10452 посетителя онлайн

Энергосистема Украины оказалась на грани коллапса в результате ударов РФ, - WP

Энергетика Украины на грани коллапса: материал The Washington Post

Волна массированных российских атак ставит энергетическую сеть Украины на грань коллапса. Москва стремится деморализовать Украину, а Белый дом давит на Киев, чтобы тот подписал мирное соглашение.

Об этом пишет The Washington Post со ссылкой на чиновников и аналитиков, передает Цензор.НЕТ.

Удары по энергетике

Россия начала серию атак дронами и ракетами на энергетическую инфраструктуру в октябре, что стало следствием значительного дефицита электроэнергии по всей стране в условиях наступления зимних холодов.

Лица, знакомые с ситуацией, заявили, что удары угрожают полностью вывести из строя системы передачи электроэнергии с запада - где в настоящее время производится большая часть электроэнергии Украины - на восток. Это фактически разделит страну на две части.

"Мы если не "на грани" полного отключения электроэнергии на востоке страны, то очень близки к этому", - сказал высокопоставленный европейский дипломат.

Эксперты соглашаются, что почти невозможно точно предсказать, сколько атак понадобится России, чтобы достичь своей цели - полного отключения электроэнергии в части страны, включая Киев, поскольку это будет зависеть от того, какие цели будут поражены и есть ли у Украины запасные ресурсы для быстрого восстановления.

"Тем не менее, Украина, которая давно страдает от энергетических атак, безусловно, находится в одном из худших положений. Бомбардировки также ослабили и без того ограниченные возможности противовоздушной обороны, выявив серьезные уязвимости, которые могут затруднить защиту остальной части сети", - пишет издание.

Энергетическое перемирие

WP отмечает, что одним из решений, предложенных Киевом, может быть энергетическое перемирие, при котором Россия прекратит атаки на энергетическую инфраструктуру, а Украина - атаки на российскую нефтегазовую инфраструктуру.

Однако на прошлой неделе Москва заявила, что не готова рассматривать такой шаг.

"Хотя многочасовые отключения электроэнергии, темные улицы и шум дизельных генераторов являются привычными явлениями в военном Киеве, этой зимой атаки выглядят более последовательными и целенаправленными", - отметили авторы.

Заместитель министра энергетики Украины Николай Колесник заявил, что в ноябре Россия запустила около пяти тысяч дронов и ракет, по сравнению с двумя тысячами в месяц в начале года, включая сотни дронов и десятки ракет, нацеленных на электростанции, сеть электропередач и газовую инфраструктуру, часто сосредотачиваясь на конкретном регионе.

Тактика россиян

Колесник отметил, что сейчас РФ чаще атакует Украину, поэтому времени на восстановление повреждений не хватает.

"Мы реагируем как можно быстрее, но становится все сложнее", - сказал Максим Тимченко, генеральный директор ДТЭК, - Мы потеряли значительную часть наших мощностей. Сейчас ключевой задачей является поиск оборудования на замену в разных частях Европы, которое мы можем быстро доставить в Украину. Наиболее важными деталями являются трансформаторы и газовые компрессоры".

Помимо разделения энергосети Украины пополам, Кремль также "воплощает другую стратегию создания (энергетических) островов", — сказал европейский дипломат, — по которой отдельные регионы будут отрезаны от любого снабжения электроэнергией.

Украинские регионы на линии фронта или рядом с российской границей страдают еще больше, говорят чиновники.

Несмотря на постоянные атаки, сеть все еще держится.

"Мы сейчас в шаге от (полного) блэкаута в Киеве", - один человек, знакомый с ситуацией.

Топ комментарии
+12
А лідор росказував о блекауте в москве....врал наверное...хотя,лидор никогда не врет...Главная новость,что менора выше всех.. все будет ханука.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:29 Ответить
+10
Зараз бойові діди вилізуть і скажуть ніякого колапсу немає,а воювати ще потрібно до беконечності.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:29 Ответить
+9
міндічі з пуштунами з вами не згодні, та й взагалі вся топ зелень не згодна. все добре.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
міндічі з пуштунами з вами не згодні, та й взагалі вся топ зелень не згодна. все добре.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:27 Ответить
А лідор росказував о блекауте в москве....врал наверное...хотя,лидор никогда не врет...Главная новость,что менора выше всех.. все будет ханука.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:29 Ответить
Зараз бойові діди вилізуть і скажуть ніякого колапсу немає,а воювати ще потрібно до беконечності.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:29 Ответить
Річ у тому, що якщо продовжувати воювати, то є шанс врятувати Україну, не великий, навіть більше, дуже маленький, але він є. Думаю ~5%! А ось, якщо піти на умови росії-Трампа, то шансу не буде. Навіть 0.0005%.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:34 Ответить
І чим ви можете обгрунтувати свої 5%? Чи то так, просто ваше особисте відчуття, не підкріплене ніякими фактами?
А також як ви пояснюєте шанси у другому варианті? Теж відчуття?
показать весь комментарий
15.12.2025 14:36 Ответить
Синку, СВО-2.0, про яке уже зараз балакають кацапи, скінчиться тим що ти не лише без світла сидітимеш, а ще й у сибірській тайзі від ведмедів відбиватимешся.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:44 Ответить
Тобто обгрунтування нема. Що воювати - шансів нуль, що підписати - шансів також нуль. Так чому ви вважаєте, що треба саме воювати? Вам просто хочеться більше загиблих?
показать весь комментарий
15.12.2025 14:51 Ответить
Синку, можеш знати напам'ять ;Вайну і Мір; Толстово- ти все одно для кацапів рівнею не станеш. Жінку з донькою трахнуть, а тобі пощастить якщо просто яйця відріжуть і євнухом в гарем до когось з кадирівців візьмуть.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:56 Ответить
Обгрунтування так і нема. Ви просто мрієте як раїсяни ріжуть українців. Ну то ваші мрії. Я до них не маю відношення.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:07 Ответить
Ну а ти чого чекаєш від приходу кацапів?
Розкажи, реально цікаво.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:53 Ответить
Якого приходу? Ви одразу вирішили, що Україна просто здається. А може всеж розглянути варіант зупинки війни? Чи ви не хочете такого варіанту?
Куди вони прийдуть? Тут йде розмова лише про решту Донецької області. І це дуже складне питання, я не знаю відповіді саме на цей пункт. І саме це зараз обговорюють у Берліні.
А решта України і не обговорюється. Там будуть ЗСУ. Тому ніяки раїсяни туди не прийдуть.
Ще раз: сподіваюсь, що пункт про донецьку область зможуть виключити, або так змінити, що там ніяких раїсян не буде. Решта - взагалі нічого не міняє. Нікого у нас тут не з'явиться.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:59 Ответить
Кацапам потрібна вся Україна. Деякі дебіли мріють що після того як здамо решту Добасу- тут же настане мир-дружба-жвачка. Ні.
До речі, у тебе ж раніше нік був Sergius ?
показать весь комментарий
15.12.2025 16:02 Ответить
Я бачу ви прямо боретесь за їхні бажання.
Те, що вони хочуть, не означає, що вони можуть. Я вже казав, що як у нас не вистачає людей, так само раїсі не вистачає грошей. Саме тому вони не можуть захопити Україну. Але вбивати тут тисячі людей на день вони можуть ще дуже довго.
Ви спробували подивитись хочаб на пару років вперед? Що ви там бачите? Я бачу лише захоплений силой донбас і ще більш виснажені ЗСУ, які тільки відступають. Але мирну угоду вже ніхто не пропонує.

Не був у мене ніколи такий нік.
показать весь комментарий
15.12.2025 16:13 Ответить
Чому шанси є, продовжуючи воювати? Ну добре, давай коротко пройдемось. Я вже писав про це сьогодні в іншому контексті:

1. Це війна *****. Він все поставив на неї. Не посаду звісно, не "президентство", а життя. Поки Україна, повністю не буде знищена, він не зупиниться. Проте - це таки війна *****. Не в плані невинуватості звичайних кацапів, а в плані, що нікому вона на росії не потрібна. На росії, не має людей, там стадо.

***** не вічне. І як тільки воно помре, росії не буде ніякого діла до України. Кацапам скажуть(умовно), що Українці тепер друзі та брати, як і НАТО, ***** це новий Гітлер і він у всьому винен. і все 90% це підтримають, ну або їм буде все одно.

Тому смерть ***** - це шанс України. Скористаємось чи ні? Не знаю, але шанс буде

2.в 1987 році, ніхто навіть уявити не міг, що через 4 роки, СРСР розвалиться. Ніхто цього не міг уявити. І росія може розвалитися. Військовий, економічний, геополітичний вплив СРСР та росії, це як Вплив Німеччини та Латвії (при всій повазі до наших друзів латвійців). Після розпаду росії на 7-9 держав, Московії буде точно не до нас. А у нас в України, буде шанс, як він був в 1991 році в країнах Балтії! Скористаємось ми ним як вони? Час покаже.... Вони скористались.

3. Всім очевидно, Трамп зараз на стороні росії. Чому? Не знаю, але це не настільки вважливо. Вважливо інше, Вже менш ніж за рік у них вибори, якщо демократи переможуть, а "нашому" Дональду, може загрожувати імпічмент. Буде в США нормальнй Президент і хто знає, до чого це може призвести? Можливо до влади прийде новий Рузвельт, який вже раз знищив фашистів, чому не знищити ще раз. А можливо прийде новий Рейган, котрий вже раз розвалив СРСР, чому не повторити.

4.На війні буває все. Під час Слобожанського контрнаступу, ЗСУ звільнили територію розміром з Кіпр! За декілька днів. А що, якщо під час зимового/веснного наступу, ЗСУ звільнять частину Херсонщини, та зможуть увійти в Крим? Фантастика? Можливо, але це війна та буває все. В 1941 році, виглядало як фантастика, що фашисти будуть в 17 км від Москви. Що буде в такому випадку? Якщо ЗСУ увійдуть в КРИМ? Це буде кінець для *****, фізичний кінець, та шанс для України.

5. Що буде, якщо *****, все-таки вирішить протестувати НАТО(про що на росії говорять кожного тижня), та вторгнеться в Литву, та спробує захопити Сувальский коридор? А НАТО, о ДИВО, відповість! Тоді - це буде вже зовсім інша війна, в якій росії не вижити (можливо і планеті Земля також), але росії точно

6. Шо буде, якщо в Білорусі помре Лукашенко, а на його місце прийде умовний Статкевич, котрий відкрито говорив про негайний вихід з ОДКБ, ЕАЄС, закриття кордонів з росією, та зверненням до США/НАТО/ЕС за допомогою? Думаєте, ***** буде це терпіти? А військ на росії і так не вистачає, щоб тримати "другий фронт"

7. А шо буде, якщо Трампа переклинить, він зрозуміє, що проблема не в Зеленському, а в росії, та надаст нам далекобійні ракети? Що буде? А буде програш росії у війні

8. Що буде, якщо ще один відбитий на всю голову диктатор та завойовник, СІ, вирішить, що для нього настав найкращий момент повернення Сибіру та ДалекогоСходу в Китай, та відновити історичну справедливість

Можна ще, приводити багато казусів, котрі поки не можливо передбачити, які суттєво вплинуть на війну. А от в разі капітуляції, а це не мирний план, а капітуляція шансів в України не буде.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:34 Ответить
Якби якби якби. А може, а може а може. От і все, що я бачу у ваших відповідях, ви просто мрійник, який готовий віпривдати смерть сотень тисяч людей.
1) Точно, пупа здохне. Скільки років це розганяють? Він може і десять років ще протянути, а україна зможе воювати ще 10 років?
2) Це ви не могли уявити у 87 році куди все йде.
3) Це тільки вам очевидно. Тампон тільки за себе. і чому він саме так веде перемовини - тому, що простіше витиснути з України поступки. Все. А імпічмент - то таке рідкісне явище, що розраховувати на нього - то маячня. Тим більше, що за ним прийде так само людина, яка піклується про США, а не про Україну. І у них там проблем купа. Їм взагалі не до нас.
4) Тоді армія раїся відступала, бо навіть не готувалась до оборони, чому ви вирішили, що вони про це забули? Не буде вже таких контрнаступів. Доведено "контрнаступом" на півдні. Все, вони вже готові, Україна найбільш замінована країна у світі. Під час того наступу такого не було.
5) НАТО відповість? Чим? Вони досі повністю розраховують на США, а тампон прямо сказав, що вони не будуть захищати країни, які не платять достатньо грошей. І взагалі велика ймовірність виходу США з НАТО, тоді взагалі ніякої відповіді не буде.
6) Нічого не буде, там вистачить 2-3 бригади, щоб повністю взяти під контроль всю Білорусь, і то це у варіанті, коли вони прям захочуть воювати проти раїсі. А вони не захочуть, ми це вже і так побачили.
7) Він все розуміє, йому начхати на Україну, він хоче підписання документа, бо тоді йому премію дадуть. А швидше за все це зробити - тиснути на Україну. Нема якихось прихованих непорозумінь. Він просто маразматик.
8) Сі і так вже захоплює сибір. Там вже китайців більше за раїсян. Йому взагалі не потрібно воювати. Пупа сам йому все віддає, тим більше, що раїся зараз повністю залежить від Китаю. Навіщо йому воювати там? Тому чим довше йде війна, тим більша залежність раїсі від Китаю.

Ви просто мрійник, який вигадує якісь несинітниці одну за одною. А люди продовжують гинути. Україна продовжує втрачати території.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:51 Ответить
Частково так, ймовірність вижити Україні в 5% нічим не обґрунтована. Це особисте відчуття. Проте ці цифри не далекі від істини. Ну якщо вони вам не подобаються, нехай буде 1%, чи 75% Суті це не міняє. Головне є у нас шанс, чи не має.
А ось у другому варіанті, у варіанті капітуляції, то вони навіть менші. Шансу не буде. І це не відчуття, а факт! Якщо ви цього не розумієте, то повірте, сенсу щось пояснювати не має!
1. Ви правда не розумієте, чому відхід української армії з укріплених районів, УКРАЇНСЬКОЇ ТЕРИТОРІЇ, воїнів які більше 11 років тримають оборону і кожного дня ховають своїх побратимів - це кінець України? Не розумієте, чи просто дурака валяєте?
2. Ви правда не розумієте, чому відкриття кордонів, після капітуляції - це все для України як держави?
3. Ви правда не розумієте, що внесення змін в Конституцію України, через референдум про відмову від територій та НАТО, коли військові повернуться з фронту - це смерть України?4

4. Не розумієте, що за таких умов, війна відновиться, за 2-3 тижні, тільки воювати вже буде нікому?

5. Не розумієте, що винагорода агресора, спонукає його до нової війни, але вже враховуючи всі помилки? І

Не розумієте ще, близько двох десятків пунктів, очевидних для будь-кого з IQ більше 69

Правда, не розумієте? Ну тоді з 8 березня вас!
показать весь комментарий
15.12.2025 14:52 Ответить
1) Продовження війни не змушує ЗСУ відходити з укріплених районів УКРАЇНСЬКОЇ ТЕРИТОРІЇ та ховати побратимів? До речі які саме позиції утримуються 11 років? Може не треба так прямо брехати?
2) Відкриті кордони нічого не змінять, бо щоб кудись виїхати, треба мати купу грошей. Це тільки зараз ще діють якісь програми для біженців, вони будуть скасовані дуже швидко (вже скорочуються). Ви коли-небудь були у тій самій Європі? На скільки днів життя там вам вистачить вашої зарплатні? А от з-за кордону повернуться мільйони, бо так само програми підтримки будуть згорнуті.
3) Де ви нарили пункт про відмову від територій? А НАТО і так нас не візьме як би ви там не мріяли, чи ви цього не розумієте? США проти, тому нас там не буде ніколи.
4) За 2-3 тижні армія навіть не ворухнеться, там щось змінюватись почнеться за місяці. Тільки ідіот вважає, що СЗУ просто встануть і підуть з позицій тому, що перемир'я.
5) Винагорода агресора - це погано. Дуже. Але ви як альтернативу пропонуєте лише один варіант - просто всім загинути. Чудово.

Тому я б трохи обережніше розкидувався вимірами IQ.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:06 Ответить
Давайте реально дивитись на речі, з таким підходом США та боягузів європейців с коаліції охочих чи потужних шансів в України немає . Ну від слова зовсім.Подивіться на карти ДІпстей за листопад-грудень і все стане зрозуміло. Покровськ та Мирноград практично окуповані,Сіверськ також, що визнають мабуть всі. Буданов заявив, що до літа 2026 року путін не зможе окупувати Донбас. А що буде влітку???? А що буде восени чи наступної зими? ЦЕ все буде вже без допомоги США. Потім ви будетет говорити про те,що з Дніпрпопетровської, Сумської ,Чернігівської області відступати не будемо? Про Донецьку забудете?
показать весь комментарий
15.12.2025 15:20 Ответить
Проросійські жителі ТОТ уже закликають до капітуляції, а ;бойових дідів; щось не видно.
Сцишся що в ;Шторм Z; загребуть, ;нідерландець; Коди Смарт ?
показать весь комментарий
15.12.2025 14:35 Ответить
А ти вже в штормі? Ну і як? Вадимир Каракай #398922
показать весь комментарий
15.12.2025 15:34 Ответить
Бував і на штурмах.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:47 Ответить
"Штурмом" брав диван?
показать весь комментарий
15.12.2025 15:54 Ответить
Позиції твоїх кацапських хазяїв.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:56 Ответить
Ти ж писав що в Шторм Зет тебе загребли
показать весь комментарий
15.12.2025 15:58 Ответить
Сольовий?
показать весь комментарий
15.12.2025 16:08 Ответить
Цукровий) Ти так і не сказав,де штурмував, у складі чого?
показать весь комментарий
15.12.2025 16:13 Ответить
ЗСУ
показать весь комментарий
15.12.2025 16:49 Ответить
ОЙЙЙЙЙЙЙЙ ми на межі колапсу з 2019го. Але що не враховують ні Европа ні США ні РФ - у нас у гімні рядки "ще не вмерла..." тому фіг що їм вдасться якщо російськомовні евреї в керівництві нас не здадуть
показать весь комментарий
15.12.2025 14:29 Ответить
ага ,в мене вже третю добу світло не вимикають
показать весь комментарий
15.12.2025 14:31 Ответить
WP сказали колапс, значить колапс...
показать весь комментарий
15.12.2025 14:43 Ответить
Тому що в Одесі його нема вже третю добу, та і все.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:47 Ответить
А ви і далі залишайте все вирішувати приватній компанії. А потім ще звинуватьте її у всіх проблемах з електрикою. Так зручно.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:34 Ответить
О, так це Україна сама виновата в тому що кацапи знiщують энергетику?
показать весь комментарий
15.12.2025 14:44 Ответить
Ну, якщо не Україна винна, то тоді норм, так? Можна сидіти і нічого не робити. Я правильно вас зрозумів?
Чи може треба вже визнати, що ДТЕК не вивезе самостійно цю ситуацію і запровадити якісь державні проекти по укріпленню чи розгалуженню системи електропостачання? А то у нас за все відповідає приватна компанія. Так зручно владі.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:49 Ответить
Всі добре знають хто винуватий, не пересмикуйте.
Але й в Україні є причетні до проблеми виродки, і про них не слід забувати.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:53 Ответить
Літала муха 13 грудня цьогоріч - на зло кацапам зима в Україні буде тепла
показать весь комментарий
15.12.2025 14:35 Ответить
Трирівневі колапсатори дуже постаралися два роки тому для цього.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:38 Ответить
⚡️Якщо збільшити ціну на світло до 10 грн за кВт, то люди споживатимуть його менше, - перший заступник голови Комітету ВР з питань енергетики Кучеренко
показать весь комментарий
15.12.2025 14:48 Ответить
Екофлошка плюс генератор, єдине- комп не ввімкнеш, бо він у мене кіловат зразу тягне. Освітлення, холодильник, дружина телевізор дивиться, я в ноутбуці сиджу.
Весною сонячні панелі поставлю.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:48 Ответить
А восени - місячні. Панелі.
Жартую
показать весь комментарий
15.12.2025 14:56 Ответить
комп - кіловат тягне?
показать весь комментарий
15.12.2025 15:13 Ответить
То вже якась ферма для майнінгу кріпти Комп "не курильщика" споживає 150-250 ват, хоча блок живлення компа розрахований до 500-1000 ват. Найбільше електроенергії витрачається відеокартою для обробки зображень.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:40 Ответить
Блок живлення на 1000 ват. RTX 5070 ti, В іграх електрику їсть доволі вагомо.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:51 Ответить
А де ж блекаут в москві? Якийсь пиз**бол казав що буде атвічаю
показать весь комментарий
15.12.2025 14:51 Ответить
Нічого страшного, зараз вам пояснять що колапс енергосистеми це дрібниці, а от вдесяте влупити по цистерні з пальним на якомусь НПЗ - це швидкий крах економіки.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:54 Ответить
Питання тільки в тому чиїй економіці гаплик.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:41 Ответить
А скільки гуманітарних генераторних установок, чомусь стоять без діла.
Мабуть чекають часу, щоб стати чиїмось та бути проданими бізнесу.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:00 Ответить
Ну хз, за журналами обліку вони працюють 24/7, їдять паливо тоннами.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:39 Ответить