілепсією" - поза законом.
показать весь комментарий
07.12.2025 17:01 Ответить
Напади на цивільних
показать весь комментарий
07.12.2025 17:50 Ответить
А ти читати вмієш? Чи просто не розумієш того, що читаєш? Перечитвй двічі, можливо тричі - і тоді може зрозумієш написане? 🤔
показать весь комментарий
07.12.2025 18:00 Ответить
Повилазили защітнікі рускаго міра, ТЦК їм поганий, поновіть дані і не ховайтеся, як пацюки!
показать весь комментарий
07.12.2025 18:03 Ответить
Страница 1 из 2