15124 посетителя онлайн

80% СОЧ — это побег из учебных центров, — Костенко

костенко, роман

На сегодняшний день 80% случаев самовольного оставления частей приходится на этап пребывания военнослужащих в учебных центрах.

Об этомв интервью "УП" рассказал нардеп "Голоса", секретарь Комитета Верховной Рады Украины по вопросам национальной безопасности, обороны и разведки Роман Костенко, сообщает Цензор.НЕТ.

80% побегов – из учебных центров

По словам депутата, большинство из тех, кто ушел в СОЧ, хотят вернуться на тыловые должности или в обеспечение.

"Нужно выработать четкие правила. Мы точно не должны идеализировать ситуацию – что вот человеку нужно создать условия, чтобы только он вернулся. А если он вернется просто занимать место и получать заработную плату, то зачем тогда вообще возвращать? Хватит уже заигрывать со всеми. Люди, которые ушли, предали тех, кто сражается. 80% побегов – из учебных центров, и я считаю, что за это нужно наказывать", – сказал народный избранник.

Костенко подчеркнул, что те, кто сейчас у власти, должны принимать решения исключительно для сохранения страны.

"Не для своего доброго имени. Оно само автоматически и исторически встанет на свои места. Популярные решения закончились, пожалуй, в 2022 году, в январе, когда мы рассказывали о том, как будем жарить шашлыки", - сказал депутат.

Он добавил, что среди непопулярных решений власти должны быть, среди прочего, вопросы мобилизации и обеспечения личного состава.

Увеличение зарплат военным

"Мы говорим о жизни и о смерти. В качестве примера приведу решение о контрактах для 18-24-летних. Приняли ряд дискриминационных по отношению к другим бойцам норм, чтобы привлечь молодежь. Привлекли несколько тысяч. Я предложил противоположный подход: больше платить тем, кто больше служит. Прослужил год, из которого 3 месяца в боевых действиях, получаешь в полтора раза больше. 2 года, из которых полгода на боевых – в два раза. И где бы ты потом ни служил, все равно твоя зарплата растет. Уничтожил танк – получил 10 тысяч долларов. С этим можно идти к партнерам", - сказал Костенко.

  • Ранее сообщалось, что в Офисе Генпрокурора подтвердили, что данные о самовольном оставлении частей и дезертирстве убрали из статистики намеренно — информацию ограничили из-за рисков ее использования Россией в информационных операциях и возможного ущерба нацбезопасности.
Топ комментарии
+28
Люди, які пішли, зрадили тих, хто б'ється.
----------

А ті, які там навіть не показувалися, а сидять, прикрившись бронею, як сам Костенко, кого і наскільки зрадили? Звичайно ж нікого, кожен за бронею або в блатному місці тилу свято вірить, що його роль дорівнює як мінімум штурмовій роті на передовій.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:55 Ответить
+27
Костенко - на фронт... Там користі буде більше від нього
показать весь комментарий
20.12.2025 23:44 Ответить
+24
Ніколи в історії людства до 19 століття мобілізацій не було. Воювали воїни - воїн воював по бажанню і за гроші. Так ризик померти був, але тоді ти міш померти від застуди тому не більше чим всюди

Коли появилась мобілізація то її почали проводити МАСОВО - тобто попадали і багаті і бідні і син міністра і селянин

Україна перша країна в історії яка винайшла МОБІЛІЗАЦІЮ ЗНЕДОЛЕНИХ. Таким чином у нас мобілізують ЛИШЕ тих хто бідний, або не домовився, або не виїхав, що породжує несправедливість.

В РФ ЦЬОГО НЕМА. Бо там ті хто помирає пачками ідуть за гроші вмирати - і як кажуть самі це вибрали.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Ну можеш обнести навчальні центри колючим дротом і охороняти їх як колонію (якщо це ще не робиться) - мобілізацію в агонії це вже не врятує.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:41 Ответить
Ходять слухи, що на полігонах вже зараз з кожним днем стає все більше не так, як раніше. Тому оце "охороняти як колонію" - воно вже)
показать весь комментарий
20.12.2025 23:46 Ответить
Потрібно не направляти мобілізованих в штурмові підрозділи, тоді зменшиться кількість СЗЧ. Штурмовики мають собі набирати контрактників добровольців які роблять свідомий вибір ставати штурмовиками. І нарешті потрібно мобілізовувати молодь та жінок.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:13 Ответить
Готові померти безкоштовно вже закінчилися, а влада не хоче платити контрактникам, бо тоді їй не буде чого красти.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:25 Ответить
Потрібно мобілізувати військових, які воюють в тилу і крутих броненосців
показать весь комментарий
21.12.2025 07:01 Ответить
Все це теорії. Факти такі, що враховуючи ресурси ворога, Україні треба стертися майже в нуль, і тоді можливо від неї відчепляться. Так що і добровольці закінчаться, і забусярені, і контрактники. Всіх перемеле і тоді вже буде перемога.
показать весь комментарий
21.12.2025 14:36 Ответить
Краще померти в бою ніж здатися в рабство!
показать весь комментарий
22.12.2025 23:00 Ответить
Я поважаю ваш особистий вибір.
показать весь комментарий
23.12.2025 11:30 Ответить
Вже давно все зроблено. Колючий дріт, охорона, відібрані телефони, за покупками їздить сержант.
Плюс бізнес за вихід на свободу.

показать весь комментарий
21.12.2025 00:27 Ответить
Як добре, що ведмедчук на таку смажену тему кинув роту тролів, хоч НІКи свої засвітите
показать весь комментарий
21.12.2025 01:02 Ответить
А де алекс алекс? Ви о 00:00 міняєтесь?
показать весь комментарий
21.12.2025 01:18 Ответить
Вже зроблено, але ж можно купити вихід на свободу, то переважна більшість цим користується. Залишаються тільки алкаши та наріки у яких постійно грошей нема.
показать весь комментарий
21.12.2025 01:12 Ответить
вже давно все обнесено колючим дротом, в всі мобільні телефони лежать в командира...але проблема в тому, що кацапи обстрілюють навчальні центри, тому мобілізованих доводиться ховати в лісі...а це дає можливість втекти
показать весь комментарий
21.12.2025 04:09 Ответить
А для чого віддаєте телефони? В жодному статуті цієї вимоги немає. Це особисте майно. Викликайте всп. Всі команди любого командира мають бути на основі статей чи законодавства, чи статей статуту. Зараз весь особовий склад на гаджетах. І по гаджетам відбувається додатковий зв'язок. Сигнал можуть заглушити. А здавати телефони це брєд. Попробуйте не здавати. Нехай викликають всп і складають акти подій. Акти також можна оскаржувати. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:29 Ответить
З цього тексту можна зробити висновок, що ви відпетляли від строкової служби. І мабуть ніколи не жили в гуртожитку при учбовому закладі. На військовій службі вашу думку ви можете заховати поглибше і не відсвічувати, бо ви пусте місце і звати вас ніяк (за дуже рідкісними випадками, що як загальновідомо, лише підтверджують правило). І самостійно покинути ви його не можете.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:45 Ответить
Для воіна-костенко, підривника зі шкільної програми «
Рабовласницький лад занепав через комплекс економічних, соціальних та зовнішніх причин, які зробили цю систему неефективною:

Економічна неефективність: Рабська праця була примусовою, тому раби не були зацікавлені в результатах своєї роботи, якості продукції чи вдосконаленні знарядь праці. Утримання великого апарату нагляду ставало дорожчим за прибуток, який приносили раби.
Воїни з рабів теж з цієї опери.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:36 Ответить
ну так створіть військову поліцію, хай охороняють навчальні заклади.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:43 Ответить
Там вже ТЦК незрозуміло скільки тисяч, щоб заганяти плюс військову поліцію на навчальні центри, щоб не розбігалися. Ну так і загороджувальні загони тоді вже треба, щоб напевно
показать весь комментарий
20.12.2025 23:58 Ответить
Ну тиак,а може нехай ця поліція і воює?
показать весь комментарий
21.12.2025 00:23 Ответить
Називайте цей термін, не соромтеся - загороджувальні загони. Це ж було вже (с).
Вгадайте, скільки буде коштувати там місце і кого набиратимуть.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:49 Ответить
Костенко - на фронт... Там користі буде більше від нього
показать весь комментарий
20.12.2025 23:44 Ответить
Люди, які пішли, зрадили тих, хто б'ється.
----------

А ті, які там навіть не показувалися, а сидять, прикрившись бронею, як сам Костенко, кого і наскільки зрадили? Звичайно ж нікого, кожен за бронею або в блатному місці тилу свято вірить, що його роль дорівнює як мінімум штурмовій роті на передовій.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:55 Ответить
Вони самі собі і повиписували бронювання. І закони прийняли для бидла.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:28 Ответить
ганьба тим хто накидає на Костенко...в перші дні повномасштабного він долучився до ЗСУ і захищав миколаївщину, надалі також приймав учать в бойових операціях. Хто-хто а пан Роман не заслуговує на такі накиди!
показать весь комментарий
21.12.2025 14:12 Ответить
Роман Костенко з квітня 2014 року по травень 2019 року брав активну участь у воєнних діях під час проведення АТО/ООС.
Був дві ротації в донецькому аеропорті в 2014 році.

Під час служби в "Альфі" (СБУ) Костенко захопився мінно-вибуховою справою. За це одержав псевдо "Грім".

- Я підривник. Це моє хобі - підривати.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:13 Ответить
Описав своє хоббі, але по факту в накращий для нього момент (як для його хоббі), він сидить в ВР. Чому?
показать весь комментарий
21.12.2025 00:46 Ответить
І що він підриває у ВР, повітря?
показать весь комментарий
21.12.2025 10:32 Ответить
тай в перші дні повномасштабного був на захисті миколаївщини, просто огидно за дописувачів які сидять в коментарях не знаючи що лише два нардепа реально воювали!
показать весь комментарий
21.12.2025 14:14 Ответить
Він же воїн, хоча чомусь сьогоднішній пост про нього без цієї регалії.😎
показать весь комментарий
21.12.2025 00:15 Ответить
Тому що це не воїн. А нардеп. Це дві великі різниці. Відмивач процобів генералітету і верховної ради одночасно. Купився після ареопорта за кусок жовтого сала. Тепер ригає заказну херню з трибун. Жодного контролю за безпекою і обороною. Жодного. Криша для гівнюків командирів. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:36 Ответить
Та й на фронті користі не буде, але так, краще на нуль це лайно
показать весь комментарий
21.12.2025 06:18 Ответить
Ніколи в історії людства до 19 століття мобілізацій не було. Воювали воїни - воїн воював по бажанню і за гроші. Так ризик померти був, але тоді ти міш померти від застуди тому не більше чим всюди

Коли появилась мобілізація то її почали проводити МАСОВО - тобто попадали і багаті і бідні і син міністра і селянин

Україна перша країна в історії яка винайшла МОБІЛІЗАЦІЮ ЗНЕДОЛЕНИХ. Таким чином у нас мобілізують ЛИШЕ тих хто бідний, або не домовився, або не виїхав, що породжує несправедливість.

В РФ ЦЬОГО НЕМА. Бо там ті хто помирає пачками ідуть за гроші вмирати - і як кажуть самі це вибрали.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:46 Ответить
От і на третій рік війни таких дурників за гроші ще дуже багато сюди йде, і кажуть там совдеп там совдеп ...ось в Україні махровв антинародна мобілізація навіть в махровому совдепі такого не було, але на жаль з таким відношенням до свого же народу , цієї країни (України) с більшою вірогідністю вже може й не бути, свої розвалюють швидше ніж ворог.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:08 Ответить
Тобі , звісно , з дивану видніше ...
показать весь комментарий
21.12.2025 00:29 Ответить
Це всім видно і з дивану і з окопу, тобі тільки нічого не видно, ти мабуть живеш в країні рожевих поні.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:48 Ответить
З окопу видно те, що цивільні обрали такий контингет, який до інших методів не годен. Всі були в захваті від змін про мобілізацію ще в кінці 21 року. Всім цивільним було рохєр, що відбувалося із солдатом з 14 року і дотепер. Заслухали сраки і свої возмущегія лише тоді, коли в за ними прийшли. Збільшувати з 14 року контрачей, нормальну зарплату хоча б вдвічі, втричі ніж ментам і законьрактували би мільйон ще до 22 року. Але ж ні. Вам подавай дороги, коломойським грошей, депутатам, суддям, всім що є аферистам на світі. Кому тільки бюджет просто так не роздається? Ну то й майте таку обставину, яка зараз є. Вимагайте перегляд всіх броней. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:45 Ответить
Так а хіба не це було кінцевою ціллю влади? Штучна дем. криза + розпалювання ненависті до держави через приниження за ознакою статі в кінці дадуть свій результат.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:47 Ответить
Чекайте, скоро росія вас визволить від цього антинародного режиму. Воюватимете потім лише за гроші, лише за бажанням!
показать весь комментарий
21.12.2025 14:25 Ответить
Маячня. Служать різні. І бізнесмени,і (ого!) політики, і айтішники і кого тільки у війську немає. Розумніші йдуть у рекрутингові центри і самі обирають ким будуть. Всі інші,хто без броні, мають всі шанси бути мобілізованими на вулиці,навіть,коли просто за кефіром в магаз вийшов. Немає сили вже дивитися на це... Як воно відчувати себе чоловіком,сидячи,як миша в норі всю війну? Для кого ці "страждання" в коментарях,якщо вже мінімум мільйон сімей знає,що таке родич-військовий? Не розносьте цю маячню.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:02 Ответить
Щось цього костенка дуже багато. Воїн-депутат, а по суті звичайний "бойовий" пропагандист.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:46 Ответить
Пінчуківський "воїн"! Звертайся до верховного ішака на пряму з питанням щодо мобілізації. З тебе такий "воїн", як з ішака "президент".
показать весь комментарий
20.12.2025 23:46 Ответить
Роман Костенко з квітня 2014 року по травень 2019 року брав активну участь у воєнних діях під час проведення АТО/ООС.
Був дві ротації в донецькому аеропорті в 2014 році.

Під час служби в "Альфі" (СБУ) Костенко захопився мінно-вибуховою справою. За це одержав псевдо "Грім".

- Я підривник. Це моє хобі - підривати.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:17 Ответить
Облиште повторювати, вас не чують.
А хто хотів, той вже давно ознайомився з біографією Романа.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:54 Ответить
А що спеціально створили обставини для бусифікації,яка є головною причиною сзч,то ні слова.
Він не розуміє, що спеціально, згідно плану бсф,яке проводить свої дії через агентакозиря.Коли торкнеться його самого,тоді аж почне розуміти.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:48 Ответить
Не тільки бусифікація, а приниження чоловіків вцілому. Достатньо згадати 18-27 в 2022, котрих не бусифікують, просто тримають в заручниках, бо так захотілось. Все це буде мати наслідки.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:50 Ответить
А чому не зробити чіткі та прості правила служби??? Півроку служиш, а потім ідеш на ротацію. Замість тебе прихрдять інші. І люди не будуть втомлюватися, і СЗЧ не буде.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:49 Ответить
Тому що не всі народжені для війни. Заміни тупо немає.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:56 Ответить
Якщо б були норм командири, і гарантовані ротації, то такого б як зараз точно не було б.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:07 Ответить
У мене були нормальні командири. Не було поповнення. За три роки- один переведений зальотчик. Під кінець із 108 чоловік роти лишилося 23. Далі випав з обойми і я, зараз із добровольців 24.02.22- семеро.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:14 Ответить
Таке в мого сусіда який в 102 тро, повний треш. З його бату лишилось кілька чоловік, решта 200/300 або просто сзч чи звільнились. Коли мене згребли в дшв яка тоді на відновлення була, то рота в яку ми попали нараховувала 15 людей +-, інші роти 80-120 в різний період часу. Фігня ж. Пробував перевестись. але ж на посаду не поставили, залишили "у розпорядженні командира...". Дебільна система.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:29 Ответить
Та вони там стояли ще до 22-го, і сам він в АТО воював. Але капець почався саме цього року. А з наступом кацапів почався треш.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:43 Ответить
Я вже боюся уявити чим скінчиться цей треш.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:45 Ответить
Та людей хоча б зберегли, нах ті території. В 22-му казали що території то таке, головне люди. Малу помалу в 23-му перейшли до тези що території все таки важливіше. Помилкова стратегія, особливо коли людей в рази менше ніж в противника.
показать весь комментарий
21.12.2025 01:02 Ответить
Може статися так, що і людей втратимо, і території. Причому не лише на сході... Сценарій з наступом на Київ може повторитися, і цього разу все не буде так як у 2022.
показать весь комментарий
21.12.2025 01:42 Ответить
Погоджуюсь. Інколи дивуюсь чого кацапи безупинно лізуть на центр/схід/південь, якщо нічого їм не заважає мобнути ще кількасот тисяч і, не полізти на північ знову. Але все таки, краще битись коли знаєш що тебе є ким замінити в обороні, навіть якщо це вже Карпати, ніж якщо ти сидиш місяцями і, періодично міняєш локацію, допоки не загинеш. Тут знову постає питання: Україна без українців, чи українці без України (останній варіант ми вже проходили кілька разів)
показать весь комментарий
21.12.2025 01:49 Ответить
Все буде добре. У випадку загрози обвалу фронту Захід просто дасть достатньо зброї та грошей на зброю.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:49 Ответить
Ну добре і гроші дадуть, і зброю дадуть, а хто воювати буде ? Українські герої закінчуються.
показать весь комментарий
21.12.2025 07:13 Ответить
Заміна є. Я можу показати як мій підрозділ може піти на ротацію, в інший склад легко замінить. Це все брехня. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:49 Ответить
Тому й немає заміни, що це "дорога з одностороннім рухом...
показать весь комментарий
21.12.2025 10:57 Ответить
А якщо вона повернеться просто займати місце і отримувати заробітну плату, то навіщо тоді взагалі повертати?

А що робити з тими, хто так і "воює" вже не перший рік? Якщо провести перевірки,то там виявляться десятки тисяч, які отримуєть зарплату, але ніколи не були на фронті. Всілякі "артисти/кварталівці", "роти охорони" і тому подібні "схеми"...
показать весь комментарий
20.12.2025 23:53 Ответить
Козловський, Вакарчук і тому подібні гниди, вони значить хочуть пішли "служити" в тилові частини, в хочуть звільнитися по "стану здоров'я" то без проблем...і поїхав на концерти-гастролі..в чому простому громадянину так не можна, він що, голубої крові? Так що єдине правильне рішення це сзч і начхати на якісь там закони , законів нема.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:11 Ответить
Ти і в ЗСУ не був, використаний гумовий засіб для запобігання вагітності та інфекцій, що передаються статевим шляхом, Vasya #607130 , а агітуєш за СЗЧ.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:16 Ответить
І в чому він не правий? Чуваки типу артистів, футболістів, спокійно собі катаються, працюють десь (Вернидуб взагалі он поїхав тренером в Нефтчі, хоча він діючий військовслужбовець). Алієва кілька місяців тому спіймали бухим, а потім він собі спокійно відвідує матчі ДК, та фотки виставляє з Мілею в сауні з раками і пивком. Співаки теж собі катають, типу концерти дають. Для кого? Якщо 90% пісень українською, для кого (знаю, зараз приведете в приклад Щедрик, але то геть інше)? Той же Шабунін, чи Буткевич, вільно собі катають країною. Інтервʼю дають, стріми проводять. Кому з простих дають так поводитись?
Нам казали (хоч ми й непридатні були до тієї бригади по заключенню влк, вони нас для статистики походу забрали): підете в магазин (а він там був 1 км +-), запишемо в сзч. І все. Єдиний варіант в магазин сходити було, це поїхати на кухню, і звідти пускали. Хоча ми й так робили всю чорнову роботу. Потім вони ще й просили щоб ми залишились, бо звикли. Ага, треба було не розказувати на початку про копання собі ями, про те щоб послати замість себе дружин, матерів і т.п.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:59 Ответить
Задовбав. Набирай ;волга-волга;.
показать весь комментарий
21.12.2025 01:03 Ответить
Порівнювати історію Щедрика, яка є по суті національною різдвяною мелодією в світі, з якоюсь волгою. Ти щось бухав сьогодні?
показать весь комментарий
21.12.2025 01:09 Ответить
Так, визнав, що вiн тцкун
показать весь комментарий
21.12.2025 07:12 Ответить
Сзч рахується сзч коли пройде певна кількість годин. Не вірте гівнюками командирам. Справа не відкриється. А по неправдивим рапортами і доповідям командирів можна викликати всп, писати скарги. Він може скласти лише рапорт про невиконання його команди находити. Сзч оформляє не він. А стройова. Погоджується комбригами. Так що в магазин сходити можна і потрібно. А ці гівнюки хотіли просто тупо хабарів. От і все. В нас так розводили хлопців ще в АТО. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:59 Ответить
Ермак ще не втік з навчальнтого центру? Такий бойовй кріт ларьочний.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:53 Ответить
Так він же в єлітній частині під Києвом вч "Конча-заспа" він що дурний в окопи на нуль?! Там же і вбити можуть, або ще гірше - полон..
показать весь комментарий
21.12.2025 00:12 Ответить
Тебе тільки Єрмак цікавить, чи проблема, що описав Костенко?
показать весь комментарий
21.12.2025 01:04 Ответить
Та проблема що описав Костенко складається з таких маленьких проблем як єрмак.
показать весь комментарий
21.12.2025 01:33 Ответить
А не дЕрьмак з Янелохом навмисно створили цю проблему?
показать весь комментарий
21.12.2025 07:59 Ответить
Створили, далі, що?
БуДемо замісць вимог до Зеленьського анєкдоти про Єрмака розказувати?
Багато розказаних анекдотів вирішить проблему відповілальності СЗЧ шників і Зелееьського як верхоголовкому, який заоохучує СЗЧ?
показать весь комментарий
21.12.2025 14:52 Ответить
Ну, коли мобілізують ждуна чи мамину квіточку, народжену не для війни, а для кохання, байдуже то буде мускулінний Петро з сусіднього під'їзду чи красивий чеченець з великим членом- фінал зрозумілий, звісно ж СЗЧ.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:55 Ответить
Тю, то в нас тільки тезка чотирьохразового ухилянта відслужив від початку до кінця) Не видно твого друга який грозиться списатись зі штурмової роти, якщо його пошлють на ппд, а він то ледве ноги тягає.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:10 Ответить
Дайте его личную странице в фб...цього дободятла...ну шоб можно было в личку **** написать,а при в стрече и в табло зарядить.Костенко я готов.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:55 Ответить
Ем, будь ласка
https://www.facebook.com/kostenko.roman83/?locale=uk_UA
показать весь комментарий
21.12.2025 00:11 Ответить
Дякую😎✌️
показать весь комментарий
21.12.2025 01:02 Ответить
Нехай краще утікають з навчальних центрів, а не потім з позицій і залишають відкритими фланги, що приводить до загибелі людей на суміжних позиціях.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:56 Ответить
При тому що це думка багатьох командирів.
Ще з початку літа в військових навчальних центрах командири вже прямо людей питають, ви будете воювати чи втечете?, бо якщо ви збираєтесь утікати, то валіть вже, щоб я не витрачав свій час на забезпечення вас спорядженням.
Ось так працює мобілізація зараз...
https://www.facebook.com/watch/?v=1373086174512557
І як не сумно констатувати це все приведе до очевидного результату...
показать весь комментарий
21.12.2025 00:01 Ответить
А чому так зараз працює? У нас з 15 року полковник виводив особовий склад на шикування і запитував хто бажає воювати, в хто ні. Складали списки. Нормальна робоча обстановка. Хто не хотів, того залучали на роботи в рз. Не було ніяких проблем. Мало хто не хотів воювати. Моло хто ішов сзч. Можна було підійти до замполіта і пояснити свої причини про відмову воювати. Тоді шукали такому іншу роботу в підрозділі. Роботи вистачає. Дрова наприклад має хтось заготувати. Бк завантажити і розвантажити. Їсти зготувати. І багато чого іншого. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:08 Ответить
Бо вакантні місця з'являються лише тоді, коли хтось труп або каліка. А тиловиків майже не треба міняти.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:58 Ответить
"З цим можна йти до партнерів", - сказав Костенко.

Яке партнерство мається на увазі? Партнертство, це обопільна залученність у вирішенні проблем.

Але ж Україна покладається на благочинність Заходу - де там "партнертство"? Країна виживає за рахунок західних грошей.

Той костенко не має ніякого морального права когось засуджувати з одної простої причини - він такий самий ухилянт, що пригрівся на теплому унітазі у верховній раді,
показать весь комментарий
21.12.2025 00:00 Ответить
Партнери все прекрасно знають, доки Зе може наловити людей на війну бабло буде, але перемога України ні, бо це їм не потрібно...
Західна політика щодо війни за останні три роки Джеймс Ніксі бувший представник НАТО в РФ.
https://www.facebook.com/reel/1169228748066337
показать весь комментарий
21.12.2025 00:04 Ответить
І він так спокійно це каже мовби би це вже звична справа...а причинах не хочете розібратися? Чому на початку війни були натовпи під тцк так і не всіх брали бо було багато бажаючих...а зараз що на вулицях коїться ?! Позорище а не влада от і все, яка влада така і мобілізація.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:04 Ответить
Бо 2 млн. мобілізували і від них мало що залишилося.
показать весь комментарий
21.12.2025 07:00 Ответить
Будет как в совке. Одна половина населения, охраняет другую..... а потом ротация. И так каждые пол года. )
показать весь комментарий
21.12.2025 00:05 Ответить
не треба було роздавати бронь мусарам , прокурорам, циркачам , а мажорів пропускати за кордон з багажниками готівки !
показать весь комментарий
21.12.2025 00:09 Ответить
Страница 1 из 3